waktu malaysia
 
galeri gambar
 
tempahan online


TEMPAHAN ONLINE

iklan

 





 

jadual  kursus/Seminar
BULAN KURSUS/SEMINAR
Kursus
 
dipejabat
Meru, Klang

sesi Consultant
No 69, Tgkt 2, Jalan Besar, Pekan Meru
(Atas Bank BSN depan RHB Bank)
iklan tajaan

 

 

 




 

Monday, January 10, 2011
Kekayaan adalah kejayaan
.
Assalamualaikum & Selamat Sejahtera, Salam 1 Malaysia, Salam 1Nusantara Indonesia, Singapura & Brunei.
SELAMAT TAHUN BARU 2011 TAHUN KEKAYAAN
daripada Cikgu/ Master EDDYROSYADI (Cikgu A-D)
Pengasas Kaedah Strategi Potensi dan Prestasi Dinamik Pernomboran - semenjak 2004.
Tarikh lahir, Jam lahir, nama, nombor handphone, no plet kereta, no kad pengenalan, nombor akaun bank dan segala jenis pernomboran.
Penulis buku "Cinta, Jodoh & Perkahwinan", "Juara Pentas", "Kuasailah Diri Anda", "Teknik Menyusun Hidup Secara Graf Hayat", "How to Calculate Your Fortune Pattern 336".
Kolumnis Mingguan Wanita (ms 54) semenjak 2005.
Pencipta kaedah Graf Prestasi Bulanan, Mingguan, Harian & Jam, kaedah teknik kasih dua hala & petak pendua dan pentiga serta petak pembayang, kaedah Kiraan Nama, No handphone, No Kad Pengenalan, No Plet Kenderaan, Tafsiran Tambahan Graf Hayat, Kaedah CheckMate! Graf Hayat + Pernomboran, Teknik No Siri Duit 6, Teknik Pola 38.
Bekas peserta kursus: YBhg Dato Dr Roslizam, YBhg Prof Dato Dr Ibrahim Ahmad, YBhg Dato Dr Norazmadinaz, Dr Azizan Osman, Nor Edie (Avail), Lynjb dan ramai lagi usahawan, pensyarah, guru, doktor, jurutera, MLM, mahasiswa/i > 3,000 peserta dari Malaysia, Singapura, Brunei dan Indonesia.
Pendidikan: BSc Biology, Syracuse University, New York, USA (1993 - 1995).
Pengalaman melebihi 10 tahun: pengurus, pensyarah, konsultan.
.
.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
TUCSON SHOOTING - US CONGRESSWOMAN GABRIELLE GIFFORDS ON 8 JANUARY 2011: (refer to http://en.wikipedia.org/wiki/2011_Tucson_Shooting)
.
Let us analyze the situation using my own (Eddy Rosyadie's one and only of its kind in the world) unique technique of analyzing the person's birth date to determine the phenomenon happened on a particular day or time (Daily or Hourly Graph Analysis). The analysis uses the birth date of 8 June 1970.
.
Day Analysis - On 8th January, the middle Direction Number is 8 which indicates responsibility (meeting with constituents) and stressful events. The 5 Root Number shows obstacles on the day.




.
Combination of 3 (Head)-5(Root Number)-and 8 (Middle Direction Number) normally indicates bad experiences. There are three number 8 on the day patterns and with all these indicators shows that 8th January is a very stressful and bad day anyway. Actually, we can read as six number 8 inside there! What a stressful day.
.

Hourly analysis - Day pattern again shows of Daily Cycle of 8 (stress) and with pattern 338333 shows aggresiveness/ restlesness and stress. The shooting occurs within 10 am which shows Root Number as 5 and Middle Direction Number as 5. Combination of daily and hourly with lots of indicators of number 3, 5 and 8 shows a very stressful day indeed which is unfavorable to her. In Dynamic Numbering technique, a lot of number 3,5 and 8 are not favorable combinations.
.
.
.
.
.
.
Luckily she survived the assasination, mostly due to her energy level for January is 7, which is above average (number 7 normally indicates "losses"). For her year cycle is 9 which provides her opportunity to survive. The pattern number 495 is "medical/ health/ hospital", which shows that she admitted to the hospital indeed.

