waktu malaysia
 
galeri gambar
 
tempahan online


TEMPAHAN ONLINE

iklan

 





 

jadual  kursus/Seminar
BULAN KURSUS/SEMINAR
Kursus
 
dipejabat
Meru, Klang

sesi Consultant
No 69, Tgkt 2, Jalan Besar, Pekan Meru
(Atas Bank BSN depan RHB Bank)
iklan tajaan

 

 

 




 

Friday, February 25, 2011
Jika anda serius mahu kejayaan....
Assalamualaikum & $elamat $ejahtera, $alam 1 Malaysia,
$alam 1Nusantara Indonesia, Singapura & Brunei.
daripada Cikgu/ Master EDDYROSYADI (Cikgu A-D)
Pengasas Kaedah Potensi, Strategi & Prestasi Pernomboran dan Graf Statik & Dinamik - semenjak 2004.
Tarikh lahir, Jam lahir, nama, nombor handphone, no plet kereta, no kad pengenalan, nombor akaun bank dan segala jenis pernomboran.
Penulis buku "Cinta, Jodoh & Perkahwinan", "Juara Pentas", "Kuasailah Diri Anda", "Teknik Menyusun Hidup Secara Graf Hayat", "How to Calculate Your Fortune Pattern 336".
Kolumnis Mingguan Wanita (ms 54) semenjak 2005.
Pencipta kaedah Graf Prestasi Bulanan, Mingguan, Harian & Jam, kaedah teknik kasih dua hala & petak pendua dan pentiga serta petak pembayang, kaedah Kiraan Nama, No handphone, No Kad Pengenalan, No Plet Kenderaan, Tafsiran Tambahan Graf Hayat, Kaedah CheckMate! Graf Hayat + Pernomboran, Teknik No Siri Duit 6, Teknik Pola 38.
Bekas peserta kursus: YBhg Dato Dr Roslizam, YBhg Prof Dato Dr Ibrahim Ahmad, YBhg Dato Dr Norazmadinaz, Dr Azizan Osman, Nor Edie (Avail), Lynjb dan ramai lagi usahawan, pensyarah, guru, doktor, jurutera, MLM, mahasiswa/i > 3,000 peserta dari Malaysia, Singapura, Brunei dan Indonesia.
Pendidikan: BSc Biology, Syracuse University, New York, USA (1993 - 1995).
Pengalaman melebihi 10 tahun: pengurus, pensyarah, konsultan.
.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
Tahukah anda semasa awal dulu sekitar tahun 2004, maksud pola 72 bagi seorang wanita adalah PEREMPUAN SIMPANAN! Ada "sugar daddy". Apakah anda seorang wanita yang ada pola 729, 279, 72, 27 dan menjadi perempuan simpanan seseorang? Anda ada hubungan sulit walaupun telah menjadi tunang/ isteri orang? Anda menyukainya? Atau anda telah cuba mengelakkannya tapi tetap menjadi perempuan simpanan juga...
.
Begitu juga pola 11 dikatakan nombor bercerai, jadi biasanya wanita ada pola 72 dan atau 11 bercerai atau sekurangnya ada hubungan sulit. Apakah isteri anda ada pola tersebut? Apakah anak perempuan anda ada pola tersebut? Apakah suami anda ada pola tersebut juga?
.
Namun, kini daripada kajian cikgu A-D mendapati pola 72 dan 11 mempunyai maksud yang lain yang ada puncanya dan penyebabnya dan kita boleh ikhtiar untuk mengatasinya, tapi kena tahulah caranya. Ianya tidak semestinya perlu berlaku sebegitu jika kita tahu caranya, kalau tak tahu caranya memang begitu akan berlaku. Meru, Kursus Keserasian Perkahwinan, 27 Feb! Jumpa di sana!
.
------------------------------------------------------------------------------------------------
.
Sudahkah anda membaca majalah Malaysian Business keluaran Febuari 2011 yang menyenaraikan 40 orang terkaya di Malaysia? Tahukah anda bahawa cikgu A-D berada di satu organisasi naungan seorang daripada 40 orang terkaya tersebut? Dah lama cikgu A-D bersama beliau, seorang usahawan pola 696 dan 933 dan masih berterusan bersama beliau dan banyak cikgu A-D pelajari daripada beliau... Anda juga mahu jadi orang terkaya?
.
Berbekalkan pengalaman cikgu A-D menimba pengalaman dan pengetahuan dengan orang-orang kaya dan ternama, jom dapatkan segera sesi transformasi anda di sini...
.
------------------------------------------------------------------------------------------------- .
Maklumbalas peserta: Salam cikgu... saya baru mula jual jamu..cust kalangan kawan ofis aje, tapi hari ni customer lain mula mencari saya. Order byk juga. Dan dua customer pertama today kerja di mindef n bukit aman. Seolah2 bayangan apa yg u bagi dulu.
.
Soalan: Agak-agaknya, apakah pola-pola yang ada pada peserta di atas?
a. 336
b. 426
c. 459
d. 729
e. 11566
f. 876
g. 123
.
Terdapat 3 pilihan jawapan yang betul. Hantarkan jawapan anda ke qmas304@streamyx.com.
