waktu malaysia
 
galeri gambar
 
tempahan online


TEMPAHAN ONLINE

iklan

 





 

jadual  kursus/Seminar
BULAN KURSUS/SEMINAR
Kursus
 
dipejabat
Meru, Klang

sesi Consultant
No 69, Tgkt 2, Jalan Besar, Pekan Meru
(Atas Bank BSN depan RHB Bank)
iklan tajaan

 

 

 




 

Tuesday, March 23, 2010
Kejayaan Tiada Batasan
A$$ALAMUALAIKUM & $ELAMAT $EJAHTERA & $ALAM 1 MALAY$IA
.
Program terbaru: sila lawati laman web berikut - menjana pendapatan serta menambah semangat kerohanian - mulakan langkah untuk pendapatan tambahan sebagai ikhtiar ke arah kekayaan tahun 2011 nanti - klik link berikut:
http://marhaban2u.com/?ref=1780
.

21 Mac 2010 - majlis makan malam sempena perasmian bangunan baru WHR di Seksyen 7, Shah Alam (berhadapan Pharmaniaga). Kehadiran hampir 2,000 orang. Menurut Encik Sabri, kini terdapat 50 ribu orang ahli. Sudah beroperasi selama 7 tahun dan setakat ini berjaya menghasilkan 45 orang jutawan senyap! Syukur program wang pos ini telus dan ikhlas membantu ekonomi masyarakat.

Saya bersama Encik Sabri, CEO WHR dan isteri Puan Rahimah di dalam cafe WHR (sebelah bangunan WHR). Menurut Encik Sabri, ada pelaburan dari luar negera seperti Qatar yang berminat dengan program ini untuk masuk USD100 ribu. Program wang pos ini bakal dibuat dengan 200 usahawan TEKUN untuk membantu usahawan tersebut melunaskan pembayaran balik pinjaman.
Jika anda berminat untuk menggunakan platform sistem wang pos sebagai satu cara kumpul modal atau bayar hutang atau tingkatkan pendapatan, silalah hubungi Puan Lyn (019 7556102). Pada 6 Mac lalu bersempena doa menjadi jutawan, ramai yang memberi maklumbalas untuk menjadi jutawan, namun tiada seorang menceritakan bagaimana cara untuk mereka menjadi jutawan. Dr Irfan Khairi, seorang jutawan, memulakan perniagaan tanpa pinjaman bank dan beliau bermula dengan jualan buku. Jadi, tidak mustahil anda tidak boleh jadi jutawan itupun jika anda mahu berusaha mencari cara an sumber menambahkan pendapatan. Gunakanlah platform seperti sistem wang pos, sistem on-line seperti marhaban2u dan sebagainya untuk menjana pelbagai sumber kewangan berterusan. Matlamat untuk jadi jutawan seperti Bill Gates adalah mempunyai seberapa banyak punca wang masuk sepertimana beliau adalah pelabur untuk 19 buah syarikat! Persoalannya, berapa banyak pelaburan atau sudahkah anda mula melabur untuk jadi jutawan? Jika ASB pun anda tak mahu atau tak berusaha untuk menyimpan, rasanya agak sukar untuk anda jadi kaya. Berubahlah! Dikatakan Dato' Siti Nurhaliza pernah dianugerahkan sebagai penyimpan ASB terbanyak, beliau menyimpan dari awal lagi. Anda bagaimana? Sekadar berimpian dan membaca buku jadi jutawan semata-mata adalah kurang berkesan jika tanpa usaha, mulakan langkah kecil dahulu, maka mulakanlah perjalanan anda untuk mencari pelbagai sumber wang masuk untuk anda mencapai jutawan pada 2011 nanti, tahun kekayaan. Jika anda tidak mahu berusha untuk jadi jutawan tahun 2011, anda bolehlah menunggu giliran anda pada tahun kekayaan seterusnya iaitu tahun 2020 pula nanti, itupun masa itu ada ke tidak, atau sudah terkena vacuum star ke masa itu.?
.
SEMINAR PERCUMA RM0.00 pada 27 Mac di MPJBT, Skudai
TEKNIK ARAH KEJAYAAN STATIK & DINAMIK
9.00 pagi - 5.00 petang.
Julung kali di dunia, jadilah batch pertama mempelajarinya secara lebih mendalam berbanding pembelajaran tentang arah di seminar-seminar lain.
.
Sila dapatkan peta Johor atau peta negeri/ negara yang anda perlukan dari kedai buku atau stesen minyak dan bawa ke seminar hari tersebut untuk kami bimbing cara-cara baca peta. Dapatkan juga perisian peta digital percuma!
.
Tiada bayaran langsung - sila bawa duit poket untuk makan sendiri dan pen/ kertas sendiri untuk salin bahan. Atau dapatkan pakej RM100 untuk nota, 3X makan serta masuk kursus 28 Mac beserta 3X makan dan nota.
.
Pendaftaran: Lynjb 019 7556102
.
Bonus: Teknik Betulkan Energi Arah Secara Angka - kaedah pertama di dunia.
.
SEMINAR 28 MAC di MPJBT, Skudai.
"Tanya Apa Saja".
9.00 pagi - 5.00 petang.
Individu yang telah membayar RM50 semasa Seminar Graf Hayat percuma pada 23 Januari lalu di UTM Skudai, diminta hadir ke seminar ini.
Sebelah pagi - beberapa teknik terbaru seperti pengiraan mingguan dan kenali nama dari angka.
Sebelah petang - tanyalah apa saja! Anda ada persoalan, kita jelaskannya! Supaya anda tidak buntu atau keliru lagi.
.
Daftar Lyn 019 7556102.
Yuran: RM50
atau dapatkan pakej RM100.
SEMINAR SETERUSNYA;
.
SETIAP ISNIN BERMULA 8 MAC
Kursus Ala Tuisyen Kaedah Pernomboran Metafizik.
Bermula dari Asas hingga Tahap Tinggi (mungkin ambil masa 5 - 6 bulan)
9 pm - 11 pm
Pejabat saya di Meru, Klang.
No 69B, Tgkt 2, Atas BSN Pekan Meru, Klang. Berhadapan RHB Bank.
Yuran: RM25 setiap kehadiran
Daftar: SMS ke 016 2379856 atau email ke qmas304@streamyx.com

