waktu malaysia
 
galeri gambar
 
tempahan online


TEMPAHAN ONLINE

iklan

 





 

jadual  kursus/Seminar
BULAN KURSUS/SEMINAR
Kursus
 
dipejabat
Meru, Klang

sesi Consultant
No 69, Tgkt 2, Jalan Besar, Pekan Meru
(Atas Bank BSN depan RHB Bank)
iklan tajaan

 

 

 




 

Sunday, March 16, 2008
PESANAN BUKU


BUKU KAEDAH GABUNGAN TEKNIK
ASTRONUMEROLOGI DINAMIK
yang pertama di dunia!



AKAN DILANCARKAN PADA

6hb APRIL 2008

DI HOTEL CARLTON HOLIDAY, SHAH ALAM

Sempena Seminar Sains Metafizik 2008 nanti!

Dapatkannya pada harga diskaun

pada hari pelancaran.




Tajuk buku:
KUASAILAH DIRI ANDA! KAEDAH KENALI POTENSI DIRI UNTUK MENCIPTA
STRATEGI HALATUJU HIDUP BERKESAN KE ARAH KECEMERLANGAN
(DIRI, KELUARGA, KESIHATAN, KERJAYA DAN PERNIAGAAN).
secara kajian penyelidikan pola dan kitaran berasaskan sains metafizik tarikh,
waktu lahir dan nama.

Percuma sekeping graf hayat, graf tenaga dan CD.

Buku ini tidak akan dijual di kedai buku dan kuantiti adalah terhad untuk mengekalkan
tahap eksklusif rahsia kaedah ini. Ianya khusus kepada peminat kaedah ini sahaja.



Kenapa Perlu Memiliki dan Membaca Buku ini?

Buku ini dihasilkan daripada beberapa kumpulan kajian tentang potensi diri serta pengalaman daripada kehidupan sebenar; satu-satunya buku seumpama ini yang menggabungkan pelbagai pendekatan dalam satu buku berbahasa Malaysia. Anda tidak perlu tercari-cari lagi, semuanya ada di sini di dalam satu buku, menjimatkan masa dan tenaga anda. Jalan pintas untuk berjaya ! Kaedah ini telah dipelajari dan digunakan oleh ramai usahawan, orang kenamaan, para selebriti, pelajar, doktor, jurutera, guru agama, pensyarah dan sebagainya daripada pelbagai umur dan bangsa. Mereka telah melangkah kepada kejayaan setelah memahami potensi diri mereka. Kini, anda patut memiliki buku ini kerana inilah giliran anda pula mencipta strategi untuk berjaya seperti mereka !

Buku ini telah disediakan secara komprehensif untuk memberi pendedahan kepada anda tentang kaedah yang unik untuk mencipta strategi yang berkesan untuk berjaya di dalam hidup iaitu kenali potensi diri secara sains metafizik kajian tarikh lahir. Semua orang sudah maklum bahawa kajian tarikh lahir telah wujud semenjak ribuan tahun dahulu dan kini kajiannya dikemaskini serta ditapis untuk memenuhi keperluan dan budaya orang Asia supaya lebih relevan. Kandungan buku ini diolah dengan bahasa yang mudah difahami dan disertakan pelbagai latihan praktikal supaya anda mampu menggunakan ilmu ini terus kepada diri sendiri.

Buku ini merangkumi aspek personaliti, kerjaya, kesihatan malahan jodoh dan gabungan pasangan, memberi bimbingan kepada pembaca untuk menggunakan kaedah ini dengan lebih mahir, memberi jalan penyelesaian alternatif dan unik untuk menyelesaikan masalah serta membuat keputusan yang lebih mantap dan memberi panduan kepada anda untuk membuat peningkatan, pencegahan dan perubahan di dalam kehidupan.

Seringkali ramai orang gagal dan mahu mencari jalan penyelesaian. Buku ini mampu memberikan panduan yang mantap malahan digunakan untuk mencegah kegagalan jika anda benar-benar mahir menggunakan kaedah-kaedah yang dianjurkan di dalam buku ini.

Testimoni pengguna kaedah ini: “Hidup saya banyak berubah dengan pertolongan encik”. "Because by attend your last course now I can earn RM10K++”. “Bisnes saya makin membuahkan hasil positif”. ”Rasa macam hidup semula. Bermakna rasa kehidupan ini”. “Saya dah tenang sekarang”. "Terima kasih anda sudah sejukkan suasana panas rumahtangga saya”.”Saya syukur dapat belajar jadi saya tidak terduduk terperanjat dengan nasib”."Sudah dapat income RM29 ribu dalam masa 2 minggu.”



posted by eddy Rosyadie Mohd Samsury @ 10:49 PM  
4 Comments:
  • At March 17, 2008 at 12:23 PM, Blogger zainuri said…

    Smekom...
    Tahniah kerna berjaya menghasilkan BUKU edisi lengkap dan "Terima Kasih" kerna sudi berkongsi ilmu dan mengajarkannya.. nak tanya berapa "harga" buku terbaru & berapa diskaun yg diberi...bukan ape nak kira budget yg ade... klu cukup budget nak beli masa seminar sains metafizik 6 april 08 nnti...TQ

     
  • At March 18, 2008 at 2:08 PM, Blogger zainuri said…

    Smekom....
    Agak2 harganya berape ye..
    bawah RM150 atau lebih lagi..
    TQ

     
  • At March 18, 2008 at 11:33 PM, Blogger Bibi said…

    Tahniah dah hasilkan buku.tak sabar nak beli.InsyaAllah akan ke seminar sains metafizik nanti.

     
  • At March 20, 2008 at 11:43 AM, Blogger zainuri said…

    Smekom...
    Da masuk 4 hari xde respon ttg harga buku baru tu tp takpe lah InsyaALLAH klu cukup budget saya beli buku edisi lengkap tu...
    jumpa kat seminar Sains Metafizik 6April 08...tQ

     
Post a Comment
<< Home
 
 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

About Me


EDDY ROSYADIE MOHD SAMSURY

(Perancang pengurusan Hala
Tuju Hidup)
Penulis Kolumunis `Mingguan Wanita `Penulis buku `CJP`
Email:
qmas304@streamyx.com

http://eddyrosyadi.weebly.com

Previous Post
Archives
ADMIN BLOG EDDY


ARY
Phone :012 902 6972
my facebook

محمد أشعري عبد الرزاق

Reka Lencana Anda
CONSULTANT 

Zaini ahmad 
     019-2676727
Azli Shah            012-3127296
Nor Azlina            019-3869011
Dr Aniza              019-2438151
 

FORUM CHAT

Template by

image link to web design website

Provided by website design company .

 

widgeo.net

Site Meter
Blogger Templates