waktu malaysia
 
galeri gambar
 
tempahan online


TEMPAHAN ONLINE

iklan

 





 

jadual  kursus/Seminar
BULAN KURSUS/SEMINAR
Kursus
 
dipejabat
Meru, Klang

sesi Consultant
No 69, Tgkt 2, Jalan Besar, Pekan Meru
(Atas Bank BSN depan RHB Bank)
iklan tajaan

 

 

 




 

Tuesday, October 12, 2010
Hikmah Di Dalam Kejayaan
Assalamualaikum & Selamat Sejahtera, Salam 1 Malaysia,
daripada Cikgu/ Master EDDYROSYADI (A-D)
Pengasas Kaedah Strategi Potensi dan Prestasi Dinamik Pernomboran
Tarikh lahir, Jam lahir, nama, nombor handphone, no plet kereta, no kad pengenalan, nombor akaun bank dan segala jenis pernomboran.
Pencipta kaedah Graf Prestasi Bulanan, Mingguan, Harian & Jam, kaedah teknik kasih dua hala & petak pendua dan pentiga serta petak pembayang, kaedah Kiraan Nama, No handphone, No Kad Pengenalan, No Plet Kenderaan, Tafsiran Tambahan Graf Hayat, Kaedah CheckMate! Graf Hayat + Pernomboran, Teknik No Siri Duit 6.
.
ENVISION: "to imagine or expect something in the future, especially something good"
.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
.
BAJET 2011: Sepertimana yang saya sudah berulang kali beritahu semenjak tahun lepas lagi, tahun 2011 adalah tahun kekayaan dari pendidikan dan pelaburan - kini Bajet 2011 nampak peluang daripada situ. Bajet 2011 untuk pendidikan meningkat kepada 14% berbanding sebelumnya dengan RM29 billion. Pelbagai projek berkaitan pendidikan seperti pembinaan universiti John Hopskins, bekalan Vitamin 1Malaysia untuk murid sekolah serta pelbagai pendidikan kemahiran. Begitu juga, GLIC diberi kebenaran tambah pelaburan di luar negara serta insentif untuk pihak swasta membuat pelaburan tambahan.
.
Oleh yang demikian, ambillah peluang untuk menikmati sedikit sebanyak imbuhan daripada projek-projek ini. Mereka yang bijak dan pelajari metafizik ini tentunya sudah bersedia untuk meraih peluang daripada apa yang telah kita nasihatkan sebelum ini. Yang belum bersedia itu, inilah masanya untuk anda bertindak. Pihak kami, bersama Ued2PRO dan Roscani Management juga akan melancarkan beberapa program baru berkaitan peluang pendapatan daripada pendidikan dan pelaburan tidak lama lagi.
.
Hadirlah preview bisnes pendidikan secara online dan bisnes pelaburan emas di JB esok 17 Oktober jam 5 petang di pejabat Lynjb (019 7556102). Percuma. Anda tak mahu kaya dan masih tertunggu-tunggu lagi?.
.
Juga, pada 27 November nanti, worksyop khas tentang teknik pola 336 iaitu teknik metafizik dalam pelaburan akan diadakan serta preview percuma tentang pelaburan forex yang lebih berkesan.
.
Kesemua platform ini kami cuba sediakan untuk anda kaya tahun hadapan. Walaupun kami tiada dalam Bajet 2011, kami juga cuba dengan kudrat dan bajet kami sendiri yang ala kadar mahu membantu rakyat dan anda untuk kaya pada tahun hadapan. Mari bersama kami untuk ambil peluang-peluang ini.
.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
.
Disoal&Dijawab:
.
Soalan
Saya melalui kehidupan yang sukar sejak akhir-akhir ini... menghadiri pelbagai jenis seminar yang termuat dalam akhbar untuk membuat perubahan... seminar minda positif dan sebagainya ... dengan Dr itu Dr ini... namun sehingga kini tiada penyelesaiannya... saya tertarik dengan kaedah tuan tapi saya rasa ragu-ragu apakah ini salah satu seminar yang sama dengan apa yang telah saya hadiri, apa pendapat tuan?
Jawapan
Saya teringat kata-kata seorang motivator terhebat dunia Zig Ziglar menyatakan lebih kurang, "berfikir positif tidak semestinya boleh memberikan segala-galanya kepada anda, namun ianya memberikan kelebihan daripada apa yang ditawarkan dengan berfikir negatif". Daripada kajian saya mendapati semua orang (termasuk saya sendiri) pasti melalui hidup sukar namun dengan teknik-teknik positif membantu anda fokus kepada perkara positif berbanding anda menghabiskan masa berendam air mata dengan kesukaran. Kaedah pernomboran dinamik saya adalah untuk mencipta strategi-strategi dan kenali potensi atau konflik untuk mengatasi zaman kesukaran, manakala kaedah-kaedah motivasi yang saudara pernah hadiri adalah untuk menguatkan diri saudara dari segi jiwa dan minda dalam mengharungi kesukaran. Jadi, kaedah saya berbeza tetapi ianya saling melengkapi dengan kaedah-kaedah lain. Saya cadangkan saudara hadir juga ke kursus saya untuk dapatkan pula teknik-teknik strategi melalui zaman sukar seperti teknik hari dan jam untung, graf hayat dan seumpamanya. Dengan ini, saudara melengkapkan diri saudara dengan strategi dan motivasi.
