waktu malaysia
 
galeri gambar
 
tempahan online


TEMPAHAN ONLINE

iklan

 





 

jadual  kursus/Seminar
BULAN KURSUS/SEMINAR
Kursus
 
dipejabat
Meru, Klang

sesi Consultant
No 69, Tgkt 2, Jalan Besar, Pekan Meru
(Atas Bank BSN depan RHB Bank)
iklan tajaan

 

 

 




 

Saturday, February 5, 2011
Cabaran itu penting untuk bejaya.
Assalamualaikum & $elamat $ejahtera, $alam 1 Malaysia,
$alam 1Nusantara Indonesia, Singapura & Brunei.
daripada Cikgu/ Master EDDYROSYADI (Cikgu A-D)
Pengasas Kaedah Strategi Potensi dan Prestasi Dinamik Pernomboran - semenjak 2004.
Tarikh lahir, Jam lahir, nama, nombor handphone, no plet kereta, no kad pengenalan, nombor akaun bank dan segala jenis pernomboran.
Penulis buku "Cinta, Jodoh & Perkahwinan", "Juara Pentas", "Kuasailah Diri Anda", "Teknik Menyusun Hidup Secara Graf Hayat", "How to Calculate Your Fortune Pattern 336".
Kolumnis Mingguan Wanita (ms 54) semenjak 2005.
Pencipta kaedah Graf Prestasi Bulanan, Mingguan, Harian & Jam, kaedah teknik kasih dua hala & petak pendua dan pentiga serta petak pembayang, kaedah Kiraan Nama, No handphone, No Kad Pengenalan, No Plet Kenderaan, Tafsiran Tambahan Graf Hayat, Kaedah CheckMate! Graf Hayat + Pernomboran, Teknik No Siri Duit 6, Teknik Pola 38.
Bekas peserta kursus: YBhg Dato Dr Roslizam, YBhg Prof Dato Dr Ibrahim Ahmad, YBhg Dato Dr Norazmadinaz, Dr Azizan Osman, Nor Edie (Avail), Lynjb dan ramai lagi usahawan, pensyarah, guru, doktor, jurutera, MLM, mahasiswa/i > 3,000 peserta dari Malaysia, Singapura, Brunei dan Indonesia.
Pendidikan: BSc Biology, Syracuse University, New York, USA (1993 - 1995).
Pengalaman melebihi 10 tahun: pengurus, pensyarah, konsultan.
.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .

LAPTOP CIKGU A-D DICURI ORANG! KITARAN HARIAN DAN JAM ADALAH 7.
Kejadian berlaku pada 7 Febuari jam 1.19 petang di pejabat rakan cikgu A-D yang ketika itu sedang singgah sebentar untuk buat presentation. Oleh kerana jam 1 ptg waktu makan, cikgu A-D dan rakan keluar makan meninggalkan pejabat yang selalunya ada beberapa kakitangan di situ. Rakaman CCTV menunjukkan seseorang lelaki daripada luar masuk pejabat dan melihatkan tiada orang di dalam pejabat (mungkin kakitangan ke tandas dsbnya) berjalan mundar-mandir dan kemudian mengambil beberapa barang termasuk komputer cikgu A-D. Nasib baik itu komputer lama.
.
Uniknya, mengikut kaedah kiraan Graf Prestasi Harian (ciptaan Cikgu A-D) menunjukkan bahawa pada 7 Febuari jam 1 petang cikgu A-D mengalami kitaran 7 untuk harian dan kitaran 7 untuk jam - iaitu kitaran KEHILANGAN!. Kitaran 7 bersama pola 573 dan 459 selalunya menunjukkkan kehilangan disebabkan muslihat tipu. Hmm, sifu nombor juga boleh terkena tapi dah nak jadi kita terlepas pandang... dan lagi satu mungkin niat jahat cikgu A-D yang dah beberapa kali berangan nak ganti komputer itu sebab dah lama sangat... esok ada yang baru! Redha aje lah!
.
Maka ada gunanya kaedah pernomboran ini. Gunakan kaedah Graf Prestasi Harian anda setiap hari pada awal pagi supaya anda dapat merancang dan membuat persediaan untuk setiap jam dan hari. Dapatkan software Graf Prestasi Harian di qmas304@streamyx.com. Anda juga boleh pelajari kaedah tersebut semasa sesi konsultansi, kursus atau workshop nanti.
.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
.
Tiada waktu berdoa kekayaan pada Febuari dan Mac 2011: Setelah penat membuat kiraan, akhirnya di dapati tiada waktu berdoa kekayaan seperti sebelum ini. Bukan bermaksud anda tak perlu berdoa, tetapi waktu-waktu istimewa berdasarkan kiraan pernomboran dan graf hayat. Jadi, anda perlu berdikari sendirilah tanpa pertolongan kami kali ini. Yang sudah berdoa tempohari seperti 4 Jan dsbnya bersyukurlah kerana anda telah melangkah ke depan. Yang masih dalam kemurungan belum kuat rezeki tu nak berdoa cara kekayaan kami kenalah tunggu April nanti!. Hm, lain kali ada peluang ambil cepat!
.
Sebenarnya memang ada waktu berdoa kekayaan pada Feb dan Mac 2011 tetapi saya tak berani nak beri kerana terdapat beberapa komplikasi, jadi lebih baik tak diberi. Anda perlulah menggunakan semua jurus ilmu anda untuk bertahan! Mungkin ini ujian Tuhan untuk anda, berusaha, dan tetaplah berdoa. Bertahanlah hingga April nanti ye.
.
Fenomena tarikh Feb dan Mac 2011 adalah serupa dengan Feb dan Mac 1951, jadi saya nak buat kajian sikit tentang tarikh-tarikh tersebut, terutama perihal kekayaan. Jadi, di kesempatan ini saya nak tanya kalau ada sesiapa yang lahir atau kenal sesiapa yang lahir pada Febuari atau Mac 1951 untuk hubungi saya (qmas304@streamyx.com atau SMS 016 6249666). Semoga pengalaman anda boleh membantu generasi kami ini lebih berjaya.
.
------------------------------------------------------------------------------------------------.
Lagi pola 38 - salah satu muzik kegemaran cikgu A-D ialah genre punk rock seperti The Ramones, Misfits dan sebagainya (sebenarnya semua genre boleh - nasyid ke, heavy metal ke, pop ke). Baru- baru ini baru perasan grup kegemaran The Misfits ada satu lagu bertajuk "We are 138" dalam satu album lama Static Age. Nombor 138 itu rupanya ada kaitan dengan filem THX1138 terbitan George Lucas (penerbit Star Wars) - rujuk wikipedia. Menarik juga angka 38!.
.
Juga satu berita di US seorang lelaki dibebaskan daripada penjara kerana di dapati tidak bersalah selepas 38 tahun dipenjara! Tahukah anda dalam nama minuman bertenaga RED BULL terdapatnya pola 38 dan 54? Memang POWER.
.

