waktu malaysia
 
galeri gambar
 
tempahan online


TEMPAHAN ONLINE

iklan

 





 

jadual  kursus/Seminar
BULAN KURSUS/SEMINAR
Kursus
 
dipejabat
Meru, Klang

sesi Consultant
No 69, Tgkt 2, Jalan Besar, Pekan Meru
(Atas Bank BSN depan RHB Bank)
iklan tajaan

 

 

 




 

Tuesday, February 8, 2011
Anda berjaya, kita berjaya!
Assalamualaikum & $elamat $ejahtera, $alam 1 Malaysia,
$alam 1Nusantara Indonesia, Singapura & Brunei.
daripada Cikgu/ Master EDDYROSYADI (Cikgu A-D)
Pengasas Kaedah Strategi Potensi dan Prestasi Dinamik Pernomboran - semenjak 2004.
Tarikh lahir, Jam lahir, nama, nombor handphone, no plet kereta, no kad pengenalan, nombor akaun bank dan segala jenis pernomboran.
Penulis buku "Cinta, Jodoh & Perkahwinan", "Juara Pentas", "Kuasailah Diri Anda", "Teknik Menyusun Hidup Secara Graf Hayat", "How to Calculate Your Fortune Pattern 336".
Kolumnis Mingguan Wanita (ms 54) semenjak 2005.
Pencipta kaedah Graf Prestasi Bulanan, Mingguan, Harian & Jam, kaedah teknik kasih dua hala & petak pendua dan pentiga serta petak pembayang, kaedah Kiraan Nama, No handphone, No Kad Pengenalan, No Plet Kenderaan, Tafsiran Tambahan Graf Hayat, Kaedah CheckMate! Graf Hayat + Pernomboran, Teknik No Siri Duit 6, Teknik Pola 38.
Bekas peserta kursus: YBhg Dato Dr Roslizam, YBhg Prof Dato Dr Ibrahim Ahmad, YBhg Dato Dr Norazmadinaz, Dr Azizan Osman, Nor Edie (Avail), Lynjb dan ramai lagi usahawan, pensyarah, guru, doktor, jurutera, MLM, mahasiswa/i > 3,000 peserta dari Malaysia, Singapura, Brunei dan Indonesia.
Pendidikan: BSc Biology, Syracuse University, New York, USA (1993 - 1995).
Pengalaman melebihi 10 tahun: pengurus, pensyarah, konsultan.
.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
Workshop 12 Febuari ditunda 26 Mac.
.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
Cikgu A-D sudah 2 kali mengajar top leaders (termasuk jutawan Zulfaisal) syarikat AD$4BUCK$ (http://www.ads4bucks.com/). Inilah tarikh pendaftaran syarikat yang banyak angka 7 serta pola-pola lain yang power networking. Memang sesuailah tarikh pendaftaran ini. Pengiraan nama pun bagus dan graf hayat juga bagus. Memang berpotensi besar syarikat ini untuk terus maju.
.
.
.
Tahun 2007 lalu, Cikgu A-D pernah 2 kali ke Metro TV, Jakarta, Indonesia untuk sesi temuramah serta bertemu dengan pengarah-pengarahnya. Banyak juga angka 7 untuk tarikh penerbitannya. Metro TV stesen TV terbesar di Indonesia. Pola 573 pun ada! Apakah rahsia kejayaan bisnes ini - gunakan pendekatan pola 933! Tahukah anda dalam nama Metro TV terdapat tafsiran "Happiness, Fortune, Power", padanlah berjaya...
.
.
.
Untuk ketahui dan pelajari bagaimana anda juga boleh bina bisnes berjaya sebegini, datanglah ke seminar unik dan satu-satunya di dunia - Seminar Pola 696 Potensi Bisnes Menguntungkan pada 6 Mac 2011 di Batu Pahat (sila lihat bawah).
.