.
Untuk penjelasan lanjut, hadirlah kursus Pola 696 Potensi Bisnes Menguntungkan pada 6 Mac di Batu Pahat atau semasa sesi konsultansi/workshop.
.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------.
Email 1: saya pelajar master AD..hasil kelas yg pelajari dan selalu praktik metafizik..dari tiada apa2 dan skg dah ada bisnes..InsyaAllah xlama lagi nak beli dan ambil syarikat baru pulak...sy bertuah kerana belajar asas metafizik dgn Master AD..klu dulu sy rasa sy orang yang xbertuah langsung..dah masa tu zone vacum star wlpun ada virtous star..sy memiliki pola 336, 38, 426, jadi sy gunakan kelebihan yg ada..nampaknya berubah sekelip mata saje dgn izin Allah swt..Ikhlas dari sy sebagai pelajar Master Eddy.
.
Email 2: Beberapa minggu lepas setelah membaca ruangan encik di dlm majalah Mingguan Wanita, saya merasa seperti baru terjaga dr tidur yg lena. Saya baru menyedari yg saya hampir terlepas peluang utk mengubah perjalanan hidup saya tanpa perlu bergantung sepenuhnya kepada nasib. Apa yg penting bagi saya adalah ikhtiar seseorang itu utk mengubah nasib hidupnya sendiri.
.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
AMANAH HARTANAH BUMIPUTERA: Sudahkah anda menjadi seorang pelabur dalam AHB? Memang kelakar menonton iklan AHB terbaru di TV memaparkan seorang makcik yang menyatakan dia mahu tengok bangunan dia dan menyuruh pengawal keselamatan mengalihkan pasu bunga dalam bangunan itu ke tempat lain.
.
Menariknya, AHB telah dimeterai perjanjian pada 20.10.2010. Memang menarik! Tarikh cermin dengan pola 336 dan 456 iaitu berkaitan kewangan dan pelaburan. Yang menarik lagi juga adalah salah satu hartanah yang terlibat adalah Tesco Setia Alam! (menurut prospektus yang ada sekarang). Kan pejabat cikgu A-D berhampiran Tesco Setia Alam dan hari-hari lalu depannya, jadi seolah cikgu A-D adalah pemilik/ pelabur bangunan itu sepertimana angan-angan makcik dalam iklan tu. Dalam akhbar terkini menunjukkan pembangunan di KL Sentral dan sebagainya. Jadi, ambil peluang ini untuk sertai tahun pelaburan 2011.
.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
Perasan tak tarikh dan haribulan untuk bulan Febuari dan Mac 2011 adalah sama? Contohnya, 7 Febuari adalah Isnin, begitu juga 7 Mac adalah Isnin, seperti juga 18 Febuari adalah Jumaat begitu juga 18 Mac adalah Jumaat. Apakah fenomena ini sering berlaku setiap tahun?
.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
PENEMUAN TERBARU: Cikgu A-D terjumpa satu kitab "Pagar Hikmat" iaitu himpunan amalan Tok Janggut dan satu daripada amalan membaca satu surah 3x setiap pagi. Daripada surah tersebut memang ada motivasi bahawa tiap kesusahan ada kesenangan, dan ianya pada pendapat cikgu A-D sangat sesuai untuk individu yang mengalami Blocking Star dan/ atau Kitaran Tahunan 5 atau 8 serta individu yang banyak angka 8 (banyak tanggungan/ tanggungjawab), tapi sebenarnya sesuai untuk semua juga. Kebetulan, surah itu mengandungi 8 ayat sahaja dan sememangnya berkaitan dengan tanggungan dan bebanan (angka 8 berkaitan tanggungjawab). Kini, ianya menjadi satu amalan untuk teknik pola 38. Ketahui surah tersebut dalam siri-siri ceramah/ kursus Cikgu A-D nanti.
.
Pagi hari pertama cikgu A-D amalkan surah tersebut, cikgu A-D telah ditawarkan untuk diganti dengan laptop baru! (kes laptop hilang 7 Febuari lalu ketika kitaran harian 7 dan jam 7).
.
Semalam, ada orang telefon bertanya sama ada cikgu A-D perlukan pembantu rumah. Memang sekarang ini pembantu rumah tidak sihat dan balik bercuti. Bila ditanya dari mana dapat nombor telefon cikgu A-D, dia kata dia tak kenal tapi orang itu bagi nombor telefon cikgu A-D untuk cuba bertanya... pelik juga macam mana orang tu tahu cikgu A-D perlukan bantuan... apakah kesan teknik pola 38 serta amalan surah tersebut? Yang penting, apabila anda berada pada kesedaran "metafizik yang tinggi", bantuan dan rezeki datang kepada anda dengan mudah tanpa disangka.. hanya perlu berfikir dan mohon kepada-Nya je. Insyallah...
.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.