.
.
.
.
This technique is not fortune-telling but use as a planner. When there is a lot of bad indicators, we need to prepare more, be prepared for worst case senario compared to the day/ hour which has less bad indicators (number 3, 5 and 8).
.
According to Yahoo! News about the her recovery, "adding to Giffords' good prospects is that paramedics got her to the operating room in 38 minutes."
.
COINCIDENCE WITH PATTERN 38???? You tell me!
.
Number 8 is good luck? It is both good and bad.
Gabrielle Gifford was born on June 8, shot on Jan 8, is Arizona's 8th congressional district.
.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
MAKLUMBALAS MAJLIS BERDOA GERHANASUPERPOWER 4 JANUARI 2011: POLA ENERGY LUAR BIASA MISTIK POLA 38, 459 BERULANG DAN 3 TENGAH MATA ANGIN.
.
1. Ada beberapa individu yang “terkena” atau “terbawa” sesuatu yang pelik berunsur mistik selepas majlis berdoa tersebut. Mereka perlu mandi air garam laut untuk meneutralkan situasi. Kes ini menunjukkan memang ada power dan kita dah beri amaran awal-awal bahawa kalau tak kena gayanya boleh jadi lain macam. Kalau macam ini kesannya, nampaknya lain kali kena buat cara berbeza dan lebih terkawal.
.
2. Salam, terima kasih krn sudi brkongsi ilmu yg sy tercari2 selama ni. Selepas 4hb sy baru tau apa yg sy cari dan apa yg suka. Sy smkin dkat dgn diri sy. Jika ada persoalan akan trjwb dgn sendirinya..mmg luar biasa. 3rd eye chakra pun trbuka…byk petunjuk melalui mimpi…syukor
.
Seperti yang saya beritahu, doa untuk 4 Januari lalu adalah untuk memiliki kuasa luar biasa. Kan senang hidup dapat jawapan dengan sendirinya dan banyak petunjuk diberi awal? Keistimewaan inilah yang ada pada ramai individu yang kaya dan berjaya kerana mereka memang sudah berbakat semulajadi untuk mengamalkan kuasa luar biasa, sebab itu mereka berjaya luar biasa dan anda yang tiada kuasa luar biasa memanglah biasa-biasa. Jika anda mahukan tenaga luar biasa juga, nantikan aktiviti atau kursus pola 38 yang akan datang.
.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------.
SESI KLINIK BERGERAK: SHAH ALAM 8 DAN 9 JANUARI 2011 – Sesi ini berjalan dengan baik dan lancar. Seramai hampir 15 orang datang mengunjungi kami – ada yang telah tempah masa dan ada juga yang walk-in. Program sebegini sangat berkesan kerana konsep turun padang yang kami anjurkan ini mendekatkan kaedah ini kepada masyarakat dan masyarakat dapat akses berjumpa kami dengan selesa dan dapat menggunakan kaedah kami dengan baik.
.
.
.
.
.
Ada yang datang untuk sesi konsultansi bersama Cikgu A-D dan ada yang datang untuk belajar pernomboran/ graf hayat bersama Sdra Zuhaili. Antara kes menarik di dalam sesi konsultansi;
a. masalah dianiaya serta rendah diri – pola 459 berulang, kitaran 8 dan telah diperjelaskan cara pemulihan dan strategi kejayaan.
b. strategi membuka syarikat – arah, nama dan gabungan rakan kongsi.
c. masalah anak sekolah kenapa sukar belajar – ada kaitan dengan angka 4.
d. masalah memilih antara kerjaya atau bisnes – telah diperjelaskan dan kini yakin dengan bisnes.
e. masalah bisnes sangkut dan boyfriend pun tak lekat – diperjelaskan strategi. Patutlah hidup banyak halangan sebab arah salah dan kena pulak Blocking Star!
.
Hmm… dah jadi aduan rakyat pulak… dari kes kerjaya, bisnes mahupun perihal perkahwinan!
.
Seronoknya apabila kami didatangi oleh 3 orang pelajar/pengguna kaedah Metafizik yang sudi datang bersembang kami memberikan maklumbalas yang baik tentang kehebatan waktu berdoa lalu. Seorang pengguna Metafizik yang membuka syarikat pada 23 Disember lalu seperti yang saya syorkan serta mendapatkan nama baik untuk syarikatnya kini tidak sampai sebulan sudah dapat jualan RM300,000! Tidak silap saya katanya sudah untung RM20,000. Hari pertama selepas daftar syarikat sudah ada orang bank-in RM20,000. Untuk maklumat lanjut tentang pengalaman tersebut sila hubungi: Qursany 012 601 3094.
.
Nah lihatlah testimoni kejayaan dan ini membakar semangat kami untuk teruskan perjuangan kami membantu masyarakat. Mana mau cari teknik dan strategi cepat berjaya sebegini dengan cara yang mudah dan harga yang murah! Now, everybody can become success!
.
Klinik seterusnya di Ipoh nanti pada 22 dan 23 Januari. Kami bercadang untuk menganjurkan di Restoran Nasmir, Medan Tasik berdekatan Tesco. Tapi, jika ada pihak di Ipoh yang sudi menaja dan menaungi kami meyediakan tempat dan punca plug elektrik, sila beritahu kami.
.
Sesi Klinik Bergerak 22 dan 23 Jan 2010; Hubungi Puan Zuhaida 016 206 3496.
1. Sesi konsultansi 2 jam bersama Cikgu A-D (pilih masa 2 jam antara 9 pagi – 8 malam boleh secara peribadi atau kumpulan).
2. Sesi belajar pernomboran / graf hayat (pilih masa 3-4 jam antara 9 pagi – 8 malam boleh secara peribadi atau berkumpulan).
3. Sesi jualan buku dan produk.
4. Sesi santai bersama ahli metafizik dijemput hadir untuk memeriahkan majlis.
.
Oleh kerana hasil klinik ini baik, maka kami menawarkan kepada mana-mana organisasi yang memerlukan perkhidmatan klinik bergerak ini di tempat anda. Kami boleh datang ke tempat anda dan membantu ahli / pekerja/ kakitangan organisasi anda. Hubungi email: qmas304@streamyx.com
.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------.
.
BANJIR BANJIR!!! Kalau di Kelantan banjir tu memang dah lumrah biasa, tapi kalau pejabat di tingkat 2 di Meru banjir macam mana pulak tu? Itulah yang terjadi kepada pejabat yang menaungi para jutawan (sesi bersama Prof Dato Dr Ibrahim dibuat di situ) dan bilionair (sesi bersama Dato Dr Roslizam juga dibuat di situ) iaitu yang mana lagi kalau bukan pejabat bernombor 69B, pejabat saya di Meru!