Mahukah anda ada bisnes menguntungkan? Mahukah bisnes anda yang ada sekarang lebih menguntungkan? Jom belajar... cikgu A-D sedia membantu transformasi bisnes anda. Testimoni sudah banyak, salah satunya Dr Suraya Ariffin, juga ejen AD$4BUCK$ yang bisnes melonjak RM2.1 juta dalam masa 1 tahun serta beberapa projek jutaan ringgit dan kini memegang projek RM9 juta. Juga, cikgu A-D pernah bantu seorang penjual nasi lemak berpendapatan RM1000 sebulan mendapat RM78 ribu dalam masa sebulan! Serta Puan Wan Nea Ariffin dari Muar (Public Mutual) mendapat komisen RM12,000 dalam masa 3 jam sales (bersamaan 3 bulan kerja makan gaji tapi dapat dalam masa 3 jam!)... anda tidak terliur dan ghairah untuk berjaya seperti mereka? Itu belum lagi Encik Azizan Osman yang belajar dengan Cikgu A-D pada tahun 2006 yang kini dikenali Dr Azizan Osman seorang jutawan serta Prof Dato Dr Ibrahim (Millionaire Mindpower) pada tahun lepas sahaja jualan seminar mencecah RM1 juta... tak pernah terjadi sebelum ini! Anda? 6 Mac, Batu Pahat!
.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
Ringkasan jadual program cikgu A-D - sila scroll ke bawah untuk maklumat lanjut:
.
Workshop Sabtu Febuari 26 - Memilih Bisnes / Kerjaya yang Berkesan (Yuran RM50) jam 2.30 ptg - 4.30 ptg di Seksyen 7, Shah Alam (Kawasan Perindustrian Bukit Raja, berdepan Pharmaniaga). Terbuka kepada semua orang sama ada baru yang belum ada asas atau peserta biasa. Daftar SMS taip WKK hantar ke 016 624 9666. Masih ada tempat kosong, daftar sekarang dan bayaran di sana nanti. SILA BAWA MAKLUMAT JAM LAHIR.
.
Seminar Keserasian Perkahwinan 27 Febuari - Meru, Klang. RM150 datang berpasangan 1 bayar 1 percuma. Bonus "Teknik menikmati hubungan Intim ala Kamasutra secara pernomboran"! Satu-satunya di dunia seminar sebegini!
.
5 MAC - Klinik Bergerak di Batu Pahat - Pendaftaran DIBUKA. Peluang untuk konsultansi peribadi dengan cikgu A-D atau belajar secara peribadi/kumpulan kecil.
.
6 MAC - Kursus Pola 696 Potensi Bisnes Berkesan Menguntungkan di Batu Pahat (Taman Universiti, 10 pagi - 5 petang, yuran RM300).
.
MAC 12, 13 & 14 - Karnival di Tesco Kulai untuk sesi promosi, jualan dsbnya di Karnival Kelab Kereta-kereta dan Motosikal Peringkat Negeri Johor 2011. Jika anda ingin membuka booth / pameran jualan / promosi di Karnival ini, sila hubungi En. Nizam 017 779 6797. Jemputan En. Nizam yang merupakan pelajar metafizik kita juga, jadi, sokonglah karnival ini... kebetulan tahun 2011 ini lokasi kejayaan adalah di Tenggara KL iaitu N9, Melaka dan JOHOR!!. Jom Karnival bersama. Insyallah, karnival ini akan dibuat di Tesco seluruh Malaysia!
.
Mac 14 - kursus Graf Hayat Intensif di Kulai. Hubungi En Nizam di 017 779 6797 (Yuran RM350). jam 10 pagi - 5 petang. Sila bawa maklumat jam lahir.
.
------------------------------------------------------------------------------------------------- .

