waktu malaysia
 
galeri gambar
 
tempahan online


TEMPAHAN ONLINE

iklan

 





 

jadual  kursus/Seminar
BULAN KURSUS/SEMINAR
Kursus
 
dipejabat
Meru, Klang

sesi Consultant
No 69, Tgkt 2, Jalan Besar, Pekan Meru
(Atas Bank BSN depan RHB Bank)
iklan tajaan

 

 

 




 

Sunday, February 20, 2011
Apakah anda impikan kejayaan?
Assalamualaikum & $elamat $ejahtera, $alam 1 Malaysia,
$alam 1Nusantara Indonesia, Singapura & Brunei.
daripada Cikgu/ Master EDDYROSYADI (Cikgu A-D)
Pengasas Kaedah Potensi, Strategi & Prestasi Pernomboran dan Graf Statik & Dinamik - semenjak 2004.
Tarikh lahir, Jam lahir, nama, nombor handphone, no plet kereta, no kad pengenalan, nombor akaun bank dan segala jenis pernomboran.
Penulis buku "Cinta, Jodoh & Perkahwinan", "Juara Pentas", "Kuasailah Diri Anda", "Teknik Menyusun Hidup Secara Graf Hayat", "How to Calculate Your Fortune Pattern 336".
Kolumnis Mingguan Wanita (ms 54) semenjak 2005.
Pencipta kaedah Graf Prestasi Bulanan, Mingguan, Harian & Jam, kaedah teknik kasih dua hala & petak pendua dan pentiga serta petak pembayang, kaedah Kiraan Nama, No handphone, No Kad Pengenalan, No Plet Kenderaan, Tafsiran Tambahan Graf Hayat, Kaedah CheckMate! Graf Hayat + Pernomboran, Teknik No Siri Duit 6, Teknik Pola 38.
Bekas peserta kursus: YBhg Dato Dr Roslizam, YBhg Prof Dato Dr Ibrahim Ahmad, YBhg Dato Dr Norazmadinaz, Dr Azizan Osman, Nor Edie (Avail), Lynjb dan ramai lagi usahawan, pensyarah, guru, doktor, jurutera, MLM, mahasiswa/i > 3,000 peserta dari Malaysia, Singapura, Brunei dan Indonesia.
Pendidikan: BSc Biology, Syracuse University, New York, USA (1993 - 1995).
Pengalaman melebihi 10 tahun: pengurus, pensyarah, konsultan.
.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
Klinik Bergerak 16 dan 17 April 2011 di SG PETANI ditangguhkan - mohon maaf. Ini disebabkan pada 15 April cikgu A-D akan berada di Melaka. Oleh itu, Klinik Bergerak tersebut diganti tempat berikut;
16 April - Melaka - pilih masa 9 pg, 11 pg, 2 ptg, 4 ptg atau 6 ptg.
17 April - Seremban - pilih masa 9 pg, 11pg, 2 ptg atau 4 ptg.
Untuk tempah sesi konsultansi bersama cikgu A-D, sila SMS ke 016 624 9666.
Untuk tempah sesi belajar Asas Pernomboran dan/atau Asas Graf Hayat bersama Sdra Zuhaili/ Pn Zuhaida, tel 016 206 3496 (dapat buku).
Satu sesi 2 jam RM150.

