waktu malaysia
 
galeri gambar
 
tempahan online


TEMPAHAN ONLINE

iklan

 





 

jadual  kursus/Seminar
BULAN KURSUS/SEMINAR
Kursus
 
dipejabat
Meru, Klang

sesi Consultant
No 69, Tgkt 2, Jalan Besar, Pekan Meru
(Atas Bank BSN depan RHB Bank)
iklan tajaan

 

 

 




 

Thursday, February 4, 2010
KEPIMPINAN, JUTAWAN & KECEMERLANGAN
A$$ALAMUALAIKUM & $ALAM $EJAHTERA, $ALAM 1MALAY$IA.
.
Modul terbaru tahun 2010 yang akan diperkenalkan nanti: Teknik Warna Kitaran Elemen. Atas permintaan ramai untuk menjawab persoalan apakah warna sesuai untuk seseorang itu bukannya dilihat dari root number semata-mata tetapi secara keseluruhan luar dan dalam serta mengikut situasi, lokasi dan keadaan.
.
Teknik warna bukan sahaja untuk warna baju atau warna kereta atau warna rumah tetapi untuk makanan seperti sayur-sayuran. Kita mengetahui orang elemen tanah tidak sesuai dengan elemen kayu, jadi orang elemen tanah tidak sesuai makan sayur hijau berbatang seperti kangkong? Bagaimana pula jika orang tanah menyertai parti politik bendera hijau, apakah beliau akan kalah? Sepatutnya, individu elemen tanah kenalah sertai parti politik bendera merah kerana merah (api) menyokong tanah? Persoalan-persoalan sebegini akan dibentangkan di dalam seminar Teknik Warna Kitaran Elemen nanti.
.
Kelas Mini Tahap 1 (Batch 2) dijangka bermula Isnin 8 Mac (setiap malam Isnin) di pejabat saya No 69B, Tgkt 2, Meru Klang (Atas BSN Meru) jam 9 malam - 11 malam. Setiap malam meliputi satu/dua tajuk dan ianya akan berlarutan sehingga beberapa minggu/ bulan. Ianya adalah kursus Asas (Modul Asas) iaitu pelajari dari asas dahulu dan jika ada sambutan baik, kelas akan berterusan menjangkau Tahap 2, 3 dan 4. Yuran RM25 seorang setiap kehadiran kelas. Berminat email ke qmas304@streamyx.com
.
Tahukah anda nombor resit untuk bayaran deposit untuk majlis makan malam 6 Febuari adalah 13669? Setiap angka adalah petunjuk dan angka ini satu petunjuk yang positif untuk bisnes, kekayaan dan kecemerlangan! Jumpa anda 6 Febuari ni, dahlah pola 6 Febuari adalah pola kekayaan tahap 2 (hebat) malah malam itu akan berdoa untuk Main Structure Sun !
.
Testimoni dari peserta kursus: Tq maklumbalas kaedah Graf Prestasi Bulanan (mata 8 dan 9 untuk peluang kekayaan). Kaedah ciptaan Encik Eddy Rosyadie sendiri untuk anda berjaya! Jangan lupa untuk terus buat latihan dan amalkannya serta gunakan kaedah Graf Prestasi Mingguan, Harian dan Jam juga. Jumpa anda di seminar-seminar berhampiran tempat anda!

Salam Master Eddy,

Pertama sekali nak ucap ribuan terima kasih kerana bagi tip pasal saham. Saya dpt untung bersih RM 4,000. Sebab sy kira bulan Jan ngan Sept aje prestasi saya 8 ngan 9. Jadi saya pun tolak saham sy pada bulan Jan dgn harga RM 2.60. Okey la harga asal baru RM1.50. Pening la sikit nak mengira tapi x apa janji berbaloi. X rugi belajar ngan master Eddy.

Sy kira kwn saya punya tarikh lahir tahun ni dapat tahun 5, (bermasalah ) so sy cakap ngan dia suruh sabar. Seminggu lepas tu mak dia meninggal. Lepas tu sy baca blog master eddy pasal no 4 kehilangan. Memang no kereta dia 4xxx Dan no rumah dia no 6. Sy ckp ngan dia mcm master eddy tulis. Skrg ni kwn sy baru bersemangat kembali. Lepas tu dia minta tlg kira suami dia punya tarikh lahir 29.01. Sy cakap ngan kwn sy ni suami dia dia tarikh cermin Dan akan naik pangkat(agak2 aje), dia terperanjat sebab baru ada ura2 suami dia akan tukar jabatan bulan 4 nanti.

