waktu malaysia
 
galeri gambar
 
tempahan online


TEMPAHAN ONLINE

iklan

 





 

jadual  kursus/Seminar
BULAN KURSUS/SEMINAR
Kursus
 
dipejabat
Meru, Klang

sesi Consultant
No 69, Tgkt 2, Jalan Besar, Pekan Meru
(Atas Bank BSN depan RHB Bank)
iklan tajaan

 

 

 




 

Sunday, April 11, 2010
Tahun 2011 Tahun Kekayaan Pelaburan & Pendidikan
A$$ALAMUALAIKUM & $ELAMAT $EJAHTERA, $ALAM 1 MALAY$IA,
dari Master / Cikgu Eddy Rosyadie B. Mohd Samsury
Pengasas Kaedah Dinamik Pernomboran & Tarikh Lahir.
.
Waktu Doa Keuntungan: maklumbalas dari seorang peserta kursus tentang doa pada 2 April lalu - beliau adalah pemain forex yang sering terkena "cut-loss". Pada 2 April jam 3.40 petang (iaitu waktu bagus untuk berdoa kekayaan), beliau masukkan sejumlah wang ke dalam satu akaun forex untuk diaktifkan semula setelah lama tidak digunakan. Beliau berdoa pada waktu itu supaya tidak lagi ada "cut-loss", semenjak dari hari tersebut hingga ke hari ini (sudah 10 hari berlalu), beliau belum lagi terkena "cut-loss" walaupun main forex berulang kali seperti biasa - Mudah-mudahan ianya boleh bertahan tanpa sebarang "cut-loss" dan membantu berjaya dalam industri forex - saya cadangkan beliau menggunakan software Pengiraan Graf Prestasi Masa supaya boleh tahu hari dan waktu mana paling membawa keuntungan dan boleh elak "cut-loss" lebih berkesan, tentunya menjadi semakin untung semakin kaya!!
.
Waktu doa seterusnya untuk untung kekayaan adalah pada 20 April (sumbangan RM10 ke Maybank 512464228716 tetapi peserta kursus 18 April akan dapat tahu secara percuma) dan seterusnya pada satu hari dan waktu yang afdal iaitu malam Jumaat 29 April (waktu doa untuk 29 April akan diberikan kepada ahli program metafizik secara percuma manakala bukan ahli disarankan menyumbang RM10).
.
PRODUK TERBARU: Air Minuman Batu Kristal untuk Energi - Satu lagi alternatif dan ikhtiar untuk membantu energi dalaman anda - Minuman yang menyegarkan umpama air mata air (spring water) mengandungi batu kristal Gred A yang sesuai untuk diminum iaitu Calcite (untuk ketenangan) dan Rose Quartz (untuk ketenangan dan mencipta rasa kasih sayang). Mengandungi mineral seperti;
Calcium - 16.6 mg/l
Magnesium - 0.7 mg/l
Sodium - 5.2 mg/l
dan beberapa mineral lain.
.
Batu kristal dikatakan mengandungi khasiat tertentu untuk kegunaan manusia. Jika batu kristal quartz digunakan di dalam jam tangan (getaran quartz adalah 32 ribu hertz berbanding elektrik di negara kita 60 Hz), tentunya ianya boleh berfungsi untuk kesihatan juga. Sesuai untuk menyegarkan badan di kala keletihan dan terutama untuk individu yang graf hayat rendah gaung! Ikhtiarlah menggunakan kaedah ini untuk meningkatkan energi tenaga dalaman anda. Juga, diberikan kepada pasangan anda (kerana ada Rose Quartz untuk kasih sayang) sebagai ikhtiar untuk saling menyayangi - kalau asyik gaduh aje, cubalah ikhtiar ini. Juga, sebagai ikhtiar untuk membantu memberi energi untuk ketenangan minda dan jiwa yang bercelaru !
.
Berminat untuk mendapatkan bahan sendiri di rumah? Hari-hari tiap masa boleh minum! Harga 5 kg batu kristal adalah RM3500 termasuk bekas air water pot percuma (memang dijual 5 kg sahaja untuk lebih berkesan). Diskaun RM300 jika anda membayar secara tunai. Tidak perlu tukar batu untuk 4 tahun dan tiada perlu bahan penapis cuma masukkan air masak. Hubungi qmas304@streamyx.com.

Atau jika anda mahu mencuba sebelum membeli, satu botol 500 ml dijual pada harga RM3 sebotol (tambahan kos pos jika perlu). Cubalah 3-4 botol dahulu.

Lihat air yang sangat jernih!











