waktu malaysia
 
galeri gambar
 
tempahan online


TEMPAHAN ONLINE

iklan

 





 

jadual  kursus/Seminar
BULAN KURSUS/SEMINAR
Kursus
 
dipejabat
Meru, Klang

sesi Consultant
No 69, Tgkt 2, Jalan Besar, Pekan Meru
(Atas Bank BSN depan RHB Bank)
iklan tajaan

 

 

 




 

Tuesday, February 15, 2011
Kejayaan bermula dengan satu langkah tujuan
Assalamualaikum & $elamat $ejahtera, $alam 1 Malaysia,
$alam 1Nusantara Indonesia, Singapura & Brunei.
daripada Cikgu/ Master EDDYROSYADI (Cikgu A-D)
Pengasas Kaedah Strategi Potensi dan Prestasi Dinamik Pernomboran - semenjak 2004.
Tarikh lahir, Jam lahir, nama, nombor handphone, no plet kereta, no kad pengenalan, nombor akaun bank dan segala jenis pernomboran.
Penulis buku "Cinta, Jodoh & Perkahwinan", "Juara Pentas", "Kuasailah Diri Anda", "Teknik Menyusun Hidup Secara Graf Hayat", "How to Calculate Your Fortune Pattern 336".
Kolumnis Mingguan Wanita (ms 54) semenjak 2005.
Pencipta kaedah Graf Prestasi Bulanan, Mingguan, Harian & Jam, kaedah teknik kasih dua hala & petak pendua dan pentiga serta petak pembayang, kaedah Kiraan Nama, No handphone, No Kad Pengenalan, No Plet Kenderaan, Tafsiran Tambahan Graf Hayat, Kaedah CheckMate! Graf Hayat + Pernomboran, Teknik No Siri Duit 6, Teknik Pola 38.
Bekas peserta kursus: YBhg Dato Dr Roslizam, YBhg Prof Dato Dr Ibrahim Ahmad, YBhg Dato Dr Norazmadinaz, Dr Azizan Osman, Nor Edie (Avail), Lynjb dan ramai lagi usahawan, pensyarah, guru, doktor, jurutera, MLM, mahasiswa/i > 3,000 peserta dari Malaysia, Singapura, Brunei dan Indonesia.
Pendidikan: BSc Biology, Syracuse University, New York, USA (1993 - 1995).
Pengalaman melebihi 10 tahun: pengurus, pensyarah, konsultan.
.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
Beberapa tahun dahulu, ada seorang klien cikgu A-D mengadu kedai salun beliau sering diganggu benda halus... begitulah realiti bisnes orang melayu kita, kenalah ada 4 P - pelaris, pengasih, pendinding dan pelindung. Daripada tarikh daftar syarikat memang menunjukkan mudah untuk kedai itu diganggu benda halus dan menggunakan teknik-teknik cikgu A-D keadaan menjadi pulih tiada gangguan lagi - mudah aje penyelesaiannya. Bagaimanakah cara nak kenali tu dan penyelesaiannya? Batu Pahat, 6 Mac!
.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
.
Baca akhbar Sinar Harian hari ini rasa terbakar habis dan simpati pun ada - kes rumah terbengkalai di Selangor berlambak dah macam kes buang bayi dah. Cikgu A-D juga salah seorang mangsa tahun 1999 (masa tu Vacuum Star kebetulan!). Tahukah anda nama syarikat kontraktor yang gagal siapkan projek tersebut mempunyai tafsiran nama "masalah kewangan"? Padanlah pinjam bank RM20 juta pun habis itu belum lagi duit2 pembeli...malah banyak angka 3 dan 5 di dalam syarikat tersebut. Apakah perniagaan anda mempunyai masalah dan bakal hadapi masalah lebih besar? Mahukah anda membina bisnes yang baik menguntungkan? Penyelesaiannya Batu Pahat, 6 Mac!
.
------------------------------------------------------------------------------------------------
.
PANAS ! PANAS ! PANAS BAHANG MATAHARI RUPANYA - padanlah dua tiga hari ini panas lain je, rupanya ada fenomena Solar Flare, rujuk ke laman web http://www.space.com/10862-sun-erupts-powerful-solar-flare.html berlaku pada 14 Februari lalu dan kesannya hari Rabu/ Khamis ini. Tidak pasti lagi apa kesannya, mudah-mudahan tidak memudaratkan bumi ini, dah lah wabak penyakit menular, jangan pula musim kemarau datang seperti dijangkakan.
.
Kepada pengamal teknik pola 38, amalkan sepotong ayat nombor 38 daripada Surah Yasin (iaitu 38 daripada 83 ayat - 38:83) yang bermula dari ayat "wa shamsu tajri..." apabila anda berada di bawah matahari dan gunakan teknik pernafasan untuk "mengeluarkan" atau "menarik" energi dalaman anda daripada bawah bahagian perut, mudah-mudahan energi matahari itu dapat "masuk" ke diri anda. Kebetulan ayat 38 itu menceritakan tentang matahari dan elemen 3 dan 8 kan api, jadi sumber energi daripada matahari.
.
Mungkin ada yang berkata, ini fahaman sembah matahari ke? Ish tak! Kalau tak masuk kelas 38 memanglah tak tahu cerita sebenar. Tahukah anda cahaya matahari adalah sumber vitamin juga? Dari sudut metafizik pun ada, dari sudut sains moden juga ada... nantikan kursus pola 38...
.
Apabila anda menguasai pola 38, ianya dapatlah membantu anda dalam kesusahan yang mana jalan / laluan anda dipermudahkan tak kira sama ada anda Vacuum ke, Gaung ke, Kitaran 5 ke dan sebagainya.
.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
Cikgu A-D akan berada di Restoran Nasmir, Autocity, Juru pada 19 - 20 Feb. Kepada yang telah tempah sesi bersama cikgu A-D ataupun untuk sesi bersama Sdra Zuhaili/ Puan Zuhaida, sila bawa maklumat jam lahir anda ke situ nanti.
.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
.
SENARAI ORANG TERKAYA DI MALAYSIA 2011: hari ini suratkhabar dah keluarkan senarai 20 orang terkaya di Malaysia dan tentunya di Internet dah boleh dicari.
.
Bagaimana untuk menjadi kaya?
Seringkali kita membelek buku-buku di kedai buku yang banyak menceritakan perihal menjadi kaya dan jutawan. Banyak buku berkenaan adalah berbentuk motivasi, sejarah kehidupan malah teknik-teknik kekayaan yang agak sukar untuk dilakukan secara praktikal. Untuk menjadi kaya, sebenarnya anda perlu tahu kaya yang macam mana yang anda impikan?
.
1. Ramai orang nak kaya dengan wang yang bertimbun berlebihan tetapi realitinya kerja siang malam tapi tak dapat-dapat nak menyimpan. Salah satu teknik yang anda boleh buat seperti cikgu A-D ialah menyimpan duit dalam peti besi sendiri! Dalam peti besi cikgu A-D ada simpanan melebihi kedua-dua akaun bank. Kan bahaya simpan di rumah tu, tapi apabila duit anda disimpan di bank, "energi" duit tu memang nak kena keluar dibelanjakan. Seperti cikgu A-D menyimpan duit nombor siri bagus, memang langkah mayat cikgu A-D dulu kalau nak digunakan duit-duit tu! Duit-duit tu dah jadi isteri kedua cikgu A-D. Yang bestnya, setiap hari kita dapat belek-belek dan kira dan kira dan kira duit seolah-seolah ada banyak....Jadi, kita menyimpan duit dengan penuh kasih sayang seperti nyawa kita sendiri.
.
