waktu malaysia
 
galeri gambar
 
tempahan online


TEMPAHAN ONLINE

iklan

 





 

jadual  kursus/Seminar
BULAN KURSUS/SEMINAR
Kursus
 
dipejabat
Meru, Klang

sesi Consultant
No 69, Tgkt 2, Jalan Besar, Pekan Meru
(Atas Bank BSN depan RHB Bank)
iklan tajaan

 

 

 




 

Tuesday, November 2, 2010
Tujuan Hidupku adalah untuk Berjaya!
Assalamualaikum & Selamat Sejahtera, Salam 1 Malaysia,
daripada Cikgu/ Master EDDYROSYADI (A-D)
Pengasas Kaedah Strategi Potensi dan Prestasi Dinamik Pernomboran
Tarikh lahir, Jam lahir, nama, nombor handphone, no plet kereta, no kad pengenalan, nombor akaun bank dan segala jenis pernomboran.
Penulis buku "Cinta, Jodoh & Perkahwinan", "Juara Pentas", "Kuasailah Diri Anda". Kolumnis Mingguan Wanita.
Pencipta kaedah Graf Prestasi Bulanan, Mingguan, Harian & Jam, kaedah teknik kasih dua hala & petak pendua dan pentiga serta petak pembayang, kaedah Kiraan Nama, No handphone, No Kad Pengenalan, No Plet Kenderaan, Tafsiran Tambahan Graf Hayat, Kaedah CheckMate! Graf Hayat + Pernomboran, Teknik No Siri Duit 6, Teknik Pola 38.
.
ENVISION: "to imagine or expect something in the future, especially something good"
.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
.
Not duit RM50 dengan nombor siri bagus untuk dijual/ harga untuk dibida: Anda berminat untuk mendapatkan dan menyimpan wang dengan nombor siri bagus sebagai ikhtiar energi kekayaan pada harga bidaan tertinggi, sila hubungi Pn Rozaimah 019 666 7549.
.
Nombor siri:
2999992 - harga buka RM1,000
9666669 - harga buka RM2,000
9555559 - harga buka RM1,000
8999998 - harga buka RM1,000
.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
.
Mulai Sabtu 13 November, Worksyop Setiap Sabtu kini dibuat di Puchong - Bandar Puteri, Seksyen 7.
.
Kami telah berhijrah! Anda dari Puchong, Bukit Jalil, KL, Subang, Cheras, Seri Kembangan, Serdang, Bangi, Kajang dan Seremban menjadi lebih dekat dengan kami - datanglah jumpa kami di situ. Dari Klang dan Shah Alam lebih mudah dengan Kesas Highway.
.
Bertempat di pejabat URD World iaitu di atas Minx Hair Studio & Perubatan Cina berhadapan Pasaraya Puteri Mart. Jika anda dari KL/ Shah Alam/ Subang menggunakan Kesas, selepas melalui IOI Mall dan melalui Tesco, terus ambil laluan paling kiri masuk ke susur kiri dan nampak CIMB Bank dan Giant. Terus ke traffic light dan belok kanan di bawah flyover. Terus hingga hujung jalan mati terpaksa belok kanan, selepas itu ambil kiri. Terus dan nampak Puteri Mart.
.

Aturcara worksyop setiap sabtu;
2.00 - 2.30 petang - pendaftaran
2.30 - 4.30 petang - worksyop (lihat jadual untuk tajuk dipilih).
4.30 - 5.00 petang - rehat dan Solat Asar.
5.00 - 7.00 petang - sesi konsultansi (RM50 utk 30 minit). Sila tempah awal untuk masa diperlukan di qmas304@streamyx.com atau SMS 016 624 9666.
.
Jika anda/kumpulan anda baru mahu belajar tiada asas, juga boleh datang ke worksyop itu dan anda akan dimasukkan ke kumpulan lain.
.
Jadual November (tertakluk kepada perubahan - sila lihat blog selalu):
.
13 November - Worksyop Teknik Arah Kejayaan/ Tekanan/ Halangan oleh sdra Masudah.
.
20 November - Worksyop Teknik Graf Hayat + Pernomboran oleh cikgu A-D: Teknik menghadapi masalah halangan dalam hidup seperti kitaran tahun 7, vacuum star, blocking star dll. Jika anda belum ada asas, pun boleh join worksyop ini.
.
27 November - Worksyop Teknik Pola 336 - teknik untung pelaburan menang peraduan oleh cikgu A-D.
.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
.
Majlis Berdoa Taman Tasik Shah Alam - 6 Nov
Worksyop Sabtu PUCHONG - 13 Nov, 20 Nov & 27 Nov