.
TERBARU! SOFTWARE / PERISIAN AUTOMATIK UNTUK PENGIRAAN:
tentunya anda terkial-kial untuk mengira petak tarikh lahir atas kertas dengan pen atau pensil, bukan? Terutamanya mengira waktu atau jam untung memang menyulitkan. Yang abang atau kakak yang berusia tu lambat nak catch-up ataupun kadang kita sendiri pun salah kira! Kini, ada kemudahan pengiraan secara automatik - perisian pengiraan berkomputer! Mulai 18 April di Seminar Kekayaan Secara Pernomboran Pola 6 di Shah Alam akan dilancarkan beberapa unit perisian pengiraan;

1. Petak Digit dan Arah (Sendiri atau Gabungan) - diberi percuma kepada ahli program sains metafizik pernomboran (yuran ahli RM50 setahun).

2. Graf Prestasi Masa

3. Graf Prestasi Harian

4. Petak Statik, Pendua dan Pentiga

dan pelbagai lagi perisian yang sedang dibina termasuk pengiraan automatik untuk keserasian jodoh (teknik kasih dua hala ciptaan Eddy Rosyadie). Menarik bukan? Dapatkan perisian-perisian ini untuk memudahkan pengiraan dan anda juga boleh save file dan cetak ! Ianya dalam MS-Excel!. Anda juga boleh buat duit tambahan dengan mencetak untuk pelanggan-pelanggan anda dan cajlah sekeping RM30 pun jadilah!
.
Harga perisian adalah RM100 seunit untuk setiap modul? Mahal kan? Tapi berbaloi lah kos untuk kami bayar kepada programmer hingga ribuan ringgit... lagipun, kalau anda boleh caj RM30 sekeping x 4 orang dah pulang modal dah! Dan anda boleh buat duit tu! Kalau nak diskaun harga perisian tu, tentunya jadilah ahli program sains metafizik yuran cuma RM50 setahun dan dapat diskaun 10% pembelian!
.
Walau bagaimanapun, anda mesti mengikut format yang disediakan iaitu menggunakan rujukan kepada blog saya, nama syarikat saya, email saya dan lain-lain. Jika anda mahu "customized" iaitu formatnya mengikut cara anda, programmer caj RM1,000 untuk setiap tugasan kerana anda boleh buat duit lebih dari dia lagi!. Juga, setiap perisian yang saya jual akan ada nombor siri - biasalah di Malaysia ini terkenal dengan cetak rompak dan salin-menyalin. Semasa saya tinggal di US, tiada isu cetak rompak sebab masyarakat di sana menghormati hakcipta. Jadi, tidak perlu kata orang Amerika semuanya tidak betul padahal di negara kita sendiri bangsa sendiri menciplak bahan orang lain dan dijual di kaki lima atau pasar malam (nota saya pun pernah dilaporkan di jual di pasar malam di Bangi).
.
Contoh format dan cetakan perisian untuk pengiraan masa - kan senang nak mengira apa yang berlaku esok untuk setiap jam, siap dengan arah dan grafnya. Memudahkan terutama individu yang buat jualan ataupun main saham/ forex.
.

Contoh Perisian Graf Prestasi Jam


kan senang nak periksa jam berapa untung, rugi dan sebagainya. Tapi perlu juga tahu pasal pola-pola seperti pola 729 itu apa, pola 494 itu apa dan sebagainya. Okey tawaran hebat, sesiapa yang beli software ini mendapat senarai pola-pola asas, terutamanya yang baru belajar atau yang masih tak ingat-ingat pola 573 tu apa (kenalah praktis selalu).

Hanya masukkan tarikh lahir anda, hari apa yang anda nak periksa dan jika nak tahu jam berapa bagus, masukkan 3 maklumat tersebut... dan automatik dapat jawapan! Boleh tengok pola-pola yang ada pada jam tersebut.






Selepas ini, pembelajaran metafizik bakal menggunakan komputer pula! Modul Graf Prestasi Secara Berkomputer - mungkin RM20 saja kepada pembeli software (di pejabat saya di Meru). Maknanya RM120 dapat software dan dapat belajar aplikasi kaedah ini.
.
Peringatan: Kaedah Graf Prestasi adalah ciptaan Eddy Rosyadie dan tiada dijumpai di mana-mana di dunia, oleh itu ianya hakmilik eksklusif Eddy Rosyadie dan anda dibenarkan guna secara tertutup dengan kawan-kawan sahaja. Tidak dibenarkan ciplak dan buat training tanpa komisen kepada saya pula!
.
PENDAFTARAN UNTUK KURSUS 18 APRIL (RM100 termasuk nota dan makan), 25 April (RM0) dan 25 April (RM50 termasuk makan dan nota). Sila lihat maklumat di bawah.
.
TAHUN 2011 TAHUN PENDIDIKAN: Bulan April, Mei dan Jun adalah bulan-bulan yang saya buat kajian dan lihat biasanya memberikan petunjuk untuk fenomena tahun hadapan. Antara pattern yang terdapat setakat bulan April adalah kenaikan pasaran saham dan pengumuman unjuran KDNK negara lebih baik (tahun 2011 dijangka tahun kekayaan) manakala perihal pendidikan juga (tahun 2011 tahun pendidikan). Pattern lain seperti jenayah dan seumpamanya tak perlu dikaji sebab itu sudah memang sebati dengan alam kita sekarang ini!. Maka bersedialah untuk tahun 2011 tahun pendidikan!
.
SOALAN & JAWAPAN (Q&A):
Berikut adalah beberapa Q&A yang sering saya dapati dan eloklah saya jelaskan dan kongsi anda di sini;