Ini salah satu cara "energi" duit yang baik. Janganlah semuanya dalam peti besi tu simpan dalam bentuk cash, anda boleh tukarkan dalam bentuk Sijil Premium dan seumpamanya yang lebih selamat. Apabila anda "sayang" duit anda ianya akan bertambah, itulah konsep "I Love Money" daripada MMP!
.
Konsep MMP biar duit bertaburan dalam rumah, di rumah cikgu A-D malah di pejabat Meru pun (kalau ada sape2 perasan ada duit tersorok) sampai anak-anak pun tak nak mencuri duit serta duit dijaga dengan rapi dan disayangi... itulah energi duit yang baik.
.
2.Ramai orang nak kaya mendapat duit selalu mengalir masuk tetapi secara realitinya, kepada kita yang kerja makan gaji, dapat gaji pada 1 hb sebelah pagi jam 9.00 pagi tapi sebelah 12 tengahari 3/4 gaji dah keluar!! Kenapa keluar? sebab kita menjadi hamba yang terpaksa bayar kepada orang lain... kereta...rumah...kad kredit...Maka, kali ini gunakan teknik dianjurkan iaitu ;
.
a. "Tax Yourself!" - iaitu kenakan cukai ke atas diri anda sendiri. Bagaimana pihak kerajaan dan pihak pengurus lebuh raya jadi kaya dapat duit adalah mereka mengenakan "cukai" kepada anda, tapi kita tidak kaya kerana kita tiada sumber cukai, jadi kita kenakan cukai atas diri sendiri. Ikutlah kemampuan atau cara sendiri, mungkin 10% daripada gaji anda untuk disimpan dalam bentuk sijil premium atau dalam bentuk insurance /investment linked. Cara cikgu A-D tiap kali dapat duit sama ada withdraw dari ATM ke, akan lihat nombor siri, mana-mana nombor siri bagus akan disimpan, kadang tu sampai RM200-RM300 kena simpan, itu sebentuk cukailah. Juga, ada sebentuk tabung untuk simpan duit baki tiap kali balik kedai dan sebagainya.
.
b. Elakkan menjadi hamba duit. Kita di Malaysia ini sukar nak kaya sebab belum kerja dah kena berhutang pinjaman pelajaran. Bila dapat kerja, gaji dipotong kerana cukai itu ini, bayar tol, beli kereta pulak tu tolak ansuran, sewa rumah lagi...kita menjadi hamba berkerja bagi duit kepada orang lain!
.
Jadi, cuba elak dari menjadi hamba, sedaya mampu. Jutawan Dr Irfan Khairi adalah satu contoh bagus iaitu beliau memulakan perniagaan bermodalkan sendiri sahaja. Tapi setakat pinjaman kereta dan rumah tu nak tak nak kenalah juga, tapi kalau dapat usaha sendiri lebih baik.
.
Satu contoh, difahamkan kereta import sebelum masuk negara kita cuma berharga sekitar RM50 ribu tapi bila masuk ke negara kita, kita dikenakan cukai dikatakan sehingga 300 peratus, tu yang harga menjadi RM150 ribu. Jadi, anda sebenarnya menjadi hamba kepada bank dan kerajaan apabila membeli kereta mewah yang kena cukai sedemikian iaitu RM100 ribu!, iaitu terpaksa bayar lebih. Tak kisahlah kalau anda memang duit berlambak nak beli kereta mewah, tapi kalau anda yang biasa-biasa cuba dulu elakkan menjadi hamba. Tak pelah cikgu A-D masih naik kereta lama, tapi itu dah habis bayar dengan kata lain cikgu A-D sudah bebas daripada menjadi hamba duit. Tu yang tak berani nak beli kereta mewah.. lainlah kalau betul-betul mewah bolehlah kan.
.
Terdapat ramai jutawan dan bilionawan di dunia ini, tetapi mereka itu dikira dari segi aset. Cuba kita kaji dari segi liabiliti dan hutang pula. Jutawan Donald Trump walaupun kaya tetapi pernah beberapa kali nak bankrap. Jutawan Bill Gates dan Warren Buffet ok, sebab mereka tidak menjadi hamba duit. Warren Buffet tiada kereta mewah malah handphone pun tak ada. Jadi, walaupun ramai jutawan di sana, tapi mereka menanggung hutang. Jadi, walaupun anda tidak kaya duit tapi janganlah kaya hutang. Ada juga kes jutawan tetapi sebenarnya mereka hidup atas wang syarikat dan sebagainya iaitu nilai diri sendiri mungkin dah tak ada.
.
Oleh itu, pemikiran yang berbeza tentang kekayaan dan kemewahan perlu diterapkan. Apa guna bergaya kereta mewah tapi letak kereta tepi jalan tak nak bayar parkir RM1 yang sememangnya banyak parkir kosong! Jimat kos katanya...Pernah sekali kawan cikgu A-D ajak makan, tapi makan fries dan kopi je walaupun di restoran mewah, alahai cikgu A-D kalau sekali keluar belanja keluarga makan RM90 - RM120 tak peduli menu apa, itu kan lebih mewah!.
.
Tagline baru anda bermula hari ini: Life is to be enjoyed! Hidup adalah untuk dinikmati. Jika anda dapat menikmati hidup dengan baik, itulah kekayaan yang sangat berharga... Pagi2 rehat sarapan dengan isteri, tengahari ke masjid, petang jumpa kawan, malam beribadah lepas tu tonton TV, lepas tu tidur nyenyak... tapi duit masuk je... itulah nikmat hidup. Bolehkah anda membeli semua itu (sarapan bersama isteri, tidur nyenyak dsbnya) di kedai serbaneka? Tak boleh kan! So, Life is to be enjoyed!
.
Hadirlah Workshop Pola 6 Angka Kekayaan yang akan diadakan di Meru, Klang nanti. Jalan mudah untuk rezeki yang mudah. Juga, pelajari teknik-teknik kesedaran kewangan dan kekayaan daripada pakar kewangan (PhD in Finance) Dato' Dr Roslizam pada 26 Febuari nanti. Tahukah anda apakah pekerjaan Dato' Dr Roslizam ketika ini.... surirumah je kena uruskan rumah dan ambil/hantar anak sekolah setiap hari, tapi duit masyuk...hmm macam mana tu? Kenalah belajar! Dahlah rumah tak berkemas, duit pun tak masyuk... kes teruk tu, jom belajar untuk berubah!
.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
.
ANGKA PERNIAGAAN POLA 696 POTENSI PERNIAGAAN:
.
Kisah 1: Encik Azman Bidin merupakan usahawan, idola/ mentor dan jutawan dalam satu bisnes MLM adalah inspirasi kepada usahawan berjaya kepada Sdra Noredie (Batu Pahat). Satu hari, saya dapat panggilan untuk ke rumah Encik Azman di Shah Alam. Beliau sebenarnya hairan bagaimana downline beliau Sdra Noredie boleh cepat naik dalam bisnes AVAIL (dalam 6 bulan jadi Diamond Manager). Rupa-rupanya beliau dapat tahu satu "rahsia" kejayaan Sdra Noredie adalah dari cikgu A-D. Padanlah Encik Azman seorang jutawan; graf hayat sedang naik dan sekarang beliau dalam VIRTUOUS STAR (star untuk jadi jutawan sepertimana Dato Siti Nurhaliza dan Justin Bieber menjadi jutawan apabila mereka berada dalam Virtuous Star).
.
Encik Azman memiliki satu perniagaan yang sedang diusahakannya. Dan apabila cikgu A-D melihat nombor pendaftaran syarikat perniagaan itu iaitu 756426-P, cikgu A-D menyatakan syarikat ini ada kena mengena dengan dunia pendidikan. Encik Azman agak terkejut bagaimana cikgu A-D tahu perkara ini dan barulah cerita selanjutnya dibuka.
.
Soalan 1: Bagaimana cikgu A-D tahu syarikat yang bernombor 756426-P ada kena mengena dengan dunia pendidikan?