Baru-baru ini cikgu A-D berkesempatan bertemu dengan penulis dan penceramah Puan Dalina Ismail (lihat http://www.quinconsult.my/) untuk buku terbaru beliau. Menariknya buku ini yang mengaitkan dengan kaedah NLP. Dapatkan buku ini atau hadir ke sesi latihan beliau di pejabat Puncak Jalil atau boleh dibuat dalam organisasi anda. Ada kaitan sangat dengan NLP, Mindpower dan Pola 38. Konsep Dreamgate dan Congruence serta telepathy/Psychic Test, Dreamsurfing sangat menarik.
.
Harga sebuah buku RM48 sebuah. Dapatkan buku ini daripada ejen mereka selepas Workshop Sabtu 26 Feb di Shah Alam nanti.






.
.
.
.
.
.

-------------------------------------------------------------------------------------------------

.
Klinik Bergerak 16 dan 17 April 2011 di SG PETANI ditangguhkan - mohon maaf. Ini disebabkan pada 15 April cikgu A-D akan berada di Melaka. Oleh itu, Klinik Bergerak tersebut diganti tempat berikut;
16 April - Melaka - pilih masa 9 pg, 11 pg, 2 ptg, 4 ptg atau 6 ptg.
17 April - Seremban - pilih masa 9 pg, 11pg, 2 ptg atau 4 ptg.
Untuk tempah sesi konsultansi bersama cikgu A-D, sila SMS ke 016 624 9666.
Untuk tempah sesi belajar Asas Pernomboran dan/atau Asas Graf Hayat bersama Sdra Zuhaili/ Pn Zuhaida, tel 016 206 3496 (dapat buku).
Satu sesi 2 jam RM150.

.
------------------------------------------------------------------------------------------------- .
double-click untuk besarkan imej.

Peta ke seksyen 7 - Kawasan Perindustrian Bukit Raja. Ianya terletak di belakang UiTM Shah Alam. Berdekatan dengan ICT terus ke simpang tiga berdepan Pharmaniaga. Ada kedai tayar Falken dan terus ke belakangnya. Berdepan kilang CFW masuk kiri. Alamat No. 10, Lorong Keluli 7. Bersebelahan Dr. Eyes.
.
Workshop Sabtu 26 Febuari - Memilih Bisnes / Kerjaya yang Berkesan (Yuran RM50) jam 2.30 ptg - 4.30 ptg di Seksyen 7, Shah Alam (Kawasan Perindustrian Bukit Raja, berdepan Pharmaniaga). Terbuka kepada semua orang sama ada baru yang belum ada asas atau peserta biasa. Daftar SMS taip WKK hantar ke 016 624 9666 bayaran di sana nanti. SILA BAWA MAKLUMAT JAM LAHIR
.
------------------------------------------------------------------------------------------------- .
Double-click utk besarkan imej

