waktu malaysia
 
galeri gambar
 
tempahan online


TEMPAHAN ONLINE

iklan

 





 

jadual  kursus/Seminar
BULAN KURSUS/SEMINAR
Kursus
 
dipejabat
Meru, Klang

sesi Consultant
No 69, Tgkt 2, Jalan Besar, Pekan Meru
(Atas Bank BSN depan RHB Bank)
iklan tajaan

 

 

 




 

Tuesday, December 7, 2010
Tahun Baru Kekayaan
Assalamualaikum & Selamat Sejahtera, Salam 1 Malaysia,
daripada Cikgu/ Master EDDYROSYADI (A-D)
Pengasas Kaedah Strategi Potensi dan Prestasi Dinamik Pernomboran
Tarikh lahir, Jam lahir, nama, nombor handphone, no plet kereta, no kad pengenalan, nombor akaun bank dan segala jenis pernomboran.
Penulis buku "Cinta, Jodoh & Perkahwinan", "Juara Pentas", "Kuasailah Diri Anda". Kolumnis Mingguan Wanita.
Pencipta kaedah Graf Prestasi Bulanan, Mingguan, Harian & Jam, kaedah teknik kasih dua hala & petak pendua dan pentiga serta petak pembayang, kaedah Kiraan Nama, No handphone, No Kad Pengenalan, No Plet Kenderaan, Tafsiran Tambahan Graf Hayat, Kaedah CheckMate! Graf Hayat + Pernomboran, Teknik No Siri Duit 6, Teknik Pola 38.
.
ENVISION: "to imagine or expect something in the future, especially something good"
.
Kini sudah tiba masanya... untuk kekayaan, kesejahteraan, kebahagiaan, ketenteraman... di sini.
.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
Peserta kursus Pola 38 pada 11 Disember (Meru, Klang) akan mendapat waktu berdoa kekayaan untuk 14 Disember (waktu doa kedua - untuk waktu doa pertama hanya pada majlis 14 Dis di Putrajaya nanti).
.
-------------------------------------------------------------------------------------------------.

Foto peserta sesi preview Unveil The Billionaire Legend pada 8 Disember di pejabat Lynjb bersama YBhg Dato' Dr. Roslizam.
.
Jika ada yang berminat untuk hadir kursus Unveil The Billionaire Legend, sila email ke zuha80@yahoo.com. Bergantung kepada jumlah peserta, kursus boleh dibuat sama ada di pejabat saya di Meru, Klang atau di pejabat anda atau mana-mana hotel bersesuaian.
.
Temui dan bersama YBhg Dato di majlis berdoa Kekayaan 14 Disember di Masjid Tuanku Sultan Mizan, Putrajaya (5.30 petang).

