waktu malaysia
 
galeri gambar
 
tempahan online


TEMPAHAN ONLINE

iklan

 





 

jadual  kursus/Seminar
BULAN KURSUS/SEMINAR
Kursus
 
dipejabat
Meru, Klang

sesi Consultant
No 69, Tgkt 2, Jalan Besar, Pekan Meru
(Atas Bank BSN depan RHB Bank)
iklan tajaan

 

 

 




 

Thursday, February 11, 2010
Menjalani Kehidupan Sebagai Jutawan
A$$ALAMUALAIKUM & $ELAMAT $EJAHTERA.
.
Kursus Ala Tuisyen 2 dalam 1: Pola 336 Potensi Untung Pelaburan & Menang Peraduan + Graf Hayat di pejabat Meru, Klang pada Ahad 21 Febuari 2010 jam 9.30 am - 5.00 petang. Yuran RM150 (sebab 2 dalam 1). Beserta makan dan nota. Berminat SMS taip PP (nama) hantar 016 2379856
.
Di jemput hadir ke perasmian pejabat WHR (World Heritage Resources) di bawah pengurusan Lynjb pada 19 Febuari 2010 jam 8.30 malam (Pertanyaan: Lyn 019 7556102). Kepada semua peserta wang pos sekitar Johor Bahru di bawah line Lynjb dan bawah line saya, anda dialu-alukan datang serta bawa bersama rakan-rakan yang baru untuk kenal lebih dekat kelebihan Metafizik dan Kaedah Wang Pos. Alamat: 21-01, Jalan Sri Perkasa 2/1, Taman Tampoi Utama 81200, JB.
.
Juga kepada peminat metafizik sekitar JB/ peserta wang pos/ orang awam dijemput sekali lagi untuk hadir ke pejabat Lynjb pada 24 Febuari 2010 jam 8.30 malam untuk majlis makan-makan dan bacaan doa untuk bisnes untung (secara ikhtiar metafizik) pada sebelah malam (pertanyaan: Lyn 019 7556102). Berdoalah bersama-sama secara jemaah lebih afdal dan tentunya dapat sentuhan / tempias kekayaan dari Lynjb!
.
Tahniah! Pembukaan dan permulaan operasi pejabat baru sistem wang pos WHR di No-3, Jln Keluli AM 7/AM, Pusat Perniagaan Bukit Raja, 4000 Shah Alam. Berdekatan Shell dan Goodyear. Sambutan sangat menggalakkan menyebabkan pejabat perlu dibesarkan. Bayangkan kalau ada seorang peserta bawa masuk 200 - 300 lot sehari, manakan tidak sebiji BMW atau rumah banglo atau modal bisnes dapat diraih dalam masa sebulan, dulu pejabat lama berdekatan Balai Polis Seksyen 7 itu kecil dan penuh sesak. Ini adalah satu ikhtiar menjana modal / kewangan / kekayaan daripada sistem sumbangan amal secara sistematik, pertanyaan: Lyn 019 7556102.
.
SEMINAR DI BATAM ! Dijangka pada 10 dan 11 April 2010
mungkin menggantikan seminar Skudai 10 dan 11 April - belum confirm lagi.
10 April - seminar Gratis (percuma) Graf Hayat tahap 1
11 April - seminar Kaedah Pernomboran Sains Metafisika - Untung Bisnes (tahap 1)
.
KAJIAN/ PENEMUAN TERBARU:
Dua kaedah sedang dikaji oleh saya iaitu;
1. Mendapatkan 4 digit pola angka dari bentuk MUKA seseorang.
2. Mendapatkan 4 digit pola angka dari JAWAPAN seseorang (aju 4 soalan).