Double-clik untuk besarkan imej di sebelah

26 FEBUARI 2011 (9.26 pg - 5.26 ptg): Seksyen 7 Shah Alam
SEMINAR UNVEIL THE 26 BILLIONAIRE LEGENDS bersama Ybhg Dato' Dr Roslizam di Seksyen 7, Shah Alam pada 26 Febuari 2011. Yuran RM450 Daftar Pn Zuhaida 016 206 3496.
.
26 FEBUARI 2011 (2.30 ptg - 4.30 ptg): Seksyen 7, Shah Alam
Workshop "Teknik Memilih Kerjaya & Bisnes Sesuai secara Pernomboran" bersama cikgu A-D di Seksyen 7, Shah Alam pada 26 Febuari 2011 (tempat yang sama dengan seminar Unveil cuma di bilik berasingan). Yuran RM50. Sila bawa maklumat jam lahir. Untuk hadir, SMS taip WKK dan hantarkan ke 016 624 9666.

.
.
.
.
.
------------------------------------------------------------------------------------------------- .
27 FEBUARI 2011 (10 pagi - 5 petang): Pekan Meru, Klang
Seminar Serasi Perkahwinan Secara Teknik Pernomboran - Daftar 1 percuma 1 (datang percuma dengan pasangan - sama ada suami/ isteri, tunang lelaki/ wanita, boyfriend/girlfriend). RM150 untuk sepasang atau RM150 jika datang seorang.
.
Untuk hadir SMS taip SP dan hantarkan ke 016 624 9666. Percuma 1 buku setebal 380 mukasurat "Cinta, Jodoh & Perkahwinan" tulisan cikgu A-D. Sila bawa maklumat JAM LAHIR.
.
Seminar ini adalah satu-satunya di dunia yang memberikan pengetahuan dan kemahiran untuk hidup serasi di alam perkahwinan secara kaedah pernomboran dan graf hayat. Pengalaman cikgu A-D berkahwin selama 18+ tahun dan membantu ramai pasangan membolehkan cikgu A-D berkongsi teknik-teknik yang boleh digunakan oleh anda untuk meningkatkan kualiti alam perkahwinan anda.
.
Objektif Seminar;
1. Mempelajari teknik-teknik mengenali tahap keserasian antara pasangan untuk dibaiki atau ditambah nikmat berkasih sayang.
2. Mempelajari jenis-jenis konflik dalam hubungan supaya persediaan dilakukan mengatasinya untuk menikmati kasih sayang yang berkekalan.
3. Mempelajari teknik peningkatan kualiti hubungan dan sokongan.
.
Isi kandungan Seminar:
1. Teknik Kaedah Kasih 2 Hala (ciptaan cikgu A-D) - faktor "understanding"
2. Teknik Kaedah Ikatan Pola 729 - faktor "bonding"
3. Teknik Mengimbangi Keserasian daripada pernomboran ada/ tiada/ berlebihan.
4. Kenali Konflik Dalam Hubungan - Pola 19/ 11 & 729, Widowed Star, Lonely Star, Kewangan 3, Vacuum Star, Wealth AF, dll.
5. Teknik meningkatkan potensi kejayaan/ kekayaan dalam berpasangan (pola-pola pasangan).
6. Ulasan buku "Cinta, Jodoh & Perkahwinan".
7. Teknik Memilih Tarikh Nikah / Usia Jodoh.
8. Teknik Sokongan/ Kawalan daripada Elemen.
9. Teknik Kitaran Prestasi Hubungan.
.
Bonus sesi terakhir: teknik menikmati hubungan intim ala Kamasutra secara pernomboran - hanya untuk pasangan yang berkahwin sahaja (yang belum berkahwin akan bersurai sebelum sesi ini sebab "censored"!). Tahukah anda kenapa wanita berbintang LEO sesuai berada di "atas" semasa hubungan intim? Teknik Tusukan mengikut bilangan? Kenapa orang pola 123 cepat "habis" dan cara mengatasi ejakulasi awal...dan macam-macam lagi!