.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
Jutawan-jutawan billionaire sedang menderma harta mereka, lihat: http://givingpledge.org
Adakah anda seorang jutawan yang mahu membantu dunia?
.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
Baru-baru ini ada berita memaparkan pelaburan pada tahun ini terbanyak dari Singapura sebanyak RM3 billion di Malaysia dalam bidang PERUBATAN dan PENDIDIKAN. Lihat, orang Singapura sudah tahu potensi tahun 2010 dan 2011 iaitu perubatan dan pendidikan, orang Malaysia ni bila lagi? Orang Brunei pula? Kini pelabur dan jutawan dari Indonesia pula berminat. Mahukah anda menjadi kaya jutawan pada 2011 nanti? Apabila anda tahu potensi anda dari awal kan mudah untuk bersedia, maka gunakanlah kaedah pernomboran dinamik di sini untuk memacu kejayaan anda pada 2011 nanti!
.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
NO SIRI DUIT 9,9,9 - baru-baru ini saya terjumpa sebuah kedai koleksi matawang di Kuala Lumpur yang menjual sekeping wang RM10 yang mempunyai angka siri 9 di depan, 9 di tengah dan 9 di belakang yang dijual pada harga ratusan ringgit, katanya duit itu adalah "ibu duit". Tidak dapat dipastikan sama ada betul atau tidak. Yang penting, teruskan menyimpan nombor siri cantik. Saya juga ada beberapa not yang nombor siri sedemikian dan baru tadi dapat satu not RM10 bernombor 9969939. Kini, saya sudah menyimpan hampir RM5,000 not-not duit angka cantik. Tak disangka, kaedah remeh macam ini menjadikan saya peka untuk menyimpan duit kalau dulu susahnya nak buat simpanan. Lagi cepat duit bertambah disimpan lebih laju daripada simpanan biasa!
.
Juga seorang rakan kita menceritakan bagaimana seorang ustaz mendapati not RM10 yang dipegangnya adalah "ibu duit". Katanya, not itu ada "aura" kekayaan kerana kelainan pada tekstur kertas dan terdapatnya "energi" di situ. Dan bila diperiksa angka itu adalah angka 6663645. Tidak dapat dipastikan bagaimana caranya itu. Saya ada not RM5 bernombor 9266664, pernah sekali saya dapat not RM5 nombor siri 6666667 tapi terlepas ketika bayar tol di Kesas - sesiapa nak not tu, kenalah lalu Kesas hari-hari sampai dapat!
.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------.
.
KURSUS MTF INTRO DI IPOH PADA 12 DISEMBER 2010 DITANGGUHKAN. Anda boleh hadir ke sesi di Shah Alam (Hotel De Palma Inn, Seksyen 19) pada jam 9 pagi - 1 petang.
.
KURSUS MTF INTRO DI HOTEL DE PALMA INN, SEKSYEN 19, SHAH ALAM pada 12 DISEMBER 2010 (RM90). Daftar 8.30 pagi. Kursus dari jam 9 pagi - 1 petang. Dapatkan borang daftar di sini - email: qmas304@streamyx.com
.Temui Lynjb di Shah Alam nanti!
.
KURSUS MTF INTRO DI HOTEL NAZMEER, SEBERANG JAYA pada AHAD 19 DISEMBER 2010 (RM90). Daftar jam 10 pagi. Kursus dari jam 11 pagi - 3 petang. Dapatkan borang di sini - email: qmas304@streamyx.com.
.
KURSUS STRATEGI KEJAYAAN MELANGKAH DAN MENGHARUNGI TAHUN 2011 DI HOTEL NAZMEER, SEBERANG JAYA pada AHAD 19 DISEMBER 2010 (RM380). Dari jam 3 petang - 7 malam. Bertemu Lynjb di sana nanti! Menggunakan teknik pernomboran dinamik dan arah dinamik serta pergerakan graf bulanan, mingguan dan harian untuk melakarkan strategi untuk berjaya dan kaya pada tahun 2011 nanti - dapatkan graf2 anda percuma di sana! Daftar: Lynjb 019 755 6102.
.
KURSUS POLA 38 DI MERU, KLANG 11 DISEMBER 2010 (RM380) jam 9 pagi - 5 petang. Boleh walk-in atau daftar Pn Zuhaida 016 206 3496.
.
MAJLIS BERDOA KEKAYAAN JUTAWAN NETWORKING & PEMIMPIN pada Selasa 14 Disember 2010 (RM100 seorang atau RM150 jika datang suami isteri/ ibu bapa anak) di Masjid Tuanku Sultan Mizan, Putrajaya dari jam 5.30 petang - 8 malam.
.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
.
KURSUS POLA 38 pada 11 Disember akan berlangsung di pejabat saya di Pekan Meru, Klang (9 pagi - 5 petang) alamat no 69B, Tgkt 2, atas BSN Pekan Meru, Klang. Daftar Puan Zuhaida 016 206 3496. Juga, boleh daftar walk-in.
.
Kepada individu yang tinggal di luar Lembah Klang, anda boleh gunakan bas ekspress dan terus ke Klang Sentral. Dari situ, naik bas ke Pekan Meru, Klang lebih kurang 10 minit perjalanan berhenti di depan RHB Bank/BSN Bank Pekan Meru. Jika anda perlukan tempat penginapan, kini terdapat 2 hotel berdekatan Klang Sentral iaitu Star Hotel (012 387 7564) dan 1st Inn Hotel (03-3341 3111).
.
Kepada peserta yang menaiki kereta sama ada dari KL atau Puchong dan sebagainya, sila gunakan lebuhraya NKVE menghala ke Klang, tetapi keluar di susur SETIA ALAM/ MERU. Selepas tol terus hingga nampak Tesco. Buat U-turn di bawah flyover ke hadapan Giant / Mc Donald. Terus hingga nampak RHB Bank di sebelah kiri anda. Parkir di situ dan seberang jalan ke BSN Pekan Meru.
.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU 1432 HIJRAH TAHUN KEKAYAAN: hijrah untuk perubahan kepada kekayaan. Tahukah anda jika anda buat petak 1432, ianya akan menjadi 636 juga! Pola 636 adalah pola kekayaan daripada pelaburan! Sama seperti pengiraan petak 2011! Memang Yang Maha Kuasa mahu beri peluang untuk anda kaya! Marilah rebut peluang ini.
.
Bermula dengan kursus pola 38 kemudian berdoa pada 14 Disember dan disusuli worksyop 18 Dis untuk Strategi tahun 2011 akan memberikan anda persediaan untuk melalui tahun 2011 dengan berkesan.
.
Juga, program MTF INTRO pada 12 Dis, 19 Dis dan 26 Dis nanti. Serta MTF Classic pada 1&2 Januari pula di resort.
.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
PROGRAM MTF INTRO 5 DISEMBER DI MELAKA & JB: Terima kasih kepada peserta-peserta batch pertama MTF INTRO kerana sudi hadir berkursus. Rata-rata saya mendapati peserta berpuas hati kerana dapat mempelajari dengan baik. Tahniah! Anda kini boleh bawa rakan-rakan datang ke program MTF INTRO seterusnya yang mana anda mendapat insentif, tapi pastikan mereka mengisi borang dengan nama anda sebagai ID Pengenal dan kemudian kembalikan kepada e-Center atau saya di sini (email: qmas304@streamyx.com)
.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------.
PROGRAM MTF INTRO 12 DISEMBER 2010 (RM90): Dapatkan borang di qmas304@streamyx.com
.
Untuk mengesahkan tempat dan masa kursus, sila SMS atau telefon Lynjb 019 7556102 pada 11 atau 12 Disember nanti.
.
12 DISEMBER 2010 - SHAH ALAM: 9 PG - 1 PTG: HOTEL DE PALMA INN, SEKSYEN 19. Daftar jam 8.30 PG.
.
12 DISEMBER 2010 - IPOH:DITANGGUHKAN - anda boleh hadir di Shah Alam pada 12 Disember 2010 (9 pg - 1 ptg).