Tujuan kajian ini adalah untuk kita kenali potensi seseorang terutamanya apabila anda baru berjumpa dengan seseorang yang baru anda kenali (seperti kaedah juara jualan untuk buat sales) ataupun untuk anda lebih mendalami seseorang.
.
Kursus 27 Mac (Percuma - kursus Arah Kejayaan) dan 28 Mac (RM50 Tanya apa Saja) masih kosong - Skudai (UTM atau MPJBT), hubungi Lyn 019 7556102. .
Kursus 27 dan 28 Febuari 2010 di Tawau, Sabah masih ada tempat (ada diskaun). Sila hubungi Puan Hermawati 013 881 9672. rebut peluang ini untuk ilmu metafizik untuk sales yang berjaya dan menjadi kaya jutawan!
.
.
.
.
Pagi tadi saya sakit perut berangin memulas kerana mungkin salah makan, selalunya ambil ubat pil sakit perut, tapi kali ini saya baring dan letak batu sungai atas perut. Batu itu sejuk dan perlahan-lahan sakit perut berkurangan dan seterusnya sakit perut hilang dalam 10 minit...lepas tu masuk tandas dan bertubi-tubi angin keluar. Jimat.. tak perlu pakai pil dan sihat..tak perlu makan pil ubat..begitulah ceritanya khasiat batu sungai.
.
Seminar Gratis Graf Hayat di Jakarta?
Seminar Percuma Graf Hayat di Brunei Darussalam?
Free Life Graph Seminar at Singapore? United Kingdom?
Jika anda boleh membantu kami menguruskan seminar tersebut di tempat anda, sila hubungi saya di qmas304@streamyx.com
.
TAHNIAH KEPADA LYN JB !!! kerana dapat membeli sebuah BMW.
Jika anda terserempak dengan BMW plet BJH 6161 nanti, itu adalah Lyn Jb. Memang kitaran tahunan 6 adalah tahun yang bagus, dapat beli BMW pada harga yang murah manakala 9 di bawah pula iaitu membeli aset. Daripada kereta Iswara terus ke BMW dalam masa setahun. Begitulah keberhasilan daripada kaedah metafizik, mencungkil potensi Lyn Jb dalam 456 (iaitu dunia kewangan) daripada petak PENDUA (ciptaan Eddy Rosyadie). Sebelum ini tiada siapa pun tahu apa potensi sebenar Lyn Jb. Teringat saya berjumpa beliau awal tahun 2009 lalu, terpaksa merayu pinjam RM200 duit dapur dari suami untuk hadir kursus Pola 696 Potensi Usahawan di Skudai, Johor. Tapi itulah titik permulaan untuk langkah seterusnya kepada kecemerlangan hidup; pengorbanan untuk mencari ilmu yang betul. Berapa nilai RM yang Lyn Jb keluarkan untuk belajar metafizik sehingga berjaya? SEKADAR RM600 sudah boleh berjaya. Ramai orang di luar sana belajar sampai berhabis ribu-ribu ringgit tapi masih tidak berjaya - anda perlu belajar dari tempat yang betul yang ikhlas untuk membantu masyarakat, tapi apakan daya kursus metafizik selalunya dianggap murahan kelas bawahan ... tetapi yang penting puas hati melihat hasilnya itu!.
.

