waktu malaysia
 
galeri gambar
 
tempahan online


TEMPAHAN ONLINE

iklan

 





 

jadual  kursus/Seminar
BULAN KURSUS/SEMINAR
Kursus
 
dipejabat
Meru, Klang

sesi Consultant
No 69, Tgkt 2, Jalan Besar, Pekan Meru
(Atas Bank BSN depan RHB Bank)
iklan tajaan

 

 

 




 

Tuesday, March 30, 2010
Rahsia Dinamik Tarikh Lahir & Pernomboran
A$$ALAMUALAIKUM & $ELAMAT $EJAHTERA, $ALAM 1 MALAY$IA.
dari
Master / Cikgu Eddy Rosyadie B Mohd Samsury
Rahsia Dinamik Tarikh Lahir & Pernomboran.
.
Program Residual Income Business Online:
anda tahu di sini terdapat dua jenis bisnes jana wang secara online. Setakat ini untung yang saya dapat;
Marhaban2u - RM10
Cash tunai - RM55
iaitu untung kecil RM65, duit jugak tu! Untung sikit sebab saya tidak agresif promosi secara email kepada orang lain cuma sekadar dari blog sahaja. Jika anda proaktif, tentu boleh dapat untung lebih banyak - modal sekali, untung banyak kali berulang kali sambil anda hidup buat kerja lain tapi duit masuk, cuma modal satu kali dan kemudian promosi kepada rakan-rakan menggunakan url dan bahan promo yang disediakan oleh Admin. Ini jelas menunjukkan betapa mudah buat / kembangkan duit iaitu secara online - tidak perlu susah-susah nak daftar syarikat lah, ada lesen lah dan sebagainya - cepat-cepatlah ambil peluang, modal cuma RM20 (marhaban2u) dan RM30 (cashtunai). Sila klik di link-link yang tertera di bawah. Jika anda berterusan setahun dari sekarang sampailah masuk tahun 2011 nanti, maka sesuailah apabila nanti dalam tahun 2011 iaitu tahun kekayaan, anda sudah dapat duit banyak, bukan?
.
Tahun 2011 tahun kekayaan, maka mulakanlah langkah anda sekarang bina sumber kekayaan! Inilah sebentuk pelaburan di samping anda melabur juga di lain-lain tempat seperti Amanah Saham dan seumpamanya, kerana tahun 2011 adalah tahun kekayaan dari pelaburan (pola 336). Macam mana nak kaya pada 2011 nanti jika sekarang ini pun masih belum bergerak untuk melabur apa-apa? Saya baru sahaja terima tawaran lot saham, jika ikut harga pasaran pada 31 Mac, saya dah boleh untung RM27ribu atas angin, tapi saya belum jual dan akan simpan untuk 2011 nanti!
.
Kaedah Pernomboran: adalah satu cara untuk menzahirkan fenomena, potensi dan konflik dalam spesifikasi dan pemetaan perjalanan hidup kita supaya kita boleh redha dengan ketetapan hidup dan seterusnya bina strategi dan berikhtiar untuk membuat perubahan positif dalam hidup kita. Tiada unsur tilik nasib, namun jika anda was-was menggunakan kaedah ini, anda tidak perlu menggunakan kaedah ini dan tidak perlu "condemn" kami kerana kaedah kami telah banyak membantu ramai berjaya berubah lebih baik seperti Dr Azizan Osman, Dr. Rahmat, Lynjb, Effa KL dan sebagainya. Memang benar sebahagian besar pengamal dan kaedah tarikh lahir lain adalah tilik nasib, tetapi ada segelintir kecil seperti kami ini menggunakan pernomboran untuk kenali potensi diri untuk membaiki kehidupan diri.
.
Apakah itu "Cooking Star?" dalam Graf Hayat: ia menunjukkan dorongan atau minat atau kecenderungan kepada dunia berkaitan makanan atau masakan. Apabila anda sampai ke tempoh usia yang ada Cooking Star, anda terdorong membuat sesuatu berkaitan makanan. Contohnya, saya ada Cooking Star pada sekitar umur 30 tahun yang mana saya aktif menjual kuih raya pada musim perayaan serta menjual kerepek-kerepek di pejabat, tapi kini Cooking Star sudah tiada pada usia ini, jadi tiadalah kecenderungan saya lagi ke arah makanan. Jika ianya sudah sampai masanya, ambillah kesempatan daripadanya - sesuai jualan makanan, buka cafe dan seumpamanya. Dikatakan mendiang Bruce Lee ada Cooking Star sekitar umur 20 an yang mana beliau bekerja di restoran milik makcik beliau di US.
.
Apakah kaedah Graf Hayat ini dari tarikh dan waktu jam lahir adalah haram kerana membuat tilik nasib kerana Cooking Star itu? Tidak semestinya semua orang yang sudah tiba Cooking Star terlibat dalam industri makanan pun, kaedah ini cuma menzahirkan fenomena untuk anda ambil peluang untuk berubah lebih positif dalam dunia makanan, jika anda mahu. Jika anda beranggapan kaedah ini haram dan hanya bertaraf "tadika", maka tidak perlu anda menggunakannya dan carilah kaedah lain untuk ketahui bilakah kecenderungan anda untuk berjaya dalam dunia makanan itu tiba.
.
Nombor SIM card best bisnes: kepada sesiapa berminat untuk dapatkan dua sim card nombor couple berikut;
012 2969621 - sesuai untuk dunia pelaburan dan perniagaan
012 2969622 - sesua untuk dunia pendidikan dan berhubungan dengan VIP.
tentunya, contact Puan Effa 0122025061 pada harga tawaran RM300 (biasa RM500) untuk kedua-dua sim card tersebut.
.
Testimoni: Doa pada Hari dan Waktu Kejayaan. Kami terima satu maklumbalas menceritakan seorang wanita berdoa pada 6 Mac lalu dan selang beberapa hari terus mendapat bayaran dari seseorang tanpa diminta walaupun sebelum ini memang susah untuk dapatkan bayaran daripada orang itu. Ikhtiarlah menggunakan kaedah doa, bukannya haram atau susah pun - jangan lupa 2 April ini. Jika anda di kawasan JB, sila hadir ke pejabat Lynjb di Taman Tampoi (019 7556102) pada jam 3.00 petang. Anda juga boleh hubungi Prof Dato Dr Ibrahim untuk berdoa bersama beliau pada hari dan waktu tersebut. Mudah-mudahan dengan bersama-sama individu positif dapatlah membantu menghasilkan hajat yang diperlukan itu lebih berkesan. Mohon maaf, perancangan untuk buat majlis berdoa di pejabat saya di Meru tidak dapat dibuat kerana ada urusan kerja.

