waktu malaysia
 
galeri gambar
 
tempahan online


TEMPAHAN ONLINE

iklan

 





 

jadual  kursus/Seminar
BULAN KURSUS/SEMINAR
Kursus
 
dipejabat
Meru, Klang

sesi Consultant
No 69, Tgkt 2, Jalan Besar, Pekan Meru
(Atas Bank BSN depan RHB Bank)
iklan tajaan

 

 

 




 

Monday, May 9, 2011
Melangkaui batas kejayaan

Assalamualaikum & Selamat Sejahtera, Salam 1Malaysia & Salam 1Nusantara
.

CHANGE - Perubahan.





.

Penjelasan 7 biji kristal berbeza warna - Sebenarnya energy bracelet terbaru ini adalah mewakili 7 chakra / warna aura. Mereka yang mempelajari Reiki, chakra / aura tentu mengetahui kepentingan warna dan kedudukannya. Oleh yang demikian sangat sesuai untuk peminat/ pengamal Reiki/ Aura.

.

Seringkali anda terlupa amalan yang telah anda pelajari, menggunakan bracelet ini di tangan anda sekurangnya mengingatkan anda perihal apa yang dipelajari dan perlu diamalkan. Umpama memakai jam tangan yang mengingatkan anda apa yang perlu anda lakukan pada jam atau waktu tertentu.
.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

.

WAKTU BERDOA KEKAYAAN UNTUNG BISNES PADA 11 MEI 2011:

Juga untuk daftar syarikat dan sebagainya

Waktu Semenanjung Malaysia, Singapura, Hong Kong manakala Sabah & Sarawak, Brunei awal 30 minit.

Bermula jam 1.30 tghari - 3.30 petang

Bermula jam 5.30 petang - 7.30 petang (untuk kekayaan yang banyak)

.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

.


PRODUK ENERGI TERBARU:

SAMAZON ENERGY BRACELET


Terdapat dalam dua warna: hitam atau ungu dengan 7 biji kristal berwarna serta bahan infrared dan ion negatif sebagai bahan energi alternatif dan tambahan.









Dapatkan daripada URD World:

016 216 3796 atau 016 524 7936


.



Pemakaian bracelet adalah dikaitkan dengan titik saraf dari pergelangan tangan terus ke bahagian otak, dengan kata lainnya umpama untuk "menarik" energi masuk ke dalam tubuh badan manakala pemakaian pendant energy booster di bahagian dada adalah umpama untuk "memancarkan" energi positif keluar dari badan (memancarkan aura yang lebih positif).




.



SAMAZON ENERGY PENDANT

Dengan 4 biji kristal, batu energi dan 4 biji magnet. Terdapat dalam dua nombor: 769 atau 9$9.




.




Kepada semua pemilik energi pendant, satu kursus secara online (webinar) sedang dirancang untuk menjelaskan bagaimana kaedah berkesan menggunakan bahan energi ini dalam meningkatkan tenaga dan tujuannya seperti kekayaan, kesihatan dan seumpamanya. Nantikan pengumumannya, mungkin dijalankan pada hujung Jun nanti.

.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

.

WAKTU BERDOA KEKAYAAN UNTUNG BISNES PADA 17 MEI 2011: Di dalam bulan Mei ini terdapat beberapa waktu berdoa. Di sini ada satu waktu berdoa kekayaan dan kejayaan untuk anda, secara percuma. Jika anda perlukan beberapa hari/ waktu berdoa lain di bulan Mei 2011, sila bank in RM50 ke Maybank 512464228716 atau CIMB 12900006910522 (Eddy Rosyadie) dan selepas itu beritahu tentangnya dan berikan alamat email anda (SMS alamat email anda ke 016 624 9666 atau email ke qmas304@streamyx.com).

.

Tarikh: 17 Mei 2011, Selasa.

Waktu: terdapat 3 waktu berdoa seperti berikut (untuk Semenanjung Malaysia, Singapura, Hong Kong dan Shanghai); bermula dari jam

5.30 pagi - 7.30 pagi.
9.30 pagi - 11.30 pagi

1.30 tghari - 3.30 petang.
11.30 malam - 12.00 malam (untuk warga pendidik yang mahu jadi kaya dan pemimpin dalam dunia pendidikan).
.

