waktu malaysia
 
galeri gambar
 
tempahan online


TEMPAHAN ONLINE

iklan

 





 

jadual  kursus/Seminar
BULAN KURSUS/SEMINAR
Kursus
 
dipejabat
Meru, Klang

sesi Consultant
No 69, Tgkt 2, Jalan Besar, Pekan Meru
(Atas Bank BSN depan RHB Bank)
iklan tajaan

 

 

 




 

Tuesday, March 1, 2011
Hadapkanlah dirimu ke arah kejayaan
Assalamualaikum & $elamat $ejahtera, $alam 1 Malaysia,
$alam 1Nusantara Indonesia, Singapura & Brunei.
daripada Cikgu/ Master EDDYROSYADI (Cikgu A-D)
Pengasas Kaedah Potensi, Strategi & Prestasi Pernomboran dan Graf Statik & Dinamik - semenjak 2004.
Tarikh lahir, Jam lahir, nama, nombor handphone, no plet kereta, no kad pengenalan, nombor akaun bank dan segala jenis pernomboran.
Penulis buku "Cinta, Jodoh & Perkahwinan", "Juara Pentas", "Kuasailah Diri Anda", "Teknik Menyusun Hidup Secara Graf Hayat", "How to Calculate Your Fortune Pattern 336".
Kolumnis Mingguan Wanita (ms 54) semenjak 2005.
Pencipta kaedah Graf Prestasi Bulanan, Mingguan, Harian & Jam, kaedah teknik kasih dua hala & petak pendua dan pentiga serta petak pembayang, kaedah Kiraan Nama, No handphone, No Kad Pengenalan, No Plet Kenderaan, Tafsiran Tambahan Graf Hayat, Kaedah CheckMate! Graf Hayat + Pernomboran, Teknik No Siri Duit 6, Teknik Pola 38.
Bekas peserta kursus: YBhg Dato Dr Roslizam, YBhg Prof Dato Dr Ibrahim Ahmad, YBhg Dato Dr Norazmadinaz, Dr Azizan Osman, Nor Edie (Avail), Lynjb dan ramai lagi usahawan, pensyarah, guru, doktor, jurutera, MLM, mahasiswa/i > 3,000 peserta dari Malaysia, Singapura, Brunei dan Indonesia.
Pendidikan: BSc Biology, Syracuse University, New York, USA (1993 - 1995).
Pengalaman melebihi 10 tahun: pengurus, pensyarah, konsultan.
.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
LATIHAN TEKNIK POLA 38:
Jika anda seorang peserta kursus Teknik Pola 38 atau anda memang miliki angka 38 atau 83, 358, 853 dalam Petak tarikh lahir anda, atau anda ingin mencuba Teknik Pola 38 atau keupayaan anda.
.
Soalan: Bolehkah anda mengetahui jawapan untuk soalan berikut? Gunakan Teknik Pola 38 anda. Ia memerlukan konsentrasi anda dan cuba jana energi dan "berhubung" dengan alam untuk mengetahui jawapan ini. Cikgu A-D telah "menghantar" jawapannya secara frekuensi ke alam semesta dan cubalah jika anda dapat membaca frekuensinya!
.
Soalan: Apakah 1 huruf/ abjab yang cikgu A-D tulis di sini: ___.
.
Fikirkan jawapan itu dan periksa jawapan itu di bawah (skrol ke bawah untuk tulisan warna ungu). Jika anda dapat jawapan yang betul, anda memang seorang pola 38 yang hebat! Jika jawapan anda betul, sila email (qmas304@streamyx.com) atau SMS ke cikgu A-D (016 624 9666) untuk dapatkan satu hadiah.
.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
.
MAKLUMBALAS PENGGUNA 2 JENIS DOA KEKAYAAN:
Alhamdulillah lepas call En A-D tadi dapat lagi rezeki yang melimpah ruah t kasih banyak atas teknik doa ayat surah .... yang diberikan.