Peta ke Pekan Meru, Klang. Pejabat cikgu A-D di atas Bank BSN Pekan Meru, No. 69 (pintu sebelah mesin ATM BSN). Dari NKVE menghala ke Klang, keluar susur Setia Alam/ Meru sehingga Tesco dan terus ke Mc Donald di seberangnya. Dari Mc Donald terus sahaja 500 m hingga Petronas sebelah kiri dan lebih kurang 100 m ada RHB bank sebelah kiri. BSN berada di seberangnya.
.
27 FEBUARI 2011 (10 pagi - 5 petang): Pekan Meru, Klang
Seminar Serasi Perkahwinan Secara Teknik Pernomboran - Daftar 1 percuma 1 (datang percuma dengan pasangan - sama ada suami/ isteri, tunang lelaki/ wanita, boyfriend/girlfriend). RM150 untuk sepasang / RM150 jika hadir seorang.
.
Untuk hadir SMS taip SP dan hantar ke 016 624 9666. Percuma 1 buku setebal 383 mukasurat "Cinta, Jodoh & Perkahwinan" tulisan cikgu A-D. Sila bawa maklumat JAM LAHIR anda & pasangan/ bakal pasangan.
.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

.
KURSUS GRAF HAYAT INTENSIF 14 MAC DI KULAIJAYA:

Tempat: nama hotel akan diberitahu
Masa: 10 pagi - 5 petang.
Yuran: RM350 termasuk makan dan buku graf hayat bernilai RM120 serta graf hayat percuma.
Daftar: Nizam 017 779 6797

.
Cikgu A-D adalah satu-satunya di dunia yang mengajar Kaedah Graf Hayat dalam Bahasa Malaysia.
.
Objektif pembelajaran:
1. Mengenali potensi peluang dan konflik di sepanjang kehidupan supaya dijadikan persediaan.
2. Mengenali cara untuk mengatasi konflik-konflik dalam hidup seperti Vacuum Star, Blocking Star, graf gaung dll.
3. Mengenali cara untuk mengambil peluang potensi dalam hidup seperti Virtuous Star, Awarding Star dll.
.
Graf hayat adalah untuk anda kenali PRESTASI hidup anda. Selama ini anda belajar Tarikh Lahir Rajah Segitiga atau Petak Segitiga asas adalah untuk kenali POTENSI anda. Sesudah mengenali POTENSI, elok juga kenali PRESTASI anda (seperti sebuah kereta mewah berpotensi lari laju tetapi apakah ianya ada prestasi yang boleh laju seperti yang diperlukan?). Gabungan Potensi + Prestasi = menghasilkan Produktiviti yang baik seterusnya kualiti hidup, kekayaan, bisnes, kerjaya, perkahwinan dan sebagainya yang lebih baik. Teknik Strategi daripada kaedah ini telah banyak membantu ramai orang yang sepatutnya perlu gagal dalam hidupnya tetapi berjaya mengatasinya. Testimoni spt saudara Noredie Batu Pahat atau Dr Suraya Ariffin dan sebagainya yang graf gaung tapi boleh mendapat projek jutaan ringgit - itu kerana telah kenali dan meningkatkan potensi dan prestasi. Anda bagaimana? Masih tercari-cari mana potensi anda? Potensi dah ada, tapi Prestasi yang belum dikaji! Kulaijaya, 14 Mac!.
.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
Double-click untuk besarkan imej.




Lawatilah laman web:
www.evos2u.weebly.com
.
KARNIVAL DI TESCO KULAIJAYA 12 & 13 MAC.
Jumpa Cikgu A-D di sana. Juga kehadiran beberapa personaliti terkenal. Segeralah tempah khemah jualan di sana. Semua dijemput hadir untuk memeriahkan program serta mendapatkan manafaat. Jom kita gunakan arah kekayaan 2011 Tenggara KL ini sebagai satu ikhtiar usaha untuk kejayaan 2011.
.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------.
Ringkasan jadual program cikgu A-D - sila scroll ke bawah untuk maklumat lanjut:
.
6 MAC - Kursus Pola 696 Potensi Bisnes Berkesan Menguntungkan di Batu Pahat (Taman Universiti, 10 pagi - 5 petang, yuran RM300).
.
MAC 12 & 13 - Karnival di Tesco Kulai untuk sesi promosi, jualan dsbnya di Karnival Kelab Kereta-kereta dan Motosikal Peringkat Negeri Johor 2011. Jika anda ingin membuka booth / pameran jualan / promosi di Karnival ini, sila hubungi En. Nizam 017 779 6797. Jemputan En. Nizam yang merupakan pelajar metafizik kita juga, jadi, sokonglah karnival ini... kebetulan tahun 2011 ini lokasi kejayaan adalah di Tenggara KL iaitu N9, Melaka dan JOHOR!!. Jom Karnival bersama. Insyallah, karnival ini akan dibuat di Tesco seluruh Malaysia!
.
MAC 14 - kursus Graf Hayat Intensif di Kulai. Hubungi En Nizam di 017 779 6797 (Yuran RM350 Percuma Buku Graf Hayat). jam 10 pagi - 5 petang. Sila bawa maklumat jam lahir.
.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------- . .
Double-clik untuk besarkan imej di sebelah