Terima kasih ye master Eddy atas ilmu yg master eddy ajar. X rugi pun malah husband sy pun nak belajar. Sikit tanya arah mana nak pergi ? Pukul berapa bagus? Dulu dia x percaya tp skrg ni dia baru percaya apa yg sy buat. Malah dia pun nak ikut gi Dinner nanti. Dulu mana dia suka macam2 ni dia ckp membazir. Skrg ni dia nak kwn ngan siapa mesti suruh sy kira tarikh lahir dulu. Klu sy ckp okey baru dia kwn kalau x dia main hentam
aje.


JB
.

Seperti yang diberitahu di dalam kelas Juara Jualan, antara buku-buku sales yang sesuai untuk anda adalah PERFECT PHRASES for HIGH PERFORMING SALES PROFESSIONALS. Buku ini setebal 700 mukasurat berharga RM80. Saya beli di kedai buku BORDERS di Berjaya Times Square. Untuk anda di dalam industri pemasaran atau jualan, buku ini sangat sesuai untuk anda tambah pengetahuan dan cara-cara untuk membuat sales termasuk bagaimana untuk menulis flyer berkesan serta cara mengendalikan bantahan dsbnya.















Program untuk bulan Febuari & Mac 2010 (sila lihat keterangan penuh di bawah);
1. Majlis Makan Malam (Anugerah & Doa) - 6 Febuari (KL)
2. Kursus Pola 696 Potensi Usahawan Tahap 1 pada 7 Febuari (KL)
3. Kursus Pola 696 Potensi Usawahan Tahap 1 pada 13 Febuari (Batu Pahat)
4. Kursus Pola 666 Potensi Kekayaan Tahap 1 pada 14 Febuari (Batu Pahat)
3. Kursus Pola 279 Potensi Juara Jualan Tahap 1 pada 20 Febuari (Penang)
4. Kursus Pola 666 Potensi Kekayaan Tahap 1 pada Febuari (Penang)
5. Kursus Pola 279 Potensi Juara Jualan Tahap 1 pada 27 Febuari (Tawau)
6. Kursus Pola 666 Potensi Kekayaan Tahap 1 pada 28 Febuari (Tawau)
7. Kursus Pola 279 Potensi Juara Jualan Tahap 1 pada 6 Mac (Temerloh)
8. Kursus RM50 Tanya Apa Sahaja Nak Belajar pada 28 Mac (Skudai).
9. Kursus Pola 459 Potensi Pemulihan Kesihatan pada 3 April (Kuantan)
.
Kursus istimewa: Meditasi dan Beriadah/ Bercuti di Pulau Tioman (13 - 15 Mac 2010). Percuma penginapan dan makan serta pengangkutan untuk perserta kursus Reiki Master bersama Prof Dato' Dr Ibrahim Ahmad pada 30 Jan lalu dan yang akan datang pada 7 Mac nanti. Daftar AJ: 019 218 1886.
.
Meditasi bersama alam untuk mendapatkan tenaga universal serta mempelajari kaedah pernomboran metafizik kitaran alam. Mari kita membersihkan jiwa dan minda di tengah lautan luas, berenang dan menyentuh ikan-ikan, menyucikan tubuh fizikal dengan pasir-pasir laut yang bertenaga tinggi serta mengambil udara ion negatif yang segar dari laut. Untuk lebih bertenaga dan bersedia menghadapi tahun 2010 yang mencabar dan mendapat kejayaan lebih singkat.
.
Pengumuman: Kaedah terbaru metafizik pernomboran: cara-cara melipat wang kertas RM1 yang bersiri nombor bagus 6, 7 dan 9.
.
Teknik ini adalah ciptaan oleh Encik Eddy Rosyadie (Januari 2010). Dilarang mana-mana pihak mengaku mencipta kaedah ini. Dilarang mengajar teknik ini di khalayak ramai atau di internet tanpa persetujuan Encik Eddy Rosyadie. Anda mesti merujuk nama Encik Eddy Rosyadie jika anda bercerita teknik ini kepada rakan-rakan secara tertutup.
.
Ambil wang kertas RM1 yang bernombor siri bagus 6,7 dan 9, contohnya, 9619929. Di bahagian belakang wang kertas RM1, lipat bahagian tengah di tepi gambar Gunung Kinabalu dan lipat kertas yang disebelah kanan untuk masuk ke dalam supaya gambar Gunung Kinabalu kelihatan. Selepas itu, lipat di bahagian bawah selepas perkataan jawi BANK NEGARA dan lipatkan ke belakang bahagian bawah supaya perkataan jawi BANK NEGARA kelihatan. Lipatan ini akan mendedahkan beberapa perkara;