.
Salam, terima kasih kongsi ilmu dan juga amalan doa tu…baru sehari amal ada je kejadian mengejutkan...rezeki dtg dgn cara x diduga.

.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
.
Tips untuk menjana pengumpulan duit (ciptaan Cikgu A-D): Anda perlu bertanya soalan-soalan untuk setiap langkah;
.
Langkah 1: Setkan matlamat anda:
1. Berapakah yang boleh aku kumpul dalam seminggu depan? Contoh, RM10.
2. Apakah tindakan aku untuk kumpul sebanyak itu? Contoh, berjimat dll.
.
Langkah 2: Sepanjang tempoh itu, pantau pretasi anda.
1. Berapa banyak yang telah aku kumpul setakat ini dan beza dengan jumlah yang ditetapkan? Contoh, RM5 beza RM5.
2. Memadaikah cara aku sekarang atau ada tak cara lain untuk aku dapatkan jumlah itu?
.
Langkah 3: Apabila tiba tempoh ukuran.
1. Bolehkah aku mengulangi tindakan dan jumlah yang sama?
2. Bagaimanakah aku boleh buat lebih baik daripada sebelum ini?
.
Mudah-mudahan semoga berjayalah anda mengumpul lebih banyak duit!
.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
Cikgu A-D dan team (Zuhaili/ Zuhaida) akan berada di Muar pada 5 Mac dan sesi konsultansi bersama cikgu A-D dah penuh untuk hari tersebut. Tetapi jika anda mahu belajar asas pernomboran/ graf hayat (dapat buku), bolehlah juga datang. Tempat belum dipastikan lagi kerana menggunakan pejabat seorang peserta. Berminat untuk datang sendirian/ secara kumpulan bolehlah SMS/telefon 016 206 3496 pada hari tersebut untuk ketahui tempat di Muar.
.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
.
JAWAPAN KEPADA SOALAN LATIHAN POLA 38: Huruf/ abjadnya adalah "C"
.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
KURSUS POLA 696 POTENSI BISNES MENGUNTUNGKAN: Batu Pahat, 6 Mac, 10pg - 5 ptg.
No. 16, Pusat Avail, Taman Universiti, Parit Raja, Batu Pahat - sederet Azhar Corner sebelah UTHM.
Daftar dan bayaran: Noredie 012 705 7272
Yuran RM300 seorang (atau RM400 suami dan isteri). Elok bank-in awal untuk elak kesesakan semasa pendaftaran pada pagi kursus.
Sila bawa maklumat jam dilahirkan atau jika ada graf hayat, bawa graf hayat.
Dapat nota tebal, makan tengahari serta 2 software percuma!.
.
Tarikh pembukaan kedai pertama Carrefour di Perancis.




.
.



Tarikh pembukaan kedai pertama Wal Mart di US.
Walmart merupakan syarikat no. 1 dalam Fortune 500 companies untuk tahun 2010.



.
Dapatkah anda melihat perbezaan di antara kedua-dua potensi syarikat tersebut? Pelajarilah bagaimana untuk membina bisnes seumpama hebat ini. Tahukah anda petak untuk tarikh pembukaan Walmart sama seperti petak tarikh lahir wanita bernama Gisele - World Richest Supermodel? Mahukah perniagaan anda maju dan menguntungkan? Batu Pahat, 6 Mac!
.

Tahukah anda bahawa ada seorang anak Malaysia mempunyai petak yang sama dengan tarikh Walmart dan Gisele itu? Beliau memang usahawan tetapi masih dalam graf gaung, hanya tunggu 3 tahun lagi untuk beliau jadi Virtuous Star Kekayaan. Walaupun dalam graf gaung tetapi masih boleh bangkit daripada kegagalan sebelum ini dan kini menjadi usahawan contoh. Orang itu adalah.... sdra Noredie Batu Pahat! Jumpa beliau di kursus Batu Pahat, 6 Mac nanti!
.
.
.
------------------------------------------------------------------------------------------------- .
Foto aktiviti 26 Febuari:
Workshop Bisnes & Kerjaya Pilihan di Seksyen 7 Shah Alam.
.
Testimoni peserta: "Tqvm ckgu! Sy sggh puas hati dgn subjek n penerangan ckgu! Sy rasa ckgu ikhlas dgn ilmu yg disharekan."








