waktu malaysia
 
galeri gambar
 
tempahan online


TEMPAHAN ONLINE

iklan

 





 

jadual  kursus/Seminar
BULAN KURSUS/SEMINAR
Kursus
 
dipejabat
Meru, Klang

sesi Consultant
No 69, Tgkt 2, Jalan Besar, Pekan Meru
(Atas Bank BSN depan RHB Bank)
iklan tajaan

 

 

 




 

Wednesday, January 21, 2009
UPDATE JANUARI 2009
Assalamaualaikum & Salam Sejahtera

Update Januari 2009 (Siri 2)

1. Pengumuman Modul Kursus Terbaru - POTENSI PERCERAIAN POLA CERAI

Setelah meneliti berbagai kes di dapati terdapatnya keperluan untuk menceritakan dan membimbing masyarakat tentang satu fenomena yang sangat perit untuk semua iaitu bercerai. Pola bercerai telah dinyatakan di dalam seminar Asas dan juga di dalam buku tetapi ianya tidak dijelaskan dengan mendalam di sebabkan faktor pasaran. Namun, dengan peningkatan kes cerai adalah elok jika saya berkongsi pengalaman serta memberi bimbingan kepada anda menggunakan kaedah sains metafizik.

Salah satu kod cerai ialah WIDOWED STAR. Tahukah anda Britney Spear bercerai ketika Widowed Star Kitaran 5? Ada beberapa wanita / lelaki yang bercerai ketika WIDOWED STAR ini muncul terutamanya pada kitaran tekanan seperti 1, 3, 5 atau 8 dan ketika graf sedang rendah dalam gaung. Ramai orang memiliki WIDOWED STAR termasuklah individu yang sangat saya sayang. Bagaimana kod ini terjadi? Biasanya kerana keturunan. Jika keturunan anda terutama ibu atau ayah anda pernah berkahwin lebih dari sekali (kahwin-cerai/ kahwin-bermadu), terdapat potensi yang kuat dan ianya menjadi semakin kuat apabila terdapatnya pola-pola cerai serta kod Widowd Star.

Oleh itu, pendedahan ini perlu dibuat untuk memastikan anda bersedia menghadapi situasi ini. Bagi mereka yang sudah berkahwin tentunya mahu tahu bagaimana caranya untuk melawan sebentuk ketentuan ini. Kepada mereka yang belum berkahwin, perlulah anda periksa diri anda atau bakal suami/ isteri anda, apakah anda memiliki kod Widowed Star. Tujuannnya bukan untuk menyalahkan sesiapa tetapi sebagai perancangan untuk pencegahan dan pembetulan. Sekurangnya kita telah berusaha, Yang Maha Kuasa menentukan.

Seminar Potensi Perceraian Pola Cerai akan dibuat pada buat Mac nanti mungkin di Setiawangsa/ Desa Melawati atau Meru, Klang. Kepada yang berminat, sila SMS taip CR (nama) ke 0162379856 untuk saya kumpul peserta. Harga seminar mungkin RM100.

Setakat ini belum ada di dunia ini mengajar tentang pola cerai menggunakan graf hayat dan petak digit tarikh lahir. Kini andalah batch pertama yang akan mempelajarinya dan menggunakannya untuk kebaikan rumahtangga anda juga.

2. Kursus Graf Morfomatik - 1 Mac 2009

Dijangka pada 1 Mac 2009 harga RM150. Tempat tidak pasti lagi sama ada Setiawangsa/Desa Melawati atau Meru, Klang. Anda akan dibimbing untuk membaca Graf Hayat yang begitu rumit tetapi banyak ketepatannya.

Setakat ini permintaan agak kurang tapi masih mengumpul peserta. Berminat sila SMS taip GM (nama) ke 016 2379856.

3. Tempahan e-book pecahan buku Kuasailah Diri Anda

Terima kasih di atas tempahan yang telah dibuat. Tawaran masih dibuka untuk mana-mana individu memiliki pecahan buku Kuasailah Diri Anda Edisi 2. Mungkin tidak sabar untuk Edisi 3 pada Jun nanti, anda boleh dapatkan bahan-bahan tersebut, tetapi dalam versi lama, sekurang-kurangnya dapatlah belajar sikit sebelum Edisi 3 diterbitkan.