1. Nombor siri bagus.

2. Puncak Gunung Kinabalu - tertinggi di Asia, seolah-olah menggambarkan kekayaan anda setinggi gunung.

3. Perkataan BANK NEGARA, tentunya pusat kekayaan.

4. Lambang kijang iaitu simbol kewangan dan kekayaan Malaysia semenjak zaman Kesultanan Melayu Melaka lagi.

Letak gambar itu di atas meja anda atau di dashboard kereta di celah-celah meter, supaya anda sentiasa nampak gambar ini untuk mengajar minda anda sentiasa teringatkan kekayaan yang besar.




Contoh wang kertas yang siap dilipat. Ianya boleh berdiri atas meja atas letak di dashboard kereta dan seumpamanya. Jelas sekali kekayaan yang diwakili oleh angka bagus dan Bank Negara beserta simbol kewangan seolah setinggi Gunung Kinabalu. Ini sebagai ikhtiar untuk mindset anda memikirkan peluang kekayaan. Selamat mencuba!

.







.
PERHATIAN: Kaedah-kaedah metafizik seperti nombor siri wang, batu, energi seumpamanya adalah satu ikhtiar alternatif untuk mewujudkan energi positif untuk anda, terutamanya individu yang graf hayat dalam gaung dan sebagainya di mana sering berfikir negatif. Tentunya doa, amalan jariah dan ibadah serta menambahkan ilmu pengetahuan dan bergaul dengan orang-orang positif dapat membantu anda meningkatkan lagi tenaga positif dalaman anda. Secara metafizik, prestasi hidup anda bergantung kepada turun naik tenaga dalaman anda. Jika hari ini dan bulan ini tenaga dalaman anda adalah mata 1, anda rasa kelesuan dan sukar untuk bekerja mendapatkan kejayaan. Jadi, kaedah-kaedah ini membantu tambah energi. Tiada unsur ibu duit, batu ajaib, penunggu batu dan sebagainya, kaedah pernomboran metafizik adalah anda sendiri boleh jana energi positif anda sendiri, tapi untuk permulaan anda mungkin memerlukan bantuan medium bahan-bahan itu. Apabila anda sudah dapat menjana tenaga positif dengan sendiri, sebenarnya anda tidak perlukan apa jua bahan langsung untuk anda berjaya dalam hidup anda.


PRODUK TERBARU: AIRBOOM ENERGY SILICONE RUBBER.
.

Contoh Airboom Silicone Rubber direndam dalam air kosong. Semenjak saya minum air kosong cara sebegini, saya tidak perlukan minum air manis bergula tinggi keterlaluan yang boleh menyebabkan penyakit kencing manis. Keturunan saya masalah kencing manis dan saya pola 222 sentiasa mahukan air manis bergula setiap masa. Selepas mengamalkan cara ini, dapatlah kawal kesihatan.