.
Akibat insiden paip bermasalah, habis satu pejabat digenangi air. Agaknya kesan berdoa di dalam pejabat itu pada 26 Disember lalu (bersama Dato Dr Roslizam) dan berdoa pada 1 Jan 2011 lalu kot. Apa tidaknya teks bacaan pun kata rezeki umpama air sungai yang mengalir! Apa pun, memang ada angan-angan merancang nak tukar tikar getah pejabat jadi jubin, banjir ni dah memang suruh tukar lah tu! Jadi, sape-sape datang ke pejabat nanti dilimpahi rezeki lah tu. Memang begitulah penangan tahun 2011 ada pola 22, agaknya itu yang banjir di New Zealand, UK dan sebagainya sampailah di pejabat Meru tingkat 2.
.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
POLA 494 TAHUN 2011: Seperti yang saya beritahu dari tahun lepas, pola 494 iaitu makanan menjadi salah satu tema untuk tahun 2011 ini selain daripada pelaburan dan pendidikan. Nah sekarang ni sibuk sangat kes barangan keperluan makanan! Bawang, minyak masak, roti canai naik harga dan sebagainya. Kalau sesiapa yang dah bersedia dengan pesan saya sebelum ini dah tentu dapat untung besar dengan pola 494 tu.
.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------.
NANTIKAN WAKTU BERDOA KEKAYAAN 5 FEBUARI 2011 – akan diberikan secara percuma kepada anda semua di blog ini untuk anda buat bersama kumpulan anda sendiri nanti.
.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------.
TV BATAM: Insyallah sesi saya di Batam akan dilangsungkan dan dirakamkan di TV Batam, nantikan siarannya untuk orang Johor dan Indonesia.
.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------.
KURSUS UNVEIL THE 26 BILLIONAIRE LEGEND bersama YBhg Dato Dr Roslizam; pakar dan penasihat kewangan, pelabur dan usahawan, PhD in Finance, pada Ahad 16 Januari 2010 di Pekan Meru, Klang. Yuran RM699 tapi promosi sempena tahun baru cuma RM390 sahaja! Untuk Januari ini sahaja. Daftar: Puan Zuhaida 016 206 3496. Masih ada tempat kosong.


