waktu malaysia
 
galeri gambar
 
tempahan online


TEMPAHAN ONLINE

iklan

 





 

jadual  kursus/Seminar
BULAN KURSUS/SEMINAR
Kursus
 
dipejabat
Meru, Klang

sesi Consultant
No 69, Tgkt 2, Jalan Besar, Pekan Meru
(Atas Bank BSN depan RHB Bank)
iklan tajaan

 

 

 




 

Sunday, December 12, 2010
Meniti Perjalanan Kejayaan dan Kebahagiaan.
Assalamualaikum & Selamat Sejahtera, Salam 1 Malaysia,
daripada Cikgu/ Master EDDYROSYADI (Cikgu A-D)
Pengasas Kaedah Strategi Potensi dan Prestasi Dinamik Pernomboran
Tarikh lahir, Jam lahir, nama, nombor handphone, no plet kereta, no kad pengenalan, nombor akaun bank dan segala jenis pernomboran.
Penulis buku "Cinta, Jodoh & Perkahwinan", "Juara Pentas", "Kuasailah Diri Anda". Kolumnis Mingguan Wanita.
Pencipta kaedah Graf Prestasi Bulanan, Mingguan, Harian & Jam, kaedah teknik kasih dua hala & petak pendua dan pentiga serta petak pembayang, kaedah Kiraan Nama, No handphone, No Kad Pengenalan, No Plet Kenderaan, Tafsiran Tambahan Graf Hayat, Kaedah CheckMate! Graf Hayat + Pernomboran, Teknik No Siri Duit 6, Teknik Pola 38.
.
.
.
.
.
.
.
.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
MAKLUMBALAS WAKTU BERDOA KEKAYAAN 14 DIS
.
Doa sebelah tengahari: Salam cikgu A-D, tadi jam 145 ptg saya buat solat hajat di masjid wilayah berdoa nak jadi kaya, selepas solat saya terus buat kerja say edar flyer di kenderaan yang ada di sekitar masjid, tiba2 ada satu motor tu di bakulnya ada duit RM50, tapi saya tak ambillah sebab dlm hati kata bukan duit aku tu, tapi itulah keberkesanan berdoa hari ini 14 dis keluar saja dari masjid jumpa RM50. Alhamdullillah aura duit tu dah sampai.
.
Doa Sebelah pagi: Alhamdulillah kepada Allah saya bersyukur kepada En AD saya ucapkan terima kasih dengan penuh terharu saya sampai pej pukul 7.45 pagi ni tiba-tiba dalam laci ada RM1000 saya pun tak tahu bila saya letak duit tu. Alhamdulillah berkat doa subuh tadi t kasih banyak atas bantuan yang diberikan kepada saya hanya Allah sahaja yang mampu membalasnya.
.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
.

Berita Harian 13 Dis:
Jumlah komitmen melebihi sasaran RM86b lonjak ekonomi negara 2011

JUMLAH komitmen pelaburan swasta untuk dilaksanakan pada tahun depan di Malaysia sudah mencecah RM120 bilion, jauh melebihi sasaran RM86 bilion yang diperlukan bagi menggerakkan pertumbuhan ekonomi negara pada 2011, kata Menteri Kewangan Kedua, Datuk Seri Ahmad Husni Hanadzlah. “Pada 2011, kita perlukan pelaburan swasta sebanyak 86 bilion, namun berdasarkan maklum balas Projek Permulaan (EPP) iaitu syarikat yang dihubungi sendiri kerajaan melalui Unit Pengurusan Prestasi dan Penyampaian (PEMANDU), komitmen yang sudah diberikan untuk pelaburan tahun depan adalah RM120 bilion.

