waktu malaysia
 
galeri gambar
 
tempahan online


TEMPAHAN ONLINE

iklan

 





 

jadual  kursus/Seminar
BULAN KURSUS/SEMINAR
Kursus
 
dipejabat
Meru, Klang

sesi Consultant
No 69, Tgkt 2, Jalan Besar, Pekan Meru
(Atas Bank BSN depan RHB Bank)
iklan tajaan

 

 

 




 

Tuesday, June 7, 2011
Kejayaan daripada perubahan
Assalamualaikum & $elamat $ejahtera, Salam 1Malaysia & 1Nusantara. dari Cikgu A-D, pengasas Teknik Metafizik Pernomboran dan Graf Dinamik
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
KEPADA MEREKA YANG INGIN MENGIKUTI KELAS DATO' DR ROSLIZAM PADA 26 JUN, sila daftar dan buat pembayaran sebelum 23 Jun. Pembayaran boleh dibuat ke akaun CIMB 12050001297108 (AURADA RESOURCES). Hubungi Puan Zuhaida: 016 206 3496. Kepada peserta kelas 26 Jun dan bekas peserta kelas Dato yang sebelumnya yang ingin bersama di Majlis Makan Malam bersama Dato Roslizam di Restoran Antan Batura, Taman Tasik Shah Alam pada 26 Jun 8 Malam (bayaran RM60 seorang) sila daftar dan hubungi Puan Zuhaida: 016 206 3496.
.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
Kisah Pola 38: Sebentar tadi Cikgu A-D bersama seorang rakan makan bersama di sebuah restoran barat dan bayarannya adalah RM53.80. Apakah kisah anda pula yang ada pola 38? (terutamanya jika anda pernah mengikuti kursus pola 38) hantarkan maklumbalas ke qmas304@streamyx.com.
.
Selepas sesi konsultansi semalam, Cikgu A-D menggunakan teknik Pola 38 dalam kereta dalam perjalanan pulang ke rumah (dah lama tak praktis) dan "berdoa" supaya sebuah kereta peronda polis lalu ditepi kereta cikgu A-D, tetapi sampai di rumah tak juga ada sebegitu (mungkin ada tapi suasana gelap di lebuhraya), namun tengahari tadi semasa memandu di lebuhraya, tiba-tiba memang ada sebuah kereta peronda polis lalu di tepi kereta cikgu A-D... apakah ianya kebetulan, atau apakah memang teknik pola 38 menjadikan apa kita nak itu menjadi? kenalah praktis selalu...
.
Dalam 2 bulan lagi kita akan masuk bulan Ramadan dan tentunya menantikan Malam Lailatul Qadar. Dalam Surah A-Qadr (surah ke 97) ayat ke 3 yang menyatakan bahawa Lailatul Qadar adalah lebih baik daripada seribu bulan yang mana ayat ke 4 menyatakan bahawa Malaikat turun tentang perihal urusan/ qadar. Jika 1,000 bulan dibahagi 12 bulan mengikut kalendar matahari adalah 83.3 tahun! Pola 38 tentang "tenaga"? Jika 1,000 bulan dibahagi 13 bulan mengikut kalendar bulan adalah 76.9! Pola 769 tentang "pola kekayaan"? Jadi, adanya pola 38 atau pola 769 dalam perihal ini. Elok sangatlah tu untuk beribadah dan berdoa pada malam tersebut.
.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
.
Maklumbalas pengguna kaedah:
01XXXXX375
Cikgu, tq ye. Alhamdulillah, doa da makbul. Skrg sy... Jd ketua jabatan. Keja sy mmg dikelilingi oleh VIP2 & org2 yg berprofil tinggi.

.
Komen cikgu A-D: Tentunya anda perasan nombor handphone tu memang dah ada pola VIP! Saudari ini baru berkenalan dengan kaedah ini tahun lepas serta mengikuti kbeberapa kelas cikgu A-D dan kursus Dato Dr. Roslizam. Juga sudah 3-4 kali menghadiri sesi waktu doa kejayaan. Insyallah, kita ikhtiar untuk kejayaan dari pelbagai sudut positif. Jumpa anda nanti pada majlis waktu berdoa 4 Julai!
.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------.
GERHANA BULAN PENUH 15 Jun 2011:
.

Dijangka adalah gerhana bulan yang paling gelap. Dijangka berlaku pada sekitar jam 1 pagi 16 Jun di Kuala Lumpur tapi mungkin tak dapat tengok dengan baik di KL.