MAKLUMAT KURSUS UNVEIL THE 26 BILLIONAIRES
Double click untuk besarkan imej.




















.
.
.
.
.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------.
PAKEJ II POLA38 - 38InnerEnergyPower (38IEP) Package
Dapatkan haruman Auralife Nombor 38 untuk membantu anda meningkatkan keupayaan tenaga dalaman anda dalam gerak hati, firasat, petunjuk, tenaga aura dan seumpamanya. Oleh kerana sukar untuk mendapatkan sebotol demi sebotol, malah di stokis sendiri pun susah nak dapat kerana produk ini asalnya produk khas, maka pihak Auralife mencadangkan membeli sekotak mengandungi 7 botol haruman 38.
.
Harga: RM238
7 Botol haruman 38 dan percuma 1 CD Brainwave Pola38 mengandungi 38 jenis audio/video frekuensi/ brainwave dan cara penggunaannya.
.
Tambah RM10 untuk kos pos di Semenanjung Malaysia.
Tempah: Pn Zuhaida 016 206 3496.
Dapatkan sekarang sebelum kehabisan. Setakat ini di dunia belum ada lagi haruman pola38 selain Auralife ini, jadi jangan ketinggalan.
.
Haruman pola 38 ini sering digunakan oleh cikgu A-D yang dilahirkan tanpa ada pola 38, tetapi kini membantunya berikan pelbagai petunjuk dan firasat secara tidak disangka. Haruman 38 ini berwarna ungu adalah untuk Crown Chakra iaitu menghubungkan kita dengan dunia spiritual dan berikan kesedaran tahap tinggi. Dapatkan sekarang.
.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
JOM BATAM! Cikgu A-D akan ke Batam pada 14 Januari - 16 Januari 2010. Dikhabarkan ada 200 orang akan hadir ke kursus Asas di situ nanti. Kepada pelajar Metafizik Malaysia yang nak ikut sama untuk tinjau pasaran/ peluang/ potensi anda di sana, jom ikut, tapi anda kena pakai duit belanja sendiri. Kita bertemu di Jeti Stulang pada 4.30 petang 14 Januari. Apa-apa hal email ke qmas304@streamyx.com atau SMS ke 016 624 9666.
.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------.
KURSUS STRATEGI 2011 SECARA PERNOMBORAN DAN GRAF HAYAT:
Percuma Graf Asas, Graf Bulanan, Graf Hayat.
Tempat: BATU PAHAT, Johor.
Alamat: No. 16, Jalan Universiti 1, Taman Universiti, 86400 Parit Raja, Batu Pahat.
Pada: Ahad, 30 Januari 2011
Jam: 10 pagi - 4 petang.
Yuran: RM200 seorang (datang 6 orang berkumpulan bayar RM150 seorang).
Daftar: Pn Zuhaida 016 209 3496.
.
Kini, kursus Strategi 2011 akan dianjurkan di Batu Pahat, Johor. Dijemput semua dari Batu Pahat, Muar, Melaka, Johor Bahru dan seluruh Johor dijemput hadir untuk mempelajari teknik Strategi 2011 menggunakan tarikh dan jam lahir anda.
.
Pelajarilah;
1. Menyingkap Peristiwa 2010 dan Sinopsis Tahun 2011
2. Pengiraan Pola Potensi Anda (Statik dan Pembayang) untuk kenali Potensi anda.
3. Membandingkan pola anda dengan Potensi Peluang Tahun 2011.
4. Kiraan Kitaran Tahunan 2011 dan membandingkan peluang, potensi dan konflik tahun 2011.
5. Analisis Graf Bulanan dari Januari hingga Disember - Graf Bulanan, Pola Bulanan dan Arah Bulanan.
