waktu malaysia
 
galeri gambar
 
tempahan online


TEMPAHAN ONLINE

iklan

 





 

jadual  kursus/Seminar
BULAN KURSUS/SEMINAR
Kursus
 
dipejabat
Meru, Klang

sesi Consultant
No 69, Tgkt 2, Jalan Besar, Pekan Meru
(Atas Bank BSN depan RHB Bank)
iklan tajaan

 

 

 




 

Wednesday, March 17, 2010
Laluan Mudah Menjadi Jutawan
A$$ALAMUALAIKUM & $ELAMAT $EJAHTERA & $ALAM 1 MALAY$IA
.
Program terbaru: sila lawati laman web berikut - menjana pendapatan serta menambah semangat kerohanian - mulakan langkah untuk pendapatan tambahan sebagai ikhtiar ke arah kekayaan tahun 2011 nanti - klik link berikut:
http://marhaban2u.com/?ref=1780
.
MELANGKAH KEPADA KEKAYAAN TAHUN 2011: Semoga usaha melahirkan lebih ramai masyarakat menjadi berjaya yang berpendapatan lebih tinggi dan menuju ke arah jutawan menjadi realiti seawal tahun 2011 nanti. Antara individu yang pernah menjadi peserta kursus/ pelanggan perkhidmatan metafizik saya di sini adalah;

1. Dr. Azizan Osman - pelajar saya pada tahun 2006, kini adalah seorang trainer yang dikenali nasional dan berpendapatan tinggi mungkin sudah hampir mencapai jutawan.

2. Prof Dato Dr Ibrahim Ahmad - Pada 24 Jan 2010 lalu, kelas Reiki Master beliau dihadiri oleh 75 orang dan hampir separuh adalah pelajar metafizik saya (75 orang x RM3,888 = RM291 ribu!).

3. Sdra Nor Edie (Avail & Aliran Mekar) Batu Pahat - pendapatan dilaporkan melebihi RM18,000 sebulan.

4. Puan Lynjb - pendapatan lebih kurang RM10,000 sebulan.

5. Client dari Muar - mendapat RM12 ribu komisen dari satu sales.

6. Puan Siti Solehah (dulu penjual nasi lemak kini stokis HPA di Puchong) - pernah mendapat RM78 ribu dalam sebulan. Kini hidup bebas hutang.

7. Client Cheras - sales dari RM40 ribu sebulan menjadi RM2.1 juta dalam masa 3 tahun - walaupun dalam graf gaung!

8. Client Wangsa Maju - dapat secure investment RM10 juta bagi satu projek kilang berasaskan perubatan.

... dan ramai lagi kes kejayaan.
.
Persoalannya; adakah anda sudi dibantu untuk menjadi kaya dan jutawan? Adakah anda sudi menggunakan perkhidmatan saya di sini?
.
Tidak perlu persoal kenapa saya tidak kaya kerana sebagai keturunan Raden adalah untuk membantu orang menjadi kaya (Virgo, 459, Wealth Sun Zone 12 dan Wealth Great Marshal) sepertimana diamanahkan oleh guru saya.
.
Walau tidak dinafikan terdapat peserta kursus metafizik yang masih belum lagi berjaya setelah mempelajari kaedah metafizik saya, sebenarnya majoriti mereka masih belum cukup kuat untuk keluar dari perangkap seperti Vacuum Star, Graf Gaung dan sebagainya, insyallah mereka yang belum berjaya itu akan tiba giliran mereka nanti selepas keluar dari perangkap tersebut. Ada juga yang mahu berubah tetapi situasi tidak mengizinkan (seperti tiada izin suami, tiada sumber modal dan sebagainya). Namun, yang penting, anda mestilah mula mengorak langkah untuk menuju ke arah kejayaan kekayaan - hadirlah seminar percuma pada 27 Mac dan 24 April nanti. Seminar-seminar lain sekadar RM50 sahaja (28 Mac & 25 April), maka jangan lepaskan peluang ini.
.
Program Gabungan: mulakanlah juga langkah membetulkan dan meningkatkan minda anda supaya menjadi minda jutawan... ikhtiar gabungan "Metafizik + Mindpower Millionaire" untuk membantu anda menjadi lebih berjaya..