.


Seperti biasa dalam metafizik, gerhana bulan digunakan sebagai satu ikhtiar untuk tingkatkan "tenaga dalaman" (pada hari tersebut adalah hari pola 38) dan juga ikhtiar untuk memohon "keluar" atau mahu "tinggalkan" dunia lama. Ada cara dan teknik gerhana + pola 38 akan diceritakan dalam kursus berkaitan). Elok juga solat sunat gerhana dan mohon kebaikan daripada Nya jua.


.


Kepada mereka yang memiliki bahan Energy Booster (pendant) 769 atau 9$9, atau memiliki bahan batu kristal, serta juga wangian pola 38, dicadangkan untuk "menjemur" bahan anda tersebut di bawah langit terbuka di bawah cahaya bulan (jika ada) pada waktu tersebut. Ianya dikatakan untuk menyegarkan kembali "tenaga" bahan tersebut.


.
-------------------------------------------------------------------------------------------------


.


Minggu ini ibu cikgu A-D ada di rumah cikgu A-D maka dapatlah bersembang lebih mendalam dan seperti biasa "mengorek" sejarah lama. Salah satu sebab cikgu A-D adalah Main Structure Sun (berkaitan raja) rupanya datang juga dari datok ibu sebelah emak yang katanya pernah berkhidmat di Istana Pahang sebagai pegawai pertahanan...Dirgahayu Darul Makmur!


.


Juga diceritakan ayah ibu (yang keturunan kerabat raja dari Surabaya) ada beberapa amalan, tapi sayangnya datok telah meninggal tidak lama dahulu, kalau tidak boleh dikorek rahsianya. Padanlah ketika kecil dulu, datok suka baca akhbar The Star (mana ada orang kampung baca The Star!), mahir berbahasa Inggeris serta merdu bacaan Al-Qurannya padahal berniaga menjual ikan di pasar. Ada beberapa sejarah pahit berlaku tak dapat diceritakan di sini tetapi elok jadi panduan kepada kami keturunan. Berbalik kepada amalannya, salah satunya adalah fenomena makanan sikit tapi boleh jamu ramai orang di kenduri. Barulah kita faham, bagaimana orang tua dulu-dulu boleh aje hidup dengan duit sikit besarkan anak 10 orang (kita di KL kini gaji RM1000 dah kira "miskin tegar"!).


.


Di rumah cikgu A-D kami ada 6 orang tapi kalau sentiasa makanan dibuang sebab tak habis, bukannya terlalu banyak dimasak tapi masak sikit pun tak habis. Pernah sekali masak untuk tengahari dan malam hanya 2 ekor ikan merah masak sambal dan sayur rebus serta sambal sotong untuk 2-3 orang makan. Walaupun kami sekeluarga makan, tapi memang ada lebih boleh satu round lagi makan malam. Kadang tu isteri tak tahu nak masak apa kerana apa jua yang dimasak mesti membazir... rupanya mungkin itu dipanggil "berkat" makan sikit tapi kenyang sentiasa.


.


Teringat satu kisah hikayat Nabi Sulaiman a.s. katanya pernah menganjurkan satu jamuan makan untuk semua haiwan termasuk ikan paus yang datang makan. Ada tetamu bertanya boleh ke ikan paus datang nak makan cukup ke? Tentunya Nabi Sulaiman a.s. mengatakan bahawa rezeki-Nya cukup untuk sesiapa sahaja dan memang cukup makanan untuk ikan paus!


.


Jadi, pelbagai amalan orang tua dulu yang kalau dapat kita gunakan elok juga untuk zaman meleset ini. Pernah dengar kisah seorang tokoh ulama tua dulu yang cuma isi air dalam motor menggantikan minyak. Bagus juga teknik "hybrid" macam ni.


.


Kerana itu satu daripada teknik pola 38 adalah untuk tingkatkan tenaga dalaman, yang mana tenaga dalaman yang baik dapat mengatasi hukum fizik yang fizikal - kenyang tak semestinya makan banyak, seumpamanya. Kita ikhtiar untuk tenaga metafizik, mudah-mudahan membantu kita dalam kehidupan serba mencabar. Sayangnya, banyak amalan orang tua dah hilang ditelan zaman... oleh itu jika ada peluang dapatlah bertanya orang tua-tua tentang amalan yang sekurangnya membantu kita di zaman kini. Antara sedikit amalan yang ditemui;


a. Jangan biarkan beras di rumah kehabisan - mesti sentiasa ada banyak dalam bekas beras.


b. Jangan biarkan garam di rumah kehabisan.


c. Jangan biarkan api di dapur terpadam (biar ada api sikit membara) - tapi rasanya petua yang ini dah tak dapat nak diamalkan di dapur kabinet zaman sekarang!