Insyallah selepas raya cina ini, satu produk 38 akan dilancarkan untuk kegunaan semua. Ianya cantik dan praktikal untuk semua golongan.
.
Cikgu A-D sebenarnya baru balik dari Lost World of Tambun, Ipoh. Macam biasa kami sekeluarga redah je ke sana tak booking hotel dan akhirnya semua hotel penuh sempena raya cina ni! Tapi berkat pola 38, istimewanya ditawarkan satu apartmen di Ipoh Kiara - siap ada 3 bilik dan di bawahnya ada kolam, apalagi kami anak beranak yang sukakan berenang, tak lepaskan peluang di kolam itu. Menariknya di Lost World, terdapat kolam hot spring / kolam air panas dan di kolam-kolam tersebut diletakkan batu kristal! Seolah mandi garam kristal pulak - memang Crystal Spa pun namanya, memang segar dapat berendam dalam air panas 40C dan ada garam kristal... hmm mungkin cikgu A-D boleh buat satu crystal Spa kat pejabat...
.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
.
POTENSI YANG LEWAT DATANG: Semasa saya mula-mula berjuang dalam kaedah pernomboran ini sekitar tahun 2004 lalu, semasa itu bersama Dr Oliver Tan yang mana saya menjadi trainer beliau, tapi lepas itu saya bergerak sendiri kerana ada komitmen lain, banyak perkara di sebut semasa itu akhirnya kini menjadi - potensi lewat datang. Maksud saya, kadang kala ada sesuatu potensi itu datang awal dan ada yang datang lewat dalam usia. Sebab itulah kaedah pernomboran versi saya bukan cari ketepatan kerana ada perkara yang berlaku pada masa akan datang nanti.
.
Satu contoh yang utama ialah tentang keluarga kak ipar saya. 5 tahun lalu saya beritahu beliau akan tinggal di satu kawasan berbukit yang dikelilingi pokok-pokok(berdasarkan pola-pola angka tarikh lahir beliau - bukan dari gerak hati dan bukan dari tilikan!). Pada masa itu memang mustahil untuk kak ipar saya yang selama ini berpindah randah dari satu apartmen ke apartmen lain di KL akan tinggal atas bukit yang ada pokok-pokok! Akhirnya, tahun lepas memang betul berlaku! Kak ipar saya ditawarkan sebuah rumah di atas bukit dikelilingi pokok-pokok iaitu di kawasan Jalan Travers depan KL Sentral... hmm itu kisah 5 tahun lalu.
.
Oleh itu, gunakan kaedah pernomboran bukan untuk tilik nasib tetapi untuk buat persediaan awal jika sesuatu konflik atau potensi itu datang. Jika sesuatu konflik datang, anda tidak gelabah atau panik tetapi sudah bersedia. Jika sesuatu potensi datang, anda cepat-cepat ambil peluang untuk mendapatkan keuntungan. Walaupun anda terpaksa tunggu 5 tahun atau 10 tahun lagi ke, yang penting anda sudah buat langkah-langkah kejayaan bermula dari sekarang walau kecil-kecilan.
.
Jangan jadi seperti cikgu A-D yang pernah terkena Vacuum Star dan tidak tahu menggunakan Virtuous Star (yang ini sebelum cikgu A-D belajar kaedah ini). Teringat dulu selalu singgah Masjid Shah Alam dan minta Tuhan ambil nyawa dan pernah teringat nak bunuh diri je di Masjid Shah Alam, mana tau kalau jadi hantu bolehlah jadi hantu yang soleh... tapi itu dulu semasa cikgu A-D teruk terkena Vaccum Star, kini dah berubah, kalau boleh sekarang ini nak Tuhan panjangkan usia! Pengalaman buruk cikgu A-D itulah yang nak dikongsi supaya anda tidak terkena seperti cikgu A-D dan cikgu A-D juga mengumpul pengalaman-pengalaman orang lain supaya dapat dikongsikan bersama anda semasa sesi konsultansi, seminar, workshop dan lain-lain. Jadi, jika anda masih belum tahu potensi anda, mari belajar dengan cikgu A-D di sini.
.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
.
MALAYSIA KITARAN 7 TAHUN 2011: Seperti yang kita jangkakan, Malaysia terkena tempias kitaran Tahun 2011 apabila dalam 2 bulan ini sahaja pihak kerajaan terpaksa turun padang membantu menyelesaikan banyak kes "kehilangan" berkaitan dengan fenomena banjir di selatan tanahair dan krisis pelajar di Mesir. Kitaran 7 bawahnya 3 iaitu duit banyak keluar dan memang pun duit kerajaaan dah banyak keluar baru dua bulan pertama 2011 ini sahaja!.
