waktu malaysia
 
galeri gambar
 
tempahan online


TEMPAHAN ONLINE

iklan

 





 

jadual  kursus/Seminar
BULAN KURSUS/SEMINAR
Kursus
 
dipejabat
Meru, Klang

sesi Consultant
No 69, Tgkt 2, Jalan Besar, Pekan Meru
(Atas Bank BSN depan RHB Bank)
iklan tajaan

 

 

 




 

Tuesday, September 15, 2009
Strategi Kewangan Berkesan
Assalamualaikum & Selamat Sejahtera, Salam perjuangan, salam jutawan!
.

SELAMAT MENYAMBUT AIDIL-FITRI 1 Syawal 1430 H, daripada saya dan Jawatankuasa Kelab Sains Metafizik Malaysia (Kuala Lumpur & Johor Bahru) kepada anda semua yang beragama Islam dan berpuasa penuh Ramadan ini... and to our non-moslem friends, happy holiday.
.
Jangan lupa pada 29 September 2009 adalah hari pelaburan yang best (paling best jam 3.00 petang hingga 4.59 petang). Cubalah! Mereka yang dah cukup syarat pola 336 jangan lepaskan peluang! Mari melabur untuk jadi jutawan! 20 September (mungkin hari raya pertama) juga adalah pattern yang sama, tak dapat nak melabur kecuali boleh hantar borang peraduan, tapi bolehlah berdoa untuk energi pelaburan pada hari yang mulia itu. Mana tahu boleh menang atau dapat untung banyak nanti, cubalah!
.
PENEMUAN TERBARU 004/09 - NEW DISCOVERY
yang pertama di dunia!
Research reference: ER0001-RN004-SQ09-V01-D120909
.
Penemuan terbaru iaitu mencampurkan apa jua angka kepada tarikh lahir anda - di bahagian tarikh sahaja. Buat masa ini angka yang diambil kira ialah nombor rumah, nombor alamat pejabat, nombor plet kereta dan nombor handphone.
.
Tujuan/ purpose: untuk mengkaji apakah kesan terhadap anda apabila anda berada di satu-satu premis atau memiliki satu-satu barangan. Ianya melibatkan pengiraan petak digit dan juga kitaran tahunan.
.
Metodologi/ methodology: campurkan setiap digit dari sesuatu nombor untuk dapatkan "root number" dalam bentuk 1 digit dan kemudiannya "root number" berkenaan dicampurkan kepada tarikh dalam tarikh lahir anda. Contoh; katakan plet kereta anda ialah ABC 1234, jadi 1+2+3+4=1. Katakan tarikh lahir anda ialah 15 September 1979 (lapisan pertama Petak Digit adalah 6-9-1-7), maka 1+15 =7. Kemudian, binalah Petak Digit iaitu 7-9-1-7. Dari Petak Digit akan nampak banyak pola-pola yang boleh menjelaskan serba sedikit tentang perlakuan anda daripada nombor tersebut, dalam kes ini, hubungan anda dengan kereta anda itu.
.
Kemudian, buatkan kitaran tahunan. Untuk contoh diatas, bagi tahun 2009, bina Petak Digit tahunan iaitu 7-9-2-9 di dapati kitaran 9 iaitu kitaran banyak peluang dan laris. Ini menunjukkan kereta anda banyak membantu anda dalam merealisasikan peluang dan laris usaha anda atau dengan kata lain anda punyai banyak peluang dan diri anda laris.
.
Cubalah pula untuk nombor handphone, nombor pejabat dan sebagainya.
.
Penjelasan lanjut: akan dibentangkan dalam Konvensyen Sains Metafizik 2010 nanti (pada 23 Januari 2010 di JB bersama Kursus Percuma Graf Hayat).
.
PERKHIDMATAN TAMBAHAN: EPP CREDIT CARD EASY INSTALLMENT REPAYMENT PLAN.
.
Untuk persediaan tahun 2010 yang dijangka banyak masalah kewangan, pihak saya telah menambah 1 perkhidmatan baru untuk membantu pelanggan mengurangkan bayaran kad kredit kepada RM50 sahaja (apabila terdesak, jika tak terdesak, bayaran lebih rendah dari biasa). Ini boleh membantu anda untuk mengurangkan bebanan bayaran bulanan dan wang lebih itu boleh digunakan untuk pelaburan seperti ASB, Sijil Premium atau sebagai tunai simpanan (pusingkan ke strategi pelaburan pola 336). Pelanggan boleh juga ambil modal dari kad kredit tanpa perlu buat pinjaman peribadi dari bank yang kini mengenakan syarat ketat dan membayarnya pula pada bayaran sangat rendah.
.
Anda perlu datang sendiri (atau bersama rakan-rakan yang berminat dan anda ada peluang untuk dapat komisen) ke pejabat pengurusan di Subang Jaya (berhadapan Taylor's College, Seksyen 15/4) untuk membuat "swipe" kad kredit anda di situ serta perlu pengesahan baki terkini daripada bank-bank (sila bawa semua kad kredit anda) - hari Sabtu dan Ahad dibuka dan talian hotline bank juga dibuka untuk urusan tersebut. Atau jika anda tiada masa atau berada jauh/luar KL, pihak pengurusan boleh membantu anda "swipe" bagi pihak anda tetapi anda perlu mengisi surat pengesahan (authorization letter) dan perlu beri beberapa jenis maklumat- lebih mudah dan selamat jika anda dapat datang terus ke pejabat!
