waktu malaysia
 
galeri gambar
 
tempahan online


TEMPAHAN ONLINE

iklan

 





 

jadual  kursus/Seminar
BULAN KURSUS/SEMINAR
Kursus
 
dipejabat
Meru, Klang

sesi Consultant
No 69, Tgkt 2, Jalan Besar, Pekan Meru
(Atas Bank BSN depan RHB Bank)
iklan tajaan

 

 

 




 

Saturday, November 6, 2010
Inilah Masanya Untuk Berjaya!
Assalamualaikum & Selamat Sejahtera, Salam 1 Malaysia,
SELAMAT MENGERJAKAN IBADAH HAJI DAN SAMBUTAN AIDILADHA
daripada Cikgu/ Master EDDYROSYADI (A-D)
Pengasas Kaedah Strategi Potensi dan Prestasi Dinamik Pernomboran
Tarikh lahir, Jam lahir, nama, nombor handphone, no plet kereta, no kad pengenalan, nombor akaun bank dan segala jenis pernomboran.
Penulis buku "Cinta, Jodoh & Perkahwinan", "Juara Pentas", "Kuasailah Diri Anda". Kolumnis Mingguan Wanita.
Pencipta kaedah Graf Prestasi Bulanan, Mingguan, Harian & Jam, kaedah teknik kasih dua hala & petak pendua dan pentiga serta petak pembayang, kaedah Kiraan Nama, No handphone, No Kad Pengenalan, No Plet Kenderaan, Tafsiran Tambahan Graf Hayat, Kaedah CheckMate! Graf Hayat + Pernomboran, Teknik No Siri Duit 6, Teknik Pola 38.
.
ENVISION: "to imagine or expect something in the future, especially something good"
.
-------------------------------------------------------------------------------------------------.
HASIL BERDOA 6 NOV 2010: Saya baru pulang dari satu pertemuan dengan sebuah organisasi yang katanya memiliki 10,000 orang kakitangan yang mana bercadang nak buat latihan dengan kaedah saya. Kalau saya ambil RM100 seorang maka RM100 x 10,000 orang = RM 1 juta. Baru je 5 hari berdoa, peluang luas terbentang. Ini pun rezeki tak disangka tiba-tiba datang ! Itu belum lagi termasuk cadangan mereka untuk tour satu negeri ada 2 juta orang! Kalau caj RM1 pun dah jadi RM2 juta. Jadi, memang betul ikhtiar kita berdoa untuk jadi jutawan segera tempohari.Walaupun saya bukannya dapat duit itu lagi, tapi sekurangnya, dengan ikhtiar doa, pintu rezeki terbuka sangat luas. Nak tak nak buat je lepas ini.
.
Pada 15hb November (Isnin) bakal ada satu lagi waktu berdoa jutawan segera yang lebih hebat lebih power (yang 6 hb itu power juga tapi yang 15 hb ini bapak power). Kali ini, seperti biasa, kita akan berdoa bersama tetamu jemputan YBhg Dato' Dr Roslizam. Tapi kali ini kita akan buat di Mutiara Damansara, namun waktunya sekitar tengah malam. Jika anda berminat untuk duduk sembang semeja makan bersama dengan YBhg Dato untuk dapatkan tips kekayaan dan seterusnya berdoa bersama-sama, sila SMS ke 016 624 9666. Yuran RM100 seorang (ini majlis power jadi yurannya special sikit) kalau datang suami isteri/ anak beranak 2 orang maka RM150 sahaja, kita tak ambil ramai orang, lagipun mungkin ada yang kepenatan tak dapat datang untuk berdoa sekitar tengah malam, tapi kalau betul-betul serius nak kaya jutawan, banjir di Perlis pun atau Gunung Merapi pun sanggup diredahi!
.
Aturcara:
10 malam - berkumpul di Tol Kota Damansara dan berkonvoi ke tempat perjumpaan.
10.15 malam - makan & perkongsian ilmu daripada YBhg Dato' Dr Roslizam
Selepas itu majlis berdoa.
Bersurai sekitar 1 pagi.
.
Bayaran bank in ke Maybank 512464228716 (eddy rosyadie). Selepas bank in, sila beritahu dan bawa slip ke sana nanti. Mohon maaf kami tak terima walk-in/ bayaran walk-in nanti boleh jadi kecoh kelam kabut semasa mula majlis.
.
------------------------------------------------------------------------------------------------- .
TARIKH KURSUS RM90 INTRO METAFIZIK
.
Bermula Disember ini, http://www.metafizik2u.com/ akan dilancarkan dan menggunakan konsep pakej MTF iaitu "while you learn you earn, while you earn you learn", anda boleh hadir ke semua 16+ jenis kursus kami dan mendapat pendapatan apabila mengajak rakan datang sekali. Sesuai dengan tahun depan adalah tahun kekayaan daripada pendidikan (246), maka mari kita sama-sama tambah ilmu dan tambah pendapatan. Pakej MTF adalah satu cara kami untuk membantu masyarakat kaya pada tahun 2011 - kaya ilmu, kaya duit. Bangsa yang lebih tebal ilmu dan pada masa yang sama tebal juga dompetnya.
.
Insyallah iklan saya akan keluar di Harian Metro tidak lama lagi.
.