Sepertimana iklan di Harian Metro 14 Mac 2010 lalu. Workshop RM50 di KL, Kuantan, JB dan Terengganu.
.
(Klik gambar untuk besarkan imej)

Hubungi AJ 019 218 1886.












.
Program terbaru: sila lawati laman web berikut - menjana pendapatan serta menambah semangat kerohanian - klik link berikut:
http://marhaban2u.com/?ref=1780
.
TARIKH DAN WAKTU BERDOA ATAU MENDAFTAR SYARIKAT ATAU MENGANJURKAN MAJLIS KERAMAIAN KESYUKURAN.
Pada: Jumaat, 2 April 2010
Jam : Antara 3.30 petang - 5.30 petang
Tarikh dan waktu tersebut dikatakan untuk membantu anda untung di dalam perniagaan berkaitan kewangan atau perbankan seperti insuran, wang pos, unit trust termasuk membuat pelaburan dan seumpamanya. Kebetulan jatuh pada hari Jumaat, mudah-mudahan ianya menjadi keberkatan. $elamat Mencuba! Dah berjaya jangan lupakan saya ye!
.
Kepada peminat / pelajar Metafizik di sekitar JB termasuk peserta wang pos sekitar JB, dijemput hadir ke pejabat Lynjb pada tarikh dan waktu tersebut untuk bersama-sama berniat, berdoa dan berimpian bersama beliau - adalah lebih berkesan apabila berdoa secara jemaah dan dikelilingi individu yang positif dalam kewangan (hubungi Lynjb 019 7556102). Insyallah, saya juga akan buat di pejabat saya di Meru akan diumumkan nanti.
.
Ingin membeli nombor handphone "power" seperti 017- 727 2727 atau 016 666 6666 dan seumpamanya, sila hubungi Puan Effa KL di 012 202 5061. Baru ada kelas gitu! Seorang jutawan memberitahu beliau memiliki nombor handphone dengan angka 6666 semenjak beberapa tahun lalu walaupun beliau baru kini tahu angka tersebut adalah kekayaan!
.
"Hidup kita penuh dengan kitaran dan ianya berlaku kepada semua orang walaupun sudah kaya pun terkena kesan kitaran. Fahamilah kitaran tersebut untuk anda berjaya harungi hidup dengan lebih berkesan " - Eddy Rosyadie
.

Pengalaman Retreat, Bercuti dan Meditasi di Panuba Inn, Pulau Tioman pada 13 - 15 Mac lalu. Sempat juga berdoa pada pagi 15 Mac jam 3.30 pagi di tepi laut untuk doa dipermudahkan laluan menjadi jutawan.


.

Di dalam bot Bluewater Express bersama Sdra Shahrul Fahmi Pontian yang berjaya naik pangkat walaupun dalam kitaran 7. Sebelah kanan adalah Sdra Hashim dari Bukit Jelutong Shah Alam yang terlibat dalam dunia pendidikan kanak-kanak istimewa.


Gambaran dari Panuba Inn - pantai yang bersih dan air laut yang jernih.















Sesi Meditasi di tepi laut bersama 45 orang peserta Reiki Master dibimbing oleh Prof Dato Dr Ibrahim. Sesi yang penuh penghayatan emosi dan kerohanian... syahdu sampai ramai yang menangis keinsafan.









Saya dan Prof Dato bergambar di atas sebatang pokok bermeditasi bersama alam semulajadi.

