waktu malaysia
 
galeri gambar
 
tempahan online


TEMPAHAN ONLINE

iklan

 





 

jadual  kursus/Seminar
BULAN KURSUS/SEMINAR
Kursus
 
dipejabat
Meru, Klang

sesi Consultant
No 69, Tgkt 2, Jalan Besar, Pekan Meru
(Atas Bank BSN depan RHB Bank)
iklan tajaan

 

 

 




 

Monday, October 18, 2010
Berjaya Kerana Merancang Awal
Assalamualaikum & Selamat Sejahtera, Salam 1 Malaysia,
daripada Cikgu/ Master EDDYROSYADI (A-D)
Pengasas Kaedah Strategi Potensi dan Prestasi Dinamik Pernomboran
Tarikh lahir, Jam lahir, nama, nombor handphone, no plet kereta, no kad pengenalan, nombor akaun bank dan segala jenis pernomboran.
Pencipta kaedah Graf Prestasi Bulanan, Mingguan, Harian & Jam, kaedah teknik kasih dua hala & petak pendua dan pentiga serta petak pembayang, kaedah Kiraan Nama, No handphone, No Kad Pengenalan, No Plet Kenderaan, Tafsiran Tambahan Graf Hayat, Kaedah CheckMate! Graf Hayat + Pernomboran, Teknik No Siri Duit 6.
.
ENVISION: "to imagine or expect something in the future, especially something good"
.
-------------------------------------------------------------------------------------------------

.
Foto bersama Dato' Jailani, Setiausaha Politik kepada Perdana Menteri di majlis makan dengan rakan-rakan Dato' di Hotel Seri Pacific, KL (22 Okt 2010).







.

.


Bersama rakan-rakan di majlis makan malam Amal Diraja di PICC, Putrajaya dengan kehadiran KDYMM SPB Yang Dipertuan Agung dan Tan Sri Hj Muhyiddin Yassin.









