waktu malaysia
 
galeri gambar
 
tempahan online


TEMPAHAN ONLINE

iklan

 





 

jadual  kursus/Seminar
BULAN KURSUS/SEMINAR
Kursus
 
dipejabat
Meru, Klang

sesi Consultant
No 69, Tgkt 2, Jalan Besar, Pekan Meru
(Atas Bank BSN depan RHB Bank)
iklan tajaan

 

 

 




 

Tuesday, July 14, 2009
PEMULIHAN DIRI UNTUK KEJAYAAN
Assalamualaikum & Selamat Sejahtera, salam perjuangan...
.
Tempahan buku CINTA, JODOH DAN PERKAHWINAN di blog ini. Sila SMS nama, alamat dan poskod lengkap ke 016 2379856 selepas bank in RM25 Maybank 512464228716 (EDDY ROSYADIE). Mohon maaf borang tempahan online di sebelah sedang diperbaiki. Kepada individu yang telah menghantar borang untuk mendapatkan Graf dan CD, penghantaran akan dihantar secara berperingkat kerana terlalu banyak surat tempahan yang kami terima. Jika anda nak cepat Graf Hayat, boleh emailkan maklumat anda seperti yang diminta dalam buku ke qmas304@streamyx.com
.
SEMINAR PEMULIHAN DIRI DARI POLA ANGKA
Ahad, 19 JULAI 2009
9 pagi - 5 petang
Bilik Al-Burj, Tgkt 1 (di dalam Akademi Carlton),
Hotel Carlton Holiday, Shah Alam, Selangor.
.
RM200.
Daftar di sana jam 8.30 pagi. Sila bawa maklumat jam lahir.
Untuk hadir, sila SMS taip PA (nama) dan hantarkan ke 016 2379856.
Pakaian: Smart Casual.
.
Pelajarilah teknik ABC (Aware, Balance & Control) untuk proses pemulihan diri untuk kekal sihat dan bertenaga positif sepanjang masa untuk menjadi berjaya. Dengan wujudnya banyak masalah penyakit sekarang, amat penting anda punyai tenaga dalaman yang kuat untuk bertahan sihat. Tahun 2010 dijangka tahun lebih tertekan dan inilah masanya untuk anda pelajari teknik kenali kelemahan tenaga anda dan cara untuk meningkatkan tenaga dalaman anda, menggunakan analisa dari Tarikh dan Jam lahir, supaya anda menjadi positif dan kekal sihat berjaya. Antara teknik yang akan dibimbing ialah Kenali dan Rawat Elemen Terlebih (contohnya, terlebih besi menyebabkan sakit mental dan apa punca terlebih besi tersebut), Kenali dan Rawat Frekuensi Minda Positif, Membina Chakra yang lebih kuat dan sebagainya. Ini adalah seminar yang pertama di Malaysia menggunakan kaedah Tarikh dan Jam lahir dan digabungkan dengan perspektif holistik.
.
Dapatkan baucer RM15 untuk sesi Spa dan Refleksologi serta temui seorang personaliti TV dan pengasas produk yang cantik dan sihat yang akan membimbing anda teknik untuk tingkatkan kekuatan tenaga dalaman dan pengurusan stres seperti teknik pernafasan dan sebagainya. Juga, rasailah pengalaman pelbagai bentuk refleksologi seperti urutan tangan serta produk aromaterapi yang ditawarkan di tempat seminar nanti, termasuk haruman untuk menghindar anda dari pola mistik 38.
.
"In order to become wealthy, you need to stay healthy and happy!" - eddy rosyadie
"Untuk menjadi kaya, anda perlu kekal sihat dan gembira" - eddy rosyadie
.
SEMINAR PERKAHWINAN DAN PERCERAIAN
Ahad, 2 Ogos 2009
Bilik Al-Burj, Hotel Carlton Holiday, Shah Alam.
9 pagi - 5 petang.
RM200 (diskaun RM50 untuk pemilik buku Cinta, Jodoh dan Perkahwinan)
Daftar sana 8.30 pagi bawa maklumat jam lahir.
Untuk hadir, sila SMS taip PKC (nama) dan hantarkan ke 016 2379856.
.
Kenali aspek perkahwinan dan perceraian dari perspektif sains metafizik menggunakan kajian tarikh dan jam lahir. Huraian buku Cinta, Jodoh dan Perkahwinan. Walaupun tajuk di sini agak serius tetapi pengetahuan tentangnya sangat perlu diketahui untuk anda hadapi dan layari liku-liku alam rumahtangga dengan baik. Kenalilah usia jodoh dan cara untuk mengatasi Widowed Star, Lonely Star malah Married Star dalam perkahwinan anda serta pelbagai pengetahuan dari sudut sains metafizik seperti kenali faktor cerai, orang ketiga dan sebagainya termasuk masalah zuriat lambat. Inilah seminar yang julung kali di adakan di dunia yang membicarakan perihal perkahwinan dan perceraian dari perspektif sains metafizik berasaskan tarikh dan jam lahir. Dapatkan buku Cinta, Jodoh dan Perkahwinan di sini pada harga diskaun. Sesuai untuk semua lapisan masyarakat sama ada sudah atau belum berkahwin untuk pengetahuan diri anda atau anak cucu anda. Juga sesuai untuk para kaunselor atau seumpamanya untuk tambahan kemahiran anda.
