waktu malaysia
 
galeri gambar
 
tempahan online


TEMPAHAN ONLINE

iklan

 





 

jadual  kursus/Seminar
BULAN KURSUS/SEMINAR
Kursus
 
dipejabat
Meru, Klang

sesi Consultant
No 69, Tgkt 2, Jalan Besar, Pekan Meru
(Atas Bank BSN depan RHB Bank)
iklan tajaan

 

 

 




 

Thursday, January 27, 2011
Beruntunglah kepada yang berusaha!
Assalamualaikum & Selamat Sejahtera, Salam 1 Malaysia,
Salam 1Nusantara Indonesia, Singapura & Brunei.
daripada Cikgu/ Master EDDYROSYADI (Cikgu A-D)
Pengasas Kaedah Strategi Potensi dan Prestasi Dinamik Pernomboran - semenjak 2004.
Tarikh lahir, Jam lahir, nama, nombor handphone, no plet kereta, no kad pengenalan, nombor akaun bank dan segala jenis pernomboran.
Penulis buku "Cinta, Jodoh & Perkahwinan", "Juara Pentas", "Kuasailah Diri Anda", "Teknik Menyusun Hidup Secara Graf Hayat", "How to Calculate Your Fortune Pattern 336".
Kolumnis Mingguan Wanita (ms 54) semenjak 2005.
Pencipta kaedah Graf Prestasi Bulanan, Mingguan, Harian & Jam, kaedah teknik kasih dua hala & petak pendua dan pentiga serta petak pembayang, kaedah Kiraan Nama, No handphone, No Kad Pengenalan, No Plet Kenderaan, Tafsiran Tambahan Graf Hayat, Kaedah CheckMate! Graf Hayat + Pernomboran, Teknik No Siri Duit 6, Teknik Pola 38.
Bekas peserta kursus: YBhg Dato Dr Roslizam, YBhg Prof Dato Dr Ibrahim Ahmad, YBhg Dato Dr Norazmadinaz, Dr Azizan Osman, Nor Edie (Avail), Lynjb dan ramai lagi usahawan, pensyarah, guru, doktor, jurutera, MLM, mahasiswa/i > 3,000 peserta dari Malaysia, Singapura, Brunei dan Indonesia.
Pendidikan: BSc Biology, Syracuse University, New York, USA (1993 - 1995).
Pengalaman melebihi 10 tahun: pengurus, pensyarah, konsultan.
.
.
.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
Saya baru terima duit "angpow" dari seorang Tan Sri (he he, RM50 je), yang bestnya no siri sekeping RM50 duit itu adalah yang saya nak selama ini - ada angka 6 dan 38 - 6838687. Fuh, memang best angka ini dengan 6, 8 dan 7, lebih-lebih lagi datang dari beliau. Jadi duit ini akan disimpan dalam "mangkuk kekayaan emas" saya. Enaknya bila dah ada teknik pola 38, semua perkara yang diimpikan dapat! Semalam saya ke Pearl Hotel dapat parking betul-betul depan hotel yang sememangnya penuh parking di depannya. Lepas tu ke Jusco, juga betul-betul depan pintu yang selalunya penuh parkingnya di situ. Juga semalam dan hari ini dapat duit tak disangka-sangka - teknik pola 38 banyak membantu. Selepas Raya Cina ini, pihak saya akan keluarkan satu produk baru pola 38. Jadi, ditambah dengan haruman Auralife nombor 38, ini akan tambahkan lagi energi 38 anda nanti!