.
Soalan
Tuan, suami saya malah ibu bapa saya tidak menyukai saya menghadiri seminar tuan kerana katanya ini ilmu sesat. Saya lihat rakan baik saya yang telah hadiri seminar tuan telah berubah berjaya tapi saya masih di tahap lama. Bagaimana untuk menjelaskan masalah saya ini?
Jawapan
Kaedah ini adalah kaedah penyelidikan data-data terhadap pola dan corak fenomena kehidupan menggunakan angka sebagai parameter kajian. Sepertimana kaedah sains lain seperti kajian meteorologi (kaji cuaca) yang mengkaji data dan pola taburan hujan dan sebagainyanya, begitu juga jurusan sains lain seperti biologi, astronomi dan sebagainya adalah kaedah penyelidikan data-data dan seumpamanya, maka adalah tidak benar jika kaedah ini sesat, melainkan ada individu yang sengaja menggunakan kaedah ini bagi tujuan sesat dan mengelirukan. Oleh yang demikian, eloklah saudari dapatkan pengetahuan untuk kaedah ini terus dengan puncanya atau dari organisasi yang dipercayai jelas tujuan perjuangannya. Walau bagaimanapun, terpulang kepada pendapat suami atau ibu bapa anda, mungkin mereka melalui pengalaman kurang baik dengan kaedah seperti ini yang banyak di pasaran atau mereka mungkin tidak mahu anda hadir seminar sebegini kerana masalah kos dan seumpamanya. Untuk makluman, kaedah pernomboran versi saya telah dipelajari oleh ramai individu termasuk individui-individu terkenal malah di akhbar masa kini sepanjang 5 tahun saya perjuangkan. Oleh yang demikian tidak benar jika kaedah ini cuba mendatangkan mudarat atau kesesatan. Ianya perlu digunakan dan dipandang secara positif.
.
Soalan
Saudara ada menceritakan tentang kehebatan pola 38. Saya mempunyai pola 38 tetapi saya tidak pun memiliki apa-apa kelebihan yang unik. Adakah pola 38 ini hanya untuk orang tertentu sahaja?
Jawapan
Terdapat banyak faktor menyumbang kepada penggunaan pola 38. Saudara mungkin ada memilikinya tetapi tidak menyedarinya. Salah satu fungsi pola 38 ialah terdapatnya beberapa "isyarat" dalam hidup saudara. Saudara mungkin menerima isyarat atau petunjuk itu tetapi saudara tidak memahaminya. Oleh itu, kursus pola 38 dijalankan untuk memberikan kesedaran kepada individu pola 38 untuk menggunakannya dengan baik pada tahap yang maksima. Ianya bukan untuk orang tertentu dan boleh untuk semua orang, cuma apabila tidak disedari, maka ianya menjadi bahan eksklusif pula untuk orang-orang tertentu.
.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
.
NOTA 40 MUKASURAT UNTUK WORKSYOP GRAF HAYAT SESI 3 PADA 16 OKTOBER 2010 SHAH ALAM: Hadirlah untuk sesi pembelajaran Graf Hayat yang terakhir dan dapatkan nota tebal mengandungi semua tafsiran untuk kesemua 12 zon graf hayat anda. Dengan sesi 3 terakhir ini untuk musim ini, anda telah pelajari pelbagai potensi yang anda tidak ketahui untuk cipta kejayaan. Kenalilah sama ada anda Wealth Great Strategist (kaya pelaburan) atau Wealth Moon Zon 3 (sukar kaya) dan seumpamanya termasuk perihal kesihatan, pasangan, harta, anak-anak dan sebagainya. Kenali potensi dan konflik serta cara bagaimana untuk mengatasinya.
.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
.
AHLI KELAB METAFIZIK PERNOMBORAN DINAMIK:
.
Yuran RM100 untuk pendaftaran dan yuran tahun 1 (Yuran tahunan RM50)
.
Percuma sehelai baju Kelab berwarna oren (sila lihat contoh di sini) dan sebuah buku diari. Individu yang telah menjadi ahli kelab dan memakai baju ini semasa hadir di mana-mana kelas/ kursus/ seminar/ Worksyop layak mendapat RM10 diskaun. Anda juga dapat software kiraan otomatik asas (petak diri/ gabungan, arah dan nama). Lain-lain kelebihan ahli metafizik akan diumumkan nanti. Berminat? Sila email ke qmas304@streamyx.com.
.
Ahli kelab yang datang ke Majlis Doa Kejayaan pada 6 November memakai baju kelab Oren akan mendapat diskaun RM10 (maka bayar RM40 sahaja). Untuk individu biasa, yuran adalah RM50 seorang dan jika hadir bersama pasangan, anda berdua cuma bayar RM80 sahaja. Jika ahli kelab datang bersama pasangan, maka bayaran RM70 dan jika kedua-dua pasangan memakai baju kelab maka bayaran adalah RM60 sahaja untuk berdua.
.
Kenapa oren? Oren adalah warna rasmi Universiti saya dahulu iaitu Syracuse University, New York dikenali sebagai "Orangeman". Dalam warna Chakra, oren melambangkan kesuburan, tenaga dan keceriaan.
.
-------------------------------------------------------------------------------------------------.