.
Menariknya, daripada Graf Prestasi Bulanan (ciptaan cikgu A-D) untuk negara Malaysia, anda boleh lihat grafnya jatuh 2 pada bulan Febuari ini - bermaksud duit keluar banyak berbanding bulan Januari yang juga rendah dek kerana masalah banjir lalu. Inilah dia teknik Graf Prestasi Bulanan (ciptaan cikgu A-D) yang boleh digunakan untuk membuat strategi dan persediaan untuk anda dalam bisnes, kerjaya dan seumpamanya. Mereka yang telah belajar kaedah Graf Prestasi dan memiliki software Graf Prestasi adalah bertuah kerana memiliki teknik Graf Prestasi yang unik di dunia iaitu anda boleh bersedia awal untuk kenali konflik dan tingkatkan peluang.
.
Inilah dia Graf Prestasi Bulanan 2011 untuk negara Malaysia - rendah kan bulan Febuari!. Insyallah bulan Mac naik balik adalah rezeki tu balik.
.
Jadi, apabila graf negara rendah, kita rakyatnya juga merasa "rendah" tertekan juga. Bulan Febuari ini haru biru dengan kes banjir, kes pelajar kita di Mesir dan beberapa kes fitnah dan sebagainya...waduh pening juga. Tapi pelajar Metafizik yang sudah belajar akan cool je sebab dah tahu apa nak buat mengatasinya ini dan dapat untung daripada fenomena sebegini. Yang belum belajar tu akan terkapai-kapai ditinggalkan dibelakang... jadi anda nak kena tinggal juga ke? Jom, mari belajar di sini.
.
Mac 6, 2011, kursus Pola 696 Potensi Bisnes berkesan (RM200) akan diadakan di Taman Universiti, Batu Pahat yang akan membincangkan teknik Graf Prestasi ini dalam bisnes anda serta kenali potensi bisnes dan bagaimana untuk dapat untung je dalam bisnes anda seperti potensi, arah, prestasi dan seumpamanya. Teknik inilah juga digunakan oleh sdra Noredie Avail Batu Pahat untuk berjaya dalam bisnes beliau. Untuk hadir kursus ini, sila hubungi sdra Noredie 012 7057272.
.
Maka, gunakanlah teknik Graf Prestasi Bulanan ciptaan cikgu A-D (satu-satunya di dunia) untuk anda tingkatkan prestasi dan potensi anda! Setakat ini belum ada lagi tenaga pengajar di dunia yang membimbing potensi / prestasi anda secara bulanan, mingguan, harian malah jam! Bukan sekadar kenali potensi diri, tetapi ditambah dengan teknik peningkatan prestasi diri. Jika anda kenali potensi sahaja tidak memadai kerana potensi akan kekal potensi semata-mata, tetapi teknik prestasi dapat meningkatkan potensi anda itu lebih cepat. Mari belajar kaedah Graf Prestasi (kini terdapat dalam sesi konsultansi bersama cikgu A-D, Kursus Pola 696 Potensi Bisnes, Kursus Pola 729 Potensi Juara Jualan dan di banyak kursus lain).
.
Lokasi kejayaan 2011 adalah Tenggara dari KL: seperti yang cikgu A-D dah berpesan semenjak tahun 2009 lagi bahawa ada "sesuatu" yang besar dan boleh bawa keuntungan di arah tenggara dari Kuala Lumpur seperti N9, Melaka dan Johor, terutamanya sekitar Kota Tinggi dan Bandar Penawar. Kini, ianya berlaku! Tapi musibahlah datang dulu.. banyak perkara berlaku menjadi tumpuan di arah tersebut - banjir di N9, Melaka dan Johor - jadi pihak kerajaan banyak habiskan masa dan sumber di kawasan itu. Kebetulan Karnival Harian Metro di adakan di Kota Tinggi pada hujung Januari di situ dan sebagainya... ini menunjukkan tumpuan besar di arah itu.
.
Tak sangka pulak ianya bermula dengan banjir.. saya ucapkan takziah dan dukacita kepada mereka yang ditimpa bencana banjir menyebabkan anda kehilangan nyawa dan harta benda (memang Malaysia kitaran 7 tahun ini!). Jadikan ini hikmah daripada Tuhan untuk beri rezeki yang lebih baik lagi (umpama pejabat tingkat 2 cikgu A-D yang banjir baru-baru ini, tapi ada rezeki besar masuk!). Bila berlaku kehancuran, ada pula pertumbuhan baru... perabot & barang elektrik nak kena tukar baru, rumah nak di renovate dan dicat dan sebagainya... maknanya, penjual-penjual akan dapat untung.. anda juga perlu ambil kesempatan di sini! Jom, orang-orang di Utara Malaysia turun ke selatan tanahair beri sokongan dan perkhidmatan di sini (dan tentunya buat jualan di sini).
