waktu malaysia
 
galeri gambar
 
tempahan online


TEMPAHAN ONLINE

iklan

 





 

jadual  kursus/Seminar
BULAN KURSUS/SEMINAR
Kursus
 
dipejabat
Meru, Klang

sesi Consultant
No 69, Tgkt 2, Jalan Besar, Pekan Meru
(Atas Bank BSN depan RHB Bank)
iklan tajaan

 

 

 




 

Friday, February 13, 2009
Buku Cinta, Jodoh dan Perkahwinan

Muka depan Buku Cinta, Jodoh dan Perkahwinan terbitan Buku Prima.
Assalamualaikum & Selamat Sejahtera,
Syukur, akhirnya buku Cinta, Jodoh dan Perkahwinan setebal 383 mukasurat telah siap hari ini dan telah mula dijual di pasaran tapi masih belum sampai kedai-kedai lagi. Buku ini boleh memberikan panduan dan bimbingan di dalam hal percintaan dan jodoh terutama kepada yang sedang mencari cinta & jodoh dan yang bakal mendirikan atau baru sahaja mendirikan rumahtangga (yang dah "senior" tu insyallah buku bertajuk Alam Perkahwinan bakal menyusul untuk menjawab persoalan perihal liku-liku alam perkahwinan termasuk perihal poligami, perceraian dan seumpamanya - tapi masih boleh dapatkan buku ini untuk panduan adik-beradik, saudara-mara atau anak-anak nanti).
Untuk mendapatkan buku ini terdapat beberapa cara;
1. Dapatkan di pejabat Alaf 21 di Seksyen 16, Shah Alam.
2. Dapatkan di Mini Karnival Karangkraf pada 28-29 Feb & 1 Mac ini di pejabat Karangkraf Seksyen 15, Shah Alam.
3. Dapatkan melalui borang tempahan di majalah Mingguan Wanita nanti.
4. Dapatkan di seminar saya (pada 15 Feb di Larkin dan 15 Mac di Shah Alam).
5. Dapatkan di kedai buku (mungkin bulan Mac nanti).
6. Dapatkan daripada konsultan Kelab Sains Metafizik nanti di pejabat Setiawangsa.
7. Dapatkan daripada pengedar saya (akan dimaklumkan cara tempahan secara on-line nanti).
Buku berharga RM19.90 dan jika ditempah daripada pengedar yang akan dihantar melalui pos, mungkin barharga RM25.00 termasuk kos pos penghantaran - maklumat akan diletakkan di blog ini nanti dalam 1-2 hari lagi.
Terdapat pelbagai panduan mengenali cara anda bercinta, cara pasangan anda bercinta, cara anda mahu dicintai dan cara pasangan anda mahu dicintai. Serta pengiraan tahun jangkaan berkahwin. Kaedah pengiraan Petak Digit, penggunaan Graf Hayat serta pengiraan Arah untuk keharmonian rumahtangga. Terdapat juga beberapa kes kajian menarik tentang jodoh dan yang pastinya cerita dan panduan tentang pola 729 (pola kes Azman & Salina dalam artikel bertajuk Perancangan Berpoligami dalam Mingguan Wanita tempohari).
Buku ini umpama "all-in-one" di mana anda tidak perlu membeli pelbagai buku berkaitan kaedah kenali cinta dan jodoh, ianya dibuat untuk cuba merangkumi semua aspek kenali cinta dan jodoh secara sains metafizik. Yang menariknya, buku ini adalah satu-satunya seumpama ini di dunia yang menggabungkan pelbagai bentuk teknik di dalam kajian tarikh lahir, waktu lahir dan nama di dalam aspek cinta, jodoh dan perkahwinan. Yang pasti, anda tidak akan dapat mencari buku seumpama ini di tempat lain yang menceritakan tentang penggunaan Graf Hayat di dalam aspek jodoh.
Dapatkan yang ORI ! :)
Selamat Membaca !
Salam Kejayaan - Eddy Rosyadie.
posted by eddy Rosyadie Mohd Samsury @ 12:37 AM  
4 Comments:
  • At February 20, 2009 at 10:15 PM, Blogger hanys said…

    encik eddy.
    saya ternampak buku ni di kedai buku tad. skang saya dalam dilema. saya dan hercinta 7 thn. skang umur 25, dia 26. saya dah kerja 2 thn, tapi dia baru mula bekerja. saya nak kawin. saya nk halalkan hubungan kami. dan rasa itu sanagt2 membuak sejak akhir2 ni. tapi dia mnta bagi masa. saya paham kondisi dia. tapi kdg2 hati saya tak nak paham. sebab saya rasa, duit bukan masalha. nak kawin, boleh wat pinjaman. gaji saya dan dia campur rm4000. ok la kan? rasa2 buku ni boleh tak redakan tekanan saya??

     
  • At February 23, 2009 at 2:03 AM, Blogger eddy Rosyadie Mohd Samsury said…

    salam sdi hanys,
    Ya,buku itu sesuai utk saudari dan sesiapa yang memerlukan maklumat yang banyak sebelum buat keputusan. Elok dapatkan sebagai rujukan dan tambah pengetahuan.

     
  • At March 23, 2009 at 7:50 AM, Blogger nur said…

    En. Eddy, di kedai buku mana sy boleh dapatkan buku ini sekitar KL?

     
  • At June 28, 2009 at 12:33 AM, Blogger kakwhy in da house said…

    en.eddy,

    saya dah beli buku u ni..saya nak dptkan cd pasal graf tu lah..boleh tak kalo sya ambik kat ofis u...since saya dok kat kelang gak..malaslah nak tunggu2 pos..dah teruja sgt ni nak tau.

     
Post a Comment
<< Home
 
 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

About Me


EDDY ROSYADIE MOHD SAMSURY

(Perancang pengurusan Hala
Tuju Hidup)
Penulis Kolumunis `Mingguan Wanita `Penulis buku `CJP`
Email:
qmas304@streamyx.com

http://eddyrosyadi.weebly.com

Previous Post
Archives
ADMIN BLOG EDDY


ARY
Phone :012 902 6972
my facebook

محمد أشعري عبد الرزاق

Reka Lencana Anda
CONSULTANT 

Zaini ahmad 
     019-2676727
Azli Shah            012-3127296
Nor Azlina            019-3869011
Dr Aniza              019-2438151
 

FORUM CHAT

Template by

image link to web design website

Provided by website design company .

 

widgeo.net

Site Meter
Blogger Templates