Siapa lagi yang mahu tukarkan kereta kecil kepada BMW?
Siapa lagi yang mahu duit berterusan masuk peti surat? Bukannya sekadar bil-bil?
Siapa lagi yang mahu duit berterusan masuk akaun bank? Daripada pelbagai sumber
Siapa lagi yang mahu untung pelaburan, menang peraduan dan jadi jutawan?
Siapa lagi yang mahu lebih banyak masa untuk suami dan anak-anak?
Siapa lagi yang mahu sihat, bahagia dan tenang dalam hidupnya?
Siapa lagi yang mahu pendapatan dari RM1,200 sebulan bekerja 12 jam sehari kepada RM12,000 sebulan bekerja 2 jam sehari?
Siapa lagi yang mahu lebih banyak masa untuk aktiviti kerohanian?
Siapa lagi mahu berjaya dan menjadi jutawan pada 2011 nanti?
...mari sini saya transformasikan anda untuk menjadi berjaya ! Itulah objektif saya.
itupun jika sudi belajar kursus pada harga RM50 - RM400 (percuma pun ada).
Pola 696 usahawan
Pola 279 jualan
Pola 336 pelaburan
Pola 459 kesihatan
Teknik Graf Hayat
Teknik Graf Prestasi (Bulanan, Mingguan, Harian, Jam) ciptaan Eddy Rosyadie
Teknik Potensi dari Nama
...dan pelbagai lagi ilmu pengetahuan metafizik untuk anda yang dahagakan kejayaan!
.
Yang uniknya, saya ingatkan plet kereta itu Lyn jb yang pilih - nombor cermin 6161, tetapi rupanya tidak, memang itulah nombor kereta yang ada, milik seorang Dato tetapi dijualkan kepada Lyn Jb, cuma sambung bayar sahaja - memang untung. Nombor 6161 ada pola 753 (orang kenamaan - memanglah milik Dato, dan Lyn jb ada pola 573 dalam tarikh lahirnya), ada pola 336 (dunia kewangan, pelaburan), ada pola 67 (dunia kebajikan - sistem wang pos berasaskan kebajikan dan kasih sayang/ perkongsian). Menariknya juga, kereta itu dijual pada 10.2.2010 - iaitu hari cermin 1221 yang ada pola 336!
.
Begitulah indahnya dunia metafizik, apabila anda positif kenal diri dan potensi diri, maka dunia yang positif datang kepada anda tanpa anda perlu buat apa-apa - ianya sudah otomatik! Walaupun dalam fenomena konflik, anda masih nampak jalan untuk sentiasa bergerak ke hadapan secara positif. Inilah yang membezakan kaedah metafizik dengan kaedah-kaedah lain. Kaedah metafizik tidak memerlukan ritual atau upacara malah senaman apa jua, yang penting amalan agama yang asas seperti solat, berdoa, berzikir, mengaji Al-Quran diteruskan. Apabila anda sudah sampai tahap metafizik yang lebih tinggi, dunia "menyerah" sahaja pada anda - ketenangan, kekayaan, kesihatan...
.
Lyn Jb berterima kasih kerana mungkin berkat doa 6 Febuari lalu dapat membantu beliau mendapatkan BMW tersebut walaupun sebelum ini sebenarnya beberapa siri halangan untuk mendapatkan kereta baru, kali ini lebih menarik dan unik, ada hikmahnya. Walaupun beliau tidak bersama-sama semasa majlis makan malam dan berdoa bersama pada malam itu, yang menariknya pada malam itu sekitar jam 11 malam, Lyn jb menelefon saya untuk bertanyakan sesuatu yang lain tetapi saya ingatkan beliau untuk berdoa kerana sudah tiba masanya. Begitulah kuasa positif alam, ianya akan mendorong kita ke arah dunia positif sahaja sepanjang masa.
.
WAKTU DOA SETERUSNYA UNTUK BERJAYA DALAM PERNIAGAAN:
24 FEBUARI 2009. Untuk mengetahui waktu yang sesuai untuk lelaki / wanita pada hari tersebut, sila bank in RM10 (Maybank 512464228716 atau CIMB 12900006910522 atas nama Eddy Rosyadie), dan selepas itu SMS (ke 016 2379856) atau emailkan (qmas@streamyx.com) maklumat jantina anda.
.
Mungkin juga kerana Lyn Jb ada mengamalkan pemakaian batu gemstone (kaedah metafizik ada kaitan dengan energi/ frekuensi dan salah satu sumber energi ialah batu gemstone). Lynjb memakai batu jenis Moonstone (daripada pengiraan tarikh lahirnya), awalnya warna putih, tetapi setelah dijemur di bawah bulan gerhana (energi bulan gerhana), ianya bertukar warna kebiru-biruan di dalamnya. Juga memakai batu mutiara hitam (black pearl). Orang metafizik memang lain dari yang lain! Puan Effa pula memakai 3 jenis batu: Aventurine, Ruby dan Tiger's Eye manakala saya pula 3 jenis batu iaitu Blue Sapphire, Cat's Eye dan satu batu special rahsia. Jika anda perasan gambar seorang Dr Tarikh Lahir di media, beliau juga memakai cincin di tangan kiri dan kanan. Juga, seorang client saya dari Kapar yang berada di dalam Vacuum Star, setelah memakai batu Blue Sapphire, kewangan semakin pulih. Kini saya minta beliau dapatkan Citrine pula nanti bila ada rezeki.
.
Mari pelajari kaedah batu gemstone sebagai satu ikhtiar untuk mendapatkan energi tambahan di dalam kehidupan anda pada 3 April (Meru, Klang) dan 11 April (Skudai, Johor).
.
GONG XI FA CAI kepada rakan dan pelajar-pelajar saya yang berbangsa Cina, Semoga Tahun Metal Tiger memberikan anda banyak peluang untuk kekayaan!
.
Selamat Menyambut Maulidul Rasul pada 26 Febuari 2010.
.
Tahukah anda tarikh 10, 19 dan 28 Febuari 2010 adalah hari cermin sempurna? Iaitu 1221. Ada pola 336, 69 dan 456 untuk kekayaan! serta 459 untuk kesihatan.
.
Uniknya Bulan Febuari 2010;
4 hari Isnin
4 hari Selasa
4 hari Rabu
4 hari Khamis
4 hari Jumaat
4 hari Sabtu
4 hari Ahad
.
Bulan Febuari, Mac dan November memiliki hari kalendar sama (cuma febuari tiada 29, 30, 31). Contohnya, 16 Febuari atau 16 Mac atau 16 November adalah hari Selasa.