.
Kes 2:
Baru-baru ini, sepasang suami isteri yang mengusahakan perniagaan percetakan. Daripada nombor pejabat 03-614262XX cikgu A-D menyatakan ada kena mengena dengan dunia pendidikan - memang betul pejabat itu terletak di depan Segi College. Manakala nombor pendaftaran syarikat 001869599-T cikgu A-D menyatakan ada kena mengena dengan dunia polis/tentera - memang betul client terbesar adalah daripada polis.
.
Soalan 2: Bagaimana cikgu A-D tahu potensi syarikat tersebut?
.
Untuk ketahui jawapannya serta bagaimana untuk menjadikan bisnes anda lebih berkesan dengan pernomboran yang baik, jumpa anda di Kursus Pola 696 Potensi Bisnes Menguntungkan di Batu Pahat pada 6 Mac nanti (10 pg - 5 ptg). Ini adalah modul unik satu-satunya di dunia hasil gubahan Cikgu A-D sendiri dan telah dihadiri oleh ramai usahawan berjaya sebelum ini...Anda pasti mahu bisnes anda berjaya! Batu Pahat, 6 Mac!
.
Kes 3:
salam, saya lahir pada 26-2-1971 pernah memiliki salun kecantikan selama 5 tahun tetapi tidak mendapat sebarang keuntungan. Selama saya berniaga, saya tidak berasa seronok malah tidak dapat pulangan yang berpatutan. Apakah perniagaan yang sesuai dengan saya?
.