Mungkin ini berkaitan dengan cara masakan orang dulu? Tak mengapa, boleh aje diamalkan mana tau berhasil.


.



Tahukah anda alamat rumah datok cikgu A-D tersebut? E3578. Anda tahu pola 357? 3+5=8 iaitu 83? Pola 78? Hmm, selama ini ada di depan mata! Tapi sayangnya rumah tersebut dah usang dan dirobohkan oleh ahli keluarga yang lain.


.


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------.


Katanya, ada hadis (tak pasti status sahih atau daif dsbnya) belajarlah kamu hingga ke negara Cina. Hmm, cikgu A-D dah 3-4 kali ke China! Anda bila nak ke China? Lain kali kita pergi bersama!


.


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------.


Baru-baru ini YAB PM telah menjalinkan kerjasama dengan Kazakhstan yang punyai banyak peluang bisnes di sana. Banyak syarikat dari Malaysia ditawarkan projek mega di sana. Sebenarnya arah rezeki negara Malaysia (kiraan 31 Ogos 1957) adalah ke Barat Laut seperti UK, Eropah dan Timur Tengah. Jadi rebutlah peluang perniagaan di Kazakhstan. Manakala arah rezeki Kazakhstan (kiraan 16 Dis 1991) adalah ke Selatan dan Tenggara, iaitu ke Malaysia jua!

.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------.
Rancangan Jadual Kelas Cikgu A-D pada Julai 2011;
09 Julai – Setia Tropika, Kempas, JB – Kursus Asas Pernomboran Tahap 1.
.

10 Julai – Larkin, JB – Sesi Klinik Konsultansi Bergerak
9 - 11 pagi: Ditempah
11-1 tghari: Ditempah
2-4 petang: Ditempah
4-6 petang: kosong
8-10 mlm: kosong
.
16 Julai – Meru - Workshop Pernomboran RM50: Teknik Arah Dlm Rumah/ Pejabat
17 Julai – Meru – Sesi Klinik Konsultansi Bergerak
23 Julai – Batu Pahat – Kursus Pola 729 Juara Jualan
24 Julai – Batu Pahat - Kursus Pola 38 Bahagian 1.
30 Julai – Meru - Wkshop Graf Hayat RM50: Teknik Tahun, Bulan & Hari Graf Hayat
.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
KURSUS DATO’ DR ROSLIZAM26 Jun.
Bersama Ybhg Dato' Dr Roslizam
"Fast Track to Kaya Bertuhan"
Hubungi: 016 206 3496
.
Double klik untuk besarkan imej



.