Logo baru Teknik Pernomboran Dinamik: ENVISION
Logo tersebut merupakan Petak Digit tarikh lahir yang biasa anda gunakan dalam kursus. Warna oren melambangkan kecergasan, kesuburan dan bertenaga manakala warna hijau di tengah melambangkan ilmu pengetahuan. Maksud ENVISION adalah "membayangkan atau menjangkakan sesuatu di masa hadapan, terutamanya sesuatu yang baik", seolah-olah satu pandangan atau visi/ misi ke hadapan, sesuai dengan konsep Pernomboran Dinamik iaitu melakarkan strategi, persediaan potensi dan prestasi. Sesuai juga dengan kaedah forecasting yang ada di dalam dunia perniagaan mahupun dunia sains/ matematik.

.
------------------------------------------------------------------------------------------------- .
KENAPA BERDOA NAK KAYA TAPI TAK KAYA-KAYA LAGI?: Sebenarnya Yang Maha Kuasa mendengar doa anda, tetapi anda perlu sedar bahawa anda juga perlu melalui fasa tempoh masa untuk ujian tertentu juga. Contohnya, anda masih dalam Vacuum Star belum sampai masa Virtuous Star atau masih dalam kitaran 4 belum sampai masa kitaran 6 dan sebagainya. Namun, kita cuba ikhtiar sebaik mungkin mana tau jika doa yang bersungguh dapat memberikan pulangan, terutamanya sekali apabila berdoa pada tempat dan waktu yang betul.
.
Salah satu masalah berdoa tak dimakbulkan adalah kerana kita lupa nak minta doa dijauhkan musibah. Contohnya, semasa saya berumur 30an lalu berada dalam Vacuum Star tapi masa tu manalah saya tahu benda metafizik ni, jadi kita punyalah doa minta rezeki lebih. Memang ada banyak rezeki dan peluang rezeki semasa itu, kebetulan saya masa itu juga Virtuous Star pernah sekali dapat cek RM200K atas nama saya, tapi memandangkan Vaccuum Star, wang sebegitu banyak pun lesap cepat. Kini, baru kita menyedari, kalau nak minta doa jadi jutawan ke, nak sihat ke dan lain-lain, silalah juga berdoa untuk diminta dijauhkan daripada anasir kurang baik. Seperti contoh saya tadi, di samping berdoa untuk kaya, berdoa jugalah untuk dihapuskan Vacuum Star (iaitu fenomena duit disedut). Jika anda ada Blocking Star ketika ini, berdoalah juga untuk dihilangkan halangan dan dipermudahkan urusan.
.
Caranya ialah melihat Graf Hayat anda dan lihat apa jenis "star" atau fenomena yang tidak bagus berlaku sekarang. Kepada peserta kursus Graf Hayat lalu, termasuk di Worksyop Graf Hayat Shah Alam serta individu yang telah menempah laporan Graf Hayat serta yang telah mendapatkan konsultansi, kini saya mencadangkan anda lihat semula graf hayat anda dan kemudian berdoa secara spesifik. Jika usia ini anda ada Virtuous Star, maka tentunya berdoa untuk kekayaan dan rezeki dari sumber yang halal dan seterusnya, jika anda juga ada Vacuum Star ke, Crying Star ke, Widowed Star ke dll, berdoalah juga untuk dijauhkan daripada elemen-elemen tersebut.
.
Jika anda hadir sesi berdoa Jutawan Segera pada 6 November nanti, sila bawa graf hayat anda untuk kita periksa elemen apa yang patut anda doakan. Atau anda boleh dapatkan maklumat graf hayat anda di kaunter urusetia pada hari tersebut (pendaftaran bermula jam 3.30 petang - 4.00 petang) dengan membawa maklumat waktu/jam kelahiran anda.
.
Walau bagaimanapun, mulai hari ini berdoalah juga selalu untuk elemen yang lebih khusus.
.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
