waktu malaysia
 
galeri gambar
 
tempahan online


TEMPAHAN ONLINE

iklan

 





 

jadual  kursus/Seminar
BULAN KURSUS/SEMINAR
Kursus
 
dipejabat
Meru, Klang

sesi Consultant
No 69, Tgkt 2, Jalan Besar, Pekan Meru
(Atas Bank BSN depan RHB Bank)
iklan tajaan

 

 

 




 

Monday, November 29, 2010
Bergerak Maju Ke Medan Kejayaan!
Assalamualaikum & Selamat Sejahtera, Salam 1 Malaysia,
daripada Cikgu/ Master EDDYROSYADI (A-D)
Pengasas Kaedah Strategi Potensi dan Prestasi Dinamik Pernomboran
Tarikh lahir, Jam lahir, nama, nombor handphone, no plet kereta, no kad pengenalan, nombor akaun bank dan segala jenis pernomboran.
Penulis buku "Cinta, Jodoh & Perkahwinan", "Juara Pentas", "Kuasailah Diri Anda". Kolumnis Mingguan Wanita.
Pencipta kaedah Graf Prestasi Bulanan, Mingguan, Harian & Jam, kaedah teknik kasih dua hala & petak pendua dan pentiga serta petak pembayang, kaedah Kiraan Nama, No handphone, No Kad Pengenalan, No Plet Kenderaan, Tafsiran Tambahan Graf Hayat, Kaedah CheckMate! Graf Hayat + Pernomboran, Teknik No Siri Duit 6, Teknik Pola 38.
.
ENVISION: "to imagine or expect something in the future, especially something good"
.
Kini sudah tiba masanya... untuk kekayaan, kesejahteraan, kebahagiaan, ketenteraman... di sini.
.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
AHB: Amanah Hartanah Berhad - pelaburan serendah RM500. Baru-baru ni muncul promosi di TV dan akhbar untuk AHB sebentuk pelaburan hartanah untuk semua orang boleh join. Seperti yang saya beritahu ratusan kali semenjak 2 tahun lalu kan tahun 2011 tahun kekayaan dari pelaburan, kini sudah muncul peluangnya! Juga, berita memaparkan potensi pelaburan oleh jutawan Indonesia dan pelbagai lagi di negara dan luar negara - tahun depan tahun kekayaan! Jangan lepaskan peluang untuk jadi kaya... dan jangan lupa untuk berdoa jadi jutawan segera... dah kaya tu nanti jangan lupa kat saya ok!
.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
.
PROGRAM MTF INTRO 5 DISEMBER 2010 (RM90): Dapatkan borang di qmas304@streamyx.com
.
5 DISEMBER 2010 - MELAKA - 2 PTG - 6 PTG: HOTEL PERMAISURI berhampiran Stadium Hang Jebat/ MITC. Daftar jam 1 PTG.
.
5 DISEMBER 2010 - SKUDAI, JOHOR BAHRU - 8 MLM - 11 MLM: HOTEL GOODHOPE. Daftar jam 7.30 MLM.
.
Pastikan anda mengisi borang dan menghantarkannya semula beserta bayaran sebelum 3 Disember. Setelah anda menghantar borang dan bayaran, anda layak menjadi ejen yang mana apabila anda bawa 10 orang kawan (yang mengisi borang yang sama tetapi letak nama anda sebagai ID pengenal), maka anda dapat RM100, dengan kata lain, yuran anda dipulangkan dan anda sebenarnya datang percuma seminar MTF INTRO! Dan ada lebihan RM10. Apabila 10 rakan anda bawa 10 orang lagi, anda dapat RM5 X 10 X 10 = RM500 dan seterusnya. Jom belajar jom dapat pendapatan. Jumpa di sana!
.
Isi kandungan Seminar MTF INTRO (RM90): Seminar Pengenalan.
1. Konsep Metafizik - Apa itu Metafizik.
2. Metodologi Kaedah.
3. Metafizik dan Sains.
4. Metafizik dan Islam.
5. Aplikasi Kaedah Pernomboran & Perbezaan dengan kaedah tarikh lahir yang lain.
6. Aplikasi Kaedah Pernomboran Statik dan Dinamik.
7. Aplikasi Kaedah Graf Hayat.
8. Kebaikan Kaedah.
9. Kaedah Pengiraan Kitaran Tahunan dan Pengalamannya.
.
Ada game yang menarik dan menceriakan semasa seminar nanti!
.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
TEKNIK POLA 38: setiap hari saya mengamalkan teknik pola 38, ianya sangatlah mudah dibuat dan apabila anda sudah sampai ke tahap lebih tinggi, banyak perkara pelik yang positif menguntungkan berlaku. Satu perkara berlaku semalam semasa saya ke Tesco Setia Alam berhampiran pejabat. Sengaja saya singgah untuk buat bayaran bil dan mahu membeli almari kasut. Oleh kerana saya perlu solat Asar dahulu tapi suraunya di tingkat atas, maka saya tak ambil troli yang sepatutnya diambil di tingkat bawah. Selepas solat malas rasanya nak turun ke bawah semata-mata nak ambil troli, saya fikir tak mengapalah saya gendong je almari kasut. Saya gunakan juga teknik pola 38, mudah-mudahan adalah troli kat atas tapi seperti biasa, mana ada troli kosong di atas. Berjalan sampai saja di bahagian almari, nah, ada satu troli kosong!! Memang macam sengaja menanti saya di situ dan memang tak ada orang di kawasan itu. Waduh, syukur, apalagi rembat troli tu apatah lagi almari kasut yang saya nak beli tu sebenarnya berat sungguh tak terdaya nak gendong!
.
Teknik pola 38 digunakan untuk kerjaya, bisnes, kasih sayang, kesihatan dan seumpamanya.
.
AMARAN! Kajian saya mendapati individu yang ada angka 38 atau 83 pada kitaran tahun tertentu amat mudah terkena masalah kesihatan kritikal! Oleh yang demikian, perlulah anda bersedia dengan kekuatan tenaga dalaman yang betul dan dalam kursus pola 38 akan ditunjukkan caranya yang sangatlah mudah memang hari-hari kita boleh buat. Jumpa anda di Kursus Pola 38 nanti (pada 11 Dis 9 pagi-5ptg RM380 Daftar sblm 7 Dis Puan Zuhaida 016 206 3496).
.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
MAKLUMBALAS PESERTA KURSUS POLA 336: Seorang peserta kursus teknik pola 336 pada Sabtu/ Ahad lepas menelefon saya tadi dan memberitahu kaedah pola 336 telah membantu beliau untuk meningkatkan jualan beliau - kini lebih ramai orang pesan produk. Katanya, selepas balik kursus beliau rasa bersemangat sampai tidur lewat pagi kerana menyiapkan jadual kitaran harian untuk sepanjang tahun 2011! Isterinya juga tak sabar-sabar menantikannya mengira untuk beliau juga.
.
Barulah betul pelajar yang bersungguh ni! Syukur, baru 2-3 hari selepas kursus dah boleh manafaat kaedah ini. Semoga anda berjaya sentiasa!
.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
ROADSHOW REDQUATTRO: FELDA LUBUK MERBAU, PENDANG pada 2, 3 dan 4 Disember. Datanglah beramai-ramai ke program eksklusif ini.