.
------------------------------------------------------------------------------------------------- .
Anda mencari kerjaya/bisnes yang sesuai? Tahukah anda Dato Siti Nurhaliza adalah Profession Great Entertainer iaitu jelas sekali kerjaya beliau, "dunia hiburan, kosmetik dan perkapalan". Pasal perkapalan tu tak tahulah lagi! Manakala Barack Obama pula adalah Profession Sun_CF iaitu dunia politik. Bill Gates pula Profession Great Strategist_MF iaitu dunia penyelidikan dan rekacipta...Nak tahu kerjaya sesuai anda, atau bisnes yang sesuai? Shah Alam Seksyen 7, 26 Febuari, 2.30 petang!
.
------------------------------------------------------------------------------------------------- .
Perihal Bisnes Bermasalah:
Ada seorang yang mendaftar syarikat pada 2.10.2010 (tarikh cermin) namun sehingga kini syarikat itu belum bergerak. Apabila diperiksa nama syarikat... padanlah, tafsirannya seolah pemalu, tidak suka bersaing, suka menyendiri dan sebagainya yang negatif...maknanya, jika anda nak daftar syarikat kenalah pastikan nama syarikat juga betul! Batu Pahat, 6 Mac!
.
Ada seorang yang mengusahakan kilang baru namun terlalu banyak cabaran sampai tertangguh-tangguh pelancaran kilang beserta pelbagai masalah dengan pembekal, pemilik bangunan dan sebagainya.. sebabnya adalah kerana ARAH KILANG DARIPADA RUMAHNYA ADALAH 5 iaitu HALANGAN! Padanlah.. maknanya, jika anda nak buka syarikat/ kedai, kenalah pastikan arah itu betul! Batu Pahat, 6 Mac!
.
Ada seorang yang mengusahakan perniagaan runcit, semenjak 20 tahun agak perlahan dan sukar simpan duit tapi hutang makin bertambah, baru-baru ini pinjaman RM30 ribu tersangkut lagi, tapi mengenangkan sifat orang berjaya yang tidak putus asa, maka diteruskan juga berniaga, tapi mengeluhlah juga...apabila diperiksa graf hayat, padanlah 10 tahun graf gaung + 10 tahun Vacuum Star..maknanya, jika anda nak jalankan perniagaan ketika graf gaung ke, Vacuum Star ke, Blocking Star ke, dll, kenalah pastikan anda mempunyai strategi mengatasi cabaran itu! Batu Pahat, 6 Mac!
.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
.
Tahun ini 2011 tahun pendidikan... kerajaan Malaysia telah membelanjakan RM50 juta untuk perihal pengangkutan pulang pelajar daripada Mesir...kalau cikgu A-D ada kapalterbang bolehlah sewakan kepada kerajaan negeri untuk bawa kembali pelajar ke Mesir dapat RM1juta jadilah tu... atau dapat jual pakej nasi lemak kepada mereka yang nak ke Mesir tu... juga dapat duit.. yang penting, kreatif! Untuk kaya dalam pendidikan tu peluang dah ada, kena kreatif!
.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
.
PERTUKARAN NAMA: Mulai hari ini, nama kaedah cikgu A-D dikenali sebagai Kaedah Peningkatan Potensi, Strategi & Prestasi Secara Pernomboran dan Graf Statik & Dinamik untuk menyatakan skop kaedah ini bukan sekadar pernomboran tetapi meliputi graf-graf analisis serta melibatkan statik dan dinamik sekaligus.
.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
.

TAK LOGIK!!! TAK MASUK AKAL!!!
Dompet cikgu A-D dah dipakai selama 3 tahun dah koyak, tapi pesan Dato Dr Roslizam (PhD in Finance/Usahawan/ Mentor Bilionaire) usah dibuang "energi" tempat mana duit-duit pernah tersimpan. Ya, dompet tu selalu menyimpan wang sekitar RM2-3 ribu dan pernah simpan RM6 ribu dalam dompet tu sampai bengkok dompet tu.. manalah tak koyak! Jadi, cikgu A-D pun simpan dan kali ini strategi berbeza iaitu dompet ini akan menyimpan wang yang ada "double" iaitu double 6, double 7 dan double 8. Hasilnya, dompet tu kini dah ada hampir RM2 ribu!.

