waktu malaysia
 
galeri gambar
 
tempahan online


TEMPAHAN ONLINE

iklan

 





 

jadual  kursus/Seminar
BULAN KURSUS/SEMINAR
Kursus
 
dipejabat
Meru, Klang

sesi Consultant
No 69, Tgkt 2, Jalan Besar, Pekan Meru
(Atas Bank BSN depan RHB Bank)
iklan tajaan

 

 

 




 

Wednesday, December 15, 2010
Kekayaan dari Doa, Ilmu, Usaha & Tawakal
Assalamualaikum & Selamat Sejahtera, Salam 1 Malaysia,
daripada Cikgu/ Master EDDYROSYADI (Cikgu A-D)
Pengasas Kaedah Strategi Potensi dan Prestasi Dinamik Pernomboran
Tarikh lahir, Jam lahir, nama, nombor handphone, no plet kereta, no kad pengenalan, nombor akaun bank dan segala jenis pernomboran.
Penulis buku "Cinta, Jodoh & Perkahwinan", "Juara Pentas", "Kuasailah Diri Anda". Kolumnis Mingguan Wanita.
Pencipta kaedah Graf Prestasi Bulanan, Mingguan, Harian & Jam, kaedah teknik kasih dua hala & petak pendua dan pentiga serta petak pembayang, kaedah Kiraan Nama, No handphone, No Kad Pengenalan, No Plet Kenderaan, Tafsiran Tambahan Graf Hayat, Kaedah CheckMate! Graf Hayat + Pernomboran, Teknik No Siri Duit 6, Teknik Pola 38.
.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
Mark Zukerberg berumur 26 tahun, adalah World's Youngest Billionaire, kini dinamakan sebagai TIME Person of The Year 2010. Jika anda mengira berapa banyak angka 6, beliau ada 4+2 iaitu 4 angka 6 dan 2 angka 5 yang dibolehubah jadi 6. Banyak angka 6 berpotensi jutawan. Beliau kini memiliki USD6.9 billion. Di negara kita ini ramai juga yang punyai tarikh lahir atau petak yang sama, kenapa mereka tidak jutawan? Mungkin belum masanya, atau mungkin mereka tidak tahu yang mereka itu mampu jadi jutawan! Bagaimana caranya untuk kenal potensi dan mencipta kekayaan? Tidak perlu pergi jauh, di sini ada jawapannya! Beliau juga anda 3 angka 7 iaitu berkaitan network dan ada 4 angka 1 iaitu berkaitan dengan pemikiran yang dalam dan jauh (beliau adalah pembangun perisian).
.
Apa kaitan Root number 5 dengan rangkaian sosial? Kerana 5 adalah elemen tanah menguasai elemen air, maka berkaitan dengan networking adalah sesuai.
.
Pelajarilah pelbagai teknik dan taktik pernomboran untuk kenalpasti dan meningkatkan potensi anda! Di mana nak pelajari tu? Di sini, dengan kami di seminar/ worksyop/ kursus yang berkaitan. Jika ramai para usahawan, Dato', Dr. dan pelbagai lagi golongan individu sudah belajar dengan kami dan berjaya, kenapa tidak anda pula mempelajarinya untuk menjadi lebih berjaya?
.
SEMINAR 2KAYA (kaya pelaburan dan kewangan) bakal dibuat pada 5 Febuari 2011 yang menggabungkan pembelajaran pernomboran perihal kekayaan dan doa kekayaan. Nantikan pengumuman seterusnya.
.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
WAKTU BERDOA KEKAYAAN JUTAWAN SEGERA & NETWORKING (Waktu Berdoa Gred 2):
Pada: 23 Disember 2010 - MALAM JUMAAT !
Jam : Antara 9.30 malam - 11.30 malam.
.
Kepada peserta kursus Unveil bersama YBhg Dato Dr Roslizam yang lalu, anda dijemput untuk hadir ke rumah YBhg Dato di Kota Damansara (berhampiran Giant Kota Damansara iaitu simpang pertama selepas tol Kota Damansara) untuk majlis tahlil pada 23 Disember. Sila datang 6.30 pm. Daftar: Puan Zuhaida 016 206 3496.
.
Kepada rakan-rakan, pelanggan dan peserta kursus yang lain, anda diminta membuat majlis berdoa anda secara sendirian atau berkumpulan anda sendiri. Berdoa tidak semestinya bersolat, jadi sama ada anda rakan bukan Islam atau yang dalam tempoh uzur, anda boleh berdoa mengikut cara anda sendiri. Kepada sesiapa yang nak buka syarikat pada hari tersebut 23 Dis, sila dapatkan waktu sesuai buka syarikat (waktu berdoa gred 3) di qmas304@streamyx.com secara percuma.
.
Semoga berjaya sentiasa! Semoga 2011 menjana kekayaan untuk anda.
.
------------------------------------------------------------------------------------------------- .
KURSUS UNVEIL THE 26 BILLIONAIRE LEGENDS: YBhg Dato Dr Roslizam
Tarikh: Ahad 26 Disember
Masa: 9.26 pagi - 6.26 petang.
Tempat: belum pasti, kalau ramai di Taman Tasik Shah Alam. Jika kurang 10 orang di Meru.
Yuran:
RM390 seorang
RM200 seorang kepada bekas peserta kursus Unveil yang mahu datang sekali lagi.
Daftar: Puan Zuhaida 016 206 3496.
.
Juga, cadangan kursus bersama YBhg Dato di Singapura (Januari 2011) dan Hong Kong (Jun 2011) di mana anda belajar kursus Unveil di sana secara lebih praktikal!
.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
TESTIMONI BERDOA WAKTU KEKAYAAN 14 DIS
(sebelah malam)