Hubungi: 017-7796 797 Mr Zach
Layari: web http://www.redquattro.weebly.com/
.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
TAWARAN KURSUS PENGENALAN LAMAN WEB DAN E-DAGANG & PEMASARAN INTERNET (UNTUK USAHAWAN/BAKAL USAHAWAN) ANJURAN INSTITUT KEUSAHAWANAN NEGARA (INSKEN)
Dalam kursus ini peserta akan diajar untuk membangunkan laman web mudah dan berniaga melalui internet, serta memasarkan produk melalui medium internet.
Maklumat kursus adalah seperti berikut:

.
Tarikh : 3-5 Disember 2010
Masa : Hari pertama mula 8.30 pagi tamat pada 1.00 tengahari pada hari ketiga Tempat: Adamson Hotel, Kg Baru Kuala Lumpur
Yuran Penyertaan: RM150 (subsidi RM850) bayar secara wang pos atau kiriman wang atas nama KSU Kem. Perd. Antarabangsa & Industri.

.
Penginapan Hotel & Makan Minum : Disediakan Percuma
Sasaran Peserta: Usahawan & bakal usahawan yang ingin mendalami pemasaran internet.
*Sila bawa laptop sendiri untuk kemudahan sendiri atau jika tiada, komputer desktop disediakan oleh penganjur.

.
NURUL NAZIAH OTHMAN (H/P: 019-4707908)

.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
4 DISEMBER 2010 – TIADA WORKSYOP SABTU.
11 DISEMBER 2010 - TIADA WORKSYOP SABTU (diganti Kursus Pola 38).
18 DISEMBER 2010 - WORKSYOP SABTU - Teknik Strategi Kejayaan 2011 (RM50) 25 DISEMBER 2010 - TIADA WORKSYOP SABTU
.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.

MAKLUMBALAS PESERTA KURSUS:
saya pelajar master AD..hasil kelas yg pelajari dan selalu praktik metafizik..dari tiada apa2 dan skg dah ada bisnes..InsyaAllah xlama lagi nak beli dan ambil syarikat baru pulak..sy cukup bertuah dapat membantu orang ramai dgn metafizik ni..baik kawan2 yang bisnes nak lingkup dapat diselamatkan..skg ni sibuk memanjang je.. tapi sy bertuah kerana belajar asas metafizik dgn Master AD..

klu dulu sy rasa sy orang yang xbertuah langsung..dah masa tu zone vacum star wlpun ada virtous star..sy memiliki pola 336, 38, 426, jadi sy gunakan kelebihan yg ada..nampaknya berubah sekelip mata saje dgn izin Allah swt..

