waktu malaysia
 
galeri gambar
 
tempahan online


TEMPAHAN ONLINE

iklan

 





 

jadual  kursus/Seminar
BULAN KURSUS/SEMINAR
Kursus
 
dipejabat
Meru, Klang

sesi Consultant
No 69, Tgkt 2, Jalan Besar, Pekan Meru
(Atas Bank BSN depan RHB Bank)
iklan tajaan

 

 

 




 

Saturday, May 29, 2010
Yang Unik, Yang Menarik - Ilmu & Kekayaan
ASSALAMUALAIKUM & SELAMAT SEJAHTERA, SALAM 1 MALAYSIA,
daripada Master / Cikgu Eddy Rosyadie b Mohd Samsury
Pengasas/ Konsultan Kaedah Perancangan Strategi Potensi dan Prestasi Dinamik
Pernomboran dan Astronumerologi - tarikh lahir, jam lahir, nama, nombor handphone, dsbnya - kitaran bulan, mingguan, harian dan jam.
.
Testimoni Waktu Doa Kekayaan:
"Salam, en eddy. Syukur, waktu berdoa yg en eddy bagi hari tu, alhamdulillah, kami dpt komisen rm8900." - nurul.
.
Ulasan: tq Puan Nurul kerana beri maklumbalas, saya sentiasa mahu menerima maklumbalas supaya dapat diperkemaskan lagi perkhidmatan kaedah ini (sms ke 016 6249666 atau email qmas304@streamyx.com). Syukur, dari sumbangan RM10 untuk perkhidmatan saya di sini, puan dapat pulangan yang berlipat-lipat kali ganda dengan mudah. Tq kerana percayakan saya dan selalu beri sokongan serta menggunakan kaedah ini secara positif. Saya sangat percaya bahawa Tuhan Maha Kaya, Pengasih dan Adil dan tentunya diberikan kekayaan kepada mereka yang mempercayai serta yang berkorban dahulu untuk menunjukkan kesungguhan untuk berubah.
.
Untuk waktu-waktu doa akan datang iaitu pada 6 Jun, sila lihat dibawah ini ada diberikan percuma. Seterusnya nanti waktu berdoa pada 26 Jun akan diumumkan lagi nanti. Semoga puan dan sekeluarga berjaya sentiasa!
.
KAEDAH UKUR TENAGA MENGGUNAKAN KERTAS NIPIS PENGESAN TENAGA:

Kertas nipis diletakkan di atas tapak tangan dan secara otomatik ianya akan berlipat. Makin kuat tenaga dalaman seseorang, kertas sekeping itu makin menjadi satu gulungan.



Gambar 1: Kertas ini diletakkan atas tapak tangan saya boleh dikategorikan sebagai kuat - berlipat separuh (untuk individu biasa selalunya lipatan kecil sahaja).













Gambar 2: Kertas ini menjadi gulungan yang rapat SETELAH SAYA MEMAKAI PENDANT 769. Betapa pendant itu memberikan tenaga tambahan.











