waktu malaysia
 
galeri gambar
 
tempahan online


TEMPAHAN ONLINE

iklan

 





 

jadual  kursus/Seminar
BULAN KURSUS/SEMINAR
Kursus
 
dipejabat
Meru, Klang

sesi Consultant
No 69, Tgkt 2, Jalan Besar, Pekan Meru
(Atas Bank BSN depan RHB Bank)
iklan tajaan

 

 

 




 

Wednesday, July 20, 2011
Perjalanan Kejayaan demi Kejayaan
Assalamualaikum & $elamat $ejahtera, Salam 1Malaysia, Salam 1Nusantara,
.
Lawati laman web: www.eddyrosyadi.weebly.com untuk kemaskini terbaru termasuk beberapa penemuan terbaru.
.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
23 JulaiKursus Pola 38
Jam: 10 pagi – 5 petang
Tempat: No 16, Taman Universiti, Parit Raja, Batu Pahat, Johor.
Yuran:
RM138 seorang (tiada diskaun).
RM38 untuk bekas peserta kursus Pola 38
Daftar: SMS taip PT hantar ke 016 624 9666.

Bayaran di sana nanti. Tetapi elok untuk bank in awal mengelakkan kesesakan semasa pendaftaran ke Maybank 512464228716 atau CIMB 12900006910522 (Eddy Rosyadie) dan bawa slip bank-in.

Bonus: Dapatkan Wangian Pola 38 pada harga RM38!

(Biasa RM40 dan biasanya diberi percuma hanya dalam Kursus Bahagian 2).

Kaedah Pola 38, satu-satunya pertama di dunia, merupakan kaedah yang unik dalam metafizik dan pernomboran. Kajian cikgu A-D mendapati kebolehan dalam pola 38 dapat membantu kita dalam meningkatkan kejayaan dan mengurangkan masalah dalam hidup atau perniagaan. Kadang kala kita sudah berusaha dan berdoa namun kejayaan masih belum dicapai atau tidak cukup banyak dicapai adalah kerana takdir manusia sebenarnya telahpun menetapkan (qada’) berapa banyak (qadar) kejayaan anda mungkin cukup-cukup makan sahaja. Tetapi dengan teknik pola 38 yang menghubungkan kita dengan Tuhan adalah satu ikhtiar yang boleh kita lakukan untuk meningkatkan keupayaan kita yang telah ditetapkan.

Contohnya, seorang wanita yang mengadu mengalami hidup yang susah (kerana dalam graf gaung dan Vacuum Star) tetapi dicungkil bakatnya oleh cikgu A-D kerana didapati memiliki pola 38, kini boleh menggunakan keupayaan tersebut untuk mengatasi masalah graf gaung dan Vacuum Star.

Kursus pada 23 Julai nanti adalah kursus Bahagian 1 – Pengenalan, tetapi akan dimasukkan beberapa modul bahagian seterusnya bahagian 2 untuk membantu anda sebagai peserta kursus meningkatkan keupayaan anda dalam kehidupan. Tahukah anda bahawa SEMUA ORANG akan ada pola 38 pada tahun depan? Secara negatifnya, pola 38 yang ada pada seseorang menyebabkan seseorang itu bermasalah seperti masalah penyakit termasuk penyakit misteri, masalah keresahan, masalah kewangan dan sebagainya. Sebab itulah Tahun 2012 adalah tahun yang cikgu A-D menggelarnya sebagai TAHUN JIWA KACAU. Hanya anda yang pelajari pola 38 yang positif dapat menggunakan teknik positif untuk mengatasi masalah dan meningkatkan kejayaan anda walaupun dalam suasana genting sebegitu nanti.

Tahukah anda? Ayat perihal berpuasa adalah di dalam Surah Al-Baqarah ayat 183. Kebetulan 38? Begitu juga Surah Yassin yang sangat bermanafaat dalam nilai kerohanian dan perubatan adalah 83 ayat. Dalam Surah Lailatul Qadar menyatakan malam Lailatul Qadar adalah lebih baik daripada seribu bulan, katakan 1000 dibahagi 12 bulan maka 83.333. Mari belajar ayat dari Surah As-Saad iaitu surah ke 38 yang mengandungi beberapa ayat perihal kejayaan dan kekayaan. Hadis ke-38 memang menyatakan bagaimana teknik pola 38 digunakan. Dapatkan penjelasan di kursus pola 38 nanti! Jangan lepaskan peluang ini, 23 Julai juga anda akan bersama cikgu A-D untuk berdoa ikhtiar mendapatkan kuasa pola 38.

