waktu malaysia
 
galeri gambar
 
tempahan online


TEMPAHAN ONLINE

iklan

 





 

jadual  kursus/Seminar
BULAN KURSUS/SEMINAR
Kursus
 
dipejabat
Meru, Klang

sesi Consultant
No 69, Tgkt 2, Jalan Besar, Pekan Meru
(Atas Bank BSN depan RHB Bank)
iklan tajaan

 

 

 




 

Tuesday, January 4, 2011
Tahun Baru untuk melakarkan strategi kejayaan
.
Gambar Gerhana Matahari (Separa Penuh) di luar negara.
.
Gerhana Matahari separa penuh berlaku sekali lagi pada Rabu, Jun 01, 2011, namun tidak sesuai untuk berdoa secara pernomboran. Menariknya tahun 2011 ada 4 x gerhana matahari separa penuh. Tahun seterusnya yang ada 4 x itu adalah tahun 2029 nanti. Jumlahnya 6 kali gerhana tahun 2011 ini namun hanya 4 Januari 2011 saja yang elok berdoa secara pernomboran. Jadi, yang terlepas berdoa 4 Januari 2011, kena tunggu tahun-tahun lain nanti.
.
.
Foto majlis berdoa 4 januari 2011 - dihadiri lebih kurang 60 orang.
.

Penyampaian cenderahati kepada YBhg Prof Dato' Dr. Ibrahim - tema bekas "emas" untuk jana tenaga kekayaan.


Sesiapa nak dapatkan bekas tersebut ada dijual di Jusco Bukit Raja, Klang atau mungkin ada dijual di Jusco yang lain.





.
.
.
.
Ucapan oleh YBhg Prof Dato Dr Ibrahim.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Selepas berdoa, ada sesi senaman tenaga aura bersama kumpulan MMP, berlatarkan Masjid Shah Alam. Berpeluh juga tidak mengapa untuk kesihatan fizikal, minda dan tenaga dalaman. Barulah rasa lega dan cergas!
.
Suasana sangat panas, ya lah angka 3 tengah mata angin adalah elemen api. Tapi jam 5 petang hujan turun lebat! Hujan rahmat tu! .
.
.
.
.
.
.

-------------------------------------------------------------------------------------------------.

Assalamualaikum & Selamat Sejahtera, Salam 1 Malaysia,
SELAMAT TAHUN BARU 2011 TAHUN KEKAYAAN
daripada Cikgu/ Master EDDYROSYADI (Cikgu A-D)
Pengasas Kaedah Strategi Potensi dan Prestasi Dinamik Pernomboran - semenjak 2004.
Tarikh lahir, Jam lahir, nama, nombor handphone, no plet kereta, no kad pengenalan, nombor akaun bank dan segala jenis pernomboran.
Penulis buku "Cinta, Jodoh & Perkahwinan", "Juara Pentas", "Kuasailah Diri Anda".
Kolumnis Mingguan Wanita (ms 54) semenjak 2005.
Pencipta kaedah Graf Prestasi Bulanan, Mingguan, Harian & Jam, kaedah teknik kasih dua hala & petak pendua dan pentiga serta petak pembayang, kaedah Kiraan Nama, No handphone, No Kad Pengenalan, No Plet Kenderaan, Tafsiran Tambahan Graf Hayat, Kaedah CheckMate! Graf Hayat + Pernomboran, Teknik No Siri Duit 6, Teknik Pola 38.
Bekas peserta kursus: YBhg Dato Dr Roslizam, YBhg Prof Dato Dr Ibrahim Ahmad, YBhg Dato Dr Norazmadinaz, Dr Azizan Osman, Nor Edie (Avail), Siti Roslina Lynjb dan ramai lagi usahawan, pensyarah, guru, doktor, jurutera, MLM, mahasiswa/i > 3,000 peserta dari Malaysia, Singapura, Brunei dan Indonesia.
Pendidikan: BSc Biology, Syracuse University, New York, USA (1993 - 1995).
Pengalaman melebihi 10 tahun: pengurus, pensyarah, konsultan.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.