.
.
.
Pendapatan RM24ribu dalam satu bulan: begitulah pencapaian seorang pelajar sains metafizik yang mengikut potensi dari pernomboran dan arah. Kerja beliau sekadar pergi pejabat dan orang datang bawa duit - tak perlu nak outstation dan bersusah payah bekerja. Siapa lagi? Kalau bukan Lynjb (0197556102). Berkat dari Waktu Doa Kekayaan pada 1 Mei lalu dan berbekalkan arah yang betul, maka rezeki mudah masuk. Lagipun, tahun ini beliau kitaran 6. Oleh itu memang berbaloi pelajari kaedah pernomboran, kali ini siap dengan software, maka mudahlah Lynjb merangka perancangan untung harian dan jam! Anda belum lagi berjaya? Kenapa masih perlu bekerja siang malam cuma gaji RM1,500 sebulan ditolak kos hidup tinggal RM300 sebulan? Mahukah anda dibayar RM24ribu atau lebih? Marilah belajar kursus;
27 Jun - Meru - Bina Usahawan - RM200
9 Julai - Sg Petani - 3K Kekayaan, karier/bisnes pilihan/ kasih sayang - RM250
24 & 25 Julai - 3K dan Graf Hayat - RM500.
maklumat lanjut akan diumumkan minggu depan.
.
Kitaran 7 Kitaran Kehilangan: Saya baru dihubungi seorang usahawan yang kerugian hampir RM500 ribu menyebabkan terpaksa gulung tikar, kebetulan berlaku dalam kitaran 7. AWAS KITARAN TAHUN 7! Setakat ini dari ratusan orang yang ditemui, hanya 1 orang sahaja yang dapat melalui kitaran 7 dengan baik (itupun dah belajar metafizik dan mindpower terlebih dahulu), yang lain? Kebanyakkannya merana! Maka, marilah belajar kaedah pernomboran untuk rancang kejayaan anda supaya berterusan sentiasa.
.
Kegunaan Graf Hayat Kenalpasti Karier dan Kejayaan Anda: Jika tarikh lahir anda adalah 18.9.1971, apakah kerjaya yang sesuai untuk anda? Kalau dilihat pada root number 8 ada orang kata sesuai kerja restoran, kecantikan atau mungkin kerja berkaitan kewangan atau pendidikan. Hmmm, yang mana satu tu? Dah pening nak pilih...sebab itu memilih kerjaya sekadar dari Root Number adalah tidak tepat! Ramai orang sudah gagal dalam kerjaya/ bisnes kerana mereka telah dinasihatkan oleh orang-orang tertentu untuk pilih kerjaya mengikut Root Number, tapi minat mereka adalah dalam bidang lain. Jika tengok pola-pola nombor pula, tiada pilihan yang banyak... maka apabila dilihat dari Graf Hayat, rupanya individu itu memiliki Profession dan Wealth adalah yang sama iaitu Great Speaker. Kisahnya, beliau pernah dulu bekerja sebagai guru tadika untuk sementara sebelum menceburi dunia insuran, tapi minat untuk menjadi guru sangat mendalam hinggakan beliau sambung pengajian dalam Master in Education! Jadi, kehendak beliau dan root number dan energi hayat adalah selari - bidang komunikasi iaitu pendidikan/ perguruan... Inilah kegunaan graf hayat yang menjelaskan potensi anda dengan lebih berkesan... anda belum belajar graf hayat? Kenapa belum? Rugilah jika anda tidak tambah/pelajari Graf Hayat diri anda kerana anda belum kenal diri anda/ potensi sendiri.
.
KURSUS BINA USAHAWAN SECARA PERNOMBORAN 27 JUN 2010: di pejabat saya di Pekan Meru, Klang. Khusus untuk individu usahawan/ peniaga / individu yang mahu memulakan atau membetulkan / menghidupkan kembali perniagaan - yang belum pernah hadir kursus pernomboran sebelum ini atau individu yang mahu ulangkaji/ mendalami. Kursus ini lebih kurang sama dengan modul Pola Usahawan 696 Asas sebelum ini tetapi kali ini berlainan cara persembahan iaitu ianya adalah dalam bentuk langkah demi langkah seperti berikut;
1. Pilih jenis bisnes
2. Pilih arah bisnes
3. Pilih nama bisnes
4. Pilih hari bagus daftar syarikat
5. Pilih pekerja
6. Pilih rakan kongsi
7. Pilih nombor telefon, akaun bank dan seumpamanya.
8. Termasuk menggunakan kaedah graf bulanan, mingguan, harian dan jam untuk bisnes anda (terbaru: kursus Pola 696 Usahawan sebelum ini belum ada teknik ini).
9. Ketahui kitaran yang baik dan tidak baik untuk bisnes.
.
Pesan Dr. Irfan Khairi dalam bukunya Nota Jutawan Nota Perniagaan; 9/10 kekayaan datang dari perniagaan, tetapi 9/10 usahawan gagal semasa mula berniaga! Anda nak gagal dalam bisnes? Atau nak berjaya dalam bisnes? Kaedah Pernomboran boleh membantu!