Inilah Petak Digit si pengadu. Anda tahu kenapa beliau tak berjaya-berjaya dalam bisnes salun beliau? Apakah cara untuk mengatasinya?
.
Cikgu A-D ada jawapannya dan bersedia untuk membimbing anda untuk berjaya! Batu Pahat, 6 Mac!
.
.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
LAGI TESTIMONI TARIKH 11-2-2011 TARIKH CERMIN POLA 38 - HARI CERMIN POLA HAJAT DIMAKBULKAN - kebetulan jatuh hari Jumaat. TAHUKAH ANDA TARIKH CERMIN POLA 38 POLA HAJAT DIMAKBULKAN YANG SETERUSNYA ADALAH PADA JUMAAT 11 NOVEMBER 2011?
.
salam,
cikgu AD bila baca post cikgu AD tentang 11.2.2011. terkejut saya..walaupun saya xtahu hari itu hari cermin tetapi pagi jumaat itu saya tergerak hati nak belanja sikit kawan2 yg bekerja shift pagi makan.saya dh agak lewat sbb masuk kerja jam 6.00 a.m saya singgah kedai nasi lemak dan beli 10 bungkus nasi lemak.kebetulan saya mmg xder duit mencukupi pagi tu dan saya ambil satu duit rm10 dari mangkuk kekayaan(buat mangkuk lepas pergi course dr Ibrahim) utk beli nasi lemak.Saya tiba lewat 15 minit dan saya buat kenduri pagi jumaat untuk staf saya pagi itu dengan doa dan harapan saya akan menerima berita ttg tawaran kerja yang saya pohon (saya dalam masalah kena transfer ke KLIA pd 14 februari dan saya sudah buat surat rayuan tetapi cuma ditangguhkan sebulan tetapi saya kena pergi jugak)..semasa beri nasi lemak itu seorang staff saya yang sememangnya rajin bersolat mengatakan pada saya moga murah rezki..dan saya rasa terharu terus mengaminkn doa itu..Pada pukul 8 pagi saya bersama suami pergi minum pagi dan kami berbincang utk memohon pekerjaan di Tesco kerana kes transfer ini menyebabkan saya rasa perlu resign.. pada pukul 9 pagi saya dalam keadaan masih memikirkan masalah itu tiba2 di sapa oleh bos saya dan memberitahu mereka telah dapat panggilan telefon dari KLIA saya tidak perlu ke KLIaA kerana saya telah mendapat kerja yang saya pohon itu.saya cuma perlu bertukar department sahaja dan masih di Pulau Pinang.Saya memang terkejut..dan besyukur..agaknya ada kaitan doa saya pagi itu semasa solat subuh dan dhuha serta doa staff saya pada saya pada pagi itu serta sedikit kenduri yang saya buat maka Allah makbulkan doa saya..Setelah baca post cikgu AD saya rasa mgkin ada kaitan dengan hari cermin 11.2.2011 jugak agaknya
.

.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
TESTIMONI TEKNIK POLA 38:
Syukur menang gadjet elektronik! Masa cari office untuk kursus38 saya nampak 1 peraduan, lepas tu saya send & apply teknik38 yang baru dipelajari, skrg dah menang! moga lebih banyak kemenangan & kejayaan nanti!.
.
Nantikan Kursus Teknik Pola 38 pada April di Meru, Klang. Kali ini kursus dibahagi kepada 2 bahagian: Hari pertama 1/2 hari (Yuran RM138) dan hari kedua sepenuh hari (RM238) bagi latihan dan pembelajaran yang lebih efektif.
.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------.

