waktu malaysia
 
galeri gambar
 
tempahan online


TEMPAHAN ONLINE

iklan

 





 

jadual  kursus/Seminar
BULAN KURSUS/SEMINAR
Kursus
 
dipejabat
Meru, Klang

sesi Consultant
No 69, Tgkt 2, Jalan Besar, Pekan Meru
(Atas Bank BSN depan RHB Bank)
iklan tajaan

 

 

 




 

Sunday, October 24, 2010
Maju Ke Hadapan Untuk Berjaya
Assalamualaikum & Selamat Sejahtera, Salam 1 Malaysia,
daripada Cikgu/ Master EDDYROSYADI (A-D)
Pengasas Kaedah Strategi Potensi dan Prestasi Dinamik Pernomboran
Tarikh lahir, Jam lahir, nama, nombor handphone, no plet kereta, no kad pengenalan, nombor akaun bank dan segala jenis pernomboran.
Pencipta kaedah Graf Prestasi Bulanan, Mingguan, Harian & Jam, kaedah teknik kasih dua hala & petak pendua dan pentiga serta petak pembayang, kaedah Kiraan Nama, No handphone, No Kad Pengenalan, No Plet Kenderaan, Tafsiran Tambahan Graf Hayat, Kaedah CheckMate! Graf Hayat + Pernomboran, Teknik No Siri Duit 6.
.
ENVISION: "to imagine or expect something in the future, especially something good"
.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
.

Majlis Berdoa 6 November 2010: Bertempat di Pusat Rehat Rekreasi Medan Selera Antan Batura di Taman Tasik Shah Alam, berhadapan bangunan SIRIM - lihat foto sebelah. Kita berjumpa sana jam 3.30 petang untuk pendaftaran bawa graf hayat anda atau maklumat jam lahir untuk kita periksa apa yang perlu anda doakan ketika tempoh usia anda sekarang. Contohnya, jika graf hayat anda ada Blocking Star, kita akan doakan beramai-ramai supaya dipermudahkan urusan dan dibukakan halangan seumpamanya. Tetamu Istimewa YBhg Dato Dr Roslizam akan bawa sekeping not USD1 juta hadiah daripada Bank Dunia (duit itu replika tetapi cukup bagus untuk digunakan sebagai ikhtiar berdoa dengan nilai yang tinggi kerana datang dari sumber yang tinggi nilainya). Sila buat bayaran bank-in dan SMS / Email sebelum 4 November kerana kami perlu tahu jumlah peserta. Kami telah tempah tempat tempat betul-betul mengadap tasik.
.
Kenapa tasik? Ada sebabnya yang akan diceritakan pada taklimat jam 5 petang pada hari itu nanti. Kata kuncinya adalah: Air.
.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------.
Hadirlah 31 Oktober 2010: Preview percuma sebelah pagi dan sambung kelas penuh hingga petang - Kursus Potensi Kesihatan. Penemuan terbaru akan didedahkan di preview percuma: mengenali penyakit atau potensi penyakit daripada salah satu digit-digit terakhir nombor handphone! Ciptaan dan kajian cikgu A-D. Memudahkan anda untuk membuat sales menjual produk kesihatan anda mahupun jika anda pengamal perubatan moden/ alternatif untuk membantu anda dalam diagnosis awal.
.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
.


Double-click imej untuk besarkan imej.
.
Berikut adalah format terbaru ringkasan (summary) untuk jadual dan jenis perkhidmatan kami untuk memudahkan rujukan.
.