Pesan YBhg Dato Dr Roslizam untuk menyimpan duit dalam tin manakala YBhg Prof Dato Dr Ibrahim berpesan simpan duit dalam bekas emas. Nah inilah hasilnya, dengan gabungan teknik no siri baik (6,7 atau 9) ciptaan saya, dalam setahun tin emas ini mengandungi dekat RM15,000; ada dalam bentuk tunai (duit no siri baik), dalam bentuk emas, dalam bentuk Sijil Simpanan Premium. Ok dah bayar zakat dah. Walaupun kaedah ini nampak remeh, tapi ini kenyataan dan walaupun duit terkumpul di sini sikit saja tapi ini satu kejayaan saya yang sukarnya nak simpan duit. Apabila anda sayang "pitih" dan mempunyai pandangan berbeza tentang duit dan kekayaan, maka kita akan mudah dengan kekayaan. Teruskan pelajari kaedah pernomboran dinamik metafizik bersama saya, juga teruskan pengajian bersama YBhg Dato Dr Roslizam (Unveil 26 Billionaire Legends) dan juga dengan YBhg Prof Dato Dr Ibrahim (Millionaire Mindpower). Gambar di atas tu adalah tin/ bekas untuk isi kekayaan terbaru saya yang lebih besar, azam tahun ini, nak penuhkan tin tu pulak!
.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------.
PENEMUAN TERBARU! Oleh Cikgu A-D.
PETAK STATIK, PENDUA & PENTIGA MENJELASKAN KETURUNAN.
.
Saya telah menjumpai dan mencipta teknik Petak Pendua dan Pentiga pada tahun 2008 yang lalu, satu-satunya teknik yang seumpamanya di dunia. Sehingga kini, kegunaan Petak Pendua dan Pentiga adalah untuk mendalami lebih jauh potensi seseorang serta tambahan potensinya yang sedia ada. Ini disebabkan ramai orang yang memiliki Petak Statik yang sama, tetapi untuk membezakannya maka penggunaan Petak Pendua dan Pentiga diperkenalkan.
.
Ini bermaksud, walaupun anda punyai Petak Statik yang sama dengan orang yang berjaya lain namun anda juga ada perbezaan dalam pola-pola tambahan. Contohnya, individu yang lahir pada 11 Januari 1979 adalah sama petak statik dengan individu yang lahir 20 Januari 1979 atau 2 Oktober 1988 atau 29 Januari 1961, tetapi setiap mereka memiliki Petak Pendua dan Pentiga yang berbeza.
.
Kali ini saya mendapati petak-petak tersebut adalah menceritakan KETURUNAN anda.
.
Petak Statik - menjelaskan perihal ibu bapa anda.
Petak Pendua - menjelaskan perihal datok nenek anda.
Petak Pentiga - menjelaskan perihal moyang anda.
.
Seperti yang selalu saya beritahu, daripada kajian saya mendapati bahawa pola-pola angka tarikh lahir dan graf hayat anda menceritakan perihal keturunan anda - ibu bapa anda, maka Petak Pendua dan Pentiga dapat memberikan gambaran tentang perihal keturunan anda lebih jauh. Semua yang berlaku adalah dorongan dan kecenderungan daripada keturunan.... anda cuma memainkan balik peristiwa keturunan. Jika anda memilih untuk ikut kecenderungan, maka ia menjadilah. Jika anda memilih untuk buat perubahan, insyallah ia berubah dengan izin-Nya jua.
.
Kini barulah saya faham sejarah keturunan saya dari Petak Pendua dan Pentiga. Moyang perempuan saya dikatakan seorang Raden berasal dari sebuah Kraton di Surabaya diberikan pengajian ilmu persilatan dan perubatan - Petak Pentiga saya adalah pola 595 (pola penguatkuasa) dan 459 (pola perubatan). Masih ingat lagi saya cerita daripada Haji Kamsah, iaitu bapa kepada YBhg Dato Dr Haji Fadzilah Hj Kamsah, ketika itu saya berhari raya di Sg Pinang, Klang di sebuah rumah saudara saya beberapa tahun lalu di situ, menceritakan beliau kenal sangat moyang saya dan pernah main pondok-pondok semasa kecil (Hj Kamsah lah yang mengatakan Dato Hj Fadzilah pangkat datok saudara kepada saya). Namun, keturunan lari ke Tanah Melayu kerana berlakunya pemberontakan di sana.
.
Berbalik kepada Petak Pendua dan Petak Pentiga, apabila anda dapat mengetahui apakah yang berlaku dalam keturunan anda, sebenarnya memudahkan anda untuk membina potensi anda. Contohnya, Petak Pentiga saya ada pola 426 iaitu pola dunia pendidikan, mungkin daripada tahap datok-moyang saya seperti Dato Hj Fadzilah. Jika kita tahu dari awal, ianya memudahkan kita tingkatkan potensi yang dianugerahkan kepada kita. Kemudian, Petak Pendua saya ada pola 966 iaitu kedua-dua datok sebelah ayah dan ibu adalah seorang usahawan kecil-kecilan. Petak sebelah kiri di Petak Pendua ada pola 72 menunjukkan bahawa datok sebelah ayah saya berkahwin dua. Manakala petak sebelah kanan di Petak Pendua ada pola 191 iaitu sendirian yang mana datok sebelah ibu saya, tidak berkahwin dua pun, tetapi hidup sendirian sebatang kara ditinggalkan keluarga.