Soalan: Encik Eddy belajar dengan Dr Azizan ke?
Jawapan: Tidak. Saya yang mengajar Dr Azizan pada tahun 2006 lalu. Teringat saya selepas seminar itu, Encik Azizan (sebelum jadi Dr) beri bisnes kad beliau dan menawarkan saya untuk membuat latihan dengan syarikat beliau di JB, namun kerana kesibukan saya di KL sehinggakan saya tidak hubunginya dan merasakan JB terlalu jauh untuk saya ke sana (ironiknya, kini saya banyak ke JB pula!). Jika di peringkat mula-mula dahulu, Dr Azizan banyak menggunakan bahan-bahan daripada nota saya dan buku saya Kuasailah Diri Anda!. Kini beliau berjaya.... anda pun boleh juga berjaya sepertinya jika anda belajar dengan saya di sini!

Soalan: Adakah Encik Eddy sama-sama pengajian dengan Dr. Azizan?
Jawapan: Tidak. Saya telah ke hadapan dahulu dan berada di peringkat nasional dahulu tahun 2005/2006 melalui Majalah Mingguan Wanita (ms 54 setiap minggu hingga kini). Mungkin beliau juga ada pelajari dengan guru-guru saya yang sama selepas batch saya.

Soalan: Jika Encik Eddy adalah guru Dr Azizan, kenapa Encik Eddy tidak popular seperti beliau?
Jawapan: Memang diakui saya sengaja kurang mahu menonjol di sebabkan saya mewakili beberapa client yang ada kurang senang dengan penonjolan saya di luar dan kebetulan saya ini memang jenis suka "low-profile". Lagipun, untuk iklan di suratkhabar atau TV memerlukan kos yang tinggi dan saya belum bersedia untuk membuat pelaburan besar di suratkhabar kerana terdapat beberapa risiko besar di situ.

Soalan: Seminar Dr Azizan lebih menyeronokkan dengan gaya cerita beliau dan motivasi berbanding seminar Encik Eddy yang kurang ceria?
Jawapan: Saya sengaja tidak mahu memasukkan elemen "ceria" dan motivasi di dalam seminar atau kursus saya kerana saya mahu berikan semua maklumat penting dalam masa terhad itu, saya tidak mahu buang masa dengan bercerita / bermotivasi kerana di seminar-seminar lain sudah banyak motivasi. Saya adalah konsultan dan bukan motivator - sebagai konsultan, saya membantu client dalam urusan strategi dan teknik teknikal. Oleh itu, seminar saya berbentuk teknikal - nampak agak berat dan serius. Berbanding seminar lain oleh motivator, mereka tentu tertumpu untuk menaikkan semangat anda dan sebagainya - persoalannya, bila sudah bersemangat apa strategi kejayaannya? Maka hadirlah pula seminar saya untuk dapatkan strategi teknikal.

Soalan: Kenapa Encik Eddy bergaul dengan Dato Ibrahim (dan beberapa individu lain seumpamanya) yang dikatakan mempunyai banyak kisah lama yang kurang baik tentangnya dulu-dulu?
Jawapan: Sebagai konsultan, saya membantu client yang perlukan khidmat saya dan tidak perlulah saya mencampuri urusan peribadi client itu. Setakat ini saya tiada pengalaman tidak baik dengan Dato, semuanya baik-baik belaka - namun nasihat saya, tidak kira dengan sesiapa pun termasuk dengan diri saya pun, anda tidak perlulah terlalu taksub dengannya, cukup sekadar dapat ilmu dan pengalaman berguna dan andalah yang menjalani kehidupan anda sendiri. Kebetulan, ilmu Mindpower memang boleh digabungkan dengan Metafizik jika perlu, tapi tidak semestinya, terutama individu yang mahukan semangat baru dalam hidup dan Dato Ibrahim punyai pengalaman dan pengetahuan yang banyak di dalamnya. Saya juga mewakili ramai orang kenamaan lain juga bukan sekadar Dato Ibrahim seorang. Buat masa ini saya bekerja dengan seorang Tan Sri yang merupakan antara 20 orang terkaya di Malaysia.