.
.
.
Ada dua pengumuman;
.
1. Sesi konsultansi selepas worksyop Sabtu Shah Alam (30 minit - yuran RM50). Sebelum ini adalah percuma namun ianya menyebabkan ramai tertunggu-tunggu terlalu lama selepas worksyop dan ada yang datang dari jauh tak sempat pula bertemu terpaksa pulang hampa. Untuk mengelakkan hal ini berlaku, anda boleh tempah/ menunggu waktu konsultansi iaitu 5.00 - 5.30 pm, 5.30 - 6.00 pm, 6.00 - 6.30 pm dan 6.30 - 7.00 pm (boleh tempah di sana atau lebih awal: email ke qmas304@streamyx.com).
.
2. Laporan Graf Hayat kini berharga RM90 sebuah. Mohon maaf ada peningkatan kos operasi. Harga ini masih murah berbanding laporan graf hayat versi bahasa English berharga RM500 yang ada di pasaran.
.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
Pendaftaran untuk Kursus Potensi Pola Kesihatan pada Ahad 31 Oktober masih dibuka. Sama ada anda hadir untuk sesi preview percuma 9 pagi - 10 pagi atau hadir penuh 9 pagi - 5 petang, sila daftar dengan Puan Zuhaida 016 206 3496 supaya kami boleh anggarkan jumlah peserta.
.
Kursus ini telah lama diadakan semula, kali terakhir 3 tahun lalu dan selepas ini mungkin kursus ini sukar untuk dijalankan lagi disebabkan permintaan untuk tajuk-tajuk lain, maka ambillah peluang untuk pelajarilah secara penuh dan dapat door gift percuma.
.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
Majlis Berdoa Jutawan Segera pada 6 November 2010: Bertempat di Taman Tasik Shah Alam berdepan bangunan SIRIM Berhad. Sila pakai pakaian yang kemas dan bawalah sesuatu yang bermakna berharga untuk didoa bersama seperti nombor duit siri duit yang best dan sebagainya.
.
Bayaran RM50 seorang atau RM80 untuk suami/ isteri. Sila bank-in Maybank 512464228716 (eddy rosyadie) atau CIMB 12900006910522 (eddy rosyadie) dan bawa slip bank tersebut pada hari tersebut. Untuk lebih selamat, bolehlah beritahu maklumat bank in melalui email qmas304@streamyx.com atau SMS ke 016 624 9666. Pastikan anda telah hantar nama anda dan rakan-rakan anda dahulu ke email atau SMS itu untuk kami anggarkan jumlah peserta.
.
Terdapat surau di medan selera tersebut atau bolehlah bersolat Asar di Masjid Shah Alam. Pastikan anda mendaftar jam 3.30 petang dan kembali semula 4.30 petang untuk jamuan makan dan majlis taklimat bermula jam 5 petang.
.
------------------------------------------------------------------------------------------------- .

TETAMU ISTIMEWA MAJLIS BERDOA PADA 6 NOVEMBER 2010: YBhg Dato Dr Roslizam. Temui beliau pada hari tersebut dan bersamalah kita berdoa bersama "energy" kekayaan beliau. Nak tengok handphone Vertu berharga RM178,000 milik Dato'? Bukan sebiji tapi 2 biji! Ini baru betul-betul Doa Jutawan Segera pada hari tersebut! Kuat energy tu!

.

Foto cikgu A-D bersama YBhg Dato Dr Roslizam melancarkan buku KENALI POTENSI DIRI melalui Tarikh Lahir di Worksyop Sabtu Shah Alam 23 Oktober lalu.
.
------------------------------------------------------------------------------------------------- .
Pelancaran buku KENALI POTENSI DIRI: Pihak Aurada telah diberi kebenaran untuk menerbitkan bahan rujukan berkaitan pengiraan dan pola-pola tarikh lahir. Ini disebabkan buku tulisan saya "Kuasailah Diri Anda Versi Lengkap" - Edisi 3 masih belum siap-siap, jadi untuk tidak menghampakan permintaan untuk bahan rujukan asas, maka milikilah buku ini.
.
Dapatkan buku ini dengan menghubungi Puan Zuhaida 016 206 3496 atau zuha80@yahoo.com. Harga senaskah RM40 (tambah RM5 untuk penghantaran pos). Jika berminat menjadi agen, komisen RM5 ditawarkan sebagai insentif. Buku ini mengandungi cara pengiraan, tafsiran root number, pola 2 angka, pilihan warna, kitaran tahunan, arah kejayaan dan nombor tenaga terpendam. Sesuai dimiliki sebagai rujukan untuk individu yang baru mahu pelajari kaedah tarikh lahir atau pelajar kaedah tarikh lahir yang perlukannya untuk rujukan. Walau bagaimanapun, tafsiran pola-pola masih di peringkat asas dan masih banyak lagi penemuan terbaru belum dimasukkan, namun sudah cukup bagus untuk rujukan dan bahan bacaan awal sebelum anda masuk ke kursus-kursus tarikh lahir akan datang.
.
------------------------------------------------------------------------------------------------- .
WAKTU BERDOA KEJAYAAN PADA 29 OKTOBER 2010: Kebetulan jatuh pada hari Jumaat adalah tarikh petak cermin. Jika anda perlukan waktu-waktu berdoa kejayaan, anda boleh dapatkan di sini caranya;
1. Terdapat 4 waktu doa berasingan. Anda boleh pilih satu atau beberapa waktu berdoa.
2. Bank in Maybank 512464228716 (eddy rosyadie) sebanyak RM10 untuk setiap waktu doa yang anda pilih.
3. SMS taip kod berikut ke 016 624 9666.