.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------.
Waktu berdoa kekayaan Jutawan Segera Power Networking: pada 5 Disember, 14 Disember dan 23 Disember. Kali ini waktu berdoa Jutawan Segera digabungkan dengan angka 7 di tengah mata angin pada hari tersebut serta menjadi ketua organisasi. Jadi, ianya adalah 3-dalam-1. Berbanding dengan waktu berdoa kekayaan Jutawan Segera pada 6, 15 dan 24 November lalu adalah untuk kemasukan rezeki yang banyak, kali ini Jutawan Segera hasil daripada networking yang besar. Menggabungkan kedua-dua waktu berdoa ini sangat baik – teknik yang sama di gunakan bersama Prof Dato Dr Ibrahim untuk program MMP beliau yang mana anda lihat jadual dan sambutan yang ramai di setiap program Dato. Kali ini, anda pulalah giliran untuk menjadi super power juga untuk tahun 2011 adalah tahun kekayaan.
.
Waktu berdoa
5 Disember – bersama YBhg Dato Dr Roslizam di Taman Tasik Shah Alam untuk peserta kursus Unveil The Billionaire Legend, pada sebelah pagi (Daftar: Puan Zuhaida 016 206 3496). Manakala peserta MTF Intro di JB dan Melaka akan bersama saya pula.
.
23 Disember – untuk berkat malam jumaat. Insyallah kami bercadang untuk buat majlis Tahlil bersama YBhg Dato Dr Roslizam di Kota Damansara. Untuk peserta kursus Unveil The Billionaire Legend, anda diminta hadir manakala anda yang lain jika berminat, email ke qmas304@streamyx.com atau SMS ke 016 624 9666.
.
14 Disember – ini adalah waktu berdoa yang super power antara ketiga-tiga tarikh. Juga, yang terakhir untuk tahun 2010 ini sebelum kita masuk tahun kekayaan 2011, maka inilah peluang terakhirnya! Ianya merangkumi doa untuk kaya jutawan, menjadi pemimpin hebat dan ramai networking – jika anda ada bisnes tentu anda mahukan doa sebegini, juga untuk para MLM malah ahli politik juga boleh, ataupun anda mahu diri anda/ anak anda menjadi pemimpin kaya dan hebat.
.
Kali ini, kami bercadang untuk menganjurkan majlis berdoa di perkarangan Masjid Tuanku Sultan Mizan, Putrajaya. Masalahnya, waktu berdoa adalah hampir dengan waktu Maghrib, kerana itu kita perlu berdoa di perkarangan masjid untuk kita solat Maghrib juga. Lagipun, masjid ini terletak di Tasik Putrajaya dan melihatkan nama masjid itu, tentunya ada aura yang super power sesuai dengan doa super power networking, kaya dan menjadi pemimpin hebat pada hari itu. Juga, Putrajaya adalah sebagai pusat pemimpin dan kekayaan maka aura rezeki lebih meluas. Seperti biasa, tetamu jemputan adalah YBhg Dato’ Dr. Roslizam akan bersama kita. Sila berkumpul di parkir kereta Masjid pada 14 Disember jam 5.00 petang (majlis bermula jam 5.15 petang – 8.00 malam). Untuk hadir sila bank in RM100 seorang (jika hadir suami isteri/ ibu bapa anak RM150) selewatnya 10 Disember ke Maybank 512464228716 atau CIMB 12900006910522 (Eddy Rosyadie) dan selepas itu beritahu dengan email ke qmas304@streamyx.com atau SMS ke 016 624 9666.
.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
Berjumpa anda di Seminar MTF Intro di JB dan Melaka pada 5 Disember ini – daftar dahulu (qmas304@streamyx.com) dan tempat dan masa seminar akan diberitahu secara SMS atau email nanti.
.
Iklan MTF Intro ini telah keluar di Harian Metro pada 24 dan 28 November baru-baru ini. Seminar ini mendapat sambutan menggalakkan kerana konsep “dapat ilmu dapat duit”. Seminar MTF Intro adalah seminar pengenalan tentang konsep, aplikasi dan kebaikan kaedah pernomboran dan graf dinamik, sesuai untuk semua golongan, terutama yang baru mahu mengenali kaedah ini atau kepada peserta lama yang mahu menambahkan atau memperbaharui pengetahuan. Hanya RM90 seorang sahaja. Boleh dapatkan borang daripada saya di qmas304@streamyx.com.
.
Setelah anda mendaftar untuk seminar MTF Intro, gunakan borang yang sama untuk anda promosi kepada ahli keluarga yang lain, saudara mara dan rakan-rakan. Selepas mendapat pengesahan pendaftaran dan ID anda diterima, kali ini di borang MTF itu di ruang ID Pengenal, letakkan nama anda pula dan berikan borang anda itu kepada rakan-rakan anda. Jika ada 50 orang rakan mendaftar, anda mendapat Insentif Level 1 sebanyak RM10 iaitu 50 X RM10 = RM500. Bermakna, anda datang Seminar MTF Intro RM90 secara percuma kerana mendapat pulang duit balik, malah dapat wang pendapatan RM410! Banyak tu, lepas juga duit minyak untuk bulan ini. Lepas itu, beritahu setiap rakan anda 50 orang itu membawa rakan mereka pula.