.
Sebelum tahun 2010 lalu, cikgu A-D pernah beritahu arah Timur dari Kuala Lumpur iaitu negeri Pantai Timur seperti Pahang, Sarawak dan Sabah adalah lokasi kejayaan. Dan memang berlaku! Jika anda kaji betul-betul, kerajaan banyak beri tumpuan ke Sarawak dan Sabah!. Kini 2011 adalah arah tenggara. Bagaimana arah tahun 2012 nanti? (kena datang seminar Strategi 2012 nanti).
.
Cikgu A-D juga pernah berpesan dulu bahawa tahun 2010 berlaku kelembapan di arah tenggara seperti Kota Tinggi tu. Jika anda perasaan, sebelum masuk 2010, dua ahli parlimen daripada Kota Tinggi telah digugurkan daripada kabinet, jadi Kota Tinggi agak senyap tahun 2010. tapi kini arah tersebut adalah dalam grid lokasi kejayaan 2011. Kebetulan juga, tahun 2011 berlakunya pilihanraya di grid lokasi kejayaan 2011 iaitu Labis dan Merlimau!. Juga pemergian bekas Menteri Besar Johor baru-baru ini...
.
Jika anda perhati betul-betul kaedah pernomboran dinamik versi cikgu A-D adalah berbeza dengan kaedah nombor lain kerana kaedah ini adalah untuk membuat projection dan forecast ke hadapan bagi meningkatkan potensi dan prestasi diri kerana hidup kita ini seolah sebuah kapal yang perlu melayari lautan yang bergelombang. Mereka yang dah belajar kaedah ini akan lebih yakin, cool, redha dan mantap dalam menghadapi masa depan. Kalau ada yang mengadu masa depannya gelap maknanya mereka itu belum pelajari kaedah pernomboran dinamik ini.
.
Isteri cikgu A-D sebenarnya terlibat juga dalam strategi korporat & perancangan bisnes korporat, semasa MBA lalu beliau dapat A+ dalam Forecasting. Cikgu A-D berada dalam strategi juga, tapi dalam bidang nombor dan berbekalkan pengalaman sebagai konsultan Sistem Kualiti yang menggunakan kaedah forecasting seperti data analysis dan seumpamanya.
.
Tapi sayang, masih terdapat maklumbalas menyatakan kaedah cikgu A-D ini mengarut, yang berkata sedemikian adalah ahli akademik universiti juga. Mereka ini tidak merujuk kepada cikgu A-D untuk penjelasan tetapi dengar-dengar cakap orang. Tidak dinafikan memang terdapat yang mengarut di luar sana, tapi bukan datang dari cikgu A-D, itu orang lain tiada kena mengena dengan cikgu A-D. Kalau mereka itu tengok balik kaedah ini bersama cikgu A-D ianya ada kaitan dengan data analysis, sampling, projection, research dan seumpamanya iaitu berkaitan statistik dan matematik juga. Lihatlah kaedah Graf Prestasi ciptaan cikgu A-D juga adalah berunsur penyelidikan dan data.
.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------.
MAC 12, 13 & 14 - Cikgu AD dijadualkan berada di Tesco Kulai: Semasa Karnival Kelab Kereta-kereta dan Motosikal Peringkat Negeri Johor 2011. Jika anda ingin membuka booth / pameran jualan / promosi di Karnival ini, sila hubungi En. Nizam 017 779 6797 . Cikgu A-D akan berada di salah satu booth di sana - apa kena mengena cikgu A-D dengan karnival kereta? Ini jemputan En Nizam yang merupakan pelajar metafizik kita jua. Jadi, sokonglah karnival ini... kebetulan kan tahun 2011 ini lokasi kejayaan adalah di Tenggara KL iaitu N9, Melaka dan JOHOR!!.
.
Mac 14 - selepas karnival itu, satu kursus Graf Hayat Intensif akan diadakan di Kulai. Hubungi En Nizam di 017 779 6797 (Yuran RM350) jam 10 pagi - 5 petang. Sila bawa maklumat jam lahir.
.
Workshop Sabtu Febuari 12 (Pola 7 Potensi Kejayaan) DITUNDA LAGI DAN LAGI ke Mac 26, 2001. Mohon maaf. Apa yang kena dengan tajuk workshop ini tak tahu lah saya - asyik kena tunda lagi.