Jika mahu waktu berdoa sebelah awal pagi: D1
Jika mahu waktu berdoa sebelah pagi: D2
Jika mahu waktu berdoa sebelah tengah hari: D3
Jika mahu waktu berdoa sebelah malam: D4
.
Contohnya, jika anda pilih waktu berdoa sebelah petang, maka bank in RM10 dan SMS taip D3 ke 016 624 9666.




.
------------------------------------------------------------------------------------------------.
Kursus Unveil the Billionaire oleh YBhg Dato Dr Roslizam Abu Bakar: Salah seorang pelajar metafizik pernomboran saya adalah YBhg Dato Dr Roslizam adalah seorang usahawan dan pakar kewangan. Kelulusan PhD dalam Kewangan dan kini penasihat kepada ramai usahawan dan VIP, kini beliau ingin berkongsi pengetahuan dan pengalaman beliau dalam kewangan dan mencipta kekayaan. Jika anda benar-benar serius nak jadi kaya jutawan bukan sekadar bermotivasi kaya, maka teruskan pengajian dengan beliau di sini dari pakarnya. Buat masa ini setiap bulan beliau berceramah di Singapura. Tak silap saya yuran kursus asas di Singapura adalah lebih kurang RM1,000 lebih. Istimewa dan khusus untuk pelajar metafizik, disebabkan beliau adalah pelajar saya, jadi saya mohon Dato berikan harga istimewa kepada kami dan yuran kursus asas 1 hari kini adalah RM380 untuk batch pertama.
.
Kami akan menganjurkan kursus asas Unveil the Billionaire itu pada November / Disember 2010 depan di Seksyen 7 Shah Alam. Jika berminat sila email ke qmas304@streamyx.com kerana kami perlukan sekurangnya 30 orang untuk 1 kelas. Ada cukup 30 orang kita akan teruskan kelas.
.
Selama ini saya membawa Prof Dato Dr Ibrahim Ahmad untuk Minda Kekayaan, kini saya bawakan kepada anda pula Dato' Dr Roslizam untuk Ilmu Kekayaan. Gabungan Metafizik+ Minda Kekayaan Millionaire Mindpower + Ilmu Kekayaan Unveil Billionaire, mampu melonjak anda kepada kekayaan. Dato Dr Roslizam bukan sekadar penceramah tetapi adalah seorang usahawan dan pakar kewangan, maka tips, pengetahuan dan pengalaman beliau adalah asli bukan sekadar idea motivasi. Handphone Dato adalah 2 buah Vertu bersalut emas bernilai hampir RM100,000 sebuah! Ini baru betul Jutawan bukan sekadar handphone yang anda gunakan hari-hari tu. Maka, inilah sumber pengetahuan kekayaan yang anda boleh miliki.
.
Jika anda mahu nasihat kewangan dan pelaburan, dapatkan nasihat daripada Dato Dr Roslizam nanti di kursus ini yang mana beliau memiliki connection dengan ramai banker-banker jutawan di luar negara. Anda betul-betul serius nak kaya tak? Mari datang kursus dengan beliau. Yuran RM380 berbaloi mungkin tak dapat harga istimewa ini lagi daripada beliau. Daftar: qmas304@streamyx.com
.
------------------------------------------------------------------------------------------------
.
BATAM & TG PINANG, INDONESIA: Insyallah pada Januari 2011 nanti, kami akan berangkat ke Batam untuk buat preview di sana. Jika anda nak ikut sekali kami, jom bersama tapi anda kena pakai bajet anda sendiri. Alang-alang dapat berjalan makan angin serta tinjau pasaran di sana untuk bisnes anda - dah macam bisnes trip lah ni. Berminat email ke: qmas304@streamyx.com
.
-------------------------------------------------------------------------------------------------.
MAKLUMAT KURSUS TERKINI:
.
