waktu malaysia
 
galeri gambar
 
tempahan online


TEMPAHAN ONLINE

iklan

 





 

jadual  kursus/Seminar
BULAN KURSUS/SEMINAR
Kursus
 
dipejabat
Meru, Klang

sesi Consultant
No 69, Tgkt 2, Jalan Besar, Pekan Meru
(Atas Bank BSN depan RHB Bank)
iklan tajaan

 

 

 




 

Monday, December 20, 2010
Kejayaan adalah kekayaan
Assalamualaikum & Selamat Sejahtera, Salam 1 Malaysia,
daripada Cikgu/ Master EDDYROSYADI (Cikgu A-D)
Pengasas Kaedah Strategi Potensi dan Prestasi Dinamik Pernomboran
Tarikh lahir, Jam lahir, nama, nombor handphone, no plet kereta, no kad pengenalan, nombor akaun bank dan segala jenis pernomboran.
Penulis buku "Cinta, Jodoh & Perkahwinan", "Juara Pentas", "Kuasailah Diri Anda". Kolumnis Mingguan Wanita.
Pencipta kaedah Graf Prestasi Bulanan, Mingguan, Harian & Jam, kaedah teknik kasih dua hala & petak pendua dan pentiga serta petak pembayang, kaedah Kiraan Nama, No handphone, No Kad Pengenalan, No Plet Kenderaan, Tafsiran Tambahan Graf Hayat, Kaedah CheckMate! Graf Hayat + Pernomboran, Teknik No Siri Duit 6, Teknik Pola 38.
.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
Perkhidmatan logistik, pengangkutan dan penginapan di London/UK: Jika anda memerlukan perkhidmatan tersebut boleh hubungi Encik Nasri di talian +44 (0) 207 792 8845 atau +44 (0) 782 556 3483 atau email di n.rashid@crownaceuk.com. Website: www.shippingtomalaysia.co.uk.
.

-------------------------------------------------------------------------------------------------
.


Maklumat kursus Unveil 26 Billionaire Legend of YBhg Dato' Dr Roslizam pada 26 Disember ini jam 9.26 pagi - 6.26 petang. Daftar: Puan Zuhaida 016 206 3496.

Double click atas imej untuk besarkan imej.















.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
WAKTU BERDOA KEKAYAAN JUTAWAN SEGERA & NETWORKING
(Waktu Berdoa Gred 2):
Pada: 23 Disember 2010 - MALAM JUMAAT ! Elok tu beribadat beramal berdoa berimpian
Jam : Antara 9.30 malam - 11.30 malam.
.
Semoga berjaya sentiasa! Semoga 2011 menjana kekayaan untuk anda.
.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
.
PROGRAM JABATAN BERSAMA MASYARAKAT: Anjuran MPK KUANTAN - tajaan www.redquattro.weebly.com
Bertempat di Padang MPK Kuantan pada 24, 25, 26 Disember. Banyak aktiviti disediakan. Lawati laman web di atas untuk keterangan lanjut atau hubungi Sdra Nizam 0177796797.
.
------------------------------------------------------------------------------------------------- .
Bulan Febuari 2011 - Seminar Keserasian Perkahwinan PERCUMA! secara graf hayat dan kaedah pernomboran dinamik. Anda datang percuma dengan pasangan anda (suami/isteri, tunang, boyfriend/girlfriend). Hadir berpasangan yuran RM150 manakala hadir berseorangan yuran adalah RM150. Berminat untuk hadir seminar (tempat Shah Alam/ Klang dan tarikh akan diberitahu nanti) sila hantar nama anda ke email: qmas304@streamyx.com.
.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
BATU GELIGA ASLI SEBAGAI MEMBANTU PELARIS PERNIAGAAN:
Kepada mana-mana individu yang berminat untuk mendapatkan seketul batu geliga Ular atau batu geliga Embun (hijau) untuk pelaris perniagaan, seri diri dan sebagainya pada harga RM25 ribu (geliga ular) atau RM20 ribu (geliga embun) lebih kurang sebesar guli bukan untuk cincin, terutamanya untuk pemilik perniagaan diletakkan di dalam premis perniagaan. Dikatakan banyak restoran menggunakan batu geliga embun yang diletakkan di meja cashier untuk meningkatkan rezeki. Jika anda serius mahu milikinya dan mempunyai tunai yang cukup (bayaran tunai sahaja), sila hubungi saya di email qmas304@streamyx.com atau SMS/telefon 016 2379856 yang mana nanti saya akan temukan anda dengan pemilik asalnya bagi tujuan demonstrasi, transaksi dan akad.
.
Pemilik asal bukan seorang pengamal apa-apa ilmu, hanya seorang wanita biasa cuma mempunyai kelebihan unik yang mana batu-batu geliga itu muncul di dalam rumahnya dengan sendirinya semenjak 10 tahun yang lalu hingga kini. Sebelum ini beliau tidak menjualnya pernah ditawarkan RM50 ribu seketul oleh individu yang mencarinya, namun oleh kerana kini sudah terlalu banyak, maka baru dapatlah persetujuan daripada mentornya untuk menjualkannya tetapi pada harga yang lebih rendah atas dasar jariah membantu.
.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
GERHANA PENUH BULAN: Berlaku pada Dis 21. Jika anda memiliki batu cincin atau bahan kristal, elok “jemur” barangan anda di bawah cahaya bulan mengambang untuk recharge tenaganya. Basuhlah dahulu dengan air bersih atau air garam atau cara-cara cleansing yang sewajarnya. Juga, kepada peserta pola 38, anda dicadangkan untuk membuat latihan teknik pola 38 di bawah cahaya bulan dan apabila bulan gerhana untuk solat sunat gerhana. Ini masanya untuk anda “hantar” dan luah impian dan doa anda ke tenaga alam semesta. Mudah-mudahan ikhtiar ini membantu anda menjadi seorang yang berjaya.