26 FEBUARI 2011 (9.26 pg - 5.26 ptg): Seksyen 7 Shah Alam
SEMINAR UNVEIL THE 26 BILLIONAIRE LEGENDS bersama Ybhg Dato' Dr Roslizam di Seksyen 7, Shah Alam pada 26 Febuari 2011. Yuran RM450 Daftar Pn Zuhaida 016 206 3496.
.
26 FEBUARI 2011 (2.30 ptg - 4.30 ptg): Seksyen 7, Shah Alam
Workshop "Teknik Memilih Kerjaya & Bisnes Sesuai secara Pernomboran" bersama cikgu A-D di Seksyen 7, Shah Alam pada 26 Febuari 2011 (tempat yang sama dengan seminar Unveil cuma di bilik berasingan). Yuran RM50. Sila bawa maklumat jam lahir. Untuk hadir, SMS taip WKK dan hantarkan ke 016 624 9666.

.
.
.
.
.
.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------- . .
Anda berminat untuk bisnes tapi tak tahu nak buat bisnes apa? Bagaimana nak mula bisnes? bagaimana nak berjaya dalam bisnes? Apa bisnes yang senang tapi menguntungkan? Anda sudah berniaga tetapi kenapa bisnes tak berkembang? kenapa asyik gagal dalam bisnes? Kenapa orang lain cepat berjaya dalam bisnes? Apa masalahnya dan cara mengatasinya? Bagaimana untuk kembangkan bisnes lebih besar dan menguntungkan? Jom belajar...
.
6 Mac 2011 - Seminar Pola 696 Potensi Bisnes Berkesan Menguntungkan.
Tempat: No 16, Taman Universiti, Batu Pahat - deret Azhar Corner & 7 Eleven sebelah UTHM, Batu Pahat.
Masa: 10 pagi - 5 petang.
Yuran: RM300 seorang (jika datang suami isteri RM400 sahaja berdua).
Maaf tiada diskaun berkumpulan kerana ini seminar istimewa yang banyak teknik dan nota tebal serta dapat software-software berkaitan.
Sila bawa maklumat JAM LAHIR.
Daftar: Noredie 012 705 7272.
.
Inilah modul seminar yang pernah dihadiri oleh sdra Noredie pada Disember 2008 di Pusma, Skudai lalu yang telah mengubah 720 darjah kehidupannya (ini kata beliau tempohari). Dalam masa 6 bulan sahaja terus naik Diamond Manager dan jualan RM500ribu, walaupun beliau sekarang ini masih dalam graf gaung tapi masih boleh berjaya, bagaimana ye?. Modul ini juga pernah dihadiri oleh ramai usahawan dan mereka juga mendapat kejayaannya. Kali, ini cikgu A-D akan berkongsi pengetahuan beliau untuk anda berjaya anda menjadi usahawan berjaya juga.
.
Isi kandungan seminar Pola 696;
1. Kenali Model Bisnes yang sesuai - pola 459? pola 456? dll
2. Kenali Fungsi Bisnes yang sesuai - pola 729? pola 786? dll
3. Kenali Pasaran Bisnes yang sesuai - pola 426? Pola 595? dll
4. Kenali Pendekatan Bisnes yang sesuai - pola 393, 843, 336, 191 dll.
5. Kenali Arah Bisnes (statik) yang sesuai.
6. Kenali Prestasi Bisnes - Tahunan, Bulanan & Harian.
7. Teknik Memilih Tarikh Pendaftaran Syarikat yang sesuai.
8. Teknik Memilih Nama Syarikat yang sesuai - PERCUMA SOFTWARE NAMA!
9. Teknik Memilih Pekerja yang sesuai - PERCUMA SOFTWARE!
10. Teknik Warna Bisnes yang sesuai.
11. Teknik Kad Perniagaan Bisnes berkesan.
12. Teknik Mengatasi konflik Bisnes - Blocking Star, Vacuum Star, Graf Gaung, Pola 67, Tiada 696 dan sebagainya.
.
Bonus sesi akhir: Teknik Gabungan Rakan Kongsi Menguntungkan.
.
Banyaknya teknik pada harga yang berpatutan tu, tak nak lepaskan peluang lah! Cikgu A-D ni baik hati sangatlah bagi banyak sangat teknik dalam 1 masa...Memang berbaloi baloi datang belajar... Lepas seminar dah boleh terus gunakan teknik-teknik untuk menjadi usahawan cemerlang! Jom daftar sekarang - Noredie 012 705 7272.
.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
PROGRAM KLINIK BERGERAK (KONSULTANSI & KURSUS PERIBADI).
Maklumat lanjut SMS ke 016 624 9666
.
1) Sesi Konsultansi bersama cikgu A-D (Sesi 2 jam RM150).
Sila SMS ke 016 624 9666 untuk tempah hari, masa dan tempat.
Sesi konsultansi: cikgu A-D akan menganalisa potensi anda daripada Pernomboran dan Graf Hayat dan seterusnya menganalisa prestasi anda daripada Pernombora dan Graf Hayat. Dalam sesi perbincangan dua hala ini, mencari penyelesaian dan cadangan peningkatan potensi dan prestasi. Anda boleh bertanya apa saja semasa sesi konsultansi - bisnes, kerjaya, perkahwinan, kesihatan dan sebagainya. Jika anda ingin menempah sesi di luar tarikh-tarikh yang diberikan sama ada di Shah Alam/ Klang/ Kuala Lumpur, sila SMS ke 016 624 9666.
.
2) Sesi Belajar Asas Pernomboran dan/atau Asas Graf Hayat secara peribadi bersama Sdra Zuhaili atau Pn. Zuhaida (RM150 setiap sesi). Tel: 016 206 3496.
3) Jualan buku-buku & perisian software Graf Prestasi.
.
5 Mac - Muar - Habis ditempah.
.
16 APRIL - MELAKA
9 pg - 11 pg:
11 pg - 1 ptg:
2 ptg - 4 ptg:
4 ptg - 6 ptg:
6 ptg - 8 pm:
.
17 APRIL - SEREMBAN
9 pg - 11 pg:
11 pg -1 ptg:
2 ptg - 4 ptg:
4 ptg - 6 ptg:
.
14 MEI - KOTA TINGGI