Program Retreat seterusnya - sama ada ke Bali atau di Star Cruise

.
Hadirlah Worksyop Millionaire Mindpower RM50 di Matic, KL serta JB, Kuantan dan Kuala Terengganu. Hubungi AJ 019 218 1886 atau Mai 019 213 1886


.
.
.
.
.
.
JEMPUTAN MAJLIS MAKAN MALAM: Dijemput kepada semua peserta sistem wang pos di bawah kumpulan Encik Eddy, Lynjb dan Dr Dato Ibrahim untuk hadir ke majlis makan malam sempena perasmian bangunan baru ibupejabat WHR pada Ahad 21 Mac jam 8 malam di Seksyen 7 Shah Alam - Kawasan Industri Bukit Raja Selatan - berhadapan Pharmaniaga berhampiran Jusco Klang. Anda boleh hadir bersama ahli keluarga dan boleh juga bawa bersama prospek untuk anda dan prospek melihat sendiri kemudahan terbaru pejabat WHR termasuk sebuah cafe milik WHR juga di situ. Ada 2 buah hotel berdekatan jika anda datang dari luar Lembah Klang. Pertanyaan: Lynjb 019 7556102.
.
PENDAFTARAN UNTUK SEMINAR PERCUMA RM0 PADA 27 MAC (SKUDAI) dan 24 APRIL (SHAH ALAM) TELAH DIBUKA. SILA LIHAT RUANGAN BAWAH.
.
Tahun ini 2010, WHR iaitu syarikat sistem wang pos, berada dalam kitaran 7 iaitu kitaran kehilangan. Di dapati ada beberapa kehilangan tetapi ianya kehilangan yang positif. Contohnya;
- berpindah ke pejabat baru: kehilangan tempat lama, tapi tempat baru lebih menarik.
- kehilangan ramai peserta: salah peserta juga kerana mungkin kurang memahami konsep kaedah ini dan tidak berterusan untuk sentiasa "top-up". Sistem wang pos bukan piramid, oleh itu apabila peserta sampai tahap 7 atau 8 atau 9, nama peserta akan dikeluarkan secara automatik, oleh itu silalah menyertai program ini berterusan.
- kehilangan beberapa leader: terdapat beberapa kes salah laku leader menyebabkan nama mereka digantung atau diberhentikan dari menyertai progam ini. Sepertimana yang saya beritahu tahun lepas, kadang kala bukanlah masalah sesuatu syarikat, tetapi peserta-peserta sendiri yang menyebabkan syarikat dapat nama buruk. Tapi yang bagusnya, ini dapat menapis individu-individu yang benar-benar ikhlas dalam perjuangan jihad ekonomi. Jika anda ragu-ragu untuk menyertai individu leader yang anda kurang kenali, sertailah di bawah kumpulan Lynjb (019 7556102) yang mana kami benar-benar ikhlas di dalam perjuangan kewangan dan metafizik.
.
PENEMUAN TERBARU - TAFSIRAN TERBARU POLA 426 (pendidikan), 459 (perubatan) DAN 456 (kewangan) SERTA POLA 11566 (pola banyak besi)
perhatian: tafsiran ini dicipta dan hakmilik Encik Eddy Rosyadie mulai 16 Mac 2010. Sesiapa jua dilarang untuk menggunakan dan menyebarkan maklumat ini secara terbuka di khalayak ramai seperti di dalam buku, internet atau latihan tanpa kebenaran Encik Eddy Rosyadie.
.
Sepertimana yang anda pelajari selama ini, pola seperti pola 426 adalah terlibat atau berkaitan secara langsung atau tidak langsung dengan DUNIA PENDIDIKAN. Kini, pola-pola tersebut boleh dibaca seperti berikut;