.
Seminggu dua ini ibu saya ada di rumah, jadi sempatlah sembang-sembang dengan ibu dan kali ini cuba korek lagi rahsia keturunan. Rupanya, keturunan nenek sebelah ibu saya merupakan seorang pegawai keselamatan yang pernah bekerja di Istana Pekan, Pahang dulu-dulu. Hmm, padanlah saya selalu "berkhidmat" untuk orang-orang kenamaan, kini seperti seorang Tan Sri, Prof Dato Dr Ibrahim, Dato Dr Roslizam dan dulu bersama Dato' Syed Ahmad dan senang ada ramai kawan dari dunia penguatkuasaan. Dan saya memang minat dunia ketenteraan, peperangan dan persilatan, masa kecil-kecil dulu ibu cerita saya ada sekotak besar permainan askar. Memang suka nak join dunia persilatan tapi belum ada rezeki, tetapi semua anak-anak saya kini pelajar Taekwan-Do.
.
Mengenali keturunan adalah satu cara untuk kenali potensi anda kerana anda memang datang dari mereka (kan DNA anda datang dari ibu bapa anda!), jadi anda boleh lihat kecenderungan anda dengan "menggabungkan" apa yang pernah dibuat dalam keturunan anda.
.
Jadi, kini lengkaplah cerita keturunan saya dan menjelaskan siapa "saya" dan apa yang perlu saya buat di dunia ini - keturunan ibu sebelah ayah adalah dari Istana di Surabaya (perubatan dan persilatan) dan keturunan sebelah ibunya pula bekerja di Istana Pahang (keselamatan/ persilatan).
.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------.
MAKLUMBALAS PESERTA KURSUS TAHUN 2007: Saya baru terima panggilan dari Batu Pahat (kebetulan nak ke sana Ahad 30 hb ini), seorang peserta kursus saya tahun 2007 lalu beritahu yang beliau telefon saya kerana telah berjanji kepada dirinya sendiri: apabila berjaya dalam hidup mesti telefon cikgu A-D. Nah, jadi dia telefonlah untuk ceritakan beliau kini sudah berjaya. Menggunakan Elemen Diri dan Graf Hayat, di dapati kerjaya sesuai dengan beliau ialah berkaitan BESI dan LOGAM. Jadi, selepas tamat pengajian ketika itu masih menuntut, beliau buka kedai BESI (jual grill, pagar dan seumpamanya) dan juga jual EMAS (apalagi kalau bukan Public Gold). Dia juga masih memegang kata-kata saya bahawa beliau berpotensi berjaya pada umur 30 tahun, tetapi pada usia 28 tahun sekarang ini pun telah berjaya. Untuk cerita lebih lanjut, temuilah beliau Sdra Faiz di Seminar Strategi 2011 di Batu Pahat ini. Di seminar Batu Pahat anda akan temui dua pelajar saya yang berjaya mencapai kejayaan: Sdra Nor Edie dan Sdra Faiz.
.