.
.
.
MAKLUMAT KURSUS TERKINI:
.
30 Oktober 2010 Sabtu DITANGGUHKAN - mohon maaf kursus intensif Pola Kerjaya & Bisnes Sesuai ditangguhkan kerana saya mungkin akan terlibat dengan Persembahan Seni Silat Kebangsaan di Panggung Bandaraya, DBKL pada hari tersebut.
.
31 Oktober 2010 Ahad - Kursus Pola 459 Potensi Kesihatan (RM300) Seksyen 7, Shah Alam. Sama ada anda datang untuk preview percuma atau hadir untuk kursus penuh, sila daftar Puan Zuhaida 016 206 3496 selewatnya Rabu 27 Oktober ini. Individu yang mendaftar penuh mendapat Door Gift istimewa bernilai RM275 di pasaran.
.
Aturcara:
9.00 pagi - 10 pagi - Preview percuma semua dijemput hadir: Aplikasi Kegunaan Kaedah Pernomboran Metafizik dan Graf Hayat di dalam Potensi Kesihatan Mental dan Fizikal serta Mistikal.
.
10 pagi - 10.30 pagi: Rehat.
.
11 pagi - 1.00 tengahari: Bersambung - untuk individu yang mendaftar kursus penuh sahaja hadir hingga ke petang - Cara pengiraan petak, kenali 5 elemen dan kenali pola-pola kesihatan. Serta bagaimana untuk mengatasi masalah dalam elemen dan pola berkaitan kesihatan (tiada / terlebih elemen / pola).
.
1.00 tengahari - 2 petang: Rehat dan Solat
.
2 petang - 5 petang: Kenali pola kesihatan daripada Graf Hayat, Teknik Kesihatan dari Graf Harian, Kenali Kesihatan dari Nombor Handphone, Teknik Menjana Tenaga Dalaman, Metafizik Aromaterapi/ Peningkat Tenaga, Teknik Fotografi Aura.
.
Sangat sesuai untuk semua pengamal perubatan moden / alternatif, MLM produk kesihatan, ibu bapa yang mahu wujudkan keluarga sihat, pelajar perubatan, kakitangan perubatan, terapis dan semua orang awam. Kerajaan Malaysia telah memperakui beberapa cabang perubatan alternatif yang boleh digunakan di dalam hospital kerajaan, juga peluang berkaitan kesihatan juga meluas seperti pembinaan Universiti Johns Hopskin dan Pusat Kesihatan 1Malaysia, maka rebutlah peluang.
.
14 November 2010 Ahad - Kursus RM90 Pengenalan Metafizik Pernomboran dan Graf Hayat di Johor Bahru (11 pagi - 3 petang). Tempat belum confirm - mgkn di pejabat Lynjb atau Dewan MPJBT atau hotel berdekatan. Pendaftaran akan dibuka nanti dan bayaran perlu dibuat sebelum kursus. Maklumat lanjut akan diumumkan. Individu yang telah dilantik sebagai e-center juga
.
------------------------------------------------------------------------------------------------- .
SELAMAT HARI LAHIR:
Prof Dato Dr. Ibrahim Ahmad - 23 Oktober. Kepada pelajar MMP dan Reiki eloklah anda ucapkan salam tahniah kepada beliau.
Kini genap setahun saya bertemu dan bekerjasama dengan Dato' Ibrahim. Seperti yang saya ceritakan sebelum ini, pertemuan pertama kali berlaku dalam keadaan yang tidak selesa, namun selepas itu menjadi baik dan saya berikan laluan kepada Dato untuk perkenalkan lebih meluas konsep MMP di dalam beberapa seminar saya. Hasilnya, MMP berkembang sangat maju berterusan.
.
Juga, hari lahir Oktober adalah Dato' Dr Roslizam, juga adalah seorang pelajar saya adalah seorang usahawan dan pakar kewangan (bekas Penasihat Kewangan PM) - jika anda nak melabur ratus ribu, juta atau billion bolehlah berjumpa dengannya nanti dalam beberapa seminar kami, dan Mr. Jeff Wong, pihak URD World. Selamat Hari Lahir juga kepada semua pelajar metafizik yang lahir bulan Oktober. Selamat Maju Jaya anda semua saya doakan berjaya sentiasa!
.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
.
Foto 17 Oktober 2010:
Kursus Pola 38 Kuasa Positif & Tenaga Dalaman.
.
Apabila tenaga dalaman kita kuat, maka apa jua nama cabaran sama ada Vacuum ke, Widowed ke, Gaung ke, Kitaran Tahun 7 ke dan seumpamanya akan dapat dilalui dengan baik. Apabila tenaga dalaman kita kuat, mudah kita mendapat isyarat dan petunjuk awal dari alam, menyebabkan kita tidak perlu terbelenggu sangat dengan hal-hal hidup yang remeh temeh kerana kekayaan, kedamaian dan kesihatan sentiasa datang ke kita tanpa diduga. Yang menjadi masalahnya ialah apabila tenaga dalaman berkurangan, makin banyak masalah hidup dan perniagaan. Apabila anda "bersatu" dengan tenaga alam, anda akan menjadi sihat dan cergas untuk mencapai kejayaan.
.
Kajian saya mendapati bahawa apabila kita memasuki fasa tertentu pada usia tertentu, secara tidak sedar badan kita akan berubah secara fisiologinya. Salah satu cara untuk melihat perubahan adalah menggunakan kaedah graf hayat. Contohnya, apabila anda memasuki usia Widowed Star, pada pendapat saya, mekanisma badan anda "berubah" dengan mekanisma tertentu dengan pengurangan pergerakan hormon phenylalanine (PEA) yang sering dikaitkan dengan "hormon cinta", dengan kata lain, apabila "hormon cinta" berkurangan, maka fenomena "menyampah dengan pasangan" iaitu Widowed Star pun muncul. Sebab itulah ramai orang, terutama wanita, memberontak mahu bercerai ketika mereka Widowed Star. Kalau dulu suami pakai kain pelikat kat rumah ok je, tapi bila masuk tempoh Widowed Star, kain pelikat yang sama itu dijadikan isu besar bergaduh. Begitu juga lelaki/ suami terhadap isterinya juga. Ini disebabkan oleh DNA manusia dikatakan boleh "diaktifkan" dan "dinyahaktifkan" tetapi proses / mekanisma ini belum dapat difahami dengan sempurna masih dikaji. Saya berkelulusan dalam bidang Molecular Biology dari Syracuse University, New York mendapati adanya kaitan antara kelakuan sel manusia dengan kelakuan sifat manusia itu sendiri.