.
Jika setiap rakan 50 orang bawa 50 orang, maka anda mendapat Insentif Level 2 iaitu RM5 bermakna RM5 X 50 X 50 = RM12,500! Banyak tu! Bolehlah lepas buat modal beli emas ke, repair kereta, tampung perbelanjaan untuk anak-anak untuk buka sekolah nanti ke dan sebagainya. Tentunya anda ada modal untuk belajar dalam seminar pakej MTF seterusnya seperti Pakej MTF Standard, Premium dan sebagainya. Dan seterusnya, sebenarnya pakej MTF mempunyai 5 pakej lagi dengan pelbagai modul, maka jika anda berterusan mempromosi, anda boleh mencapai pendapatan melebihi RM100,000 dalam masa 1-2 bulan.
.
Kepada rakan-rakan Reiki Master (RM) dari Group MMP, anda boleh juga promosikan program dan pakej ini kerana program MMP sudah tamat untuk tahun ini. Jadi sebelum program MMP seterusnya untuk meneruskan mendapat pendapatan seperti jualan tiket, anda dijemput untuk promosikan program MTF ini juga. Namun sebenarnya, tidak mengira sama ada anda RM atau tidak, semua orang dijemput sertai program ini.
.
Ini adalah satu usaha kami untuk memberikan ilmu dan pada masa yang sama berkongsi kekayaan. Inilah perjuangan kami selama ini bukan untuk bagi ceramah untuk kaya kami seorang tapi tahun 2011 adalah kekayaan daripada pendidikan, maka mari kita bersama-sama tambah ilmu dan tambah kekayaan bersama-sama. Saya bekerja untuk anda dengan memberikan ilmu pengetahuan manakala anda juga bergerak bersama untuk mempromosikan kepada rakan-rakan. Dapatkan borang MTF di qmas304@streamyx.com sekarang dan daftar sebelum 2 Disember!
.
Program MTF Intro yang seterusnya di KL, Shah Alam, Ipoh dan Seberang Jaya. Selepas tamat pusingan itu, seminar MTF Classic pula akan dilangsungkan untuk pusingan kedua bermula dari JB ke Melaka. Cepat ambil peluang ini!
.
Peserta MTF Intro di JB dan Melaka bakal mendapat percuma maklumat waktu berdoa kekayaan jutawan segera power networking pada 5 Disember nanti. Anda juga boleh berdoa dengan saya juga nanti di sana.
.
Sebarang penjelasan dan maklumat lanjut boleh hubungi Puan Lynjb 019 755 6102.
.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
Seminar Unveil The Billionaire Legends bersama YBhg Dato Dr. Roslizam pada 5 Disember 2010 : Bertempat di Taman Tasik Shah Alam (jam 9.26 pagi – 6.26 petang) yuran RM380: Daftar segera sebelum 2 Disember Puan Zuhaida 016 206 3496. Untuk 10 peserta terawal daftar mendapat sebuah buku percuma “Berfikir Gaya Trump” tulisan sdra NazriKadir yang akan turut serta dalam seminar itu nanti. Juga hadiah-hadiah misteri untuk peserta bertuah. Cepat daftar masih ada tempat kosong.
.
Tahun 2011 adalah tahun kekayaan maka pelajarilah 26 teknik kekayaan bimbingan YBhg Dato Dr Roslizam, seorang usahawan, penasihat kewangan dan pelabur yang berjaya. Inilah peluang anda untuk bersama seorang usahawan yang sebenar yang membimbing anda 26 teknik yang ringkas dan praktikal untuk bina kekayaan setaraf multi-milionair atau bilionair daripada orang yang sudah biasa bergaul dengan jutawan-jutawan luar negara. Tambahkan ilmu pengetahuan anda dalam membina dan mengekalkan serta meningkatkan kewangan. Antara satu teknik ialah konsep buat duit daripada duit – contohnya, adakah anda telah buat sesuatu supaya duit yang anda terima sebagai pendapatan boleh menghasilkan duit lagi? Bagaimanakah cara yang lebih berkesan sekadar simpanan atau melabur semata-mata?
.
Anda juga akan berdoa bersama YBhg Dato Dr Roslizam untuk doa kekayaan jutawan segera networking power pada 5 Disember itu di awal kursus – pastikan anda datang awal sebelum jam 9 pagi!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
KURSUS TEKNIK POLA 38 POTENSI KUASA POSITIF Pada Sabtu 11 Disember: Bertempat di Taman Tasik Shah Alam (9 pagi – 5 petang). Yuran RM380. Daftar Puan Zuhaida sebelum 7 Disember.
.
Sila datang dengan memakai pakaian kasual yang longgar seperti pakaian sukan seumpamanya. Jika dalam tarikh lahir anda ada angka 38 atau 83 (Statik / pembayang / pendua), maka elok sangat anda hadir ke kursus ini. Jika tidak ada pola 38 pun boleh ikut sama belajar untuk mengetahui cara menggunakan pola 38 juga. Kali ini teknik pola 38 dibuat di tepi Tasik Shah Alam dan ada sesi senaman tenaga dalaman secara ringkas. Kebetulan pada hari itu adalah hari pola 38 dan merupakan Hari Keputeraan KDYMM Sultan Selangor yang mana majoriti Kerabat Diraja merupakan individu pola 38 dan teknik pola 38 dahulunya eksklusif untuk keturunan raja sahaja. Jadi, kita bakal memiliki energi yang sangat baik untuk melatih dan menggunakan teknik pola 38 secara terus. Menggunakan teknik pola 38 secara positif di dalam bisnes, kerjaya, sales, kekeluargaan dan seumpamanya. Bayangkan anda memiliki sebentuk kuasa untuk mengetahui sesuatu projek itu tidak menguntungkan sebelum anda meneruskan projek itu untuk anda elak daripada kerugian. Dan pelbagai kebaikan daripada teknik pola 38 secara positif. Ramai orang sudah mendapat kebaikan menggunakan teknik pola 38, kini tiba giliran anda pula.
.
Daftar segera sebelum 7 Disember dan setiap peserta mendapat hadiah misteri.
.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.

