waktu malaysia
 
galeri gambar
 
tempahan online


TEMPAHAN ONLINE

iklan

 





 

jadual  kursus/Seminar
BULAN KURSUS/SEMINAR
Kursus
 
dipejabat
Meru, Klang

sesi Consultant
No 69, Tgkt 2, Jalan Besar, Pekan Meru
(Atas Bank BSN depan RHB Bank)
iklan tajaan

 

 

 




 

Monday, August 17, 2009
Kecemerlangan Berterusan Tanpa Batasan
Assalamualaikum & Selamat Sejahtera, Salam perjuangan dan kecemerlangan...
.

Kepada individu yang ada menghantar email atau SMS atau cuba menghubungi saya tetapi tidak dapat berinteraksi atau belum mendapat jawapan email atau SMS daripada saya, mohon maaf kerana pertanyaan secara email dan SMS sangat banyak serta jadual saya sejak akhir-akhir ini agak sibuk, panggilan telefon juga kadang kala tidak berhenti pagi hingga ke malam sampai habis bateri handphone terpaksa tunggu charge bateri dulu. Biasanya saya akan utamakan dahulu individu yang pernah konsultansi dengan saya atau bekas peserta kursus atau individu yang mahu anjurkan kursus di tempat mereka. Jika tidak dapat hubungi saya, SMS dahulu pertanyaan anda serta kenalkan diri anda, juga sama ada anda pernah konsultansi atau pernah hadiri kursus (pada tahun bila). Sekali lagi mohon maaf dan saya cuba buat yang terbaik untuk menjawab persoalan anda. Cuba hubungi saya sebelah pagi sekitar 9 pagi atau lewat petang sekitar 5 petang (itupun jika saya tiada program pada hari itu), atau SMS / email dahulu pertanyaan anda itu. Atau mudah, hadirlah ke program saya untuk berinteraksi dan mendapatkan jawapan persoalan anda itu.

.