Maklumbalas Pola 38:

Assalamualaikum cikgu AD, tanpa ragu-ragu saya meneka jawapannya adalah “C”. Ternyata tepat sekali. Apakah ini satu kebetulan atau kerana saya ada memiliki pola 38?

Saya ... prnh consult edi dulu. Sy mmg ada pola 38. Mmg terbukti mulut masin. Dulu sy prnh keja kat s.alam tp mcm2 bnda ofismate reka cite n burukkan saya. Sy prnh kena sihir. Sy pn trpksa brent keja. Br2 ni ada org cite ofismates yg cr psl dgn sy dh kena buang keja, bos sy plak sakit teruk dn salah sorang yg sihir saya dh mati.


Salam, terima kasih krn sudi brkongsi ilmu yg sy tercari2 selama ni. Selepas 4hb sy baru tau apa yg sy cari dan apa yg suka. Sy smkin dkat dgn diri sy. Jika ada persoakan akan trjwb dgn sendirinya..mmg luar biasa. 3rd eye chakra pun trbuka…byk petunjuk melalui mimpi…syukor

.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
24 JulaiKursus Pola 729 Potensi Juara Jualan
Jam 10 pagi – 5 petang
Tempat: No 16, Taman Universiti, Parit Raja, Batu Pahat, Johor.
Yuran:
RM350 seorang
RM300 seorang jika datang suami isteri/ anak beranak atau datang 3 sekawan.
Daftar: SMS taip JJ hantar ke 016 624 9666.

PERCUMA: Software Graf Prestasi Harian (Ciptaan Eddy Rosyadie) yang berharga RM150 di pasaran. Untuk membantu anda memilih hari yang baik dan arah yang baik untuk buat jualan yang berkesan.

Bayaran di sana nanti. Tetapi elok untuk bank in awal mengelakkan kesesakan semasa pendaftaran ke Maybank 512464228716 atau CIMB 12900006910522 (Eddy Rosyadie) dan bawa slip bank-in.

Sdra Nor Edie (Crown Manager Avail Batu Pahat) terus melonjak naik dalam dunia MLM setelah pelajari teknik pola 729 yang kini berpendapatan 5 angka sebulan dan dalam masa 2 tahun sahaja telah sampai ke peringkat tinggi, walaupun beliau sebenarnya dalam graf gaung! Teknik Pola 729 membantu di dalam meningkatkan prestasi jualan dan pemasaran anda.

Pelajarilah teknik Pola 729 untuk mengetahui strategi, teknik dan taktik menjual yang unik;
- mengetahui pasaran prospek yang betul.
- mengetahui cara pendekatan jualan yang betul.
- mengetahui arah jualan yang berkesan.
- mengetahui lokasi tempat duduk di restoran/ bilik mesyuarat untuk close sale.
- mengetahui profail prospek daripada nombor handphone dan plet kereta serta nama.
- mengetahui hari sesuai dan jam yang sesuai untuk buat jualan.
- beberapa teknik mudah NLP mata-dan-tangan.
dan banyak lagi teknik dan taktik serta strategi menjual.

Apa beza NLP Jualan (Sales NLP) dengan Pola 729 Juara Jualan?

Teknik NLP adalah digunakan apabila anda berdepan dengan pelanggan dan ada juga teknik untuk memastikan anda bersedia berhadapan dengan pelanggan sebelum berjumpanya. Anda perlu menggunakan pelbagai teknik rapport seperti probing, mirroring dsbnya untuk dapatkan kepercayaan prospek membelinya, kadang kala memakan masa lama untuk mendapatkan kepercayaannya. Untuk Pola 729 Juara Jualan pula anda untuk anda pasang strategi untuk bertemu dengan prospek, iaitu memastikan hari yang betul, waktu yang betul, arah yang betul, cara pendekatan jualan yang betul dan sebagainya supaya apabila kesemua perkara itu telah berada di landasan yang betul mka anda mudah untuk close sale walaupun anda berjumpa prospek hanya berkain batik dan berselipar jepun sahaja. Jadi, jika anda tambahkan NLP Sales dengan Pola 729, anda memang power! Jika sekadar Teknik NLP Sales sahaja, ianya kurang berkesan kerana walau macam mana NLP anda kalau dibuat di arah tekanan, ianya melambatkan proses jualan. Begitu juga, jika sekadar Pola 729 tanpa pembinaan rapport yang sesuai, sukar juga untuk dapatkan kepercayaan juga, tetapi sekurangnya anda telah berada di arah atau hari yang betul. Jadi, hadirlah ke Kursus Pola 729 Juara Jualan untuk anda jadi Juara Jualan Terbaik! Ada gabungan teknik NLP Sales yang akan dibuat bersama dengan teknik Pola 729!