.

Kelas Unveil the 26 Billionaire Legends bersama Ybhg Dato Dr Roslizam di tempat yang sama bilik bersebelahan.












.
.
.
.
.
Cikgu A-D terima hadiah dompet daripada YBhg Dato Roslizam (sebelum ini dapat beg daripada Prof Dato Ibrahim). Majlis makan malam bersama peserta coaching kelas Unveil (majlis seterusnya untuk semua peserta kelas Unveil nanti) di Restoran Antan Batura, Tasik Shah Alam. Setiap orang dapat hadiah! Semuanya Dato beli di luar negara. Menariknya, cikgu A-D dan Pn Zuhaida menggunakan teknik 38 untuk hadiah menarik. Kami niat je nombor cabutan naik dan memang nombor kita dicabut Dato'! Ada persamaan Dato Roslizam dan Prof Dato Ibrahim - kedua-dua mereka beri hadiah "energi" kekayaan daripada tangan mereka sendiri/ kepunyaan peribadi. Bukan senang nak dapat bahan "energi" kekayaan macam tu!
.
.
.
.
Perkongsian pengalaman daripada peserta kursus Unveil & Metafizik. Pengalaman Dr Suraya 4 tahun lalu (semasa graf gaung) makan biskut sahaja untuk hidup tapi kini memiliki projek RM9 juta. Begitu juga Sdra Hakimi dan Hj Ayub juga pernah melalui keperitan kewangan tetapi kini sudah baik. Perkongsian ilmu daripada mentor/ pakar tentulah memudahkan setiap individu untuk mencapai kejayaan yang lebih cepat dan berkesan.
.
.
.
.
.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
WAKTU BERDOA KEKAYAAN KINI TIBA!!: TAHUN 2011 TAHUN KEKAYAAN.
Pada 1 April 2011 - JUMAAT !! Berdoa ketika khutbah Jumaat!
jam 1.30 petang - 3.30 petang kepada Semenanjung Malaysia & Singapura.
atau 1.00 petang - 3.00 petang kepada Brunei, Sabah & Sarawak.
Untuk rakan Islam mahupun rakan yang bukan Islam juga boleh. Jika nak daftar syarikat, pastikan sijil syarikat bercetak tarikh dan antara waktu tersebut.
.
Mudah-mudahan doa anda dimakbulkan oleh Yang Maha Kuasa dan rezeki anda bertambah!
.
--------------------------------------------------------------------------------------------------
.
TEKNIK 8 GERAKAN: Seperti yang cikgu A-D kongsikan sebelum ini tentang satu surah Al-Quran yang mengandungi 8 ayat yang elok diamalkan oleh semua, terutamanya mereka yang berada dalam Vacuum atau Blocking Star, Kitaran 5 atau 8. Sebenarnya terdapat 8 pergerakan badan yang dibuat mengikut setiap ayat tersebut. Digabungkan dengan teknik pernafasan dan pergerakan badan, ianya seolah sejenis senaman pula. Ketahuilah cara-caranya di kursus teknik Pola 38 nanti pada 9 dan 10 April nanti di Pekan Meru, Klang.
.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
Temui YBhg Dato Dr Roslizam di Karnival Permotoran di Tesco Kulaijaya pada 12 Mac jam 1 petang di booth cikgu A-D di situ. Kenali Dato' dengan rapat serta dapatkan tips-tips kekayaan dan kejayaan. Ini peluang terbaik anda!
.
-------------------------------------------------------------------------------------------------.
Klinik Bergerak 16 dan 17 April 2011 di SG PETANI ditangguhkan - mohon maaf. Oleh itu, Klinik Bergerak tersebut diganti di tempat berikut;
16 April - Melaka:

9 pagi - ditempah
11 pagi
2 ptg
4 ptg - ditempah
6 ptg
.
17 April - Seremban
9 pg -
11 pg -
2 ptg -
4 ptg -
.
a. Untuk tempah sesi konsultansi 2 jam bersama cikgu A-D, sila SMS ke 016 624 9666. Satu sesi RM150.
b. Untuk tempah sesi belajar Asas Pernomboran dan/atau Asas Graf Hayat bersama Sdra Zuhaili/ Pn Zuhaida, tel 016 206 3496 (dapat buku).
Satu sesi 2 jam RM150.