Seminar - 14 Nov (JB) - Lynjb 019 7556102.
Kursus Intensif Pola 38 - Taman Tasik Shah Alam.
.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
STANDBY: Kursus Pola 38 bakal diadakan di Taman Tasik Shah Alam, cuma tak pasti tarikhnya, jadi kita standby persediaannya kalau-kalau ada tarikh sesuai. Jika anda berminat, sila daftar di qmas304@streamyx.com dan kami akan maklumkan nanti. Yuran kursus RM150 (setengah hari) akan diajar teknik-teknik asas secara intensif sahaja berbanding kursus penuh RM380 Asas akan dijalankan nanti pada tahun depan.
.
------------------------------------------------------------------------------------------------- .

Majlis Berdoa 6 November 2010:
Medan Selera berhadapan SIRIM Berhad di Taman Tasik Shah Alam.
.
Sila bank in RM50 (atau RM80 jika datang suami isteri) ke akaun Maybank 512464228716 atau CIMB 12900006910522 (eddy rosyadie) dan bawa slip bank in serta graf hayat atau maklumat jam lahir. Anda boleh juga email ke qmas304@streamyx.com atau SMS ke 016 624 9666 untuk beritahu yang anda telah bank-in. Ahli Kelab Metafizik (Baju Oren) akan mendapat RM10 apabila hadir ke majlis tersebut dengan memakai baju oren kelab.
.
Aturacara majlis:
.
3.30 - 4.00 petang: Pendaftaran
4.00 - 4.30 petang: Solat Asar di surau Medan Selera atau di Masjid Shah Alam.
4.30 - 5.00 petang: Jamuan Minum Petang
5.00 petang: Sesi taklimat/ cara berdoa.
6.30 petang: Bersurai.
.
TAHUKAH ANDA? petang 6 November (29 Zulkaedah) adalah untuk melihat anak bulan Zulhijjah, maka kita berdoa pada permulaan bulan, memang kebetulan rezeki Tuhan nak bagi! Dalam Metafizik, memulakan hari pada bulan "naik" adalah satu perkara yang baik kerana energi dikatakan menaik dalam tempoh 14-15 hari selepas itu, jadi sangat sesuai untuk menjana tenaga yang baik untuk kekayaan. Dan selepas itu tentunya 10 hari awal Zulhijjah mengandungi pelbagai amalan yang baik untuk penganut agama Islam. Juga, hari lahir selebriti Aznil Nawawi 6 November 1962.
.
Tetamu istimewa: YBhg Dato' Dr. Roslizam - usahawan dan pakar kewangan. Beliau dijangka membawa sekeping not USD1 juta replika dari Bank Dunia untuk digunakan dalam sesi berdoa sebagai simbol doa kekayaan nanti. Tentunya Dato akan bawa handphone Vertu Limited Edition bernilai RM170 ribu - inilah peluang berdoa bergaya kaya.
.
Majlis Berdoa Kekayaan Jutawan Segera pernah saya anjurkan pada 6 Feb di Tasik Titiwangsa dan kemudian pada bulan Mac di Pulau Tioman bersama kumpulan MMP Prof Dato' Dr Ibrahim Ahmad. Syukur, ikhtiar berdoa secara berjemaah bersama mereka menghasilkan satu fenomena luar biasa kepada Dato dan kumpulan MMP - lihat sahajalah promosi MMP di Harian Metro setiap Ahad tanpa ada rehat duit masuk setiap minggu. Kini, giliran anda dan organisasi anda untuk menikmati fenomena luar biasa kekayaan.
.
Sila bawa graf hayat anda atau maklumat jam dilahirkan untuk saya beri taklimat bagaimana untuk berdoa menggunakan graf hayat yang mana didapati lebih berkesan daripada sekadar berdoa keseorangan secara umum.
.
Jika anda serius dan betul nak kaya, tahun depan 2011, angka 66 pola kekayaan muncul, maka itulah peluang terbaik untuk anda, jika tidak tunggulah tahun 2020 nanti.
.
Sila datang dengan pakaian paling kemas (paling kaya). Kami akan bekalkan haruman aroma wangian untuk anda berdoa nanti. Jika anda nak lebih kaya, bawa sekali buku akaun bank anda atau apa jua bahan yang anda mahu doakan supaya menjadi sumber atau punca rezeki boleh masuk. Jika anda ada hutang kad kredit yang banyak, bawa kesemua statement terkini dan bawalah sekali berdoa nanti mohon supaya hutang anda dipermudahkan untuk diselesaikan. Bawalah apa jua yang termampu di bawa untuk didoakan bersama.
.
Majlis ini diadakan di dalam restoran dan bertema jamuan makan, maka ianya adalah perjumpaan persendirian. Jikalau hujan pada hari dan waktu tersebut, kita akan teruskan majlis berdoa (itu lebih power!).
.
------------------------------------------------------------------------------------------------- .
PENEMUAN TERBARU - POLA PELARIS 78: semenjak saya melabelkan pola 72 sebagai pola "pelaris" beberapa tahun dulu, kini pola 72 sangat dikenali sebagai pola pelaris di seluruh negara. Kini, kajian saya mendapati pola 78 juga adalah pola "pelaris". Namun, cara laris pola 72 dan 78 adalah berbeza. Jika anda seorang sales atau MLM yang memiliki pola 78 tetapi masih tak dapat mencapai kejayaan dalam jualan anda, maka anda perlu gunakan teknik pola 78 dengan betul. Nak tahu teknik pola 78? Nantikan penjelasan di Worksyop Sabtu Shah Alam atau di Seminar Juara Jualan atau seminar di JB nanti.
.
------------------------------------------------------------------------------------------------- .