.
Pastikan anda mengisi borang dan menghantarkannya semula beserta bayaran sebelum 11 Disember (JUGA BOLEH DAFTAR WALK-IN). Setelah anda menghantar borang dan bayaran, anda layak menjadi ejen yang mana apabila anda bawa 10 orang kawan (yang mengisi borang yang sama tetapi letak nama anda sebagai ID pengenal), maka anda dapat RM100, dengan kata lain, yuran anda dipulangkan dan anda sebenarnya datang percuma seminar MTF INTRO! Dan ada lebihan RM10. Apabila 10 rakan anda bawa 10 orang lagi, anda dapat RM5 X 10 X 10 = RM500 dan seterusnya. Jom belajar jom dapat pendapatan. Jumpa di sana!
.
Isi kandungan Seminar MTF INTRO (RM90): Seminar Pengenalan.
1. Konsep Metafizik - Apa itu Metafizik.
2. Metodologi Kaedah.
3. Metafizik dan Sains.
4. Metafizik dan Islam.
5. Aplikasi Kaedah Pernomboran & Perbezaan dengan kaedah tarikh lahir yang lain.
6. Aplikasi Kaedah Pernomboran Statik dan Dinamik.
7. Aplikasi Kaedah Graf Hayat.
8. Kebaikan Kaedah.
9. Kaedah Pengiraan Kitaran Tahunan dan Pengalamannya.
.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
JADUAL WORKSHOP SABTU (MERU, KLANG):
11 DISEMBER 2010 - TIADA WORKSYOP SABTU (diganti Kursus Pola 38).
18 DISEMBER 2010 - WORKSYOP SABTU - Teknik Strategi Kejayaan 2011 (RM50) 25 DISEMBER 2010 - TIADA WORKSYOP SABTU
.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
Waktu berdoa kekayaan Jutawan Segera Power Networking:
14 Disember – ini adalah waktu berdoa yang super power. Ianya merangkumi doa untuk kaya jutawan, menjadi pemimpin hebat dan ramai networking – jika anda ada bisnes tentu anda mahukan doa sebegini, juga untuk para MLM malah ahli politik juga boleh, ataupun anda mahu diri anda/ anak anda menjadi pemimpin kaya dan hebat.
.
Kami bercadang untuk menganjurkan majlis berdoa di perkarangan Masjid Tuanku Sultan Mizan, Putrajaya. Tahun depan KDYMM Tuanku akan masuk kitaran tahun 9 iaitu tahun kejayaan, maka kita ikhtiar mendapat aura kejayaan daripada berdoa di tempat itu. Lagipun, masjid ini terletak di Tasik Putrajaya dan melihatkan nama masjid itu, tentunya ada aura yang super power sesuai dengan doa super power networking, kaya dan menjadi pemimpin hebat pada hari itu. Juga, Putrajaya adalah sebagai pusat pemimpin dan kekayaan maka aura rezeki lebih meluas.