KURSUS "FORMULA KEKAYAAN DARI PERNOMBORAN ANGKA 6"
(Angka 6 Angka Kekayaan).
Pada 18 April 2010
Shah Alam
9.00 pagi - 5.00 petang
Yuran RM100
Daftar: SMS taip KY dan hantarkan ke 016 2379856.
.
Kursus ini adalah kursus percuma kepada peserta-peserta program Millionaire Mindpower anjuran Prof Dato Dr Ibrahim Ahmad. Lanjutan dari program Mindpower, kini digabungkan pula dengan Metafizik yang bakal menunjukkan potensi-potensi anda di dalam mencapai kekayaan pada tahun 2011 nanti iaitu tahun kekayaan, oleh itu anda memiliki pemikiran dan strategi yang mantap untuk menjadi jutawan nanti. Dari Pernomboran seperti tarikh lahir dan nama serta arah seumpamanya memberikan anda jalan pintas untuk menjadi kaya dengan menggunakan sepenuhnya potensi sebenar anda. Juga, terbuka kepada orang awam yang baru berminat dan bukan peserta kursus Millionaire Mindpower untuk turut serta hadir (kursus ini sama dengan kursus Pola 666 atau Angka 6 yang dianjurkan sebelum ini di Kuantan, Shah Alam dan Tawau serta Skudai).
.
Seminar Graf Hayat: Tahap 1 Percuma RM0 pada 24 April Shah Alam danTahap 2 pada 25 April RM50 Shah Alam.
Ini adalah seminar terakhir berbentuk percuma memandangkan terdapat maklumbalas yang menyatakan seminar-seminar saya percuma sebelum ini bertaraf "tadika" serta ambil kesempatan pergunakan peserta. Usaha kami untuk memberikan pendidikan percuma kepada para ibu tunggal, mahasiswa, pelajar dan individu bermasalah nampaknya terbantut. Siri seminar percuma menjelajah Malaysia yang sepatutnya berjalan mulai Mei dibatalkan. Maka rebutlah peluang terakhir ini untuk pelajari satu kaedah unik dari Graf Hayat. Jika anda rasa kaedah Graf Hayat ini bertaraf "tadika" atau kaedah ini adalah haram, anda tidak perlu hadir ke seminar percuma ini dan jika harga RM50 adalah mahal silalah hadir terus ke kuliah anjuran guru saya di PJ pada harga RM1500 yang lebih berbentuk teori di sana nanti.