Seminar Strategi Tahun 2011 di Batu Pahat 30 Januari - masih ada tempat kosong. SMS taip BP hantar ke 016 624 9666. Daftar di sana 9.30 pagi nanti! Sila bawa maklumat jam lahir. Satu-satunya seminar seperti ini di dunia - gabungan kaedah pernomboran + graf hayat beserta graf bulanan ciptaan cikgu A-D untuk merangka kejayaan tahun 2011 ini dengan pola dan graf bulanan.
.
Sebagai contoh, cikgu A-D pada bulan Januari 2011 ini, graf rendah mata 1! Padanlah, Masyallah, bulan Januari ini memang duit banyakkkkkkk habisssss, belanja itu ini ada sahaja perbelanjaan tak putus-putus. Kalau cikgu A-D sifu pernomboran pun boleh terkena (tapi kita relaks je sebab ada teknik pembetulan yang nanti saya ajarkan dalam kursus), apatah lagi anda juga perlu tahu cara untuk mengenali potensi dan konflik bulanan. Memang berbaloi menggunakan teknik ini sekurangnya anda ada panduan secara nombor/ visual sepanjang tahun daripada sekadar angan-angan atau sekadar melaung-laungkan penuh semangat "aku boleh!" tapi tak tahu bila dan bagaimana caranya. Jumpa anda di sana!
.
Teknik ini dipelajari oleh kakitangan UPM, leader-leader beberapa MLM dan sebagainya. Mereka sudah ada perancangan dan sudah bergerak untuk berjaya kerana sudah tahu strategi bulanan, arah dan sebagainya, anda bila lagi? Jumpa anda di sana!
.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------.
Pelancaran buku baru:
STRATEGI MENYUSUN HIDUP SECARA BERKESAN MELALUI TEKNIK GRAF HAYAT (ISBN No: 978-967-0218-01-4). Kini buku rujukan untuk membaca graf hayat telah ada! Sebelum ini hanya dalam bentuk nota kursus tetapi kali ini dalam bentuk buku yang lebih presentable untuk rujukan bila-bila dan siapa-siapa.
.
Harga - terdapat 3 struktur harga seperti berikut;
.
Harga RM120 seunit + RM10 kos pos ekspress.
.
Untuk ahli kelab (Kelab Metafizik Malaysia & Club Sains Metafisik Indonesia): RM100 seunit + RM10 kos pos.
.
Untuk bekas peserta kursus yang pernah hadiri Seminar Graf Hayat Tahap 1 dan 2 - mereka ini sudah ada nota, tetapi mungkin nak ada buku: RM80 seunit + RM10 kos pos.
.
Sempena pelancaran buku ini di Batu Pahat pada 30 Januari ini, tawaran RM100 sahaja untuk yang membeli/menempah pada hari tersebut di Seminar Strategi 2011 di sana sahaja.
.
Kenapa harganya mahal? Buku ini adalah hasil terjemahan dan adaptasi daripada kaedah graf hayat berbahasa Mandarin/ English yang kini berharga sekitar RM1,500. Buku asalnya sahaja sekitar RM300 tetapi lebih lengkap dengan penerangan konsep dalam quantum physics, molecular biology dan mathematics (tapi kurang dalam cara membaca yang lebih mudah, rasanya tidak ramai yang boleh baca buku teknikal sebegitu!). Laporan graf hayatnya dalam Mandarin/ English adalah sekitar RM300. Juga, buku ini adalah terbitan kami sendiri, jadi kos agak tinggi kerana kami cetak ikut permintaan dan ianya ada helaian berwarna. Buku ini tidak dijual di kedai buku untuk kami kawal pengedarannya tidak boleh terlalu terbuka kepada orang awam.
.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------.
WORKSHOP SABTU "POLA 7 POTENSI KEJAYAAN" pada 29 Januari ditunda ke Sabtu 12 FEBUARI 2011.
.
19 & 20 Febuari - Klinik Bergerak di Autocity, Seberang Jaya.
.
26 FEBUARI 2011 (9.30 pg - 5.30 ptg): Seksyen 7 Shah Alam
SEMINAR UNVEIL THE 26 BILLIONAIRE LEGENDS bersama Ybhg Dato' Dr Roslizam di Seksyen 7, Shah Alam pada 26 Febuari 2011. Yuran RM450 Daftar Pn Zuhaida 016 206 3496.
.
26 FEBUARI 2011 (2.30 ptg - 4.30 ptg): Seksyen 7, Shah Alam
Workshop Pernomboran Dinamik "Teknik Memilih Kerjaya & Bisnes Sesuai" bersama cikgu A-D di Seksyen 7, Shah Alam pada 26 Febuari 2011 (tempat yang sama dengan seminar Unveil cuma di bilik berasingan). Yuran RM50. Sila bawa maklumat jam lahir. Untuk hadir, SMS taip WKK dan hantarkan ke 016 624 9666.