Tarikh: 27 Jun 2010
Yuran: RM200 seorang - dapat software2 dan graf2 percuma, termasuk makan dan nota.
Masa: 9.30 pagi - 5.00 petang
Daftar: SMS taip BK (nama) dan hantarkan ke 016 624 9666. bayaran di sana nanti.
.
Lagi Testimoni Pemilik Pendant 769:
W.Salam En. Eddy
Terima kasih.....Saya dah pun memiliki Energy Pendang Pola 769.....
Memang ader rasa kelainan sikit dimana, pada hari mula saya pakai , kaki rasa macam tak pijak tanah ,
yang kedua...Pada malam 29 hb pukul 2130 hrs saya ke changlun atas urusan kerja.. then saya selesai pada 30hb lebih kurang pukul 1744 hrs.saya sampai rumah. Tapi pada Hari ni 31 may saya masih bersemangat untuk ke office walau pun badan ader rasa sedikit letih. Selalunya kalu badan berasa letih nak buat kerja pun Takder Mood...Alhamdulillah dengan izin Allah saya rasa seronok jer...Jiwa rasa tenang.

.
MAJLIS GERHANA BULAN PADA SABTU 26 JUN 2010: tahukah anda dalam metafizik bahawa Gerhana Bulan digunakan untuk anda "keluar" dari dunia lama - anda mungkin selama ini berada dalam dunia yang penuh keperitan dan kesengsaraan, marilah kita ambil kesempatan untuk keluar dari dunia itu dan bersedia untuk masuk ke dunia baru yang lebih aman, tenteram, kaya, beriman, berilmu dan berkebajikan - ianya berlaku pada bulan Julai nanti, tapi perlulah keluar dahulu pada 26 Jun ini! Ada amalan yang tertentu yang elok digunakan.
.
Pada 31 Disember lalu, terdapatnya Gerhana Bulan untuk anda keluar dari dunia anda, syukur ramai yang mengikuti kelas kita pada 1 Jan lalu telah dapat "keluar" dari kesengsaraan sebelumnya (contoh, puan Effa KL) dan masuk tahun 2010 dengan baik serta melaluinya dengan baik. Mari kita gunakan kesempatan ini sekali lagi untuk betulkan kehidupan kita... kata nak kaya 2011 nanti, kenalah keluar dari kemiskinan 2010 dulu!
.
Majilis ini akan dibuat di pejabat saya di Pekan Meru, Klang. Dijemput untuk anda hadir untuk saya bimbing anda cara-cara untuk "keluar" dari dunia lama itu.