Salam buat Cikgu AD ,

Saya cuma nak berkongsi dengan cikgu sahaja apa yang telah berlaku kepada saya selepas berdoa 14 Disember 2010 , semalam ....so semalam sy dah lengkap berpkaian sembahyang ...sepanjang tempoh tersebut... hingga maghrib, sy xputus-putus berdoa. Apa yang saya nak bagitau di sini , hari ni sy dapat call dari pegawai bank bahawa pinjaman bernilai RM120 000 lulus setelah 3 kali tidak lepas sebelum ini , Alhamdulillah.memang xdisangka-sangka kerana sy memang merasakan sudah tidak ada jalan ...tapi jalan itu saya masih terbuka utk saya..........Terima kasih cikgu .
Walaupun saya belum ada kesempatan untuk menyertai mana-mana kursus selepas kursus 24 Oktober 2009 dulu , tapi saya tetap mengikuti blog cikgu untuk mendapat info terkini..Syabas saya ucapkan kepada cikgu kerana berjaya mengorak langkah lebih maju ke depan......
.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
.
PENEMUAN TERBARU: TAFSIRAN TAMBAHAN KITARAN TAHUN 7 TAHUN KEHILANGAN: seperti selalu saya memberitahu bahawa kitaran tahun 7 adalah tahun di mana seseorang itu mengalami sebentuk kerugian, kegagalan dan kehilangan, dan daripada situ maka timbullah kesedaran kerohanian (rasa nak bertaubat). Tujuan kitaran 7 adalah untuk kita beringat dan kembali semula kepada Yang Maha Esa, dengan "ditarik nikmat" oleh-Nya, maka kita manusia ini barulah tersedar akan tersasarnya dia dari Yang Maha Kuasa.
.
Tafsiran tambahan: "Kehilangan" yang dimaksudkan adalah ujian kepada sesuatu yang utama atau paling penting dalam hidup kita. Kita akan diuji dengan kehilangan atau peristiwa-peristiwa yang menjurus kepada kehilanganya perkara itu untuk kita merasa betapa pentingnya perkara itu;
.
- sesuatu yang anda paling takuti: contohnya, anda takut untuk berjumpa dengan ibu mertua anda, maka anda akan diuji dengan sesuatu perkara yang melibatkan anda dan ibu mertua anda.
- sesuatu yang anda paling hargai/ sukai/ sayangi: contohnya, anda bangga dengan kereta Mercedez SLK anda yang terunggul di kampung anda di Hulu Tembeling, maka anda akan diuji dengan kereta anda itu.
- sesuatu yang anda paling anda mahukan terjadi secara negatif: contohnya, selama ini anda bencikan suami anda, maka anda akan diuji dengan peristiwa melibatkan beliau dan keluarga anda.
.
Untuk melalui kitaran tahun 7, eloklah banyakkan bertaubat dan amal ibadah serta jariah, infak, sedekah dan zakat. Yang kaya tu, beringat-ingatlah sedekah, belanja dan bantu perjuangan kami pun ok juga. Yang miskin pula, masih perlu tingkatkan keimanan dan kerohanian kerana Yang Maha Esa akan uji kemiskinan anda juga. Jadi, sama ada kaya atau miskin, semuanya kena. Cuma tahap kehilangan itu berbeza mengikut tahap atau potensi seseorang.
.
Individu kitaran tahunan 7 tahun 2010 adalah seperti bekas Ketua Polis Negara yang baru ditamatkan kontrak, seorang sultan di sebuah negeri yang kehilangan takhta, seorang peguam yang dituduh terlibat dalam pembunuhan ngeri. Jadi, bagaimana anda untuk tahun 2011 ini?