Juga, tidak lagi mengantuk pada tengah hari dan rasa lebih bertenaga apabila diletak di dalam poket baju. Pelbagai kegunaan juga untuk kaki, sendi dan sebagainya. Juga dikatakan meningkatkan energi chakra dan aura. Sesuai untuk semua golongan dan terutamanya pengamal perubatan alternatif yang memerlukan tenaga tambahan. Juga untuk pekerja di dunia perubatan, kesihatan dan pemulihan yang mana anda perlukan tenaga tinggi untuk pekerjaan anda, mungkin anda boleh cadangkan produk ini sebagai alternatif untuk pesakit-pesakit anda. Harga seunit RM150 (diskaun jika beli lebih) boleh dipakai berulang-ulang kali -satu produk untuk banyak kegunaan. Selepas ditempah, boleh terus dihantar ke rumah pos ekspress. Berminat email ke qmas304@streamyx.com untuk ketahui harga pakej, diskaun dan cara tempahan.
.
Saya difahamkan produk Airboom ini telah dilabelkan "syirik" oleh beberapa individu, katanya dari orang-orang MLM sebuah syarikat orang Islam sendiri. Saya tak faham kenapa produk ini dikatakan syirik, ini bahan teknikal sains, tiada kena mengena dengan syirik. Samalah seperti produk kesihatan / bioteknologi yang lain juga. Itulah, kekurangan kepakaran pasal teknikal dan sains tentang sesuatu terus dikatakan syirik, mereka ini Islam tapi tiada pengetahuan sains yang jelas padahal Islam dan Sains perlulah seiring. Tahukah mereka bahawa terdapat banyak lagi perkara yang jelas atau cenderung kepada syirik termasuk perkara-perkara yang kita buat seharian? Kenapa yang itu tidak diperbesarkan sebaliknya menyalahkan produk dari kajian sains ini? Mestikah anda sebagai MLM jatuhkan MLM yang lain dengan cara sebegitu? Jangan terus labelkan sesiapa atau apa sebagai syirik tanpa anda boleh jelaskan secara saintifik kenapa anda buat tuduhan sebegitu.
.
Begitu juga kaedah pernomboran metafizik yang melibatkan pengiraan tarikh lahir selalu digelar khurafat dan syirik, namun jika dikaji lebih mendalam, kaedah pernomboran memang wujud dalam dunia Islam. Memang betul ada kaedah pernomboran lain yang menyimpang akidah, namun pihak saya akan pastikan kaedah pernomboran ini berasaskan sains kajian berbeza dengan kaedah yang lain.

KAEDAH BATU SUNGAI
Sebiji RM50 sahaja.



Jangan ambil batu secara sebarangan. Batu-batu ini datang dari sungai yang jernih yang banyak ion negatif (untuk kegunaan luaran seperti mengurut tapak kaki, leher dan sebagainya- bukan untuk direndam diminum!), juga boleh dihangatkan dijadikan tungku untuk meredakan sakit-sakit badan. Batu-batu ini disimpan di rumah saya dahulu selama beberapa bulan untuk tujuan pengumpulan energi.






.
KAEDAH BATU GEMSTONE

Ingin ketahui, dapatkan dan memakai batu yang sesuai untuk anda? Sila hantar maklumat tarikh lahir anda ke qmas304@streamyx.com selepas bayaran deposit RM100 (bank in Maybank 512464228716 atau CIMB 12900006910522) dan kami akan kirakan serta belikan untuk anda batu yang sesuai serta pos ekspress ke rumah anda. Bayaran tambahan sekitar RM50-RM100 jika didapati batu yang dicadangkan untuk anda lebih mahal dari bayaran awal RM100 itu tadi (harga sebenar RM100 - RM200 mengikut jenis batu).








Contoh jenis batu gemstone

Amethyst - bantu relakskan minda

Crystal Clear Quartz - tingkatkan kreativiti







Agate - perbaiki kebenaran dan kefahaman

Adventurine - kesihatan & kekayaan

Rose Quartz - hindarkan pemikiran negatif dan membantu tingkatkan kesuburan.







6 FEBUARI 2010 - MAJLIS MAKAN MALAM "MENGGAPAI CITRA JUTAWAN"
8 malam - 12 tghmalam
RESTORAN NELAYAN, TASIK TITIWANGSA, KUALA LUMPUR
bersama Prof Dato Dr Ibrahim & Eddy Rosyadie
Bayaran: RM60
Daftar: Effa 019 696 2696
Bank in RM60 ke CIMB 12900006910522 (Eddy Rosyadie) dan hubungi Pn Effa sebelum 2 Febuari 2010.
.
Aturacara:
7.00 malam - 8.00 malam: Ketibaan tetamu dan solat Maghrib
8.00 malam: Majlis bermula
Ucapan Alu-aluan
Amanat Guru
Makan Malam - buffet style nasi + lauk campur
Penyampaian sijil-sijil Reiki Master
Cabutan Bertuah - hadiah frame batu kristal dari Ipoh.