.
------------------------------------------------------------------------------------------------- .
Anda berminat untuk bisnes tapi tak tahu nak buat bisnes apa? Bagaimana nak mula bisnes? bagaimana nak berjaya dalam bisnes? Apa bisnes yang senang tapi menguntungkan? Anda sudah berniaga tetapi kenapa bisnes tak berkembang? kenapa asyik gagal dalam bisnes? Kenapa orang lain cepat berjaya dalam bisnes? Apa masalahnya dan cara mengatasinya? Bagaimana untuk kembangkan bisnes lebih besar dan menguntungkan? Jom belajar...
.
6 Mac 2011 - Seminar Pola 696 Potensi Bisnes Berkesan Menguntungkan.
Tempat: No 16, Taman Universiti, Batu Pahat - deret Azhar Corner & 7 Eleven sebelah UTHM, Batu Pahat.
Masa: 10 pagi - 5 petang.
Yuran: RM300 seorang (jika datang suami isteri RM400 sahaja berdua).
Maaf tiada diskaun berkumpulan kerana ini seminar istimewa yang banyak teknik dan nota tebal serta dapat software-software berkaitan.
Sila bawa maklumat JAM LAHIR.
Daftar: Noredie 012 705 7272.
.
Inilah modul seminar yang pernah dihadiri oleh sdra Noredie pada Disember 2008 di Pusma, Skudai lalu yang telah mengubah 720 darjah kehidupannya (ini kata beliau tempohari). Dalam masa 6 bulan sahaja terus naik Diamond Manager dan jualan RM500ribu, walaupun beliau sekarang ini masih dalam graf gaung tapi masih boleh berjaya, bagaimana ye?. Modul ini juga pernah dihadiri oleh ramai usahawan dan mereka juga mendapat kejayaannya. Kali, ini cikgu A-D akan berkongsi pengetahuan beliau untuk anda berjaya anda menjadi usahawan berjaya juga.
.
Isi kandungan seminar Pola 696;
1. Kenali Model Bisnes yang sesuai - pola 459? pola 456? dll
2. Kenali Fungsi Bisnes yang sesuai - pola 729? pola 786? dll
3. Kenali Pasaran Bisnes yang sesuai - pola 426? Pola 595? dll
4. Kenali Pendekatan Bisnes yang sesuai - pola 393, 843, 336, 191 dll.
5. Kenali Arah Bisnes (statik) yang sesuai.
6. Kenali Prestasi Bisnes - Tahunan, Bulanan & Harian.
7. Teknik Memilih Tarikh Pendaftaran Syarikat yang sesuai.
8. Teknik Memilih Nama Syarikat yang sesuai - PERCUMA SOFTWARE NAMA!
9. Teknik Memilih Pekerja yang sesuai - PERCUMA SOFTWARE!
10. Teknik Warna Bisnes yang sesuai.
11. Teknik Kad Perniagaan Bisnes berkesan.
12. Teknik Mengatasi konflik Bisnes - Blocking Star, Vacuum Star, Graf Gaung, Pola 67, Tiada 696 dan sebagainya.
.
Bonus sesi akhir: Teknik Gabungan Rakan Kongsi Menguntungkan.
.
Banyaknya teknik pada harga yang berpatutan tu, tak nak lepaskan peluang lah! Cikgu A-D ni baik hati sangatlah bagi banyak sangat teknik dalam 1 masa...Memang berbaloi baloi datang belajar... Lepas seminar dah boleh terus gunakan teknik-teknik untuk menjadi usahawan cemerlang! Jom daftar sekarang - Noredie 012 705 7272.
.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
PROGRAM KLINIK BERGERAK (KONSULTANSI & KURSUS PERIBADI).
Maklumat lanjut SMS ke 016 624 9666
.

