waktu malaysia
 
galeri gambar
 
tempahan online


TEMPAHAN ONLINE

iklan

 





 

jadual  kursus/Seminar
BULAN KURSUS/SEMINAR
Kursus
 
dipejabat
Meru, Klang

sesi Consultant
No 69, Tgkt 2, Jalan Besar, Pekan Meru
(Atas Bank BSN depan RHB Bank)
iklan tajaan

 

 

 




 

Thursday, January 15, 2009
TEKNIK GRAF HAYAT MORFOMATIK
Assalamualaikum & Salam Sejahtera,

Tahun ini saya akan promosi Teknik Graf Hayat atas permintaan ramai; selepas Kursus Potensi Usahawan di Ipoh pada 1 Februari 2009 di GrandView Hotel, Jalan Horley, Ipoh. Ada rancangan untuk kursus di Meru, Klang atau di Setiawangsa/Desa Melawati nanti, tarikh belum ditetapkan lagi masih menunggu lebih ramai peserta kursus. Setakat ini ada beberapa orang. Harga mungkin sekitar RM100 - RM200 bergantung kepada tempat dll.

Teknik Graf Hayat ini sangat berkesan menceritakan tentang potensi anda. Cuba contoh di bawah ini, apakah graf hayat anda ada kod ini?

When Philanthropist meets Aggressor or Oppressor:
These syntheses symbolize addiction. He may be addicted to drug, cigarette, alcohol or cult.


--> sebab tu hidup jadi penagih dadah. Masa sekolah dah mula nak cuba dadah. Dah berpuluh kali masuk pusat serenti tapi tak sembuh2. Apakah ini kod untuk suami atau anak lelaki atau anak perempuan anda?

When Pioneer meets Terminator and/or Vacuumer: These syntheses symbolize frustration. He may be defected by his or her opponent or felt being ignorance.

--> sebab tu hidup selalu malang dan gagal, asyik kena kalahkan oleh kawan-kawan dan lawan.

Tapi, cuba lihat contoh dibawah ini (mahukah anda ada kod ini dalam hidup anda?)

When Martial Artist meets Treasurer: This synthesis symbolizes capitalism. He will be involved in mega-projects. He will probably hold a top position in an organization.

--> hidup sentiasa dapat projek besar2 dan jadi bos besar - sesuai untuk jadi macam Donald Trump.

When Treasurer meets Financier: This synthesis symbolizes wealth. He will be successful in banking business.

--> kaya daripada perniagaan berasaskan kewangan atau perbankan. Boleh jadi tycoon seperti Warren Buffet atau ambil alih jawatan CEO mana-mana bank!

When Treasurer meets Messenger or Mediator: These syntheses symbolize greeting and respect. His personal charm attracts my friends and followers. He will be a leader of an organization.

--> sentiasa dihormati orang dan ramai pengikut - sesuai untuk ahli politik atau artis.

Sebab itulah ada orang hidup sentiasa berjaya dan ada orang hidup sentiasa gagal. Berjaya atau gagal dijelaskan dalam Graf Hayat ini. Mahukah anda kod-kod yang untung sentiasa? Kini, kaedah Graf Hayat boleh membantu anda mendapatkan halatuju hidup yang lebih berkesan. Tanpa perlu guna jampi, azimat dan sebagainya sebab diri anda sudahpun tertanam tenaga yang berjaya. Jika diri anda telah tertanam tenaga gagal seperti contoh di atas memang sentiasa gagal walaupun pakai azimat sebesar gunung.

Teori tentang kaedah ini sudah ada cuma belum dapat dibuktikan untuk mereka yang sudah dilahirkan. Ianya berkesan jika seseorang itu memang dilahirkan dengan kod-kod berjaya tetapi anda yang sedang baca blog ini (tentu dah dilahirkan) yang memiliki kod-kod lemah atau mahu memiliki kod-kod berkuasa, kaedah mendapatkannya secara sintetik belum diuji. Ianya pernah diuji pada tahun 2007 untuk diri saya dan hasilnya bolehlah cukup-cukup (sebab masa tu belum tahu sepenuhnya ada kaedah ini).

Oleh itu, tawaran dibuka kepada sesiapa yang ingin memiliki kod-kod berkuasa (seperti contoh di atas) untuk dijadikan bahan ujikaji dan testimoni. Katakan anda mahu jadi ahli politik/artis yang sangat berkuasa, maka kod Treasurer meets Messenger diberikan kepada anda. Namun, tawaran ini terhad kepada 3 orang sahaja. Jika kaedah ini terbukti berkesan, maka tentunya ada harga tawaran tinggi akan dikenakan selepas ini (mungkin sekitar RM500 atau RM1000) kerana sangat sukar nak mengira dan mencari kod-kod ini perlukan masa yang banyak dan panjang dan jika berkuasa nanti tentu saya dah dilupakan :) kenalah caj awal-awal.

Sila email kepada saya dan nyatakan anda mahu berkuasa dalam bidang apa (bank? perundangan? artis nak menang AF7? bisnes dan lain-lain. Berikan maklumat nama penuh, tarikh lahir dan waktu lahir anda.

Untuk peserta kursus 1 Febuari di Ipoh, anda akan mendapat graf hayat percuma dan saya sedia bantu jika anda mahukan aplikasi graf hayat ini dalam hidup atau perniagaan anda. Dalam kursus itu memang telah ada satu bab tentang kejayaan daripada graf hayat.

Selamat Cemerlang.
posted by eddy Rosyadie Mohd Samsury @ 5:20 AM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

About Me


EDDY ROSYADIE MOHD SAMSURY

(Perancang pengurusan Hala
Tuju Hidup)
Penulis Kolumunis `Mingguan Wanita `Penulis buku `CJP`
Email:
qmas304@streamyx.com

http://eddyrosyadi.weebly.com

Previous Post
Archives
ADMIN BLOG EDDY


ARY
Phone :012 902 6972
my facebook

محمد أشعري عبد الرزاق

Reka Lencana Anda
CONSULTANT 

Zaini ahmad 
     019-2676727
Azli Shah            012-3127296
Nor Azlina            019-3869011
Dr Aniza              019-2438151
 

FORUM CHAT

Template by

image link to web design website

Provided by website design company .

 

widgeo.net

Site Meter
Blogger Templates