SEMINAR POLA 336 POLA UNTUNG PELABURAN, MENANG PERADUAN DAN MULA JADI JUTAWAN
pada 23 Ogos 2009

Bilik Al-Burj, Tingkat 1, Hotel Carlton Holiday sebelah Tesco Shah Alam

RM100

Daftar di sana jam 9.45 pagi bawa maklumat jam dilahirkan dari surat beranak.
Seminar bermula 10.15 pagi - 4.00 petang.
.
ketahuilah bagaimana untuk memanafaatkan pola 336 bagi mendapatkan pulangan atau keuntungan atas usaha anda dalam perniagaan atau pelaburan, malah dalam peraduan dan sebagainya. Kajian saya setakat ini mendapati pola 336 (atau 663 atau 363 atau 636) memainkan peranan penting dalam memperolehi keuntungan. Tetapi ada beberapa syarat serta cara untuk menggunakan pola 336 dengan baik. Anda perlu tahu apakah anda memiliki Vaccum Star atau Awarding Star serta tahu memilh tahun, bulan dan hari sesuai untuk anda mendapat pulangan keuntungan.
.
Contohnya, saya pada tahun ini ada pola 636 dan tiada Vaccum Star dan memilih bulan Mei untuk pelaburan dan Jun (graf prestasi bulanan 8-6) dapat untung RM75,000, kebetulan rakan pelaburan saya juga adalah memang dilahirkan pola 336 dan tahun ini pola 336 dia muncul lagi! Jikalaulah anda tahu bila tarikh anda boleh untung besar, maka tak perlulah nak membabi-buta buat pelaburan (labur 10x - hangus 9x untung 1x - Kalau boleh labur 10x, untung 9x hangus 1x!). Sesuai untuk pemain Forex, usahawan untuk tahu bila ada peluang jadi jutawan, para pelajar bidang kewangan malah untuk CFP pun boleh (certified financial planner). Atau orang-orang biasa yang mahu buat perubahan dalam hidup dan sesiapa jua bercita-cita jadi jutawan atau mahu jadi jutawan sekali lagi atau mahu lebih lagi jutawan - silalah hadir.
.
Mr. John Whittaker menang USD314juta pada hari pola 336 - mahukah anda begitu, jangan lagi berimpian, tetapi mari kita ikhtiar mengira hari apa sesuai untuk anda jadi jutawan!
.
Termasuk teknik arah yang sesuai untuk untung, mencari orang pola 336, gabungan untung selamanya dan pelbagai teknik untuk anda untung, menang dan jadi jutawan.
.
Daftar: SMS taip MP (nama) dan hantarkan ke 016 2379856.
.
"Everybody is a potential winner. A loser is someone who do not work hard and smart to win. Everybody is also a potential loser. A winner is someone who work hard and smart to win."- eddy rosyadie
"Semua orang berpotensi jadi juara. Orang yang gagal ialah orang yang tidak bekerja keras dan bijak untuk menang. Semua orang juga berpotensi gagal. Orang yang menang ialah orang yang bekerja keras dan bijak untuk menang" - eddy rosyadie.
.
"Success never runs out for you to achieve, you just keep fighting to win. Losing can run out, you just quit fighting to win." - eddy rosyadie
"kejayaan tidak pernah putus untuk anda capai, anda perlu terus berjuang untuk menang. Kegagalan boleh berlaku, anda hanya perlu berhenti berjuang untuk menang."- eddy rosyadie.
.
"Not knowing your fate tomorrow is a gift from God. The ability to plan and forecast your future is a gift from God. Not knowing what your future lies is a disaster"- eddy rosyadie.
"Tidak mengetahui nasib anda pada hari esok adalah anugerah dari Tuhan. Keupayaan untuk merancang dan menjangkakan hari depan anda adalah anugerah dari Tuhan. Tidak mengetahui hari depan adalah sebentuk kemusnahan"- eddy rosyadie.
.
SEMINAR POTENSI DINAMIK ASAS (STATIK) MODUL 1
pada Sabtu 10 Oktober 2009
Bangunan Tabung Haji, Kota Kinabalu, Sabah.
9 pagi - 5 petang.
RM250.
.
Daftar: sila hubungi pihak penganjur untuk maklumat bayaran dan tempahan tempat
Cik Azlina 019 575 0477
.
Dijemput warga negeri Sabah, Sarawak dan Brunei untuk hadir. Penduduk Kota Kinabalu, Keningau dan sebagainya sila ambil kesempatan ini untuk mempelajari kaedah ini yang kini mendapat permintaan meluas di Semenanjung Malaysia - jangan pula anda ketinggalan! Ramai pakar mempelajari kaedah ini dan menggunakannya di dalam kerjaya, perniagaan dan kehidupan mereka, anda bila lagi? Silalah mendaftar sekarang.
.
sila klik imej flyer di bawah ini untuk bacaan lebih jelas.
untuk flyer yang lebih mendalam (5 mukasurat termasuk testimoni dan jadual kandungan kursus), sila email ke qmas304@streamyx.com
.


.

Sambutan Seminar 3K Kehebatan Potensi Diri - Kewangan, Kesihatan dan Kasih Sayang di Kota Permai Golf Center, Kota Kemuning Shah Alam pada 15 Ogos tempohari. Kehadiran seramai 80 orang dan siri ke-2 dijangka dibuat selepas raya nanti akan dimakluman di blog ini.


Gambar peserta kursus - yang datang dari dekat Shah Alam, Ampang malah yang jauh dari Muar dan Melaka juga ada. Terima kasih kerana sudi hadir pelajari kaedah ini. Dapat 2 majalah percuma serta banyak perkongsian ilmu.

.

"SELAMAT BERPUASA DAN BERAMAL DI BULAN RAMADAN"
Bulan Ramadan adalah bulan ke-9 dalam kalendar Islam. Angka 9 adalah kemasyarakatan, kejayaan dan tawaran. Pintu syurga dibuka (tawaran) manakala masyarakat berkongsi (9) ibadah secara berjamaah dan kejayaan (9) adalah untuk orang yang menggunakan bulan Ramadan sebaiknya sepenuhnya.

.

Salam Perjuangan - Eddy Rosyadie - Rakan Konsultan Halatuju Hidup dan Perniagaan anda.


posted by eddy Rosyadie Mohd Samsury @ 1:24 AM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

About Me


EDDY ROSYADIE MOHD SAMSURY

(Perancang pengurusan Hala
Tuju Hidup)
Penulis Kolumunis `Mingguan Wanita `Penulis buku `CJP`
Email:
qmas304@streamyx.com

http://eddyrosyadi.weebly.com

Previous Post
Archives
ADMIN BLOG EDDY


ARY
Phone :012 902 6972
my facebook

محمد أشعري عبد الرزاق

Reka Lencana Anda
CONSULTANT 

Zaini ahmad 
     019-2676727
Azli Shah            012-3127296
Nor Azlina            019-3869011
Dr Aniza              019-2438151
 

FORUM CHAT

Template by

image link to web design website

Provided by website design company .

 

widgeo.net

Site Meter
Blogger Templates