.
Sila gunakan kod agen saya iaitu KL01-0072 (mudah ingat: 72 nombor pelaris!) untuk sebarang transaksi dengan pihak pengurusan.
.
Anda juga boleh dapatkan komisen sebanyak 5.5% untuk setiap kes apabila menjadi ejen kami (contoh; jika anda bantu prospek yang ada hutang kad kredit RM10,000 daripada bayar anggaran RM400 sebulan kepada anggaran RM150 sebulan, maka anda dapat RM550 komisen! Itu belum lagi insentif dari jualan kumpulan dan overriding apabila anda ada downline). Buat masa ini pasaran hutang kad kredit negara ialah RM23 Billion, bayangkan jika anda dapat 5.5% daripada jumlah itu! Marilah kita sama-sama membantu rakyat Malaysia jadi lebih nyaman dan tenteram dalam masalah hutang. Rakyat aman kewangan, ekonomi negara boleh maju dengan cemerlang!
.
sebarang pertanyaan/ minat untuk membuat EPP atau menjadi ejen:
sila email ke qmas304@streamyx.com atau SMS ke 016 2379856.
Seeloknya anda dapat datang terus ke pejabat pengurusan di Subang Jaya dan pihak saya boleh bantu anda di sana. Atau anda datang dengan rakan-rakan ke pejabat pengurusan di sini untuk terus dapatkan penjelasan serta terus buat EPP dengan segera atau terus sign-up menjadi ejen.
.
Untuk kawasan Johor (JB, Pasir Gudang, dll) dan negeri lain luar dari Selangor, pihak saya perlu susun dan kumpulkan anda dan beberapa orang dalam kumpulan untuk memudahkan pihak pengurusan datang beri penerangan, atau anda kumpul beberapa orang dan pihak pengurusan boleh datang ke tempat anda.
.
11hb, 18hb dan 25hb Oktober pihak kami akan berada di Johor.
.
Perkhidmatan kewangan yang sedia ada oleh pihak saya sehingga kini:
1. Khidmat latihan/konsultansi Pola Kewangan dan Pola Pelaburan.
2. Khidmat pelaburan secara muhibbah (wang pos).
3. Khidmat pengurusan hutang kad kredit EPP.
4.Khidmat tambahan seperti takaful-link investment & penulisan wasiat serta rundingcara kewangan bersama pakar kewangan & pelaburan.
.
Berita baik buat Warga Singapura dan Johor Bahru serta kawasan yang sewaktu dengannnya seperti Mersing & Kota Tinggi. Tahun 2010, arah dinamik anda semua dari situ ke TIMUR LAUT adalah 6 iaitu duit! Timur Laut dari arah anda adalah SARAWAK dan SABAH serta Brunei Darussalam. Kebetulan pada tahun 2010, arah fengshui baik ialah Timur yang merujuk kepada SARAWAK dan SABAH serta Brunei. Oleh itu, mari ikut saya ke SABAH & SARAWAK & BRUNEI pada tahun depan 2010 (anda boleh ikut saya kita mula pada 9 Oktober ini untuk kursus Asas di sana - lihat promosi dibawah). Kumpulan Jutawan LynnJB akan bersama saya ke Kota Kinabalu pada 9 Oktober ini - 15 Oktober untuk menggempur Kota Kinabalu dengan promosi jutawan wang pos. Saya pula dari 9 Oktober ke 11 Oktober sahaja. Moh kita gempur jutawan ke Sabah dan Sarawak & Brunei !
.
Mersing dan Kota Tinggi dijangka mengalami kemerosotan dan kemalangan pada tahun 2010, maka kita "hijrah bisnes" ke arah sana buat sementara, Anda yang berada di negeri lain juga digalakkan untuk ambil peluang ini ke arah Sarawak, Sabah dan Brunei.
.
Kepada yang tinggal di Lembah Kelang dan negeri-negeri Utara serta Kelantan, arah 6 Timur Laut anda adalah ke Timur China seperti Beijing, Shanghai, Hong Kong, Jepun dan Korea. Jom kita sonata musim salju di sana!
.
Untuk penjelasan tentang arah bagus seperti dari Melaka arah Timur Lautnya adalah Kuantan & Kuala Terengganu atau dari Kuala Lumpur arah Timur Lautnya adalah Kota Bharu serta arah-arah lain secara individu, pembentangan akan dibuat di Konvensyen 2010 nanti, atau hadir kursus atau dapatkan konsultansi dari saya.
.
SEMINAR POTENSI DINAMIK ASAS (STATIK) MODUL 1
pada Sabtu 10 Oktober 2009
Bangunan Tabung Haji, Kota Kinabalu, Sabah.
9 pagi - 5 petang.