.
Bukan sekadar hormon badan berubah, "frekuensi" badan juga berubah kerana molekul bergetar (diukur dalam hertz, contohnya arus elektrik di Malaysia adalah 50 Hz). Kalau dulu orang sayangkan kita, tapi apabila masuk tempoh Blaming Star, iaitu berkemungkinan, badan kita ada perubahan memberi kesan kepada frekuensi (hertz) dalam badan kita menjadi berkecamuk menghantar isyarat kebencian kepada orang lain, itu menyebabkan orang membenci kita pula.
.
Kerana itulah, kita cuba "melawan" atau ikhtiar menterbalikkan proses itu dengan pelbagai ikthiar - berfikir positif lah, Reiki lah, berdoa lah, mandi bunga lah, pakai minyak wangi aura, pakai energy booster Samazon dan macam-macam. Cubalah mana yang sesuai dengan cara dan bajet anda, tujuannya adalah membetulkan fisiologi dan fungsi tubuh badan kita kepada yang kita mahu.
.
Cara yang saya anjurkan iaitu teknik pola 38 adalah sangat mudah ianya memang dibuat hari-hari tapi kita tak perasan, sebenarnya dalam amalan Solat mengandungi banyak teknik pola 38, jadi untuk orang Islam memang anda telah dibekalkan dengan teknik-teknik itu, manakala untuk rakan-rakan bukan Islam, tentu amalkan Yoga dan Meditasi mengikut kepercayaan anda. Yang penting, anda perlu sentiasa bergerak positif dengan senaman yang positif secara mental atau fizikal supaya mekanisma tubuh badan kita sentiasa cergas dan supaya anda tidak membuang masa terbelenggu memikir masalah sahaja.
.
Sepatutnya inilah cara yang betul dalam kajian tarikh lahir iaitu menggabungkan metafizik dan sains, iaitu sains metafizik, tetapi memerlukan pengkaji yang memiliki latarbelakang sains untuk membawa kaedah metafizik dengan baik, jadi kaedah tarikh lahir bukan sekadar mainan semata-mata, tetapi sains.
.
Jika anda memerlukan pengkhususan dalam teknik pola 38 untuk meningkatkan tenaga dalaman anda, kumpulkan rakan-rakan dan datanglah belajar dengan kami sama ada di pusat latihan utama di Meru atau di Shah Alam/ Puchong / Johor Bharu, iaitu rakan pusat latihan kami. Teknik pola 38 kami adalah "pre-cursor" atau "pre-requisite" sebelum anda menceburi atau digabungkan dengan teknik tenaga dalaman lain seperti Reiki, Kundalini, Chakra dan seumpamanya.
.
Bacalah majalah "Discovery Channel Magazine" keluaran November 2010 mukasurat 50 menceritkan kehebatan seorang individu yang boleh membakar kertas dengan tangan kosong, mengalirkan tenaga elektrik yang kuat dari badannya kepada orang lain untuk tujuan penyembuhan dan sebagainya. Katanya, di dunia ini terdapat 5 orang sahaja yang mempunyai kelebihan sebegitu menggunakan teknik-teknik tertentu. Semua ini dikaitkan dengan teknik tenaga dalaman seperti Qi Gong yang boleh meghasilkan neikung iaitu tenaga dalaman yang digunakan untuk merawat orang. Qi Gong versi Islamik (beberapa solat ada didalamnya) juga ada terdapat di pasaran. Untuk kita-kita ni, mungkin tak perlu sampai tahap itu, sekadar dapat tenaga dalaman untuk tujuan peningkatan bisnes, kesihatan, kerjaya dan kasih sayang pun sangat bagus!
.
------------------------------------------------------------------------------------------------- .
WAKTU BERDOA KEJAYAAN PADA 29 OKTOBER 2010: Kebetulan jatuh pada hari Jumaat adalah tarikh petak cermin. Jika anda perlukan waktu-waktu berdoa kejayaan, anda boleh dapatkan di sini caranya;
1. Terdapat 4 waktu doa berasingan. Anda boleh pilih satu atau beberapa waktu berdoa.
2. Bank in Maybank 512464228716 (eddy rosyadie) sebanyak RM10 untuk setiap waktu doa yang anda pilih.
3. SMS taip kod berikut ke 016 624 9666.