30 Oktober 2010 Sabtu - mohon maaf kursus intensif Pola Kerjaya & Bisnes Sesuai DITANGGUHKAN kerana saya mungkin akan terlibat dengan Persembahan Seni Silat Kebangsaan di Panggung Bandaraya, DBKL pada hari tersebut.
.
30 Oktober 2010 Sabtu - Worksyop Setiap Sabtu 2 ptg - 4 ptg di Shah Alam diteruskan seperti biasa (RM50), kali ini adalah Bengkel Membaca Pola 3 Serangkai yang akan dibimbing oleh trainer Envision, Sdra Zuhaili & Sdra Mashudah. Teruskan pengajian dengan kami di sini untuk pelajari pola lebih mendalam dan mendapatkan perkongsian ilmu yang lebih berkesan. Jika saya sempat balik dari KL pada hari itu, insyallah saya cuba singgah di worksyop itu nanti.
.
31 Oktober 2010 Ahad - Kursus Pola 459 Potensi Kesihatan (RM300) Seksyen 7, Shah Alam. Sama ada anda datang untuk preview percuma atau hadir untuk kursus penuh, sila daftar Puan Zuhaida 016 206 3496 selewatnya Rabu 27 Oktober ini. Individu yang mendaftar penuh mendapat Door Gift istimewa bernilai RM275 di pasaran.
.
Aturcara:
9.00 pagi - 10 pagi - Preview percuma semua dijemput hadir tiada bayaran: Aplikasi Kegunaan Kaedah Pernomboran Metafizik dan Graf Hayat di dalam Potensi Kesihatan Mental dan Fizikal serta Mistikal.
.
10 pagi - 10.30 pagi: Rehat.
.
11 pagi - 1.00 tengahari: Bersambung - untuk individu yang mendaftar kursus penuh sahaja hadir hingga ke petang - Cara pengiraan petak, kenali 5 elemen dan kenali pola-pola kesihatan. Serta bagaimana untuk mengatasi masalah dalam elemen dan pola berkaitan kesihatan (tiada / terlebih elemen / pola).
.
1.00 tengahari - 2 petang: Rehat dan Solat
.
2 petang - 5 petang: Kenali pola kesihatan daripada Graf Hayat, Teknik Kesihatan dari Graf Harian, Kenali Kesihatan dari Nombor Handphone, Teknik Menjana Tenaga Dalaman, Metafizik Aromaterapi/ Peningkat Tenaga, Teknik Fotografi Aura.
.
Sangat sesuai untuk semua pengamal perubatan moden / alternatif, MLM produk kesihatan, ibu bapa yang mahu wujudkan keluarga sihat, pelajar perubatan, kakitangan perubatan, terapis dan semua orang awam. Kerajaan Malaysia telah memperakui beberapa cabang perubatan alternatif yang boleh digunakan di dalam hospital kerajaan, juga peluang berkaitan kesihatan juga meluas seperti pembinaan Universiti Johns Hopskin dan Pusat Kesihatan 1Malaysia, maka rebutlah peluang.
.
14 November 2010 Ahad - Kursus Pengenalan Metafizik Pernomboran dan Graf Hayat di Johor Bahru ATAU Kursus Intensif Pernomboran Statik & Graf Hayat Tahap 1. Pendaftaran akan dibuka nanti dan bayaran perlu dibuat sebelum kursus. Maklumat lanjut akan diumumkan. Untuk makluman semua, kursus ini adalah kursus pertama yang akan menggunakan sistem e-center yang mana individu yang telah menjadi e-center akan mendapat komisen daripada setiap orang yang mendaftar atas nama anda - Dapat ilmu + dapat duit = jadilah kaya berilmu! Kali ini kita belajar bukan sekadar belajar kosong, tapi belajar dan dapat duit! Berminat jadi e-center untuk seluruh Malaysia atau untuk hadiri kursus di atas, sila hubungi Puan Lynjb 019 755 6102.
.
November/ Disember: Kursus Unveil the Billionaire oleh Dato Dr Roslizam.
.
1&2 Januari - Kursus Intensif 5 dalam 1 di Resort (mungkin di Mersing, Johor) RM3960. Daftar sebelum 15 Disember dapat diskaun RM2990!
.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
MAJLIS WAKTU BERDOA KEKAYAAN JUTAWAN: SABTU 6 NOVEMBER 2010.