RM250.
.
PERCUMA: Senaskah buku "Cinta, Jodoh & Perkahwinan" & e-book "Secret to become Billionaire Pattern 336 Strategies".
.
Daftar - sila daftar selewatnya 6 Oktober 2009: sila hubungi pihak penganjur untuk maklumat bayaran dan tempahan tempat
Cik Azlina 019 575 0477
.
Dijemput semua warga negeri Sabah, Sarawak dan Brunei untuk hadir. Penduduk Kota Kinabalu, Keningau, Sandakan dan sebagainya sila ambil kesempatan ini untuk mempelajari kaedah ini yang kini mendapat permintaan meluas di Semenanjung Malaysia - jangan pula anda ketinggalan! Ramai pakar mempelajari kaedah ini dan menggunakannya di dalam kerjaya, perniagaan dan kehidupan mereka, anda bila lagi? Silalah mendaftar sekarang.
.
sila klik imej flyer di bawah ini untuk bacaan lebih jelas. untuk flyer yang lebih mendalam (5 mukasurat termasuk testimoni dan jadual kandungan kursus), sila email ke qmas304@streamyx.com
.

.

SEMINAR 3P: PELABURAN, PEMULIHAN & PENGASIHAN.
Sabtu, 24 Oktober 2009
Dewan Serbaguna MPJBT, Skudai, Johor.
RM50 sahaja.
10 pagi - 5 petang.
sila bawa graf hayat atau maklumat jam lahir.
PAKAIAN: Baju raya dan jika ada kuih raya, sila bawa sekali!
Daftar dan bayaran: Puan Lin 019-7556102
.
Dijemput semua warga JB, Pontian, Pasir Gudang, Kluang, Kota Tinggi, Batu Pahat dan semua warga Johor serta warga Singapura.
.
Ketahuilah teknik pola nombor dari tarikh lahir anda serta teknik graf hayat dari waktu lahir anda untuk kenalpasti peluang anda mencapai kecemerlangan hidup; mewah, sihat dan penuh kasih sayang. Seminar 3P akan membimbing anda tentang pola 336 potensi pelaburan dan menang peraduan iaitu julung kali pertama di dunia untuk anda tahu BILA (tahun dan tarikh sesuai) meraih keuntungan , dengan itu anda dapat menjana kekayaan dan kemewahan yang lebih baik. Sesuai untuk semua orang dan dapatkan beberapa tarikh pola 336 yang sangat bagus yang bakal hadir nanti untuk anda ambil peluang untuk berjaya dalam kewangan. Seminar 3P juga akan membimbing anda perihal pemulihan diri - apa guna duit banyak tapi jiwa dan badan sakit - faktor pola 459 yang sering dikaitkan dengan misteri dan pelbagai pengetahuan untuk anda memulihkan semangat juang anda dari pelbagai pola tarikh lahir dan angka-angka kesedaran. Seterusnya, seminar 3P akan membimbing anda perihal pengasihan - apa guna duit banyak dan sihat tapi tiada kasih sayang dalam hidup anda. Ketahui pelbagai teknik untuk mendapatkan kasih sayang yang sebenarnya untuk anda berdasarkan tarikh dan jam lahir anda.
.
Jangan lepas peluang - jumpa di sana nanti!
.
Kursus seterusnya (masih dalam perancangan menunggu pengesahan pihak penganjur):
  • Kuantan & Kuala Terengganu roadshow (seminar 3K atau 3P).
  • Ipoh, Perak - Kursus Graf Hayat Modul Asas
  • Muar, Johor - Kursus Potensi Modul Asas.

Kursus pada 20 & 21 Oktober yang diiklankan di ruangan artikel saya di Mingguan Wanita telah DITANGGUHKAN oleh pihak penganjur. Akan diberitahu kelak.

.

KONVENSYEN SAINS METAFIZIK 2010 Bhgn 1 (JB):

1. Pembentangan Penemuan Terbaru 2009/2010.

2. Seminar Menguruskan Potensi Kehidupan dengan Sistematik (menggunakan teknik Graf Hayat)

pada 23 Januari 2010

10 pagi - 4 petang.

dijangka dibuat di UTM Skudai.