Jika mahu waktu berdoa sebelah awal pagi: D1
Jika mahu waktu berdoa sebelah pagi: D2
Jika mahu waktu berdoa sebelah tengah hari: D3
Jika mahu waktu berdoa sebelah malam: D4
.
Contohnya, jika anda pilih waktu berdoa sebelah petang, maka bank in RM10 dan SMS taip D3 ke 016 624 9666.
.
Peserta worksyop 23 Oktober akan mendapat waktu berdoa percuma D3 nanti di sana.
.
------------------------------------------------------------------------------------------------- .
KEMUDAHAN MEJA Di KELAS: Kini, 6 buah meja telah disediakan di tempat latihan worksyop (Sabtu) Shah Alam bagi kemudahan pembelajaran yang lebih selesa. Datanglah ke worksyop Sabtu ini 23 Oktober 2010 jam 2 ptg - 4 ptg untuk pelajari cara membaca pola-pola 1 rangkai, 2 rangkai dan 3 rangkai secara lengkap. Selalunya di dalam kursus saya jarang sangat saya menjelaskan kesemua pola sebegini, jadi ambil kesempatan ini untuk pelajarinya. Datanglah sama ada anda pelajar lama mahupun yang baru hendak belajar. Kami menyediakan sesi berasingan khusus untuk individu yang baru hendak belajar pernomboran atau graf.
.
------------------------------------------------------------------------------------------------- .
SOALAN KUIZ MINGGU INI;
Seperti biasa hantarkan jawapan anda ke qmas304@streamyx.com.
.
Kenapa Pola 459 dikatakan sebagai pola kesihatan?
A. Sebab 4 dan 9 itu bermaksud elemen kayu berkaitan kesihatan.
B. Sebab pola itu sering ditemui pada individu yang terlibat dalam dunia kesihatan.
C. Sebab pusat-pusat kesihatan menggunakan angka 459 sebagai alamatnya.
D. Sebab angka itu adalah angka ajaib untuk para perawat/ pemulih.