.
3 April 2010 - Meru, Klang
Kursus Teknik Arah Sekeliling Tenaga Rumah & Pejabat (Tahap 1)
RM110 termasuk nota dan makan.

9.30 pagi - 4 petang.
Daftar: SMS taip TA (nama) hantar ke 016 2379856.
Tempat terhad 20 orang.
.
Perhatian: Kursus ini ada sedikit elemen Feng Shui seperti teknik warna dan batu kristal untuk energize rumah/pejabat anda menjadi penjana kekayaan dan kebahagian, oleh itu kursus ini hanya untuk individu yang terbuka dengan pengetahuan sedemikian sahaja. Juga kenalipasti sama ada rumah atau pejabat anda mudah dimasuki makhluk halus atau tidak serta cara mengatasinya.
Sesuai untuk semua orang, termasuk anda yang mahukan bisnes atau rumahtangga anda punyai tenaga yang bagus. Juga sesuai untuk pengamal/peminat feng shui / konsultan untuk anda membantu pelanggan anda.
.
4 April 2010 - Meru, Klang
Kursus Teknik Warna (Tahap 1)
RM110 termasuk nota dan makan
9.30 pagi - 4 petang

Daftar: SMS taip WR (nama) hantar ke 016 2379856
Tempat terhad 20 orang.
.
Modul terbaru 2010 dan belum pernah diajar sebelum ini! Jadilah batch pertama yang pelajari teknik warna dan kitarannya secara pernomboran metafizik tarikh lahir. Kaedah mengenalpasti warna dari Root Number adalah tidak tepat kerana anda perlu lihat situasi, lokasi dan keseluruhan elemen pola angka dari statik dan pendua anda. Bayangkan jika seseorang elemen air (Root 2 atau 7) menggunakan warna merah atau hijau berkemungkinan akan terserempak dengan hantu jika nombor tengah mata anginnya adalah 3, jadi warna merah tidak semestinya sesuai untuk orang elemen air.
.
10 & 11 April 2010 - Skudai - Dibatalkan
.
24 April 2010 - Shah Alam
Auditorium SHRDC, Bangunan Worldwide Business Center, Seksyen 13, Shah Alam, berhampiran Tesco Shah Alam
RM0 PERCUMA TANPA BAYARAN LANGSUNG
Kursus Graf Hayat Tahap 1 Edisi 1 - PERCUMA
Terhad 150 orang sahaja
Daftar: SMS taip PA (nama) hantar ke 016 2379856
.
Sila bawa graf hayat anda atau boleh dibeli di sana nanti (RM10 sekeping - sila bawa maklumat tarikh dan jam lahir). Jika berminat dapatkan nota RM20. Adalah sangat menarik jika anda dapat cetak graf ibu bapa dan anak-anak anda bersama kerana jalan hidup anda juga boleh dilihat daripada graf hayat mereka. Kenali kaedah Graf Hayat di dalam mengenalpasti potensi anda lebih mendalam tambahan kepada Rajah Segitiga atau Petak Digit Tarikh Lahir. Bimbingan menyusun hidup anda berdasarkan fenomena "star" serta kenali tahap turun naik prestasi atau tenaga hayat anda.
.
25 April 2010 - Shah Alam
Auditorium SHRDC
RM50
Kursus Graf Hayat Tahap 2 Edisi 1
Daftar: SMS taip PB (nama) hantarkan ke 016 2379856.
.
Setelah pelajari teknik dari Tahap 1, teruskan belajar graf hayat untuk kenali potensi anda dari graf hayat ke tahap yang lebih mendalam iaitu dari Petak-Petak Zon.
.
Daftarlah untuk 24 April dan 25 April iaitu kursus Graf Hayat tahap 1 (percuma) dan tahap 2 iaitu kursus 2 hari pada harga RM50 sahaja. SMS taip PC (nama) hantar ke 016 2379856 untuk daftar hadir kedua-dua hari tersebut.
.
Teruskan berjuang, $alam Perjuangan.. $elamat dan $emoga menjadi jutawan pada 2011 nanti!
Eddy Ro$yadie
Rakan konsultan Hidup & Perniagaan Anda.
posted by eddy Rosyadie Mohd Samsury @ 2:50 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

About Me


EDDY ROSYADIE MOHD SAMSURY

(Perancang pengurusan Hala
Tuju Hidup)
Penulis Kolumunis `Mingguan Wanita `Penulis buku `CJP`
Email:
qmas304@streamyx.com

http://eddyrosyadi.weebly.com

Previous Post
Archives
ADMIN BLOG EDDY


ARY
Phone :012 902 6972
my facebook

محمد أشعري عبد الرزاق

Reka Lencana Anda
CONSULTANT 

Zaini ahmad 
     019-2676727
Azli Shah            012-3127296
Nor Azlina            019-3869011
Dr Aniza              019-2438151
 

FORUM CHAT

Template by

image link to web design website

Provided by website design company .

 

widgeo.net

Site Meter
Blogger Templates