waktu malaysia
 
galeri gambar
 
tempahan online


TEMPAHAN ONLINE

iklan

 





 

jadual  kursus/Seminar
BULAN KURSUS/SEMINAR
Kursus
 
dipejabat
Meru, Klang

sesi Consultant
No 69, Tgkt 2, Jalan Besar, Pekan Meru
(Atas Bank BSN depan RHB Bank)
iklan tajaan

 

 

 




 

Wednesday, April 15, 2009
UPDATE April - Bahagian 4

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,


Lihat dan dengar saya - ASTRO AWANI sekitar jam 8.15 pagi Jumaat 17 April ini.


Highlights untuk hari ini;

- Kursus 18 dan 19 April di Larkin

- Pelancaran SUCCESS MILLIONAIRES JOURNEY - anda mahu jadi kaya?

& pencarian ejen Sinergi Jutawan / AMI.



Kursus Pola Kekayaan 18 April 2009

RM200, jam 9 pagi - 5 petang

Caliph Management Training Center, depan Balai Bomba Larkin

Daftar sana 8.30 pagi bawa maklumat jam lahir

Daftar nama anda SEKARANG: SMS taip LK (nama) dan hantar ke 016 2379856


Ketahui teknik-teknik daripada tarikh lahir, jam lahir dan nama untuk tingkatkan potensi anda menjadi kaya termasuk gabungan untung.


Ada orang lahir dan mudah jadi kaya seperti Bill Gates kerana ada angka 6. Ada orang lahir dan terus menerus miskin seperti (siapa? anda?) kerana angka 6 yang lemah. Oleh itu jangan salahkan Tuhan jika anda lahir dan hidup miskin atau hidup terlebih kaya pun jangan salahkan Tuhan. Hidup anda telah "diprogramkan" dari peristiwa-peristiwa daripada beberapa keturunan sebelum anda lagi. Oleh itu, marilah kita kenali "program" tersebut dan betulkan "program" anda itu supaya boleh mencapai kekayaan. Ada orang sudah memang memiliki angka 6 yang kuat tapi tidak kaya-kaya kerana masih tidak tahu potensi arah, kitaran dan masa. Baru-baru ini saya temui seseorang yang memang miliki angka 6 yang kuat tapi hidup miskin kerana tidak tahu potensinya.


Tahun 2010 dijangka ramai orang dan organisasi bakal muflis dan bankrap, oleh itu pelajarilah teknik ini dan membuat persiapan dari sekarang sebelum menjelang tahun 2010 nanti supaya anda tidak tergolong dalam kumpulan itu atau anda boleh ambil peluang daripada situasi ini. Ingat, walaupun anda ada angka 6 yang kuat pun, tapi tempias dari rakan perniagaan atau pasangan atau syarikat yang bakal tiada duit, anda juga terkena tekanan itu nanti.


Kursus ini bukan sekadar kenali tarikh lahir sahaja seperti kursus atau workshop lain, tetapi lebih mendalam daripada itu. Mungkin anda telah belajar dari beberapa orang pengamal numerologi tentang tarikh lahir, tetapi itu semua sekadar kenali karakter dan mereka tidak memiliki teknik-teknik kekayaan yang bakal saya bentangkan nanti pada 18hb ini.


Kursus ini adalah Siri Pola Potensi yang terakhir kerana modul-modul Pola Potensi akan ditukarkan menjadi modul Sukes Jutawan nanti mulai Mei depan dan harga akan berbeza.


Daftar SEKARANG ! SMS taip LK (nama) dan hantarkan ke 016 2379856


Kursus Perlakuan Kitaran Harian 19 April 2009

RM350 jam 9 pagi - 5 petang

Caliph Management Training Center, depan Balai Bomba Larkin.

Daftar sana 8.30 pagi

Daftar nama anda SEKARANG: SMS taip LH (nama) dan hantarkan ke 0162379856


Kenali dan mendalami teknik mengira apa yang bakal berlaku pada anda atau orang lain esok pada jam tertentu (juga, bulan sekarang dan akan datang). Tujuannya supaya anda tahu anda boleh untung atau rugi esok, atau anda nak tahu suami anda sedang makan di restoran (pola 944) atau sedang bercumbuan (pola 1234) sekarang ini? Atau esok jam 11 pagi anda akan demam (pola 347), ditipu orang (pola 4959) atau tersesat (pola 189) pada jam 3 petang ataupun 8 malam dsbnya jadi anda bolehlah buat persediaan awal untuk lebih berjaya.


Daftar SEKARANG!: SMS taip LH (nama) dan hantarkan ke 016 2379856


PELANCARAN PROGRAM SUCCESS MILLIONAIRES JOURNEY





Hari ini 15 April 2009, telah ditubuhkan satu konsortium dinamakan SUCCESS MILLIONAIRES JOURNEY yang ditubuhkan khusus untuk membantu individu menjadi seorang peserta program untuk menjadi kaya.


Terpanggil dengan jangkaan tahun 2010 terdapat masalah kewangan dan teknik ini pernah melahirkan beberapa orang berjaya mencapai pendapatan/jualan puluhan ribu dan jutaan ringgit, beberapa rakan mencadangkan saya untuk menubuhkan sebentuk ikhtiar dan kini saya dan beberapa rakan akan melancarkan program yang bertujuan membantu masyarakat menjana pendapatan hingga status jutawan dinamakan SUCCESS MILLIONAIRES JOURNEY.