Tempat: No 69, Tgkt 2, Atas BSN Pekan Meru, Klang
Yuran : RM50 - dapat buku & software percuma dll.
Masa : 2 pm - 6 pm
Jadual:
2pm - 3pm - Taklimat Kaedah Gerhana - penjelasan dan amalan.
3pm - 4pm - Taklimat Kaedah Metafizik 9-Star Ki (terbaru dalam silibus kita) untuk anda kenali strategi sifat anda untuk melakarkan kejayaan.
4pm - bergerak ke Masjid As-Sharif, Meru (hanya 100 meter sahaja) untuk solat Asar berjemaah dan kemudian solat sunat Gerhana di sana.
5 pm - 6 pm - sambung Kaedah Metafizik 9-Star Ki (di pejabat saya).
6 pm - bersurai
.
Anda akan diberitahu tentang 2 waktu doa terpenting pada hari tersebut untuk untung bisnes, kaya dan menjadi pemimpin hebat (Main Structure Great Controller + Great Treasurer iaitu menjadi pemimpin satu organisasi atau pemimpin parti politik).
.
Berminat hadir, daftar SMS taip GH (nama) dan hantarkan ke 016 624 9666. Bayaran di sana nanti.
.
PENEMUAN TERBARU (1/2010) - satu-satunya di dunia kini.
oleh Cikgu Eddy Rosyadie - hakmilik cikgu Eddy - dilarang untuk salin, dibukukan, edar atau buat latihan penemuan ini di khalayak ramai/ internet tanpa kebenaran.
.
Objektif: bagaimana untuk menentukan siapa yang lebih "berkuasa" / menyerlah menguasai apabila dibandingkan dengan seseorang / beberapa orang lain - mungkin untuk tujuan sales, pertandingan dan seumpamanya.
Di dalam sebuah kitab lama, kaedah seperti ini telah ada sejak lama dulu, namun menggunakan huruf jawi yang mana ianya adalah sukar di zaman moden ini dan pengiraannya dari huruf rumi agak rumit. Kini terdapat cara baru untuk mengenalpasti cara sedemikian dengan mudah dan moden - hanya dari nama rumi pun boleh! Kali ini kaedah pernomboran bukan sekadar dari tarikh lahir semata-mata, tetapi boleh juga dari nama - dari nama asal dan nama sendiri sahaja tanpa dicampur nama ayah atau ibu.
.
Penemuan ini dari kajian cikgu Eddy - 30 Mei 2010.
.
Cara-cara:
Langkah 1:
Tukarkan setiap abjab nama kepada angka mengikut kaedah pernomboran (iaitu A=1, B=2 dan seterusnya). Nak senang? Gunakan software pengiraan otomatik (S08), taip nama dan terus dapat jawapannya! (nak beli? RM100 seunit - email ke qmas304@streamyx.com).
.
Langkah 2:
Kirakan jumlah besar angka-angka tersebut.
.
Langkah 3:
Bandingkan nama-nama berdasarkan jumlah angkanya. Biasanya nama yang ada jumlah yang lebih besar adalah lebih "menguasai" apabila dibandingkan dengan beberapa nama lain.
.
Contoh, katakan anda adalah seorang guru sekolah rendah dan ada 4 orang murid bernama Anwar, Mahathir, Mohd Najib dan Abdullah.
Anwar = 21
Mahathir = 42
Mohd Najib = 40
Abdullah = 25.
.
Daripada pengiraan jumlah nama di atas, di dapati murid bernama Mahathir yang "berkuasa" / menguasai daripada rakan murid yang lain. Bagaimana pula jika ada seorang murid baru sekolah bernama Muhyiddin (jumlah 53), maka beliau pula dilihat bakal berpotensi menguasai. Mungkin rakan murid yang lain seperti Hishammuddin (jumlah 60) atau rakan berbangsa Cina seperti Chua Soi Lek (jumlah 41) atau Ong Kee Teat (jumlah 40)?
.
Daripada kaedah ini didapati nama yang lebih panjang mempunyai kelebihan, begitu juga nama yang memilki abjad yang tinggi angkanya. Jika anda nak lebih "menguasai" pastikan nama anda yang pendek itu "ditambah", kalau boleh nama asal anda itu diperbetulkan (di kad pengenalan) atau boleh ikhtiar cara tambahan lain contohnya, di dalam bisnes kad atau seumpamanya, letak nama Anwar (jumlah 21) menjadi Anwar Ibrahim (jumlah 63) atau Mahathir dipanggil Mahathir Mohamed (jumlah 74), atau mungkin gunakan nama samaran lain/ tukar nama panggilan (dari Kassim jumlah 18 menjadi dipanggil nama baru Ibrahim jumlah 42).
.
Bagaimana pula dengan anak murid perempuan pula?
Siti Nurhaliza = 68
Siti Roslina (Lynjb) = 55
Siti Aisyah (kawan Lynjb) = 48
.
Negara China (jumlah 26) lebih senang dipanggil Republic of China (jumlah 79). Manakala Malaysia (27) dan Singapore (50) atau Singapura (43). Atau Selangor (37) berbanding Pahang (29).
.
Walau bagaimanapun, kaedah ini sekadar untuk perbandingan sepintas lalu dan mungkin kurang tepat dalam beberapa situasi. Untuk mengenalpasti penguasaan yang lebih mendalam, tentulah perlu dilihat kitaran tahun/bulan, gabungan dan seumpamanya.
.
Trainer: Terima kasih kepada ramai peminat Metafizik yang berminat untuk menjadi trainer. Buat masa ini, pihak Ued2PRO mencadangkan anda menjadi ahli dahulu (dengan membeli pendant 769 anda adalah otomatik ahli dan trainer/ leader) dan dengan itu anda boleh membina network jualan anda sendiri juga. Dan nanti pihak Ued2PRO akan membayar elaun trainer kepada anda apabila anda hantar claim ke pihak Ued2PRO (ada prosedur dan borang tertentu) apabila anda membuat training kepada kumpulan anda atau membantu melatih kumpulan lain.