PREVIEW PERCUMA BISNES PENDIDIKAN METAFIZIK DI PEJABAT LYNJB TAMAN TAMPOI INDAH PADA 17 OKTOBER JAM 5 PETANG: Jika anda hadir ke kursus Pola 38 pada hari tersebut, teruskan bersama kami selepas kelas tamat jam 5 petang untuk sesi preview 1 jam tentang satu peluang bisnes pendidikan metafizik. Anda sudah tahu tahun depan tahun kekayaan pendidikan (246), maka ini adalah satu ikhtiar kami untuk membantu anda semua menjana pendapatan bersama kami.
.
Caranya ialah anda mendapat komisen untuk setiap orang yang mendaftar kursus di bawah anda. Lebih mudah sekarang ialah mereka mendaftar secara on-line! Tiap kali mereka daftar dan letak nama anda sebagai referral, andalah yang terima komisen. Sambil belajar dapat duit atau sambil buat duit anda boleh belajar juga, betullah kata guru saya yang juga perkenalkan sistem sebegini untuk kelas beliau; "while you learn you earn, while you earn you learn".
.
Jika anda tidak menghadiri kursus Pola 38 pada hari tersebut, anda boleh juga hadir dijemput bersama pada jam 5 petang untuk bersama kami dalam sesi preview tersebut. Jadi, marilah sama-sama kita dapatkan kelebihan dalam peluang ini.
.
------------------------------------------------------------------------------------------------.
Kursus Pola 38 Di JB 17 Oktober 2010: kursus yang julung kali dilakukan melibatkan penjelasan tentang pola 38 dengan kaedah tenaga dalaman dan cara-cara untuk menjana tenaga dalaman secara pernomboran. Kaedah ini unik kerana daripada pandangan kami metafizik, jika seseorang itu memiliki tenaga dalaman yang kuat, maka perjalanan hidupnya lebih kuat dan tentunya dapat menjana kejayaan dan kekayaan. Kita telah dianugerahkan dengan keupayaan untuk menjana tenaga dalaman, tetapi dengan kesibukan kita di zaman ini, kita telah mengabaikan aspek tersebut. Pada zaman dahulu, menjana tenaga dalaman adalah satu keperluan, tetapi cara menjana tenaga dalaman zaman dahulu sukar untuk dilakukan sekarang, jadi terdapat beberapa teknik asas yang mudah dan praktikal untuk menjana tenaga dalaman. Kebaikan kursus pola 38;
.
1. Menjana tenaga dalaman secara asas untuk membantu kita di dalam melayari kehidupan dengan lebih berkesan dengan mendapat petunjuk dan isyarat dari alam dengan lebih meluas. Kekuatan gerak hati, kemahiran melihat pola 38 dan seumpamanya akan dibentangkan untuk anda menggunakannya dalam bisnes, kesihatan, kerjaya, kasih sayang dan seumpamanya.
.
2. Memberikan anda kelebihan dan kekuatan yang lebih berbanding individu biasa yang tiada atau kurang tenaga dalaman. Jika anda ada pola 38, anda telah semulajadi memiliki kekuatan tenaga dalaman, cuma tidak dibangunkan dengan betul. Kali ini kursus ini akan membantu anda meningkatkan tenaga dalaman secara moden dan mudah. Jika anda tiada pola 38 pun, anda boleh pelajari bagaimana untuk mencipta tenaga dalaman supaya anda boleh bersaing dengan individu pola 38 yang telah berjaya.
.
Selama ini anda bekerja siang malam berhempas pulas tetapi tidak berjaya? Satu sebabnya anda tidak menggunakan tenaga dalaman untuk membantu anda berjaya. Individu seperti Donald Trump ada pola 38 dan beliau sering "menggunakannya", anda juga boleh gunakannnya. Inilah masanya untuk anda buat perubahan yang lebih berkekalan!
.
Hubungi Puan Lynjb 019 7556102.
.
Peserta kursus Pola 38 akan mendapat maklumat percuma waktu berdoa Jutawan Segera pada 15 November 2010 (dalam bulan November terdapat 3 waktu berdoa Jutawan Segera Main Structure Great Pioneer iaitu 6 November, 15 November dan 24 November).