.
Jadual kursus terkini - sila lihat di bahagian bawah. ADA 2 KURSUS PERCUMA !!!!
1 di Skudai, Johor pada 27 Mac - kursus percuma Teknik Arah
1 di Shah Alam pada 24 April - kursus percuma graf hayat
YA PERCUMA, TIADA BAYARAN LANGSUNG.. MEMANG RUGI TAK DATANG.
.
2 Kursus Modul Terbaru!: Julung kali pertama di Malaysia...
Teknik Kitaran Warna
Teknik Arah Sekeliling + Batu Gemstone
.
Penemuan Terbaru: Mengira Kesihatan Dari Nama Orang.
Dicipta oleh Eddy Rosyadie.
.
Alkisahnya, seorang pelanggan saya bertanya hari yang sesuai untuk beliau bertemu client beliau untuk kutip hutang. Untuk memastikan urusan berjalan lancar, kita perlu mengira tarikh lahir anda dan juga pelanggan anda. Setelah dikira tarikh dan waktu sesuai untuk beliau iaitu jam 10 pagi, namun ada satu masalah iaitu kami tidak tahu tarikh lahir client itu malah nombor telefon atau nombor plet kereta client pun kami tak tahu. Yang kami tahu ialah nama beliau adalah MAHADI. Jadi, menggunakan kaedah abjad-angka teknik #1 (ciptaan saya juga), saya mengira waktu untuk MAHADI apabila berjumpa dengan waktu 10 pagi untuk pelanggan saya itu berjumpa dengannya. Didapati pada jam 11 pagi, client dijangka ada masalah bahagian perut, mungkin sakit perut. Oleh itu saya minta pelanggan saya bawakan pil sakit perut sebagai satu persediaan.
.
Memang betul sekitar jam 11 pagi, client itu sakit perut dan pelanggan saya terus sahaja menghulurkan pil sakit perut! Alangkah baiknya untuk anda ambil hati pelanggan anda dalam saat-saat genting sebegitu maka mudahlah urusan anda nanti kerana mendapat kepercayaan. Kebetulan? Pengiraan kesihatan itu dibuat dari nama seseorang, bukannya dari tarikh lahir seseorang!
.
TEKNIK TERBARU: KAEDAH KIRAAN NAMA DARI JARI TANGAN ANDA
Teknik ini dicipta dan direka oleh Encik Eddy Rosyadie. Dilarang mana-mana pihak mengaku hakmilik atau menggunakan teknik ini di dalam latihan di khalayak ramai atau di internet.
.
Teknik ini adalah untuk membantu anda mengira angka-angka untuk setiap abjab A-Z yang mana setiap abjad adalah turutan 1 - 9. Seringkali kita sukar untuk mengingat abjad-angka tersebut dan memerlukan kertas untuk melakarkan jadual angka-abjad. Kini ada teknik terbaru iaitu menggunakan jari-jari anda sebagai tanda jadual angka-abjad. Untuk makluman, saya juga telah mencipta kaedah mengira zodiak Barat dan Zodiak Cina menggunakan pendekatan yang sama iaitu dari jari tangan (sila rujuk buku Kuasailah Diri Anda Edisi 2 Lengkap), iaitu satu-satunya kaedah di dunia ini yang dicipta oleh saya sendiri mengira zodiak Barat, zodiak Cina dan kini numerologi abjad daripada jari-jari anda. Anda kini tidak memerlukan kertas dan pen untuk membuat jadual angka-abjab termasuklah mengira zodiak barat dan Cina. Teknik ini sangat membantu apabila anda berjumpa dengan pelanggan iaitu anda boleh mengira abjad-angka menggunakan tangan kiri yang disorok di bawah meja - teknik juara jualan pola 279 terbaru! Barulah anda boleh kira dan tahu kelakuan pelanggan daripada namanya dan seterusnya tahu bagaimana nak "tackle & approach" pelanggan dengan baik.
.
Caranya ialah: gunakan 3 jari anda sahaja iaitu jari telunjuk, jari tengah dan jari manis. Cuba perhatikan setiap jari ada 3 petak. Jadi, 3 x 3 = 9 petak. Bermula dari jari telunjuk bahagian bawah adalah A iaitu 1, kemudian pergi ke sebelahnya iaitu petak tengah di jari telunjuk adalah B iaitu 2, kemudian pergi ke sebelahnya iaitu petak hujung di kuku jari telunjuk adalah C iaitu 3 dan seterusnya D, E hingga huruf I iaitu berada di petak hujung di kuku jari manis adalah 9. Kemudian, sambung semula J di jari telunjuk bahagian bawah adalah 1 dan seterusnya. Untuk lebih mudah, ingat sahajalah A, J, S berada di petak bawah di jari telunjuk iaitu adalah 1 dan anda boleh mengira abjad-angka bermula dari A atau J atau S. Apabila anda sudah mahir, tentunya anda boleh ingat setiap abjad-angka di setiap petak jari-jari.