.
Workshop Sabtu Febuari 26 - Memilih Bisnes / Kerjaya yang Berkesan (Yuran RM50) jam 2.30 ptg - 4.30 ptg di Seksyen 7, Shah Alam. Terbuka kepada semua orang sama ada baru yang belum ada asas atau peserta biasa. Daftar SMS taip WKK hantar ke 016 624 9666. Masih ada tempat kosong, daftar sekarang dan bayaran di sana nanti.
.
-------------------------------------------------------------------------------------------------.
WORKSHOP SABTU "POLA 7 POTENSI KEJAYAAN" pada 12 Febuari ditunda ke Sabtu 26 Mac 2011.
.
19 & 20 Febuari - Klinik Bergerak di Autocity, Seberang Jaya.
.
------------------------------------------------------------------------------------------------- .

Double-clik untuk besarkan imej disebelah

26 FEBUARI 2011 (9.30 pg - 5.30 ptg): Seksyen 7 Shah Alam
SEMINAR UNVEIL THE 26 BILLIONAIRE LEGENDS bersama Ybhg Dato' Dr Roslizam di Seksyen 7, Shah Alam pada 26 Febuari 2011. Yuran RM450 Daftar Pn Zuhaida 016 206 3496.
.
26 FEBUARI 2011 (2.30 ptg - 4.30 ptg): Seksyen 7, Shah Alam
Workshop Pernomboran Dinamik "Teknik Memilih Kerjaya & Bisnes Sesuai" bersama cikgu A-D di Seksyen 7, Shah Alam pada 26 Febuari 2011 (tempat yang sama dengan seminar Unveil cuma di bilik berasingan). Yuran RM50. Sila bawa maklumat jam lahir. Untuk hadir, SMS taip WKK dan hantarkan ke 016 624 9666.
.


.
.
.
.
.
.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
.
27 FEBUARI 2011 (10 pagi - 5 petang): Seksyen 7, Shah Alam
Seminar Serasi Perkahwinan Secara Teknik Pernomboran - Daftar 1 percuma 1 (datang percuma dengan pasangan). RM150 untuk sepasang. Untuk hadir SMS taip SP dan hantarkan ke 016 624 9666. Daftar sebelum 20 Feb dan dapat percuma 1 buku setebal 380 mukasurat "Cinta, Jodoh & Perkahwinan" tulisan cikgu A-D.
.
------------------------------------------------------------------------------------------------- .
PROGRAM KLINIK BERGERAK (KONSULTANSI & KURSUS PERIBADI).
Maklumat lanjut SMS ke 016 624 9666
.