Jadual kursus pakej MTF Intro RM90 setiap kelas.
Kelas pengenalan tentang kaedah pernomboran metafizik dinamik merangkumi 9 aspek kajian seperti potensi, arah, graf hayat dan seumpamanya. Ini adalah kursus pengenalan dan perlu dihadiri sebelum anda/ rakan hadiri seminar yang lain supaya anda faham bagaimana menggunakan kaedah ini dengan baik.
.
.
.
.
.

Selain pakej MTF Intro, ada 4 lagi pakej MTF - standard, executive, classic dan premium. Bawa 10 orang rakan dan anda akan diberikan insentif atas usaha anda membantu kami dalam mencari rakan anda. Insentif ini sebagai tanda terima kasih kami atas usaha anda serta bayar balik kos telefon, SMS, belanja teh tarik dan seumpamanya dalam mencari ramai kawan untuk datang bersama ke seminar.
.
Untuk mendapatkan borang serta maklumat lanjut, sila email ke qmas304@streamyx.com
.
.
.
.
Bukankah ini doa anda untuk jadi kaya tahun 2011? Inilah peluangnya.
.
.
.
.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
.
KURSUS UNVEIL THE BILLIONAIRE YBHG DATO DR ROSLIZAM 5 Disember 2010 Taman Tasik Shah Alam: Kepada 10 individu yang mendaftar awal akan mendapat sebuah buku percuma "Berfikir Gaya Trump". Daftar segera: Puan Zuhaida 016 206 3496. Peserta lain akan diberi diskaun pembelian buku tersebut. Penulis buku tersebut, Encik NazriKadir dijangka bakal hadir ke sesi kursus tersebut untuk promosi buku beliau.
.
------------------------------------------------------------------------------------------------- .
DOA KEKAYAAN JUTAWAN PADA 24 NOVEMBER 2010: 11.30 pagi - 1.30 petang. Bolehlah anda gunakan maklumat ini untuk membuat majlis berdoa bersama keluarga anda/ organisasi anda atau secara sendirian. Juga, untuk sesiapa yang mahu mendaftar atau membuka syarikat, pastikan anda mendaftar pada hari dan waktu ini. Pastikan juga nama syarikat anda yang baik - dapatkan nasihat dengan menghantar nama cadangan ke qmas304@streamyx.com. Untuk strategi bisnes lebih jelas dan mendalam, elok tempah sesi konsultansi dengan saya juga nanti. Terdapat juga waktu berdoa kekayaan jutawan pada 15 November 2010 nanti namun dikhaskan untuk majlis/ individu tertentu.
.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
.
KISAH PENGAJARAN DARIPADA KEHIDUPAN: Tan Sri P. Ramlee.
Baru-baru ini ASTRO menyiarkan filem-filem Tan Sri P Ramlee, memang seronok sepanjang zaman dan anak-anak saya juga menyukainya. Namun, apabila menonton biografi Tan Sri, rupanya ada kisah sedih di akhir hayat beliau, baru saya tahu dan begitu sedih sekali beliau berada dalam zaman kejatuhan.
.
Daripada metafizik kaedah pernomboran, beliau mendapat populariti yang sangat baik ketika di Singapura - lihatlah arah beliau tenggara adalah 6 rezeki! Tetapi apabila beliau balik ke Kuala Lumpur, bermulalah zaman kejatuhan - lihatlah arah beliau dari Singapura ke Kuala Lumpur adalah 5 halangan! Beliau hidup di KL dalam keadaan kewangan yang kurang baik - lihat tiada angka 6 dalam tarikh lahir beliau.
.