.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
AKAN DATANG: Bulan Febuari 2011 - Seminar Keserasian Perkahwinan PERCUMA! secara graf hayat dan kaedah pernomboran dinamik. Anda datang percuma dengan pasangan anda (suami/isteri, tunang, boyfriend/girlfriend). Hadir berpasangan yuran RM150 manakala hadir berseorangan yuran adalah RM150. Berminat untuk hadir seminar (tempat Shah Alam/ Klang dan tarikh akan diberitahu nanti) sila hantar nama anda ke email: qmas304@streamyx.com.
.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
KURSUS MTF INTRO DI HOTEL NASMIR, AUTOCITY, SEBERANG JAYA pada AHAD 19 DISEMBER 2010 (RM90) bersama cikgu A-D. Daftar jam 10 pagi. Kursus dari jam 11 pagi - 3 petang. Dapatkan borang di sini - email: qmas304@streamyx.com. Maklumat lanjut: Lynjb 019 7556102
.

KURSUS STRATEGI KEJAYAAN MELANGKAH DAN MENGHARUNGI TAHUN 2011 DENGAN BERKESAN DI HOTEL NASMIR, AUTOCITY, SEBERANG JAYA pada AHAD 19 DISEMBER 2010 (RM380) bersama cikgu A-D. Dari jam 3 petang - 7 malam. Bertemu Lynjb di sana nanti! Menggunakan teknik pernomboran dinamik dan arah dinamik serta pergerakan graf bulanan, mingguan dan harian untuk melakarkan strategi untuk berjaya dan kaya pada tahun 2011 nanti - dapatkan graf2 anda percuma di sana! Daftar: Lynjb 019 755 6102.
.
WORKSHOP SABTU 18 DISEMBER: Pejabat Meru, Klang. Jam 2.30 pm - 4.30 pm (RM50). Strategi Melangkah Tahun 2011 Dengan Berkesan. Sila bawa graf hayat atau maklumat jam dilahirkan. Pelajarilah bagaimana menggunakan kaedah pernomboran untuk menganalisa persediaan yang perlu anda lakukan dan apa yang patut anda buat untuk tahun 2011. Analisa kitaran tahun dan pola setiap bulan dari Januari ke Disember, serta bagaimana mengaklipasikan pernomboran sesuai dengan keupayaan anda untuk merebut peluang kekayaan tahun 2011. Mencari penyelesaian dan jawapan seperti;
.
1. Bolehkah kami buat majlis perkahwinan tahun 2011? Kalau ya, bulan berapa sesuai?
2. Bulan berapakah saya berada pada tahap kritikal dan sebab kenapa? Apa cara mengatasinya.
3. Bulan berapakah saya berada pada tahap maksima dan bagaimana menggunakannya?
4. Saya diberitahu tahun 2011 tahun pendidikan, pelaburan dan makanan, yang mana satu menjadi kekuatan saya? Bulan berapa saya boleh bertindak? Kenapa saya tidak boleh buat pelaburan?
5. Kitaran tahunan saya berapa tahun depan? Apa masalah dan peluangnya? Serta bagaimana mengatasinya.
6. Bagaimanakah untuk saya kembali naik semula pada tahun 2011 setelah mengalami kejatuhan setelah beberapa tahun ini? Apa strategi yang sesuai dengan 2011 untuk saya?
7.
.
Modul di atas akan juga dibincangkan pada Seminar Strategi Melangkah Tahun 2011 di Hotel Nasmir, Autocity, Seberang Jaya pada 19 Disember 3 pm - 7 pm (daftar: Lynjb 019 7556102).