Menggunakan 3 jari sahaja.














.
PERBEZAAN KAEDAH METAFIZIK PERNOMBORAN DAN MINDPOWER/ ESP/SEWAKTU DENGANNYA
Kaedah Metafizik pernomboran ialah kaedah strategi secara saintifik iaitu pengiraan, walaupun anda perlu banyak mengira, tetapi ianya menzahirkan fenomena yang anda kaji tersebut, selalunya petunjuk banyak di depan mata anda cuma anda tidak pasti maksudnya kerana anda tidak memahami simbol petunjuk tersebut. Konsep metafizik ialah mencari tuah iaitu berada pada masa yang sesuai dan arah sesuai untuk mendapatkan sesuatu atau mengelak ancaman iaitu keluar dari masa atau arah yang salah pada suatu masa depan. Kaedah metafizik pernomboran yang tulen tidak memerlukan kaedah psikologi minda tetapi kaedah sedemikian boleh digunakan sebagai tambahan untuk membantu kuatkan motivasi/minda anda menghadapi konflik apabila tiba masanya. Kaedah metafizik pernomboran mengajar anda untuk membuat strategi "serangan" berdasarkan arah dan masa sesuai serta mengajar anda melihat pola-pola fenomena kejadian untuk dijadikan petunjuk bagi sesuatu peristiwa. Seumpama seorang perajurit di dalam hutan belantara yang mencari tempat musuh berdasarkan arah kompas dan masa serta melihat petunjuk-petunjuk dalam hutan, begitulah kaedah metafizik pernomboran yang digunakan dalam kehidupan sebenar seperti teknik pola 336 di dalam dunia saham untuk mencari kaunter untung, bulan, hari dan waktu untung untuk membeli dan menjual saham untuk untung dalam masa singkat. Seumpama teknik TTS (tempur tanpa senjata), metafizik pernomboran mengajar anda untuk mendapat hasil yang baik dengan usaha yang kecil pada masa dan arah yang betul. Contohnya, dengan sekali kiraan nama Adha, anda dapati individu tersebut minat dalam perniagaan, tentunya ini menjimatkan masa untuk anda mencungkil potensi individu tersebut.
.
Jadual Seminar/ Kursus:
.
13 dan14 Febuari Batu Pahat - ditunda ke Mei 29 dan 30.
.
20 dan 21 Febuari Pulau Pinang - ditunda ke tarikh akan diumumkan nanti.