.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
MAJLIS DOA KEKAYAAN SUPERWEATLHPOWER 4 Julai.
PROGRAM DOA BERDOA KEKAYAAN SUPERWEALTHPOWER kembali lagi!
Kali ini ada power kekayaan! Jom, mari kita ikhtiar bersama berusaha ke arah kekayaan.
Main Structure (Diri) : Virtuous Star – Jutawan.
Great Treasurer + Great Martial Artist – Dapat projek-projek mega.
Great Entertainer + Great Mediator – Berterusan dapat kejayaan dan keuntungan.
.
Kepada kaum lelaki, kalau boleh bawa seorang wanita bersama anda – isteri, kakak, ibu, adik/anak perempuan/ setiausaha/ girlfriend /tunang/ staf wanita atau ex-girlfriend pun jadi juga, kerana Great Entertainer adalah datang dari doa wanita, kalau tak ada tak pe kita kaum lelaki tumpanglah berkat mana-mana makcik yang ada kat situ nanti.
.
Pada : Isnin, 4 Julai 2011.
Tempat : Restoran mamak paling hujung di Cova Square, Kota Damansara
(berdepan Segi College / Sekolah Menengah Sri KDU)
Berkumpul : Mulai 8 malam.
.
Sila solat Maghrib di kawasan rehat Tol Kota Damansara atau di surau-surau berdekatan.
Lihat peta Google Map yang dilampirkan di sini ada kedudukan surau-surau serta kedudukan Cova Square adalah bersebelahan Tropicana Hospital (GPS: Jalan Teknologi, Petaling Jaya / Tropicana Medical Center / Sekolah Menengah Sri KDU). Jika tersesat juga, SMS ke 016 624 9666 dan anda akan dihubungi semula.
.
Tahukah anda tarikh 4 Julai adalah tarikh apa? Itulah tarikh kemerdekaan Amerika (4th of July Independent Day), dan arah berdoa pada 4 Julai nanti adalah networking ke arah Amerika sana jua. Jadi, kalau anda ada duit US Dollar, sila bawa semasa majlis berdoa nanti untuk energi kekayaan dari dunia maju.
.
Yuran : RM100 seorang
Jika hadir 2 orang pertalian darah - suami isteri, adik-beradik, anak-ibu: RM150. Kalau terpaksa bawa anak-anak kecil adalah dibenarkan.
Bank in : Maybank 512464228716 atau CIMB 12900006910522 (Eddy Rosyadie).
Selepas bank in sila SMS taip DA dan hantarkan ke 016 624 9666 (nyatakan berapa orang datang seperti DA1 untuk seorang, DA2 untuk 2 orang) sebelum 3 Julai untuk pastikan jumlah peserta nanti nak sediakan tempat makan yang cukup.
Tetamu khas : Dato’ Dr. Rosliza – pakar kewangan, pelaburan, kekayaan dan usahawan.
.
Bonus: 2 doa akan dibacakan – versi cikgu A-D dan kemudiannya versi Dato’ Dr Roslizam
.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
Kursus Pernomboran Asas Tahap 1 pada Sabtu, 9 Julai 2011 di Setia Tropika, Johor Bahru.
10 pagi – 5 petang.
Yuran: RM350 – pakej istimewa: nota, buku percuma, software percuma dan makan tengahari.
Anjuran sepenuhnya: Albatross Platinum Group Sdn Bhd.
Ada hotel bersebelahan tempat kursus ini.
Pendaftaran/ Pertanyaan hubungi: 019 7450580 atau 013 7777902 atau 013 7778774.
.
Kandungan kursus adalah seperti berikut. Kursus ini sesuai untuk individu yang baru mula mengetahui/ baru mahu menggunakan kaedah pernomboran atau individu yang belum mengambil kursus asas sebelum ini serta individu yang mahu tambahan pengetahuan. Dijemput warga Johor sekitarnya untuk hadir, juga individu dari negeri lain juga dijemput hadir sama.

1. Kenali Angka Asas dan Pengiraan Petak
Untuk membimbing peserta mengenali asas di dalam pernomboran.

2. Kenali Status Kewangan
Untuk membimbing peserta mengenali potensi status kewangan dalam kehidupannya.

3. Kenali Kitaran Tahun
Untuk membimbing peserta mengenali proses turun naik dalam kehidupan dan bagaimana untuk memaksimakan potensi yang baik dan mengurangkan konflik yang kurang baik.

4. Kenali Arah Kejayaan dan Tekanan
Untuk membimbing peserta mengetahui arah-arah yang sesuai atau konflik dan teknik bagaimana untuk memaksimakan setiap arah.

5. Kenali Pola Potensi (Asas)
Untuk membimbing peserta mengenali pola potensi diri iaitu kecenderungan kepada fenomena atau kelompok tertentu.



.
$alam Kejayaan,
Cikgu A-D
Rakan Konsultan Organisasi, Bisnes dan Kehidupan Anda.



.


























.
posted by eddy Rosyadie Mohd Samsury @ 10:44 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

About Me


EDDY ROSYADIE MOHD SAMSURY

(Perancang pengurusan Hala
Tuju Hidup)
Penulis Kolumunis `Mingguan Wanita `Penulis buku `CJP`
Email:
qmas304@streamyx.com

http://eddyrosyadi.weebly.com

Previous Post
Archives
ADMIN BLOG EDDY


ARY
Phone :012 902 6972
my facebook

محمد أشعري عبد الرزاق

Reka Lencana Anda
CONSULTANT 

Zaini ahmad 
     019-2676727
Azli Shah            012-3127296
Nor Azlina            019-3869011
Dr Aniza              019-2438151
 

FORUM CHAT

Template by

image link to web design website

Provided by website design company .

 

widgeo.net

Site Meter
Blogger Templates