Serta pelbagai hadiah dari pihak Dato Ibrahim dan hadiah Buku Cinta, Jodoh & Perkahwinan dari Eddy Rosyadie


Majlis Doa Main Structure Sun.
12 tengahmalam: bersurai dan solat isyak.
.
SILA PAKAI BAJU CASUAL BIASA SAHAJA - DIJANGKA CUACA PANAS. Bawa wang lebih untuk pembelian dari jualan amal produk-produk Dato pada harga istimewa dan "beli 1-percuma 1".


Makan secara buffet, tepat jam 8 malam majlis akan bermula dengan doa makan dan seterusnya beratur untuk dapatkan makanan. Jangan lewat masuk nanti ramai orang!
.
Sila daftar nama anda di pintu masuk restoran dengan staf Dato, bawa resit bank-in/ bayaran RM60. Tempat makan ialah di Zon 402 - 414.
.
Majlis makan malam ini julung kali gabungan peserta Metafizik, Metafizik+Mindpower dan Mindpower untuk tujuan networking dan bergabung tenaga untuk berdoa secara berjemaah yang lebih berkesan pada waktu Main Structure Sun+Great Marshal untuk menjadi Pemimpin Hebat (Main Struture Sun biasanya dimiliki oleh keturunan raja). Doa akan dibaca oleh individu yang lahir sebagai Main Strucuture itu sendiri iaitu Encik Eddy Rosyadie; seolah energi itu akan diperturunkan kepada anda nanti!. .