Workshop Millionaire Mindpower: bersama Prof. Dato Dr. Ibrahim, pakar motivasi mindpower dan minda kekayaan jutawan;
Matic Ampang, KL pada 3 April
M-Suite, JB pada 4 April
Terengganu, pada 10 April
Kuantan, pada 11 April.
cuma RM50 sahaja. Hubungi Mai 019 213 1886 atau AJ 019 218 1886.
.
PEMILIHAN MCA: kemenangan DS Chua Soi Lek telah dijangka kerana beliau adalah petak cermin pada tahun ini. Dato' Siti Nurhaliza juga petak cermin tahun ini, maka tentunya anda dapat melihat kedua-dua individu ini di media dengan meluas dan mendapat banyak sambutan orang ramai. Tahun lepas 2009 adalah tahun cermin saya di mana saya masuk TV1, TV9, Astro Awani serta RTM, maka jika sudah tiba tahun cermin anda cepat-cepatlah ambil peluang untuk "mendedahkan" dan "mengeluarkan" diri anda di khalayak ramai. Kalau anda berimpian nak jadi berjaya ambillah peluang di tahun cermin. Jangan salahkan takdir atau tuhan jika anda dah diberi peluang tapi tak mahu ambil peluang dengan serius. Jika tiada tahun cermin, anda masih boleh gunakan teknik petak bulanan, mingguan atau haria cermin jua!
.
BERDOA: Jangan lupa untuk berdoa/ berniat/ berimpian/ daftar syarikat/ anjur majlis keramaian pada
Jumaat 2 April 2010
Antara jam 3.30 petang - 5.30 petang
Tarikh 2 April itu mengandungi pola 356 (pelaburan), 696 (transaksi bisnes) dan 456 (dunia kewangan) serta 6 di tengah mata angin (wang mudah masuk). Waktu yang dipilih itu mengandungi Wealth Great Martial Artist iaitu kekayaan dari dunia kewangan atau perbankan seperti pelaburan, insuran, unit trust, koperasi termasuklah wang pos (itu tentu sekali!). Gunakanlah kaedah ini sebagai ikhtiar, mana tahu boleh dapat untung rezeki sepertimana testimoni kami yang berdoa dan meraih RM12ribu komisen dalam menjual Public Mutual Unit Trust atau RM17ribu untung membuat jualbeli emas Ar-Rahnu.
.
EKONOMI: Pada 30 Mac 2010, berlangsungnya InvestMalaysia dan pengumuman MEB (Model Ekonomi Baru) oleh PM. Kebetulan, tarikh 30 Mac mengandungi pola 336, 696 dan 456 yang dikatakan sangat sesuai untuk aktiviti berkaitan pelaburan dan kewangan, kebetulankah tarikh itu dipilih?
.
PROGRAM BUAT DUIT: secara Residual Income. Salah seorang pakar kewangan mengatakan untuk kaya perlulah ada sumber "residual income" yang berterusan dan salah satu caranya ialah networking seperti bisnes online atau MLM. Disini diperkenalkan beberapa program untuk anda ceburi sebagai permulaan dan persediaan menghadapi tahun 2011 iaitu tahun kekayaan dari pelaburan.
.
klik link berikut:
http://marhaban2u.com/?ref=1780
.