.
Seperti biasa, tetamu jemputan adalah YBhg Dato’ Dr. Roslizam akan bersama kita. Sila berkumpul di parkir kereta Masjid (di bahagian jalan bersebelahan masjid bukan di basement) pada 14 Disember jam 5.00 petang (majlis bermula jam 5.15 petang – 8.00 malam). Untuk hadir sila bank in RM100 seorang (jika hadir suami isteri/ ibu bapa anak RM150) selewatnya 10 Disember ke Maybank 512464228716 atau CIMB 12900006910522 (Eddy Rosyadie) dan selepas itu beritahu dengan email ke qmas304@streamyx.com atau SMS ke 016 624 9666.
.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
Seminar Unveil The Billionaire Legends bersama YBhg Dato Dr. Roslizam pada 5 Disember 2010 : Peserta-peserta seminar seronok! Dengan ilmu pengetahuan yang baru dan praktikal serta mudah yang datang dari pengalaman YBhg Dato sendiri memberikan pengetahuan yang menarik tentang cara membina kekayaan yang berkesan. Ada hadiah baju dan beg berjenama serta cabutan bertuah! Juga, dapat belanja minum petang dan shopping dengan YBhg Dato di Pavillion, KL pada 7 Disember. Baru ada gaya dan kesungguhan untuk jadi jutawan!
.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
KURSUS TEKNIK POLA 38 POTENSI KUASA POSITIF Pada Sabtu 11 Disember: Bertempat di MERU, KLANG (9 pagi – 5 petang). Yuran RM380. Daftar Puan Zuhaida 016 209 3496.

.
Buat masa ini jumlah peserta adalah kurang daripada 10 orang jadi tidak dapatlah kita teruskan kursus di Shah Alam (mungkin cuti sekolah ini ramai yang tidak dapat hadir), maka kita akan melangsungkan kursus ini di pejabat saya di no. 69B, Tgkt 2 Atas Bank BSN, Pekan Meru, Klang.
.

Anda akan pelajari teknik pola 38 untuk meningkatkan tenaga dalaman bagi menghasilkan keupayaan unik dalam hidup anda seperti gerak hati, telepati dan seumpamanya, walaupun anda tiada pola 38. Gunakannya untuk kejayaan bisnes, kerjaya, kasih sayang dan sebagainya.
.
Dengan memiliki tenaga dalaman dan pola 38 berterusan, hidup anda seperti dipermudahkan dan ada sahaja jalan keluar untuk setiap masalah anda, terutamanya apabila anda memerlukan bantuan. Anda ada gerak hati yang memberikan anda petunjuk. Di tempat yang sesak penuh kenderaan anda merungut susah nak cari parkir tapi tiba-tiba ada kereta keluar dari parkir betul-betul di depan anda! Ataupun anda mahu close sale dengan client yang sukar close, tapi apabila anda telefon dia terus sahaja beliau setuju dengan proposal anda! Dan pelbagai lagi kelebihan. Tanpa jampi, tanpa simbol - seperti kata Lynjb, hanya perlu fikir minta saja! Just ask!
.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
.
Iklan di Harian Metro untuk Program kursus MTF INTRO.

Double click imej untuk besarkan imej.





