Saya menganjurkan waktu Doa Jutawan Segera pada 6 Febuari lalu bersama Prof Dato Dr Ibrahim dan MMP nampaknya ada kesan baik, terutamanya Prof Dato mencapai kejayaan yang besar tahun ini. Kali ini, pengiraan 6 November 2010 menyamai 6 Febuari 2010, iaitu banyak angka 6 (serta angka 5 yang boleh menjadi angka 6 juga disebelahnya) dan 6 di tengah mata angin serta 6 status kewangan - memang duit je! Jadi sekali lagi kami akan menganjurkan majlis waktu berdoa kekayaan Jutawan Segera pada;
.
6 November 2010 - Sabtu
Tempat: Taman Tasik Shah Alam.
.
Jadual Acara:
Daftar - 3.30 petang
Solat Asar - 4.00 petang
Makan Petang - 4.30 petang.
Taklimat - 5.00 petang
Bersurai - 6.30 petang
.
Jika berminat, sila email nama anda & rakan-rakan ke qmas304@streamyx.com. atau SMS ke 016 624 9666.
.
Yuran RM50 seorang - suami isteri RM80
.
Tiada diskaun kecuali ahli kelab yang memakai baju Oren pada hari tersebut (diskaun RM10).
.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------.
WORKSYOP SETIAP SABTU DI SEKSYEN 7, SHAH ALAM:
Teruskan pengajian bersama kami di sini. Juga kesempatan untuk kita bertemu berbincang ilmu di satu sesi yang khusus. Jika anda terlepas mana-mana worksyop atau baru mahu masuk worksyop boleh saja terus menyertainya kerana setiap worksyop adalah tahap asas. Anda boleh terus walk-in sahaja tetapi elok juga daftar awal: Dr Suraya: 0123185523 setiap hari Khamis/Jumaat iaitu 1-2 hari sebelum worksyop. Walau bagaimanapun, jadual boleh berubah, jadi sila sentiasa update dengan merujuk blog ini atau Dr Suraya. Yuran worksyop adalah RM50 sahaja setiap kali worksyop, melainkan jika terdapat worksyop, seminar atau kursus khas yang berlainan harga yuran.
.
27 November - Worksyop Khas (RM50) - Teknik Pola 336 Potensi Pelaburan: Pengenalan. Untuk makluman, pada tahun lepas, saya berpola 336 dan dikesempatan itu saya masuk Bursa Saham dan mendapat cek RM75,269.93, kemudian RM83,778.29 dan seterusnya RM98,981.82 (3 kali untung meningkat secara berturut-turut! Berkat teknik pernomboran dinamik) dari Bursa Saham. Di worksyop ini, saya akan berkongsi teknik-teknik secara metafizik pernomboran dinamik yang anda boleh gunakan di dalam apa jua pelaburan termasuk Bursa Saham, Forex, Unit Trust, hartanah dan sebagainya. Teknik pengiraan mudah. Kan tahun 2011 tahun pelaburan, maka ambillah peluang ini untuk pelajarinya sebelum masuk tahun 2011. .
.
1 Januari 2011 - Seminar Khas di Johor Bharu - Kursus Lengkap Istimewa 2 hari 1 malam termasuk penginapan - RM3960. Daftar awal sebelum Disember 15 dapatkan diskaun RM2990 - graf hayat lengkap, teknik 966 bisnes, teknik 336 pelaburan, teknik 729 juara jualan + strategi melangkah tahun baru 2011.
.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
Webinar Percuma Secara On-line pada setiap SELASA, 9pm bersama Master Eddy Rosyadie, semua dijemput hadir, kita bertemu secara on-line di depan komputer anda di rumah anda sendiri atau di mana-mana tempat yang ada WIFI:
Daftar di http://www.urdworld.org/modules/events/event.php?eid=12

.
-----------------------------------------------------------------------------------------------

Energy Booster: Dapatkan dari Admin URD di talian 016 524 7936. Telah terbukti meningkatkan dan mengimbangi Aura anda!
.
KINI ANDA BOLEH MEMBAYAR SECARA TUNAI ATAU KAD KREDIT.