.
Dah terbukti apa yang diberitahu awal-awal lagi: Kan saya dah beritahu sejak tahun lepas lagi yang tahun 2011 tahun kekayaan iaitu tahun pelaburan. Kini sudah dibuktikan! Anda tak mahu kaya ke? Masih tercari-cari ilmu? Masih mahu belajar pernomboran dari orang lain, kenapa tak mahu belajar di sini? Masih was-was untuk pelajari kaedah pernomboran dinamik untuk menjadi kaya, bahagia dan berjaya? Masih mengatakan kaedah pernomboran khurafat dan tak berfaedah? Masih belum belajar asas? Graf Prestasi? Graf Hayat?... Jika anda seorang yang serius untuk berjaya, kami serius membantu anda menjadi berjaya, itupun jika anda serius untuk belajar bersama kami. Jumpa anda di majlis berdoa/ worksyop sabtu/ seminar/ kursus/ program MTF akan datang dan teruskan bersama kami. Misi kami: menjadikan anda seorang daripada jutawan 2011 dan bersama Dato' Dr Roslizam untuk ke Switzerland pada tahun 2012 nanti bertemu jutawan-jutawan di sana.
.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
AKAN DATANG: Bulan Febuari 2011 - Seminar Keserasian Perkahwinan PERCUMA! secara graf hayat dan kaedah pernomboran dinamik. Anda datang percuma dengan pasangan anda (suami/isteri, tunang, boyfriend/girlfriend). Hadir berpasangan yuran RM150 manakala hadir berseorangan yuran adalah RM150. Berminat untuk hadir seminar (tempat Shah Alam/ Klang dan tarikh akan diberitahu nanti) sila hantar nama anda ke email: qmas304@streamyx.com.
.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
Dr Oliver Tan: Majoriti individu telah belajar kaedah tarikh lahir dengan pakar motivasi numerologi terkenal iaitu Dr Oliver Tan sama ada di Malaysia atau di Singapura. Tag line beliau adalah "The Power of Numbers". Saya bukan sahaja belajar dengan beliau pada tahun 2004 lalu tetapi pernah bekerja dengan beliau, jadi saya ada kelainan yang berbeza dengan orang lain yang sekadar belajar dengan beliau. Oleh itu, anda pelajari dengan saya yang ada pengalaman bersama beliau.
.
Setelah menghadiri kelas 2 hari di Semua House, KL, saya dijemput oleh pembantu beliau untuk datang ke Crystal Crown, Petaling Jaya untuk menjadi pengacara majlis (emcee). Tugasan saya setiap Jumaat malam Sabtu adalah menjadi pengacara majlis membuat pembukaan majlis dan penutup majlis previu. Kehadiran biasanya kaum Cina dan dibuat dalam versi English, tetapi ada juga kaum Melayu dan India hadir. Tujuan previu adalah untuk membuat promosi yang diiklankan di The Star dan untuk mendapatkan peserta. Kursus 2 hari ditawarkan pada harga RM1500 ketika itu. Pernah sekali kami dapat close 17 orang dalam satu malam, tapi ada juga ketika sekadar 2 atau 3 orang satu malam malah ada juga tidak dapat closing pun ada. Dapatlah saya hampir setahun bekerjasama dengan beliau. Di ketika itu saya dapat banyak pendedahan dan pengetahuan berinteraksi dengan orang ramai dalam mengendalikan perihal pernomboran.
.
Pada yang sama saya cuba menghantar satu artikel ke majalah Mingguan Wanita dan saya dapat satu ruangan di situ bermula mukasurat 52 untuk beberapa keluaran dan seterusnya kekal mukasurat 54 (Tahukah anda apa maksud pola 54?). Artikel saya tentang perkahwinan Dato' K dan Dato' Siti yang merujuk nama Dr Oliver Tan menjadi satu bahan promosi Dr Oliver. Pada saya, itu cara saya berterima kasih kepada beliau.
.
Saya juga bergerak bersama Dr Oliver Tan ke previu di Seremban dan selepas itu saya menjadi tenaga pengajar versi bahasa Malaysia. Iklan saya pernah muncul di Utusan Malaysia beberapa kali dan kami sempat buat beberapa sesi previu di De Palma Inn Ampang dan Hotel Carlton Shah Alam serta menganjurkan kelas untuk versi bahasa Malaysia di Crystal Crown Hotel, PJ. Namun, kelas versi Bahasa Malaysia tidak dapat bertahan lama kerana kekurangan peserta. Selepas itu kami berpisah di mana Dr Oliver Tan bergerak ke Pulau Pinang dan Singapura manakala saya di KL meneruskan kehidupan seperti biasa.
.
Kemudian saya pula memulakan kelas versi saya sendiri di Kelana Jaya yang mana saya buat pendekatan berbeza supaya tidak ada persamaan ketara. Kelas bermula dengan 2 orang peserta dan kelas seterusnya menjadi 20 orang. Pernah sekali kelas dibuat di Kompleks Tabung Haji dengan kehadiran seorang pelajar Cina dan di situlah Dr Aniza menjadi pelajar saya. Seterusnya, kelas pertama saya di luar KL adalah di Hotel Selesa di Pasir Gudang dengan kehadiran 10 orang peserta. Kelas yang paling ramai adalah di Hotel De Palma Inn Shah Alam pernah mencecah 80 orang. Di situlah Dr Azizan Osman menjadi pelajar saya pula. Selepas itu kelas di buat di UniKL, Jln Sultan Ismail, KL yang mana di situlah YBhg Dato' Dr Roslizam menjadi pelajar saya...dan seterusnya... bermulalah perjalanan hidup saya sebagai pengajar kaedah pernomboran hingga kini.
.
Pembelajaran setiap tahun berbeza, jadi kepada individu yang belajar dengan saya pada tahun 2006 lalu sudah tidak lagi sama dengan tahun 2010 kerana ada banyak penemuan dan peningkatan dibuat dalam pernomboran. Salah satunya adalah kaedah Graf Prestasi yang mana kita dapat mengira prestasi seseorang pada bulan, minggu, hari dan jam seseorang daripada tarikh lahir, dan pelbagai lagi tafsiran tambahan.
.
Sebagai seorang konsultan dalam bidang Sistem Kualiti dan Perniagaan, cara pendekatan saya adalah lebih kepada strategi peningkatan. Berbekalkan pengalaman sebagai auditor dalam bidang sistem kualiti ISO9001, sebagai pensyarah dalam bidang Statistik dan Sistem Kualiti serta latarbelakang saya dalam bidang sains hayat, membantu saya menggunakan pendekatan saintifik dan profesional dalam memperjuangkan kaedah pernomboran. Anda bertuah dapat mempelajarinya terus dengan saya dengan pelbagai jenis teknik dan taktik berbanding semasa saya belajar dahulu.
.
Untuk mendapatkan bahan kaedah pernomboran, pelbagai jenis penyelidikan dan bacaan dibuat daripada Primbon Jawa hinggalah ke astrologi Red Indian. Saya mencari sesuatu yang boleh digunapakai dengan praktikal, akhirnya Pernomboran Dinamik muncul hasil daripada pelbagai jenis kajian.
.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
.