Tahukah anda individu Pola 459 sering menghadapi masalah dalaman badan? Kenapa dan bagaimana cara mengatasinya? Hadirlah Seminar Potensi Kesihatan pada 31 Oktober 2010. Hubungi Puan Zuhaida 016 2063496.
.
------------------------------------------------------------------------------------------------- .
POLA KESIHATAN 31 Oktober 2010: Rancangan MHI TV3 pagi ini menyediakan 2 bingkisan mengenai dua wanita yang tidak menyangka diri mereka menghidapi kanser dan kerosakan paru-paru walaupun selama ini mereka ini adalah seorang yang aktif. Pencegahan adalah lebih baik daripada pembetulan. Bayangkan hidup mereka yang indah sebelum ini sebagai seorang guru dan jurutera, tetapi kini hidup sangat berubah. Wanita bekerjaya jurutera itu kini tidak boleh aktif kerana hidupnya perlu bergantung kepada alat dan tong-tong oksigen perlu duduk di rumah sahaja. Ikthiarlah jaga kesihatan anda, cegah sebelum terlambat. Oleh itu, eloklah anda dapatkan pemeriksaan secara berterusan daripada pakar perubatan seperti mammogram, ujian darah dan sebagainya.
.
Gunakan teknik Pola Kesihatan daripada pernomboran dan graf hayat untuk mengenalpasti potensi masalah kesihatan.
- Tahukah anda individu yang kekurangan elemen air iaitu angka 2 dan 7 selalu mengantuk? Apakah sebabnya dan bagaimana cara mengatasinya?
- Tahukah anda individu yang tiada satu pun angka 5 di dalam Petak/ Rajah Segitiga Tarikh lahir menghadapi masalah perut? Apakah sebabnya dan bagaimana cara mengatasinya? Kenapa batu boleh digunakan sebagai ikhtiar untuk mengatasi masalah perut?
- Anda boleh mengetahui penyakit seseorang daripada nombor handphone.
.
Daftarlah dah hadirlah ke kursus Pola Kesihatan pada 31 Oktober 2010 di Shah Alam. Taklimat percuma pada jam 9 pagi - 10 pagi untuk individu yang mahu mengenali teknik ini secara percuma. Kemudian 11 pagi - 5 petang kita akan teruskan pembelajaran lebih mendalam (individu yang membayar yuran RM300 akan bersama kami dari jam 9 pagi - 5 petang dan mendapat door gift istimewa percuma).
.
Sama ada anda individu yang mementingkan kesihatan, yang mencari ikhtiar pemulihan / rawatan kesihatan atau mahukan kesihatan yang baik berterusan untuk diri atau keluarga mahupun anda seorang jurujual produk kesihatan, eloklah pelajari teknik ini. Menggunakan teknik Graf Prestasi Harian dan Jam (ciptaan Eddy Rosyadie), anda pun boleh kenalpasti potensi penyakit seseorang pada hari esok! Bukan ramalan tetapi persediaan umpama laporan kajicuaca jua, tapi jika tahu lebih awal kan lebih baik.
.
Tahukah anda individu yang banyak angka/ pola besi selalu kemalangan atau berpotensi selalu kemalangan? Seorang jurutera bekerja di kilang Proton (besi) memiliki besi di dalam badannya (menggantikan bahu dan tulang kaki) kerana kemalangan. Bagaimana cara mengenalpasti dan bagaimana cara mengatasinya? Penagih dadah selalu banyak angka elemen air, adakah anak anda banyak elemen air? Daripada Graf Hayat juga anda boleh kenalpasti sama ada berpotensi penagih dadah. Cegah. Elak. Bersedia. Betulkan. Tingkatkan kesihatan!