------------------------------------------------------------------------------------------------- .
APA WARNA AURA ANDA?:

Cubalah ambil gambar anda secara PERCUMA di Worksyop Sabtu 16 Oktober (Shah Alam) jam 2 - 4 petang (sesi fotografi aura jam 5 petang).
.
Untuk kaum wanita, sila jangan memakai perhiasan dalaman berunsur logam seperti rantai leher emas, anting-anting, keronsang tudung, termasuk juga baju dalam slimming infra red. Nanti susah pula nak tanggalkan bahan-bahan itu untuk mengambil gambar. Sekadar jam tangan atau gelang tangan masih boleh ditanggalkan sementara.
.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
WORKSYOP GRAF HAYAT 16 OKTOBER: Graf Hayat bahagian 3 iaitu tentang spesifikasi diri anda daripada 12 zon. Mengetahui spesifikasi diri anda memudahkan anda kenali kekuatan dan kelemahan diri anda dan seterusya membuat tindakan yang lebih wajar. Jika anda ada Wealth Great Strategist maka elok terlibat dalam dunia pelaburan kerana itulah diri anda berbanding anda buat macam-macam kerja yang yang bukan diri anda sebenarnya. Atau jika anda berminat sangat pelaburan tapi selalu rugi, mungkin anda bukan Wealth Great Strategist, maka apakah tindakan yang boleh anda lakukan untuk anda berjaya juga dalam pelaburan? Jumpa saya di sana nanti dan bawa graf hayat (atau sesiapa yang walk in sila bawa maklumat jam lahir atau boleh email maklumat ke qmas304@streamyx.com).
.
------------------------------------------------------------------------------------------------
.
MAJLIS WAKTU BERDOA KEKAYAAN JUTAWAN: SABTU 6 NOVEMBER 2010.