BENGKEL POLA 336 POTENSI PELABURAN & TEKNIK GRAF PRESTASI: Berlangsung di pejabat Meru, Klang pada 27 dan 28 November lalu. Daripada pembelajaran itu saya mendapati ianya memang dapat membantu setiap orang di dalam mengenalpasti potensi pelaburan serta menggunakan teknik graf prestasi di dalam pelaburan. Yang dimaksudkan pelaburan itu tidak semestinya main forex sahaja tetapi pelaburan modal untuk syarikat dan seumpamanya.
.
Terdapat dua peserta yang belajar pada hari itu sebenarnya telah mengalami kerugian RM400 ribu dan RM600 ribu. Apabila dikaji daripada 8+6 Checkpoint Pola 336 memanglah didapati mereka melabur pada masa dan arah yang salah! Kalaulah mereka belajar kaedah pola 336 ini dahulu tentulah tidak merana sebegitu. Maka, jika anda mahu membuat pelaburan dalam dan luar negara dalam bentuk apa jua pun, gunakanlah teknik Pola 336. Teknik ini adalah ciptaan saya sendiri dan bimbingan saya dan ianya tidak terdapat di mana-mana di dunia, maka bertuahlah anda dapat terus bimbingan daripada saya di sini.
.
Menariknya seorang peserta kursus mengalami kerosakan kereta pada hari Sabtu dan apabila kita menggunakan Graf Prestasi Harian untuk keretanya, didapati jatuh mata 1 pada hari tersebut iaitu sangat rendah - memang menunjukkan kereta dalam masalah! Jadi, kaedah Graf Prestasi bukan sekadar digunakan untuk orang sahaja, tetapi juga untuk syarikat malah kereta anda juga boleh digrafkan prestasinya! Dapatkan perisian Graf Prestasi Bulanan, Mingguan, Harian dan Jam pada harga RM50 seunit (hantar email ke qmas304@streamyx.com). Antara individu yang menggunakan kaedah Graf Prestasi adalah;
.
1. Seorang pegawai rendah kerajaan selepas menghadiri kelas dan menggunakan kaedah Graf Prestasi memberi maklumbalas beliau mendapat untung RM500,000 (namun tidak dapat dipastikan maklumat lanjutnya). Kalau orang lain boleh rugi RM400 ribu – RM 3 juta pun ada, beliau pula untung RM500 ribu. Memang berbaloi menggunakan kaedah ini..
.
2. Sdra Nor Edie, usahawan Avail & Aliran dari Batu Pahat. Setelah mempelajari Kursus Pola 696 Potensi Usahawan di Skudai dan kemudian Kursus Pola 729 Potensi Juara Jualan yang mana mengandungi teknik Graf Prestasi, beliau mendapat jualan RM500 dalam 6 bulan! Apabila menggunakan perisian Graf Prestasi harian dan jam, maka makin ligat lagi bisnes beliau. Menggunakan kaedah ini beliau dapat menyusun hari dan jam sesuai untuk sales talk dan close sales serta dapatlah menyusun hidupnya dengan produktif.

Jadi, amatlah berbaloi mempelajari kaedah Teknik Graf Prestasi. Kepada mereka yang terlepas workshop tempohari anda perlu menunggu tarikh workshop seterusnya mungkin Febuari tahun depan. Atau anda juga boleh tempah sesi konsultansi khusus untuk pelajari teknik ini (email ke qmas304@streamyx.com). Oleh itu, jangan biarkan anda/ syarikat kerugian ratusan ribu atau jutaan ringgit kerana tidak membuat perancangan sewajarnya menggunakan kaedah Teknik Graf Prestasi.
.
------------------------------------------------------------------------------------------------- .
Program MTF INTRO - JB, Melaka, KL, Shah Alam, Ipoh, Seberang Jaya.
5 Dis - Melaka (2 ptg - 6 ptg) & JB (8 - 11 mlm): RM90. Daftar Lynjb 019 7556102
.
Program Unveil Billionaire Legends bersama YBhg Dato Dr Roslizam
5 Dis - Shah Alam (RM380): 9.26 pagi - 6.26 ptg. Daftar Pn Zuhaida 016 206 3496.
.
Program di Shah Alam
11 Dis - Teknik Pola 38 (RM380): 9 pg - 5 ptg: Daftar Pn Zuhaida 016 206 3496.
.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
.
Iklan di Harian Metro, 24 November 2010 mukasurat 30 dan 28 November 2010 (Ahad) mukasurat 32.
Program kursus MTF INTRO.

Double click imej untuk besarkan imej.





















.
.
.
.
.
.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
.
Seminar MTF INTRO 5 DISEMBER 2010 bersama Cikgu A-D: Mulai 5 Disember, program MTF bermula dan ianya dimulakan dengan pakej MTF Intro (RM90). Seminar MTF Intro adalah seminar asas pengenalan yang mana memberikan kefahaman kepada anda tentang aplikasi kegunaan kaedah pernomboran metafizik dinamik yang sebenarnya dengan petak tarikh lahir, graf hayat dan pernomboran yang lain serta pengetahuan tentang arah kejayaan, konflik dan peluang dalam kehidupan. Semua orang diminta untuk memulakan mula semula / ulangkaji pengajian metafizik pernomboran dengan MTF Intro supaya anda boleh pelajari dan memahami lebih mendalam cara menggunakan kaedah metafizik pernomboran dengan lebih berkesan dalam kursus-kursus akan datang.