6. Kenali Tarikh Bagus dan Tarikh Kurang Bagus (untuk kekayaan atau networking).
7. Teknik Graf Hayat - menyingkap peluang atau konflik Tahun 2011 (Fenomena "Star", Bar Tahunan dan Garisan Hayat).
8. Kegunaan Gerhana Matahari dan Bulan pada tahun 2011.
9. Membandingkan dan teknik maksimakan Arah Statik, tahunan dan bulanan.
.
Sangat sesuai dipelajari oleh semua golongan. Ini adalah kursus satu-satunya seumpama ini di dunia dan anda boleh pelajarinya di sini.
.
Seorang peserta kursus Strategi 2011 pada 1 Jan 2011 di Meru lalu mendapati beliau memiliki pola 573 di setiap bulan dari bulan Jan hingga Mei, dan pada bulan Mei, graf bulanan sangat tinggi dan cermin! Daripada sini, dapatlah beliau nampak laluan / peluang untuk mencipta kejayaan pada Mei 2011 nanti menggunakan teknik pola 573!
.
Bagaimana anda nak lalui tahun 2011 ini? Nak teruskan hidup sepertimana tahun-tahun lalu, hentam sajalah dari bulan ke bulan, janji boleh hidup! Tidak mahukah anda satu cara yang boleh berikan anda panduan untuk membuat persediaan dan melakarkan kejayaan sepanjang bulan di tahun 2011 tahun kekayaan? Itu lebih baik bukan?
.
Juga, bertemu dan berkongsi tips dengan sdra Nor Edie Batu Pahat, seorang peserta kursus cikgu A-D yang kini berpendapatan RM30,000 sebulan hasil daripada menggunakan teknik pernomboran dinamik. Kalau sebelum menggunakan kaedah ini tahun 2008, kereta kena tarik, rumah kena lelong, hidup tak tenang. Kini, beliau mampu hidup tenang, bahagia, beriman dan berkarisma! Jika beliau berjaya dengan kaedah cikgu A-D, kini cikgu A-D nak transformasikan anda untuk kaya melebihi daripada beliau! Nak tak? Mahu atau tidak, jawapannya ada pada anda sendiri. Jumpa anda di sana! Jangan lepaskan peluang ini.
.
Juga, jualan buku Kenali Potensi & Cinta, Jodoh, Perkahwinan dan Graf Hayat (terbaru!) pada harga diskaun promosi.
.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------.
PROGRAM KLINIK BERGERAK 2011
maklumat lanjut: SMS ke 016 624 9666.
.
22 & 23 JAN - IPOH - Restoran Nasmir, Medan Tasik dekat Tesco.
19 & 20 FEB - Restoran Nasmir, Autocity, SEBERANG JAYA.
5 & 6 MAC - Taman University, BATU PAHAT
19 MAC - KEMAMAN
20 MAC - KUANTAN
2 & 3 APRIL - PUCHONG
16 & 17 APRIL - SG PETANI
14 MEI - KOTA TINGGI
15 MEI - JOHOR BAHRU
28 MEI - SEREMBAN
29 MEI - MELAKA
.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------.
Bulan Febuari 2011 - Seminar Keserasian Perkahwinan PERCUMA! secara graf hayat dan kaedah pernomboran dinamik. Anda datang percuma dengan pasangan anda (suami/isteri, tunang, boyfriend/girlfriend). Hadir berpasangan yuran RM150 manakala hadir berseorangan yuran adalah RM150. Berminat untuk hadir seminar (tempat Shah Alam/ Klang dan tarikh akan diberitahu nanti) sila hantar nama anda ke email: qmas304@streamyx.com.
.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
JADUAL SEMINAR CIKGU A-D
15 Jan - tiada kelas (cikgu AD akan berada di Batam, Indonesia)