.
POLA KATEGORI 426 (termasuk sub-kategori 246, 642, 264 dan seumpamanya)
Dunia pendidikan atau pembelajaran atau buku:
- dikelilingi, terlibat atau ada kena mengena secara langsung seperti menjadi guru atau pegawai atau kerani sekolah atau jabatan pendidikan termasuk tadika dan pusat tuisyen termasuk juga pekerja di sebuah kedai buku atau kedai menjual pakaian seragam sekolah,
- atau secara tidak langsung seperti memberikan perkhidmatan kepada pusat pendidikan seperti kantin sekolah atau kontraktor penyelenggara sekolah, termasuk bekerja di kilang mencetak buku.
- atau berkahwin atau berkawan rapat atau bersaudara rapat dengan seseorang yang terlibat secara langsung atau tidak langsung dengan dunia pendidikan,
- atau tinggal berhampiran pusat pendidikan seperti rumah di sebelah sekolah atau ada jiran yang terlibat secara langsung atau tidak langsung dalam dunia pendidikan termasuk juga jika di sebelah kedai buku atau kedai menjual pakaian seragam sekolah.
.
Contoh:
- Seorang guru tuisyen, konsultan pendidikan dan seumpamanya ada pola 426.
- Seorang penjual nasi lemak tepi jalan ada pola 426 yang mana gerainya itu di tepi sekolah.
- Seorang usahawan stesen minyak ada pola 426 yang mana sebuah sekolah di sebelah stesen minyaknya dan pelajar-pelajar sekolah yang banyak membeli di kedai serbaneka di stesen minyaknya itu.
- Seorang pekerja kilang yang ada pola 426 yang mana rumahnya di sebelah sebuah sekolah.
- Seorang pengurus firma guaman ada pola 426 - adik beradiknya ramai guru, malah ipar juga ramai guru dan jiran di hadapan rumah adalah seorang guru.
.
Oleh yang demikian, jika anda/ ahli keluarga ada pola sedemikan, maka terpulang kepada anda untuk gunakan pola tersebut secara kreatif untuk peningkatan potensi anda. Contohnya, anda seorang usahawan MLM yang ada pola 426, maka client anda adalah para guru atau jika anda tinggal sebelah sekolah, bolehlah menjual makanan ringan/ minuman kepada pelajar sekolah. Juga, untuk anda mencari tempat yang sesuai untuk anda, katakan anda ada pola 426, maka carilah rumah sewa atau beli sebuah rumah sebelah sekolah.
.
- Untuk bacaan pola 456 - gantikan dengan perkataan dunia kewangan atau perbankan termasuk koperasi.
- Untuk bacaan pola 459 - gantikan dengan perkataan dunia perubatan atau kesihatan atau pemulihan atau perubatan seperti hospital, klinik serta spa.
- Untuk bacaan pola 115566 (pola banyak besi) - gantikan dengan perkataan dunia pertahanan, penguatkuasaan atau keselamatan atau dunia kejuruteraan.
.
Isteri saya ada pola 459 namun beliau tidak pernah terlibat dalam dunia perubatan atau pemulihan (mungkin akan datang) yang mana beliau berkahwin dengan saya yang ada pola 459 memang terlibat dalam dunia perubatan dan pemulihan.
.
SEMINAR SETERUSNYA;

