waktu malaysia
 
galeri gambar
 
tempahan online


TEMPAHAN ONLINE

iklan

 





 

jadual  kursus/Seminar
BULAN KURSUS/SEMINAR
Kursus
 
dipejabat
Meru, Klang

sesi Consultant
No 69, Tgkt 2, Jalan Besar, Pekan Meru
(Atas Bank BSN depan RHB Bank)
iklan tajaan

 

 

 




 

Saturday, September 5, 2009
Mula Jutawan dan Kekal Jutawan
Assalamualaikum, selamat sejahtera dan salam perjuangan kecemerlangan..
.
116 - your optimism, affirmations and visualizations create a steady flow of material supply. You have the power to manifest anything you need, now and in the future.
.
Pengumuman; ada tambahan iaitu nombor akaun CIMB untuk memudahkan anda bank in bayaran pada 11 September ini untuk membeli e-book.
.

Kempen saya mempromosikan teknik pola 336 semakin hangat dibuat bertujuan untuk melahirkan jutawan. Hasil dari kajian dan experimentasi saya mendapati pola 336+ 696 sangat membantu di dalam menjana pulangan baik dalam bentuk "pelaburan".
.
Ini adalah penemuan saya yang unik belum ada di dunia lagi tapi di sini sahaja; pertama di Malaysia dan di dunia.
.
Untuk mempromosikan kaedah saya ini dengan lebih mantap, sebuah buku berbahasa English (lihat sebelah; klik untuk imej besar- muka depan) setebal 60 muka surat akan diterbitkan nanti.
.
Harapan saya adalah agar saya dapat melahirkan ramai jutawan, salah satunya menggunakan kaedah pola 336 ciptaan saya ini.
.
Sempena ulangtahun saya pada September ini, buku tersebut akan dijual secara promosi eksklusif dalam bentuk ebook pada harga RM10 untuk 110 orang sahaja pada 11 September 2009 ini sahaja - tempahan diterima pada tarikh itu sahaja; tidak boleh awal tidak boleh lewat. Selepas itu, ebook ini tidak dijual secara online tetapi akan dicetak dan dijual mungkin pada harga RM40 - RM50. Setiap ebook akan diletakkan nombor siri untuk pengesanan.
.
Sila bank-in Maybank akaun no 512464228716 (eddy rosyadie) atau CIMB akaun no 12900006910522 (eddy Rosyadie) pada 11 September itu dan selepas itu maklumkan permohonan pesanan secara email ke qmas304@streamyx.com. Nyatakan jam berapa dan tempat mana anda buat bank-in bagi tujuan pengesahan. Selepas itu, ebook (bersaiz 2 MB) akan diemailkan kepada anda. Jika tempahan melebihi 110 orang, wang akan dipulangkan.
.
Kepada peserta kursus Pola 336 Pelaburan pada 23 Ogos lalu, jika anda telah "cukup syarat" untuk membuat pelaburan, anda boleh mencuba untuk berbuat demikian pada tarikh dan masa tercatat di bawah ini. Contoh "pelaburan": yang paling mudah adalah seperti Sijil Simpanan premium BSN, wang pos (lynn - 0197556102), Amanah Saham/ Unit trust, hantar borang peraduan hinggalah pelaburan yang paling tinggi iaitu pelaburan hartanah atau masuk Bursa Saham. Makin besar "pelaburan" anda maka makin besar pulangannyaa boleh mencecah jutawan jika kena pada caranya. Jika anda belum belajar kaedah ini, anda boleh dapatkan ebook tersebut untuk mengetahui bagaimana menggunakan kaedah ini, asalnya untuk tahun 2011, tapi seawal 29 September 2009 pun boleh dicuba.
.
Tarikh: 29 September 2009, Selasa.
Masa masuk "pelaburan" atau hantar borang "peraduan": 3.00 petang - 4.59 petang.
.
Pastikan anda berada pada arah yang betul dan punyai syarat yang betul dan sebagainya. Jika anda ada VACUUM STAR pada ketika ini, anda TIDAK digalakkan untuk menyertai program ini melainkan menggunakan strategi lain yang sewajarnya. Pada hari itu, tidak perlu jampi, tidak perlu pakai warna sesuai dan sebagainya - berdoa dan bertawakal setelah anda letakkan usaha anda itu.
.
Cubalah, sebagai ikhtiar, mana tau jika berjaya, saya doakan anda berjaya melangkah nanti sebagai seorang jutawan seperti yang anda impikan. Kalau tidak pun, ada sedikit pulangan bersyukurlah.
.
Jika anda memerlukan perkhidmatan untuk memeriksa sama ada anda layak atau perlu cari jalan alternatif untuk layak menyertai permainan pola 336 ini, sila email ke qmas304@streamyx.com maklumat tarikh lahir, jam lahir, negeri lahir, jantina. Bayaran pemeriksaan adalah RM30; bank in Maybank dahulu dan baru buat permohonan.
.
Walau bagaimanapun, saya tidak bertanggungjawab atas hasil untung atau rugi yang anda dapat - anda tanggung risiko sendiri. Sama ada rugi atau untung, sila maklumkan kepada saya untuk diperhalusi kajian ini. Jika takut rugi besar, beli sahajalah Sijil Premium RM10 dan simpan, mungkin boleh menang sebuah pembakar roti nanti. Minimum untuk menang cabutan pertama kereta Mercedez sekitar RM250K ialah RM1000 simpanan.
.
Peserta kursus Potensi Asas Modul 1 di Kota Kinabalu pada 10 Oktober nanti akan mendapat buku ini secara PERCUMA.
.
Insyallah, buku ini akan mula dijual pada Seminar 3P (Pelaburan, Pemulihan & Pengasihan) RM50 di Skudai, Johor Bahru pada 24 Oktober nanti (Daftar: Lyn 0197556102).
.
Semoga berjaya wahai para pejuang... maju jaya sebagai JUTAWAN!
.
Nantikan banyak lagi teknik unik dan kontroversi untuk anda berjaya - belum ada mana-mana di di dunia ini tapi di sini ciptaan saya untuk anda!

posted by eddy Rosyadie Mohd Samsury @ 2:45 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

About Me


EDDY ROSYADIE MOHD SAMSURY

(Perancang pengurusan Hala
Tuju Hidup)
Penulis Kolumunis `Mingguan Wanita `Penulis buku `CJP`
Email:
qmas304@streamyx.com

http://eddyrosyadi.weebly.com

Previous Post
Archives
ADMIN BLOG EDDY


ARY
Phone :012 902 6972
my facebook

محمد أشعري عبد الرزاق

Reka Lencana Anda
CONSULTANT 

Zaini ahmad 
     019-2676727
Azli Shah            012-3127296
Nor Azlina            019-3869011
Dr Aniza              019-2438151
 

FORUM CHAT

Template by

image link to web design website

Provided by website design company .

 

widgeo.net

Site Meter
Blogger Templates