.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------.
Worksyop 18 Disember: di No 69B, Tgkt 2, Atas bank BSN, Pekan Meru, Klang - Strategi Melangkah Tahun 2011 Dengan Berkesan. Jam 2.30 pm - 4.30 pm (RM50). Mari mengenali potensi dan konflik yang anda bakal lalui pada tahun 2011 nanti dan bagaimanakah menggunakan teknik pernomboran seperti pola dan arah dinamik serta graf hayat membantu anda untuk berjaya pada tahun 2011 nanti. Dapatkan bahan percuma perihal aspek tahun 2011. Boleh walk-in atau elok SMS dulu ke 016 624 9666 supaya pihak kami boleh maklumkan jika berlaku perubahan saat terakhir.
.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
PROGRAM MTF INTRO:
Isi kandungan Seminar MTF INTRO (RM90): Seminar Pengenalan.
1. Konsep Metafizik - Apa itu Metafizik.
2. Metodologi Kaedah.
3. Metafizik dan Sains.
4. Metafizik dan Islam.
5. Aplikasi Kaedah Pernomboran & Perbezaan dengan kaedah tarikh lahir yang lain.
6. Aplikasi Kaedah Pernomboran Statik dan Dinamik.
7. Aplikasi Kaedah Graf Hayat.
8. Kebaikan Kaedah.
9. Kaedah Pengiraan Kitaran Tahunan dan Pengalamannya.
.

Iklan di Harian Metro untuk Program kursus MTF INTRO.

Double click imej untuk besarkan imej.



