.
Jadi, pesan Dato Dr Roslizam tu betul, maknanya banyak petua2 orang2 kaya yang kita tak tahu, kita ingat dompet dah koyak buang je lah ganti baru, rupanya disitulah energinya. Jom mari belajar teknik-teknik unik untuk kekayaan daripada kursus "Unveil the 26 Billionaire Legends" oleh Dato' Dr. Roslizam pada 26 Feb di Seksyen 7, Shah Alam nanti (Daftar: 016 206 3496).
.
Dalam dompet besar yang hadiah daripada Prof Dato Dr Ibrahim (MMP) di situ juga tersimpan duit dan disitu disimpan dompet koyak itu. Semua ini disimpan di dalam peti besi yang mengandungi Kotak Emas dan 3 biji laptop (dah penuh tak muat peti besi sebab ada 3 lagi laptop tak muat) juga terkandung sijil premium dan dinar emas. Semua ini rasanya bernilai RM20K... terharu rasanya, dulu nak simpan RM100 pun susah, tapi kini dah banyakkkk...
.
Semua kekayaan ini adalah gabungan ilmu Pernomboran Cikgu A-D + petua teknik Dato Roslizam + pendekatan Prof Dato Ibrahim... itulah hasil ada ilmu! Walaupun cikgu A-D dah terlepas Virtuous Star Kekayaan (tapi ada lagi nanti umur 54 tahun!), tetapi usaha ke arah kekayaan itu ada. Sudahkah anda membuat strategi kekayaan? Jika belum, mari sini cikgu A-D jelaskan caranya. Lain orang lain cara kekayaannya - orang pola 339 lain caranya, orang pola 336 lain caranya, orang pola 729 lain caranya.. dan sebagainya.
.
Minggu lepas isteri cikgu A-D bagi RM2 ribu kepada cikgu A-D... ni pelik ni sepanjang kami kawen tak pernah dia bagi dan dia tanya ada lagi tak hutang-hutang yang selama ini untuk dipulangkan? Tapi cikgu A-D biasanya burn je duit yang diberi isteri jadi ambil jugalah duit tu sikit. Rupanya isteri dapat claim balik duit-duit lama daripada syarikatnya yang terperosok dekat 3 tahun! Entahlah, nak kata isteri kitaran duit bukan pulak... tapi mungkin disebabkan oleh satu rahsia teknik pola 38 yang baru-baru ini cikgu A-D buat untuk isteri setiap kali sebelum isteri tidur... mungkin sebab itulah rezeki beliau mudah dan cikgu A-D juga dapat tempiasnya! Nak tahu rahsianya? Nantikan pola 38.
.
Semalam dalam berita dan hari ini dalam suratkhabar kes seludup cicak gecko 5 ekor. Rupanya isteri cikgu A-D pernah ternampak seekor cicak tu kat taman di luar rumah kami minggu lepas. Wah, cicak macam tu pun RM35 ribu seekor! Puas tadi cikgu A-D mencarinya kat celah-celah pokok-pokok laman rumah.. he he kalau dapat tangkap tu kaya juga... walaupun tak jumpa cari.. tapi begitulah rezeki.. mudahnya datang ke rumah cikgu A-D.. hasil daripada teknik pola 38 kot... jika anda ada ilmu dan amalan yang betul, insyallah rezeki itu ada datang ke rumah anda! Kalau tak dalam bentuk duit, bentuk cicak pun jadilah!
.
Inilah bentuk kekayaan! Anda boleh dan mampu kaya! Semua orang boleh dan mampu kaya dan untung! Pelajarilah teknik pernomboran di sini!
-------------------------------------------------------------------------------------------------
.
Tilikan? Ramai yang mengatakan mereka telah ditilik oleh pakar tilik yang mengatakan bahawa mereka bakal menjadi jutawan satu hari nanti... tapi sampai sekarang anda belum jutawan dan anda pun tak pasti macam mana jadi jutawan tu kalau masih bekerja sebagai kerani. Tukang tilik kata anda ada angka cermin tu orang popular tu, tapi anda pun tak pasti macam mana nak popular. Agaknya kalau budak 5 tahun menilik anda menjadi jutawan anda pasti teruja...
.
Di dalam Kaedah Pernomboran Dinamik versi cikgu A-D, tak payah tilik-tilik, SEMUA orang boleh jadi JUTAWAN... SEMUA orang boleh jadi POPULAR, tak kisahlah cermin ke tak cermin. Yang penting gunakan kaedah Pernomboran untuk membina impian anda. Pendekatan kaedah cikgu A-D ialah mengenali potensi anda dan mencari strategi untuk bina impian anda! Sebab itulah kaedah ini digemari ramai kerana kita BINA IMPIAN.
.
Pakar yang betul ialah mentor yang memeriksa potensi anda mana yang kurang mana yang baik dan kemudiannya membantu anda membina impian anda. Tak perlu anda bergantung kepada tilikan... anda mampu buat perubahan! Anda diberi peluang oleh Yang Maha Kuasa untuk berubah berjaya! Pelajarilah daripada pengalaman orang terdahulu dan orang lain untuk anda menjadi berjaya.
.
Semasa cikgu A-D kecil ada seorang tua yang beritahu cikgu A-D akan jadi terkenal bila besar nanti.. terkenal macam menteri besar. Jadi, cikgu A-D pun bercita-cita jadi Menteri Besar, tapi tak jadi MB pun kini... rupa-rupanya terkenal dengan cara lain.. ianya ada pada pola-pola nombor cikgu A-D rupanya... kenapalah orang tua tu tak beritahu betul-betul!. Jadi, sekadar tilikan atau ramalan tetapi tiada diberikan kaedah yang betul, ianya sekadar anggapan sahaja. Kini, kaedah pernomboran dinamik membolehkan anda menjadi apa impian anda! Tapi kena sesuaikan dengan keupayaan, kelayakan dan sebagainya dulu...
.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
.
Program 26 & 27 Febuari 2011:


26 Febuari - Workshop di Seksyen 7 Shah Alam (RM50) 2.30 ptg - 4.30 ptg. Kenali potensi anda dalam mencari Bisnes & Kerjaya yang sesuai daripada Pola Pernomboran & Graf Hayat.
.
Apakah anda berada di bisnes atau kerjaya yang betul? Apakah anda mahu mencari bisnes sepenuh masa atau sampingan yang sesuai? Anda seorang mahasiswa/i dan belum pasti bisnes/ kerjaya yang sesuai?... Pelajari Model Bisnes/ Kerjaya daripada Root Number/Angka Utama, Fungsi Bisnes/ Kerjaya dari Pola-pola nombor serta Zon Profession/ Wealth yang menjelaskan kerjaya/ bisnes anda.
.
27 Febuari - Kursus Keserasian Perkahwinan di Meru, Klang (RM150) 10 pg - 5 ptg. Pelajari teknik-teknik untuk kenali dan tingkatkan keserasian hubungan anda suami isteri. Anda mahu membina perkahwinan yang lebih berkesan? Anda mahu membetulkan suasana perkahwinan kepada yang lebih berkesan? Bagaimana untuk kekal serasi dan mencipta kebahagiaan?
.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
.




double-click untuk besarkan imej.



