waktu malaysia
 
galeri gambar
 
tempahan online


TEMPAHAN ONLINE

iklan

 





 

jadual  kursus/Seminar
BULAN KURSUS/SEMINAR
Kursus
 
dipejabat
Meru, Klang

sesi Consultant
No 69, Tgkt 2, Jalan Besar, Pekan Meru
(Atas Bank BSN depan RHB Bank)
iklan tajaan

 

 

 




 

Sunday, January 18, 2009
TERBARU - PENGUMUMAN PETAK DIGIT TARIKH LAHIR

Bermula tahun 2009, saya akan menggunakan Petak Digit Tarikh Lahir (seperti contoh di atas) menggantikan diagram Rajah Segitiga yang biasa saya dan beberapa orang lain gunakan selama ini. Tujuannya adalah untuk memudahkan membaca pola 3 serangkai serta angka-angka tersembunyi berbanding dengan Rajah Segitiga. Ianya mudah untuk diwarnakan di dalam sesi latihan dan lain-lain kelebihan berbanding Rajah Segitiga.

Namun, Petak Digit ini adalah ciptaan dan hakmilik saya. Setakat ini belum ada dalam dunia ini yang menggunakan petak sebegini, oleh itu Petak Digit ini adalah ciptaan saya. Mana-mana individu atau organisasi yang mengaku memiliki Petak ini atau menggunakan Petak ini di dalam latihan, konsultansi, blog, buku, bahan promosi, suratkhabar dan sebagainya adalah individu yang pendusta, hanya saya seorang sahaja menggunakan secara umum dan kebenaran diberikan kepada konsultan EMR sahaja. Bagi peserta kursus, anda dibenarkan menggunakannya untuk tujuan peribadi dan bukannya hingga buka seminar sendiri menggunakan Petak ini dan seumpamanya. Sebelum ini banyak karya saya termasuk nota seminar saya yang telah diciplak malah dijual di pasar malam serta dijual dalam internet. Tiada bayaran royalti atau saguhati diberikan malah mereka mengambil kesempatan dengan menjualnya dengan harga berlipat kali ganda dan ada yang cuba mengaku tafsiran 3 serangkai dan seumpamanya adalah hak mereka.

Petak ini menggantikan Rajah Segitiga yang agak kontroversi sejak akhir-akhir ini kerana ianya ada kaitan dengan masalah hakcipta, simbol keagamaan serta menyerupai Seal of David (simbol bendera Israel) dan lain-lain masalah. Oleh itu, pihak saya tidak mahu mengaitkan kaedah Dinamik saya dengan Rajah Segitiga dan secara perlahan-lahan akan bertukar kepada Petak ini di dalam Buku Kuasailah Diri Anda Edisi 3, artikel Majalah Mingguan Wanita malah buku terbaru saya iaitu Cinta, Jodoh dan Perkahwinan tidak lagi menggunakan Rajah Segitiga tetapi Petak Digit ini, termasuk juga dalam seminar atau kursus akan datang.

Harap maklum

Eddy Rosyadie.

posted by eddy Rosyadie Mohd Samsury @ 2:46 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

About Me


EDDY ROSYADIE MOHD SAMSURY

(Perancang pengurusan Hala
Tuju Hidup)
Penulis Kolumunis `Mingguan Wanita `Penulis buku `CJP`
Email:
qmas304@streamyx.com

http://eddyrosyadi.weebly.com

Previous Post
Archives
ADMIN BLOG EDDY


ARY
Phone :012 902 6972
my facebook

محمد أشعري عبد الرزاق

Reka Lencana Anda
CONSULTANT 

Zaini ahmad 
     019-2676727
Azli Shah            012-3127296
Nor Azlina            019-3869011
Dr Aniza              019-2438151
 

FORUM CHAT

Template by

image link to web design website

Provided by website design company .

 

widgeo.net

Site Meter
Blogger Templates