.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
KURSUS UNVEIL THE 26 BILLIONAIRE LEGENDS (BASIC) PADA 26 DISEMBER 2010: JAM 9.26 PAGI – 6.26 PETANG: Bersempena dengan penutup tirai 2010 dan kebetulan tarikh 26 Disember, maka tawaran yuran RM390 sahaja. Mulai tahun 2011, harga kursus akan diselaraskan kepada RM699 untuk seluruh Malaysia. Oleh yang demikian, ambil peluang tawaran ini. Dapatkan ilmu pengetahuan dan hadiah-hadiah menarik di situ nanti.

.
Pembimbing anda ialah YBhg Dato’ Dr Roslizam adalah seorang usahawan, pelabur yang berjaya, penasihat kewangan memiliki lebih 10 tahun pengalaman dalam dunia kewangan termasuk kewangan offshore memiliki PhD in Finance serta pelbagai penghargaan dalam pelbagai ilmu termasuk NLP dan seumpamanya. Datanglah untuk pelajari ilmu kekayaan dan kejayaan dalam kewangan daripada pengalaman dan pengetahuan individu yang benar-benar terlibat dalam dunia kewangan itu sendiri.
.
Tempat kursus: Sama ada di pejabat Pekan Meru, Klang atau di Taman Tasik Shah Alam (mengikut jumlah peserta). Diminta mendaftar Puan Zuhaida 016 206 3496 sebelum 24 Disember dengan bayaran deposit atau penuh untuk kita mengetahui jumlah peserta. Daftar sekarang.
.
Anda yang telah membuat bayaran deposit atau penuh untuk kursus 26 Disember dipelawa untuk hadir ke Majlis Tahlil di kediaman YBhg Dato Dr Roslizam pada 23 Disember 2010 (bertemu dan berkonvoi di Tol Kota Damansara jam 6.30 petang), pastikan anda daftar sebelum 23 Disember untuk kita mengetahui jumlah peserta.
.
Juga, berdoa special kekayaan pada 26 Disember 2010 bersama Cikgu A-D dan YBhg Dato’ Dr. Roslizam.
.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
MAJLIS TAHLIL 23 DISEMBER 2010 DI KEDIAMAN YBHG DATO DR ROSLIZAM DI KOTA DAMANSARA: kepada peserta kursus Unveil 5 Dis yang lalu (serta yang daftar untuk 26 Dis ini) dijemput hadir. Kita bertemu dan berkonvoi dari kawasan rehat Tol Kota Damansara jam 6.30 petang. Kediaman Dato berada di simpang pertama selepas tol. Tentu sekali kita akan bertahlil dan kemudian berdoa pada jam 9.30 malam – 11.30 malam untuk doa kekayaan dan menjadi pemimpin hebat. Semoga ikhtiar ini membantu anda dalam mendapat kejayaan apabila melangkah masuk tahun 2011.
.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
TESTIMONI MAJLIS BERDOA KEKAYAAN 14 DIS (Sebelah Maghrib di Putrajaya): Sdra Nor Edie (Avail) Batu Pahat menceritakan beliau terasa ada kelainan pada dirinya, terutamanya sambutan orang ramai yang makin mengagumi kepimpinannya, serta juga bermimpi memegang duit yang banyak. Memang doa pada hari tu adalah superpower gred 1 untuk kekayaan jutawan segera, menjadi pemimpin organisasi yang dihormati dan mendapatkan network yang ramai. Ikhtiarlah anda pada 23 Disember ini pula.
.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------.
JADUAL SEMINAR CIKGU A-D
25 Disember - tiada workshop
26 Disember - tiada kelas (diganti kelas Unveil bersama YBhg Dato Dr Roslizam).
1 Jan 2011 - Kursus Strategi Tahun 2011 dan Pelaburan Emas - MERU