.



Peta ke seksyen 7 - Kawasan Perindustrian Bukit Raja. Ianya terletak di belakang UiTM Shah Alam. Berdekatan dengan ICT terus ke simpang tiga berdepan Pharmaniaga. Ada kedai tayar Falken dan terus ke belakangnya. Berdepan kilang CFW masuk kiri. Alamat No. 10, Lorong Keluli 7. Bersebelahan Dr. Eyes.
.
Workshop Sabtu 26 Febuari - Memilih Bisnes / Kerjaya yang Berkesan (Yuran RM50) jam 2.30 ptg - 4.30 ptg di Seksyen 7, Shah Alam (Kawasan Perindustrian Bukit Raja, berdepan Pharmaniaga). Terbuka kepada semua orang sama ada baru yang belum ada asas atau peserta biasa. Daftar SMS taip WKK hantar ke 016 624 9666 bayaran di sana nanti. SILA BAWA MAKLUMAT JAM LAHIR
.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
.

Double-click utk besarkan imej


Peta ke Pekan Meru, Klang. Pejabat cikgu A-D di atas Bank BSN Pekan Meru, No. 69 (pintu sebelah mesin ATM BSN). Dari NKVE menghala ke Klang, keluar susur Setia Alam/ Meru sehingga Tesco dan terus ke Mc Donald di seberangnya. Dari Mc Donald terus sahaja 500 m hingga Petronas sebelah kiri dan lebih kurang 100 m ada RHB bank sebelah kiri. BSN berada di seberangnya.



.



27 FEBUARI 2011 (10 pagi - 5 petang): Pekan Meru, Klang
Seminar Serasi Perkahwinan Secara Teknik Pernomboran - Daftar 1 percuma 1 (datang percuma dengan pasangan - sama ada suami/ isteri, tunang lelaki/ wanita, boyfriend/girlfriend). RM150 untuk sepasang / RM150 jika hadir seorang.
.
Untuk hadir SMS taip SP dan hantar ke 016 624 9666. Percuma 1 buku setebal 383 mukasurat "Cinta, Jodoh & Perkahwinan" tulisan cikgu A-D. Sila bawa maklumat JAM LAHIR anda & pasangan/ bakal pasangan.
.
Seminar ini adalah satu-satunya di dunia yang memberikan pengetahuan dan kemahiran untuk hidup serasi di alam perkahwinan secara kaedah pernomboran dan graf hayat. Pengalaman cikgu A-D berkahwin selama 18+ tahun dan membantu ramai pasangan membolehkan cikgu A-D berkongsi teknik-teknik yang boleh digunakan oleh anda untuk meningkatkan kualiti alam perkahwinan anda.
.
Objektif Seminar;
1. Mempelajari teknik-teknik mengenali tahap keserasian antara pasangan untuk dibaiki atau ditambah nikmat berkasih sayang.
2. Mempelajari jenis-jenis konflik dalam hubungan supaya persediaan dilakukan mengatasinya untuk menikmati kasih sayang yang berkekalan.
3. Mempelajari teknik peningkatan kualiti hubungan dan sokongan.
.
Isi kandungan Seminar:
1. Teknik Kaedah Kasih 2 Hala (ciptaan cikgu A-D) - faktor "understanding"
2. Teknik Kaedah Ikatan Pola 729 - faktor "bonding"
3. Teknik Mengimbangi Keserasian daripada pernomboran ada/ tiada/ berlebihan.
4. Kenali Konflik Dalam Hubungan - Pola 19/ 11 & 729, Widowed Star, Lonely Star, Kewangan 3, Vacuum Star, Wealth AF, dll.
5. Teknik meningkatkan potensi kejayaan/ kekayaan dalam berpasangan (pola-pola pasangan).
6. Ulasan buku "Cinta, Jodoh & Perkahwinan".
7. Teknik Memilih Tarikh Nikah / Usia Jodoh.
8. Teknik Sokongan/ Kawalan daripada Elemen.
9. Teknik Kitaran Prestasi Hubungan.
.
Bonus sesi terakhir: teknik menikmati hubungan intim ala Kamasutra secara pernomboran - hanya untuk pasangan yang berkahwin sahaja . Tahukah anda kenapa wanita berbintang LEO sesuai berada di "atas" semasa hubungan intim? Teknik Tusukan mengikut bilangan? Kenapa orang pola 123 cepat "habis" dan cara mengatasi ejakulasi awal...dan macam-macam lagi!
.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
Terima kasih kepada peminat kaedah Pernomboran Dinamik yang sudi bertemu dan menggunakan perkhidmatan kami di Klinik Bergerak 19-20 Feb di Autocity, Juru, Pulau Pinang. Kami ada permintaan untuk menganjurkan Klinik Bergerak seterusnya di Pulau Pinang nanti, insyallah kita akan buat di sekitar kawasan Bukit Jambul tidak lama lagi akan diumumkan.
.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
TAHUKAH ANDA? Penemuan cikgu A-D mendapati individu yang mempunyai Root Number / Angka Utama 4 (iaitu elemen kayu) mempunyai "chemistry" yang baik dengan pokok tumbuh-tumbuhan! Cubalah tanam dan "bercakap" dengan pokok bunga/ buah dan pokok itu akan tumbuh dengan baik dengan hasil yang menakjubkan!
.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------.
Temui cikgu A-D di RTM TV1 di Selamat Pagi Malaysia jam 7.30 pagi slot Motivasi Pagi pada Rabu, 23 Febuari 2011.
.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