Kebetulan hari tersebut cuti untuk beberapa negeri, jadi manafaatkan masa ini. Untuk rakan-rakan beragama Buddha yang menyambut Wesak pada hari tersebut, juga boleh menggunakan waktu yang dicadangkan di sini untuk cara berdoa anda sendiri. Kepada rakan-rakan di Sabah & Sarawak, waktu berdoa adalah setengah jam awal daripada waktu di atas.

.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------.

ANGKA 11 UNTUK PM: Seperti yang diceritakan sendiri oleh PM perihal kaitan beliau dengan angka 11 seperti MB Pahang yang ke-11 dan sebagainya. Cikgu A-D, kelahiran Pahang, juga sering berkaitan dengan angka 11 - Lahir 11hb September, plet kereta pertama 5113 dan kini salah satu kereta kancil plet 2117. Sering juga terserempak dengan plet2 kereta dengan turutan 11 dan tentunya di lebuhraya 110 km/j. Kata orang, angka 11 ada kaitan dengan raja/ sultan...mungkin ada kaitan juga dengan keturunan cikgu A-D.

.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------.

SELAMAT MENYAMBUT HARI GURU: bersempena Hari Guru nanti, saya ingin mengucapkan terima kasih kepada para cikgu, guru, pensyarah dan warga pendidik yang telah sudi berkongsi ilmu anda dengan saya, keluarga dan masyarakat. Semoga warga pendidik semua sentiasa bersemangat untuk menyampaikan ilmu anda kepada kami di sini.

.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------.

15 Mei – 5 Jun: Cikgu A-D akan berada di China sepanjang tarikh tersebut, oleh kerana blogspot disekat di China, maka cikgu A-D tidak dapat untuk update blog sepanjang tempoh tersebut. Jika anda ada persoalan, sila emailkan ke qmas304@streamyx.com tetapi mungkin lewat dijawab dan boleh juga SMS tetapi mungkin juga lewat dijawab. Panggilan telefon tidak akan dijawab kerana kos panggilan terlalu mahal.
.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------. .
KURSUS POLA 38: Terima kasih kepada semua individu yang sudi hadir ke kursus Pola 38 pada 7 dan 8 Mei lalu. Di dalam kursus
Batch ke-3 ini ada banyak tambahan teknik dan pembelajaran tentang pola 38 menjadikannya satu kursus yang unik dan menarik – satu-satunya modul sebegini di dunia. Seperti yang cikgu A-D tekankan di dalam kursus, teknik pola 38 adalah satu ikhtiar untuk mendapatkan sebentuk tenaga/deria tambahan di dalam mengharungi turun naik kehidupan. Ramai orang sudah mengenali potensi mereka tetapi oleh kerana kekurangan tenaga dalaman, maka potensi mereka tersangkut. Oleh itu, dengan mengenali potensi diri, maka eloklah juga pelajari teknik pola 38 sebagai satu cara untuk melonjakkan potensi mereka itu.

.
Pelajar-pelajar datang dari Kuching, Muar, Kuantan, Seremban dan sekitar KL, Shah Alam.
.
Foto Dato Dr Roslizam memberi penerangan. Nantikan kursus oleh Dato' perihal kekayaan bertajuk "FAST TRACK 2 Kaya Bertuhan" pada bulan Jun nanti.
.

