waktu malaysia
 
galeri gambar
 
tempahan online


TEMPAHAN ONLINE

iklan

 





 

jadual  kursus/Seminar
BULAN KURSUS/SEMINAR
Kursus
 
dipejabat
Meru, Klang

sesi Consultant
No 69, Tgkt 2, Jalan Besar, Pekan Meru
(Atas Bank BSN depan RHB Bank)
iklan tajaan

 

 

 




 

Monday, October 5, 2009
Pelaburan Kekayaan
Bergambar di depan World Trade Center New York, USA pada tahun 1994.











.
Assalamualaikum & Selamat Sejahtera, Salam Perjuangan, Salam Kecemerlangan...
.
Perjuangan Pola Pelaburan 336 dan Pola Kewangan 666 masih diteruskan dan dipenuhkan untuk bulan Oktober hingga Disember ini sebagai persiapan untuk menghadapi tahun masalah kewangan pada tahun 2010 yang saya jangkakan. Saya menjangkakan ramai individu dan syarikat akan mengalami masalah kewangan teruk tahun depan, maka dengan itu, persiapan telah dijalankan lebih awal. Perjuangan ini juga adalah persiapan untuk menghadapi tahun 2011 yang saya jangkakan sebagai tahun bagus untuk kewangan terutamanya dalam pelaburan. Oleh itu, persiapan sedemikian juga dibuat lebih awal. Antara tanda-tanda secara metafizik bahawa tahun depan masalah kewangan adalah seperti berikut;
.
1. Pola tahun 2001 adalah sama tahun 2010. Pada tahun 2001, ekonomi dunia terutamanya beberapa negara telah menjunam seperti Argentina dan Turki. Masalah credit crunch sekarang ini juga menyebabkan peningkatan "junk bonds" iaitu salah satu faktor kejatuhan ekonomi pada tahun 2001. Juga, jika anda masih ingat, pada tahun 2001, bangunan World Trade Center di NY, pusat hab ekonomi dunia, telah diserang dan menyebabkan ekonomi terhenti seketika.
.
2. Carta 4-Pillars untuk tahun depan dikatakan tiada elemen air. Elemen air dikaitkan dengan duit.
.
3. Petak Dinamik Tarikh Lahir untuk tahun 2010 - ramai individu tiada angka 6 (iaitu duit) di dalamnya.
.
4. Purata untuk Graf Prestasi Bulanan untuk BSKL adalah 4 iaitu lebih rendah dari tahun ini iaitu 5.
.
Kerana itulah amat perlu anda semua bersedia untuk situasi ini, hadirlah kursus pola 336 dan pola kewangan 666 nanti dan kemudian bertindak untuk membuat persiapan seperti mencambahkan wang dengan pelaburan i.e. skim wang pos, membuat perancangan kewangan seperti penstrukturan semula / restructuring i.e. kurangkan bayaran bulanan kad kredit (easy payment plan) dan sebagainya termasuk membuat simpanan di amanah saham, penjimatan dan sebagainya.
.
Kursus 3P pada 24 Oktober 2009 di Skudai akan ada menceritakan tentang pola pelaburan 336 manakala pada 22 November 2009 kursus pola kewangan 666 akan dibuat di Shah Alam. Seterusnya, seminar 2Kaya (kaya pelaburan & kaya kewangan) akan dibuat di Kuantan pada 6 Disember.
.
COMING SOON: revolutionary book the first of its kind in this world - THE ULTIMATE SECRET TO BECOME A BILLIONAIRE IN THE YEAR 2011 (2nd Edition). Limited edition print for only RM70. Will be launched for sale on Oct 24th, 2009. Get your copy before it runs out! Amazing discovery about pattern 336 strategy in getting big money in investment - the first in the world, created by Eddy Rosyadie.
.
PENEMUAN TERBARU
Research Number: 05/09.
.
Lanjutan daripada penemuan ciptaan saya iaitu Graf Prestasi Bulanan untuk memantau prestasi kewangan individu dan syarikat, kini ianya boleh diaplikasikan untuk memantau prestasi pasaran saham.
.
Contoh: Di bawah ini adalah graf prestasi bulanan untuk Malaysia yang digunakan untuk memantau prestasi kewangan Malaysia pada tahun 2009.