.
26 Febuari - Bersempena Maulidul Rasul - Program Amal Pengisian Rohani bersama Prof Dato Dr. Ibrahim dan 30 anak-anak yatim untuk program berselawat ke atas junjungan nabi s.a.w, nasyid, motivasi, tazkirah dari jam 8 pagi - 12 tghari di Ballroom, Kuala Lumpur International Hotel, KL. Dapatkan doa-doa mustajab menjana kekayaan yang dikatakan ada salasilah dengan baginda nabi s.aw. daripada seorang ustaz lulusan Universiti Al-Azhar. Sumbangan RM50 seorang akan disalurkan ke tabung kebajikan. Marilah hadir untuk mengisi rohani anda dengan sinar Nur Muhammad s.a.w untuk perjalanan anda menjadi insan dan jutawan yang berilmu, beriman dan berkebajikan.

Daftar: hubungi AJ 019 213 1886.
.
27 dan 28 Febuari - Tawau, Sabah
27 Febuari - Kursus Pola 279 Potensi Juara Jualan Tahap 1
28 Febuari - Kursus Pola 6 Angka Kekayaan & Millionaire Mindpower
(Bersama Prof Dato Dr Ibrahim Ahmad)
RM99 sehari seorang - ada diskaun datang bersama kawan / daftar 2 hari.
Daftar: Pn Hermawati 013 88 19672
.
6 Mac 2010 - Temerloh, Pahang
Kursus Pola 279 Potensi Juara Jualan Tahap 1.
830 pagi - 5 petang
Kolej Komuniti Temerloh, bypass Batu 2, Jln Temerloh, Kg Chatin Ulu, Mentakab, Pahang.
Daftar: Azean 017 968 6558.
.
7 Mac 2010 - KL - Kursus Reiki Master
Bersama Prof Dato Dr Ibrahim Ahmad
Sama ada di pejabat Dato atau di KL International Hotel, KL
RM3998 beserta makan, nota dan sijil
percuma percutian bersama group Reiki Master di Pulau Tioman 13 - 15 Mac
- aktiviti snorkeling, island hopping, barbeque dll.
- Meditasi Gabungan Tenaga Alam oleh Prof Dato Dr Ibrahim
- Seminar Metafizik Pernomboran Kitaran Elemen Alam oleh Encik Eddy
percuma jaket Millionaire Mindpower dan butang pin 24-karat emas