22 & 23 Jan - Klinik Bergerak di Ipoh, Perak
29 Jan - Workshop Sabtu di Meru - Teknik Kejayaan Pola 7 (RM50).

30 Jan - Kursusu Potensi Juara Jualan (RM200)
12 Feb - Wokshop Sabtu di Meru - Pola 6 Angka Kekayaan (RM50).
19 & 20 Feb - Klinik Bergerak di Autocity, Seberang Jaya
26 feb - Workshop Sabtu di Meru - Pola 426/123/729 - Teknik Ucapan Awam (RM50) 27 Feb - Kursus Keserasian Perkahwinan - Meru (RM150 percuma hadir pasangan).
.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
WORKSHOP Sabtu 29 Jan 2011 - POLA ANGKA 7: Jam 2.30 petang – 4.30 petang di pejabat Pekan Meru, Klang (RM50). Boleh walk-in tapi elok daftar SMS ke 016 624 9666 kalau nanti ada notis perubahan. Ketahui kesemua aspek pola 7 seperti pola 729, 786, 777, 753, 7 tengah mata angin dan seumpamanya 7 iaitu cara bacaan, fungsi, kebaikan dan keburukan setiap pola 7 di dalam mencipta networking yang banyak dan kukuh, dalam bisnes, kerjaya atau kehidupan. Serta mendapatkan penyelesaian dan teknik peningkatan.
- Kenapa pola 729 dikatakan pelaris? Sebenarnya pola 786 dan 777 juga pelaris!
- Bagaimanakah cara untuk mendapatkan pola-pola 7 dan menggunakannya dengan baik dalam sales?
- Bagaimana mencipta pola 7 di dalam plet kereta dan nombor handphone?
- Tahukah anda individu pola 786 menjual cara yang berbeza dengan 729 atau 753?
- Apa maksud kitaran 7, Root No 7, terlebih angka 7, tiada angka 7, kesihatan angka 7, warna angka 7.
.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
Worksyop Sabtu: di No 69B, Tgkt 2, Atas bank BSN, Pekan Meru, Klang.
Jika anda menggunakan GPRS, masukkan BSN Pekan Meru atau Klang Sentral. Pekan Meru berada jauh daripada bandar Klang dan ianya berada ke laluan ke Kapar atau Puncak Alam.
.