.
"Whatever you throw into your marriage you will receive the result of it. If you shower it with love, you get wet with love. But many people shower it with tears of hate, so they get wet with tears of hate" - eddy rosyadie
"Apajua yang anda masukkan dalam perkahwinan anda akan dapat hasilnya. Jika anda hujaninya dengan cinta, anda akan basah dengan cinta. Ramai orang hujaninya dengan air mata kebencian, maka mereka basah dalam air mata kebencian" - eddy rosyadie.
.
SEMINAR POLA 336 UNTUNG PELABURAN, MENANG PERADUAN DAN MULA JADI JUTAWAN.
Ahad, 23 Ogos 2009
Bilik Al-Burj, Hotel Carlton Holiday, Shah Alam
RM100 (Offer Hari Raya - biasa RM200)
Daftar jam 10.30 pagi bawa maklumat jam lahir.
Untuk hadir sila SMS taip MP (nama) dan hantarkan ke 016 2379856.
.
Kenalilah tahun/ bulan/ hari anda boleh untung dan menang serta arah kejayaan untuk untung serta kenali pola individu yang boleh bantu anda menang atau untung sentiasa. Ketahui masa yang sebenarnya untuk anda boleh mula jadi jutawan. Pelajarilah kaedah sebegini untuk mengelakkan dari anda terpaksa bersusah payah bertahun-tahun tanpa hasil dengan mengetahui MASA yang sebenarnya anda boleh menang/untung sesuatu. Inilah seminar yang julung kali di dunia yang membimbing anda tentang persoalan masa dan tempat serta cara untuk menang peraduan, untung pelaburan dan mula jadi jutawan.
.
"Love what you want and make the best of what you want. You will get the best of what you want" - eddy rosyadie
"Cintailah apa yang anda mahukan dan buatlah yang terbaik dari apa yang anda mahukan. Anda akan dapat yang terbaik dari apa yang anda mahukan" - eddy rosyadie
.
Seminar/ Aktiviti yang dirancangkan seterusnya;
Oktober - Disember: Road Tour di Kuala Terengganu & Kuantan.
Juga beberapa seminar jemputan di Shah Alam dan Ipoh.
November: bersama UTM mgkn di KL utk seminar profiling diri.
Januari 2010: Kursus PERCUMA untuk 1,000 orang di JB. Tajuk belum ditetapkan lagi - anda boleh beri cadangan dengan SMS taip EDDY KOMEN (cadangan anda) dan hantarkan ke 36553. Kursus ini tidak mengenakan sebarang bayaran satu sen pun sebagai satu aktiviti amal jariah kami. Anda juga boleh daftar mulai sekarang dengan SMS taip EDDY JB dan hantarkan ke 36553.
Pelancaran buku Edisi 3 - Kuasailah Diri Anda.
.
Testimoni: Kepada individu yang ingin mengetahui bagaimana kaedah ini sangat berkesan untuk peningkatan perniagaan anda, hubungi sdra Nor Edie (Batu Pahat) 012 7885236 untuk mendapatkan pengalaman daripada beliau menggunakan kaedah ini bimbingan saya serta kenali perniagaan-perniagaan beliau.
.
Salam Perjuangan... semoga anda berjaya sentiasa!
Eddy Rosyadie.
posted by eddy Rosyadie Mohd Samsury @ 10:11 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

About Me


EDDY ROSYADIE MOHD SAMSURY

(Perancang pengurusan Hala
Tuju Hidup)
Penulis Kolumunis `Mingguan Wanita `Penulis buku `CJP`
Email:
qmas304@streamyx.com

http://eddyrosyadi.weebly.com

Previous Post
Archives
ADMIN BLOG EDDY


ARY
Phone :012 902 6972
my facebook

محمد أشعري عبد الرزاق

Reka Lencana Anda
CONSULTANT 

Zaini ahmad 
     019-2676727
Azli Shah            012-3127296
Nor Azlina            019-3869011
Dr Aniza              019-2438151
 

FORUM CHAT

Template by

image link to web design website

Provided by website design company .

 

widgeo.net

Site Meter
Blogger Templates