Daftar: AJ 019 213 1886
.
27 Mac 2010 - Skudai, Johor
Sama ada di UTM atau MPJBT, Skudai
9.30 pagi - 3 petang.
Kursus PERCUMA Teknik Arah Kejayaan Statik & Dinamik.
RM0 tanpa bayaran langsung
Daftar: Lyn 019 7556102
.
tambahan RM20 jika anda perlukan nota dan RM15 untuk 3x makan.
.
Julung kali diadakan, pertama kali di dunia dalam subjek sebegini, tambahkanlah pengetahuan anda di dalam mempraktikkan teknik arah yang lebih mendalam. Selama ini kaedah mengira arah tidak sangat diberi perhatian mendalam, sebenarnya terlalu banyak rahsia di dalam menentukan arah kejayaan seperti melaraskan arah statik dan dinamik tahunan. Juga, kaedah bagaimana untuk menjadikan setiap arah menjadi arah kejayaan. Serta pelbagai teknik berkaitan arah!
.
Pelancaran buku Pola 336 Potensi Pelaburan Edisi 4 Terbaru. Harga jualan RM90, tetapi promosi 27 Mac adalah RM80.
.
28 Mac 2010 - Skudai, Johor
Sama ada di UTM atau MPJBT, Skudai
RM50
Daftar: Lyn 019 755 6102
9 pagi - 5 petang.
Atas permintaan ramai, kursus Gabungan Pola ditawarkan pada harga RM50 sahaja. Kursus ini unik kerana ini pertama kali dibuat; biasanya saya mengajar apa yang saya rasa anda perlu tahu tapi kali ini saya mengajar apa yang anda nak tahu.
.
Pagi:
Teknik Kiraan Waktu Untung
Teknik Gabungkan Tafsiran Pola.
Penjelasan Teknik Pilihan Elemen
Terbaru: Teknik kenali orang dari nama (2 teknik terbaru).
Petang:
Tanyalah apa sahaja yang anda nak belajar! Kita berkongsi ilmu bersama-sama semua peserta kursus.
.
Tambahan bayaran RM15 untuk pakej makan 3X (pagi Mee Goreng, tghari Nasi Briyani, Petang kuih).
.
3 April 2010 - Kuantan, Pahang - ditangguhkan ke tarikh akan diumumkan
.
3 April 2010 - Meru, Klang
Kursus Teknik Arah Sekeliling Tenaga Rumah & Pejabat (Tahap 1)
RM110 termasuk nota dan makan.

9.30 pagi - 4 petang.
Daftar: SMS taip TA (nama) hantar ke 016 2379856.
Tempat terhad 20 orang.
.
Kursus julung-julung kali di adakan - modul terbaru 2010! Belum pernah diajar sebelum ini. Harga ini promosi sebelum kursus ini menjadi modul seterusnya pada RM369.
.
Perhatian: Kursus ini ada sedikit elemen Feng Shui seperti teknik warna dan batu kristal untuk energize rumah/pejabat anda menjadi penjana kekayaan dan kebahagian, oleh itu kursus ini hanya untuk individu yang terbuka dengan pengetahuan sedemikian sahaja. Juga kenalipasti sama ada rumah atau pejabat anda mudah dimasuki makhluk halus atau tidak serta cara mengatasinya.
Sesuai untuk semua orang, termasuk anda yang mahukan bisnes atau rumahtangga anda punyai tenaga yang bagus. Juga sesuai untuk pengamal/peminat feng shui / konsultan untuk anda membantu pelanggan anda.
.
4 April 2010 - Meru, Klang
Kursus Teknik Warna (Tahap 1)
RM110 termasuk nota dan makan
9.30 pagi - 4 petang