Temui cikgu A-D di RTM TV1 di Selamat Pagi Malaysia jam 7.30 pagi slot Motivasi Pagi pada Rabu, 23 Febuari 2011.
.
------------------------------------------------------------------------------------------------- .
KURSUS GRAF HAYAT INTENSIF 14 MAC DI KULAIJAYA:

Tempat: nama hotel akan diberitahu
Masa: 10 pagi - 5 petang.
Yuran: RM350 termasuk makan dan buku graf hayat bernilai RM120.
Daftar: Nizam 017 779 6797
.
Cikgu A-D adalah satu-satunya di dunia yang mengajar Kaedah Graf Hayat dalam Bahasa Malaysia.
.
Objektif pembelajaran:
1. Mengenali potensi peluang dan konflik di sepanjang kehidupan supaya dijadikan persediaan.
2. Mengenali cara untuk mengatasi konflik-konflik dalam hidup seperti Vacuum Star, Blocking Star, graf gaung dll.
3. Mengenali cara untuk mengambil peluang potensi dalam hidup seperti Virtuous Star, Awarding Star dll.
.
Graf hayat adalah untuk anda kenali PRESTASI hidup anda. Selama ini anda belajar Tarikh Lahir Rajah Segitiga atau Petak Segitiga asas adalah untuk kenali POTENSI anda. Sesudah mengenali POTENSI, elok juga kenali PRESTASI anda (seperti sebuah kereta mewah berpotensi lari laju tetapi apakah ianya ada prestasi yang boleh laju seperti yang diperlukan?). Gabungan Potensi + Prestasi = menghasilkan Produktiviti yang baik seterusnya kualiti hidup, kekayaan, bisnes, kerjaya, perkahwinan dan sebagainya yang lebih baik. Teknik Strategi daripada kaedah ini telah banyak membantu ramai orang yang sepatutnya perlu gagal dalam hidupnya tetapi berjaya mengatasinya. Testimoni spt saudara Noredie Batu Pahat atau Dr Suraya Ariffin dan sebagainya yang graf gaung tapi boleh mendapat projek jutaan ringgit - itu kerana telah kenali dan meningkatkan potensi dan prestasi. Anda bagaimana? Masih tercari-cari mana potensi anda? Potensi dah ada, tapi Prestasi yang belum dikaji! Kulaijaya, 14 Mac!.
.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
.
Double-click untuk besarkan imej.

Lawatilah laman web:
www.evos2u.weebly.com
.
KARNIVAL DI TESCO KULAIJAYA 12 & 13 MAC.
Jumpa Cikgu A-D di sana. Juga kehadiran beberapa personaliti terkenal. Segeralah tempah khemah jualan di sana. Semua dijemput hadir untuk memeriahkan program serta mendapatkan manafaat. Jom kita gunakan arah kekayaan 2011 Tenggara KL ini sebagai satu ikhtiar usaha untuk kejayaan 2011.
.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------.
Ringkasan jadual program cikgu A-D - sila scroll ke bawah untuk maklumat lanjut:
.
Workshop Sabtu Febuari 26 - Memilih Bisnes / Kerjaya yang Berkesan (Yuran RM50) jam 2.30 ptg - 4.30 ptg di Seksyen 7, Shah Alam (Kawasan Perindustrian Bukit Raja, berdepan Pharmaniaga). Terbuka kepada semua orang sama ada baru yang belum ada asas atau peserta biasa. Daftar SMS taip WKK hantar ke 016 624 9666. Masih ada tempat kosong, daftar sekarang dan bayaran di sana nanti. SILA BAWA MAKLUMAT JAM LAHIR.
.
Seminar Keserasian Perkahwinan 27 Febuari - Meru, Klang. RM150 datang berpasangan 1 bayar 1 percuma. Bonus "Teknik menikmati hubungan Intim ala Kamasutra secara pernomboran"! Satu-satunya di dunia seminar sebegini!
.
6 MAC - Kursus Pola 696 Potensi Bisnes Berkesan Menguntungkan di Batu Pahat (Taman Universiti, 10 pagi - 5 petang, yuran RM300).
.
MAC 12 & 13 - Karnival di Tesco Kulai untuk sesi promosi, jualan dsbnya di Karnival Kelab Kereta-kereta dan Motosikal Peringkat Negeri Johor 2011. Jika anda ingin membuka booth / pameran jualan / promosi di Karnival ini, sila hubungi En. Nizam 017 779 6797. Jemputan En. Nizam yang merupakan pelajar metafizik kita juga, jadi, sokonglah karnival ini... kebetulan tahun 2011 ini lokasi kejayaan adalah di Tenggara KL iaitu N9, Melaka dan JOHOR!!. Jom Karnival bersama. Insyallah, karnival ini akan dibuat di Tesco seluruh Malaysia!
.
Mac 14 - kursus Graf Hayat Intensif di Kulai. Hubungi En Nizam di 017 779 6797 (Yuran RM350 Percuma Buku Graf Hayat). jam 10 pagi - 5 petang. Sila bawa maklumat jam lahir.
.
------------------------------------------------------------------------------------------------- .