1) Sesi Konsultansi bersama cikgu A-D (Sesi 2 jam RM150).
Sila SMS ke 016 624 9666 untuk tempah masa dan tempat.
Sesi konsultansi: cikgu A-D akan menganalisa potensi anda daripada Pernomboran dan Graf Hayat dan seterusnya menganalisa prestasi anda daripada Pernombora dan Graf Hayat. Dalam sesi perbincangan dua hala ini, mencari penyelesaian dan cadangan peningkatan potensi dan prestasi. Anda boleh bertanya apa saja semasa sesi konsultansi - bisnes, kerjaya, perkahwinan, kesihatan dan sebagainya. Jika anda ingin menempah sesi di luar tarikh-tarikh yang diberikan sama ada di Shah Alam/ Klang, sila SMS ke 016 624 9666.
.
2) Sesi Kursus Pernomboran / Graf Hayat Peribadi bersama Sdra Zuhaili/ Zuhaida (RM150 setiap sesi).
3) Jualan buku-buku & perisian software Graf Prestasi.
.
19 & 20 FEB - Restoran Nasmir, Autocity, SEBERANG JAYA.
SESI KONSULTANSI BERSAMA CIKGU A-D PENUH DITEMPAH. Masih ada kosong untuk sesi belajar pernomboran/ graf hayat secara peribadi dgn Sdra Zuhaili (percuma buku sebuah).
.
5 Mac - Taman Universiti, BATU PAHAT
10 pagi - 12 tghari: ditempah
12 tghari - 2 petang: kosong
2 ptg - 4 ptg: kosong
4 ptg - 6 petang: kosong
.
19 MAC - KEMAMAN
20 MAC - KUANTAN
2 & 3 APRIL - PUCHONG
16 & 17 APRIL - SG PETANI
14 MEI - KOTA TINGGI
15 MEI - JOHOR BAHRU
28 MEI - SEREMBAN
29 MEI - MELAKA
.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------.
PAKEJ POLA38 - 38InnerEnergyPower (38IEP) Package
Dapatkan haruman Auralife Nombor 38 untuk membantu anda meningkatkan keupayaan tenaga dalaman anda dalam gerak hati, firasat, petunjuk, tenaga aura dan seumpamanya untuk kegunaan dalam bisnes, kasih sayang dan sebagainya melancarkan kehidupan dan mengatasi masalah kehidupan dengan mudah.
.
Harga: RM238
7 botol haruman 38 dan percuma 1 CD Brainwave Pola38 mengandungi 38 jenis audio/video frekuensi/ brainwave dan cara penggunaannya.
.
Tambah RM10 untuk kos pos. Tempah: Pn Zuhaida 016 206 3496.
Dapatkan sekarang sebelum kehabisan. Setakat ini di dunia belum ada lagi haruman pola38 selain Auralife ini, jadi jangan ketinggalan. Haruman 38 ini berwarna ungu adalah untuk Crown Chakra iaitu menghubungkan kita dengan dunia spiritual dan berikan kesedaran tahap tinggi dan seterusnya satu kuasa anugerah yang luar biasa. Dapatkan sekarang.
.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------.
27 Febuari 2011 - Seminar Serasian Perkahwinan PERCUMA! secara graf hayat dan kaedah pernomboran dinamik. Anda datang percuma dengan pasangan anda (suami/isteri, tunang, boyfriend/girlfriend). Hadir berpasangan yuran RM150 manakala hadir berseorangan yuran adalah RM150. Berminat untuk hadir seminar di Seksyen 7, Shah Alam, sila hantar nama anda ke email: qmas304@streamyx.com atau SMS taip SP dan hantar ke 016 624 9666.
.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
WORKSHOP Sabtu Feb 12 ditunda ke Mac 26, 2011 - POLA ANGKA 7: Jam 2.30 petang – 4.30 petang di pejabat Pekan Meru, Klang (RM50). Boleh walk-in tapi elok daftar SMS ke 016 624 9666 kalau nanti ada notis perubahan. Ketahui kesemua aspek pola 7 seperti pola 729, 786, 777, 753, 7 tengah mata angin dan seumpamanya 7 iaitu cara bacaan, fungsi, kebaikan dan keburukan setiap pola 7 di dalam mencipta networking yang banyak dan kukuh, dalam bisnes, kerjaya atau kehidupan. Serta mendapatkan penyelesaian dan teknik peningkatan.
- Kenapa pola 729 dikatakan pelaris? Sebenarnya pola 786 dan 777 juga pelaris!
- Bagaimanakah cara untuk mendapatkan pola-pola 7 dan menggunakannya dengan baik dalam sales?
- Bagaimana mencipta pola 7 di dalam plet kereta dan nombor handphone?
- Tahukah anda individu pola 786 menjual cara yang berbeza dengan 729 atau 753?
- Apa maksud kitaran 7, Root No 7, terlebih angka 7, tiada angka 7, kesihatan angka 7, warna angka 7.
.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
Worksyop Setiap Sabtu Terpilih: di No 69B, Tgkt 2, Atas bank BSN, Pekan Meru, Klang.
Jika anda menggunakan GPRS, masukkan BSN Pekan Meru atau Klang Sentral. Pekan Meru berada jauh daripada bandar Klang dan ianya berada ke laluan ke Kapar atau Puncak Alam.
.