Daftar: SMS taip WR (nama) hantar ke 016 2379856
Tempat terhad 20 orang.
.
Modul terbaru 2010 dan belum pernah diajar sebelum ini! Jadilah batch pertama yang pelajari teknik warna dan kitarannya secara pernomboran metafizik tarikh lahir. Kaedah mengenalpasti warna dari Root Number adalah tidak tepat kerana anda perlu lihat situasi, lokasi dan keseluruhan elemen pola angka dari statik dan pendua anda. Bayangkan jika seseorang elemen air (Root 2 atau 7) menggunakan warna merah atau hijau berkemungkinan akan terserempak dengan hantu jika nombor tengah mata anginnya adalah 3, jadi warna merah tidak semestinya sesuai untuk orang elemen air.
.
10 April 2010 - Skudai
Kursus Teknik Warna (Tahap 1)
RM100 termasuk makan 3X dan nota
RM80 jika datang bersama 1 kawan.
9.30 pagi - 4 petang
Daftar: Lyn 019 7556102.
.
11 April 2010 - Skudai
Kursus Arah Tahap 2 (Bersama Teknik Batu Gemstone untuk Arah Kejayaan)
RM100 termasuk makan 3x dan nota
RM80 jika datang bersama 1 kawan
9.30 pagi - 4 petang
Daftar: Lyn 019 7556102.
.
Tahukah anda bahawa setelah anda mengira arah kejayaan dari tarikh lahir anda, sebenarnya setiap arah itu ada batu gemstone tersendiri? Contohnya arah nombor 7 sesuai diletak batu Agate supaya energi kerohanian dan networking menjadi lebih berkesan kepada anda. Bagaimana untuk menentukan batu-batu tersebut dan cara menyusunnya? Dikatakan bahawa energi anda boleh dibaiki (iaitu hidup anda lebih cemerlang) apabila setiap arah itu diaktifkan dengan batu-batu tertentu. Juga pelajari kaedah batu Gemstone & Kristal untuk ketahui khasiat kegunaan beberapa jenis batu sebagai satu ikhtiar membantu anda dalam hidup anda;
- Batu untuk memudahkan anda mendapat kerja setelah lama menggangur
- Batu untuk memudahkan anda naik pangkat setelah lama tiada kenaikan pangkat
- Batu untuk tingkatkan kesuburan / kehamilan setelah lama tiada anak.
- Batu untuk fokuskan minda supaya akademik cemerlang (untuk anak-anak).
dan pelbagai lagi rahsia khasiat batu gemstone, tapi dikira dari tarikh lahir anda!
.
18 April 2010 - Melaka
Kursus Pola 279 Potensi Juara Jualan Edisi 4 (Tahap 1).
.
24 April 2010 - Shah Alam
Auditorium SHRDC, Bangunan Worldwide Business Center, Seksyen 13, Shah Alam, berhampiran Tesco Shah Alam
RM0 PERCUMA TANPA BAYARAN LANGSUNG
Kursus Graf Hayat Tahap 1 Edisi 1 - PERCUMA
Terhad 150 orang sahaja
Daftar: akan dibuka pada 1 April nanti.
.
Sila bawa graf hayat anda atau boleh dibeli di sana nanti (RM10 sekeping - sila bawa maklumat tarikh dan jam lahir). Jika berminat dapatkan nota RM20 (nota lebih tebal dari Skudai). Adalah sangat menarik jika anda dapat cetak graf ibu bapa dan anak-anak anda bersama kerana jalan hidup anda juga boleh dilihat daripada graf hayat mereka.
.
25 April 2010 - Shah Alam
Auditorium SHRDC
RM50
Kursus Graf Hayat Tahap 2 Edisi 1
Daftar: akan dibuka pada 1 April nanti.
.
Setelah pelajari teknik dari Tahap 1, teruskan belajar graf hayat untuk kenali potensi anda dari graf hayat ke tahap yang lebih mendalam.
.
Teruskan berjuang, $alam Perjuangan
Eddy Ro$yadie
Rakan konsultan Hidup & Perniagaan Anda.
posted by eddy Rosyadie Mohd Samsury @ 1:09 AM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

About Me


EDDY ROSYADIE MOHD SAMSURY

(Perancang pengurusan Hala
Tuju Hidup)
Penulis Kolumunis `Mingguan Wanita `Penulis buku `CJP`
Email:
qmas304@streamyx.com

http://eddyrosyadi.weebly.com

Previous Post
Archives
ADMIN BLOG EDDY


ARY
Phone :012 902 6972
my facebook

محمد أشعري عبد الرزاق

Reka Lencana Anda
CONSULTANT 

Zaini ahmad 
     019-2676727
Azli Shah            012-3127296
Nor Azlina            019-3869011
Dr Aniza              019-2438151
 

FORUM CHAT

Template by

image link to web design website

Provided by website design company .

 

widgeo.net

Site Meter
Blogger Templates