.
------------------------------------------------------------------------------------------------- .
KURSUS GRAF HAYAT INTENSIF 14 MAC DI KULAIJAYA:

Tempat: nama hotel akan diberitahu
Masa: 10 pagi - 5 petang.
Yuran: RM350 termasuk makan dan buku graf hayat bernilai RM120 serta graf hayat percuma. Daftar: Nizam 017 779 6797

.
Cikgu A-D adalah satu-satunya di dunia yang mengajar Kaedah Graf Hayat dalam Bahasa Malaysia.
.
Objektif pembelajaran:
1. Mengenali potensi peluang dan konflik di sepanjang kehidupan supaya dijadikan persediaan.
2. Mengenali cara untuk mengatasi konflik-konflik dalam hidup seperti Vacuum Star, Blocking Star, graf gaung dll.
3. Mengenali cara untuk mengambil peluang potensi dalam hidup seperti Virtuous Star, Awarding Star dll.
.
Graf hayat adalah untuk anda kenali PRESTASI hidup anda. Selama ini anda belajar Tarikh Lahir Rajah Segitiga atau Petak Segitiga asas adalah untuk kenali POTENSI anda. Sesudah mengenali POTENSI, elok juga kenali PRESTASI anda (seperti sebuah kereta mewah berpotensi lari laju tetapi apakah ianya ada prestasi yang boleh laju seperti yang diperlukan?). Gabungan Potensi + Prestasi = menghasilkan Produktiviti yang baik seterusnya kualiti hidup, kekayaan, bisnes, kerjaya, perkahwinan dan sebagainya yang lebih baik. Teknik Strategi daripada kaedah ini telah banyak membantu ramai orang yang sepatutnya perlu gagal dalam hidupnya tetapi berjaya mengatasinya. Testimoni spt saudara Noredie Batu Pahat atau Dr Suraya Ariffin dan sebagainya yang graf gaung tapi boleh mendapat projek jutaan ringgit - itu kerana telah kenali dan meningkatkan potensi dan prestasi. Anda bagaimana? Masih tercari-cari mana potensi anda? Potensi dah ada, tapi Prestasi yang belum dikaji! Kulaijaya, 14 Mac!.
.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
Double-click untuk besarkan imej.

Lawatilah laman web:
www.evos2u.weebly.com
.
KARNIVAL DI TESCO KULAIJAYA 12 & 13 MAC.
Jumpa Cikgu A-D di sana. Juga kehadiran beberapa personaliti terkenal. Segeralah tempah khemah jualan di sana. Semua dijemput hadir untuk memeriahkan program serta mendapatkan manafaat. Jom kita gunakan arah kekayaan 2011 Tenggara KL ini sebagai satu ikhtiar usaha untuk kejayaan 2011.
.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------.
Ringkasan jadual program cikgu A-D - sila scroll ke bawah untuk maklumat lanjut:
.
6 MAC - Kursus Pola 696 Potensi Bisnes Berkesan Menguntungkan di Batu Pahat (Taman Universiti, 10 pagi - 5 petang, yuran RM300).
.
MAC 12 & 13 - Karnival di Tesco Kulai untuk sesi promosi, jualan dsbnya di Karnival Kelab Kereta-kereta dan Motosikal Peringkat Negeri Johor 2011.