Foto Kursus Unveil The 26 Billionaire Legends bersama YBhg Dato Dr Roslizam.
5 Dis di Pekan Meru, Klang.
.
Dapat ilmu pengetahuan daripada seorang pakar kewangan (PhD in Finance) berpengalaman sebagai penasihat kewangan serta seorang usahawan.
.
Ada cabutan bertuah dan hadiah menarik untuk peserta. Ada yang dapat beg tangan berharga RM600! (Kursus yuran RM380 tapi dapat hadiah RM600 memang berbaloi!).
.

.
Kursus bukan sekadar di kelas, tapi di sambung 2 hari selepas itu di Pavilion KL. Dato' bawa peserta-peserta pergi shopping kerana Dato' nak ajar bagaimana untuk dapatkan energi dan mindset kekayaan. Tentunya singgah di kedai Vertu. Tu ada yang bergaya dengan Vertu Limited Edition berharga RM300,000, belum launch lagi ketika itu dah dapat pegang awal. Sebaik sahaja kumpulan peserta masuk, pintu kedai ditutup dan peserta dilayan khas seperti VIP di dalam kedai.
.


.
.
Di Pavilion KL, berjalan seperti VIP sempat juga bercadang nak tempah sebuah kereta mewah!










.

.
.
.
.
Penat jalan bershopping, Dato' belanja makan di Restoran Korea. Hmm, dapat belajar, dapat energi, dapat hadiah, dapat belanja makan - tu mana nak cari kursus berbaloi macam ni!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.