.
KURSUS GRAF HAYAT INTENSIF 14 MAC DI KULAIJAYA:

Tempat: nama hotel akan diberitahu
Masa: 10 pagi - 5 petang.
Yuran: RM350 termasuk makan dan buku graf hayat bernilai RM120 serta graf hayat percuma.
Daftar: Nizam 017 779 6797

.
Cikgu A-D adalah satu-satunya di dunia yang mengajar Kaedah Graf Hayat dalam Bahasa Malaysia.
.
Objektif pembelajaran:
1. Mengenali potensi peluang dan konflik di sepanjang kehidupan supaya dijadikan persediaan.
2. Mengenali cara untuk mengatasi konflik-konflik dalam hidup seperti Vacuum Star, Blocking Star, graf gaung dll.
3. Mengenali cara untuk mengambil peluang potensi dalam hidup seperti Virtuous Star, Awarding Star dll.
.
Graf hayat adalah untuk anda kenali PRESTASI hidup anda. Selama ini anda belajar Tarikh Lahir Rajah Segitiga atau Petak Segitiga asas adalah untuk kenali POTENSI anda. Sesudah mengenali POTENSI, elok juga kenali PRESTASI anda (seperti sebuah kereta mewah berpotensi lari laju tetapi apakah ianya ada prestasi yang boleh laju seperti yang diperlukan?). Gabungan Potensi + Prestasi = menghasilkan Produktiviti yang baik seterusnya kualiti hidup, kekayaan, bisnes, kerjaya, perkahwinan dan sebagainya yang lebih baik. Teknik Strategi daripada kaedah ini telah banyak membantu ramai orang yang sepatutnya perlu gagal dalam hidupnya tetapi berjaya mengatasinya. Testimoni spt saudara Noredie Batu Pahat atau Dr Suraya Ariffin dan sebagainya yang graf gaung tapi boleh mendapat projek jutaan ringgit - itu kerana telah kenali dan meningkatkan potensi dan prestasi. Anda bagaimana? Masih tercari-cari mana potensi anda? Potensi dah ada, tapi Prestasi yang belum dikaji! Kulaijaya, 14 Mac!.
.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
Double-click untuk besarkan imej.

Lawatilah laman web:
www.evos2u.weebly.com
.
KARNIVAL DI TESCO KULAIJAYA 12 & 13 MAC.
Jumpa Cikgu A-D di sana. Juga kehadiran beberapa personaliti terkenal. Segeralah tempah khemah jualan di sana. Semua dijemput hadir untuk memeriahkan program serta mendapatkan manafaat. Jom kita gunakan arah kekayaan 2011 Tenggara KL ini sebagai satu ikhtiar usaha untuk kejayaan 2011.
.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------.
Ringkasan jadual program cikgu A-D - sila scroll ke bawah untuk maklumat lanjut:
.
Seminar Keserasian Perkahwinan 27 Febuari - Meru, Klang. RM150 datang berpasangan 1 bayar 1 percuma. Bonus "Teknik menikmati hubungan Intim ala Kamasutra secara pernomboran"! Satu-satunya di dunia seminar sebegini!
.
6 MAC - Kursus Pola 696 Potensi Bisnes Berkesan Menguntungkan di Batu Pahat (Taman Universiti, 10 pagi - 5 petang, yuran RM300).
.
MAC 12 & 13 - Karnival di Tesco Kulai untuk sesi promosi, jualan dsbnya di Karnival Kelab Kereta-kereta dan Motosikal Peringkat Negeri Johor 2011. Jika anda ingin membuka booth / pameran jualan / promosi di Karnival ini, sila hubungi En. Nizam 017 779 6797. Jemputan En. Nizam yang merupakan pelajar metafizik kita juga, jadi, sokonglah karnival ini... kebetulan tahun 2011 ini lokasi kejayaan adalah di Tenggara KL iaitu N9, Melaka dan JOHOR!!. Jom Karnival bersama. Insyallah, karnival ini akan dibuat di Tesco seluruh Malaysia!
.
Mac 14 - kursus Graf Hayat Intensif di Kulai. Hubungi En Nizam di 017 779 6797 (Yuran RM350 Percuma Buku Graf Hayat). jam 10 pagi - 5 petang. Sila bawa maklumat jam lahir.
.
------------------------------------------------------------------------------------------------- .