8 Jan 2011 - Workshop Sabtu di Meru – Teknik Kejayaan Pola 7.
15 Jan - tiada kelas (cikgu AD akan berada di Batam, Indonesia)
22 Jan - workshop Sabtu di Meru – Teknik Jurujual / Sales Berkesan.
29 Jan - Kursus Strategi Tahun 2011 dan Pelaburan Emas di JB bersama Lynjb.
.
Sesi MTF INTRO DITANGGUHKAN pada 25 Dis, 26 Dis, 1 Jan dan 2 Jan (KL, JB, Melaka, Shah Alam). Sebarang pertanyaan: Lynjb 019 7556102.
.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
WORKSHOP Sabtu 8 Jan 2011 - POLA ANGKA 7: Jam 2.30 petang – 4.30 petang di pejabat Pekan Meru, Klang (RM50). Boleh walk-in tapi elok daftar SMS ke 016 624 9666 kalau nanti ada notis perubahan. Ketahui kesemua aspek pola 7 seperti pola 729, 786, 777, 753, 7 tengah mata angin dan seumpamanya 7 iaitu cara bacaan, fungsi, kebaikan dan keburukan setiap pola 7 di dalam mencipta networking yang banyak dan kukuh, dalam bisnes, kerjaya atau kehidupan. Serta mendapatkan penyelesaian dan teknik peningkatan.
- Kenapa pola 729 dikatakan pelaris? Sebenarnya pola 786 dan 777 juga pelaris!
- Bagaimanakah cara untuk mendapatkan pola-pola 7 dan menggunakannya dengan baik dalam sales?
- Bagaimana mencipta pola 7 di dalam plet kereta dan nombor handphone?
- Tahukah anda individu pola 786 menjual cara yang berbeza dengan 729 atau 753?
- Apa maksud kitaran 7, Root No 7, terlebih angka 7, tiada angka 7, kesihatan angka 7, warna angka 7.
.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
KURSUS STRATEGI 2011 DAN PELABURAN EMAS bersama Cikgu A-D dan Puan Lynjb:
Pada: 1 Januari 2011, Sabtu

Tempat: Pejabat Meru, Klang
Yuran: RM390.
Masa: 10 pagi - 5 petang.
Daftar: Puan Zuhaida 016 206 3496.
Daftar sekarang sebelum 28 Disember 2010 dengan deposit atau bayaran penuh.
.
Bersama cikgu A-D untuk pelajari teknik pernomboran di dalam merangka strategi untuk tahun 2011.
Pelajari analisis kitaran tahunan anda dan analisis bulanan dari Januari hingga ke Disember dengan pola-pola serta arah serta mengkaji posisi graf hayat anda untuk tahun 2011. Juga bagaimana untuk mendapatkan kekayaan daripada tahun 2011 berkaitan pelaburan, pendidikan dan makanan sesuai dengan pola-pola dan kemampuan anda. Anda pelajari bagaimana untuk membuat perancangan yang berkualiti bagi setiap bulan dan hari untuk tahun 2011 supaya anda dapat produktif sepanjang tahun dalam bisnes, sales, family planning, kerjaya, project management dan sebagainya. Juga kenali tarikh-tarikh bagus untuk bisnes atau perkahwinan serta tarikh-tarikh yang tidak bagus.
.
Tahun 2011 adalah tahun kekayaan pelaburan dan satunya adalah emas. Maka kemudiannya dapatkan pengetahuan tentang teknik Pelaburan Emas secara Ar-Rahnu oleh Puan Lynjb. Anda pelajari cara-cara membuat duit daripada sistem Ar-Rahnu oleh Puan Lynjb yang mana minggu pertama beliau mampu dapatkan RM2,400 seminggu daripada kaedah pelaburan emas Ar-Rahnu. Beliau akan berkongsi dengan anda cara-cara yang mudah dan praktikal serta menguntungkan serta membandingkan teknik-teknik pelaburan emas yang lain di pasaran.

.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------.
Worksyop Sabtu: di No 69B, Tgkt 2, Atas bank BSN, Pekan Meru, Klang.
Jika anda menggunakan GPRS, masukkan BSN Pekan Meru atau Klang Sentral. Pekan Meru berada jauh daripada bandar Klang dan ianya ke laluan ke Kapar atau Puncak Alam.
.

