waktu malaysia
 
galeri gambar
 
tempahan online


TEMPAHAN ONLINE

iklan

 





 

jadual  kursus/Seminar
BULAN KURSUS/SEMINAR
Kursus
 
dipejabat
Meru, Klang

sesi Consultant
No 69, Tgkt 2, Jalan Besar, Pekan Meru
(Atas Bank BSN depan RHB Bank)
iklan tajaan

 

 

 




 

Wednesday, December 3, 2008
Testimoni Pengguna Kaedah
Assalamualaikum & Salam Sejahtera En. Eddy,


Firstly..saya nak sampaikan ucapan terima kasih dan penghargaan kepada En. Eddy atas usaha menyalurkan maklumat yang sangat berguna untuk diri saya. (Dulu) Adakalanya saya terfikir, andai saya tahu apa yang bakal saya tempuhi pada masa akan datang, saya ingin buat dan pilih jalan yang terbaik untuk dilalui. Kiranya saya terlebih dahulu tahu perkara yang kurang baik bakal terjadi, saya ingin memilih jalan yang saya boleh kurangkan kesan negatif tersebut. Inilah ilmu yang saya cari-cari selama ini.


Sebelum saya bertemu dengan kaedah sains metafizik ni, saya sering tertanya-tanya..'kenapa perkara ni selalu terjadi pada saya walhal orang lain turut berada keadaan yang sama,tapi kenapa saya?', 'kenapa begitu & begini', dan berbagai lagi pertanyaan yang saya sukar temui jawapannya.


Setelah bertemu dengan kaedah ini, secara perlahan-lahan saya dah boleh berfikir secara positif dan terima pola yang saya ada. Pada awalnya saya sukar nak terima hakikat saya ada pola-pola sukar. Semasa tahu maksud pola 729 hidup saya haru dan resah sekejap. Patutlah saya terkena tempias perkara yang saya berhati-hati dari tersangkut/terlibat.


Apabila mengkaji kaedah ini, sebahagiannya (tindakan yang sepatut dilakukan) telah saya laksanakan, itupun setelah mengalami proses 'try n error' berkali-kali. Memang, dunia ini adalah sekolah bagi saya dan kalau boleh saya tak nak wujud istilah menyesal dalam hidup .Saya sangat bersyukur kerana dipertemukan dengan ilmu ini, agar saya boleh perbaiki diri untuk lebih cemerlang dalam semua aspek. Life is too short to be ordinary! - Azizi Ali.

Kini, saya telah memiliki buku 'Kenali Diri - Edisi 2' dan pernah menyertai seminar. Insya-Allah saya akan turut serta lagi jika ada kelapangan waktu.

___________________________________________________________________

Terima kasih atas maklumbalas.

Jumpa anda sekelian di kursus Disember (sila lihat jadual di bawah)

Sekira anda ingin mengikuti Kursus Pertama dimalaysia dan pertama didunia berkaitan 'Kitaran pelakuan Harian anda' pada 27 Disember di Pejabat Setiawangsa. Berminat sila klik disini http://kelabsainsmetafizik.blogspot.com/ dan tempat adalah terhad.
posted by eddy Rosyadie Mohd Samsury @ 11:56 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

About Me


EDDY ROSYADIE MOHD SAMSURY

(Perancang pengurusan Hala
Tuju Hidup)
Penulis Kolumunis `Mingguan Wanita `Penulis buku `CJP`
Email:
qmas304@streamyx.com

http://eddyrosyadi.weebly.com

Previous Post
Archives
ADMIN BLOG EDDY


ARY
Phone :012 902 6972
my facebook

محمد أشعري عبد الرزاق

Reka Lencana Anda
CONSULTANT 

Zaini ahmad 
     019-2676727
Azli Shah            012-3127296
Nor Azlina            019-3869011
Dr Aniza              019-2438151
 

FORUM CHAT

Template by

image link to web design website

Provided by website design company .

 

widgeo.net

Site Meter
Blogger Templates