Eksperimen kami untuk waktu berdoa kekayaan Jutawan Segera pada 6 Febuari lalu bersama Prof Dato Dr Ibrahim dan MMP nampaknya ada kesan baik, terutamanya Prof Dato mencapai kejayaan yang besar. Kali ini, pengiraan 6 November 2010 menyamai 6 Febuari 2010, iaitu banyak angka 6 (serta angka 5 yang boleh menjadi angka 6 juga disebelahnya) dan 6 di tengah mata angin serta 6 status kewangan - memang duit je! Jadi sekali lagi pihak saya akan menganjurkan majlis waktu berdoa kekayaan Jutawan Segera pada;
6 November 2010 - Sabtu
Tempat: Taman Tasik Shah Alam.
Masa: 4.00 petang - 6.00 petang.
Jika berminat, sila email ke qmas304@streamyx.com. Yuran RM50.
.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------.
JADUAL WORKSYOP SETIAP SABTU DI SEKSYEN 7, SHAH ALAM:
Teruskan pengajian bersama kami di sini. Juga kesempatan untuk kita bertemu berbincang ilmu di satu sesi yang khusus. Jika anda terlepas mana-mana worksyop atau baru mahu masuk worksyop boleh saja terus menyertainya kerana setiap worksyop adalah tahap asas. Anda boleh terus walk-in sahaja tetapi elok juga daftar awal: Dr Suraya: 0123185523 setiap hari Khamis/Jumaat iaitu 1-2 hari sebelum worksyop. Walau bagaimanapun, jadual boleh berubah, jadi sila sentiasa update dengan merujuk blog ini atau Dr Suraya. Yuran worksyop adalah RM50 sahaja setiap kali worksyop, melainkan jika terdapat worksyop, seminar atau kursus khas yang berlainan harga yuran.
.
16 Oktober - Graf Hayat Bahagian 3: Spesifikasi 12 Zon - Wealth, Spouse, Profession dan seumpamanya.
.
17 Oktober - Ahad - Kursus Pola 38 di Johor Bahru.
.
23 Oktober - belum confirm.
.
30 Oktober - worksyop istimewa - Teknik Memilih Kerjaya & Bisnes Pilihan (2 Petang - 6 petang) - pola pernomboran dan graf hayat di dalam memilih kerjaya atau bisnes yang sesuai dengan anda/ pasangan/ ahli keluarga.
.
31 Oktober - Ahad - Seminar Khas Teknik Kesihatan & Aura Dipertingkatkan (RM300) sila lihat flyer di bawah.
.
6 November - Tiada kelas tetapi diganti dengan Majlis Bacaan Doa Kekayaan - Shah Alam.
.
13 November - tiada kelas (diganti kursus Intensif Asas Tahap 1 Kuantan).
.
20 November - tiada kelas.
.
27 November - Worksyop Khas - Teknik Pola 336 Potensi Pelaburan: Pengenalan. Untuk makluman, pada tahun lepas, saya berpola 336 dan dikesempatan itu saya masuk Bursa Saham dan mendapat cek RM75,269.93, kemudian RM83,778.29 dan seterusnya RM98,981.82 (3 kali untung meningkat secara berturut-turut! Berkat teknik pernomboran dinamik) dari Bursa Saham. Di worksyop ini, saya akan berkongsi teknik-teknik secara metafizik pernomboran dinamik yang anda boleh gunakan di dalam apa jua pelaburan termasuk Bursa Saham, Forex, Unit Trust, hartanah dan sebagainya. Teknik pengiraan mudah. Kan tahun 2011 tahun pelaburan, maka ambillah peluang ini untuk pelajarinya sebelum masuk tahun 2011. .