Hubungi Puan Zuhaida 016 206 3496 sekarang.
.
------------------------------------------------------------------------------------------------- .
KURSUS 13 NOVEMBER DI KUANTAN DITANGGUHKAN kerana pihak penganjur perlu uruskan beberapa perkara.
.
------------------------------------------------------------------------------------------------- .
MINI WORKSYOP SABTU 23 OKTOBER 2010 jam 2 petang - 4 petang Shah Alam (RM50): TEKNIK MEMBACA POLA-POLA DENGAN BETUL.
.
Kini, anda boleh mendalami cara-cara membaca pola-pola dalam petak/ rajah segitiga dengan lebih baik. Pelajarilah cara membaca Angka 1 Digit, Pola 2 Serangkai dan Pola 3 Serangkai daripada sebarang petak ciptaan Eddy Rosyadie iaitu Petak Statik, Petak Pembayang, Petak Pendua, Petak Pentiga serta Petak Tarikh Hijrah atau daripada Rajah Segitiga. Ramai orang masih kurang jelas untuk membaca pola-pola tersebut dan memerlukan pemahaman dan bimbingan.
.
Mulai 23 Oktober, Mini Worksyop Sabtu Shah Alam akan dibuat dalam 3 kumpulan;
.
Kumpulan A - Untuk individu yang akan terus bersama cikgu A-D mempelajari teknik-teknik pernomboran atau graf hayat secara mendalam berterusan. Individu ini telah ada asas pernomboran dan asas graf hayat, atau jika anda mahu terus melompat ke tajuk yang ditawarkan setiap minggu.
.
Kumpulan B - untuk individu yang belum ada asas seperti belum pernah tahu mengira atau belum pernah hadiri kursus cikgu A-D. Anda akan dibimbing untuk pelajari teknik asas.
.
Kumpulan C- untuk individu yang ada asas pernomboran dan mahu pelajari Graf Hayat iaitu individu yang belum pernah hadiri kursus cikgu A-D untuk graf hayat.
.
Apabila masuk ke dewan kuliah nanti, sila nyatakan anda mahu masuk kumpulan A atau B atau C (setiap kumpulan yuran sama RM50 seorang, maaf tiada diskaun).
.
-------------------------------------------------------------------------------------------------.
Anda mahu datang ke kursus-kursus anjuran cikgu A-D secara percuma? Boleh dapat komisen juga. Nantikan pengumuman kami di sini tidak lama lagi. Inilah satu usaha kami untuk membantu anda meningkatkan kualiti hidup, perniagaan dan keluarga anda.
.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
.
AHLI KELAB METAFIZIK PERNOMBORAN DINAMIK:
.
Yuran RM100 untuk pendaftaran dan yuran tahun 1 (Yuran tahunan RM50)
.
Percuma sehelai baju Kelab berwarna oren (sila lihat contoh di sini) dan sebuah buku diari. Individu yang telah menjadi ahli kelab dan memakai baju ini semasa hadir di mana-mana kelas/ kursus/ seminar/ Worksyop layak mendapat RM10 diskaun. Anda juga dapat software kiraan otomatik asas (petak diri/ gabungan, arah dan nama). Lain-lain kelebihan ahli metafizik akan diumumkan nanti. Berminat? Sila email ke qmas304@streamyx.com.