.
27 FEBUARI 2011 (10 pagi - 5 petang): Seksyen 7, Shah Alam
Seminar Serasi Perkahwinan Secara Teknik Pernomboran - Daftar 1 percuma 1 (datang percuma dengan pasangan). RM150 untuk sepasang. Untuk hadir SMS taip SP dan hantarkan ke 016 624 9666. Daftar sebelum 20 Feb dan dapat percuma 1 buku setebal 380 mukasurat "Cinta, Jodoh & Perkahwinan" tulisan cikgu A-D.
.
------------------------------------------------------------------------------------------------- .
KURSUS STRATEGI 2011 SECARA PERNOMBORAN DAN GRAF HAYAT:
Percuma Graf Asas, Graf Bulanan & Graf Hayat.
.
sila bawa maklumat jam lahir anda/ anak-anak anda.
.
Tempat: BATU PAHAT, Johor.
Alamat: No. 16, Jalan Universiti 1, Taman Universiti, 86400 Parit Raja, Batu Pahat.
Pada: Ahad, 30 Januari 2011
Jam: 10 pagi - 5 petang.
Yuran: RM200 seorang (datang 6 orang berkumpulan bayar RM150 seorang).
Daftar: SMS taip BP (nama) dan hantarkan ke 016 624 9666.
.
Bayaran: Boleh bayar di sana nanti, tetapi untuk mengelakkan kesesakan dan kelewatan semasa daftar pada hari kursus, digalakkan untuk deposit bayaran ke Maybank 512464228716 atau CIMB 12900006910522 (Eddy Rosyadie). Selepas bank-in, sila beritahu SMS ke 016 624 9666 dan bawa slip deposit untuk pengesahan.
.
Tarikh tutup: boleh daftar walk-in pada hari tersebut.
.
Kini, kursus Strategi 2011 akan dianjurkan di Batu Pahat, Johor. Dijemput semua dari Batu Pahat, Muar, Melaka, Johor Bahru dan seluruh Johor dijemput hadir untuk mempelajari teknik Strategi 2011 menggunakan tarikh dan jam lahir anda.
.
Pelajarilah;
1. Menyingkap Peristiwa 2010 dan Sinopsis Tahun 2011
2. Pengiraan Pola Potensi Anda (Statik dan Pembayang) untuk kenali Potensi anda.
3. Membandingkan pola anda dengan Potensi Peluang Tahun 2011.
4. Kiraan Kitaran Tahunan 2011 dan membandingkan peluang, potensi dan konflik tahun 2011.
5. Analisis Graf Bulanan dari Januari hingga Disember - Graf Bulanan, Pola Bulanan dan Arah Bulanan.
6. Kenali Tarikh Bagus dan Tarikh Kurang Bagus (untuk kekayaan atau networking).
7. Teknik Graf Hayat - menyingkap peluang atau konflik Tahun 2011 (Fenomena "Star", Bar Tahunan dan Garisan Hayat).
8. Kegunaan Gerhana Matahari dan Bulan pada tahun 2011.
9. Membandingkan dan teknik maksimakan Arah Statik, tahunan dan bulanan.
.
Sangat sesuai dipelajari oleh semua golongan. Ini adalah kursus satu-satunya seumpama ini di dunia dan anda boleh pelajarinya di sini.
.
Seorang peserta kursus Strategi 2011 pada 1 Jan 2011 di Meru lalu mendapati beliau memiliki pola 573 di setiap bulan dari bulan Jan hingga Mei, dan pada bulan Mei, graf bulanan sangat tinggi dan cermin! Daripada sini, dapatlah beliau nampak laluan / peluang untuk mencipta kejayaan pada Mei 2011 nanti menggunakan teknik pola 573!
.
Bagaimana anda nak lalui tahun 2011 ini? Nak teruskan hidup sepertimana tahun-tahun lalu, hentam sajalah dari bulan ke bulan, janji boleh hidup! Tidak mahukah anda satu cara yang boleh berikan anda panduan untuk membuat persediaan dan melakarkan kejayaan sepanjang bulan di tahun 2011 tahun kekayaan? Itu lebih baik bukan?
.
Juga, bertemu dan berkongsi tips dengan sdra Nor Edie Batu Pahat, seorang peserta kursus cikgu A-D yang kini berpendapatan RM30,000 sebulan hasil daripada menggunakan teknik pernomboran dinamik.
.
Juga, jualan buku Kenali Potensi & Cinta, Jodoh, Perkahwinan dan Graf Hayat (terbaru!) pada harga diskaun promosi.
.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
PROGRAM KLINIK BERGERAK (KONSULTANSI & KURSUS PERIBADI).
Maklumat lanjut SMS ke 016 624 9666
.