.
.
.













.
.
.
Inilah dinamakan pembelajaran daripada pengalaman orang. Jika anda perlu tingkatkan kualiti hidup dan perniagaan anda, maka anda perlu berubah dengan cara yang baik. Oleh sebab itulah anda PERLU mempelajari kaedah pernomboran metafizik daripada tarikh dan jam lahir anda. Anda boleh dapatkan di seminar saya atau worksyop Sabtu atau dalam sesi konsultansi peribadi 2 jam (email ke qmas304@streamyx.com). Saya akan tunjukkan kepada anda arah yang sesuai, strategi yang sesuai, pasaran yang sesuai dan semuanya dengan lebih mendalam supaya anda boleh berubah. Janganlah paksa diri anda berada dalam kesusahan lagi.. paksalah diri anda untuk berubah. Tambahkan pengetahuan. Di samping anda belajar kaedah minda dan sebagainya, belajarlah juga kaedah metafizik ini sebagai panduan untuk strategi kejayaan hidup anda! Jangan biarkan hidup anda dibelenggu ketandusan potensi!
.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.

Worksyop 13 November di Puchong di tangguhkan, mohon maaf ada urusan penting. Jumpa anda pada 20 November di pejabat saya, No 69 tgkt 2, atas bank BSN Pekan Meru, Klang (lihat peta di bawah) jam 2 ptg - 4 ptg (RM50) untuk tajuk "Cara Atasi Halangan Hidup", mempelajari bagaimana untuk atasi Kitaran tahun 5, 7, 8 serta Vacuum Star, Blocking Star, Graf Gaung dan sebagainya. Ini adalah worksyop istimewa menggabungkan pernomboran dan graf hayat! Sila bawa graf hayat anda, pasangan atau ahli keluarga/ rakan kongsi malah maklumat sijil SSM syarikat anda, atau datang sahaja walk in bawa maklumat jam lahir nanti kami cetak yang baru. Jika anda perlukan sesi konsultansi peribadi juga boleh di sana (boleh tempah masa 30 minit / 1 jam / 2 jam: antara 5.00 petang - 7.00 petang di qmas304@streamyx.com.)
.
Juga, program untuk anak-anak iaitu FUTURE RICH TEENAGERS bersama saya dan YBhg Dato Dr Roslizam pada 21 November di Taman Tasik Shah Alam. 9 pagi - 5 petang. Yuran RM250. Daftar Puan Zuhaida 016 206 3496.
.
------------------------------------------------------------------------------------------------- .
Majlis Berdoa Kekayaan Jutawan Segera 6 November 2010.

Foto YBhg Dato’ Dr. Roslizam memberi ucapan serta menceritakan sejarah kehidupan beliau yang dulunya miskin tegar tetapi telah berubah setelah mendapat kelulusan yang baik di dalam matapelajaran matematik. Ilmu adalah kunci kejayaan.

.
.

.
.

.


Foto Cikgu A-D menyampaikan cenderahati kepada YBhg Dato’ Dr. Roslizam berupa senaskah buku kecil "Majmu Syarif Kamil" yang mengandungi himpunan doa-doa amalan berwarna emas. Dapatkan buku tersebut di kedai buku agama atau di kedai buku Popular.
.
Majlis berjalan dengan baik namun oleh kerana ianya pertama kali dilakukan di Taman Tasik Shah Alam, berlaku sedikit kesulitan seperti kehabisan makanan dan nota serta beratur panjang semasa pendaftaran. Walaupun pendaftaran adalah 40 orang tetapi ditempah extra untuk 60 orang namun masih berlaku kekurangan disebabkan kehadiran ramai yang walk-in, sambutan diluar jangkaan. Suasana di situ sangat baik untuk majlis berdoa yang akan datang dan akan diperbaiki perkhidmatan dari segi tempahan makanan dan nota yang lebih banyak. Terima kasih kerana sudi hadir dan mohon maaf atas segala kesulitan. Sila hantarkan maklumbalas anda ke qmas304@streamyx.com.