1) Sesi Konsultansi bersama cikgu A-D (Sesi 2 jam RM150).
Sila SMS ke 016 624 9666 untuk tempah masa dan tempat.
Sesi konsultansi: cikgu A-D akan menganalisa potensi anda daripada Pernomboran dan Graf Hayat dan seterusnya menganalisa prestasi anda daripada Pernombora dan Graf Hayat. Dalam sesi perbincangan dua hala ini, mencari penyelesaian dan cadangan peningkatan potensi dan prestasi. Anda boleh bertanya apa saja semasa sesi konsultansi - bisnes, kerjaya, perkahwinan, kesihatan dan sebagainya. Jika anda ingin menempah sesi di luar tarikh-tarikh yang diberikan sama ada di Shah Alam/ Klang, sila SMS ke 016 624 9666.
.
2) Sesi Kursus Pernomboran / Graf Hayat Peribadi bersama Sdra Zuhaili/ Zuhaida (RM150 setiap sesi).
3) Jualan buku-buku.
.
19 & 20 FEB - Restoran Nasmir, Autocity, SEBERANG JAYA.
19 Feb:
10 am - 12 am: Ditempah
12 pm - 2 pm: Ditempah
2 pm - 4 pm:
4 pm - 6 pm:
7 pm - 9 pm:
20 Feb:
9 am - 11 am : Ditempah
11 am - 1 pm: Ditempah
2 pm - 4 pm: Ditempah
4 pm - 6 pm: Ditempah
.
5 Mac - Taman Universiti, BATU PAHAT
19 MAC - KEMAMAN
20 MAC - KUANTAN
2 & 3 APRIL - PUCHONG
16 & 17 APRIL - SG PETANI
14 MEI - KOTA TINGGI
15 MEI - JOHOR BAHRU
28 MEI - SEREMBAN
29 MEI - MELAKA
.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------.
PAKEJ POLA38 - 38InnerEnergyPower (38IEP) Package
Dapatkan haruman Auralife Nombor 38 untuk membantu anda meningkatkan keupayaan tenaga dalaman anda dalam gerak hati, firasat, petunjuk, tenaga aura dan seumpamanya.
.
Harga: RM238
7 botol haruman 38 dan percuma 1 CD Brainwave Pola38 mengandungi 38 jenis audio/video frekuensi/ brainwave dan cara penggunaannya.
.
Tambah RM10 untuk kos pos. Tempah: Pn Zuhaida 016 206 3496.
Dapatkan sekarang sebelum kehabisan. Setakat ini di dunia belum ada lagi haruman pola38 selain Auralife ini, jadi jangan ketinggalan. Haruman 38 ini berwarna ungu adalah untuk Crown Chakra iaitu menghubungkan kita dengan dunia spiritual dan berikan kesedaran tahap tinggi. Dapatkan sekarang.
.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------.
27 Febuari 2011 - Seminar Serasian Perkahwinan PERCUMA! secara graf hayat dan kaedah pernomboran dinamik. Anda datang percuma dengan pasangan anda (suami/isteri, tunang, boyfriend/girlfriend). Hadir berpasangan yuran RM150 manakala hadir berseorangan yuran adalah RM150. Berminat untuk hadir seminar di Seksyen 7, Shah Alam, sila hantar nama anda ke email: qmas304@streamyx.com atau SMS taip SP dan hantar ke 016 624 9666.
.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
WORKSHOP Sabtu Feb 12 ditunda ke Mac 26, 2011 - POLA ANGKA 7: Jam 2.30 petang – 4.30 petang di pejabat Pekan Meru, Klang (RM50). Boleh walk-in tapi elok daftar SMS ke 016 624 9666 kalau nanti ada notis perubahan. Ketahui kesemua aspek pola 7 seperti pola 729, 786, 777, 753, 7 tengah mata angin dan seumpamanya 7 iaitu cara bacaan, fungsi, kebaikan dan keburukan setiap pola 7 di dalam mencipta networking yang banyak dan kukuh, dalam bisnes, kerjaya atau kehidupan. Serta mendapatkan penyelesaian dan teknik peningkatan.
- Kenapa pola 729 dikatakan pelaris? Sebenarnya pola 786 dan 777 juga pelaris!
- Bagaimanakah cara untuk mendapatkan pola-pola 7 dan menggunakannya dengan baik dalam sales?
- Bagaimana mencipta pola 7 di dalam plet kereta dan nombor handphone?
- Tahukah anda individu pola 786 menjual cara yang berbeza dengan 729 atau 753?
- Apa maksud kitaran 7, Root No 7, terlebih angka 7, tiada angka 7, kesihatan angka 7, warna angka 7.
.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
Worksyop Setiap Sabtu Terpilih: di No 69B, Tgkt 2, Atas bank BSN, Pekan Meru, Klang.
Jika anda menggunakan GPRS, masukkan BSN Pekan Meru atau Klang Sentral. Pekan Meru berada jauh daripada bandar Klang dan ianya berada ke laluan ke Kapar atau Puncak Alam.
.