Tajuk-tajuk yang ada:
a. Teknik mengira Arah
b. Senarai pola-pola 3 serangkai
c. Teknik mengira Kitaran Tahunan
d. Teknik mengira tafsiran Nama.
e. Senarai Kod-kod Graf Hayat (12 Zon).

Harga RM10 setiap tajuk. Bayaran melalui Maybank akaun no 512464228716 (Eddy Rosyadie). Selepas bank in, sila emailkan maklumat nama, tarikh lahir, masa/ jam lahir dan negeri lahir serta beritahu tajuk yang diperlukan. Jika perlu, berikan juga nombor handphone kalau-kalau email ditendang masalah teknikal.

4. Pola-pola Kuasa

Tawaran masih dibuka kepada sesiapa yang ingin memiliki arahan untuk mendapatkan pola kuasa bagi diri sendiri (memindahkan "tenaga kuasa" secara sintetik ke dalam diri anda supaya anda lebih berjaya dalam hidup). Dua pola ditawarkan adalah seperti berikut;

a. Berjaya kerana dibantu ahli politik dan ahli perniagaan
b. Berjaya di dalam dunia kebajikan / industri makanan.

Harga RM10 setiap tajuk. Bayaran secara Maybank akaun nombor 512464228716 (Eddy Rosyadie). Setelah bank-in, sila emailkan maklumat nama, tarikh lahir, jam lahir serta beritahu pola kuasa yang mana satu anda perlukan.

5. Jadual Kursus/ Seminar 2009

1 Febuari 2009 - Potensi Usahawan Pola Perniagaan - GrandView Hotel, Jln Horley, Ipoh. RM200 masa 9 pagi - 5 petang. Daftar di sana 8.30 pagi bawa maklumat jam dilahirkan. Percuma Graf Hayat dan CD.

15 Febuari 2009 (belum confirm) - Taman U, Skudai, Johor Bahru - Potensi Usahawan Pola Perniagaan masa 9 pagi - 5 petang. Harga RM200.

1 Mac 2009 (tempat belum confirm tempat, mungkin di Meru, Klang) - Kursus Graf Morfomatik. RM150 masa 9 pagi - 5 petang.

15 Mac 2009 (mungkin Hotel Carlton Holiday, Shah Alam) - Konvensyen Tahunan Sains Metafizik ke 2. RM50 masa 9 pagi - 5 petang. Banyak penemuan terbaru akan dikongsi termasuk Petak Digit, Petak Pendua, Perlakuan Kitaran Harian, Kitaran Nombor (Handphone, Plet Kereta, Alamat Rumah, dll).

29 Mac 2009 (belum confirm, mungkin KL atau Klang) - Kursus Potensi Perceraian Pola Cerai.

5 April 2009 (belum confirm tempat) - Kuantan, Pahang - Kursus Potensi Usahawan Pola Perniagaan

18 April 2009 (tempat belum confirm) - Batu Pahat - Kursus Potensi Kewangan Pola Kekayaan.

19 April 2009 - Batu Pahat - Kursus Perlakuan Harian.

untuk makluman;

- Kursus Asas ada ditawarkan di pejabat Setiawangsa setiap Sabtu/ Ahad - sila hubungi Encik Zaini

- Kursus Perlakuan Harian ada ditawarkan di pejabat Setiawangsa pada setiap Sabtu/Ahad - Sila hubungi Encik Zaini.

- Buku Cinta, Jodoh dan Perkahwinan kini berada dalam proses menunggu untuk dicetak, harga mungkin RM19.90 senaskah setebal 383 mukasurat.


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Semoga berjaya sentiasa
Eddy

posted by eddy Rosyadie Mohd Samsury @ 6:49 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

About Me


EDDY ROSYADIE MOHD SAMSURY

(Perancang pengurusan Hala
Tuju Hidup)
Penulis Kolumunis `Mingguan Wanita `Penulis buku `CJP`
Email:
qmas304@streamyx.com

http://eddyrosyadi.weebly.com

Previous Post
Archives
ADMIN BLOG EDDY


ARY
Phone :012 902 6972
my facebook

محمد أشعري عبد الرزاق

Reka Lencana Anda
CONSULTANT 

Zaini ahmad 
     019-2676727
Azli Shah            012-3127296
Nor Azlina            019-3869011
Dr Aniza              019-2438151
 

FORUM CHAT

Template by

image link to web design website

Provided by website design company .

 

widgeo.net

Site Meter
Blogger Templates