.
Antara maklumbalas positif;
.
"Terima kasih di atas majlis berdoa yg cikgu adakan td. Saya mmg terasa angin yang bertiup agak aneh semasa berdoa bersama td."
.
"Salam, terima kasih di atas doa en eddy smlm. Sy dpt merasakan satu energy baru yg mengalir dlm tubuh saya".
.
Juga satu maklumbalas diterima daripada seorang wanita di Batu Pahat yang mengadakan sesi berdoa bersama suami dan keluarga beliau di Tg Buai, Kota Tinggi. Tepat jam 5.30 petang itu, hujan lebat turun sehinggakan suami beliau bergegas keluar mandi air hujan! Itu baru power berdoa, lain kali kita terjun ke dalam tasik pula!
.

Foto bersama Sdra Nor Edie Batu Pahat, usahawan Aliran Engineering dan Avail, bersama rakan-rakan beliau., adalah salah seorang pelajar kaedah saya. Walaupun Nor Edie dalam graf gaung tapi boleh berjaya melaluinya, dengan ilmu, doa, usaha, tekun dan tabah. Dapatkan majalah Nur keluaran Disember depan untuk membaca profil beliau.



.
.
Di dalam majlis tersebut, ramai yang bergaya mengambil gambar kenangan memegang not USD1 juta daripada Bank Dunia serta handphone Vertu bernilai RM178,000. Rupa-rupanya ada sebab kenapa YBhg Dato menyimpan bukan 1 tetapi 3 buah Vertu! Adalah untuk pelaburan juga, katanya Vertu Limited Edition Ferrari dahulunya berharga lebih kurang USD40 ribu tetapi pernah ada orang membelinya semula pada harga USD1 juta. Pada kita, membazir membeli handphone mahal tetapi jika kita tahu maksud sebenarnya perbelanjaan maka kita akan hargainya dengan baik.

Kerana itulah kami menjemput semua untuk hadir ke Seminar Unveil The Billionaire oleh YBhg Dato Dr. Roslizam. Seminar ini perihal kewangan tetapi bukan bercakap perihal terma-terma kewangan tetapi cara untuk meningkatkan kewangan secara praktikal. Tahukah anda kenapa Dato terkejut melihat dompet seorang bilionair yang sudah hampir reput tapi masih lagi digunakan? Apa yang dipesan oleh bilionair itu ada petuanya!.

.
Dato juga ada menceritakan kenapa sebabnya kedai-kedai Cina dan peniaga Melayu menyimpan wang jualan dalam tin atau baldi kecil – ada sebab logik dan menarik! Padanlah ada petua yang kita tidak tahu tentang kekayaan. Maka, hadirlah ke seminar beliau yang banyak tips daripada orang yang benar-benar dalam kekayaan! Bukan sekadar penceramah kekayaan, tetapi yang betul kaya, yang penting kaya tips kekayaan dan selok belok petua yang tiada dalam buku di pasaran! Untuk anda juga jadi kaya.
.
Seminar Unveil The Billionaire
5 Disember 2010, Ahad
9 pagi – 5 petang
Bilik VIP, Medan Antan Batura, Taman Tasik Shah Alam.
Yuran: RM380 seorang (jika datang bersama pasangan – RM350 untuk harga kedua).
Sila daftar dan buat bayaran penuh sebelum 2 Disember kepada Puan Zuhaida 016 206 3496.

.
Mohon kerjasama untuk bayar awal dan tidak bayar walk-in kerana kami tidak mahu anda mengalami kesulitan ketika pendaftaran nanti yang mungkin timbul kerana tempat terhad.