Soalan: Terlalu banyak tajuk seminar Encik Eddy, yang mana satu patut saya masuk?
Jawapan: Sengaja saya buat beberapa tajuk atau modul seminar - untuk menyesuaikan dengan kehendak peserta. Contohnya, jika anda MLM, elok masuk seminar pola 279 Juara Jualan atau jika anda buka kedai elok masuk seminar pola 696 Potensi Usahawan dan seumpamanya. Sebelum ini memang saya biasa buat seminar asas secara umum namun ramai peserta yang pulang dari seminar saya tidak tahu untuk mengolahkan ilmu asas itu, maka saya wujudkan beberapa tajuk yang sesuai dengan kehendak serta bajet. Walau bagaimanapun, kursus Asas Tahap 1 dan Tahap 2 serta Kursus Graf Hayat Tahap 1 dan 2, mesti diambil untuk menajamkan kemahiran anda tetapi tidak semestinya kena ambil dahulu boleh ambil kemudian selepas seminar modul-modul yang lain walaupun anda tidak ada basic atau asas tentangnya.

Soalan: Kenapa seminar atau kursus Encik Eddy terlalu murah?
Jawapan: Saya ingin beri peluang kepada individu-individu yang memerlukan bantuan dari segi ilmu pengetahuan, mungkin para ibu tunggal dan seumpamanya, jadi saya beri akses dan cuba beri harga rendah, namun tetap ada yuran untuk tampung kos operasi seperti sewa pejabat dan seumpamanya. Walau bagaimanapun, kursus akan dinaikkan harga selepas ini di sebabkan saya mahu mengumpul dana yang lebih besar untuk membesarkan perjuangan ini ke peringkat lebih tinggi kerana agak sukar dapat bantuan seperti geran latihan dan sebagainya daripada organisasi/ institusi lain. Lagipun, saya akan membuat kelas yang lebih kecil dengan nota lebih banyak (warna bila perlu) supaya peserta mendapat ilmu yang berbaloi dan oleh yang demikian, kos meningkat sedikit.

Soalan: Kenapa Encik Eddy tidak bina website, syarikat dan seumpamanya?
Jawapan: Memang ada perancangan tetapi berbalik kepada masalah kos. Sebelum ini memang sudah ada menggaji seorang staff, namun liku-liku mentadbir operasi syarikat memakan banyak masa saya yang sepatutnya lebih tertumpu kepada mengajar dan buat penyelidikan. Buat masa ini saya bergerak sendirian dahulu untuk memudahkan rancangan, tetapi kadang kala ianya juga melewatkan beberapa program yang dirancangkan serta lewat dari membuat pelbagai perkara seperti penerbitan buku-buku terbaru.

Soalan: Dari mana Encik Eddy belajar kaedah-kaedah ini? Apakah semuanya Encik Eddy salin dari orang lain?
Jawapan: saya belajar dari banyak sumber termasuk Cina, India, UK dan seumpamanya, namun saya tapis untuk sesuaikan dengan tujuan serta akidah dan mengolahkannya semula untuk mudah difahami. Ada beberapa kaedah pernomboran seperti Pengiraan Graf Prestasi Bulanan, Mingguan, Harian dan Jam adalah ciptaan saya sendiri dan anda tidak jumpa kaedah itu di mana-mana di dunia ini!




Soalan: Dah banyak kali / dah berbulan saya ada menghantar email dan SMS tapi Encik Eddy tak jawab pun? Saya ada hantar soalan kepada EDDY KOMEN 36553 tetapi tidak berjawab?
Jawapan: saya terima sekurangnya 10 email dan SMS setiap hari, jadi saya beri keutamaan kepada bekas peserta kursus/ permintaan untuk kursus/ konsultansi. Memang ada satu folder saya khususkan untuk menjawab soalan bekas peserta kursus dan satu folder khusus untuk individu baru, namun dek kesuntukan masa setiap hari, ianya menjadi file besar. Kadang tu saya tidak akses internet seharian atau seharian ada program tidak dapat menjawab SMS atau telefon seterusnya terlupa nak SMS atau telefon semula. Untuk menjawab soalan, kadang kala ianya bukan sekadar beri pendapat namun perlu banyak urusan dalam menjawab soalan, elok hadir kursus atau berjumpa saya untuk sesi konsultansi. Oleh kerana banyak email atau SMS, ada yang terlepas pandang atau inbox penuh terpaksa tolak email anda yang baru masuk, jadi sila email atau SMS sekali lagi jika tiada respons untuk mengingatkan saya. Talian telefon saya juga sering menerima panggilan tidak berkaitan seperti ejen insuran, MLM dan sebagainya, oleh itu kadang kala saya tidak mahu angkat telefon untuk nombor yang tidak dikenali, oleh itu sila SMS dahulu perkenalkan diri.