1) Sesi Konsultansi bersama cikgu A-D (Sesi 2 jam RM150).
Sila SMS ke 016 624 9666 untuk tempah masa dan tempat.
2) Sesi Kursus Pernomboran / Graf Hayat Peribadi bersama Sdra Zuhaili/ Zuhaida (RM150 setiap sesi).
3) Jualan buku-buku.
.
19 & 20 FEB - Restoran Nasmir, Autocity, SEBERANG JAYA.


19 Feb:
10 am - 12 am:
12 pm - 2 pm:
2 pm - 4 pm:
4 pm - 6 pm:
7 pm - 9 pm:


20 Feb:
9 am - 11 am : ditempah
11 am - 1 pm: ditempah
2 pm - 4 pm:
4 pm - 6 pm:
.
5 & 6 MAC - Taman Universiti, BATU PAHAT
19 MAC - KEMAMAN
20 MAC - KUANTAN
2 & 3 APRIL - PUCHONG
16 & 17 APRIL - SG PETANI
14 MEI - KOTA TINGGI
15 MEI - JOHOR BAHRU
28 MEI - SEREMBAN
29 MEI - MELAKA
.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------.
PAKEJ POLA38 - 38InnerEnergyPower (38IEP) Package
Dapatkan haruman Auralife Nombor 38 untuk membantu anda meningkatkan keupayaan tenaga dalaman anda dalam gerak hati, firasat, petunjuk, tenaga aura dan seumpamanya.
.
Harga: RM238
7 botol haruman 38 dan percuma 1 CD Brainwave Pola38 mengandungi 38 jenis audio/video frekuensi/ brainwave dan cara penggunaannya.
.
Tambah RM10 untuk kos pos. Tempah: Pn Zuhaida 016 206 3496.
Dapatkan sekarang sebelum kehabisan. Setakat ini di dunia belum ada lagi haruman pola38 selain Auralife ini, jadi jangan ketinggalan.
.
Haruman 38 ini berwarna ungu adalah untuk Crown Chakra iaitu menghubungkan kita dengan dunia spiritual dan berikan kesedaran tahap tinggi. Dapatkan sekarang.
.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------.
27 Febuari 2011 - Seminar Serasian Perkahwinan PERCUMA! secara graf hayat dan kaedah pernomboran dinamik. Anda datang percuma dengan pasangan anda (suami/isteri, tunang, boyfriend/girlfriend). Hadir berpasangan yuran RM150 manakala hadir berseorangan yuran adalah RM150. Berminat untuk hadir seminar di Seksyen 7, Shah Alam, sila hantar nama anda ke email: qmas304@streamyx.com atau SMS taip SP dan hantar ke 016 624 9666.
.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
JADUAL SEMINAR CIKGU A-D
29 Jan - ditunda
12 Feb - Wokshop Sabtu di Meru - Pola 7 Potensi Kejayaan (RM50).
19 & 20 Feb - Klinik Bergerak di Autocity, Seberang Jaya
26 feb - Workshop Sabtu di SHAH ALAM - Teknik memilih kerjaya & bisnes sesuai.
27 Feb - Kursus Keserasian Perkahwinan - Meru (RM150 percuma hadir pasangan). .
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
WORKSHOP Sabtu 29 Jan ditunda ke Feb 12, 2011 - POLA ANGKA 7: Jam 2.30 petang – 4.30 petang di pejabat Pekan Meru, Klang (RM50). Boleh walk-in tapi elok daftar SMS ke 016 624 9666 kalau nanti ada notis perubahan. Ketahui kesemua aspek pola 7 seperti pola 729, 786, 777, 753, 7 tengah mata angin dan seumpamanya 7 iaitu cara bacaan, fungsi, kebaikan dan keburukan setiap pola 7 di dalam mencipta networking yang banyak dan kukuh, dalam bisnes, kerjaya atau kehidupan. Serta mendapatkan penyelesaian dan teknik peningkatan.
- Kenapa pola 729 dikatakan pelaris? Sebenarnya pola 786 dan 777 juga pelaris!
- Bagaimanakah cara untuk mendapatkan pola-pola 7 dan menggunakannya dengan baik dalam sales?
- Bagaimana mencipta pola 7 di dalam plet kereta dan nombor handphone?
- Tahukah anda individu pola 786 menjual cara yang berbeza dengan 729 atau 753?
- Apa maksud kitaran 7, Root No 7, terlebih angka 7, tiada angka 7, kesihatan angka 7, warna angka 7.
.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
Worksyop Setiap Sabtu Terpilih: di No 69B, Tgkt 2, Atas bank BSN, Pekan Meru, Klang.
Jika anda menggunakan GPRS, masukkan BSN Pekan Meru atau Klang Sentral. Pekan Meru berada jauh daripada bandar Klang dan ianya berada ke laluan ke Kapar atau Puncak Alam.
.