TESTIMONI PESERTA KURSUS POLA 38: "salam cikgu, CD semalam yang cikgu beri tu berkesanlah, terasa bahang badan bila dgr cd tu, saya elemen api so rasa macam terbakar jer dan tenaga pun rasa lain lah...baru saya tau apa itu tenaga dalaman".
.
Semua peserta kursus pola 38 telah diberikan sekeping CD mengandungi ebook perihal minda kekayaan oleh beberapa pakar motivasi terkenal serta beberapa muzik "brainwaves" seperti alpha, delta dan theta, serta bunyi-bunyi elemen seperti elemen api, air dan kayu. Juga, peserta di berikan sebotol wangian bernombor 38 daripada Auralife (bernilai RM30). Haruman bernombor 38 adalah berwarna ungu untuk chakra crown iaitu untuk menghubungkan diri dengan dunia kerohanian, untuk memahami diri dan meningkatkan kesedaran - semuanya ini percuma!
.
Saya tidak memiliki angka 38, jadi menggunakan haruman nombor 38 membantu saya beri kelebihan dalam kerjaya sepertimana individu yang ada pola 38 semulajadi. Satu contoh tenaga dalaman ialah gerak hati, saya sendiri hairan bagaimana saya dapat sediakan betul-betul cukup naskah nota untuk peserta kursus, seolah-olah mengetahui jumlah peserta kursus yang datang.
.
Jika anda berminat untuk mendapatkan sebotol wangian aura bernombor 38 jenama Auralife, hubungi Puan Zuhaida 016 206 3496. Harga sebotol RM30 dan perlu tambah kos pos jika diposkan.
.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
KURSUS MTF INTRO DI HOTEL NASMIR, AUTOCITY, SEBERANG JAYA pada AHAD 19 DISEMBER 2010 (RM90) bersama cikgu A-D. Daftar jam 10 pagi. Kursus dari jam 11 pagi - 3 petang. Dapatkan borang di sini - email: qmas304@streamyx.com. Maklumat lanjut: Lynjb 019 7556102
.