.
MAC 14 - kursus Graf Hayat Intensif di Kulai. Hubungi En Nizam di 017 779 6797 (Yuran RM350 Percuma Buku Graf Hayat). jam 10 pagi - 5 petang. Sila bawa maklumat jam lahir.
.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------- . .
Anda berminat untuk bisnes tapi tak tahu nak buat bisnes apa? Bagaimana nak mula bisnes? bagaimana nak berjaya dalam bisnes? Apa bisnes yang senang tapi menguntungkan? Anda sudah berniaga tetapi kenapa bisnes tak berkembang? kenapa asyik gagal dalam bisnes? Kenapa orang lain cepat berjaya dalam bisnes? Apa masalahnya dan cara mengatasinya? Bagaimana untuk kembangkan bisnes lebih besar dan menguntungkan? Jom belajar...
.
6 Mac 2011 - Seminar Pola 696 Potensi Bisnes Berkesan Menguntungkan.
Tempat: No 16, Taman Universiti, Batu Pahat - deret Azhar Corner & 7 Eleven sebelah UTHM, Batu Pahat.
Masa: 10 pagi - 5 petang.
Yuran: RM300 seorang (jika datang suami isteri RM400 sahaja berdua).
Maaf tiada diskaun berkumpulan kerana ini seminar istimewa yang banyak teknik dan nota tebal serta dapat software-software berkaitan.
Sila bawa maklumat JAM LAHIR.
Daftar: Noredie 012 705 7272.
.
Inilah modul seminar yang pernah dihadiri oleh sdra Noredie pada Disember 2008 di Pusma, Skudai lalu yang telah mengubah 720 darjah kehidupannya (ini kata beliau tempohari). Dalam masa 6 bulan sahaja terus naik Diamond Manager dan jualan RM500ribu, walaupun beliau sekarang ini masih dalam graf gaung tapi masih boleh berjaya, bagaimana ye?. Modul ini juga pernah dihadiri oleh ramai usahawan dan mereka juga mendapat kejayaannya. Kali, ini cikgu A-D akan berkongsi pengetahuan beliau untuk anda berjaya anda menjadi usahawan berjaya juga.
.
Isi kandungan seminar Pola 696;
1. Kenali Model Bisnes yang sesuai - pola 459? pola 456? dll
2. Kenali Fungsi Bisnes yang sesuai - pola 729? pola 786? dll
3. Kenali Pasaran Bisnes yang sesuai - pola 426? Pola 595? dll
4. Kenali Pendekatan Bisnes yang sesuai - pola 393, 843, 336, 191 dll.
5. Kenali Arah Bisnes (statik) yang sesuai.
6. Kenali Prestasi Bisnes - Tahunan, Bulanan & Harian.
7. Teknik Memilih Tarikh Pendaftaran Syarikat yang sesuai.
8. Teknik Memilih Nama Syarikat yang sesuai - PERCUMA SOFTWARE NAMA!
9. Teknik Memilih Pekerja yang sesuai - PERCUMA SOFTWARE!
10. Teknik Warna Bisnes yang sesuai.
11. Teknik Kad Perniagaan Bisnes berkesan.
12. Teknik Mengatasi konflik Bisnes - Blocking Star, Vacuum Star, Graf Gaung, Pola 67, Tiada 696 dan sebagainya.
.
Bonus sesi akhir: Teknik Gabungan Rakan Kongsi Menguntungkan.
.
Banyaknya teknik pada harga yang berpatutan tu, tak nak lepaskan peluang lah! Cikgu A-D ni baik hati sangatlah bagi banyak sangat teknik dalam 1 masa...Memang berbaloi baloi datang belajar... Lepas seminar dah boleh terus gunakan teknik-teknik untuk menjadi usahawan cemerlang! Jom daftar sekarang - Noredie 012 705 7272.
.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
PROGRAM KLINIK BERGERAK (KONSULTANSI & KURSUS PERIBADI).
Maklumat lanjut SMS ke 016 624 9666
.
1) Sesi Konsultansi bersama cikgu A-D (Sesi 2 jam RM150).
Sila SMS ke 016 624 9666 untuk tempah hari, masa dan tempat.
Sesi konsultansi: cikgu A-D akan menganalisa potensi anda daripada Pernomboran dan Graf Hayat dan seterusnya menganalisa prestasi anda daripada Pernombora dan Graf Hayat. Dalam sesi perbincangan dua hala ini, mencari penyelesaian dan cadangan peningkatan potensi dan prestasi. Anda boleh bertanya apa saja semasa sesi konsultansi - bisnes, kerjaya, perkahwinan, kesihatan dan sebagainya. Jika anda ingin menempah sesi di luar tarikh-tarikh yang diberikan sama ada di Shah Alam/ Klang/ Kuala Lumpur, sila SMS ke 016 624 9666.
.
2) Sesi Belajar Asas Pernomboran dan/atau Asas Graf Hayat secara peribadi bersama Sdra Zuhaili atau Pn. Zuhaida (RM150 setiap sesi). Tel: 016 206 3496.
3) Jualan buku-buku & perisian software Graf Prestasi.
.
5 Mac - Muar - Habis ditempah.
.
16 APRIL - MELAKA
9 pg - 11 pg: ditempah
11 pg - 1 ptg:
2 ptg - 4 ptg:
4 ptg - 6 ptg: ditempah
6 ptg - 8 pm:
.
17 APRIL - SEREMBAN
9 pg - 11 pg:
11 pg -1 ptg:
2 ptg - 4 ptg:
4 ptg - 6 ptg:
.
14 MEI - KOTA TINGGI