Double clik imej untuk besarkan imej. Jadual terbaru kursus siri 004 - terdapat perubahan.















.
.
.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
Kegunaan Pola-pola Pernomboran: kenali dan kaji POTENSI anda
Kegunaan Graf Hayat: kenali dan kaji PRESTASI anda.
Pernomboran + Graf Hayat --> Potensi + Prestasi --> Strategi.
.
Di sini kami satu-satu di dunia yang menawarkan pengajian dan konsultansi menggabungkan teknik pernomboran dan graf hayat untuk digunakan sebagai merangka strategi kehidupan. Sekadar belajar pernomboran tanpa Graf Hayat adalah tidak lengkap begitu juga sekadar Graf Hayat juga tidak lengkap.
.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
TAHUKAH ANDA - GRAF HAYAT ANDA BOLEH DIGUNAKAN UNTUK MEMBACA POTENSI ADIK ATAU ABANG ATAU KAKAK SERTA IBU ATAU BAPA ANDA? MALAH UNTUK ANAK-ANAK ANDA? Jika abang atau kakak anda melalui kehidupan yang tidak berjaya, mungkin jawapannya ada dalam graf hayat anda!
.
------------------------------------------------------------------------------------------------- .
Buku KENALI POTENSI DIRI:
Ahli Kelab Metafizik (Baju Oren) diberikan tawaran istimewa jika berminat untuk mengedar menjual buku ini - minima tempahan buku adalah 15 buah buku sahaja berbanding Bukan Ahli Metafizik yang perlu tempah minima 25 buah buku.
.
Dapatkan buku ini dengan menghubungi Puan Zuhaida 016 206 3496 atau zuha80@yahoo.com. Harga senaskah RM40 (tambah RM5 untuk penghantaran pos).
.
Buku ini mengandungi cara pengiraan, tafsiran root number, pola 2 angka, pilihan warna, kitaran tahunan, arah kejayaan dan nombor tenaga terpendam. Sesuai dimiliki sebagai rujukan untuk individu yang baru mahu pelajari kaedah tarikh lahir atau pelajar kaedah tarikh lahir yang perlukannya untuk rujukan. Walau bagaimanapun, tafsiran pola-pola masih di peringkat asas dan masih banyak lagi penemuan terbaru belum dimasukkan, namun sudah cukup bagus untuk rujukan dan bahan bacaan awal sebelum anda masuk ke kursus-kursus tarikh lahir akan datang.
.
------------------------------------------------------------------------------------------------- .
Kursus Unveil the Billionaire oleh YBhg Dato Dr Roslizam Abu Bakar: Salah seorang pelajar metafizik pernomboran saya adalah YBhg Dato Dr Roslizam adalah seorang usahawan dan pakar kewangan. Kelulusan PhD dalam Kewangan dan kini penasihat kepada ramai usahawan dan VIP, kini beliau ingin berkongsi pengetahuan dan pengalaman beliau dalam kewangan dan mencipta kekayaan. Jika anda benar-benar serius nak jadi kaya jutawan bukan sekadar bermotivasi kaya, maka teruskan pengajian dengan beliau di sini dari pakarnya. Buat masa ini setiap bulan beliau berceramah di Singapura. Tak silap saya yuran kursus asas di Singapura adalah lebih kurang RM1,000 lebih. Istimewa dan khusus untuk pelajar metafizik, disebabkan beliau adalah pelajar saya, jadi saya mohon Dato berikan harga istimewa kepada kami dan yuran kursus asas 1 hari kini adalah RM380 untuk batch pertama.
.
Kami akan menganjurkan kursus asas Unveil the Billionaire itu pada November / Disember 2010 depan di Seksyen 7 Shah Alam. Jika berminat sila email ke qmas304@streamyx.com kerana kami perlukan sekurangnya 30 orang untuk 1 kelas. Ada cukup 30 orang kita akan teruskan kelas.
.
-------------------------------------------------------------------------------------------------.
MAKLUMAT KURSUS TERKINI:
.