untuk rakan-rakan bukan Islam yang mungkin kurang sesuai dengan program di atas, anda boleh join program yang seumpama itu di sini juga (klik link berikut): Rakan-rakan atau peserta Islam juga boleh join jika mahu tambahan sumber kewangan!;
.
http://cashtunai.com/?ref=7
.
Cubalah join salah satu atau kedua-dua program ini, terutamanya pada 30 Mac ini atau pada 2 April nanti untuk energi untung kewangan, ikhtiarlah.
.
POWER IMPIAN: Peluang perniagaan terbaru untuk tahun 2010 iaitu tahun kesihatan. Syarikat pengeluar minuman POWER ROOT yang terkemuka, kini memperkenalkan POWER IMPIAN, iaitu sebuah syarikat berasaskan jualan langsung yang memberi peluang perniagaan kepada anda bersama-sama kumpulan Power Root. Kepada peserta di JB, hubungi Puan Rozie (017 7488417) untuk datang ke kilang Power Root di Plentong, JB untuk melihat sendiri operasi syarikat serta mendapatkan maklumat lanjut tentang program ini yang boleh memberikan pulangan ribuan malah menjadi jutawan! (layari laman web: http://www.impian2u.com/). Mohon anda beritahu Puan Rozie yang anda mendapat info ini dari blog Encik Eddy, tq!
.
PELUANG KEKAYAAN: Kata nak kaya atau jadi jutawan, maka tahun 2011 diberikan anda peluang, kenapa tidak mahu mengambil peluang-peluang sebegini? Ilmu sudah diberi, peluang dah disediakan seperti wang pos, marhaban2u, cashtunai, power impian termasuk kaedah EPP dan sebagainya, maka mulakanlah langkah anda untuk menjadi jutawan yang anda mahukan! Tidak cukup ilmu? Maka dapatkanlah modul-modul pembelajaran seperti pola 336 Teknik Pelaburan dan Angka 6 Kekayaan dan seumpamanya di sini.
.
SEMINAR SETERUSNYA - sila lihat maklumat di ruangan bawah;
Setiap Isnin 9 malam di Meru - Kelas Ala Tuisyen Pernomboran
3 April - Meru
4 April - Meru

18 April - Shah Alam
24 April - Shah Alam
25 April - Shah Alam
8 & 9 Mei - Skudai - Kursus 2 Hari Graf Hayat Tahap 1, 2 dan 3 (RM500).
16 Mei - Meru
22 & 23 Mei - Meru

.
Seminar terbaru Kursus Pemulihan secara Santai: bulan Jun - Johor (sedang mencari tarikh & resort untuk kursus Pola 459 Potensi Perubatan & Pemulihan secara pernomboran). Kursus 2 hari 1 malam - yuran dijangka RM2999 iaitu modul potensi kesihatan dari pernomboran, teknik pemulihan secara terapi warna, 7 elemen metafizik, pemulihan DNA secara metafizik serta beberapa teknik senaman dan doa untuk pemulihan - untuk hidup yang lebih sihat, tenang dan bertenaga; sesuai untuk individu yang berada di dalam "gaung", masalah kesihatan dalaman, individu yang terlibat dalam dunia perubatan alternatif atau moden dan sebenarnya, untuk semua orang yang mahu hidup yang lebih sihat dan bertenaga untuk mendapatkan kebahagian dan kekayaan. Pendaftaran sudah dibuka: Lynjb 019 7556102.
.