Apa beza Kursus Pemasaran dengan Pola 729 Juara Jualan?

Kursus Pemasaran memberikan anda pelbagai aktiviti pemasaran yang dikaitkan dengan membuat jualan. Teknik Pola 729 memberikan anda strategi, taktik dan teknik untuk menjual. Jadi, gabungan kursus Pemasaran dan Teknik Pola 729 Juara Jualan membolehkan anda menjadi Powersales kerana anda tahu aktiviti pemasaran dan teknik menjual!

Apa beza Kursus Mindpower / Minda Separa sedar dengan Pola 729 Juara Jualan?

Kursus tentang Minda menyiapkan diri anda untuk menjadi lebih yakin untuk bersaing dan yakin dalam membuat jualan. Teknik Pola 729 memberikan anda strategi, taktik dan teknik untuk menjual, jadi gabungan dua kaedah ini membolehkan anda yakin menjual dengan keyakinan yang tinggi bersama taktik-taktik yang menyakinkan diri anda dan mampu menyakinkan prospek anda.

Kursus Pola 729 Potensi Juara Jualan adalah satu-satunya, pertama di dunia dalam kaedah sebegini. Jom belajar!

Tahukah anda? Joe Girard adalah penjual terbaik di dunia (Guiness Book of World Record) yang mana beliau memiliki pola 573, 786 dan 729! Padanlah. Bagaimana tentang anda yang selama ini sales hambar dan selalu tak sampai target? Sama ada anda ada atau tidak pola-pola sedemikian, anda kena tahu bagaimana menggunakan pola-pola tersebut juga! Anda tentu nak berjaya dalam jualan MLM atau produk anda! 24 Julai, Batu Pahat!

Jika anak Cikgu A-D seorang pelajar sekolah boleh terpilih sebagai Jurujual Terbaik di sekolahnya, takkanlah anda seorang salesman yang bergaya sekadar jualan biasa macam mana nak berjaya macam nak kaya? Jika anda nak dapat 6 angka pendapatan melebihi pendapatan Juara Jualan Sdra Nor Edie, jom di sini diperturunkan ilmu strategi, teknik dan taktik yang terkinidah tak sama dengan apa yang Sdra Nor Edie pernah belajar 2 tahun lalu, jadi anda akan jadi lebih Powersales!

Kursus ini sesuai untuk individu yang terlibat dalam jualan dan pemasaran: kosmetik, produk kesihatan, MLM, insuran, unit trust, perkhidmatan hotel, pengusaha kedai makan dan sebagainya, termasuk para pelajar dalam dunia pemasaran, perniagaan seumpamanya.
.

Jumpa anda di sana!
.
Rakan Konsultan Kejayaan Anda;
Eddy Rosyadi (Cikgu A-D).



posted by eddy Rosyadie Mohd Samsury @ 7:25 AM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

About Me


EDDY ROSYADIE MOHD SAMSURY

(Perancang pengurusan Hala
Tuju Hidup)
Penulis Kolumunis `Mingguan Wanita `Penulis buku `CJP`
Email:
qmas304@streamyx.com

http://eddyrosyadi.weebly.com

Previous Post
Archives
ADMIN BLOG EDDY


ARY
Phone :012 902 6972
my facebook

محمد أشعري عبد الرزاق

Reka Lencana Anda
CONSULTANT 

Zaini ahmad 
     019-2676727
Azli Shah            012-3127296
Nor Azlina            019-3869011
Dr Aniza              019-2438151
 

FORUM CHAT

Template by

image link to web design website

Provided by website design company .

 

widgeo.net

Site Meter
Blogger Templates