9 pagi-1 tghari – Johor Bharu.
8 malam-11 malam – Melaka

.
untuk tarikh-tarikh lain, sila lihat jadual dibawah.
.
Untuk mendaftar, sila hubungi individu e-center berikut untuk mendapatkan borang pendaftaran serta membuat bayaran.
.
SENARAI E-CENTER MTF2U;
JOHOR BAHRU:
1.Mira 019 7006269-jb,skudai,kempas
2.Lynn Jb 019 7556102-tmn perling,tmn universiti,bukit indah
3.Ami 019 7576101-ulu tiram,senai,kulai,pontian
4.Reena 0137238186-larkin,majidee,kg melayu
.
PASIR GUDANG:
5.Shamsiah 012 9967848-tmnmawar,tmn air biru,tmn cendana,tmn dahlia
.
KOTA TINGGI:
6.Ayub 012 7579232-tmn daiman,tmn kota jaya,tmn mawi,tmn hijrah
.
SIMPANG RENGGAM:
7.Rimba 019 7052539-sedenak,layang-layang,simpang renggam
.
BATU PAHAT:
8.Lynda 012 7439207-tmn flora utama carefour,tmn bukit perdana,pura kencana.
.
N9/ Melaka / Selangor / Kedah / Perak / Perlis / Pulau Pinang – email ke qmas304@streamyx.com untuk dapatkan borang pendaftaran.
.
Buat masa ini sistem adalah secara manual sementara sistem on-line berjalan nanti di www.metafizik2u.com (pendaftaran dan bayaran secara online).
.
Selepas anda mendaftar dan membuat bayaran kepada kami, anda boleh pula menjadi ejen secara otomatik yang mana anda mendapat insentif untuk setiap kawan anda bawa. Untuk MTF Intro, anda mendapat RM10 untuk Level 1 bagi setiap orang yang datang ke kelas yang sama tetapi mendaftar atas nama anda sebagai pengenal “introducer”. Jika anda ada 50 kawan maka 50 X RM10 = RM500 (direct sponsor Insentive Level 1), bermakna anda telah datang ke seminar MTF secara percuma malah mendapat pendapatan menguntungkan pula. Dan jika 50 kawan anda itu setiap seorang membawa 50 kawan, maka anda mendapat RM5 X 50 X 50 = RM12,500 (Insentive level 2). Dan ada juga Insentive Level 3 dan 4 seterusnya.
.
Jadi di samping anda belajar, anda tambah pendapatan juga! Inilah peluang kekayaan tahun 246 iaitu tahun pendidikan. Ada duit tambahan bolehlah untuk anda buat modal bisnes, buat simpanan atau bayar hutang dan sebagainya. Inilah cara kita berkongsi kekayaan dan cara kami bantu anda dalam perihal kekayaan.
.
Nota: Program MTF ini diuruskan oleh Mayussarah Resources di bawah Lynjb (019 755 6102).
.
Setiap Pakej MTF dibuat secara berperingkat – jika anda tertinggal, maka anda akan masuk ke batch seterusnya di pusingan kedua. Dengan cara berperingkat, ini memberikan anda peluang untuk terus menerus mempelajari kaedah metafizik dari Intro ke Premium sepanjang tahun (setiap 3 bulan), juga peluang untuk anda kumpul wang atau jana pendapatan supaya anda boleh hadir ke peringkat pakej MTF seterusnya.
.
MTF Intro – Dec 2010 – Feb 2011
MTF Standard – Mac 2011 – Mei 2011
MTF Classic – Jun 2011 – Ogos 2011
MTF Premium – September 2011 – November 2011
.
Pendaftaran juga dibuka untuk MTF Intro bagi bandar-bandar berikut – sila pilih bandar yang berdekatan dengan anda dan tarikh yang sesuai dengan anda.

.
5/12/2010 9.00am – 1.00pm Johor Bahru
5/12/2010 8.00pm – 11.00pm Melaka
12/12/2010 9.00am – 1.00pm Shah Alam
12/12/2010 8.00pm – 11.00pm Ipoh
19/12/2010 9.00am – 1.00pm Seberang Jaya
26/12/2010 9.00am – 1.00pm Kuala Lumpur
26/12/2010 8.00pm – 11.00pm Johor Bahru
2/1/2011 9.00am – 1.00pm Melaka
2/1/2011 8.00pm – 11.00pm Shah Alam
9/1/2011 9.00am – 1.00pm Ipoh
9/1/2011 8.00pm – 11.00pm Kuala Lumpur
16/1/2011 9.00am – 1.00pm Johor Bahru
16/1/2011 8.00pm – 11.00pm Melaka
23/1/2011 9.00am – 1.00pm Shah Alam
30/1/2011 9.00am – 1.00pm Johor Bahru
30/1/2011 8.00pm – 11.00pm Melaka
6/2/2011 9.00am – 1.00pm Shah Alam
6/2/2011 8.00pm – 11.00pm Ipoh
13/2/2011 9.00am – 1.00pm Seberang Jaya
20/2/2011 9.00am – 1.00pm Kuala Lumpur
20/2/2011 8.00pm – 11.00pm Johor Bahru
.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
SEMINAR POLA 38 KUASA POSITIF PADA 11 DISEMBER 2010: Taman Tasik Shah Alam 9 pagi – 5 petang RM380. Daftar dan bayaran penuh sebelum 7 Disember 2010 – Puan Zuhaida 016 2063496 untuk dapatkan CD ebook motivasi jutawan dan hadiah misteri.
.
Jika anda punyai pola 38 dalam tarikh lahir atau apa jua pernomboran anda seperti nombor kad pengenalan, maka anda berpotensi untuk memiliki sebentuk kuasa anugerah seperti kuasa gerak hati ”sixth sense”, Deja Vu, telepati, ilham, mimpi dan rasa, kuasa visualisasi (law of attraction) seumpamanya. Namun, untuk menggerakkan pola 38, ada caranya untuk menjana tenaga dalaman supaya pola 38 itu boleh berfungsi. Jika anda sudah pelajari kaedah Reiki, Aura, Chakra, Makrifat, Ilmu Persilatan dan seumpamanya, anda juga pelajarilah pola 38 yang membantu anda meningkatkan keupayaan tenaga dalaman anda kerana kebanyakkan kaedah alternatif jarang menceritakan cara bina atau tingkatkan tenaga dalaman.