Peta ke pejabat saya di Meru, Klang. Paling mudah ikut NKVE menghala ke Pelabuhan Klang/Shah Alam tetapi keluar di susur Setia Alam dan anda akan sampai di Tesco Setia Alam, Giant, Mc Donald dan Stesen Klang Sentral. Buat U-turn dibawah flyover selepas Tesco. Lalu depan Mc Donald terus ke depan dalam 1 km hingga nampak Petronas di sebelah kiri dan lebih kurang 30 meter nampak RHB Bank di sebelah kiri. Berdepannya ada BSN dan saya berada di tingkat dua atas bank BSN. Pejabat saya bernombor 69, Tgkt 2, Atas BSN Pekan Meru. Jika pintu atau pagar berkunci, boleh tekan loceng di peti surat atau telefon 016 624 9666.
.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
PROGRAM MTF INTRO:
Isi kandungan Seminar MTF INTRO (RM90): Seminar Pengenalan.
1. Konsep Metafizik - Apa itu Metafizik.
2. Metodologi Kaedah.
3. Metafizik dan Sains.
4. Metafizik dan Islam.
5. Aplikasi Kaedah Pernomboran & Perbezaan dengan kaedah tarikh lahir yang lain.
6. Aplikasi Kaedah Pernomboran Statik dan Dinamik.
7. Aplikasi Kaedah Graf Hayat.
8. Kebaikan Kaedah.
9. Kaedah Pengiraan Kitaran Tahunan dan Pengalamannya.
.

Iklan di Harian Metro untuk Program kursus MTF INTRO.

Double click imej untuk besarkan imej.



















.
.
.
.
Untuk mendaftar, sila hubungi individu e-center berikut untuk mendapatkan borang pendaftaran serta membuat bayaran.
.
SENARAI E-CENTER MTF2U;
JOHOR BAHRU:
1.Mira 019 7006269-jb,skudai,kempas
2.Lynn Jb 019 7556102-tmn perling,tmn universiti,bukit indah
3.Ami 019 7576101-ulu tiram,senai,kulai,pontian
4.Reena 0137238186-larkin,majidee,kg melayu
.
PASIR GUDANG:
5.Shamsiah 012 9967848-tmnmawar,tmn air biru,tmn cendana,tmn dahlia
.
KOTA TINGGI:
6.Ayub 012 7579232-tmn daiman,tmn kota jaya,tmn mawi,tmn hijrah
.
SIMPANG RENGGAM:
7.Rimba 019 7052539-sedenak,layang-layang,simpang renggam
.
BATU PAHAT:
8.Lynda 012 7439207-tmn flora utama carefour,tmn bukit perdana,pura kencana.
.
N9/ Melaka / Selangor / Kedah / Perak / Perlis / Pulau Pinang – email ke qmas304@streamyx.com untuk dapatkan borang pendaftaran.
.
Selepas anda mendaftar dan membuat bayaran kepada kami, anda boleh pula menjadi ejen secara otomatik yang mana anda mendapat insentif untuk setiap kawan anda bawa. Untuk MTF Intro, anda mendapat RM10 untuk Level 1 bagi setiap orang yang datang ke kelas yang sama tetapi mendaftar atas nama anda sebagai pengenal “introducer”. Jika anda ada 50 kawan maka 50 X RM10 = RM500 (direct sponsor Insentive Level 1), bermakna anda telah datang ke seminar MTF secara percuma malah mendapat pendapatan menguntungkan pula. Dan jika 50 kawan anda itu setiap seorang membawa 50 kawan, maka anda mendapat RM5 X 50 X 50 = RM12,500 (Insentive level 2). Dan ada juga Insentive Level 3 dan 4 seterusnya.
.
Nota: Program MTF ini diuruskan oleh Mayussarah Resources di bawah Lynjb (019 755 6102).
.
Pendaftaran juga dibuka untuk MTF Intro bagi bandar-bandar berikut – sila pilih bandar yang berdekatan dengan anda dan tarikh yang sesuai dengan anda.

.
9/1/2011 9.00am – 1.00pm Ipoh
9/1/2011 8.00pm – 11.00pm Kuala Lumpur
16/1/2011 9.00am – 1.00pm Johor Bahru
16/1/2011 8.00pm – 11.00pm Melaka
23/1/2011 9.00am – 1.00pm Shah Alam
30/1/2011 9.00am – 1.00pm Johor Bahru
30/1/2011 8.00pm – 11.00pm Melaka
6/2/2011 9.00am – 1.00pm Shah Alam
6/2/2011 8.00pm – 11.00pm Ipoh
13/2/2011 9.00am – 1.00pm Seberang Jaya
20/2/2011 9.00am – 1.00pm Kuala Lumpur
20/2/2011 8.00pm – 11.00pm Johor Bahru
.
