KURSUS STRATEGI KEJAYAAN MELANGKAH DAN MENGHARUNGI TAHUN 2011 DENGAN BERKESAN DI HOTEL NASMIR, AUTOCITY, SEBERANG JAYA pada AHAD 19 DISEMBER 2010 (RM380) bersama cikgu A-D. Dari jam 3 petang - 7 malam. Bertemu Lynjb di sana nanti! Menggunakan teknik pernomboran dinamik dan arah dinamik serta pergerakan graf bulanan, mingguan dan harian untuk melakarkan strategi untuk berjaya dan kaya pada tahun 2011 nanti - dapatkan graf2 anda percuma di sana! Daftar: Lynjb 019 755 6102.
.
MAJLIS BERDOA KEKAYAAN JUTAWAN SEGERA NETWORKING & PEMIMPIN pada Selasa 14 Disember 2010 (RM100 seorang atau RM150 jika datang suami isteri/ ibu bapa anak) di Masjid "Besi" Masjid Tuanku Sultan Mizan, Putrajaya dari jam 5.30 petang - 8 malam. Masjid tersebut terletak di Precint 3, tidak jauh (2 km) daripada Masjid Putra. Berhampiran kawasan Kementerian Belia dan Sukan.
.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
.
PENEMUAN TERBARU: ROOT NUMBER ANDA PERLU DIRUJUK KEMBALI KEPADA KERJAYA IBU ATAU AYAH ANDA: Seringkali ramai yang menggunakan Root Number sebagai satu cara mengenalpasti kerjaya sesuai. Contohnya, Root Number 3 dikatakan sebagai elemen api dan sesuai untuk kerjaya berkaitan api seperti masakan dan elektrik serta komunikasi. Namun, elemen api juga sesuai dalam elemen kayu seperti pendidikan dan seterusnya sesuai juga elemen besi seperti kewangan atau kejuruteraan. Jadi, yang sebenarnya... yang mana satu!
.
Kajian saya mendapati Root Number anda ada kena-mengena dengan kerjaya ibu bapa anda di sekitar anda dilahirkan atau memang begitulah kerjaya ibu bapa anda. Jadi, lihat elemen Root Number anda dan kemudia rujuk kepada kerjaya ibu atau ayah anda untuk kenalpasti kerjaya.
.
Contohnya, saya adalah elemen api, rupanya ibu saya dulu pernah mengusahakan perniagaan makanan (elemen api), manakala ayah saya seorang posmen mengendalikan perihal surat (elemen kayu). Ibu saya juga pernah terlibat dalam dunia insuran dan ayah saya sebagai posmen tentunya sentiasa dalam pengangkutan (elemen besi). Namun, elemen yang paling relevan ialah berkaitan elemen kayu kerana ayah saya mengendalikan perihal surat dan bil seumpamanya. Oleh itu, elemen kayu sesuai dengan saya. Maka, pendidikan adalah fokus utama saya.
.
Isteri saya elemen air, maka boleh buat sesuatu dengan elemen air, api dan besi. Setakat ini isteri saya memang pernah berada dalam kerjaya berkaitan elemen air (perkhidmatan), api (beliau adalah Electrical Engineer) dan besi (kejuruteraan moulding). Namun, ibu isteri banyak berkaitan dengan perkhidmatan dan urusan orang ramai, maka fokus adalah berkaitan perkhidmatan.
.
Walau bagaimanapun, sebenarnya, kajian saya juga mendapati ROOT NUMBER ADALAH PERJALANAN HIDUP ANDA dan BUKANNYA KETETAPAN HIDUP/ KERJAYA ANDA. Seperti contoh isteri saya, beliau elemen air dan ada kena mengena dengan elemen api (Electrical) dan besi (kejuruteraan moulding automotif). Jadi, anda melalui elemen-elemen tersebut, dan bukannya anda perlu duduk di satu elemen sahaja sepanjang masa. Namun, kali ini untuk fokus dan bersistematik dalam hidup, kita pilih satu atau dua elemen yang sesuai sahaja supaya kita tidak buang masa dan tenaga.
.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------.
Worksyop 18 Disember: di No 69B, Tgkt 2, Atas bank BSN, Pekan Meru, Klang - Strategi Melangkah Tahun 2011 Dengan Berkesan. Jam 2.30 pm - 4.30 pm (RM50). Mari mengenali potensi dan konflik yang anda bakal lalui pada tahun 2011 nanti dan bagaimanakah menggunakan teknik pernomboran seperti pola dan arah dinamik serta graf hayat membantu anda untuk berjaya pada tahun 2011 nanti. Dapatkan bahan percuma perihal aspek tahun 2011. Boleh walk-in atau elok SMS dulu ke 016 624 9666 supaya pihak kami boleh maklumkan jika berlaku perubahan saat terakhir.
.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
PROGRAM MTF INTRO:
Isi kandungan Seminar MTF INTRO (RM90): Seminar Pengenalan.
1. Konsep Metafizik - Apa itu Metafizik.
2. Metodologi Kaedah.
3. Metafizik dan Sains.
4. Metafizik dan Islam.
5. Aplikasi Kaedah Pernomboran & Perbezaan dengan kaedah tarikh lahir yang lain.
6. Aplikasi Kaedah Pernomboran Statik dan Dinamik.
7. Aplikasi Kaedah Graf Hayat.
8. Kebaikan Kaedah.
9. Kaedah Pengiraan Kitaran Tahunan dan Pengalamannya.
.

Iklan di Harian Metro untuk Program kursus MTF INTRO.

Double click imej untuk besarkan imej.



