9 pg - 11 pg:
11 pg - 1 ptg:
2 ptg - 4 ptg:
4 ptg - 6 ptg:
6ptg - 8 mlm:
.
15 MEI - JOHOR BAHRU

9 pg - 11 pg:
11 pg -1 ptg:
2 ptg - 4 ptg: Ditempah.
4 ptg - 6 ptg:
.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------.
PAKEJ POLA38 - 38InnerEnergyPower (38IEP) Package
Dapatkan haruman Auralife Nombor 38 untuk membantu anda tingkatkan keupayaan tenaga dalaman anda dalam gerak hati, firasat, petunjuk, tenaga aura, seumpamanya untuk kegunaan dalam bisnes, kasih sayang dan sebagainya, melancarkan kehidupan dan atasi masalah kehidupan dengan mudah.
.
Harga: RM238
7 botol haruman 38 dan percuma 1 CD Brainwave Pola38 mengandungi 38 jenis audio/video frekuensi/ brainwave dan cara penggunaannya.
.
Tambah RM10 untuk kos pos. Tempah: Pn Zuhaida 016 206 3496.
Setakat ini di dunia belum ada lagi haruman pola38 selain Auralife ini. Haruman 38 ini berwarna ungu adalah untuk Crown Chakra iaitu menghubungkan kita dengan dunia spiritual dan berikan kesedaran tahap tinggi dan seterusnya satu kuasa anugerah yang luar biasa. Dapatkan sekarang.
.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
WORKSHOP Sabtu Feb 12 ditunda ke Mac 26, 2011 - POLA ANGKA 7: Jam 2.30 petang – 4.30 petang di pejabat Pekan Meru, Klang (RM50). Boleh walk-in tapi elok daftar SMS ke 016 624 9666 kalau nanti ada notis perubahan. Ketahui kesemua aspek pola 7 seperti pola 729, 786, 777, 753, 7 tengah mata angin dan seumpamanya 7 iaitu cara bacaan, fungsi, kebaikan dan keburukan setiap pola 7 di dalam mencipta networking yang banyak dan kukuh, dalam bisnes, kerjaya atau kehidupan. Serta mendapatkan penyelesaian dan teknik peningkatan.
- Kenapa pola 729 dikatakan pelaris? Sebenarnya pola 786 dan 777 juga pelaris!
- Bagaimanakah cara untuk mendapatkan pola-pola 7 dan menggunakannya dengan baik dalam sales?
- Bagaimana mencipta pola 7 di dalam plet kereta dan nombor handphone?
- Tahukah anda individu pola 786 menjual cara yang berbeza dengan 729 atau 753?
- Apa maksud kitaran 7, Root No 7, terlebih angka 7, tiada angka 7, kesihatan angka 7, warna angka 7.
.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
Worksyop Setiap Sabtu Terpilih: di No 69B, Tgkt 2, Atas bank BSN, Pekan Meru, Klang.
Jika anda menggunakan GPRS, masukkan BSN Pekan Meru atau Klang Sentral. Pekan Meru berada jauh daripada bandar Klang dan ianya berada ke laluan ke Kapar atau Puncak Alam.
.