Peta ke pejabat saya di Meru, Klang. Paling mudah ikut NKVE menghala ke Pelabuhan Klang/Shah Alam tetapi keluar di susur Setia Alam dan anda akan sampai di Tesco Setia Alam, Giant, Mc Donald dan Stesen Klang Sentral. Buat U-turn dibawah flyover selepas Tesco. Lalu depan Mc Donald terus ke depan dalam 1 km hingga nampak Petronas di sebelah kiri dan lebih kurang 30 meter nampak RHB Bank di sebelah kiri. Berdepannya ada BSN dan saya berada di tingkat dua atas bank BSN. Pejabat saya bernombor 69, Tgkt 2, Atas BSN Pekan Meru. Jika pintu atau pagar berkunci, boleh tekan loceng di peti surat atau telefon 016 624 9666.
.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
Webinar Percuma Secara On-line pada setiap SELASA, 9pm bersama Master Eddy Rosyadie, semua dijemput hadir, kita bertemu secara on-line di depan komputer anda di rumah anda sendiri atau di mana-mana tempat yang ada WIFI:
Daftar di http://www.urdworld.org/modules/events/event.php?eid=12

.
-----------------------------------------------------------------------------------------------

.
Berminat untuk mendapatkan nota percuma tentang cara pengiraan petak tarikh lahir dan previu keterangan tentang pola nombor kewangan? sila email ke qmas304@streamyx.com.
.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
Tempahan Laporan Graf Hayat: berminat untuk dapatkan graf hayat anda atau rakan atau ahli keluarga dan laporannya setebal lebih kurang 9 mukasurat yang dihantar kepada anda bercetak secara pos dalam bentuk binding (keterangan graf hayat sahaja dan tiada penjelasan pola nombor atau konsultansi dibuat berasingan), sila hubungi Puan Zuhaida 016 2063496 atau email: zuha80@yahoo.com. Sila berikan maklumat nama, jantina, tarikh lahir, jam lahir, negeri kelahiran serta alamat dan poskod serta nombor telefon. Cara bayaran bank-in akan diberitahu. Harga RM90 untuk setiap individu.
.
Jika memerlukan laporan graf hayat beserta pola-pola nombor DAN sesi konsultansi 1 jam, boleh hubungi Encik Zaini Ahmad (019 267 6727 atau email:
zainifruta@gmail.com. Harga RM150 untuk setiap perkhidmatan tersebut.

.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
Samazon Energy Booster769 atau 9$9:
.
Tempah sekarang di Admin URD di telefon 016 216 3796.

Testimoni: cikgu, selepas sy memakai pendant 769, mmg banyak perubahan. saya betul-betul bersyukur dapat dipertemukan dgn cikgu dan hadir ke kursus tempoh hari (8 & 9 mei,JB)... terutama mengenai kedai saya, orang semakin ramai cikgu. saya betul-betul gembira. angka 7 networking tu mmg betul-betul ada "power"... dulu sebelum pakai pendant, setiap hari bangun pagi saya akan sakit kaki (sebab byk berjalan amik dan hantar pesanan/makanan di kedai). tapi selepas pakai pendant, alhamdulillah. sakit kaki dah tak ada. n betul-betul saya terkejut. saya tak pernah pi urut atau apa-apa. cuma lepas pakai pendant ni betul-betul saya terasa perubahannya.
.
.
.
.
.
.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
Salam Perjuangan dan Kejayaan Berkekalan Sepanjang Hayat Sepanjang Masa,
Cikgu Eddyrosyadi (A-D)
Rakan Konsultan Halatuju Hidup dan Perniagaan Anda
posted by eddy Rosyadie Mohd Samsury @ 11:20 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

About Me


EDDY ROSYADIE MOHD SAMSURY

(Perancang pengurusan Hala
Tuju Hidup)
Penulis Kolumunis `Mingguan Wanita `Penulis buku `CJP`
Email:
qmas304@streamyx.com

http://eddyrosyadi.weebly.com

Previous Post
Archives
ADMIN BLOG EDDY


ARY
Phone :012 902 6972
my facebook

محمد أشعري عبد الرزاق

Reka Lencana Anda
CONSULTANT 

Zaini ahmad 
     019-2676727
Azli Shah            012-3127296
Nor Azlina            019-3869011
Dr Aniza              019-2438151
 

FORUM CHAT

Template by

image link to web design website

Provided by website design company .

 

widgeo.net

Site Meter
Blogger Templates