Double-clik untuk besarkan imej di sebelah

26 FEBUARI 2011 (9.26 pg - 5.26 ptg): Seksyen 7 Shah Alam
SEMINAR UNVEIL THE 26 BILLIONAIRE LEGENDS bersama Ybhg Dato' Dr Roslizam di Seksyen 7, Shah Alam pada 26 Febuari 2011. Yuran RM450 Daftar Pn Zuhaida 016 206 3496.
.
26 FEBUARI 2011 (2.30 ptg - 4.30 ptg): Seksyen 7, Shah Alam
Workshop "Teknik Memilih Kerjaya & Bisnes Sesuai secara Pernomboran" bersama cikgu A-D di Seksyen 7, Shah Alam pada 26 Febuari 2011 (tempat yang sama dengan seminar Unveil cuma di bilik berasingan). Yuran RM50. Sila bawa maklumat jam lahir. Untuk hadir, SMS taip WKK dan hantarkan ke 016 624 9666.

.
.
.
.
.
.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------- . .
Anda berminat untuk bisnes tapi tak tahu nak buat bisnes apa? Bagaimana nak mula bisnes? bagaimana nak berjaya dalam bisnes? Apa bisnes yang senang tapi menguntungkan? Anda sudah berniaga tetapi kenapa bisnes tak berkembang? kenapa asyik gagal dalam bisnes? Kenapa orang lain cepat berjaya dalam bisnes? Apa masalahnya dan cara mengatasinya? Bagaimana untuk kembangkan bisnes lebih besar dan menguntungkan? Jom belajar...
.
6 Mac 2011 - Seminar Pola 696 Potensi Bisnes Berkesan Menguntungkan.
Tempat: No 16, Taman Universiti, Batu Pahat - deret Azhar Corner & 7 Eleven sebelah UTHM, Batu Pahat.
Masa: 10 pagi - 5 petang.
Yuran: RM300 seorang (jika datang suami isteri RM400 sahaja berdua).
Maaf tiada diskaun berkumpulan kerana ini seminar istimewa yang banyak teknik dan nota tebal serta dapat software-software berkaitan.
Sila bawa maklumat JAM LAHIR.
Daftar: Noredie 012 705 7272.
.
Inilah modul seminar yang pernah dihadiri oleh sdra Noredie pada Disember 2008 di Pusma, Skudai lalu yang telah mengubah 720 darjah kehidupannya (ini kata beliau tempohari). Dalam masa 6 bulan sahaja terus naik Diamond Manager dan jualan RM500ribu, walaupun beliau sekarang ini masih dalam graf gaung tapi masih boleh berjaya, bagaimana ye?. Modul ini juga pernah dihadiri oleh ramai usahawan dan mereka juga mendapat kejayaannya. Kali, ini cikgu A-D akan berkongsi pengetahuan beliau untuk anda berjaya anda menjadi usahawan berjaya juga.
.
Isi kandungan seminar Pola 696;
1. Kenali Model Bisnes yang sesuai - pola 459? pola 456? dll
2. Kenali Fungsi Bisnes yang sesuai - pola 729? pola 786? dll
3. Kenali Pasaran Bisnes yang sesuai - pola 426? Pola 595? dll
4. Kenali Pendekatan Bisnes yang sesuai - pola 393, 843, 336, 191 dll.
5. Kenali Arah Bisnes (statik) yang sesuai.
6. Kenali Prestasi Bisnes - Tahunan, Bulanan & Harian.
7. Teknik Memilih Tarikh Pendaftaran Syarikat yang sesuai.
8. Teknik Memilih Nama Syarikat yang sesuai - PERCUMA SOFTWARE NAMA!
9. Teknik Memilih Pekerja yang sesuai - PERCUMA SOFTWARE!
10. Teknik Warna Bisnes yang sesuai.
11. Teknik Kad Perniagaan Bisnes berkesan.
12. Teknik Mengatasi konflik Bisnes - Blocking Star, Vacuum Star, Graf Gaung, Pola 67, Tiada 696 dan sebagainya.
.
Bonus sesi akhir: Teknik Gabungan Rakan Kongsi Menguntungkan.
.
Banyaknya teknik pada harga yang berpatutan tu, tak nak lepaskan peluang lah! Cikgu A-D ni baik hati sangatlah bagi banyak sangat teknik dalam 1 masa...Memang berbaloi baloi datang belajar... Lepas seminar dah boleh terus gunakan teknik-teknik untuk menjadi usahawan cemerlang! Jom daftar sekarang - Noredie 012 705 7272.
.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
PROGRAM KLINIK BERGERAK (KONSULTANSI & KURSUS PERIBADI).
Maklumat lanjut SMS ke 016 624 9666
.
1) Sesi Konsultansi bersama cikgu A-D (Sesi 2 jam RM150).
Sila SMS ke 016 624 9666 untuk tempah hari, masa dan tempat.
Sesi konsultansi: cikgu A-D akan menganalisa potensi anda daripada Pernomboran dan Graf Hayat dan seterusnya menganalisa prestasi anda daripada Pernombora dan Graf Hayat. Dalam sesi perbincangan dua hala ini, mencari penyelesaian dan cadangan peningkatan potensi dan prestasi. Anda boleh bertanya apa saja semasa sesi konsultansi - bisnes, kerjaya, perkahwinan, kesihatan dan sebagainya. Jika anda ingin menempah sesi di luar tarikh-tarikh yang diberikan sama ada di Shah Alam/ Klang/ Kuala Lumpur, sila SMS ke 016 624 9666.
.
2) Sesi Belajar Asas Pernomboran dan/atau Asas Graf Hayat secara peribadi bersama Sdra Zuhaili atau Pn. Zuhaida (RM150 setiap sesi). Tel: 016 206 3496.
3) Jualan buku-buku & perisian software Graf Prestasi.
.
5 Mac - Muar - Habis ditempah.
.
16 APRIL - MELAKA
9 pg - 11 pg:
11 pg - 1 ptg:
2 ptg - 4 ptg:
4 ptg - 6 ptg:
6 ptg - 8 pm:
.
17 APRIL - SEREMBAN
9 pg - 11 pg:
11 pg -1 ptg:
2 ptg - 4 ptg:
4 ptg - 6 ptg:
.
14 MEI - KOTA TINGGI