9 pg - 11 pg:
11 pg - 1 ptg:
2 ptg - 4 ptg:
4 ptg - 6 ptg:
6ptg - 8 mlm:
.
15 MEI - JOHOR BAHRU

9 pg - 11 pg:
11 pg -1 ptg:
2 ptg - 4 ptg: Ditempah.
4 ptg - 6 ptg:
.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------.
PAKEJ POLA38 - 38InnerEnergyPower (38IEP) Package
Dapatkan haruman Auralife Nombor 38 untuk membantu anda tingkatkan keupayaan tenaga dalaman anda dalam gerak hati, firasat, petunjuk, tenaga aura, seumpamanya untuk kegunaan dalam bisnes, kasih sayang dan sebagainya, melancarkan kehidupan dan atasi masalah kehidupan dengan mudah.
.
Harga: RM238
7 botol haruman 38 dan percuma 1 CD Brainwave Pola38 mengandungi 38 jenis audio/video frekuensi/ brainwave dan cara penggunaannya.
.
Tambah RM10 untuk kos pos. Tempah: Pn Zuhaida 016 206 3496.
Setakat ini di dunia belum ada lagi haruman pola38 selain Auralife ini. Haruman 38 ini berwarna ungu adalah untuk Crown Chakra iaitu menghubungkan kita dengan dunia spiritual dan berikan kesedaran tahap tinggi dan seterusnya satu kuasa anugerah yang luar biasa. Dapatkan sekarang.
.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
WORKSHOP Sabtu Feb 12 ditunda ke Mac 26, 2011 - POLA ANGKA 7: Jam 2.30 petang – 4.30 petang di pejabat Pekan Meru, Klang (RM50). Boleh walk-in tapi elok daftar SMS ke 016 624 9666 kalau nanti ada notis perubahan. Ketahui kesemua aspek pola 7 seperti pola 729, 786, 777, 753, 7 tengah mata angin dan seumpamanya 7 iaitu cara bacaan, fungsi, kebaikan dan keburukan setiap pola 7 di dalam mencipta networking yang banyak dan kukuh, dalam bisnes, kerjaya atau kehidupan. Serta mendapatkan penyelesaian dan teknik peningkatan.
- Kenapa pola 729 dikatakan pelaris? Sebenarnya pola 786 dan 777 juga pelaris!
- Bagaimanakah cara untuk mendapatkan pola-pola 7 dan menggunakannya dengan baik dalam sales?
- Bagaimana mencipta pola 7 di dalam plet kereta dan nombor handphone?
- Tahukah anda individu pola 786 menjual cara yang berbeza dengan 729 atau 753?
- Apa maksud kitaran 7, Root No 7, terlebih angka 7, tiada angka 7, kesihatan angka 7, warna angka 7.
.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
Worksyop Setiap Sabtu Terpilih: di No 69B, Tgkt 2, Atas bank BSN, Pekan Meru, Klang.
Jika anda menggunakan GPRS, masukkan BSN Pekan Meru atau Klang Sentral. Pekan Meru berada jauh daripada bandar Klang dan ianya berada ke laluan ke Kapar atau Puncak Alam.
.