.
.
.
.

-------------------------------------------------------------------------------------------------.
APA WARNA AURA ANDA?:

Cubalah ambil gambar anda secara PERCUMA di Teknik Pola Kesihatan (Shah Alam) pada 31 Oktober 2010 jam 5 petang.
.
Untuk kaum wanita, sila elak memakai perhiasan dalaman berunsur logam seperti rantai leher emas, anting-anting, keronsang tudung, termasuk juga baju dalam slimming infra red.


.
.
.
.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
MAJLIS WAKTU BERDOA KEKAYAAN JUTAWAN: SABTU 6 NOVEMBER 2010.

Saya menganjurkan waktu Doa Jutawan Segera pada 6 Febuari lalu bersama Prof Dato Dr Ibrahim dan MMP nampaknya ada kesan baik, terutamanya Prof Dato mencapai kejayaan yang besar tahun ini. Kali ini, pengiraan 6 November 2010 menyamai 6 Febuari 2010, iaitu banyak angka 6 (serta angka 5 yang boleh menjadi angka 6 juga disebelahnya) dan 6 di tengah mata angin serta 6 status kewangan - memang duit je! Jadi sekali lagi kami akan menganjurkan majlis waktu berdoa kekayaan Jutawan Segera pada;
.
6 November 2010 - Sabtu
Tempat: Taman Tasik Shah Alam.
.
Jadual Acara:
Daftar - 3.30 petang
Solat Asar - 4.00 petang
Makan Petang - 4.30 petang.
Taklimat - 5.00 petang
Bersurai - 6.30 petang
.
Jika berminat, sila email nama anda & rakan-rakan ke qmas304@streamyx.com. atau SMS ke 016 624 9666.
.
Yuran RM50 seorang - suami isteri RM80
.
Tiada diskaun kecuali ahli kelab yang memakai baju Oren pada hari tersebut (diskaun RM10).
.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------.
JADUAL WORKSYOP SETIAP SABTU DI SEKSYEN 7, SHAH ALAM:
Teruskan pengajian bersama kami di sini. Juga kesempatan untuk kita bertemu berbincang ilmu di satu sesi yang khusus. Jika anda terlepas mana-mana worksyop atau baru mahu masuk worksyop boleh saja terus menyertainya kerana setiap worksyop adalah tahap asas. Anda boleh terus walk-in sahaja tetapi elok juga daftar awal: Dr Suraya: 0123185523 setiap hari Khamis/Jumaat iaitu 1-2 hari sebelum worksyop. Walau bagaimanapun, jadual boleh berubah, jadi sila sentiasa update dengan merujuk blog ini atau Dr Suraya. Yuran worksyop adalah RM50 sahaja setiap kali worksyop, melainkan jika terdapat worksyop, seminar atau kursus khas yang berlainan harga yuran.
.
23 Oktober - Teknik Membaca Pola.
.
31 Oktober - Ahad - Seminar Khas Teknik Pola Kesihatan (RM300) sila lihat flyer di bawah.
.
6 November - Tiada kelas tetapi diganti dengan Majlis Bacaan Doa Kekayaan Jutawan Segera - Shah Alam.
.
13 November - tiada kelas (Diganti dengan Kursus Tahap 1 Pernomboran Asas di Batu Pahat RM290).
.
20 November - tiada kelas.
.
27 November - Worksyop Khas (RM50) - Teknik Pola 336 Potensi Pelaburan: Pengenalan. Untuk makluman, pada tahun lepas, saya berpola 336 dan dikesempatan itu saya masuk Bursa Saham dan mendapat cek RM75,269.93, kemudian RM83,778.29 dan seterusnya RM98,981.82 (3 kali untung meningkat secara berturut-turut! Berkat teknik pernomboran dinamik) dari Bursa Saham. Di worksyop ini, saya akan berkongsi teknik-teknik secara metafizik pernomboran dinamik yang anda boleh gunakan di dalam apa jua pelaburan termasuk Bursa Saham, Forex, Unit Trust, hartanah dan sebagainya. Teknik pengiraan mudah. Kan tahun 2011 tahun pelaburan, maka ambillah peluang ini untuk pelajarinya sebelum masuk tahun 2011. .
.
28 November - Ahad - Seminar Khas Penemuan Terbaru (RM100) 9 pagi - 5 petang. Dijemput semua peserta lama dan baru untuk mendapatkan pelbagai teknik-teknik terbaru dan tambahan (update) di dalam metafizik pernomboran dinamik.
.
4 Disember - tiada kelas.
.
11 Disember - tiada kelas (kemungkinan berada di JB).
.
18 Disember - belum confirm
.
25 Disember - tiada kelas.
.
1 Januari 2011 - Seminar Khas di Johor Bharu - Kursus Lengkap Istimewa 2 hari 1 malam termasuk penginapan - RM3960. Daftar awal sebelum Disember 15 dapatkan diskaun RM2990 - graf hayat lengkap, teknik 966 bisnes, teknik 336 pelaburan, teknik 729 juara jualan + strategi melangkah tahun baru 2011.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
SEMINAR 31 OKTOBER SHAH ALAM: TEKNIK POLA KESIHATAN
Dengan kerjasama Aurada Resources
.
klik gambar.
.
untuk dapatkan flyer ini, sila emailkan ke qmas304@streamyx.com
.
.
Jadual seminar percuma 31 Oktober:
.
9 pagi - 10.30 pagi: Seminar percuma (tanpa bayaran; semua dialu-alukan tetapi tempat terhad sila daftar segera dengan Puan Zuhaida 016-2063496): Tajuk - Aplikasi menggunakan kaedah pernomboran di dalam kesihatan dan aura.
.
11 pagi - 5 petang: Seminar berbayar (RM300). Kepada yang mahu teruskan berseminar pada hari itu, teruskan bersama kami dari 11 pagi itu hingga ke 5 petang untuk belajar teknik pengiraan petak potensi & petak kesihatan,
.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
Webinar Percuma Secara On-line pada setiap SELASA, 9pm bersama Master Eddy Rosyadie, semua dijemput hadir, kita bertemu secara on-line di depan komputer anda di rumah anda sendiri atau di mana-mana tempat yang ada WIFI:
Daftar di http://www.urdworld.org/modules/events/event.php?eid=12

.
-----------------------------------------------------------------------------------------------

Energy Booster: Dapatkan dari Admin URD di talian 016 524 7936 - dapat produk, dapat ilmu dan dapat peluang pendapatan!