9 pg - 11 pg:
11 pg - 1 ptg:
2 ptg - 4 ptg:
4 ptg - 6 ptg:
6ptg - 8 mlm:
.
15 MEI - JOHOR BAHRU

9 pg - 11 pg:
11 pg -1 ptg:
2 ptg - 4 ptg: Ditempah.
4 ptg - 6 ptg:
.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------.
PAKEJ POLA38 - 38InnerEnergyPower (38IEP) Package
Dapatkan haruman Auralife Nombor 38 untuk membantu anda tingkatkan keupayaan tenaga dalaman anda dalam gerak hati, firasat, petunjuk, tenaga aura, seumpamanya untuk kegunaan dalam bisnes, kasih sayang dan sebagainya, melancarkan kehidupan dan atasi masalah kehidupan dengan mudah.
.
Harga: RM238
7 botol haruman 38 dan percuma 1 CD Brainwave Pola38 mengandungi 38 jenis audio/video frekuensi/ brainwave dan cara penggunaannya.
.
Tambah RM10 untuk kos pos. Tempah: Pn Zuhaida 016 206 3496.
Setakat ini di dunia belum ada lagi haruman pola38 selain Auralife ini. Haruman 38 ini berwarna ungu adalah untuk Crown Chakra iaitu menghubungkan kita dengan dunia spiritual dan berikan kesedaran tahap tinggi dan seterusnya satu kuasa anugerah yang luar biasa. Dapatkan sekarang.
.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
27 Febuari 2011 - Seminar Serasian Perkahwinan PERCUMA! secara graf hayat dan kaedah pernomboran dinamik. Anda datang percuma dengan pasangan anda (suami/isteri, tunang, boyfriend/girlfriend). Hadir berpasangan yuran RM150 manakala hadir berseorangan yuran adalah RM150. Berminat untuk hadir seminar di Seksyen 7, Shah Alam, sila hantar nama anda ke email: qmas304@streamyx.com
atau SMS taip SP dan hantar ke 016 624 9666.
.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
WORKSHOP Sabtu Feb 12 ditunda ke Mac 26, 2011 - POLA ANGKA 7: Jam 2.30 petang – 4.30 petang di pejabat Pekan Meru, Klang (RM50). Boleh walk-in tapi elok daftar SMS ke 016 624 9666 kalau nanti ada notis perubahan. Ketahui kesemua aspek pola 7 seperti pola 729, 786, 777, 753, 7 tengah mata angin dan seumpamanya 7 iaitu cara bacaan, fungsi, kebaikan dan keburukan setiap pola 7 di dalam mencipta networking yang banyak dan kukuh, dalam bisnes, kerjaya atau kehidupan. Serta mendapatkan penyelesaian dan teknik peningkatan.
- Kenapa pola 729 dikatakan pelaris? Sebenarnya pola 786 dan 777 juga pelaris!
- Bagaimanakah cara untuk mendapatkan pola-pola 7 dan menggunakannya dengan baik dalam sales?
- Bagaimana mencipta pola 7 di dalam plet kereta dan nombor handphone?
- Tahukah anda individu pola 786 menjual cara yang berbeza dengan 729 atau 753?
- Apa maksud kitaran 7, Root No 7, terlebih angka 7, tiada angka 7, kesihatan angka 7, warna angka 7.
.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
Worksyop Setiap Sabtu Terpilih: di No 69B, Tgkt 2, Atas bank BSN, Pekan Meru, Klang.
Jika anda menggunakan GPRS, masukkan BSN Pekan Meru atau Klang Sentral. Pekan Meru berada jauh daripada bandar Klang dan ianya berada ke laluan ke Kapar atau Puncak Alam.
.