.
SETIAP ISNIN BERMULA 8 MAC
Kursus Ala Tuisyen Kaedah Pernomboran Metafizik.
Bermula dari Asas hingga Tahap Tinggi (mungkin ambil masa 5 - 6 bulan)
9 pm - 11 pm
Pejabat saya di Meru, Klang.
No 69B, Tgkt 2, Atas BSN Pekan Meru, Klang. Berhadapan RHB Bank.
Yuran: RM25 setiap kehadiran
Daftar: SMS ke 016 2379856 atau email ke qmas304@streamyx.com

.
27 Mac 2010 - Skudai, Johor
MPJBT, Skudai
9.30 pagi - 3 petang.
Kursus PERCUMA Teknik Arah Kejayaan Statik & Dinamik.
RM0 tanpa bayaran langsung - SEMUA DIJEMPUT HADIR
Daftar: Lyn 019 7556102
.
tambahan RM20 jika anda perlukan nota dan RM15 untuk 3x makan, atau ambi pakej RM100 untuk hadir pada 27 dan 28 mac dan dapatkan nota serta makan.
.
Julung kali diadakan, pertama kali di dunia dalam subjek sebegini, tambahkanlah pengetahuan anda di dalam mempraktikkan teknik arah yang lebih mendalam. Terlalu banyak rahsia di dalam menentukan arah kejayaan seperti melaraskan arah statik dan dinamik tahunan. Juga, kaedah bagaimana untuk menjadikan setiap arah menjadi arah kejayaan. Serta pelbagai teknik berkaitan arah termasuk warna arah.
.
Jadual:
Pagi - pengiraan arah dinamik dan statik
bagaimana menggunakan arah statik
bagaimana menggunakan arah dinamik
bagaimana menggunakan gabungan arah statik dan dinamik.
bagaimana menjadikan semua arah adalah arah rezeki.
PERCUMA PERISIAN PETA DIGITAL !
.
Tengahari - Objek di sekeliling rumah atau pejabat
Warna sesuai untuk rumah atau pejabat mengikut arah.
Gabungan pasangan untuk mendapatkan arah kejayaan
.
28 Mac 2010 - Skudai, Johor
MPJBT, Skudai
RM50
Daftar: Lyn 019 755 6102
9 pagi - 5 petang.
Atas permintaan ramai, kursus Gabungan Pola ditawarkan pada harga RM50 sahaja. Kursus ini unik kerana ini pertama kali dibuat iaitu tajuk bebas; biasanya saya mengajar apa yang saya rasa anda perlu tahu tapi kali ini saya mengajar apa yang anda nak tahu.
.
Pagi:
Teknik Kiraan Waktu Untung
Teknik Gabungkan Tafsiran Pola.
Penjelasan Teknik Pilihan Elemen
Terbaru: Teknik kenali orang dari nama (2 teknik terbaru).
Petang:
Tanyalah apa sahaja yang anda nak belajar! Kita berkongsi ilmu bersama-sama semua peserta kursus.
.
Tambahan bayaran RM15 untuk pakej makan 3X (pagi Mee Goreng, tghari Nasi Briyani, Petang kuih).
.
3 April 2010 - Meru, Klang
Kursus Teknik Arah Sekeliling Tenaga Rumah & Pejabat (Tahap 1)
RM110 termasuk nota dan makan.

9.30 pagi - 4 petang.
Daftar: SMS taip TA (nama) hantar ke 016 2379856.
Tempat terhad 20 orang.
.
Jadual kursus adalah seperti di atas 27 Mac.
.
Perhatian: Kursus ini ada sedikit elemen Feng Shui seperti teknik warna dan batu kristal untuk energize rumah/pejabat anda menjadi penjana kekayaan dan kebahagian, oleh itu kursus ini hanya untuk individu yang terbuka dengan pengetahuan sedemikian sahaja. Juga kenalipasti sama ada rumah atau pejabat anda mudah dimasuki makhluk halus atau tidak serta cara mengatasinya.
Sesuai untuk semua orang, termasuk anda yang mahukan bisnes atau rumahtangga anda punyai tenaga yang bagus. Juga sesuai untuk pengamal/peminat feng shui / konsultan untuk anda membantu pelanggan anda.
.
4 April 2010 - Meru, Klang
Kursus Teknik Warna (Tahap 1)
RM110 termasuk nota dan makan
9.30 pagi - 4 petang