.
.
.
.
Untuk mendaftar, sila hubungi individu e-center berikut untuk mendapatkan borang pendaftaran serta membuat bayaran.
.
SENARAI E-CENTER MTF2U;
JOHOR BAHRU:
1.Mira 019 7006269-jb,skudai,kempas
2.Lynn Jb 019 7556102-tmn perling,tmn universiti,bukit indah
3.Ami 019 7576101-ulu tiram,senai,kulai,pontian
4.Reena 0137238186-larkin,majidee,kg melayu
.
PASIR GUDANG:
5.Shamsiah 012 9967848-tmnmawar,tmn air biru,tmn cendana,tmn dahlia
.
KOTA TINGGI:
6.Ayub 012 7579232-tmn daiman,tmn kota jaya,tmn mawi,tmn hijrah
.
SIMPANG RENGGAM:
7.Rimba 019 7052539-sedenak,layang-layang,simpang renggam
.
BATU PAHAT:
8.Lynda 012 7439207-tmn flora utama carefour,tmn bukit perdana,pura kencana.
.
N9/ Melaka / Selangor / Kedah / Perak / Perlis / Pulau Pinang – email ke qmas304@streamyx.com untuk dapatkan borang pendaftaran.
.
Selepas anda mendaftar dan membuat bayaran kepada kami, anda boleh pula menjadi ejen secara otomatik yang mana anda mendapat insentif untuk setiap kawan anda bawa. Untuk MTF Intro, anda mendapat RM10 untuk Level 1 bagi setiap orang yang datang ke kelas yang sama tetapi mendaftar atas nama anda sebagai pengenal “introducer”. Jika anda ada 50 kawan maka 50 X RM10 = RM500 (direct sponsor Insentive Level 1), bermakna anda telah datang ke seminar MTF secara percuma malah mendapat pendapatan menguntungkan pula. Dan jika 50 kawan anda itu setiap seorang membawa 50 kawan, maka anda mendapat RM5 X 50 X 50 = RM12,500 (Insentive level 2). Dan ada juga Insentive Level 3 dan 4 seterusnya.
.
Nota: Program MTF ini diuruskan oleh Mayussarah Resources di bawah Lynjb (019 755 6102).
.
Pendaftaran juga dibuka untuk MTF Intro bagi bandar-bandar berikut – sila pilih bandar yang berdekatan dengan anda dan tarikh yang sesuai dengan anda.

.
19/12/2010 9.00am – 1.00pm Seberang Jaya
26/12/2010 9.00am – 1.00pm Kuala Lumpur
26/12/2010 8.00pm – 11.00pm Johor Bahru
2/1/2011 9.00am – 1.00pm Melaka
2/1/2011 8.00pm – 11.00pm Shah Alam
9/1/2011 9.00am – 1.00pm Ipoh
9/1/2011 8.00pm – 11.00pm Kuala Lumpur
16/1/2011 9.00am – 1.00pm Johor Bahru
16/1/2011 8.00pm – 11.00pm Melaka
23/1/2011 9.00am – 1.00pm Shah Alam
30/1/2011 9.00am – 1.00pm Johor Bahru
30/1/2011 8.00pm – 11.00pm Melaka
6/2/2011 9.00am – 1.00pm Shah Alam
6/2/2011 8.00pm – 11.00pm Ipoh
13/2/2011 9.00am – 1.00pm Seberang Jaya
20/2/2011 9.00am – 1.00pm Kuala Lumpur
20/2/2011 8.00pm – 11.00pm Johor Bahru
.
























.
.
.
------------------------------------------------------------------------------------------------- .
WORKSYOP SABTU: worksyop Sabtu dibuat di pejabat saya di Meru.
.
Peta ke pejabat saya di Meru, Klang. Paling mudah ikut NKVE menghala ke Pelabuhan Klang/Shah Alam tetapi keluar di susur Setia Alam dan anda akan sampai di Tesco Setia Alam, Giant, Mc Donald dan Stesen Klang Sentral. Lalu depan Mc Donald terus ke depan hingga nampak Petronas dan kemudian RHB Bank. Berdepannya ada BSN dan saya berada di tingkat dua atas bank BSN! Pejabat saya bernombor 69, Tgkt 2, Atas BSN Pekan Meru.
.
Double click imej untuk besarkan imej.


.
.
.
.
.
.
.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
1 & 2 Jan Mersing (resort) Seminar 5 dalam 1
(336, 729, 696, Graf Hayat, Strategi 2011) RM3990. Daftar sblm 15 Dis: RM2990 Daftar: Lynjb 019 755 6102
.
------------------------------------------------------------------------------------------------- .
Buku KENALI POTENSI DIRI:
.
Dapatkan buku ini dengan menghubungi Puan Zuhaida 016 206 3496 atau zuha80@yahoo.com. Harga senaskah RM40 (tambah RM5 untuk penghantaran pos).