.
Pendaftaran awal mendapat sekeping CD mengandungi pelbagai ebook tulisan motivator kekayaan seperti David Bach, T Harv Eker, Napoleon Hill dan sebagainya. Juga hadiah misteri untuk anda.
.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
PETUNJUK DEPAN MATA DISEKELILING ANDA: menggunakan kaedah pernomboran adalah untuk menzahirkan potensi anda secara visual. Banyak jawapan dan petunjuk ada depan mata kita tapi kita tak perasan, maka menggunakan pernomboran untuk melihatnya secara jelas, maka dapatlah kita mendapatkan maksud sesuatu peristiwa itu. Baru-baru ini seorang client mendapatkan perkhidmatan konsultansi dan daripada pemeriksaan dan perbincangan, beliau ada potensi pola 459 Kesihatan dan 573 Orang Kenamaan. Pada mulanya beliau nampak ragu-ragu bagaimana potensi itu boleh digunakan. Dua hari selepas konsultansi, inilah jawapannya;
.
"Salam En Eddy, kalau boleh memang tak nak sms u sekarang. But, excited nak inform u, i balik kampung n seorang datin datang rumah mak. Saya ambil peluang berkenalan je la. Now, saya dah contact satu tempat untuk latihan health dan usahawan".
.
Apabila anda mengetahui potensi anda, maka anda akan membuka mata mencari peluang potensi anda itu dan barulah anda boleh bergerak maju ke hadapan mencipta kejayaan. Client saya itu mempunyai pola 8887 di petak pembayang dan pola 573 banyak di petak dan di dalam namanya - menunjukkan keturunan beliau seseorang pemimpin yang terkenal - setelah beliau bertanya ibunya barulah beliau tahu bahawa beliau ada pertalian darah dengan ramai orang-orang kenamaan.
.

BANYAK JAWAPAN UNTUK POTENSI HIDUP ANDA ADA PADA IBU BAPA ANDA! Tanyalah ibu bapa anda bagaimana perjalanan hidup mereka setiap usia mereka - koreklah rahsia hidup berjaya gagal mereka. Ada di antara pengalaman mereka bakal anda laluinya semula diulang yang mana ada di antaranya tepat pada usia yang sama kejadian yang sama. Jadi, kalau dah tahu awal kan senang buat strategi! Inilah keindahan menggunakan kaedah pernomboran yang betul berbeza dengan kaedah tarikh lahir yang lain.
.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
.
WORKSYOP SABTU: Pihak kami mendapat maklumbalas tentang cadangan untuk mengadakan worksyop di Puchong mulai 13 November. Ada permintaan meminta kami mengadakan worksyop di Shah Alam seperti biasa, maka kami bercadang untuk menyewa satu tempat di Taman Tasik Shah Alam. Buat masa ini, worksyop Sabtu akan dibuat di pejabat saya di Meru.

13 November - Ditangguhkan.

20 November - Meru, Klang.

27 November - Meru, Klang

4 Disember - Puchong.

18 Disember - Meru.
.
Peta ke pejabat saya di Meru, Klang. Paling mudah ikut NKVE menghala ke Pelabuhan Klang/Shah Alam tetapi keluar di susur Setia Alam dan anda akan sampai di Tesco Setia Alam, Giant, Mc Donald dan Stesen Klang Sentral. Lalu depan Mc Donald terus ke depan hingga nampak Petronas dan kemudian RHB Bank. Berdepannya ada BSN dan saya berada di tingkat dua atas bank BSN! Pejabat saya bernombor 69, Tgkt 2, Atas BSN Pekan Meru.
.
Double click imej untuk besarkan imej.






.
.
.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
.
KURSUS AKAN DATANG:
.
FUTURE RICH TEENAGERS - 21 November 2010
Kursus Julung Kali Pertama Di Dunia – jadilah batch yang pertama!
.
Tahukah anda Mark Zukerberg, pengasas bersama Facebook bernilai USD700 juta pada umur 23 tahun? Anda tak kaya selama ini tapi mahukah anak anda kaya? Serlahkan potensi mereka lebih awal seperti Virtuous Star. Penyanyi Justin Bieber menjadi jutawan pada umur 16 tahun kerana potensi Virtuous Star telah terserlah! Berilah peluang untuk anak anda mencipta kejayaan dan kekayaan, tentunya berikan mereka peluang untuk menggembirakan anda dengan bakal kekayaan mereka itu!
.