Pengumuman: Email saya sudah rosak (terlalu padat 2.54 GB menyebabkan rosak dan tidak dapat dibuka) dan semenjak 7 April lalu, saya kini menggunakan file baru. Oleh itu, sila hantar semula email-email anda. Juga sistem SMS EDDY 36553 mengalami masalah teknikal, oleh itu tidak dapat menjawab, lagipun sistem itu adalah untuk mengumpul kajiselidik dan bukannya tempat bertanya.

.
MEMBERSHIP - MENJADI AHLI PROGRAM METAFIZIK PERNOMBORAN BANYAK KELEBIHANNYA!: Mulai 18 Apri ini, keahlian akan dibuka kepada peminat kaedah sains metafizik pernomboran pada yuran RM50 seorang untuk 1 tahun. Tujuannya untuk memberi peluang dan pulangan yang menarik kepada ahli kaedah ini. Borang akan mula diedarkan mulai seminar 18 April ini dan seterunya akan dilanjutkan kepada semua orang selepas itu, termasuk pada 24 dan 25 Mei. Antara keistimewaan ahli metafizik pernomboran adalah;
1. Diskaun 25% untuk setiap kehadiran seminar / kursus yang berharga RM50 ke atas.
2. Diskaun 10% untuk belian buku tulisan Encik Eddy serta perisian.
3. PERCUMA software/ perisian pengiraan Petak Digit dan Arah Kejayaan serta Abjad Angka dalam MS-Excel.
4. Update terkini untuk aktiviti akan datang (perlu ada akaun email).
5. Program komisen (member-bring-member) yang akan diumumkan.
6. Tentunya, mendapat update untuk beberapa tarikh dan doa best, eksklusif untuk ahli sahaja! Yang tak ahli akan dapat dalam blog ini juga tapi tak dapatlah selalu atau dapat yang kurang power!
7. Serta pelbagai lagi program menjana duit, networking dan sebagainya.
.
Daftarlah menjadi ahli kami dengan SEGERA! Anda akan mendapat satu kad keahlian dengan nombor siri. Namun, nombor siri yang ada angka 67, 71, 73 dan 68 tidak akan dikeluarkan kepada sesiapa pun. Manakala, nombor siri 27, 66, 69, 72 dan seumpamanya akan dilelong pada harga bidaan tertinggi nanti!

.
TEMPAT KURSUS 18 APRIL, 24 APRIL & 25 APRIL 2010:
bertukar tempat dari SHRDC ke Seksyen 8
tempat kursus untuk Seminar Kekayaan Pernomboran Angka 6 (18 April), Seminar Graf Hayat Percuma RM0 Tahap 1 (RM24 April) & Seminar Graf Hayat RM50 (25 April) akan dijalankan di tempat baru berikut;

No 16, Jalan Muara 8/9,
Seksyen 8, Shah Alam, Selangor
Atas Restoran Kedai Kopi Pak Ngah
Dari Masjid Negeri Shah Alam menghala ke Plaza Shah Alam.
Di lampu isyarat untuk terus ke Plaza Shah Alam, belok kiri menuju ke Ibu Pejabat Polis Kontijen Selangor. Di lampu isyarat, belok kanan melintasi IPK terus dan belok kiri pada simpang pertama (Jalan Teres 8/1) menuruni bukit melalui kawasan perumahan dan sampai di lot kedai. Kedai Kopi Pak Ngah terletak di hujung sebelah dalam lot kedai. Di tengah-tengah lot kedai ada kedai runcit.
Untuk peta, sila lawati laman web Google Maps (http://www.maps.google.com/) taip "Jalan Muara Seksyen 8, Shah Alam"

