waktu malaysia
 
galeri gambar
 
tempahan online


TEMPAHAN ONLINE

iklan

 





 

jadual  kursus/Seminar
BULAN KURSUS/SEMINAR
Kursus
 
dipejabat
Meru, Klang

sesi Consultant
No 69, Tgkt 2, Jalan Besar, Pekan Meru
(Atas Bank BSN depan RHB Bank)
iklan tajaan

 

 

 




 

Thursday, April 9, 2009
UPDATE April - Bahagian 2
Assalamualaikum & Selamat Sejahtera,

Lihat & dengar saya di TV!
10 April 2009: Astro Awani lebihkurang jam 8.15 pagi
12 April 2009: TV9 Nasi Lemak Kopi O (antara jam 8.00 - 10 pagi)

Peralihan kuasa di Malaysia - sepertimana dijangka tahun lepas bahawa tahun ini bakal menyaksikan peralihan kuasa dan kini proses itu berlaku di Malaysia dan selepas ini Indonesia dan beberapa negara lain. Jangkaan itu dibuat berdasarkan pola (pattern) tahunan apabila kajian dibuat daripada rekod-rekod sejarah dalam internet.

Saya baru balik dari sesi konsultansi di The Curve malam tadi, sepatutnya selepas temujanji itu ada temujanji berjumpa dengan sdra Rahmat Mega tetapi beliau pula ada urusan, jadi saya terus balik rumah sudah lewat malam. Sesi konsultansi malam tadi berjalan dengan baik dan menariknya, client itu mengakui jawapan yang dicarinya selama 7 tahun selama ini telah dapat saya jawab dengan baik. Client saya ini mengalami masalah kewangan dan ada mengalami fenomena mistik, sudah bertahun-tahun mencari penyelesaian tetapi tidak ditemui, walaupun sebenarnya banyak petunjuk telah hadir dalam hidup beliau dan beliau tidak perasan. Setelah ditunjuk pola-pola dan dikaitkan dengan petunjuk-petunjuk tersebut maka beliau sangat berpuas hati dan kini lebih positif dalam hidup.

Saya mendengar cerita kurang bagus tentang diri saya yang dibuat oleh seorang peserta kursus yang kini sudah berjaya di persada negara. Ingin saya membuat penjelasan di sini untuk menjernihkan suasana. Peserta kursus tersebut kini membuat seminar-seminar motivasi di seluruh negara dan dikatakan ada pernah mengkritik saya dengan mengatakan kenapa orang lain perlu belajar dengan saya kerana saya bukan orang berjaya (mungkin saya tidak ada kenderaan mewah Mercedez Benz baru seperti beliau). Beliau lupa bahawa beliau berjaya pun adalah kerana menggunakan bahan dan idea dari kaedah saya. Pada saya tidak eloklah berbuat sedemikian kerana kalau begitu ramai guru-guru sekolah yang mengajar kita semua mengira dan membaca tidak naik Mercedez adalah tidak berjaya. Kaedah dan pendekatan saya berbeza kerana saya mahu berkongsi ilmu bukan untuk menjual ilmu dan saya menggunakan pendekatan rendah supaya lebih ramai orang dapat dibantu. Jika mahu diukur pada kejayaan material, bukannya tidak boleh buat tetapi saya ada beberapa komitmen lain yang perlu diselesaikan dahulu serta saya juga bukan seseorang yang mengambil duit orang semata-mata untuk mengkayakan diri sendiri. Oleh itu, jika anda ada mendengar kritikan tersebut, dalamilah dahulu cerita sebenar untuk mendapatkan jawapan yang betul.

KEPADA YANG BERMINAT UNTUK MENDAPATKAN FLYER KURSUS, SILA EMAILKAN KE qmas304@streamyx.com

KURSUS SINERGI BERSAMA RAKAN-RAKAN USAHAWAN & MOTIVATOR AKAN DILANCARKAN MULAI JUN NANTI (GABUNGAN TEKNIK POTENSI DIRI, LATIH DIRI DAN PEMANTAUAN PRESTASI - TRAINING, COACHING & MENTORING). BEBERAPA DATO' USAHAWAN DAN DATO' MOTIVATOR AKAN BERKONGSI PENGETAHUAN MEREKA UNTUK ANDA. JUGA, PELUANG USAHAWAN DILANCARKAN (PRODUK & PERKHIDMATAN).

Kepada yang berminat untuk menjadi wakil negeri/ ejen negeri, sila emailkan ke qmas304@streamyx.com

Kursus 11 April di Hotel UiTM Shah Alam
Potensi Diri Modul 1
RM250
Jam 9 pagi - 5 petang. Daftar 8.30 pagi sila bawa maklumat jam lahir.
Berminat sila hubungi Encik Rusli 0122863424

Kursus 18 April di Larkin, JB
Potensi Kewangan Pola Kekayaan
RM200
jam 9 pagi - 5 petang. Daftar jam 8.30 pagi sila bawa maklumat jam lahir.
Berminat SMS taip LK (nama) ke 016 2379856

Kursus 19 April di Larkin, JB
Kursus Perlakuan Kitaran Harian
RM350
Jam 9 pagi - 5 petang
Berminat SMS taip LH (nama) ke 016 2379856

Kursus 9 Mei di Kemaman, Terengganu
Potensi Diri Modul 1 + Pola Kekayaan
RM250
Jam 9 pagi - 5 petang
Berminat SMS taip KT (nama) ke 016 2379856

Saya akan berada di Hotel Continental, Kuala Terengganu pada 22 April nanti untuk program 3 hari - bersama Dr. HM Tuah, Dr. Suzana.

Salam kejayaan
Eddy
posted by eddy Rosyadie Mohd Samsury @ 7:46 AM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

About Me


EDDY ROSYADIE MOHD SAMSURY

(Perancang pengurusan Hala
Tuju Hidup)
Penulis Kolumunis `Mingguan Wanita `Penulis buku `CJP`
Email:
qmas304@streamyx.com

http://eddyrosyadi.weebly.com

Previous Post
Archives
ADMIN BLOG EDDY


ARY
Phone :012 902 6972
my facebook

محمد أشعري عبد الرزاق

Reka Lencana Anda
CONSULTANT 

Zaini ahmad 
     019-2676727
Azli Shah            012-3127296
Nor Azlina            019-3869011
Dr Aniza              019-2438151
 

FORUM CHAT

Template by

image link to web design website

Provided by website design company .

 

widgeo.net

Site Meter
Blogger Templates