Program sempena cuti sekolah untuk anak-anak berumur 13 - 21 tahun.
.
Tarikh : Ahad, 21 November 2010
Masa : 9 pagi – 5 petang
Tempat : Taman Tasik Shah Alam
Yuran : RM250 seorang termasuk makan, sijil dan t-shirt.
.
Aturcara:
Pagi - Kenali Potensi dan Halatuju Diri Secara Pernomboran Metafizik
Untuk membentuk strategi dan halatuju sesuai kepada remaja supaya dapat digilap dari awal dan memberikan idea untuk mencipta kekayaan daripada potensi mereka. Contohnya, jika mereka ada pola 729 maka sesuai memulakan program rangkaian sosial seperti facebook dan kaya seperti Mark Zukerberg juga!
Oleh cikgu Eddy Rosyadi, pengasas kaedah pernomboran dinamik
Pencetus jutawan Prof Dato Dr Ibrahim, Dr Azizan dan ramai usahawan berjaya.
.
Petang - Membongkar Rahsia dan Teknik Billionair
Memberi bimbingandan tips bagaimana untuk mencipta kekayaan yang berganda menggunakan kaedah mudah.
Oleh Dato’ Dr. Roslizam, PhD Finance, Usahawan dan Penasihat Kewangan.
.
Daftar dan bayaran sebelum 18 November untuk dapatkan hadiah misteri.
.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
UNVEIL THE BILLIONAIRE (ASAS) - 5 Disember 2010
.
Bersama Dato’ Dr. Roslizam, usahawan dan penasihat kewangan membongkar rahsia dan tips meningkatkan keupayaan menjadi seorang jutawan dari kosong “from zero to hero”. Beliau mempunyai pengalaman yang luas dalam bidang kewangan dalam dan luar negara.
.
Tarikh : Ahad, 5 Disember 2010
Masa : 9 pagi – 5 petang.
Tempat : Taman Tasik Shah Alam
Yuran : RM380 seorang
.
Daftar dan bayaran sebelum 29 November untuk dapatkan hadiah misteri seperti diskaun dan lain-lain.
.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
TEKNIK POLA 38 KUASA POSITIF - 11 Disember 2010
.
Bersama cikgu Eddy Rosyadi, pengasas kaedah pernomboran dinamik akan membimbing anda untuk menggunakan teknik pola 38 untuk mencipta tenaga dalaman yang tinggi dan menghasilkan sebentuk keupayaan luar biasa seperti gerak hati dan sebagainya untuk digunakan di dalam perniagaan, kerjaya mahupun keluarga. Tahukah anda Donald Trump ada pola 38 dan “menggunakan” salah satu teknik pola 38, katanya, “One is to listen to your gut, no matter how good something sounds on paper”. Mahukah anda berjaya dan kaya menggunakan teknik mudah pola 38?
.
Tarikh : Ahad, 11 Disember 2010
(hari pola 38 dengan kekuatan sempena Hari Keputeraan Sultan Selangor)
Masa : 9 pagi – 5 petang.
Tempat : Taman Tasik Shah Alam
Yuran : RM380 seorang
.
Daftar dan pembayaran sebelum 2 Disember untuk dapatkan hadiah misteri seperti diskaun dan lain-lain.
.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
BENGKEL SABTU 2ptg - 4 ptg / SEMINAR AHAD
.

13 Nov Puchong - ditangguhkan.
.
20 Nov Meru, Klang (RM50) - Cara Atasi Halangan Hidup
(Kitaran 7, Vacuum, Blocking dll).

.
27 Nov Meru, Klang(RM50) - Teknik Pola 336 Pelaburan

.
28 Nov Meru, Klang Teknik Graf Prestasi Bulanan, Harian & Jam utk Pelaburan, Sales & Forex
RM200 termasuk 2 software
.
4 Dis Puchong (RM50) - Cara Ambil Peluang Hidup
(Kitaran 6, Awarding, Virtuous, dll) RM50