.
28 November - Ahad - Seminar Khas Penemuan Terbaru (RM100) 9 pagi - 5 petang. Dijemput semua peserta lama dan baru untuk mendapatkan pelbagai teknik-teknik terbaru dan tambahan (update) di dalam metafizik pernomboran dinamik.
.
4 Disember - tiada kelas.
.
11 Disember - tiada kelas (kemungkinan berada di Dungun atau JB).
.
18 Disember - belum confirm
.
25 Disember - tiada kelas.
.
1 Januari 2011 - Seminar Khas di Johor Bharu - Kursus Lengkap Istimewa 2 hari 1 malam termasuk penginapan - RM3960. Daftar awal sebelum Disember 15 dapatkan diskaun RM2990 - graf hayat lengkap, teknik 966 bisnes, teknik 336 pelaburan, teknik 729 juara jualan + strategi melangkah tahun baru 2011.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
SEMINAR 31 OKTOBER SHAH ALAM: TEKNIK POLA KESIHATAN
Dengan kerjasama Aurada Resources
.
klik gambar.
.
untuk dapatkan flyer ini, sila emailkan ke qmas304@streamyx.com
.
.
Jadual seminar percuma 31 Oktober:
.
9 pagi - 10.30 pagi: Seminar percuma (tanpa bayaran; semua dialu-alukan tetapi tempat terhad sila daftar segera dengan Puan Zuhaida 016-2063496): Tajuk - Aplikasi menggunakan kaedah pernomboran di dalam kesihatan dan aura.
.
11 pagi - 5 petang: Seminar berbayar (RM300). Kepada yang mahu teruskan berseminar pada hari itu, teruskan bersama kami dari 11 pagi itu hingga ke 5 petang untuk belajar teknik pengiraan petak potensi & petak kesihatan, juga kenalpasti pasaran jualan, arah kejayaan, hari untung serta mengira pola kesihatan dan menggunakan pernomboran untuk menggunakan aura/teknik chakra lebih berkesan untuk kesihatan. Juga termasuk program cara menggunakan produk Auralife dengan berkesan serta pelan pemasaran. Belajar Metafizik Pernomboran Dinamik 3 dalam 1 = Ilmu + Sihat + Pendapatan
.
------------------------------------------------------------------------------------------------
.

SEMINAR PERNOMBORAN DINAMIK TAHAP 1: KUANTAN 13 NOVEMBER 2010.
.
klik gambar
.
untuk dapatkan flyer ini, sila email ke qmas304@streamyx.com

atau hubungi Encik NazriKadir 012 964 6799
















.
.
.
.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Webinar Percuma Secara On-line pada setiap SELASA, 9pm bersama Master Eddy Rosyadie, semua dijemput hadir, kita bertemu secara on-line di depan komputer anda di rumah anda sendiri atau di mana-mana tempat yang ada WIFI:
Daftar di http://www.urdworld.org/modules/events/event.php?eid=12

.
-----------------------------------------------------------------------------------------------

Energy Booster: Dapatkan dari Admin URD di talian 016 524 7936 - dapat produk, dapat ilmu dan dapat peluang pendapatan!




.
.
.