.
Apabila Graf Prestasi Bulanan itu dibandingkan dengan KLSE Composite Index untuk tahun 2009 (seperti rajah di atas yang diambil dari satu laman web) di dapati ada persamaan iaitu pada bulan Julai, prestasi KLSE CI adalah tinggi dan Ogos menurun sepertimana dalam Graf Prestasi Bulanan juga Julai tinggi dan Ogos menurun.
.
Beberapa syarikat tersenarai juga telah diperiksa dan didapati ada persamaan antara prestasi sebenar dan prestasi yang dijangkakan oleh Graf Prestasi Bulanan. Walau bagaimanapun, ianya tidaklah 100% tepat (jika anda lihat graf-graf untuk bulan April dan Mei adalah agak berbeza, sepatutnya menurun), tetapi sangat bagus dijadikan sebagai sebentuk panduan umum. Kajian masih dijalankan kerana beberapa syarikat didapati menunjukkan pergerakan saham yang berbeza dengan Graf Prestasi Bulanan.
.
Jika sedemikian, KLSE CI dijangka akan turun Oktober ini berlarutan hingga November dan akan naik baik pada Disember ini. Dengan cara ini, kita ada sebentuk panduan iaitu bolehlah bersedia untuk membuat pelaburan pada November ini (beli) apabila harga rendah dan jika anda seorang short-selling, jual saham pada harga tinggi pada Disember pula. Namun, kenalah juga memilih kaunter saham yang betul mengikut Graf Prestasi Bulanan syarikat pula.
.
Dapatkan nasihat tentang pergerakan saham di Bursa Malaysia serta memilih kaunter-kaunter yang berdaya maju daripada pakar. Anda boleh menghubungi Encik Zaini di talian tertera sebelah, merupakan seorang remisier dan tentunya ada pengetahuan dan pengalaman dalam dunia Bursa Malaysia ini.
.
Nota: oleh kerana Graf Prestasi Bulanan adalah ciptaan saya, maka anda hanya dibenarkan untuk menggunakan Graf Prestasi Bulanan secara tertutup untuk diri anda sendiri sahaja dan tidak dibenarkan mendedahkannya kepada umum. Anda tidak dibenarkan untuk mengajar di khalayak ramai atau di Internet tanpa kebenaran saya.
.
"Cinta pada harta memberikan anda kekayaan
Cinta pada agama memberikan anda keimanan
Cinta pada ilmu memberikan anda kesedaran
Cinta pada manusia memberikan anda keturunan
...cinta pada diri anda sendiri pula memberikan anda kekuatan dan keyakinan"
- eddy rosyadie
.
"There are many ways to become rich and there are many other ways to become poor. The similarity of those two is how you want to achieve, either to achieve rich or to achieve poor, and the difference of those two is how you want to maintain it, either to maintain rich or to maintain as poor" - eddy rosyadie
"Ada banyak cara untuk menjadi kaya dan ada juga banyak cara lain untuk menjadi miskin. Persamaan keduanya adalah bagaimana anda mencapainya, sama ada mencapai kekayaan atau mencapai kemiskinan. Dan perbezaan keduanya ialah bagaimana anda mengekalkannya, sama ada anda mahu kekal kaya atau kekal sebagai seorang yang miskin" - eddy rosyadie.
.
Nombor siri wang yang unik dalam simpanan saya sekarang:
RM50 - 1299997
RM10 - 1077778
RM5 - 8122777
RM1 - 6662752
.
Matawang asing
Rp 20,000 - 916609
Yuan 100 - 66959987
.
SEMINAR 3P: PELABURAN, PEMULIHAN & PENGASIHAN.
Sabtu, 24 Oktober 2009
Dewan Serbaguna MPJBT, Skudai, Johor.
RM50 sahaja.
9.30 pagi - 5 petang - daftar jam 8.30 pagi
sila bawa graf hayat atau maklumat jam lahir.

PAKAIAN: Baju raya dan jika ada kuih raya, sila bawa sekali!

Daftar dan bayaran: Puan Lin 019-7556102
.
Dijemput semua warga JB, Pontian, Pasir Gudang, Kluang, Kota Tinggi, Batu Pahat dan semua warga Johor serta warga Singapura dan juga Melaka. Sila lihat flyer di bawah ini (klik untuk besarkan imej).
.










KURSUS SETERUSNYA:

22 November 2009 - Hotel Carlton Holiday Shah Alam (RM100)

Angka 6 Angka Kekayaan (kursus menyeluruh) - cara memaksimumkan angka 6 di dalam potensi anda iaitu 696, 336, 456, 786, 666, 156 dan 426 serta kenali musuh angka 6 iaitu pola 67, 63 dan sebagainya. Dijemput warga Shah Alam, Klang dan seluruh Lembah Klang serta individu dari daerah lain yang berminat untuk meningkatkan potensi kekayaan dan kewangan.

Daftar: SMS taip PK (nama) dan hantarkan ke 016 2379856


6 Disember 2009 - Kuantan Pahang

Tempat belum pasti mgkn di Hotel Sri Malaysia. Yuran RM30 sahaja.

Potensi 2Kaya (seminar mini pembentangan) - kenali potensi anda untuk menjana kekayaan dari pelaburan dan sumber kewangan yang lebih berkesan. Ketahuilah teknik-teknik yang biasa digunakan secara metafizik untuk meningkatkan kewangan dan kekayaan anda. Dijemput seluruh warga Kuantan, Pekan, Maran, Temerloh, Rompin, Jerantut dan Raub serta Bentung, juga Kemaman dan Kuala Terengganu.

Daftar: SMS taip KK (nama) dan hantarkan ke 016 2379856.