7 Febuari 2010 - SEMINAR POLA 696 POTENSI USAHAWAN TAHAP 1
KL International Hotel, KL
RM250
Daftar: Pn Aisyah - 016 626 1696
9.30 pagi - 5 petang.
.
Pelajarilah teknik dan pola-pola berkaitan membina perniagaan yang berkesan seperti tarikh daftar syarikat sesuai, jenis perniagaan sesuai dan pilihannya, cara memilih nama syarikat, arah kejayaan syarikat serta kitaran tahunan dan prestasi bulanan syarikat. Teknik ini pernah dipelajari oleh sdra Nor Edie (Batu Pahat) yang kini meraih jualan RM500ribu dalam masa 6 bulan setelah dibuat pembetulan secara metafizik. Kata seorang jutawan bisnes, 9/10 usahawan gagal semasa mula berniaga, oleh itu janganlah jadikan diri anda tergolong dalam golongan itu dan elak dengan pelajari secara metafizik. Jika saya dapat membantu pihak Dato Ibrahim naik semula bisnes beliau tahun ini, mestilah juga saya boleh membantu anda untuk menjadi usahawan yang berjaya nanti.
.
13 dan 14 Febuari - Batu Pahat, Johor
13 Febuari - Kursus Pola 696 Potensi Usahawan Tahap 1
14 Febuari - Kursus Pola 6 Angka Kekayaan Tahap 1
RM250 seorang sehari
Daftar: Pn Azima 019 783 1950
.
20 dan 21 Febuari - Pulau Pinang
20 Febuari - Kursus Pola 279 Potensi Juara Jualan Tahap 1
21 Febuari - Kursus Pola 6 Angka Kekayaan
Pulau Pinang - tempat akan diberitahu
RM199 seorang sehari - ada diskaun jika datang bersama kawan / daftar 2 hari.
Daftar: Lyn 019 7556102.
.
Individu yang mendaftar untuk kedua-dua kursus di Pulau Pinang layak hadir kursus Graf Hayat Tahap 1 pada RM50 sahaja (biasa: RM199).
.
27 dan 28 Febuari - Tawau, Sabah
27 Febuari - Kursus Pola 279 Potensi Juara Jualan Tahap 1
28 Febuari - Kursus Pola 6 Angka Kekayaan & Millionaire Mindpower
(Bersama Prof Dato Dr Ibrahim Ahmad)
RM99 sehari seorang - ada diskaun datang bersama kawan / daftar 2 hari.
Daftar: Pn Hermawati 013 88 19672
.
6 Mac 2010 - Temerloh, Pahang
Kursus Pola 279 Potensi Juara Jualan Tahap 1
Daftar: 017 968 6558
.
28 Mac 2010 - Skudai, Johor
Sama ada di UTM atau MPJBT, Skudai
RM50 termasuk nota percuma
Daftar: Lyn 019 755 6102
9 pagi - 5 petang.
Atas permintaan ramai, kursus Gabungan Pola ditawarkan pada harga RM50 sahaja. Kursus ini unik kerana ini pertama kali dibuat; biasanya saya mengajar apa yang saya rasa anda perlu tahu tapi kali ini saya mengajar apa yang anda nak tahu.
.
Pagi:
Teknik Kiraan Waktu Untung
Teknik Gabungkan Tafsiran Pola.
Penjelasan Teknik Pilihan Elemen
Terbaru: Teknik kenali orang dari nama (2 teknik terbaru).
Petang:
Tanyalah apa sahaja yang anda nak belajar! Kita berkongsi ilmu bersama-sama semua peserta kursus.
.
Tambahan bayaran RM15 untuk pakej makan 3X (pagi Mee Goreng, tghari Nasi Briyani, Petang kuih).
.
3 April 2010 - Kuantan, Pahang
Kursus Pola 459 Pemulihan dan Kesihatan Tahap 1
Kompleks Dagangan Mahkota
RM50 termasuk nota percuma.
Daftar: Alin 019 790 7972
hari sabtu - dijemput penduduk Kemaman, Kuantan, Rompin, Jengka, Temerloh.
Kenali teknik kenalpasti masalah kesihatan dari tarikh lahir; sesuai untuk semua individu yang perlu jaga kesihatan serta pengamal perubatan yang mahu tambah pengetahuan serta sales produk kesihatan untuk memudahkan anda menjual produk sesuai dengan kesihatan pelanggan. Salah seorang pelajar kursus ini adalah Prof Dr Sabri (pengasas produk Sabjack) pakar Iridologi.
.
11 April 2010 - Melaka
Kursus Pola 696 Potensi Usahawan Tahap 1
.
1 & 2 Mei 2010 - Meru, Klang atau Shah Alam
Kursus Asas Potensi Diri Tahap 1 dan 2.
RM400 sehari jika di pejabat saya atau RM500 di Hotel Carlton Holiday, Shah Alam.
Daftar: email ke qmas304@streamyx.com
.
30 Mei - Meru, Klang
Kursus Teknik Arah Sekeliling Tenaga Rumah & Pejabat Tahap 1
RM200 termasuk nota dan makan.
9.30 pagi - 5 petang.
Daftar: email ke qmas304@streamyx.com
.
Kursus julung-julung kali di adakan - modul terbaru 2010! Belum pernah diajar selama ini. Harga ini promosi seblum kursus ini menjadi modul seterusnya pada RM369 (kerana ada nilai eksklusif di dalamnya yang boleh dibuat duit pendapatan tambahan!).
.
Perhatian: Kursus ini ada sedikit elemen Feng Shui seperti teknik warna dan batu kristal untuk energize rumah/pejabat anda menjadi penjana kekayaan dan kebahagian, oleh itu kursus ini hanya untuk individu yang terbuka dengan pengetahuan sedemikian sahaja. Juga kenalipasti sama ada rumah atau pejabat anda mudah dimasuki makhluk halus atau tidak serta cara mengatasinya.
Sesuai untuk semua orang, termasuk anda yang mahukan bisnes atau rumahtangga anda punyai tenaga yang bagus. Juga sesuai untuk pengamal/peminat feng shui / konsultan untuk anda membantu pelanggan anda.
Percuma: 1 batu sungai - untuk tenaga rumah anda.
.
Teruskan berjuang, $alam Perjuangan
Eddy Ro$yadie
Rakan konsultan Hidup & Perniagaan Anda.









posted by eddy Rosyadie Mohd Samsury @ 3:36 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

About Me


EDDY ROSYADIE MOHD SAMSURY

(Perancang pengurusan Hala
Tuju Hidup)
Penulis Kolumunis `Mingguan Wanita `Penulis buku `CJP`
Email:
qmas304@streamyx.com

http://eddyrosyadi.weebly.com

Previous Post
Archives
ADMIN BLOG EDDY


ARY
Phone :012 902 6972
my facebook

محمد أشعري عبد الرزاق

Reka Lencana Anda
CONSULTANT 

Zaini ahmad 
     019-2676727
Azli Shah            012-3127296
Nor Azlina            019-3869011
Dr Aniza              019-2438151
 

FORUM CHAT

Template by

image link to web design website

Provided by website design company .

 

widgeo.net

Site Meter
Blogger Templates