.
Peserta Kursus 18 April dan 25 April - nota dan makan 3X di sediakan.
Daftar 18 April: SMS taip KY (nama) hantar ke 016 2379856
Daftar 25 April: SMS taip PB (nama) hantar ke 0162379856
.
Peserta Seminar 24 April - nota dan makanan tidak disediakan. Tiada yuran dikenakan untuk masuk dewan seminar - anda suka hati masuk atau keluar tanpa bayaran RM0. Sila bawa buku kosong & alat tulis sendiri. Namun, jika perlukan nota, pakej nota ada dijual di sana nanti pada harga RM30 siap dengan alat tulis, fail dan nota cetakan berwarna. Sila bawa graf hayat atau jika tiada graf hayat maka bawa maklumat jam anda dilahirkan untuk cetak graf hayat (RM10). Jika perlukan graf hayat ahli keluarga, caj RM10 sekeping kos cetakan warna (sila bawa maklumat jam dilahirkan untuk setiap ahli keluarga). Jika anda belum bersedia membeli graf hayat, anda boleh membelinya pada hari lain.
Daftar: SMS taip PA (nama) hantar ke 016 2379856
.
Kelas Pernomboran Ala Tuisyen Di Taman Universiti Indah, Serdang mulai 4 Mei 2010 (jam 9 malam - 11 malam). Setiap Selasa sehingga 3 Ogos 2010. Yuran R30 seorang setiap kali kedatangan. Berminat? Daftar: SMS taip SD (nama) hantarkan ke 016 2379856. Alamat akan diumumkan nanti.
Bermula dengan pengiraan asas sehinggalah pernomboran yang tinggi. Nota tidak disediakan; sila bawa buku dan pen sendiri.
.
Sistem SMS EDDY 36553 TERGANGGU: Mohon maaf, ada masalah teknikal dalam sistem SMS 36553. Jika anda mendaftar di Mingguan Wanita untuk kursus 24 April iaitu kod HG 36553, anda boleh daftar SMS taip PA hantarkan ke 016 2379856 (percuma tiada caj sms). Juga, tafsiran secara SMS EDDY 36553 juga ditangguhkan buat sementara waktu, mohon maaf.
.
KURSUS "FORMULA KEKAYAAN DARI PERNOMBORAN ANGKA 6"
(Angka 6 Angka Kekayaan).
Pada 18 April 2010
Shah Alam - Seksyen 8, Shah Alam
9.00 pagi - 5.00 petang
Yuran RM100
Daftar: SMS taip KY dan hantarkan ke 016 2379856.
.
Kursus ini adalah kursus percuma kepada peserta-peserta program Millionaire Mindpower anjuran Prof Dato Dr Ibrahim Ahmad. Lanjutan dari program Mindpower, kini digabungkan pula dengan Metafizik yang bakal menunjukkan potensi-potensi anda di dalam mencapai kekayaan pada tahun 2011 nanti iaitu tahun kekayaan, oleh itu anda memiliki pemikiran dan strategi yang mantap untuk menjadi jutawan nanti. Dari Pernomboran seperti tarikh lahir dan nama serta arah seumpamanya memberikan anda jalan pintas untuk menjadi kaya dengan menggunakan sepenuhnya potensi sebenar anda. Juga, terbuka kepada orang awam yang baru berminat dan bukan peserta kursus Millionaire Mindpower untuk turut serta hadir (kursus ini sama dengan kursus Pola 666 atau Angka 6 yang dianjurkan sebelum ini di Kuantan, Shah Alam dan Tawau serta Skudai).
.
BONUS KHAS: Teknik batu mineral untuk kekayaan serta tarikh/ doa sesuai kekayaan.
.
Workshop Millionaire Mindpower: bersama Prof. Dato Dr. Ibrahim, pakar motivasi mindpower dan minda kekayaan jutawan;
15 Mei - Matic,Kuala Lumpur
16 Mei - M-Suite, Johor Bahru.
cuma RM50 sahaja. Hubungi Mai 019 213 1886 atau AJ 019 218 1886.
.
PROGRAM BUAT DUIT: secara Residual Income. Salah seorang pakar kewangan mengatakan untuk kaya perlulah ada sumber "residual income" yang berterusan dan salah satu caranya ialah networking seperti bisnes online. Disini diperkenalkan beberapa program untuk anda ceburi sebagai permulaan dan persediaan menghadapi tahun 2011 iaitu tahun kekayaan dari pelaburan.
.
klik link berikut:
http://marhaban2u.com/?ref=1780
.