.
.

Peta ke pejabat saya di Meru, Klang. Paling mudah ikut NKVE menghala ke Pelabuhan Klang/Shah Alam tetapi keluar di susur Setia Alam dan anda akan sampai di Tesco Setia Alam, Giant, Mc Donald dan Stesen Klang Sentral. Buat U-turn dibawah flyover selepas Tesco. Lalu depan Mc Donald terus ke depan dalam 1 km hingga nampak Petronas di sebelah kiri dan lebih kurang 30 meter nampak RHB Bank di sebelah kiri. Berdepannya ada BSN dan saya berada di tingkat dua atas bank BSN. Pejabat saya bernombor 69, Tgkt 2, Atas BSN Pekan Meru. Jika pintu atau pagar berkunci, boleh tekan loceng di peti surat atau telefon 016 624 9666.
.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
Webinar Percuma Secara On-line pada setiap SELASA, 9pm bersama Master Eddy Rosyadie, semua dijemput hadir, kita bertemu secara on-line di depan komputer anda di rumah anda sendiri atau di mana-mana tempat yang ada WIFI:
Daftar di http://www.urdworld.org/modules/events/event.php?eid=12

.
-----------------------------------------------------------------------------------------------

.
Berminat untuk mendapatkan nota percuma tentang cara pengiraan petak tarikh lahir dan previu keterangan tentang pola nombor kewangan? sila email ke qmas304@streamyx.com.
.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
Samazon Energy Booster769 atau 9$9:
.
Tempah sekarang di Admin URD di telefon 016 216 3796.

Testimoni: cikgu, selepas sy memakai pendant 769, mmg banyak perubahan. saya betul-betul bersyukur dapat dipertemukan dgn cikgu dan hadir ke kursus tempoh hari (8 & 9 mei,JB)... terutama mengenai kedai saya, orang semakin ramai cikgu. saya betul-betul gembira. angka 7 networking tu mmg betul-betul ada "power"... dulu sebelum pakai pendant, setiap hari bangun pagi saya akan sakit kaki (sebab byk berjalan amik dan hantar pesanan/makanan di kedai). tapi selepas pakai pendant, alhamdulillah. sakit kaki dah tak ada. n betul-betul saya terkejut. saya tak pernah pi urut atau apa-apa. cuma lepas pakai pendant ni betul-betul saya terasa perubahannya.
.
.
.
.
.
.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
$alam Perjuangan dan Kejayaan Berkekalan $epanjang Hayat $epanjang Masa








posted by eddy Rosyadie Mohd Samsury @ 10:45 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

About Me


EDDY ROSYADIE MOHD SAMSURY

(Perancang pengurusan Hala
Tuju Hidup)
Penulis Kolumunis `Mingguan Wanita `Penulis buku `CJP`
Email:
qmas304@streamyx.com

http://eddyrosyadi.weebly.com

Previous Post
Archives
ADMIN BLOG EDDY


ARY
Phone :012 902 6972
my facebook

محمد أشعري عبد الرزاق

Reka Lencana Anda
CONSULTANT 

Zaini ahmad 
     019-2676727
Azli Shah            012-3127296
Nor Azlina            019-3869011
Dr Aniza              019-2438151
 

FORUM CHAT

Template by

image link to web design website

Provided by website design company .

 

widgeo.net

Site Meter
Blogger Templates