Daftar: SMS taip WR (nama) hantar ke 016 2379856
Tempat terhad 20 orang.
.
Modul terbaru 2010 dan belum pernah diajar sebelum ini! Jadilah batch pertama yang pelajari teknik warna dan kitarannya secara pernomboran metafizik tarikh lahir. Kaedah mengenalpasti warna dari Root Number adalah tidak tepat kerana anda perlu lihat situasi, lokasi dan keseluruhan elemen pola angka dari statik dan pendua anda. Bayangkan jika seseorang elemen air (Root 2 atau 7) menggunakan warna merah atau hijau berkemungkinan akan terserempak dengan hantu jika nombor tengah mata anginnya adalah 3, jadi warna merah tidak semestinya sesuai untuk orang elemen air.
.
10 April 2010 - Skudai
Kursus Teknik Warna (Tahap 1)
RM100 termasuk makan 3X dan nota
RM80 jika datang bersama 1 kawan.
9.30 pagi - 4 petang
Daftar: Lyn 019 7556102.
.
11 April 2010 - Skudai
Kursus Arah Tahap 2 (Bersama Teknik Batu Gemstone untuk Arah Kejayaan)
RM100 termasuk makan 3x dan nota
RM80 jika datang bersama 1 kawan
9.30 pagi - 4 petang
Daftar: Lyn 019 7556102.
.
Tahukah anda bahawa setelah anda mengira arah kejayaan dari tarikh lahir anda, sebenarnya setiap arah itu ada batu gemstone tersendiri? Contohnya arah nombor 7 sesuai diletak batu Agate supaya energi kerohanian dan networking menjadi lebih berkesan kepada anda. Bagaimana untuk menentukan batu-batu tersebut dan cara menyusunnya? Dikatakan bahawa energi anda boleh dibaiki (iaitu hidup anda lebih cemerlang) apabila setiap arah itu diaktifkan dengan batu-batu tertentu. Juga pelajari kaedah batu Gemstone & Kristal untuk ketahui khasiat kegunaan beberapa jenis batu sebagai satu ikhtiar membantu anda dalam hidup anda;
- Batu untuk memudahkan anda mendapat kerja setelah lama menggangur
- Batu untuk memudahkan anda naik pangkat setelah lama tiada kenaikan pangkat
- Batu untuk tingkatkan kesuburan / kehamilan setelah lama tiada anak.
- Batu untuk fokuskan minda supaya akademik cemerlang (untuk anak-anak).
dan pelbagai lagi rahsia khasiat batu gemstone, tapi dikira dari tarikh lahir anda!
.
24 April 2010 - Shah Alam
Auditorium SHRDC, Bangunan Worldwide Business Center, Seksyen 13, Shah Alam, berhampiran Tesco Shah Alam
RM0 PERCUMA TANPA BAYARAN LANGSUNG
Kursus Graf Hayat Tahap 1 Edisi 1 - PERCUMA
Terhad 150 orang sahaja
Daftar: SMS taip PA (nama) hantar ke 016 2379856
.
Sila bawa graf hayat anda atau boleh dibeli di sana nanti (RM10 sekeping - sila bawa maklumat tarikh dan jam lahir). Jika berminat dapatkan nota RM20. Adalah sangat menarik jika anda dapat cetak graf ibu bapa dan anak-anak anda bersama kerana jalan hidup anda juga boleh dilihat daripada graf hayat mereka. Kenali kaedah Graf Hayat di dalam mengenalpasti potensi anda lebih mendalam tambahan kepada Rajah Segitiga atau Petak Digit Tarikh Lahir. Bimbingan menyusun hidup anda berdasarkan fenomena "star" serta kenali tahap turun naik prestasi atau tenaga hayat anda.
.
25 April 2010 - Shah Alam
Auditorium SHRDC
RM50
Kursus Graf Hayat Tahap 2 Edisi 1
Daftar: SMS taip PB (nama) hantarkan ke 016 2379856.
.
Setelah pelajari teknik dari Tahap 1, teruskan belajar graf hayat untuk kenali potensi anda dari graf hayat ke tahap yang lebih mendalam iaitu dari Petak-Petak Zon.
.
Daftarlah untuk 24 April dan 25 April iaitu kursus Graf Hayat tahap 1 (percuma) dan tahap 2 iaitu kursus 2 hari pada harga RM50 sahaja. SMS taip PC (nama) hantar ke 016 2379856 untuk daftar hadir kedua-dua hari tersebut.
.
Teruskan berjuang, $alam Perjuangan.. $elamat dan $emoga menjadi jutawan pada 2011 nanti!
Eddy Ro$yadie
Rakan konsultan Hidup & Perniagaan Anda.











posted by eddy Rosyadie Mohd Samsury @ 9:18 AM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

About Me


EDDY ROSYADIE MOHD SAMSURY

(Perancang pengurusan Hala
Tuju Hidup)
Penulis Kolumunis `Mingguan Wanita `Penulis buku `CJP`
Email:
qmas304@streamyx.com

http://eddyrosyadi.weebly.com

Previous Post
Archives
ADMIN BLOG EDDY


ARY
Phone :012 902 6972
my facebook

محمد أشعري عبد الرزاق

Reka Lencana Anda
CONSULTANT 

Zaini ahmad 
     019-2676727
Azli Shah            012-3127296
Nor Azlina            019-3869011
Dr Aniza              019-2438151
 

FORUM CHAT

Template by

image link to web design website

Provided by website design company .

 

widgeo.net

Site Meter
Blogger Templates