Program ini akan dilancarkan mulai Mei ini mengandungi program Strategi Potensi Sukses (menggunakan kaedah saya untuk kenali potensi dan buat strategi untuk kaya) dan program latihan dan bimbingan (coaching and mentoring) serta pemantauan (monitoring). Contohnya, jika anda mahu menjadi jutawan, masuklah program ini dan saya akan tunjukkan potensi-potensi dan strategi untuk menjadi jutawan. Selepas itu, program coaching dan mentoring pula akan membimbing anda untuk ketahui teknik-teknik kewangan dan kekayaan berkesan seperti pengurusan kewangan, dana kewangan malah program usahawan. Kemudian, pemantauan setiap 3 bulan, 6 bulan dan 12 bulan dibuat untuk memastikan anda berada di haluan kekayaan yang betul supaya pada akhir 12 bulan, anda boleh merasai status jutawan. Gabungan elemen kerohanian juga dimasukkan seperti program solat, selawat kekayaan dan sebagainya untuk anda kaya dunia dan akhirat serta diberi keberkatan kekayaan anda itu.


Insyallah, ini adalah usaha dan ikhtiar kita bersama. Kini, program ini dalam persiapan seperti manual, dokumen-dokumen dan sebagainya. Tahun ini 2009 saya adalah petak cermin (pola orang terkenal) dengan 6 di tengah arah mata angin (telaga duit) - petak cermin dan 6 tengah mata angin adalah pola jutawan; mudah-mudahan dengan aura dan energy saya sebegini boleh dikongsi bersama anda untuk kita sama-sama mencapai status jutawan.


Pembubaran agensi MeCD baru-baru ini menimbulkan kemusykilan orang ramai tetapi difahamkan untuk menyeleraskan aktiviti agensi itu dengan baik. Namun, disitulah terletaknya dana kewangan seperti TEKUN dan sebagainya dan jika tidak kena langkahnya, usahawan atau bakal usahawan akan hadapi masalah dengan sistem baru. Oleh itu, untuk menjadi jutawan, jangan sekadar berharap kepada orang lain semata-mata untuk anda kaya tetapi anda sendiri boleh kaya dengan cara tertentu; bacalah apa yang dimaksudkan oleh Robert Kiyosaki dalam Rich Dad Poor Dad tentang kebebasan kewangan (financial freedom) dengan cara yang lebih inovatif.


Kita boleh berikhtiar dengan pelbagai usaha seperti projek program SUCCESS MILLIONAIRES JOURNEY untuk membantu anda berjaya dan kaya. Dalam program ini, kerjasama dengan beberapa Dato dan Datin Usahawan untuk membantu anda mendapatkan ilmu dan kemahiran untuk berjaya seperti mereka atau lebih daripada mereka.


Selama 5 tahun ini, memang saya banyak membantu individu untuk kenal potensi mereka tetapi ramai lagi masih belum berjaya kerana mereka kurang yakin atau sistem pemantauan tidak dibuat ke atas mereka. Beberapa orang telah berjaya hingga status pendapatan/jualan jutawan kerana mereka ini dipantau oleh saya untuk 2-3 tahun. Oleh itu, program SUCCESS MILLIONAIRES akan dilancarkan untuk membantu anda bukan sekadar kenal potensi untuk kaya tetapi terus dipantau dibimbing untuk kaya dan jutawan.


IMA (Independent Marketing Agent) - Potensi Pendapatan RM100,000 dalam 6 bulan ke setahun.

Buat permulaan ini bagi merancakkan program SUCCESS MILLIONAIRES JOURNEY, kami sedang mencari 30 orang IMA (Independent Marketing Agent) yang bertanggungjawab untuk memasarkan program ini. Sila hantarkan maklumat anda: Nama penuh IC, tarikh lahir, jam lahir, alamat email, alamat pos, nombor handphone dan sebagainya termasuk gambar foto terbaru serta pengalaman kerja/ kelulusan akademik.


Buatkan resume dan hantarkan email ke:



dan cc email itu juga ke qmas304@streamyx.com


Berminat untuk menjadi IMA (atau ejen sinergi) dan mahu mencapai RM100,000? Sila hantarkan resume anda itu ke email di atas. 30 orang sahaja akan dipilih dan program akan digerakkan secepat mungkin seawal Mei ini.


Jika anda mahu menyertai program SUCCESS MILLIONAIRES JOURNEY dan mencapai status jutawan, pengumuman tentangnya akan dibuat dalam seminggu-dua lagi. Marilah bersama kami bantu anda untuk mencapai status Jutawan.


Sukses Potensi, Sukses Jutawan.


- sebarang komen atau cadangan: SMS taip EDDY KOMEN (nyatakan komen atau cadangan anda) dan hantarkan ke 36553


- tempahan buku Cinta, Jodoh dan Perkahwinan boleh dibuat di sini - emailkan ke qmas304@streamyx.com atau SMS taip EDDY CJP dan hantarkan ke 36553.


Salam Kejayaan dan Kekayaan!

Eddy Rosyadie

Group Trainer & Consultant

SUCCESS MILLIONAIRES JOURNEY Training and Consultancy

Principal Consultant Envision Resources
posted by eddy Rosyadie Mohd Samsury @ 12:19 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

About Me


EDDY ROSYADIE MOHD SAMSURY

(Perancang pengurusan Hala
Tuju Hidup)
Penulis Kolumunis `Mingguan Wanita `Penulis buku `CJP`
Email:
qmas304@streamyx.com

http://eddyrosyadi.weebly.com

Previous Post
Archives
ADMIN BLOG EDDY


ARY
Phone :012 902 6972
my facebook

محمد أشعري عبد الرزاق

Reka Lencana Anda
CONSULTANT 

Zaini ahmad 
     019-2676727
Azli Shah            012-3127296
Nor Azlina            019-3869011
Dr Aniza              019-2438151
 

FORUM CHAT

Template by

image link to web design website

Provided by website design company .

 

widgeo.net

Site Meter
Blogger Templates