untuk rakan-rakan bukan Islam yang mungkin kurang sesuai dengan program di atas, anda boleh join program yang seumpama itu di sini juga (klik link berikut): Rakan-rakan atau peserta Islam juga boleh join jika mahu tambahan sumber kewangan!;
.
http://cashtunai.com/?ref=7
.
Cubalah join salah satu atau kedua-dua program ini, terutamanya pada 20 April ini nanti untuk energi untung kewangan, ikhtiarlah.
.
POWER IMPIAN: Peluang perniagaan terbaru untuk tahun 2010 iaitu tahun kesihatan. Syarikat pengeluar minuman POWER ROOT yang terkemuka, kini memperkenalkan POWER IMPIAN, iaitu sebuah syarikat berasaskan jualan langsung yang memberi peluang perniagaan kepada anda bersama-sama kumpulan Power Root. Kepada peserta di JB, hubungi Puan Rozie (017 7488417) untuk datang ke kilang Power Root di Plentong, JB untuk melihat sendiri operasi syarikat serta mendapatkan maklumat lanjut tentang program ini yang boleh memberikan pulangan ribuan malah menjadi jutawan! (layari laman web: http://www.impian2u.com/). Mohon anda beritahu Puan Rozie yang anda mendapat info ini dari blog Encik Eddy, tq!
.
SEMINAR SETERUSNYA - sila lihat maklumat di ruangan bawah;
Setiap Isnin 9 malam di Meru - Kelas Ala Tuisyen Pernomboran (RM25)
18 April - Shah Alam - Kurus Pola Kekayaan (RM100)
24 April - Shah Alam - Kursus Graf Hayat Tahap 1 Percuma RM0
25 April - Shah Alam - Kurus Graf Hayat Tahap 2 RM50

8 & 9 Mei - Skudai - Kursus 2 Hari Graf Hayat Tahap 1, 2 dan 3 (RM500).
22 & 23 Mei - Meru - Kursus Intensif Asas Teknik Pernomboran (RM500)

.

MAKLUMAT SEMINAR:

Setiap Isnin 9 malam - 11 malam
Pejabat 69B, Tgkt 2, Atas BSN Meru
RM25 setiap kehadiran
Kelas Pernomboran Metafizik Dinamik
Daftar: SMS taip MD hantar ke 016 2379856
Kuliah secara santai dan berperingkat-peringkat untuk mendalami pengajian pernomboran metafizik dengan lebih berkesan secara diskusi ala workshop (8 Mac 2010 - 9 Ogos 2010)
.
24 April 2010 - Shah Alam
tempat berubah: SEKSYEN 8, SHAH ALAM

RM0 PERCUMA TANPA BAYARAN LANGSUNG
Kursus Graf Hayat Tahap 1 Edisi 1 - PERCUMA
Terhad 150 orang sahaja
Daftar: SMS taip PA (nama) hantar ke 016 2379856
.
Sila bawa graf hayat anda atau boleh dibeli di sana nanti (RM10 sekeping - sila bawa maklumat tarikh dan jam lahir). Jika berminat dapatkan nota RM20. Adalah sangat menarik jika anda dapat cetak graf ibu bapa dan anak-anak anda bersama kerana jalan hidup anda juga boleh dilihat daripada graf hayat mereka. Kenali kaedah Graf Hayat di dalam mengenalpasti potensi anda lebih mendalam tambahan kepada Rajah Segitiga atau Petak Digit Tarikh Lahir. Bimbingan menyusun hidup anda berdasarkan fenomena "star" serta kenali tahap turun naik prestasi atau tenaga hayat anda.
.
25 April 2010 - Shah Alam
tempat berubah: Seksyen 8, Shah Alam

RM50
Kursus Graf Hayat Tahap 2 Edisi 1
Daftar: SMS taip PB (nama) hantarkan ke 016 2379856.
.
Setelah pelajari teknik dari Tahap 1, teruskan belajar graf hayat untuk kenali potensi anda dari graf hayat ke tahap yang lebih mendalam iaitu dari Petak-Petak Zon.
.
Daftarlah untuk 24 April dan 25 April iaitu kursus Graf Hayat tahap 1 (percuma) dan tahap 2 iaitu kursus 2 hari pada harga RM50 sahaja. SMS taip PC (nama) hantar ke 016 2379856 untuk daftar hadir kedua-dua hari tersebut.
.
8 & 9 Mei 2010 - Skudai

Pejabat Lynjb Taman Tampoi - terhad 20 orang sahaja.
KURUS KAEDAH GRAF HAYAT Tahap 1, 2 dan 3.
RM500
(RM299 sehari/ dua hari RM500)
Ada diskaun jika bawa 3 kawan
Termasuk makan dan NOTA BINDING & BERWARNA
Daftar: Lynjb 019 7556102
.
Graf hayat merupakan bahan yang utama dalam membuat perancangan di dalam perjalanan hidup anda. Ianya bukan tilik nasib tetapi sebagai panduan untuk membuat strategi awal. Jika anda sudah tahu dalam masa 5 tahun lagi anda bakal masuk Vacuum Star atau Widowed Star, maka tentunya anda boleh buat persediaan awal. Ketahuilah juga potensi tersembunyi anda; apakah anda Wealth Great General atau Great Martial Artist? Bagaimanakah situasi pasangan anda; apakah beliau Great Pioneer atau Great Entertainer? Adakah diri anda atau suami atau anak anda Main Structure Great Controller + Great Entertainer yang terperangkap dalam skandal seks? Apakah anda Main Structure Great Pioneer + Monetary Force yang punyai kebolehan menjadi jutawan sekelip mata? Anda tidak kaya, tidak berjaya dan selalu gagal kerana anda tidak memahami diri anda yang sebenarnya. Gunakanlah teknik Graf Hayat yang lebih mendalam!.