.
.
.
-------------------------------------------------------------------------------------------------.
Webinar Percuma Secara On-line pada setiap SELASA, 9pm bersama Master Eddy Rosyadie, semua dijemput hadir, kita bertemu secara on-line di depan komputer anda di rumah anda sendiri atau di mana-mana tempat yang ada WIFI:
Daftar di http://www.urdworld.org/modules/events/event.php?eid=12

.
-----------------------------------------------------------------------------------------------

Energy Booster: Dapatkan dari Admin URD di talian 016 524 7936. Telah terbukti meningkatkan dan mengimbangi Aura anda!
.
KINI ANDA BOLEH MEMBAYAR SECARA TUNAI ATAU KAD KREDIT.


.
.
.

------------------------------------------------------------------------------------------------- Berminat untuk mendapatkan nota percuma tentang cara pengiraan petak tarikh lahir dan previu keterangan tentang pola nombor kewangan? sila email ke qmas304@streamyx.com.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
Tempahan Laporan Graf Hayat: berminat untuk dapatkan graf hayat anda atau rakan atau ahli keluarga dan laporannya setebal lebih kurang 9 mukasurat yang dihantar kepada anda bercetak secara pos dalam bentuk binding (keterangan graf hayat sahaja dan tiada penjelasan pola nombor atau konsultansi dibuat berasingan), sila hubungi Puan Zuhaida 016 2063496 atau email: zuha80@yahoo.com. Sila berikan maklumat nama, jantina, tarikh lahir, jam lahir, negeri kelahiran serta alamat dan poskod serta nombor telefon. Cara bayaran bank-in akan diberitahu. Harga RM90 untuk setiap individu.
.
Jika memerlukan laporan graf hayat beserta pola-pola nombor DAN sesi konsultansi 1 jam, boleh hubungi Encik Zaini Ahmad (019 267 6727 atau email:
zainifruta@gmail.com. Harga RM150 untuk setiap perkhidmatan tersebut.

.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
Samazon Energy Booster:
.
Tempah sekarang di Admin URD di telefon 016 216 3796.


Testimoni: cikgu, selepas sy memakai pendant 769, mmg banyak perubahan. saya betul-betul bersyukur dapat dipertemukan dgn cikgu dan hadir ke kursus tempoh hari (8 & 9 mei,JB)... terutama mengenai kedai saya, orang semakin ramai cikgu. saya betul-betul gembira. angka 7 networking tu mmg betul-betul ada "power"... dulu sebelum pakai pendant, setiap hari bangun pagi saya akan sakit kaki (sebab byk berjalan amik dan hantar pesanan/makanan di kedai). tapi selepas pakai pendant, alhamdulillah. sakit kaki dah tak ada. n betul-betul saya terkejut. saya tak pernah pi urut atau apa-apa. cuma lepas pakai pendant ni betul-betul saya terasa perubahannya.
.
.
.
.
.
.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
Salam Perjuangan dan Kejayaan Berkekalan Sepanjang Hayat Sepanjang Masa,
Cikgu Eddyrosyadi (A-D)
Rakan Konsultan Halatuju Hidup dan Perniagaan Anda.


o
b
posted by eddy Rosyadie Mohd Samsury @ 11:09 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

About Me


EDDY ROSYADIE MOHD SAMSURY

(Perancang pengurusan Hala
Tuju Hidup)
Penulis Kolumunis `Mingguan Wanita `Penulis buku `CJP`
Email:
qmas304@streamyx.com

http://eddyrosyadi.weebly.com

Previous Post
Archives
ADMIN BLOG EDDY


ARY
Phone :012 902 6972
my facebook

محمد أشعري عبد الرزاق

Reka Lencana Anda
CONSULTANT 

Zaini ahmad 
     019-2676727
Azli Shah            012-3127296
Nor Azlina            019-3869011
Dr Aniza              019-2438151
 

FORUM CHAT

Template by

image link to web design website

Provided by website design company .

 

widgeo.net

Site Meter
Blogger Templates