.
.
.




-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------WORKSYOP DI SHAH ALAM SETIAP SABTU: Seperti biasa setiap Sabtu 2 ptg - 4 ptg (RM50).

Daftar: Dr. Suraya
012 318 5523.

Tempat: Brilliant Sixtyninerz Training Center, No 10a, Jalan AK7/AK, Pusat Perniagaan Bukit Raja, Seksyen 7, Shah Alam - Kawasan Perindustrian Bukit Raja Selatan. Berdepan Pharmaniaga Seksyen 7, Shah Alam dan kilang CFIW. Bersebelahan kedai Dr. Eyes. Berdekatan kawasan ICT Shah Alam.




.
.
.
.
.
.
------------------------------------------------------------------------------------------------- Berminat untuk mendapatkan nota percuma tentang cara pengiraan petak tarikh lahir dan previu keterangan tentang pola nombor kewangan? sila email ke qmas304@streamyx.com.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tempahan Laporan Graf Hayat: berminat untuk dapatkan graf hayat anda atau rakan atau ahli keluarga dan laporannya setebal lebih kurang 9 mukasurat yang dihantar kepada anda bercetak secara pos dalam bentuk binding (keterangan graf hayat sahaja dan tiada penjelasan pola nombor atau konsultansi dibuat berasingan), sila hubungi Puan Zuhaida 016 2063496 atau email: zuha80@yahoo.com. Sila berikan maklumat nama, jantina, tarikh lahir, jam lahir, negeri kelahiran serta alamat dan poskod serta nombor telefon. Cara bayaran bank-in akan diberitahu. Harga RM70 untuk setiap individu.
.
Jika memerlukan laporan graf hayat beserta pola-pola nombor DAN sesi konsultansi 1 jam, boleh hubungi Encik Zaini Ahmad (019 267 6727 atau email:
zainifruta@gmail.com. Harga RM150 untuk setiap perkhidmatan tersebut.

.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
Samazon Energy Booster:
.
Tempah sekarang di Admin URD di telefon 016 216 3796.


Testimoni: cikgu, selepas sy memakai pendant 769, mmg banyak perubahan. saya betul-betul bersyukur dapat dipertemukan dgn cikgu dan hadir ke kursus tempoh hari (8 & 9 mei,JB)... terutama mengenai kedai saya, orang semakin ramai cikgu. saya betul-betul gembira. angka 7 networking tu mmg betul-betul ada "power"... dulu sebelum pakai pendant, setiap hari bangun pagi saya akan sakit kaki (sebab byk berjalan amik dan hantar pesanan/makanan di kedai). tapi selepas pakai pendant, alhamdulillah. sakit kaki dah tak ada. n betul-betul saya terkejut. saya tak pernah pi urut atau apa-apa. cuma lepas pakai pendant ni betul-betul saya terasa perubahannya.
.
.
.
.
.
.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
Salam Perjuangan dan Kejayaan Berkekalan Sepanjang Hayat Sepanjang Masa,
Cikgu Eddyrosyadi (A-D)
Rakan Konsultan Halatuju Hidup dan Perniagaan Anda!
posted by eddy Rosyadie Mohd Samsury @ 8:49 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

About Me


EDDY ROSYADIE MOHD SAMSURY

(Perancang pengurusan Hala
Tuju Hidup)
Penulis Kolumunis `Mingguan Wanita `Penulis buku `CJP`
Email:
qmas304@streamyx.com

http://eddyrosyadi.weebly.com

Previous Post
Archives
ADMIN BLOG EDDY


ARY
Phone :012 902 6972
my facebook

محمد أشعري عبد الرزاق

Reka Lencana Anda
CONSULTANT 

Zaini ahmad 
     019-2676727
Azli Shah            012-3127296
Nor Azlina            019-3869011
Dr Aniza              019-2438151
 

FORUM CHAT

Template by

image link to web design website

Provided by website design company .

 

widgeo.net

Site Meter
Blogger Templates