.
.

Peta ke pejabat saya di Meru, Klang. Paling mudah ikut NKVE menghala ke Pelabuhan Klang/Shah Alam tetapi keluar di susur Setia Alam dan anda akan sampai di Tesco Setia Alam, Giant, Mc Donald dan Stesen Klang Sentral. Buat U-turn dibawah flyover selepas Tesco. Lalu depan Mc Donald terus ke depan dalam 1 km hingga nampak Petronas di sebelah kiri dan lebih kurang 30 meter nampak RHB Bank di sebelah kiri. Berdepannya ada BSN dan saya berada di tingkat dua atas bank BSN. Pejabat saya bernombor 69, Tgkt 2, Atas BSN Pekan Meru. Jika pintu atau pagar berkunci, boleh tekan loceng di peti surat atau telefon 016 624 9666.
.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
Webinar Percuma Secara On-line pada setiap SELASA, 9pm bersama Master Eddy Rosyadie, semua dijemput hadir, kita bertemu secara on-line di depan komputer anda di rumah anda sendiri atau di mana-mana tempat yang ada WIFI:
Daftar di
http://www.urdworld.org/modules/events/event.php?eid=12

.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
Berminat untuk mendapatkan nota percuma tentang cara pengiraan petak tarikh lahir dan previu keterangan tentang pola nombor kewangan? sila email ke qmas304@streamyx.com.
.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
Samazon Energy Booster769 atau 9$9:
.
Tempah sekarang di Admin URD di telefon 016 216 3796.
Testimoni: cikgu, selepas sy memakai pendant 769, mmg banyak perubahan. saya betul-betul bersyukur dapat dipertemukan dgn cikgu dan hadir ke kursus tempoh hari (8 & 9 mei,JB)... terutama mengenai kedai saya, orang semakin ramai cikgu. saya betul-betul gembira. angka 7 networking tu mmg betul-betul ada "power"... dulu sebelum pakai pendant, setiap hari bangun pagi saya akan sakit kaki (sebab byk berjalan amik dan hantar pesanan/makanan di kedai). tapi selepas pakai pendant, alhamdulillah. sakit kaki dah tak ada. n betul-betul saya terkejut. saya tak pernah pi urut atau apa-apa. cuma lepas pakai pendant ni betul-betul saya terasa perubahannya.


.
.
.
.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
$alam Perjuangan dan Kejayaan Berkekalan $epanjang Hayat $epanjang Masa













posted by eddy Rosyadie Mohd Samsury @ 7:03 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

About Me


EDDY ROSYADIE MOHD SAMSURY

(Perancang pengurusan Hala
Tuju Hidup)
Penulis Kolumunis `Mingguan Wanita `Penulis buku `CJP`
Email:
qmas304@streamyx.com

http://eddyrosyadi.weebly.com

Previous Post
Archives
ADMIN BLOG EDDY


ARY
Phone :012 902 6972
my facebook

محمد أشعري عبد الرزاق

Reka Lencana Anda
CONSULTANT 

Zaini ahmad 
     019-2676727
Azli Shah            012-3127296
Nor Azlina            019-3869011
Dr Aniza              019-2438151
 

FORUM CHAT

Template by

image link to web design website

Provided by website design company .

 

widgeo.net

Site Meter
Blogger Templates