.
.
.
.
Untuk mendaftar, sila hubungi individu e-center berikut untuk mendapatkan borang pendaftaran serta membuat bayaran.
.
SENARAI E-CENTER MTF2U;
JOHOR BAHRU:
1.Mira 019 7006269-jb,skudai,kempas
2.Lynn Jb 019 7556102-tmn perling,tmn universiti,bukit indah
3.Ami 019 7576101-ulu tiram,senai,kulai,pontian
4.Reena 0137238186-larkin,majidee,kg melayu
.
PASIR GUDANG:
5.Shamsiah 012 9967848-tmnmawar,tmn air biru,tmn cendana,tmn dahlia
.
KOTA TINGGI:
6.Ayub 012 7579232-tmn daiman,tmn kota jaya,tmn mawi,tmn hijrah
.
SIMPANG RENGGAM:
7.Rimba 019 7052539-sedenak,layang-layang,simpang renggam
.
BATU PAHAT:
8.Lynda 012 7439207-tmn flora utama carefour,tmn bukit perdana,pura kencana.
.
N9/ Melaka / Selangor / Kedah / Perak / Perlis / Pulau Pinang – email ke qmas304@streamyx.com untuk dapatkan borang pendaftaran.
.
Selepas anda mendaftar dan membuat bayaran kepada kami, anda boleh pula menjadi ejen secara otomatik yang mana anda mendapat insentif untuk setiap kawan anda bawa. Untuk MTF Intro, anda mendapat RM10 untuk Level 1 bagi setiap orang yang datang ke kelas yang sama tetapi mendaftar atas nama anda sebagai pengenal “introducer”. Jika anda ada 50 kawan maka 50 X RM10 = RM500 (direct sponsor Insentive Level 1), bermakna anda telah datang ke seminar MTF secara percuma malah mendapat pendapatan menguntungkan pula. Dan jika 50 kawan anda itu setiap seorang membawa 50 kawan, maka anda mendapat RM5 X 50 X 50 = RM12,500 (Insentive level 2). Dan ada juga Insentive Level 3 dan 4 seterusnya.
.
Nota: Program MTF ini diuruskan oleh Mayussarah Resources di bawah Lynjb (019 755 6102).
.
Pendaftaran juga dibuka untuk MTF Intro bagi bandar-bandar berikut – sila pilih bandar yang berdekatan dengan anda dan tarikh yang sesuai dengan anda.

.
19/12/2010 : 11.00am – 3.00pm : Seberang Jaya
26/12/2010 9.00am – 1.00pm Kuala Lumpur
26/12/2010 8.00pm – 11.00pm Johor Bahru
2/1/2011 9.00am – 1.00pm Melaka
2/1/2011 8.00pm – 11.00pm Shah Alam
9/1/2011 9.00am – 1.00pm Ipoh
9/1/2011 8.00pm – 11.00pm Kuala Lumpur
16/1/2011 9.00am – 1.00pm Johor Bahru
16/1/2011 8.00pm – 11.00pm Melaka
23/1/2011 9.00am – 1.00pm Shah Alam
30/1/2011 9.00am – 1.00pm Johor Bahru
30/1/2011 8.00pm – 11.00pm Melaka
6/2/2011 9.00am – 1.00pm Shah Alam
6/2/2011 8.00pm – 11.00pm Ipoh
13/2/2011 9.00am – 1.00pm Seberang Jaya
20/2/2011 9.00am – 1.00pm Kuala Lumpur
20/2/2011 8.00pm – 11.00pm Johor Bahru
.
























.
.
.
------------------------------------------------------------------------------------------------- .
WORKSYOP SABTU: worksyop Sabtu dibuat di pejabat saya di Meru, Klang
.
Peta ke pejabat saya di Meru, Klang. Paling mudah ikut NKVE menghala ke Pelabuhan Klang/Shah Alam tetapi keluar di susur Setia Alam dan anda akan sampai di Tesco Setia Alam, Giant, Mc Donald dan Stesen Klang Sentral. Buat U-turn dibawah flyover selepas Tesco. Lalu depan Mc Donald terus ke depan hingga nampak Petronas dan kemudian RHB Bank. Berdepannya ada BSN dan saya berada di tingkat dua atas bank BSN! Pejabat saya bernombor 69, Tgkt 2, Atas BSN Pekan Meru.
.
Double click imej untuk besarkan imej.


.
.
.
.
.
.
.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
1 & 2 Jan Mersing (resort) Seminar 5 dalam 1
(336, 729, 696, Graf Hayat, Strategi 2011) RM3990. Daftar sblm 15 Dis: RM2990 Daftar: Lynjb 019 755 6102
.
------------------------------------------------------------------------------------------------- .
Buku KENALI POTENSI DIRI:
.
Dapatkan buku ini dengan menghubungi Puan Zuhaida 016 206 3496 atau zuha80@yahoo.com. Harga senaskah RM40 (tambah RM5 untuk penghantaran pos).