.
.
.
------------------------------------------------------------------------------------------------- .
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
Buku KENALI POTENSI DIRI:
.
Dapatkan buku ini dengan menghubungi Puan Zuhaida 016 206 3496 atau zuha80@yahoo.com. Harga senaskah RM40 (tambah RM5 untuk penghantaran pos).












.
.
.
-------------------------------------------------------------------------------------------------.
Webinar Percuma Secara On-line pada setiap SELASA, 9pm bersama Master Eddy Rosyadie, semua dijemput hadir, kita bertemu secara on-line di depan komputer anda di rumah anda sendiri atau di mana-mana tempat yang ada WIFI:
Daftar di http://www.urdworld.org/modules/events/event.php?eid=12

.
-----------------------------------------------------------------------------------------------

Energy Booster: Dapatkan dari Admin URD di talian 016 524 7936. Telah terbukti meningkatkan dan mengimbangi Aura anda!
.
KINI ANDA BOLEH MEMBAYAR SECARA TUNAI ATAU KAD KREDIT.


.
.
.

------------------------------------------------------------------------------------------------- Berminat untuk mendapatkan nota percuma tentang cara pengiraan petak tarikh lahir dan previu keterangan tentang pola nombor kewangan? sila email ke qmas304@streamyx.com.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
Tempahan Laporan Graf Hayat: berminat untuk dapatkan graf hayat anda atau rakan atau ahli keluarga dan laporannya setebal lebih kurang 9 mukasurat yang dihantar kepada anda bercetak secara pos dalam bentuk binding (keterangan graf hayat sahaja dan tiada penjelasan pola nombor atau konsultansi dibuat berasingan), sila hubungi Puan Zuhaida 016 2063496 atau email: zuha80@yahoo.com. Sila berikan maklumat nama, jantina, tarikh lahir, jam lahir, negeri kelahiran serta alamat dan poskod serta nombor telefon. Cara bayaran bank-in akan diberitahu. Harga RM90 untuk setiap individu.
.
Jika memerlukan laporan graf hayat beserta pola-pola nombor DAN sesi konsultansi 1 jam, boleh hubungi Encik Zaini Ahmad (019 267 6727 atau email:
zainifruta@gmail.com. Harga RM150 untuk setiap perkhidmatan tersebut.

.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
Samazon Energy Booster:
.
Tempah sekarang di Admin URD di telefon 016 216 3796.


Testimoni: cikgu, selepas sy memakai pendant 769, mmg banyak perubahan. saya betul-betul bersyukur dapat dipertemukan dgn cikgu dan hadir ke kursus tempoh hari (8 & 9 mei,JB)... terutama mengenai kedai saya, orang semakin ramai cikgu. saya betul-betul gembira. angka 7 networking tu mmg betul-betul ada "power"... dulu sebelum pakai pendant, setiap hari bangun pagi saya akan sakit kaki (sebab byk berjalan amik dan hantar pesanan/makanan di kedai). tapi selepas pakai pendant, alhamdulillah. sakit kaki dah tak ada. n betul-betul saya terkejut. saya tak pernah pi urut atau apa-apa. cuma lepas pakai pendant ni betul-betul saya terasa perubahannya.
.
.
.
.
.
.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
Salam Perjuangan dan Kejayaan Berkekalan Sepanjang Hayat Sepanjang Masa,
Cikgu Eddyrosyadi (A-D)
Rakan Konsultan Halatuju Hidup dan Perniagaan Anda.
posted by eddy Rosyadie Mohd Samsury @ 6:23 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

About Me


EDDY ROSYADIE MOHD SAMSURY

(Perancang pengurusan Hala
Tuju Hidup)
Penulis Kolumunis `Mingguan Wanita `Penulis buku `CJP`
Email:
qmas304@streamyx.com

http://eddyrosyadi.weebly.com

Previous Post
Archives
ADMIN BLOG EDDY


ARY
Phone :012 902 6972
my facebook

محمد أشعري عبد الرزاق

Reka Lencana Anda
CONSULTANT 

Zaini ahmad 
     019-2676727
Azli Shah            012-3127296
Nor Azlina            019-3869011
Dr Aniza              019-2438151
 

FORUM CHAT

Template by

image link to web design website

Provided by website design company .

 

widgeo.net

Site Meter
Blogger Templates