SEMINAR 27 & 28 Mac di Skudai: kehadiran seramai 80 orang cukup baik untuk mempelajari beberapa teknik terbaru seperti Teknik Arah Statik & Dinamik serta Teknik Graf Mingguan serta 2 Teknik Pengiraan dari Nama. Menariknya, pengiraan Graf Prestasi Mingguan untuk saudara Nizam mendapati minggu ini adalah minggu yang baik untuk bisnes dan diakui beliau memang merancang untuk buat bisnes. Begitu juga Graf Prestasi Mingguan seorang peserta kursus yang ada pola 573, rupanya Ketua Pengarah nak datang ke tempat beliau (Graf Prestasi Mingguan adalah ciptaan saya tiada dijumpai di mana-mana di dunia kecuali di sini). Antara beberapa perkara yang menjadi perhatian saya;
.
1. Seorang peserta kursus tidak tahu waktu lahir beliau untuk dibuat graf hayat, maka saya menggunakan graf hayat anaknya untuk membaca potensi peserta itu dan didapati ianya tepat menjelaskannya beberapa fenomena konflik --> hadirlah kursus Graf Hayat 8 & 9 Mei nanti di Skudai atau 24 & 25 April di Shah Alam.
.
2. Seorang peserta kursus, seorang ibu memiliki seorang anak bermasalah. Setelah dikira tarikh lahir ibu dan anak serta ditemuduga untuk beberapa maklumat, rupanya terjadi sesuatu kurang baik semasa ibu itu mengandungkan anak itu menyebabkan anak itu menjadi masalah --> hadirlah kursus Pola 459 Potensi Pemulihan untuk teknik-teknik pemulihan diri secara metafizik pernomboran.
.
3. Seorang peserta kursus bekerja sebagai seorang mekanik menghadapi masalah pelupa dan sakit kepala sejak akhir-akhir ini. Daripada tarikh lahir serta pemeriksaan tentang objek di sekeliling tempat kerja mendapati beliau adalah pola besi yang terganggu mindanya oleh EMF (electromagnetic field) --> hadirlah kursus Pola 459 Potensi Pemulihan untuk kenali teknik-teknik pemulihan sesuai.
.
MAKLUMAT SEMINAR:

Setiap Isnin 9 malam - 11 malam
Pejabat 69B, Tgkt 2, Atas BSN Meru
RM25 setiap kehadiran
Kelas Pernomboran Metafizik Dinamik
Daftar: SMS taip MD hantar ke 016 2379856
Kuliah secara santai dan berperingkat-peringkat untuk mendalami pengajian pernomboran metafizik dengan lebih berkesan secara diskusi ala workshop (8 Mac 2010 - 9 Ogos 2010)
.
3 April 2010 - Meru, Klang
Kursus Teknik Arah Sekeliling Tenaga Rumah & Pejabat (Tahap 1)
RM110 termasuk nota dan makan.

9.30 pagi - 4 petang.
Daftar: SMS taip TA (nama) hantar ke 016 2379856.
Tempat terhad 20 orang.
.
Teknik arah yang mendalam! Secara statik dan dinamik, termasuk Teknik Pembetulan Arah dari warna dan batu kristal untuk energize rumah/pejabat anda menjadi penjana kekayaan dan kebahagian. Sesuai untuk semua orang, termasuk anda yang mahukan bisnes atau rumahtangga anda punyai tenaga yang bagus. Juga sesuai untuk pengamal/peminat feng shui / konsultan untuk anda membantu pelanggan anda.
.
4 April 2010 - Meru, Klang
Kursus Teknik Warna (Tahap 1)
RM110 termasuk nota dan makan
9.30 pagi - 4 petang