.
Terhad 20 orang sahaja untuk perhatian lebih khusus untuk setiap peserta, lagipun kursus graf hayat agak rumit dan memerlukan perhatian dalam kelas yang kecil. Harga ditawarkan berbeza tinggi kerana jumlah peserta yang sedikit serta ada kelebihan lain seperti nota BERWARNA serta anda dapat belajar membaca graf untuk anak-anak anda juga! Jika anda merasakan yuran kami tinggi, silalah belajar dengan sifu saya di PJ pada harga RM1500 seorang, itupun lebih pelajari teori pengiraan berbanding pendekatan saya lebih kepada praktikal. Atau anda boleh juga pelajari graf hayat pada harga lebih rendah RM50 tetapi mungkin tidak sebegitu mendalam seperti kursus ini yang merangkumi 3 tahap sekaligus.
.
22 & 23 Mei 2010 - Meru
KURSUS INTENSIF ASAS 2 HARI TEKNIK PERNOMBORAN STATIK & DINAMIK
RM500 (2 hari)
jika bawa kawan, diskaun kepada RM400 seorang.
9.30 pagi - 5 petang
termasuk makan dan nota.
terhad 20 orang sahaja.
Daftar: SMS taip TK dan hantarkan ke 016 2379856
.
NOTA BINDING DAN BERWARNA ! Bukan fotostat!
.
Dibuka untuk individu yang baru mengenali kaedah ini dan berminat untuk mendalaminya bagi tujuan peningkatan diri atau keluarga atau untuk jadikan kaedah ini sebagai sumber pendapatan tambahan. Anda sudah boleh lihat bagaimana kaedah ini telah dapat bantu ramai individu maka kini giliran anda pula. Menariknya, anda dapat pelajari banyak ilmu terbaru berbanding individu yang belajar dengan saya pada tahun 2006, 2007, 2008 atau 2009 jua! Rebutlah peluang ini untuk sama-sama menjadi cemerlang dan kaya pada tahun 2011 nanti.
.
Anda pelajari teknik tarikh lahir dan pernomboran dari sumber yang sebenar dan guru kepada ramai pengajar kaedah tarikh lahir masa kini serta anda belajar pada harga cuma RM500 berbanding kursus tarikh lahir lain sehingga RM3,000 pun ada! Jimatkan wang untuk anda kaya cepat, bukannya untuk kami kaya cepat sendiri-sendiri dan belajar dari sumber yang sebenar merangkumi semua aspek pengiraan bukan sekadar asas sahaja.
.
Antara silibus yang akan disampaikan;
- Teknik Pola Tarikh Lahir
- Teknik Kitaran Tahunan, Mingguan, Harian dan Jam.
- Teknik Arah Kejayaan
- Teknik Nama
- Teknik Graf Hayat
.
Pejabat saya terletak hampir dengan susur keluar NKVE iaitu SETIA ALAM/MERU dan hampir dengan Klang Sentral (pusat bas ekspress Klang - jika anda naik bas ekspress dari luar Selangor). Penginapan ada di bandar Klang/ Shah Alam (dalam 10 minit jaraknya).
.
Teruskan berjuang, $alam Perjuangan.. $elamat dan $emoga menjadi jutawan pada 2011 nanti!
Eddy Ro$yadie
Rakan konsultan Hidup & Perniagaan Anda.

Rahsia Dinamik Tarikh Lahir & Pernomboran.







posted by eddy Rosyadie Mohd Samsury @ 3:40 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

About Me


EDDY ROSYADIE MOHD SAMSURY

(Perancang pengurusan Hala
Tuju Hidup)
Penulis Kolumunis `Mingguan Wanita `Penulis buku `CJP`
Email:
qmas304@streamyx.com

http://eddyrosyadi.weebly.com

Previous Post
Archives
ADMIN BLOG EDDY


ARY
Phone :012 902 6972
my facebook

محمد أشعري عبد الرزاق

Reka Lencana Anda
CONSULTANT 

Zaini ahmad 
     019-2676727
Azli Shah            012-3127296
Nor Azlina            019-3869011
Dr Aniza              019-2438151
 

FORUM CHAT

Template by

image link to web design website

Provided by website design company .

 

widgeo.net

Site Meter
Blogger Templates