.
.

Peta ke pejabat saya di Meru, Klang. Paling mudah ikut NKVE menghala ke Pelabuhan Klang/Shah Alam tetapi keluar di susur Setia Alam dan anda akan sampai di Tesco Setia Alam, Giant, Mc Donald dan Stesen Klang Sentral. Buat U-turn dibawah flyover selepas Tesco. Lalu depan Mc Donald terus ke depan dalam 1 km hingga nampak Petronas di sebelah kiri dan lebih kurang 30 meter nampak RHB Bank di sebelah kiri. Berdepannya ada BSN dan saya berada di tingkat dua atas bank BSN. Pejabat saya bernombor 69, Tgkt 2, Atas BSN Pekan Meru. Jika pintu atau pagar berkunci, boleh tekan loceng di peti surat atau telefon 016 624 9666.
.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
Webinar Percuma Secara On-line pada setiap SELASA, 9pm bersama Master Eddy Rosyadie, semua dijemput hadir, kita bertemu secara on-line di depan komputer anda di rumah anda sendiri atau di mana-mana tempat yang ada WIFI:
Daftar di
http://www.urdworld.org/modules/events/event.php?eid=12

.
-----------------------------------------------------------------------------------------------

.
Berminat untuk mendapatkan nota percuma tentang cara pengiraan petak tarikh lahir dan previu keterangan tentang pola nombor kewangan? sila email ke qmas304@streamyx.com.
.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
Samazon Energy Booster769 atau 9$9:
.
Tempah sekarang di Admin URD di telefon 016 216 3796.
Testimoni: cikgu, selepas sy memakai pendant 769, mmg banyak perubahan. saya betul-betul bersyukur dapat dipertemukan dgn cikgu dan hadir ke kursus tempoh hari (8 & 9 mei,JB)... terutama mengenai kedai saya, orang semakin ramai cikgu. saya betul-betul gembira. angka 7 networking tu mmg betul-betul ada "power"... dulu sebelum pakai pendant, setiap hari bangun pagi saya akan sakit kaki (sebab byk berjalan amik dan hantar pesanan/makanan di kedai). tapi selepas pakai pendant, alhamdulillah. sakit kaki dah tak ada. n betul-betul saya terkejut. saya tak pernah pi urut atau apa-apa. cuma lepas pakai pendant ni betul-betul saya terasa perubahannya.
.
.
.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
$alam Perjuangan dan Kejayaan Berkekalan $epanjang Hayat $epanjang Masa



posted by eddy Rosyadie Mohd Samsury @ 8:13 AM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

About Me


EDDY ROSYADIE MOHD SAMSURY

(Perancang pengurusan Hala
Tuju Hidup)
Penulis Kolumunis `Mingguan Wanita `Penulis buku `CJP`
Email:
qmas304@streamyx.com

http://eddyrosyadi.weebly.com

Previous Post
Archives
ADMIN BLOG EDDY


ARY
Phone :012 902 6972
my facebook

محمد أشعري عبد الرزاق

Reka Lencana Anda
CONSULTANT 

Zaini ahmad 
     019-2676727
Azli Shah            012-3127296
Nor Azlina            019-3869011
Dr Aniza              019-2438151
 

FORUM CHAT

Template by

image link to web design website

Provided by website design company .

 

widgeo.net

Site Meter
Blogger Templates