.
.
.
-------------------------------------------------------------------------------------------------.
Webinar Percuma Secara On-line pada setiap SELASA, 9pm bersama Master Eddy Rosyadie, semua dijemput hadir, kita bertemu secara on-line di depan komputer anda di rumah anda sendiri atau di mana-mana tempat yang ada WIFI:
Daftar di http://www.urdworld.org/modules/events/event.php?eid=12

.
-----------------------------------------------------------------------------------------------

Energy Booster: Dapatkan dari Admin URD di talian 016 524 7936. Telah terbukti meningkatkan dan mengimbangi Aura anda!
.
KINI ANDA BOLEH MEMBAYAR SECARA TUNAI ATAU KAD KREDIT.


.
.
.

------------------------------------------------------------------------------------------------- Berminat untuk mendapatkan nota percuma tentang cara pengiraan petak tarikh lahir dan previu keterangan tentang pola nombor kewangan? sila email ke qmas304@streamyx.com.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
Tempahan Laporan Graf Hayat: berminat untuk dapatkan graf hayat anda atau rakan atau ahli keluarga dan laporannya setebal lebih kurang 9 mukasurat yang dihantar kepada anda bercetak secara pos dalam bentuk binding (keterangan graf hayat sahaja dan tiada penjelasan pola nombor atau konsultansi dibuat berasingan), sila hubungi Puan Zuhaida 016 2063496 atau email: zuha80@yahoo.com. Sila berikan maklumat nama, jantina, tarikh lahir, jam lahir, negeri kelahiran serta alamat dan poskod serta nombor telefon. Cara bayaran bank-in akan diberitahu. Harga RM90 untuk setiap individu.
.
Jika memerlukan laporan graf hayat beserta pola-pola nombor DAN sesi konsultansi 1 jam, boleh hubungi Encik Zaini Ahmad (019 267 6727 atau email:
zainifruta@gmail.com. Harga RM150 untuk setiap perkhidmatan tersebut.

.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
Samazon Energy Booster:
.
Tempah sekarang di Admin URD di telefon 016 216 3796.


Testimoni: cikgu, selepas sy memakai pendant 769, mmg banyak perubahan. saya betul-betul bersyukur dapat dipertemukan dgn cikgu dan hadir ke kursus tempoh hari (8 & 9 mei,JB)... terutama mengenai kedai saya, orang semakin ramai cikgu. saya betul-betul gembira. angka 7 networking tu mmg betul-betul ada "power"... dulu sebelum pakai pendant, setiap hari bangun pagi saya akan sakit kaki (sebab byk berjalan amik dan hantar pesanan/makanan di kedai). tapi selepas pakai pendant, alhamdulillah. sakit kaki dah tak ada. n betul-betul saya terkejut. saya tak pernah pi urut atau apa-apa. cuma lepas pakai pendant ni betul-betul saya terasa perubahannya.
.
.
.
.
.
.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
Salam Perjuangan dan Kejayaan Berkekalan Sepanjang Hayat Sepanjang Masa,
Cikgu Eddyrosyadi (A-D)
Rakan Konsultan Halatuju Hidup dan Perniagaan Anda.
posted by eddy Rosyadie Mohd Samsury @ 7:20 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

About Me


EDDY ROSYADIE MOHD SAMSURY

(Perancang pengurusan Hala
Tuju Hidup)
Penulis Kolumunis `Mingguan Wanita `Penulis buku `CJP`
Email:
qmas304@streamyx.com

http://eddyrosyadi.weebly.com

Previous Post
Archives
ADMIN BLOG EDDY


ARY
Phone :012 902 6972
my facebook

محمد أشعري عبد الرزاق

Reka Lencana Anda
CONSULTANT 

Zaini ahmad 
     019-2676727
Azli Shah            012-3127296
Nor Azlina            019-3869011
Dr Aniza              019-2438151
 

FORUM CHAT

Template by

image link to web design website

Provided by website design company .

 

widgeo.net

Site Meter
Blogger Templates