.
.
.




-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------WORKSYOP DI SHAH ALAM SETIAP SABTU: 2 ptg - 4 ptg (RM50).

Daftar: Dr. Suraya
012 318 5523.

Tempat: Brilliant Sixtyninerz Training Center, No 10a, Jalan AK7/AK, Pusat Perniagaan Bukit Raja, Seksyen 7, Shah Alam - Kawasan Perindustrian Bukit Raja Selatan. Berdepan Pharmaniaga Seksyen 7, Shah Alam dan kilang CFIW. Bersebelahan kedai Dr. Eyes. Berdekatan kawasan ICT Shah Alam.




.
.
.
.
.
.
------------------------------------------------------------------------------------------------- Berminat untuk mendapatkan nota percuma tentang cara pengiraan petak tarikh lahir dan previu keterangan tentang pola nombor kewangan? sila email ke qmas304@streamyx.com.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
Tempahan Laporan Graf Hayat: berminat untuk dapatkan graf hayat anda atau rakan atau ahli keluarga dan laporannya setebal lebih kurang 9 mukasurat yang dihantar kepada anda bercetak secara pos dalam bentuk binding (keterangan graf hayat sahaja dan tiada penjelasan pola nombor atau konsultansi dibuat berasingan), sila hubungi Puan Zuhaida 016 2063496 atau email: zuha80@yahoo.com. Sila berikan maklumat nama, jantina, tarikh lahir, jam lahir, negeri kelahiran serta alamat dan poskod serta nombor telefon. Cara bayaran bank-in akan diberitahu. Harga RM90 untuk setiap individu.
.
Jika memerlukan laporan graf hayat beserta pola-pola nombor DAN sesi konsultansi 1 jam, boleh hubungi Encik Zaini Ahmad (019 267 6727 atau email:
zainifruta@gmail.com. Harga RM150 untuk setiap perkhidmatan tersebut.

.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
Samazon Energy Booster:
.
Tempah sekarang di Admin URD di telefon 016 216 3796.


Testimoni: cikgu, selepas sy memakai pendant 769, mmg banyak perubahan. saya betul-betul bersyukur dapat dipertemukan dgn cikgu dan hadir ke kursus tempoh hari (8 & 9 mei,JB)... terutama mengenai kedai saya, orang semakin ramai cikgu. saya betul-betul gembira. angka 7 networking tu mmg betul-betul ada "power"... dulu sebelum pakai pendant, setiap hari bangun pagi saya akan sakit kaki (sebab byk berjalan amik dan hantar pesanan/makanan di kedai). tapi selepas pakai pendant, alhamdulillah. sakit kaki dah tak ada. n betul-betul saya terkejut. saya tak pernah pi urut atau apa-apa. cuma lepas pakai pendant ni betul-betul saya terasa perubahannya.
.
.
.
.
.
.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
Salam Perjuangan dan Kejayaan Berkekalan Sepanjang Hayat Sepanjang Masa,
Cikgu Eddyrosyadi (A-D)
Rakan Konsultan Halatuju Hidup dan Perniagaan Anda.

posted by eddy Rosyadie Mohd Samsury @ 8:45 AM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

About Me


EDDY ROSYADIE MOHD SAMSURY

(Perancang pengurusan Hala
Tuju Hidup)
Penulis Kolumunis `Mingguan Wanita `Penulis buku `CJP`
Email:
qmas304@streamyx.com

http://eddyrosyadi.weebly.com

Previous Post
Archives
ADMIN BLOG EDDY


ARY
Phone :012 902 6972
my facebook

محمد أشعري عبد الرزاق

Reka Lencana Anda
CONSULTANT 

Zaini ahmad 
     019-2676727
Azli Shah            012-3127296
Nor Azlina            019-3869011
Dr Aniza              019-2438151
 

FORUM CHAT

Template by

image link to web design website

Provided by website design company .

 

widgeo.net

Site Meter
Blogger Templates