.
.
Untuk mendaftar, sila hubungi individu e-center berikut untuk mendapatkan borang pendaftaran serta membuat bayaran.
.
SENARAI E-CENTER MTF2U;
JOHOR BAHRU:
1.Mira 019 7006269-jb,skudai,kempas
2.Lynn Jb 019 7556102-tmn perling,tmn universiti,bukit indah
3.Ami 019 7576101-ulu tiram,senai,kulai,pontian
4.Reena 0137238186-larkin,majidee,kg melayu
.
PASIR GUDANG:
5.Shamsiah 012 9967848-tmnmawar,tmn air biru,tmn cendana,tmn dahlia
.
KOTA TINGGI:
6.Ayub 012 7579232-tmn daiman,tmn kota jaya,tmn mawi,tmn hijrah
.
SIMPANG RENGGAM:
7.Rimba 019 7052539-sedenak,layang-layang,simpang renggam
.
BATU PAHAT:
8.Lynda 012 7439207-tmn flora utama carefour,tmn bukit perdana,pura kencana.
.
N9/ Melaka / Selangor / Kedah / Perak / Perlis / Pulau Pinang – email ke qmas304@streamyx.com untuk dapatkan borang pendaftaran.
.
Selepas anda mendaftar dan membuat bayaran kepada kami, anda boleh pula menjadi ejen secara otomatik yang mana anda mendapat insentif untuk setiap kawan anda bawa. Untuk MTF Intro, anda mendapat RM10 untuk Level 1 bagi setiap orang yang datang ke kelas yang sama tetapi mendaftar atas nama anda sebagai pengenal “introducer”. Jika anda ada 50 kawan maka 50 X RM10 = RM500 (direct sponsor Insentive Level 1), bermakna anda telah datang ke seminar MTF secara percuma malah mendapat pendapatan menguntungkan pula. Dan jika 50 kawan anda itu setiap seorang membawa 50 kawan, maka anda mendapat RM5 X 50 X 50 = RM12,500 (Insentive level 2). Dan ada juga Insentive Level 3 dan 4 seterusnya.
.
Nota: Program MTF ini diuruskan oleh Mayussarah Resources di bawah Lynjb (019 755 6102).
.
Pendaftaran juga dibuka untuk MTF Intro bagi bandar-bandar berikut – sila pilih bandar yang berdekatan dengan anda dan tarikh yang sesuai dengan anda.

.
12/12/2010 9.00am – 1.00pm Shah Alam
12/12/2010 8.00pm – 11.00pm Ipoh
19/12/2010 9.00am – 1.00pm Seberang Jaya
26/12/2010 9.00am – 1.00pm Kuala Lumpur
26/12/2010 8.00pm – 11.00pm Johor Bahru
2/1/2011 9.00am – 1.00pm Melaka
2/1/2011 8.00pm – 11.00pm Shah Alam
9/1/2011 9.00am – 1.00pm Ipoh
9/1/2011 8.00pm – 11.00pm Kuala Lumpur
16/1/2011 9.00am – 1.00pm Johor Bahru
16/1/2011 8.00pm – 11.00pm Melaka
23/1/2011 9.00am – 1.00pm Shah Alam
30/1/2011 9.00am – 1.00pm Johor Bahru
30/1/2011 8.00pm – 11.00pm Melaka
6/2/2011 9.00am – 1.00pm Shah Alam
6/2/2011 8.00pm – 11.00pm Ipoh
13/2/2011 9.00am – 1.00pm Seberang Jaya
20/2/2011 9.00am – 1.00pm Kuala Lumpur
20/2/2011 8.00pm – 11.00pm Johor Bahru
.

























.
.
.
------------------------------------------------------------------------------------------------- .
WORKSYOP SABTU: worksyop Sabtu dibuat di pejabat saya di Meru.
.
Peta ke pejabat saya di Meru, Klang. Paling mudah ikut NKVE menghala ke Pelabuhan Klang/Shah Alam tetapi keluar di susur Setia Alam dan anda akan sampai di Tesco Setia Alam, Giant, Mc Donald dan Stesen Klang Sentral. Lalu depan Mc Donald terus ke depan hingga nampak Petronas dan kemudian RHB Bank. Berdepannya ada BSN dan saya berada di tingkat dua atas bank BSN! Pejabat saya bernombor 69, Tgkt 2, Atas BSN Pekan Meru.
.
Double click imej untuk besarkan imej.