Satu cara kaedah pola 38 kami adalah ”menghantar mesej” secara telepati yang mana kami geng metafizik ”hantar SMS” tidak perlu telefon – kan menjimatkan kos telefon tu! Anda boleh gunakan kaedah-kaedah ini untuk meningkatkan kerjaya, akademik, perniagaan, jualan dan kasih sayang keluarga anda.
.
Tenaga pola 38 berlaku pada tarikh dan jam tertentu dan kami akan tunjukkan kaedah mudah untuk mengetahui tarikh dan jam sesuai untuk menggunakan tenaga kuasa anda itu. Malah, jika anda tiada pola 38 pun boleh menggunakan teknik-teknik ini supaya anda juga boleh menggunakan pola 38.
.
Apabila anda ada kekuatan tenaga dalaman yang tinggi mahupun pola 38, anda mampu mengatasi pelbagai masalah kehidupan seperti Vacuum Star, Graf Gaung, Kitaran tahun 7 dan sebagainya. Apabila anda kekurangan tenaga dalaman, kitaran tahun 4 atau Lonely Star pun anda rasa sangat perit. Mata hati anda tertutup untuk melihat banyak petunjuk yang boleh membantu anda dalam hidup.

.
Apabila tenaga dalaman anda kuat daripada mempelajari pola 38, mata hati anda terbuka luas untuk melihat banyak petunjuk dan laluan untuk anda mengharungi banyak masalah kehidupan. Malangnya terdapat individu pola 38 yang salah gunakannya menyebabkan mereka terperangkap dalam kesusahan hidup pula seperti dunia mistik, paranormal, gila dan seumpamanya. Maka eloklah pelajari kaedah Pola 38 yang lebih baik di sini.
.
Istimewa Kursus Pola 38 dilakukan pada 11 Disember 2010 adalah hari pola 38 yang mana adalah Hari Keputeraan KDYMM Sultan Selangor. Lihatlah adanya kekuatan pada hari tersebut yang mana anda pelajari teknik pola 38 pada hari tersebut! Jadi ada keseinambungan tenaga di situ, jadi jika anda anak kelahiran Selangor terutamanya jangan lepaskan peluang untuk dapatkan kekuatan pola 38 di negeri anda sendiri dibawah KDYMM Sultan.
.
Teknik Pola 38 adalah satu-satunya seminar di dunia dan tidak dijumpai di tempat lain. Teknik pola 38 adalah sebenarnya pengajian awalan ”pre-cursor” / ”pre-requisite” untuk semua kaedah tenaga dalaman yang lain dan saling melengkapi ”complimenting” kaedah tenaga dalaman yang lain. Pelajarilah ia dari saya sendiri adalah susur galur keturunan Raja Jawa.
.
Daftar segera: Puan Zuhaida 016 206 3496. Daftar dan buat bayaran awal sebelum 7 Disember untuk elak kekalutan berlaku pada hari pendaftaran.
.
------------------------------------------------------------------------------------------------- .
TARIKH KURSUS RM90 INTRO METAFIZIK
.
Bermula Disember ini, http://www.metafizik2u.com/ akan dilancarkan dan menggunakan konsep pakej MTF iaitu "while you learn you earn, while you earn you learn", anda boleh hadir ke semua 16+ jenis kursus kami dan mendapat pendapatan apabila mengajak rakan datang sekali. Sesuai dengan tahun depan adalah tahun kekayaan daripada pendidikan (246), maka mari kita sama-sama tambah ilmu dan tambah pendapatan. Pakej MTF adalah satu cara kami untuk membantu masyarakat kaya pada tahun 2011 - kaya ilmu, kaya duit. Masyarakat yang lebih tebal ilmu dan pada masa yang sama tebal juga dompetnya.
.
Insyallah iklan saya akan keluar di Harian Metro tidak lama lagi.
.

Jadual kursus pakej MTF Intro RM90 setiap kelas.
Kelas pengenalan tentang kaedah pernomboran metafizik dinamik merangkumi 9 aspek kajian seperti potensi, arah, graf hayat dan seumpamanya. Ini adalah kursus pengenalan dan perlu dihadiri sebelum anda/ rakan hadiri seminar yang lain supaya anda faham bagaimana menggunakan kaedah ini dengan baik.
.
.
.
.
.


Selain pakej MTF Intro, ada 4 lagi pakej MTF - standard, executive, classic dan premium. Bawa 10 orang rakan dan anda akan diberikan insentif atas usaha anda membantu kami dalam mencari rakan anda. Insentif ini sebagai tanda terima kasih kami atas usaha anda serta bayar balik kos telefon, SMS, belanja teh tarik dan seumpamanya dalam mencari ramai kawan untuk datang bersama ke seminar.
.
Untuk mendapatkan borang serta maklumat lanjut, sila email ke qmas304@streamyx.com



.
.
.
.
Bukankah ini doa anda untuk jadi kaya tahun 2011? Inilah peluangnya.
.
.
.
.
------------------------------------------------------------------------------------------------- .
WORKSYOP SABTU: worksyop Sabtu dibuat di pejabat saya di Meru.