Double-clik untuk besarkan imej di sebelah

26 FEBUARI 2011 (9.26 pg - 5.26 ptg): Seksyen 7 Shah Alam
SEMINAR UNVEIL THE 26 BILLIONAIRE LEGENDS bersama Ybhg Dato' Dr Roslizam di Seksyen 7, Shah Alam pada 26 Febuari 2011. Yuran RM450 Daftar Pn Zuhaida 016 206 3496.
.
26 FEBUARI 2011 (2.30 ptg - 4.30 ptg): Seksyen 7, Shah Alam
Workshop "Teknik Memilih Kerjaya & Bisnes Sesuai secara Pernomboran" bersama cikgu A-D di Seksyen 7, Shah Alam pada 26 Febuari 2011 (tempat yang sama dengan seminar Unveil cuma di bilik berasingan). Yuran RM50. Sila bawa maklumat jam lahir. Untuk hadir, SMS taip WKK dan hantarkan ke 016 624 9666.

.
.
.
.
------------------------------------------------------------------------------------------------- .
27 FEBUARI 2011 (10 pagi - 5 petang): Pekan Meru, Klang
Seminar Serasi Perkahwinan Secara Teknik Pernomboran - Daftar 1 percuma 1 (datang percuma dengan pasangan - sama ada suami/ isteri, tunang lelaki/ wanita, boyfriend/girlfriend). RM150 untuk sepasang atau RM150 jika datang seorang.
.
Untuk hadir SMS taip SP dan hantarkan ke 016 624 9666. Percuma 1 buku setebal 380 mukasurat "Cinta, Jodoh & Perkahwinan" tulisan cikgu A-D. Sila bawa maklumat JAM LAHIR.
.
Seminar ini adalah satu-satunya di dunia yang memberikan pengetahuan dan kemahiran untuk hidup serasi di alam perkahwinan secara kaedah pernomboran dan graf hayat. Pengalaman cikgu A-D berkahwin selama 18+ tahun dan membantu ramai pasangan membolehkan cikgu A-D berkongsi teknik-teknik yang boleh digunakan oleh anda untuk meningkatkan kualiti alam perkahwinan anda.
.
Objektif Seminar;
1. Mempelajari teknik-teknik mengenali tahap keserasian antara pasangan untuk dibaiki atau ditambah nikmat berkasih sayang.
2. Mempelajari jenis-jenis konflik dalam hubungan supaya persediaan dilakukan mengatasinya untuk menikmati kasih sayang yang berkekalan.
3. Mempelajari teknik peningkatan kualiti hubungan dan sokongan.
.
Isi kandungan Seminar:
1. Teknik Kaedah Kasih 2 Hala (ciptaan cikgu A-D) - faktor "understanding"
2. Teknik Kaedah Ikatan Pola 729 - faktor "bonding"
3. Teknik Mengimbangi Keserasian daripada pernomboran ada/ tiada/ berlebihan.
4. Kenali Konflik Dalam Hubungan - Pola 19/ 11 & 729, Widowed Star, Lonely Star, Kewangan 3, Vacuum Star, Wealth AF, dll.
5. Teknik meningkatkan potensi kejayaan/ kekayaan dalam berpasangan (pola-pola pasangan).
6. Ulasan buku "Cinta, Jodoh & Perkahwinan".
7. Teknik Memilih Tarikh Nikah / Usia Jodoh.
8. Teknik Sokongan/ Kawalan daripada Elemen.
9. Teknik Kitaran Prestasi Hubungan.
.
Bonus sesi terakhir: teknik menikmati hubungan intim ala Kamasutra secara pernomboran - hanya untuk pasangan yang berkahwin sahaja . Tahukah anda kenapa wanita berbintang LEO sesuai berada di "atas" semasa hubungan intim? Teknik Tusukan mengikut bilangan? Kenapa orang pola 123 cepat "habis" dan cara mengatasi ejakulasi awal...dan macam-macam lagi!
.
------------------------------------------------------------------------------------------------- .
Anda berminat untuk bisnes tapi tak tahu nak buat bisnes apa? Bagaimana nak mula bisnes? bagaimana nak berjaya dalam bisnes? Apa bisnes yang senang tapi menguntungkan? Anda sudah berniaga tetapi kenapa bisnes tak berkembang? kenapa asyik gagal dalam bisnes? Kenapa orang lain cepat berjaya dalam bisnes? Apa masalahnya dan cara mengatasinya? Bagaimana untuk kembangkan bisnes lebih besar dan menguntungkan? Jom belajar...
.
6 Mac 2011 - Seminar Pola 696 Potensi Bisnes Berkesan Menguntungkan.
Tempat: No 16, Taman Universiti, Batu Pahat - deret Azhar Corner & 7 Eleven sebelah UTHM, Batu Pahat.
Masa: 10 pagi - 5 petang.
Yuran: RM300 seorang (jika datang suami isteri RM400 sahaja berdua).
Maaf tiada diskaun berkumpulan kerana ini seminar istimewa yang banyak teknik dan nota tebal serta dapat software-software berkaitan.
Sila bawa maklumat JAM LAHIR.
Daftar: Noredie 012 705 7272.
.
Inilah modul seminar yang pernah dihadiri oleh sdra Noredie pada Disember 2008 di Pusma, Skudai lalu yang telah mengubah 720 darjah kehidupannya (ini kata beliau tempohari). Dalam masa 6 bulan sahaja terus naik Diamond Manager dan jualan RM500ribu, walaupun beliau sekarang ini masih dalam graf gaung tapi masih boleh berjaya, bagaimana ye?. Modul ini juga pernah dihadiri oleh ramai usahawan dan mereka juga mendapat kejayaannya. Kali, ini cikgu A-D akan berkongsi pengetahuan beliau untuk anda berjaya anda menjadi usahawan berjaya juga.
.
Isi kandungan seminar Pola 696;
1. Kenali Model Bisnes yang sesuai - pola 459? pola 456? dll
2. Kenali Fungsi Bisnes yang sesuai - pola 729? pola 786? dll
3. Kenali Pasaran Bisnes yang sesuai - pola 426? Pola 595? dll
4. Kenali Pendekatan Bisnes yang sesuai - pola 393, 843, 336, 191 dll.
5. Kenali Arah Bisnes (statik) yang sesuai.
6. Kenali Prestasi Bisnes - Tahunan, Bulanan & Harian.
7. Teknik Memilih Tarikh Pendaftaran Syarikat yang sesuai.
8. Teknik Memilih Nama Syarikat yang sesuai - PERCUMA SOFTWARE NAMA!
9. Teknik Memilih Pekerja yang sesuai - PERCUMA SOFTWARE!
10. Teknik Warna Bisnes yang sesuai.
11. Teknik Kad Perniagaan Bisnes berkesan.
12. Teknik Mengatasi konflik Bisnes - Blocking Star, Vacuum Star, Graf Gaung, Pola 67, Tiada 696 dan sebagainya.
.
Bonus sesi akhir: Teknik Gabungan Rakan Kongsi Menguntungkan.
.
Banyaknya teknik pada harga yang berpatutan tu, tak nak lepaskan peluang lah! Cikgu A-D ni baik hati sangatlah bagi banyak sangat teknik dalam 1 masa...Memang berbaloi baloi datang belajar... Lepas seminar dah boleh terus gunakan teknik-teknik untuk menjadi usahawan cemerlang! Jom daftar sekarang - Noredie 012 705 7272.
.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
PROGRAM KLINIK BERGERAK (KONSULTANSI & KURSUS PERIBADI).
Maklumat lanjut SMS ke 016 624 9666
.