Di dalam kehidupan kita, majoriti daripada kita sukar untuk membuat perubahan apabila menghadapi konflik hidup seperti Blocking Star (terhalang), Vacuum Star (kegagalan/ duit disedut), Kitaran tahun 7 (kehilangan) dan sebagainya. Fenomena sebegitu pasti jadi kerana itulah kuasa alam / takdir kehidupan. Apabila dalam keadaan sebegitu, alam seolah cuba menjatuhkan kita dan tubuh badan kita mula tidak berfungsi dengan baik – mata seolah ditutup, telinga mula tak dapat dengar dengan baik dan sebagainya, menyebabkan kita semakin lama semakin terjerumus kepada kegagalan kerana badan kita tidak lagi berupaya untuk motivasi berjaya. Oleh itu, teknik pola 38 adalah sebentuk kesedaran dan teknik untuk anda membangunkan diri anda sendiri dari dalam untuk mengatasi kejatuhan sedemikian.
.
Menariknya, kursus pola 38 disajikan dengan majlis doa pola 38 pada 7 Mei dan seterusnya pada 8 Mei, majlis berdoa pola 38 dan kekayaan sebanyak 2 kali pada hari yang sama! Tak pernah dalam sejarah majlis berdoa dibuat 2 kali dalam 1 hari! Sebelah pagi bersama cikgu A-D dan sebelah petang bersama Dato’ Dr Roslizam. Bonus tambahan apabila Dato Dr Roslizam pula membacakan doa versi beliau pula selepas itu. Jadi, memang berbaloi datang kursus pola 38 bahagian 2 pada 8 Mei – ilmu dapat, doa pun dapat! Mudah-mudahan berjaya.
.
Kursus pola 38 seterusnya mungkin dijadualkan pada 23 dan 24 Julai nanti.
.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------.
JEMPUTAN KE MAJLIS ANUGERAH: Sdra Nor Edie, usahawan dari Batu Pahat, yang pernah hidup susah sebelum tahun 2008 (semasa graf gaung) setiap hari makan roti canai untuk hidup, rumah kena lelong, kereta kena tarik, hinggakan masuk ke kelas cikgu A-D pinjam duit kawan, kini bakal dianugerahkan tahap 6 (paling tinggi tahap 7) yang mana hanya 3 orang sahaja di Malaysia setakat ini. Menurut beliau, biasanya untuk mencapai tahap 6 perlukan masa 5 tahun, tetapi berkat kaedah pernomboran (dan juga berdoa waktu kekayaan semasa di Shah Alam dan Masjid Besi tahun lepas), hanya 2 tahun sahaja dah mencapai tahap itu! Beliau ingin menjemput rakan-rakan yang berminat untuk melihat dan berkongsi kejayaan beliau ini di majlis anugerah di PICC, Putrajaya pada 28 Mei 2011. Sila telefon Sdra Nor Edie 012 788 5236 untuk dapatkan tiket untuk masuk ke majlis tersebut.
.

Walaupun sdra Nor Edie masih dalam graf gaung, tetapi dengan ikhtiar, boleh juga memperbaiki kehidupan. Jadi, janganlah anda kecewa atau patah hati dengan kehidupan anda sama ada anda dalam gaung atau puncak sekalipun, jika ada ikhtiar ada pulangan sewajarnya.

.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------.
SUDAH JADI JUTAWAN: begitu kata seseorang yang menelefon cikgu A-D dan ingin sangat bertemu bagi sesi konsultansi dengan kadar segera, katanya beberapa rakan beliau sebelum ini pernah membuat sesi konsultansi dengan cikgu A-D dan salah seorangnya adalah seorang kakitangan kerajaan tapi sudah jadi jutawan! Tak sabar nak jumpa cikgu A-D rupanya dan dia ada beritahu nama si jutawan tu...tapi cikgu A-D tak dapat ingat yang mana satu sebab dah ramai sangat...Syukur, perjuangan cikgu A-D dapatlah membantu masyarakat untuk lebih produktif dan berdaya hasil yang tinggi. Mudah-mudahan
.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

.
Soalan Kali Ini: Daripada maklumat dibawah ini, berikan satu pola yang menjadi punca masalah mereka ini dan apakah cara mengatasinya? Jawapannya... nanti tunggu bulan Jun selepas cikgu A-D pulang dari China.

01X-XX32399
Sy dan suami telah lama masuki pelbagai jualan MLM tapi tak pernah menjadi hinggakan rasa putus asa. Apakah kami berdua tak layak utk menjadi usahawan. Sekarang kami buntu. Dah banyak wang keluar untuk modal niaga jadi apa yg patut kami lakukan. Tarikh lahir saya 18hb 05 1970 dan suami 22hb 02 1965.

.
Apakah pola tersebut?

.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

.
Salam Kejayaan,

Cikgu A-D
Rakan Konsultansi Kehidupan, Perniagaan dan Organisasi anda.



















.
posted by eddy Rosyadie Mohd Samsury @ 6:54 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

About Me


EDDY ROSYADIE MOHD SAMSURY

(Perancang pengurusan Hala
Tuju Hidup)
Penulis Kolumunis `Mingguan Wanita `Penulis buku `CJP`
Email:
qmas304@streamyx.com

http://eddyrosyadi.weebly.com

Previous Post
Archives
ADMIN BLOG EDDY


ARY
Phone :012 902 6972
my facebook

محمد أشعري عبد الرزاق

Reka Lencana Anda
CONSULTANT 

Zaini ahmad 
     019-2676727
Azli Shah            012-3127296
Nor Azlina            019-3869011
Dr Aniza              019-2438151
 

FORUM CHAT

Template by

image link to web design website

Provided by website design company .

 

widgeo.net

Site Meter
Blogger Templates