18 Disember - Meru, Klang.
.
Peta ke pejabat saya di Meru, Klang. Paling mudah ikut NKVE menghala ke Pelabuhan Klang/Shah Alam tetapi keluar di susur Setia Alam dan anda akan sampai di Tesco Setia Alam, Giant, Mc Donald dan Stesen Klang Sentral. Lalu depan Mc Donald terus ke depan hingga nampak Petronas dan kemudian RHB Bank. Berdepannya ada BSN dan saya berada di tingkat dua atas bank BSN! Pejabat saya bernombor 69, Tgkt 2, Atas BSN Pekan Meru.
.
Double click imej untuk besarkan imej.


.
.
.
.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
1 & 2 Jan Mersing (resort) Seminar 5 dalam 1
(336, 729, 696, Graf Hayat, Strategi 2011) RM3990.Daftar sblm 15 Dis: RM2990 Daftar: Lynjb 019 755 6102
.
------------------------------------------------------------------------------------------------- .
Buku KENALI POTENSI DIRI:
.
Dapatkan buku ini dengan menghubungi Puan Zuhaida 016 206 3496 atau zuha80@yahoo.com. Harga senaskah RM40 (tambah RM5 untuk penghantaran pos).












.
.
-------------------------------------------------------------------------------------------------.
Webinar Percuma Secara On-line pada setiap SELASA, 9pm bersama Master Eddy Rosyadie, semua dijemput hadir, kita bertemu secara on-line di depan komputer anda di rumah anda sendiri atau di mana-mana tempat yang ada WIFI:
Daftar di http://www.urdworld.org/modules/events/event.php?eid=12

.
-----------------------------------------------------------------------------------------------

Energy Booster: Dapatkan dari Admin URD di talian 016 524 7936. Telah terbukti meningkatkan dan mengimbangi Aura anda!
.
KINI ANDA BOLEH MEMBAYAR SECARA TUNAI ATAU KAD KREDIT.


.
.
.

------------------------------------------------------------------------------------------------- Berminat untuk mendapatkan nota percuma tentang cara pengiraan petak tarikh lahir dan previu keterangan tentang pola nombor kewangan? sila email ke qmas304@streamyx.com.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
Tempahan Laporan Graf Hayat: berminat untuk dapatkan graf hayat anda atau rakan atau ahli keluarga dan laporannya setebal lebih kurang 9 mukasurat yang dihantar kepada anda bercetak secara pos dalam bentuk binding (keterangan graf hayat sahaja dan tiada penjelasan pola nombor atau konsultansi dibuat berasingan), sila hubungi Puan Zuhaida 016 2063496 atau email: zuha80@yahoo.com. Sila berikan maklumat nama, jantina, tarikh lahir, jam lahir, negeri kelahiran serta alamat dan poskod serta nombor telefon. Cara bayaran bank-in akan diberitahu. Harga RM90 untuk setiap individu.
.
Jika memerlukan laporan graf hayat beserta pola-pola nombor DAN sesi konsultansi 1 jam, boleh hubungi Encik Zaini Ahmad (019 267 6727 atau email:
zainifruta@gmail.com. Harga RM150 untuk setiap perkhidmatan tersebut.

.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
Samazon Energy Booster:
.
Tempah sekarang di Admin URD di telefon 016 216 3796.


Testimoni: cikgu, selepas sy memakai pendant 769, mmg banyak perubahan. saya betul-betul bersyukur dapat dipertemukan dgn cikgu dan hadir ke kursus tempoh hari (8 & 9 mei,JB)... terutama mengenai kedai saya, orang semakin ramai cikgu. saya betul-betul gembira. angka 7 networking tu mmg betul-betul ada "power"... dulu sebelum pakai pendant, setiap hari bangun pagi saya akan sakit kaki (sebab byk berjalan amik dan hantar pesanan/makanan di kedai). tapi selepas pakai pendant, alhamdulillah. sakit kaki dah tak ada. n betul-betul saya terkejut. saya tak pernah pi urut atau apa-apa. cuma lepas pakai pendant ni betul-betul saya terasa perubahannya.
.
.
.
.
.
.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
Salam Perjuangan dan Kejayaan Berkekalan Sepanjang Hayat Sepanjang Masa,
Cikgu Eddyrosyadi (A-D)
Rakan Konsultan Halatuju Hidup dan Perniagaan Anda.
posted by eddy Rosyadie Mohd Samsury @ 6:40 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

About Me


EDDY ROSYADIE MOHD SAMSURY

(Perancang pengurusan Hala
Tuju Hidup)
Penulis Kolumunis `Mingguan Wanita `Penulis buku `CJP`
Email:
qmas304@streamyx.com

http://eddyrosyadi.weebly.com

Previous Post
Archives
ADMIN BLOG EDDY


ARY
Phone :012 902 6972
my facebook

محمد أشعري عبد الرزاق

Reka Lencana Anda
CONSULTANT 

Zaini ahmad 
     019-2676727
Azli Shah            012-3127296
Nor Azlina            019-3869011
Dr Aniza              019-2438151
 

FORUM CHAT

Template by

image link to web design website

Provided by website design company .

 

widgeo.net

Site Meter
Blogger Templates