.
Apabila anda belajar daripada sejarah keturunan anda, maka anda boleh baiki potensi anda. Contohnya, jika suami anda ada pola 72 yang gian miang nak kawin dua, adalah disebabkan oleh keturunan suami, mungkin ayah atau datok atau moyang suami. Jadi, jika suami kenalah buat pilihan: sama ada teruskan legasi keturunan ataupun buat perubahan! Sama juga dengan potensi-potensi yang lain yang ada pada anda, anak-anak anda atau adik-beradik anda.
.
Mungkin inilah sebabnya kenapa kaum Cina sangat-sangat menghormati datok nenek moyang mereka hingga ada upacara sembahyang dan doa untuk mereka. Rupa-rupanya "tenaga" keturunan ada kesan! Untuk makluman, daripada kaedah graf hayat sebenarnya ada menceritakan tentang kesan "tenaga" daripada jarak antara kubur arwah keturunan anda kepada anda. Mungkin kerana itulah konsep "kubur yang harmoni" adalah untuk memastikan keturunan juga harmoni. Tahukah anda bahawa kaedah Feng Shui adalah asalnya Feng Shui untuk kedudukan kubur? (Yin Feng Shui). Feng Shui sekarang adalah "Yang" Feng Shui.
.
Jangan risau, kaedah pernomboran dinamik bukan Feng Shui! Tetapi lebih kepada usaha meningkatkan tuah iaitu peningkatan potensi.
.
Begitu juga konsep "karma" yang dipegang oleh penganut Buddha serta orang Barat (juga konsep "Past Life Regression" mempercayai apa yang dilakukan dalam keturunan memberi kesan kepada seseorang. Dikatakan dalam Karma Sutra (undang-undang Karma), Buddha menyatakan bahawa jika seseorang itu berbuat jahat, maka akan dilahirkan sebagai anjing. Mungkin bukan lahir dalam bentuk haiwan anjing yang sebenar cuma untuk menguatkan dan memberikan peringatan, tetapi perangai, tenaga, kelakuan dan peristiwa keturunan beri kesan. Mungkinkah budak rempit, bohsia dan sebagainya ada kaitan dengan keturunan mereka yang bermasalah dan mereka dilahirkan dengan tenaga yang mendorong mereka untuk memilih jadi bermasalah?.
.
Di dalam Islam pula, ada doa daripada Nabi Ibrahim as dalam sepotong ayat Al-Quran supaya keturunan adalah soleh. Malah, Nabi Muhammad saw ada berpesan, kalau nak pilih pasangan, kena tengok keturunan!
.
Anda boleh ikhtiar dan berdoa untuk ubah energi keturunan - Yang Maha Kuasa beri anda peluang dan pilihan untuk berubah. Maka, mulakanlah pembelajaran anda dengan kaedah kami di sini - pernomboran dinamik dan graf hayat untuk mengenali potensi anda. Bersama kami dalam majlis berdoa untuk ikhtiar perubahan.
.
Kaedah Terbaru mulai Mac 2011 nanti: Memperkasakan DNA Hidup Anda (Energize Your Life DNA), secara pernomboran dan graf hayat dan cara untuk membuat perubahan kepada kejayaan.
.
Tahukah anda sebiji bawang mengandungi berbilion DNA, sama dengan manusia yang mempunyai berbillion DNA, tetapi untuk bawang hanya beberapa DNA saja yang diaktifkan sebab itu dia jadi bawang. Kita akan pelajari DNA secara saintifik (saya adalah graduan Molecular Biology daripada Syracuse University, New York) dan pelajari secara metafizik (tahukah anda Trigram I-Ching Cina mempunyai 64 jenis, sama dengan kod DNA sebanyak 64 kod?) seterusnya pelajari cara ikhtiar untuk aktifkan serta de-aktifkan DNA anda untuk dapatkan hidup anda yang baru! Lebih berjaya, tidak lagi terikut dengan belenggu keturunan. Nantikan kursus menarik ini.
.
------------------------------------------------------------------------------------------------- .
KURSUS UNVEIL THE 26 BILLIONAIRE LEGEND bersama YBhg Dato Dr Roslizam; pakar dan penasihat kewangan, pelabur dan usahawan, PhD in Finance, pada Ahad 16 Januari 2010 di Pekan Meru, Klang. Yuran RM699 tapi promosi sempena tahun baru cuma RM390 sahaja! Untuk Januari ini sahaja. Daftar: Puan Zuhaida 016 206 3496. Masih ada tempat kosong.
.
------------------------------------------------------------------------------------------------- .
KLINIK BERGERAK PERNOMBORAN DINAMIK:

Tarikh: 8 dan 9 Januari 2011
Tempat: Restoran Antan Batura, Taman Tasik Shah Alam (berdepan SIRIM).
Masa: 9 pagi - 8 malam.
.
Beberapa pakej program;
1) Sesi konsultansi bersama cikgu A-D (2 jam: RM150).
Sila pilih masa dan tempah di qmas304@streamyx.com. Bawa maklumat jam lahir atau maklumat sijil syarikat SSM.
.
Sabtu 8 Jan
9 pagi - 11 pagi - ditempah.
11 pagi - 1 petang - ditempah
2 petang - 4 petang - ditempah
4 petang - 6 petang - ditempah
6 petang - 8 malam - KOSONG.
.
Ahad 9 Jan
9 pagi - 11 pagi - ditempah
11 pagi - 1 petang - ditempah
2 petang - 4 petang - ditempah
4 petang - 6 petang - ditempah
6 petang - 8 malam - KOSONG
.
2) Sesi belajar Pernomboran Asas (RM150 dapat 1 buah buku Kenali Potensi) bersama Sdra Zuhaili.
10 pagi - 4 petang.
Sila daftar (individu atau kumpulan): Puan Zuhaida 016 2063496.
MASIH ADA TEMPAT KOSONG
.
3) Sesi belajar Teknik Graf Hayat Asas (RM150 dapat 1 buah buku Graf Hayat)
bersama Sdra Mashudah.
10 pagi - 4 petang.
Bawa maklumat jam lahir.
Sila daftar (individu atau kumpulan): Puan Zuhaida 016 2063496.
MASIH ADA TEMPAT KOSONG