.
18 Dis Meru, Klang (RM50) - Teknik Strategi Tahun 2011

.
19 Dis Meru, Klang (RM100) - Teknik Tentukan Keserasian Pasangan
(Jodoh & Perkahwinan)
.
Daftar Worksyop / Seminar: Puan Zuhaida - 016 206 3496
.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
1 & 2 Jan Mersing (resort) Seminar 5 dalam 1
(336, 729, 696, Graf Hayat, Strategi 2011) RM3990.Daftar sblm 15 Dis: RM2990 Daftar: Lynjb 019 755 6102
.
------------------------------------------------------------------------------------------------- .
SETIAP NOMBOR ITU HIDUP DINAMIK - bertukar pengalaman setiap tahun: Kajian saya mendapati angka-angka "berubah" setiap tahun dan pemiliknya melalui pengalaman berbeza setiap tahun.
.
Jiran saya rumah bernombor 8 baru saja ditawarkan untuk mengerjakan haji. Pengiraan petak 8 + 2010 menjadikan 83 - 156 yang mana 156 bermaksud bergerak di luar daerah.
.
Rumah saya pula bernombor 6 yang mana pengiraan petak 6 + 2010 menjadikan 639 - 369 serta 393. Pola 393 bermaksud bergerak. Walaupun bukan berpindah rumah, tetapi isteri saya berpindah-pindah jabatan manakala saya pula ada berpindah-pindah tempat termasuk berpindah tempat worksyop. Tahun depan pula 6 + 2011 menjadikan 64 kitaran 1 dengan 537 dibawahnya. Pola 64 merujuk kepada pembelian kepada pendidikan - mungkin merujuk kepada perbelanjaan saya untuk anak saya yang bakal menduduki SPM tahun depan, manakala pola 537 pula berkaitan orang kenamaan (ada orang kenamaan nak datang rumah saya? atau ada sesiapa daripada isi rumah saya yang jadi orang kenamaan? Nantikan jawapannya tahun depan).
.
Seorang rakan baru saja kehilangan kerja. Plet kereta beliau adalah 7661. Daripada pengiraan petak 76 + 2010 menjadikan 43 iaitu 7 yang mana merujuk kepada kitaran 7 iaitu kehilangan.
.

------------------------------------------------------------------------------------------------- .

Double clik imej untuk besarkan imej. Jadual terbaru kursus siri 005 .















.
.
.
------------------------------------------------------------------------------------------------- .
Buku KENALI POTENSI DIRI:
Ahli Kelab Metafizik diberikan tawaran istimewa untuk mengedar menjual buku ini - minima tempahan buku adalah 15 buah buku sahaja berbanding Bukan Ahli Metafizik yang perlu tempah minima 25 buah buku.
.
Dapatkan buku ini dengan menghubungi Puan Zuhaida 016 206 3496 atau zuha80@yahoo.com. Harga senaskah RM40 (tambah RM5 untuk penghantaran pos).










.
.
-------------------------------------------------------------------------------------------------.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------.
WORKSYOP SABTU (2 petang - 4 petang):

.
Pengajian: Hadirlah secara berterusan untuk mendapat pengetahuan mendalam. Yuran RM50 sahaja. Kami juga ada tawarkan kelas kumpulan kecil berasingan jika anda mahu belajar asas jika anda baru mahu belajar kaedah ini.
.
Konsultansi: Anda boleh tempah sesi konsultansi (RM50 untuk 30 minit dari jam 5 petang - 7 petang).
.
Daftar: Anda boleh terus walk-in tetapi elok juga daftar awal dengan Puan Zuhaida: 016 2063496 setiap hari Khamis/Jumaat iaitu 1-2 hari sebelum worksyop.
.
Walau bagaimanapun, jadual boleh berubah, jadi sila sentiasa update dengan merujuk blog ini. Yuran worksyop adalah RM50 sahaja setiap kali worksyop, melainkan jika terdapat worksyop, seminar atau kursus khas yang berlainan harga yuran.
.
13 November: Ditangguhkan.
.
20 November: Teknik Graf Hayat+Pernomboran (RM50) - cara menghadapi dan melalui halangan hidup secara metafizik. Kenali dan pelajarilah teknik serta mendapatkan penyelesaian untuk masalah dan halangan hidup seperti Kitaran 7, Graf Gaung, Vacuum Star, Blocking Star dan seumpamanya. Bersedia awal, pencegahan lebih baik. Ketahui teknik untuk terus hidup kaya bergaya bahagia walaupun anda dalam tempoh kesusahan!
.
27 November - Worksyop Khas (RM50) - Teknik Pola 336 Potensi Pelaburan: Pengenalan. Untuk makluman, pada tahun lepas, saya berpola 336 dan dikesempatan itu saya masuk Bursa Saham dan mendapat cek RM75,269.93, kemudian RM83,778.29 dan seterusnya RM98,981.82 (3 kali untung meningkat secara berturut-turut! Berkat teknik pernomboran dinamik) dari Bursa Saham. Di worksyop ini, saya akan berkongsi teknik-teknik secara metafizik pernomboran dinamik yang anda boleh gunakan di dalam apa jua pelaburan termasuk Bursa Saham, Forex, Unit Trust, hartanah dan sebagainya. Teknik pengiraan mudah. Kan tahun 2011 tahun pelaburan, maka ambillah peluang ini untuk pelajarinya sebelum masuk tahun 2011.
.
1 Januari 2011 - Seminar Khas di Johor Bharu - Kursus Lengkap Istimewa 2 hari 1 malam termasuk penginapan - RM3960. Daftar awal sebelum Disember 15 dapatkan diskaun RM2990 - graf hayat lengkap, teknik 966 bisnes, teknik 336 pelaburan, teknik 729 juara jualan + strategi melangkah tahun baru 2011.
.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
Webinar Percuma Secara On-line pada setiap SELASA, 9pm bersama Master Eddy Rosyadie, semua dijemput hadir, kita bertemu secara on-line di depan komputer anda di rumah anda sendiri atau di mana-mana tempat yang ada WIFI:
Daftar di http://www.urdworld.org/modules/events/event.php?eid=12