.
.
.
.
.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
1 & 2 Jan Mersing (resort) Seminar 5 dalam 1
(336, 729, 696, Graf Hayat, Strategi 2011) RM3990.Daftar sblm 15 Dis: RM2990 Daftar: Lynjb 019 755 6102
.
------------------------------------------------------------------------------------------------- .
Buku KENALI POTENSI DIRI:
.
Dapatkan buku ini dengan menghubungi Puan Zuhaida 016 206 3496 atau zuha80@yahoo.com. Harga senaskah RM40 (tambah RM5 untuk penghantaran pos).












.
.
-------------------------------------------------------------------------------------------------.
Webinar Percuma Secara On-line pada setiap SELASA, 9pm bersama Master Eddy Rosyadie, semua dijemput hadir, kita bertemu secara on-line di depan komputer anda di rumah anda sendiri atau di mana-mana tempat yang ada WIFI:
Daftar di http://www.urdworld.org/modules/events/event.php?eid=12

.
-----------------------------------------------------------------------------------------------

Energy Booster: Dapatkan dari Admin URD di talian 016 524 7936. Telah terbukti meningkatkan dan mengimbangi Aura anda!
.
KINI ANDA BOLEH MEMBAYAR SECARA TUNAI ATAU KAD KREDIT.


.
.
.

------------------------------------------------------------------------------------------------- Berminat untuk mendapatkan nota percuma tentang cara pengiraan petak tarikh lahir dan previu keterangan tentang pola nombor kewangan? sila email ke qmas304@streamyx.com.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
Tempahan Laporan Graf Hayat: berminat untuk dapatkan graf hayat anda atau rakan atau ahli keluarga dan laporannya setebal lebih kurang 9 mukasurat yang dihantar kepada anda bercetak secara pos dalam bentuk binding (keterangan graf hayat sahaja dan tiada penjelasan pola nombor atau konsultansi dibuat berasingan), sila hubungi Puan Zuhaida 016 2063496 atau email: zuha80@yahoo.com. Sila berikan maklumat nama, jantina, tarikh lahir, jam lahir, negeri kelahiran serta alamat dan poskod serta nombor telefon. Cara bayaran bank-in akan diberitahu. Harga RM90 untuk setiap individu.
.
Jika memerlukan laporan graf hayat beserta pola-pola nombor DAN sesi konsultansi 1 jam, boleh hubungi Encik Zaini Ahmad (019 267 6727 atau email:
zainifruta@gmail.com. Harga RM150 untuk setiap perkhidmatan tersebut.

.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
Samazon Energy Booster:
.
Tempah sekarang di Admin URD di telefon 016 216 3796.


Testimoni: cikgu, selepas sy memakai pendant 769, mmg banyak perubahan. saya betul-betul bersyukur dapat dipertemukan dgn cikgu dan hadir ke kursus tempoh hari (8 & 9 mei,JB)... terutama mengenai kedai saya, orang semakin ramai cikgu. saya betul-betul gembira. angka 7 networking tu mmg betul-betul ada "power"... dulu sebelum pakai pendant, setiap hari bangun pagi saya akan sakit kaki (sebab byk berjalan amik dan hantar pesanan/makanan di kedai). tapi selepas pakai pendant, alhamdulillah. sakit kaki dah tak ada. n betul-betul saya terkejut. saya tak pernah pi urut atau apa-apa. cuma lepas pakai pendant ni betul-betul saya terasa perubahannya.
.
.
.
.
.
.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
Salam Perjuangan dan Kejayaan Berkekalan Sepanjang Hayat Sepanjang Masa,
Cikgu Eddyrosyadi (A-D)
Rakan Konsultan Halatuju Hidup dan Perniagaan Anda.
posted by eddy Rosyadie Mohd Samsury @ 11:08 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

About Me


EDDY ROSYADIE MOHD SAMSURY

(Perancang pengurusan Hala
Tuju Hidup)
Penulis Kolumunis `Mingguan Wanita `Penulis buku `CJP`
Email:
qmas304@streamyx.com

http://eddyrosyadi.weebly.com

Previous Post
Archives
ADMIN BLOG EDDY


ARY
Phone :012 902 6972
my facebook

محمد أشعري عبد الرزاق

Reka Lencana Anda
CONSULTANT 

Zaini ahmad 
     019-2676727
Azli Shah            012-3127296
Nor Azlina            019-3869011
Dr Aniza              019-2438151
 

FORUM CHAT

Template by

image link to web design website

Provided by website design company .

 

widgeo.net

Site Meter
Blogger Templates