1) Sesi Konsultansi bersama cikgu A-D (Sesi 2 jam RM150).
Sila SMS ke 016 624 9666 untuk tempah masa dan tempat.
Sesi konsultansi: cikgu A-D akan menganalisa potensi anda daripada Pernomboran dan Graf Hayat dan seterusnya menganalisa prestasi anda daripada Pernombora dan Graf Hayat. Dalam sesi perbincangan dua hala ini, mencari penyelesaian dan cadangan peningkatan potensi dan prestasi. Anda boleh bertanya apa saja semasa sesi konsultansi - bisnes, kerjaya, perkahwinan, kesihatan dan sebagainya. Jika anda ingin menempah sesi di luar tarikh-tarikh yang diberikan sama ada di Shah Alam/ Klang, sila SMS ke 016 624 9666.
.
2) Sesi Kursus Pernomboran / Graf Hayat Peribadi bersama Sdra Zuhaili/ Zuhaida (RM150 setiap sesi).
3) Jualan buku-buku & perisian software Graf Prestasi.
.
19 & 20 FEB - Restoran Nasmir, Autocity, SEBERANG JAYA.
SESI KONSULTANSI BERSAMA CIKGU A-D PENUH DITEMPAH. Masih ada kosong untuk sesi belajar pernomboran/ graf hayat secara peribadi dgn Sdra Zuhaili (percuma buku sebuah).
.
5 Mac - Muar - Habis ditempah menggantikan Batu Pahat.
.
2 & 3 APRIL - PUCHONG
16 & 17 APRIL - SG PETANI
14 MEI - KOTA TINGGI
15 MEI - JOHOR BAHRU
28 MEI - SEREMBAN
29 MEI - MELAKA
.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------.
PAKEJ POLA38 - 38InnerEnergyPower (38IEP) Package
Dapatkan haruman Auralife Nombor 38 untuk membantu anda tingkatkan keupayaan tenaga dalaman anda dalam gerak hati, firasat, petunjuk, tenaga aura, seumpamanya untuk kegunaan dalam bisnes, kasih sayang dan sebagainya, melancarkan kehidupan dan atasi masalah kehidupan dengan mudah.
.
Harga: RM238
7 botol haruman 38 dan percuma 1 CD Brainwave Pola38 mengandungi 38 jenis audio/video frekuensi/ brainwave dan cara penggunaannya.
.
Tambah RM10 untuk kos pos. Tempah: Pn Zuhaida 016 206 3496.
Setakat ini di dunia belum ada lagi haruman pola38 selain Auralife ini. Haruman 38 ini berwarna ungu adalah untuk Crown Chakra iaitu menghubungkan kita dengan dunia spiritual dan berikan kesedaran tahap tinggi dan seterusnya satu kuasa anugerah yang luar biasa. Dapatkan sekarang.
.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------.
27 Febuari 2011 - Seminar Serasian Perkahwinan PERCUMA! secara graf hayat dan kaedah pernomboran dinamik. Anda datang percuma dengan pasangan anda (suami/isteri, tunang, boyfriend/girlfriend). Hadir berpasangan yuran RM150 manakala hadir berseorangan yuran adalah RM150. Berminat untuk hadir seminar di Seksyen 7, Shah Alam, sila hantar nama anda ke email: qmas304@streamyx.com atau SMS taip SP dan hantar ke 016 624 9666.
.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
WORKSHOP Sabtu Feb 12 ditunda ke Mac 26, 2011 - POLA ANGKA 7: Jam 2.30 petang – 4.30 petang di pejabat Pekan Meru, Klang (RM50). Boleh walk-in tapi elok daftar SMS ke 016 624 9666 kalau nanti ada notis perubahan. Ketahui kesemua aspek pola 7 seperti pola 729, 786, 777, 753, 7 tengah mata angin dan seumpamanya 7 iaitu cara bacaan, fungsi, kebaikan dan keburukan setiap pola 7 di dalam mencipta networking yang banyak dan kukuh, dalam bisnes, kerjaya atau kehidupan. Serta mendapatkan penyelesaian dan teknik peningkatan.
- Kenapa pola 729 dikatakan pelaris? Sebenarnya pola 786 dan 777 juga pelaris!
- Bagaimanakah cara untuk mendapatkan pola-pola 7 dan menggunakannya dengan baik dalam sales?
- Bagaimana mencipta pola 7 di dalam plet kereta dan nombor handphone?
- Tahukah anda individu pola 786 menjual cara yang berbeza dengan 729 atau 753?
- Apa maksud kitaran 7, Root No 7, terlebih angka 7, tiada angka 7, kesihatan angka 7, warna angka 7.
.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
Worksyop Setiap Sabtu Terpilih: di No 69B, Tgkt 2, Atas bank BSN, Pekan Meru, Klang.
Jika anda menggunakan GPRS, masukkan BSN Pekan Meru atau Klang Sentral. Pekan Meru berada jauh daripada bandar Klang dan ianya berada ke laluan ke Kapar atau Puncak Alam.
.