.
.

Peta ke pejabat saya di Meru, Klang. Paling mudah ikut NKVE menghala ke Pelabuhan Klang/Shah Alam tetapi keluar di susur Setia Alam dan anda akan sampai di Tesco Setia Alam, Giant, Mc Donald dan Stesen Klang Sentral. Buat U-turn dibawah flyover selepas Tesco. Lalu depan Mc Donald terus ke depan dalam 1 km hingga nampak Petronas di sebelah kiri dan lebih kurang 30 meter nampak RHB Bank di sebelah kiri. Berdepannya ada BSN dan saya berada di tingkat dua atas bank BSN. Pejabat saya bernombor 69, Tgkt 2, Atas BSN Pekan Meru. Jika pintu atau pagar berkunci, boleh tekan loceng di peti surat atau telefon 016 624 9666.
.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
Webinar Percuma Secara On-line pada setiap SELASA, 9pm bersama Master Eddy Rosyadie, semua dijemput hadir, kita bertemu secara on-line di depan komputer anda di rumah anda sendiri atau di mana-mana tempat yang ada WIFI:
Daftar di
http://www.urdworld.org/modules/events/event.php?eid=12

.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
Berminat untuk mendapatkan nota percuma tentang cara pengiraan petak tarikh lahir dan previu keterangan tentang pola nombor kewangan? sila email ke qmas304@streamyx.com.
.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
Samazon Energy Booster769 atau 9$9:
.
Tempah sekarang di Admin URD di telefon 016 216 3796.
Testimoni: cikgu, selepas sy memakai pendant 769, mmg banyak perubahan. saya betul-betul bersyukur dapat dipertemukan dgn cikgu dan hadir ke kursus tempoh hari (8 & 9 mei,JB)... terutama mengenai kedai saya, orang semakin ramai cikgu. saya betul-betul gembira. angka 7 networking tu mmg betul-betul ada "power"... dulu sebelum pakai pendant, setiap hari bangun pagi saya akan sakit kaki (sebab byk berjalan amik dan hantar pesanan/makanan di kedai). tapi selepas pakai pendant, alhamdulillah. sakit kaki dah tak ada. n betul-betul saya terkejut. saya tak pernah pi urut atau apa-apa. cuma lepas pakai pendant ni betul-betul saya terasa perubahannya.
.
.
.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
$alam Perjuangan dan Kejayaan Berkekalan $epanjang Hayat $epanjang Masa




posted by eddy Rosyadie Mohd Samsury @ 12:44 AM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

About Me


EDDY ROSYADIE MOHD SAMSURY

(Perancang pengurusan Hala
Tuju Hidup)
Penulis Kolumunis `Mingguan Wanita `Penulis buku `CJP`
Email:
qmas304@streamyx.com

http://eddyrosyadi.weebly.com

Previous Post
Archives
ADMIN BLOG EDDY


ARY
Phone :012 902 6972
my facebook

محمد أشعري عبد الرزاق

Reka Lencana Anda
CONSULTANT 

Zaini ahmad 
     019-2676727
Azli Shah            012-3127296
Nor Azlina            019-3869011
Dr Aniza              019-2438151
 

FORUM CHAT

Template by

image link to web design website

Provided by website design company .

 

widgeo.net

Site Meter
Blogger Templates