14 November 2010 Ahad - Kursus Pengenalan Metafizik Pernomboran dan Graf Hayat di Johor Bahru ATAU Kursus Intensif Pernomboran Statik & Graf Hayat Tahap 1. Pendaftaran akan dibuka nanti dan bayaran perlu dibuat sebelum kursus. Maklumat lanjut akan diumumkan. Untuk makluman semua, kursus ini adalah kursus pertama yang akan menggunakan sistem e-center yang mana individu yang telah menjadi e-center akan mendapat komisen daripada setiap orang yang mendaftar atas nama anda - Dapat ilmu + dapat duit = jadilah kaya berilmu! Kali ini kita belajar bukan sekadar belajar kosong, tapi belajar dan dapat duit! Berminat jadi e-center untuk seluruh Malaysia atau untuk hadiri kursus di atas, sila hubungi Puan Lynjb 019 755 6102.
.
1&2 Januari - Kursus Intensif 5 dalam 1 di Resort (mungkin di Mersing, Johor) RM3960. Daftar sebelum 15 Disember dapat diskaun RM2990!
.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------.
WORKSYOP SABTU DI BANDAR PUTERI, PUCHONG (2 petang - 4 petang): berhadapan Puteri Mart Bandar Baru Puteri - dekat Giant.
.
Pengajian: Hadirlah secara berterusan untuk mendapat pengetahuan mendalam. Yuran RM50 sahaja. Kami juga ada tawarkan kelas kumpulan kecil berasingan jika anda mahu belajar asas jika anda baru mahu belajar kaedah ini.
.
Konsultansi: Anda boleh tempah sesi konsultansi (RM50 untuk 30 minit dari jam 5 petang - 7 petang).
.
Daftar: Anda boleh terus walk-in tetapi elok juga daftar awal dengan Puan Zuhaida: 016 2063496 setiap hari Khamis/Jumaat iaitu 1-2 hari sebelum worksyop.
.
Walau bagaimanapun, jadual boleh berubah, jadi sila sentiasa update dengan merujuk blog ini. Yuran worksyop adalah RM50 sahaja setiap kali worksyop, melainkan jika terdapat worksyop, seminar atau kursus khas yang berlainan harga yuran.
.
13 November: Teknik Pengiraan Arah Kejayaan & Tekanan - Dibimbing oleh Sdra Zuhaili/ Masudah. Pelajarilah teknik untuk mengira arah kejayaan serta tekanan untuk strategi kerjaya atau bisnes anda.
.
20 November: Teknik Graf Hayat+Pernomboran (RM50) - cara menghadapi dan melalui halangan hidup secara metafizik. Kenali dan pelajarilah teknik serta mendapatkan penyelesaian untuk masalah dan halangan hidup seperti Kitaran 7, Graf Gaung, Vacuum Star, Blocking Star dan seumpamanya. Bersedia awal, pencegahan lebih baik. Ketahui teknik untuk terus hidup kaya bergaya bahagia walaupun anda dalam tempoh kesusahan!
.
27 November - Worksyop Khas (RM50) - Teknik Pola 336 Potensi Pelaburan: Pengenalan. Untuk makluman, pada tahun lepas, saya berpola 336 dan dikesempatan itu saya masuk Bursa Saham dan mendapat cek RM75,269.93, kemudian RM83,778.29 dan seterusnya RM98,981.82 (3 kali untung meningkat secara berturut-turut! Berkat teknik pernomboran dinamik) dari Bursa Saham. Di worksyop ini, saya akan berkongsi teknik-teknik secara metafizik pernomboran dinamik yang anda boleh gunakan di dalam apa jua pelaburan termasuk Bursa Saham, Forex, Unit Trust, hartanah dan sebagainya. Teknik pengiraan mudah. Kan tahun 2011 tahun pelaburan, maka ambillah peluang ini untuk pelajarinya sebelum masuk tahun 2011.
.
1 Januari 2011 - Seminar Khas di Johor Bharu - Kursus Lengkap Istimewa 2 hari 1 malam termasuk penginapan - RM3960. Daftar awal sebelum Disember 15 dapatkan diskaun RM2990 - graf hayat lengkap, teknik 966 bisnes, teknik 336 pelaburan, teknik 729 juara jualan + strategi melangkah tahun baru 2011.
.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
Webinar Percuma Secara On-line pada setiap SELASA, 9pm bersama Master Eddy Rosyadie, semua dijemput hadir, kita bertemu secara on-line di depan komputer anda di rumah anda sendiri atau di mana-mana tempat yang ada WIFI:
Daftar di http://www.urdworld.org/modules/events/event.php?eid=12