.
4) Sesi jualan buku, graf hayat & produk
oleh pihak Aurada Resources dan rakan-rakan yang lain (semua peserta kursus cikgu A-D dijemput datang untuk promosikan produk anda).
.
PROGRAM KLINIK BERGERAK 2011
8 & 9 JAN - SHAH ALAM - Sesi Konsultansi bersama cikgu A-D serta sesi belajar dan jualan dibuka pada 8 dan 9 Jan. Juga, pihak MMP (Millionaire Mindpower) serta Aura Seri telah dijemput untuk promosikan program dan produk terbaru mereka - datanglah beramai-ramai.
.
Seterusnya, klinik akan bergerak ke bandar-bandar berikut, tunggu dan jumpa kami di sana!
22 & 23 JAN - IPOH.
19 & 20 FEB - Autocity, SEBERANG JAYA.
5 & 6 MAC - BATU PAHAT
19 MAC - KEMAMAN
20 MAC - KUANTAN
2 & 3 APRIL - PUCHONG
16 & 17 APRIL - SG PETANI
14 MEI - KOTA TINGGI
15 MEI - JOHOR BAHRU
28 MEI - SEREMBAN
29 MEI - MELAKA

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------.
Bulan Febuari 2011 - Seminar Keserasian Perkahwinan PERCUMA! secara graf hayat dan kaedah pernomboran dinamik. Anda datang percuma dengan pasangan anda (suami/isteri, tunang, boyfriend/girlfriend). Hadir berpasangan yuran RM150 manakala hadir berseorangan yuran adalah RM150. Berminat untuk hadir seminar (tempat Shah Alam/ Klang dan tarikh akan diberitahu nanti) sila hantar nama anda ke email: qmas304@streamyx.com.
.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
JADUAL SEMINAR CIKGU A-D
8 Jan 2011 - Workshop ditangguhkan ke 29 Jan diganti Klinik Bergerak Shah Alam.
15 Jan - tiada kelas (cikgu AD akan berada di Batam, Indonesia)

22 & 23 Jan - Klinik Bergerak di Ipoh, Perak
29 Jan - Workshop Sabtu di Meru - Teknik Kejayaan Pola 7 (RM50).

30 Jan - Kursusu Potensi Juara Jualan (RM200)
12 Feb - Wokshop Sabtu di Meru - Pola 6 Angka Kekayaan (RM50).
19 & 20 Feb - Klinik Bergerak di Autocity, Seberang Jaya
26 feb - Workshop Sabtu di Meru - Pola 426/123/729 - Teknik Ucapan Awam (RM50) 27 Feb - Kursus Keserasian Perkahwinan - Meru (RM150 percuma hadir pasangan).
.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
WORKSHOP Sabtu 29 Jan 2011 - POLA ANGKA 7: Jam 2.30 petang – 4.30 petang di pejabat Pekan Meru, Klang (RM50). Boleh walk-in tapi elok daftar SMS ke 016 624 9666 kalau nanti ada notis perubahan. Ketahui kesemua aspek pola 7 seperti pola 729, 786, 777, 753, 7 tengah mata angin dan seumpamanya 7 iaitu cara bacaan, fungsi, kebaikan dan keburukan setiap pola 7 di dalam mencipta networking yang banyak dan kukuh, dalam bisnes, kerjaya atau kehidupan. Serta mendapatkan penyelesaian dan teknik peningkatan.
- Kenapa pola 729 dikatakan pelaris? Sebenarnya pola 786 dan 777 juga pelaris!
- Bagaimanakah cara untuk mendapatkan pola-pola 7 dan menggunakannya dengan baik dalam sales?
- Bagaimana mencipta pola 7 di dalam plet kereta dan nombor handphone?
- Tahukah anda individu pola 786 menjual cara yang berbeza dengan 729 atau 753?
- Apa maksud kitaran 7, Root No 7, terlebih angka 7, tiada angka 7, kesihatan angka 7, warna angka 7.
.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
Worksyop Sabtu: di No 69B, Tgkt 2, Atas bank BSN, Pekan Meru, Klang.
Jika anda menggunakan GPRS, masukkan BSN Pekan Meru atau Klang Sentral. Pekan Meru berada jauh daripada bandar Klang dan ianya berada ke laluan ke Kapar atau Puncak Alam.
.