PERCUMA (tiada bayaran)
Daftar: SMS taip EDDY JB dan hantarkan ke 36553.
.
Seminar julung kali pertama di dunia yang akan membimbing anda untuk mengetahui perjalanan setiap fasa 10 tahun dalam hidup anda supaya anda dapat menghadapi dan menguruskan potensi perjalanan hidup anda dengan lebih redha, kuat dan bersedia. Memang benar Tuhan telah tetapkan hidup anda dan Dia juga telah menetapkan masa untuk anda rugi, untung, sakit, sihat dsbnya. Menggunakan kaedah graf hayat anda boleh menguruskan perjalanan hidup anda dengan lebih baik dengan mengetahui faktor BILA sesuatu itu berlaku. Sebagai satu ikhtiar pembetulan bukannya tilik nasib kerana Tuhan memberikan anda peluang untuk buat perubahan walaupun telah ditetapkan perjalanan hidup anda itu. Ketahuilah pada usia bila hadirnya ancaman Vaccum Star, Widowed Star dan sebagainya serta ketahuilah pada usia bila hadirnya peluang Awarding Star, Honourable Star dsbnya. Dengan kaedah ini, anda akan lebih redha dengan ketetapan hidup anda dan anda boleh mula buat ikhtiar dan persediaan menghadapi ancaman mahupun peluang.
.
Jika anda belum memiliki graf hayat untuk menghadiri seminar percuma tersebut, anda boleh tempah daripada saya - RM10 sekeping, bank in Maybank 512464228716 (Eddy Rosyadie) atau CIMB 12900006910522 (Eddy Rosyadie) dan emailkan maklumat nama, tarikh lahir, jam lahir dan negeri dilahirkan serta nyatakan maklumat jam transaksi deposit bank in tersebut ke qmas304@streamyx.com.
.
PENDAFTARAN: SMS taip EDDY JB dan hantarkan ke 36553
.
TAWARAN KURSUS ALA TUISYEN: Oktober 2009 - Mac 2010: Dapatkan ilmu pengetahuan tentang kaedah pola angka potensi dinamik pada harga RM110 sahaja (biasa RM150 - RM500) seorang untuk sebarang tajuk modul seperti Kursus Asas, Potensi Usahawan, Potensi Kewangan malah Pola 336 Pola Pelaburan dan sebagainya. Kursus dijalankan di pejabat saya bernombor 69B atas BSN Pekan Meru, Klang, Selangor. Kumpul 3 - 10 orang dan pilih tarikh (Khamis atau Sabtu atau Ahad atau cuti umum) dan tajuk yang diperlukan; emailkan permohonan ke qmas304@streamyx.com. Tempahan awal 2-3 minggu.
.
Cara ini seumpama "tuisyen" memudahkan anda dan rakan untuk belajar kaedah potensi diri tanpa perlu menunggu kumpulan yang besar atau menanti saya datang ke tempat anda atau anda mahukan kelas yang kecil atau anda hadapi kesukaran untuk menganjurkan kursus kaedah potensi di tempat anda kerana masalah tempat atau mencari peserta. Datang sahaja bersama rakan anda ke tempat saya.
.