Daftar: SMS taip WR (nama) hantar ke 016 2379856
Tempat terhad 20 orang.
.
Modul terbaru 2010! Pelajari teknik warna dan kitarannya secara pernomboran metafizik tarikh lahir. Kaedah mengenalpasti warna dari Root Number adalah tidak tepat kerana anda perlu lihat situasi, lokasi dan keseluruhan elemen pola angka dari statik dan pendua anda. Bayangkan jika seseorang elemen air (Root 2 atau 7) menggunakan warna merah atau hijau berkemungkinan akan terserempak dengan hantu jika nombor tengah mata anginnya adalah 3, jadi warna merah tidak semestinya sesuai untuk orang elemen air. Juga pelajari tentang Terapi Warna.
.
24 April 2010 - Shah Alam
Auditorium SHRDC, Bangunan Worldwide Business Center, Seksyen 13, Shah Alam, berhampiran Tesco Shah Alam
RM0 PERCUMA TANPA BAYARAN LANGSUNG
Kursus Graf Hayat Tahap 1 Edisi 1 - PERCUMA
Terhad 150 orang sahaja
Daftar: SMS taip PA (nama) hantar ke 016 2379856
.
Sila bawa graf hayat anda atau boleh dibeli di sana nanti (RM10 sekeping - sila bawa maklumat tarikh dan jam lahir). Jika berminat dapatkan nota RM20. Adalah sangat menarik jika anda dapat cetak graf ibu bapa dan anak-anak anda bersama kerana jalan hidup anda juga boleh dilihat daripada graf hayat mereka. Kenali kaedah Graf Hayat di dalam mengenalpasti potensi anda lebih mendalam tambahan kepada Rajah Segitiga atau Petak Digit Tarikh Lahir. Bimbingan menyusun hidup anda berdasarkan fenomena "star" serta kenali tahap turun naik prestasi atau tenaga hayat anda.
.
25 April 2010 - Shah Alam
Auditorium SHRDC
RM50
Kursus Graf Hayat Tahap 2 Edisi 1
Daftar: SMS taip PB (nama) hantarkan ke 016 2379856.
.
Setelah pelajari teknik dari Tahap 1, teruskan belajar graf hayat untuk kenali potensi anda dari graf hayat ke tahap yang lebih mendalam iaitu dari Petak-Petak Zon.
.
Daftarlah untuk 24 April dan 25 April iaitu kursus Graf Hayat tahap 1 (percuma) dan tahap 2 iaitu kursus 2 hari pada harga RM50 sahaja. SMS taip PC (nama) hantar ke 016 2379856 untuk daftar hadir kedua-dua hari tersebut.
.
8 & 9 Mei 2010 - Skudai

Pejabat Lynjb Taman Tampoi - terhad 20 orang sahaja.
KURUS KAEDAH GRAF HAYAT Tahap 1, 2 dan 3.
RM500
(RM299 sehari/ dua hari RM500)
Ada diskaun jika bawa 3 kawan
Termasuk makan dan NOTA BINDING & BERWARNA
Daftar: Lynjb 019 7556102
.
Graf hayat merupakan bahan yang utama dalam membuat perancangan di dalam perjalanan hidup anda. Ianya bukan tilik nasib tetapi sebagai panduan untuk membuat strategi awal. Jika anda sudah tahu dalam masa 5 tahun lagi anda bakal masuk Vacuum Star atau Widowed Star, maka tentunya anda boleh buat persediaan awal. Ketahuilah juga potensi tersembunyi anda; apakah anda Wealth Great General atau Great Martial Artist? Bagaimanakah situasi pasangan anda; apakah beliau Great Pioneer atau Great Entertainer? Adakah diri anda atau suami atau anak anda Main Structure Great Controller + Great Entertainer yang terperangkap dalam skandal seks? Apakah anda Main Structure Great Pioneer + Monetary Force yang punyai kebolehan menjadi jutawan sekelip mata? Anda tidak kaya, tidak berjaya dan selalu gagal kerana anda tidak memahami diri anda yang sebenarnya. Gunakanlah teknik Graf Hayat yang lebih mendalam!.