.

marilah belajar dengan saya... bersama saya numerologis terkini di dunia yang sentiasa memperkenalkan pelbagai teknik numerologi yang unik dan kontroversi tetapi berkesan!

..anda berusaha anda berjaya!

.

KONVENSYEN SAINS METAFIZIK 2010 Bhgn 1 (JB):
1. Pembentangan Penemuan Terbaru 2009/2010.

2. Seminar Menguruskan Potensi Kehidupan dengan Sistematik (menggunakan teknik Graf Hayat)

pada 23 Januari 2009
10 pagi - 4 petang

Mungkin di UTM Skudai

PERCUMA (tiada bayaran)

Daftar: SMS taip EDDY JB (nama) dan hantarkan ke 36553.
.

Seminar julung kali pertama di dunia yang akan membimbing anda untuk mengetahui perjalanan setiap fasa 10 tahun dalam hidup anda supaya anda dapat menghadapi dan menguruskan potensi perjalanan hidup anda dengan lebih redha, kuat dan bersedia. Memang benar Tuhan telah tetapkan hidup anda dan Dia juga telah menetapkan masa untuk anda rugi, untung, sakit, sihat dsbnya. Menggunakan kaedah graf hayat anda boleh menguruskan perjalanan hidup anda dengan lebih baik dengan mengetahui faktor BILA sesuatu itu berlaku. Sebagai satu ikhtiar pembetulan bukannya tilik nasib kerana Tuhan memberikan anda peluang untuk buat perubahan walaupun telah ditetapkan perjalanan hidup anda itu. Ketahuilah pada usia bila hadirnya ancaman Vaccum Star, Widowed Star dan sebagainya serta ketahuilah pada usia bila hadirnya peluang Awarding Star, Honourable Star dsbnya. Dengan kaedah ini, anda akan lebih redha dengan ketetapan hidup anda dan anda boleh mula buat ikhtiar dan persediaan menghadapi ancaman mahupun peluang.
.
Jika anda belum memiliki graf hayat untuk menghadiri seminar percuma tersebut, anda boleh tempah daripada saya - RM10 sekeping, bank in Maybank 512464228716 (Eddy Rosyadie) atau CIMB 12900006910522 (Eddy Rosyadie) dan emailkan maklumat nama, tarikh lahir, jam lahir dan negeri dilahirkan serta nyatakan maklumat jam transaksi deposit bank in tersebut ke qmas304@streamyx.com.
.
PENDAFTARAN: SMS taip EDDY JB dan hantarkan ke 36553
.
TAWARAN KURSUS ALA TUISYEN: Oktober 2009 - Mac 2010: Dapatkan ilmu pengetahuan tentang kaedah pola angka potensi dinamik pada harga RM110 sahaja (biasa RM150 - RM500) seorang untuk sebarang tajuk modul seperti Kursus Asas, Potensi Usahawan, Potensi Kewangan malah Pola 336 Pola Pelaburan dan sebagainya. Kursus dijalankan di pejabat saya bernombor 69B atas BSN Pekan Meru, Klang, Selangor. Kumpul 3 - 10 orang dan pilih tarikh (Khamis atau Sabtu atau Ahad atau cuti umum) dan tajuk yang diperlukan; emailkan permohonan ke qmas304@streamyx.com. atau telefon 016 2379856 / 013 6952792. Tempahan perlu awal 3-4 minggu.
.
Cara ini seumpama "tuisyen" memudahkan anda dan rakan untuk belajar kaedah potensi diri tanpa perlu menunggu kumpulan yang besar atau menanti saya datang ke tempat anda atau anda mahukan kelas yang kecil atau anda hadapi kesukaran untuk menganjurkan kursus kaedah potensi di tempat anda kerana masalah tempat atau mencari peserta. Datang sahaja bersama rakan anda ke tempat saya.
.
Semoga berjaya sentiasa!
Eddy Rosyadie
Rakan Konsultan Anda.
.
KPI: membimbing untuk mewujudkan 60 orang jutawan berpendapatan melebihi RM1juta sebulan pada tahun 2011...sudikah anda menjadi salah seorang daripadanya?
posted by eddy Rosyadie Mohd Samsury @ 10:25 PM  
1 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

About Me


EDDY ROSYADIE MOHD SAMSURY

(Perancang pengurusan Hala
Tuju Hidup)
Penulis Kolumunis `Mingguan Wanita `Penulis buku `CJP`
Email:
qmas304@streamyx.com

http://eddyrosyadi.weebly.com

Previous Post
Archives
ADMIN BLOG EDDY


ARY
Phone :012 902 6972
my facebook

محمد أشعري عبد الرزاق

Reka Lencana Anda
CONSULTANT 

Zaini ahmad 
     019-2676727
Azli Shah            012-3127296
Nor Azlina            019-3869011
Dr Aniza              019-2438151
 

FORUM CHAT

Template by

image link to web design website

Provided by website design company .

 

widgeo.net

Site Meter
Blogger Templates