Peta ke pejabat saya di Meru, Klang. Paling mudah ikut NKVE menghala ke Pelabuhan Klang/Shah Alam tetapi keluar di susur Setia Alam dan anda akan sampai di Tesco Setia Alam, Giant, Mc Donald dan Stesen Klang Sentral. Buat U-turn dibawah flyover selepas Tesco. Lalu depan Mc Donald terus ke depan dalam 1 km hingga nampak Petronas di sebelah kiri dan lebih kurang 30 meter nampak RHB Bank di sebelah kiri. Berdepannya ada BSN dan saya berada di tingkat dua atas bank BSN. Pejabat saya bernombor 69, Tgkt 2, Atas BSN Pekan Meru. Jika pintu atau pagar berkunci, boleh tekan loceng di peti surat atau telefon 016 624 9666.
.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
Webinar Percuma Secara On-line pada setiap SELASA, 9pm bersama Master Eddy Rosyadie, semua dijemput hadir, kita bertemu secara on-line di depan komputer anda di rumah anda sendiri atau di mana-mana tempat yang ada WIFI:
Daftar di http://www.urdworld.org/modules/events/event.php?eid=12

.
-----------------------------------------------------------------------------------------------

.
Berminat untuk mendapatkan nota percuma tentang cara pengiraan petak tarikh lahir dan previu keterangan tentang pola nombor kewangan? sila email ke qmas304@streamyx.com.
.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
Tempahan Laporan Graf Hayat: berminat untuk dapatkan graf hayat anda atau rakan atau ahli keluarga dan laporannya setebal lebih kurang 9 mukasurat yang dihantar kepada anda bercetak secara pos dalam bentuk binding (keterangan graf hayat sahaja dan tiada penjelasan pola nombor atau konsultansi dibuat berasingan), sila hubungi Puan Zuhaida 016 2063496 atau email: zuha80@yahoo.com. Sila berikan maklumat nama, jantina, tarikh lahir, jam lahir, negeri kelahiran serta alamat dan poskod serta nombor telefon. Cara bayaran bank-in akan diberitahu. Harga RM90 untuk setiap individu.
.
Jika memerlukan laporan graf hayat beserta pola-pola nombor DAN sesi konsultansi 1 jam, boleh hubungi Encik Zaini Ahmad (019 267 6727 atau email:
zainifruta@gmail.com. Harga RM150 untuk setiap perkhidmatan tersebut.

.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
Samazon Energy Booster769 atau 9$9:
.
Tempah sekarang di Admin URD di telefon 016 216 3796.

Testimoni: cikgu, selepas sy memakai pendant 769, mmg banyak perubahan. saya betul-betul bersyukur dapat dipertemukan dgn cikgu dan hadir ke kursus tempoh hari (8 & 9 mei,JB)... terutama mengenai kedai saya, orang semakin ramai cikgu. saya betul-betul gembira. angka 7 networking tu mmg betul-betul ada "power"... dulu sebelum pakai pendant, setiap hari bangun pagi saya akan sakit kaki (sebab byk berjalan amik dan hantar pesanan/makanan di kedai). tapi selepas pakai pendant, alhamdulillah. sakit kaki dah tak ada. n betul-betul saya terkejut. saya tak pernah pi urut atau apa-apa. cuma lepas pakai pendant ni betul-betul saya terasa perubahannya.
.
.
.
.
.
.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
Salam Perjuangan dan Kejayaan Berkekalan Sepanjang Hayat Sepanjang Masa,
Cikgu Eddyrosyadi (A-D)
Rakan Konsultan Halatuju Hidup dan Perniagaan Anda
posted by eddy Rosyadie Mohd Samsury @ 2:21 AM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

About Me


EDDY ROSYADIE MOHD SAMSURY

(Perancang pengurusan Hala
Tuju Hidup)
Penulis Kolumunis `Mingguan Wanita `Penulis buku `CJP`
Email:
qmas304@streamyx.com

http://eddyrosyadi.weebly.com

Previous Post
Archives
ADMIN BLOG EDDY


ARY
Phone :012 902 6972
my facebook

محمد أشعري عبد الرزاق

Reka Lencana Anda
CONSULTANT 

Zaini ahmad 
     019-2676727
Azli Shah            012-3127296
Nor Azlina            019-3869011
Dr Aniza              019-2438151
 

FORUM CHAT

Template by

image link to web design website

Provided by website design company .

 

widgeo.net

Site Meter
Blogger Templates