Peta ke pejabat saya di Meru, Klang. Paling mudah ikut NKVE menghala ke Pelabuhan Klang/Shah Alam tetapi keluar di susur Setia Alam dan anda akan sampai di Tesco Setia Alam, Giant, Mc Donald dan Stesen Klang Sentral. Buat U-turn dibawah flyover selepas Tesco. Lalu depan Mc Donald terus ke depan dalam 1 km hingga nampak Petronas di sebelah kiri dan lebih kurang 30 meter nampak RHB Bank di sebelah kiri. Berdepannya ada BSN dan saya berada di tingkat dua atas bank BSN. Pejabat saya bernombor 69, Tgkt 2, Atas BSN Pekan Meru. Jika pintu atau pagar berkunci, boleh tekan loceng di peti surat atau telefon 016 624 9666.
.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
Webinar Percuma Secara On-line pada setiap SELASA, 9pm bersama Master Eddy Rosyadie, semua dijemput hadir, kita bertemu secara on-line di depan komputer anda di rumah anda sendiri atau di mana-mana tempat yang ada WIFI:
Daftar di http://www.urdworld.org/modules/events/event.php?eid=12

.
-----------------------------------------------------------------------------------------------

.
Berminat untuk mendapatkan nota percuma tentang cara pengiraan petak tarikh lahir dan previu keterangan tentang pola nombor kewangan? sila email ke qmas304@streamyx.com.
.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
Samazon Energy Booster769 atau 9$9:
.
Tempah sekarang di Admin URD di telefon 016 216 3796.

Testimoni: cikgu, selepas sy memakai pendant 769, mmg banyak perubahan. saya betul-betul bersyukur dapat dipertemukan dgn cikgu dan hadir ke kursus tempoh hari (8 & 9 mei,JB)... terutama mengenai kedai saya, orang semakin ramai cikgu. saya betul-betul gembira. angka 7 networking tu mmg betul-betul ada "power"... dulu sebelum pakai pendant, setiap hari bangun pagi saya akan sakit kaki (sebab byk berjalan amik dan hantar pesanan/makanan di kedai). tapi selepas pakai pendant, alhamdulillah. sakit kaki dah tak ada. n betul-betul saya terkejut. saya tak pernah pi urut atau apa-apa. cuma lepas pakai pendant ni betul-betul saya terasa perubahannya.
.
.
.
.
.
.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
$alam Perjuangan dan Kejayaan Berkekalan $epanjang Hayat $epanjang Masa.



posted by eddy Rosyadie Mohd Samsury @ 6:40 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

About Me


EDDY ROSYADIE MOHD SAMSURY

(Perancang pengurusan Hala
Tuju Hidup)
Penulis Kolumunis `Mingguan Wanita `Penulis buku `CJP`
Email:
qmas304@streamyx.com

http://eddyrosyadi.weebly.com

Previous Post
Archives
ADMIN BLOG EDDY


ARY
Phone :012 902 6972
my facebook

محمد أشعري عبد الرزاق

Reka Lencana Anda
CONSULTANT 

Zaini ahmad 
     019-2676727
Azli Shah            012-3127296
Nor Azlina            019-3869011
Dr Aniza              019-2438151
 

FORUM CHAT

Template by

image link to web design website

Provided by website design company .

 

widgeo.net

Site Meter
Blogger Templates