.
.

Peta ke pejabat saya di Meru, Klang. Paling mudah ikut NKVE menghala ke Pelabuhan Klang/Shah Alam tetapi keluar di susur Setia Alam dan anda akan sampai di Tesco Setia Alam, Giant, Mc Donald dan Stesen Klang Sentral. Buat U-turn dibawah flyover selepas Tesco. Lalu depan Mc Donald terus ke depan dalam 1 km hingga nampak Petronas di sebelah kiri dan lebih kurang 30 meter nampak RHB Bank di sebelah kiri. Berdepannya ada BSN dan saya berada di tingkat dua atas bank BSN. Pejabat saya bernombor 69, Tgkt 2, Atas BSN Pekan Meru. Jika pintu atau pagar berkunci, boleh tekan loceng di peti surat atau telefon 016 624 9666.
.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
Webinar Percuma Secara On-line pada setiap SELASA, 9pm bersama Master Eddy Rosyadie, semua dijemput hadir, kita bertemu secara on-line di depan komputer anda di rumah anda sendiri atau di mana-mana tempat yang ada WIFI:
Daftar di http://www.urdworld.org/modules/events/event.php?eid=12

.
-----------------------------------------------------------------------------------------------

.
Berminat untuk mendapatkan nota percuma tentang cara pengiraan petak tarikh lahir dan previu keterangan tentang pola nombor kewangan? sila email ke qmas304@streamyx.com.
.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
Samazon Energy Booster769 atau 9$9:
.
Tempah sekarang di Admin URD di telefon 016 216 3796.

Testimoni: cikgu, selepas sy memakai pendant 769, mmg banyak perubahan. saya betul-betul bersyukur dapat dipertemukan dgn cikgu dan hadir ke kursus tempoh hari (8 & 9 mei,JB)... terutama mengenai kedai saya, orang semakin ramai cikgu. saya betul-betul gembira. angka 7 networking tu mmg betul-betul ada "power"... dulu sebelum pakai pendant, setiap hari bangun pagi saya akan sakit kaki (sebab byk berjalan amik dan hantar pesanan/makanan di kedai). tapi selepas pakai pendant, alhamdulillah. sakit kaki dah tak ada. n betul-betul saya terkejut. saya tak pernah pi urut atau apa-apa. cuma lepas pakai pendant ni betul-betul saya terasa perubahannya.
.
.
.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
$alam Perjuangan dan Kejayaan Berkekalan $epanjang Hayat $epanjang Masa








posted by eddy Rosyadie Mohd Samsury @ 10:24 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

About Me


EDDY ROSYADIE MOHD SAMSURY

(Perancang pengurusan Hala
Tuju Hidup)
Penulis Kolumunis `Mingguan Wanita `Penulis buku `CJP`
Email:
qmas304@streamyx.com

http://eddyrosyadi.weebly.com

Previous Post
Archives
ADMIN BLOG EDDY


ARY
Phone :012 902 6972
my facebook

محمد أشعري عبد الرزاق

Reka Lencana Anda
CONSULTANT 

Zaini ahmad 
     019-2676727
Azli Shah            012-3127296
Nor Azlina            019-3869011
Dr Aniza              019-2438151
 

FORUM CHAT

Template by

image link to web design website

Provided by website design company .

 

widgeo.net

Site Meter
Blogger Templates