.
Terhad 20 orang sahaja untuk perhatian lebih khusus untuk setiap peserta, lagipun kursus graf hayat agak rumit dan memerlukan perhatian dalam kelas yang kecil. Harga ditawarkan berbeza tinggi kerana jumlah peserta yang sedikit serta ada kelebihan lain seperti nota BERWARNA serta anda dapat belajar membaca graf untuk anak-anak anda juga! Jika anda merasakan yuran kami tinggi, silalah belajar dengan sifu saya di PJ pada harga RM1500 seorang, itupun lebih pelajari teori pengiraan berbanding pendekatan saya lebih kepada praktikal. Atau anda boleh juga pelajari graf hayat pada harga lebih rendah RM50 tetapi mungkin tidak sebegitu mendalam seperti kursus ini yang merangkumi 3 tahap sekaligus.
.
16 Mei 2010 - Meru, Klang
Pejabat No 69B, Tingkat 2, Atas BSN Meru, Klang
RM150
KURSUS PERNOMBORAN METAFIZIK DINAMIK TAHAP 1

Daftar: SMS taip CC (nama) hantarkan ke 016 2379856.
terhad 20 orang sahaja
.
Kepada individu yang BARU mahu menceburi dunia sains metafizik pernomboran jurus dinamik setelah melihat ramai individu yang telah berjaya dengan kaedah metafizik ini dan berminat untuk mendalaminya, datanglah ke kursus ini untuk memulakan perjalanan anda dengan mempelajari pernomboran secara dinamik iaitu kiraan tarikh lahir, kitaran tahun, graf prestasi bulanan/mingguan/harian/jam dan arah secara asas Tahap 1.

.
Teruskan berjuang, $alam Perjuangan.. $elamat dan $emoga menjadi jutawan pada 2011 nanti!
Eddy Ro$yadie
Rakan konsultan Hidup & Perniagaan Anda.

Rahsia Dinamik Tarikh Lahir & Pernomboran.





posted by eddy Rosyadie Mohd Samsury @ 12:40 AM  
1 Comments:
  • At May 26, 2010 at 1:48 AM, Blogger bio-alkaline said…

    ASSALAMUALAIKUM TUAN ER..

    SAYA PUAN MAI DARI JOHOR BAHRU BERMINAT UNTUK MENYELENGGARAKAN KURSUS UNTUK PERSATUAN USAHANITA JOHOR. SO..BAGAIMANA SAYA INGIN MENGETAHUI CARA UNTUK MELAKSANAKANNYA. JIKA TIDAK KEBERATAN BOLEHKAH TUAN MENGHUBUNGI SAYA. TERIMA KASIH.

    MAISHIAH ALI
    017-9249678

     
Post a Comment
<< Home
 
 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

About Me


EDDY ROSYADIE MOHD SAMSURY

(Perancang pengurusan Hala
Tuju Hidup)
Penulis Kolumunis `Mingguan Wanita `Penulis buku `CJP`
Email:
qmas304@streamyx.com

http://eddyrosyadi.weebly.com

Previous Post
Archives
ADMIN BLOG EDDY


ARY
Phone :012 902 6972
my facebook

محمد أشعري عبد الرزاق

Reka Lencana Anda
CONSULTANT 

Zaini ahmad 
     019-2676727
Azli Shah            012-3127296
Nor Azlina            019-3869011
Dr Aniza              019-2438151
 

FORUM CHAT

Template by

image link to web design website

Provided by website design company .

 

widgeo.net

Site Meter
Blogger Templates