-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------WORKSYOP DI SHAH ALAM SETIAP SABTU: Seperti biasa setiap Sabtu 2 ptg - 4 ptg (RM50).

Daftar: Dr. Suraya
012 318 5523.

Tempat: Brilliant Sixtyninerz Training Center, No 10a, Jalan AK7/AK, Pusat Perniagaan Bukit Raja, Seksyen 7, Shah Alam - Kawasan Perindustrian Bukit Raja Selatan. Berdepan Pharmaniaga Seksyen 7, Shah Alam dan kilang CFIW. Bersebelahan kedai Dr. Eyes. Berdekatan kawasan ICT Shah Alam.




.
.
.
.
.
.
------------------------------------------------------------------------------------------------- Berminat untuk mendapatkan nota percuma tentang cara pengiraan petak tarikh lahir dan previu keterangan tentang pola nombor kewangan? sila email ke qmas304@streamyx.com.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tempahan Laporan Graf Hayat: berminat untuk dapatkan graf hayat anda atau rakan atau ahli keluarga dan laporannya setebal lebih kurang 9 mukasurat yang dihantar kepada anda bercetak secara pos dalam bentuk binding (keterangan graf hayat sahaja dan tiada penjelasan pola nombor atau konsultansi dibuat berasingan), sila hubungi Puan Zuhaida 016 2063496 atau email: zuha80@yahoo.com. Sila berikan maklumat nama, jantina, tarikh lahir, jam lahir, negeri kelahiran serta alamat dan poskod serta nombor telefon. Cara bayaran bank-in akan diberitahu. Harga RM70 untuk setiap individu.
.
Jika memerlukan laporan graf hayat beserta pola-pola nombor DAN sesi konsultansi 1 jam, boleh hubungi Encik Zaini Ahmad (019 267 6727 atau email:
zainifruta@gmail.com. Harga RM150 untuk setiap perkhidmatan tersebut.

.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
Samazon Energy Booster:
.
Tempah sekarang di Admin URD di telefon 016 216 3796.


Testimoni: cikgu, selepas sy memakai pendant 769, mmg banyak perubahan. saya betul-betul bersyukur dapat dipertemukan dgn cikgu dan hadir ke kursus tempoh hari (8 & 9 mei,JB)... terutama mengenai kedai saya, orang semakin ramai cikgu. saya betul-betul gembira. angka 7 networking tu mmg betul-betul ada "power"... dulu sebelum pakai pendant, setiap hari bangun pagi saya akan sakit kaki (sebab byk berjalan amik dan hantar pesanan/makanan di kedai). tapi selepas pakai pendant, alhamdulillah. sakit kaki dah tak ada. n betul-betul saya terkejut. saya tak pernah pi urut atau apa-apa. cuma lepas pakai pendant ni betul-betul saya terasa perubahannya.
.
.
.
.
.
.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
Salam Perjuangan dan Kejayaan Berkekalan Sepanjang Hayat Sepanjang Masa,
Cikgu Eddyrosyadi (A-D)
Rakan Konsultan Halatuju Hidup dan Perniagaan Anda!
posted by eddy Rosyadie Mohd Samsury @ 11:13 AM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

About Me


EDDY ROSYADIE MOHD SAMSURY

(Perancang pengurusan Hala
Tuju Hidup)
Penulis Kolumunis `Mingguan Wanita `Penulis buku `CJP`
Email:
qmas304@streamyx.com

http://eddyrosyadi.weebly.com

Previous Post
Archives
ADMIN BLOG EDDY


ARY
Phone :012 902 6972
my facebook

محمد أشعري عبد الرزاق

Reka Lencana Anda
CONSULTANT 

Zaini ahmad 
     019-2676727
Azli Shah            012-3127296
Nor Azlina            019-3869011
Dr Aniza              019-2438151
 

FORUM CHAT

Template by

image link to web design website

Provided by website design company .

 

widgeo.net

Site Meter
Blogger Templates