.
-----------------------------------------------------------------------------------------------

Energy Booster: Dapatkan dari Admin URD di talian 016 524 7936. Telah terbukti meningkatkan dan mengimbangi Aura anda!
.
KINI ANDA BOLEH MEMBAYAR SECARA TUNAI ATAU KAD KREDIT.


.
.
.

------------------------------------------------------------------------------------------------- Berminat untuk mendapatkan nota percuma tentang cara pengiraan petak tarikh lahir dan previu keterangan tentang pola nombor kewangan? sila email ke qmas304@streamyx.com.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
Tempahan Laporan Graf Hayat: berminat untuk dapatkan graf hayat anda atau rakan atau ahli keluarga dan laporannya setebal lebih kurang 9 mukasurat yang dihantar kepada anda bercetak secara pos dalam bentuk binding (keterangan graf hayat sahaja dan tiada penjelasan pola nombor atau konsultansi dibuat berasingan), sila hubungi Puan Zuhaida 016 2063496 atau email: zuha80@yahoo.com. Sila berikan maklumat nama, jantina, tarikh lahir, jam lahir, negeri kelahiran serta alamat dan poskod serta nombor telefon. Cara bayaran bank-in akan diberitahu. Harga RM90 untuk setiap individu.
.
Jika memerlukan laporan graf hayat beserta pola-pola nombor DAN sesi konsultansi 1 jam, boleh hubungi Encik Zaini Ahmad (019 267 6727 atau email:
zainifruta@gmail.com. Harga RM150 untuk setiap perkhidmatan tersebut.

.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
Samazon Energy Booster:
.
Tempah sekarang di Admin URD di telefon 016 216 3796.


Testimoni: cikgu, selepas sy memakai pendant 769, mmg banyak perubahan. saya betul-betul bersyukur dapat dipertemukan dgn cikgu dan hadir ke kursus tempoh hari (8 & 9 mei,JB)... terutama mengenai kedai saya, orang semakin ramai cikgu. saya betul-betul gembira. angka 7 networking tu mmg betul-betul ada "power"... dulu sebelum pakai pendant, setiap hari bangun pagi saya akan sakit kaki (sebab byk berjalan amik dan hantar pesanan/makanan di kedai). tapi selepas pakai pendant, alhamdulillah. sakit kaki dah tak ada. n betul-betul saya terkejut. saya tak pernah pi urut atau apa-apa. cuma lepas pakai pendant ni betul-betul saya terasa perubahannya.
.
.
.
.
.
.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
Salam Perjuangan dan Kejayaan Berkekalan Sepanjang Hayat Sepanjang Masa,
Cikgu Eddyrosyadi (A-D)
Rakan Konsultan Halatuju Hidup dan Perniagaan Anda.
posted by eddy Rosyadie Mohd Samsury @ 2:45 AM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

About Me


EDDY ROSYADIE MOHD SAMSURY

(Perancang pengurusan Hala
Tuju Hidup)
Penulis Kolumunis `Mingguan Wanita `Penulis buku `CJP`
Email:
qmas304@streamyx.com

http://eddyrosyadi.weebly.com

Previous Post
Archives
ADMIN BLOG EDDY


ARY
Phone :012 902 6972
my facebook

محمد أشعري عبد الرزاق

Reka Lencana Anda
CONSULTANT 

Zaini ahmad 
     019-2676727
Azli Shah            012-3127296
Nor Azlina            019-3869011
Dr Aniza              019-2438151
 

FORUM CHAT

Template by

image link to web design website

Provided by website design company .

 

widgeo.net

Site Meter
Blogger Templates