Peta ke pejabat saya di Meru, Klang. Paling mudah ikut NKVE menghala ke Pelabuhan Klang/Shah Alam tetapi keluar di susur Setia Alam dan anda akan sampai di Tesco Setia Alam, Giant, Mc Donald dan Stesen Klang Sentral. Buat U-turn dibawah flyover selepas Tesco. Lalu depan Mc Donald terus ke depan dalam 1 km hingga nampak Petronas di sebelah kiri dan lebih kurang 30 meter nampak RHB Bank di sebelah kiri. Berdepannya ada BSN dan saya berada di tingkat dua atas bank BSN. Pejabat saya bernombor 69, Tgkt 2, Atas BSN Pekan Meru. Jika pintu atau pagar berkunci, boleh tekan loceng di peti surat atau telefon 016 624 9666.
.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
Webinar Percuma Secara On-line pada setiap SELASA, 9pm bersama Master Eddy Rosyadie, semua dijemput hadir, kita bertemu secara on-line di depan komputer anda di rumah anda sendiri atau di mana-mana tempat yang ada WIFI:
Daftar di http://www.urdworld.org/modules/events/event.php?eid=12

.
-----------------------------------------------------------------------------------------------

.
Berminat untuk mendapatkan nota percuma tentang cara pengiraan petak tarikh lahir dan previu keterangan tentang pola nombor kewangan? sila email ke qmas304@streamyx.com.
.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
Samazon Energy Booster769 atau 9$9:
.
Tempah sekarang di Admin URD di telefon 016 216 3796.

Testimoni: cikgu, selepas sy memakai pendant 769, mmg banyak perubahan. saya betul-betul bersyukur dapat dipertemukan dgn cikgu dan hadir ke kursus tempoh hari (8 & 9 mei,JB)... terutama mengenai kedai saya, orang semakin ramai cikgu. saya betul-betul gembira. angka 7 networking tu mmg betul-betul ada "power"... dulu sebelum pakai pendant, setiap hari bangun pagi saya akan sakit kaki (sebab byk berjalan amik dan hantar pesanan/makanan di kedai). tapi selepas pakai pendant, alhamdulillah. sakit kaki dah tak ada. n betul-betul saya terkejut. saya tak pernah pi urut atau apa-apa. cuma lepas pakai pendant ni betul-betul saya terasa perubahannya.
.
.
.
.
.
.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
$alam Perjuangan dan Kejayaan Berkekalan $epanjang Hayat $epanjang Masa
posted by eddy Rosyadie Mohd Samsury @ 9:34 AM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

About Me


EDDY ROSYADIE MOHD SAMSURY

(Perancang pengurusan Hala
Tuju Hidup)
Penulis Kolumunis `Mingguan Wanita `Penulis buku `CJP`
Email:
qmas304@streamyx.com

http://eddyrosyadi.weebly.com

Previous Post
Archives
ADMIN BLOG EDDY


ARY
Phone :012 902 6972
my facebook

محمد أشعري عبد الرزاق

Reka Lencana Anda
CONSULTANT 

Zaini ahmad 
     019-2676727
Azli Shah            012-3127296
Nor Azlina            019-3869011
Dr Aniza              019-2438151
 

FORUM CHAT

Template by

image link to web design website

Provided by website design company .

 

widgeo.net

Site Meter
Blogger Templates