.
-----------------------------------------------------------------------------------------------

Energy Booster: Dapatkan dari Admin URD di talian 016 524 7936. Telah terbukti meningkatkan dan mengimbangi Aura anda!
.
KINI ANDA BOLEH MEMBAYAR SECARA TUNAI ATAU KAD KREDIT.


.
.
.

------------------------------------------------------------------------------------------------- Berminat untuk mendapatkan nota percuma tentang cara pengiraan petak tarikh lahir dan previu keterangan tentang pola nombor kewangan? sila email ke qmas304@streamyx.com.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
Tempahan Laporan Graf Hayat: berminat untuk dapatkan graf hayat anda atau rakan atau ahli keluarga dan laporannya setebal lebih kurang 9 mukasurat yang dihantar kepada anda bercetak secara pos dalam bentuk binding (keterangan graf hayat sahaja dan tiada penjelasan pola nombor atau konsultansi dibuat berasingan), sila hubungi Puan Zuhaida 016 2063496 atau email: zuha80@yahoo.com. Sila berikan maklumat nama, jantina, tarikh lahir, jam lahir, negeri kelahiran serta alamat dan poskod serta nombor telefon. Cara bayaran bank-in akan diberitahu. Harga RM90 untuk setiap individu.
.
Jika memerlukan laporan graf hayat beserta pola-pola nombor DAN sesi konsultansi 1 jam, boleh hubungi Encik Zaini Ahmad (019 267 6727 atau email:
zainifruta@gmail.com. Harga RM150 untuk setiap perkhidmatan tersebut.

.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
Samazon Energy Booster:
.
Tempah sekarang di Admin URD di telefon 016 216 3796.


Testimoni: cikgu, selepas sy memakai pendant 769, mmg banyak perubahan. saya betul-betul bersyukur dapat dipertemukan dgn cikgu dan hadir ke kursus tempoh hari (8 & 9 mei,JB)... terutama mengenai kedai saya, orang semakin ramai cikgu. saya betul-betul gembira. angka 7 networking tu mmg betul-betul ada "power"... dulu sebelum pakai pendant, setiap hari bangun pagi saya akan sakit kaki (sebab byk berjalan amik dan hantar pesanan/makanan di kedai). tapi selepas pakai pendant, alhamdulillah. sakit kaki dah tak ada. n betul-betul saya terkejut. saya tak pernah pi urut atau apa-apa. cuma lepas pakai pendant ni betul-betul saya terasa perubahannya.
.
.
.
.
.
.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
Salam Perjuangan dan Kejayaan Berkekalan Sepanjang Hayat Sepanjang Masa,
Cikgu Eddyrosyadi (A-D)
Rakan Konsultan Halatuju Hidup dan Perniagaan Anda.
posted by eddy Rosyadie Mohd Samsury @ 12:36 AM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

About Me


EDDY ROSYADIE MOHD SAMSURY

(Perancang pengurusan Hala
Tuju Hidup)
Penulis Kolumunis `Mingguan Wanita `Penulis buku `CJP`
Email:
qmas304@streamyx.com

http://eddyrosyadi.weebly.com

Previous Post
Archives
ADMIN BLOG EDDY


ARY
Phone :012 902 6972
my facebook

محمد أشعري عبد الرزاق

Reka Lencana Anda
CONSULTANT 

Zaini ahmad 
     019-2676727
Azli Shah            012-3127296
Nor Azlina            019-3869011
Dr Aniza              019-2438151
 

FORUM CHAT

Template by

image link to web design website

Provided by website design company .

 

widgeo.net

Site Meter
Blogger Templates