Pekan Meru, Klang kini adalah sebuah pekan yang membangun, sinomin dengan masyarakat Jawa, tapi kini sudah bercampur dengan pelbagai warganegara. 10 minit ke utara dari Meru terletaknya Puncak Alam iaitu kampus UiTM Puncak Alam yang baru (terdapat Hospital UiTM di situ). Di sebelah selatan Meru, terletaknya Setia Alam yang mengandungi lot kedai seperti Secret Recipe, Guardian dan pelbagai bank seperti Maybank, Public Bank, BSN, Ambank, CIMB termasuk sebuah TESCO dan GIANT (dalam pembinaan). Di seberang TESCO terdapatnya Mc Donald Drive-In 24 Jam. Di situ terletaknya Klang Sentral iaitu perhentian bas utama Klang - semua bas ekspress berhenti di sini.
.
Anda boleh menggunakan lebuhraya NKVE menuju ke Klang. Selepas susur Shah Alam, terdapatnya susur SETIA ALAM & Meru. Selepas bayar tol itu, pandu ke hujung jalan dan nampak Tesco dan belok ke susur kanan menuju Mc Donald. Terus ke hadapan berjumpa stesyen Shell dan kemudiannya Petronas. Depan sikit sebelah kiri ada RHB bank dan di seberangnya itulah BSN Pekan Meru. Terdapat restoran di sebelah BSN.
.
Jika anda dari luar Selangor seperti Kuantan, Ipoh, Kuala Terengganu, JB, Ipoh, Kota Bharu dan sebagainya, anda boleh menaiki bas dari tempat anda dan terus ke Klang dan pastikan bas berhenti di Klang Sentral. Dari situ naik bas ke Pekan Meru (dalam 10 minit) dan berhenti di depan RHB bank.
.
Bilik latihan saya ini juga dibuka untuk sewa jika anda perlukan bilik bagi tujuan latihan, perjumpaan, mesyuarat dan sebagainya.

Bilik kelas untuk 20 orang (susunan meja) atau 40 orang (kerusi sahaja)

Ruang pendaftaran dan rehat

Tandas, bilik solat serta ruang rehat

Restoran 24 jam ada dibawah pejabat & masjid berdekatan
dan tentunya bank RHB dan BSN.

.

Salam Perjuangan dari Eddy Rosyadie - Rakan Konsultan Halatuju Hidup dan Perniagaan anda.

posted by eddy Rosyadie Mohd Samsury @ 11:22 AM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

About Me


EDDY ROSYADIE MOHD SAMSURY

(Perancang pengurusan Hala
Tuju Hidup)
Penulis Kolumunis `Mingguan Wanita `Penulis buku `CJP`
Email:
qmas304@streamyx.com

http://eddyrosyadi.weebly.com

Previous Post
Archives
ADMIN BLOG EDDY


ARY
Phone :012 902 6972
my facebook

محمد أشعري عبد الرزاق

Reka Lencana Anda
CONSULTANT 

Zaini ahmad 
     019-2676727
Azli Shah            012-3127296
Nor Azlina            019-3869011
Dr Aniza              019-2438151
 

FORUM CHAT

Template by

image link to web design website

Provided by website design company .

 

widgeo.net

Site Meter
Blogger Templates