JEMPUTAN KE SESI KULIAH ASAS PERNOMBORAN PERCUMA DI PUCHONG PADA 6 JUN 2010 JAM 1 PETANG - 6 PETANG.
Kepada semua pemilik pendant 769 atau 969 atau 1 digit (1-9) yang dibeli daripada pihak ued2PRO, anda dijemput untuk menghadiri kuliah percuma untuk;
- mempelajari asas-asas pernomboran tarikh lahir menggunakan kaedah segitiga. Anda pelajari tentang beberapa tafsiran tambahan selain daripada kaedah pernomboran petak tarikh lahir seperti kelakuan ibu/ ayah dan seumpamanya.
- mempelajari cara-cara untuk menjual pendant / menjelaskan produk pendant kepada rakan-rakan.
- mempelajari cara-cara untuk key-in website akaun anda sendiri apabila anda memiliki networking untuk membina rangkaian dan mendapat untung bonus, komisen dsbnya.
- mempelajari pelan pemasaran dan cara-cara mendapat keuntungan dari pelan pemasaran serta cara untuk menceritakan pelan pemasaran kepada orang lain.
.
PELUANG NETWORK YANG BESAR DARI KUMPULAN METAFIZIK CIKGU EDDY (Pendant 769) DAN KUMPULAN MINDPOWER DATO IBRAHIM (Pendant 9$9). Potensi 5 ribu orang dan lebih bakal pengguna untuk peluang network anda! Apabila anda serius untuk kaya pada tahun 2011 nanti, inilah peluang dan jalan yang dibuka untuk anda!
.
Kepada individu yang belum memiliki Pendant, tetapi berminat untuk membelinya pada hari tersebut dan terus menjadi ejen/ leader/ trainer, anda dijemput hadir dan bawa bayaran RM696.
.
Untuk hadir, sila telefon Ms Jenny 0172261331 atau Ms Ginny 0124576396. Pejabat kami berada di Jalan Puteri 5, berhadapan Puteri Mart, Bandar Puteri, Puchong di atas Minx Hair Studio dan Pusat Perubatan Tabib China - Tingkat 2. Berdekatan dengan Giant Bandar Puteri.
.
Waktu berdoa 6 Jun 2010: Pada 6 Jun nanti, terdapat pola 663, 696 serta banyak angka 9, pola 456, 459 - bermaksud mendapat banyak peluang pelaburan/perniagaan dan untung dari pelaburan (sebab itu kursus leader batch pertama Ued2PRO adalah pada 6 Jun nanti, mereka ini akan menjadi leader jutawan selepas ini). Kepada anda yang lain, doakan juga untuk menjadi untung kekayaan pada tahun pelaburan 2011 nanti. Jangan lupa juga untuk membuat peluang perniagaan dengan Lynjb (019 7556102) dari sistem HKY, iaitu Pelan B duduk diam dapat untung (ambil peluang segera sebelum peluang ditamatkan - tentunya masuk dalam kumpulan saya).
Untuk penduduk Semenanjung Malaysia dan Singapura:
Lelaki - antara jam 11.30 pagi - 1.30 petang
Wanita - antara jam 3.30 petang - 5.30 petang
.
Untuk penduduk di lain-lain negeri/ negara:
Lelaki - antara jam 11 pagi - 1 petang
Wanita - antara jam 3 petang - 5 petang
.
$EMINAR $ETERU$NYA - maklumat kursus akan diumumkan nanti.
Makluman: Kursus akan ditangguhkan jika tidak mencukupi minima 20 orang yang telah membayar penuh kepada penganjur. sila sahkan tempat kursus dan tempat anda dua hari sebelum kursus jika anda telah mendaftar dan tidak menerima apa-apa maklumbalas (mungkin kami terlepas untuk beritahu anda). Bayaran penuh kepada penganjur mesti dibuat sekurangya 4 hari sebelum kursus.
.
9 JULAI (Jumaat) - Kursus 3K (asas) Kekayaan, Kerjaya & Kasih Sayang di Laguna Merbok, Sg Petani, Kedah - RM250.
.
10 JULAI (Sabtu) - Kursus 3K Kekayaan, Kerjaya & Kasih Sayang di Kamunting, Perak - RM100 (untuk 20 orang sahaja - yang telah mendaftar untuk 29 Mei lalu).
.
17 JULAI (Sabtu) - Kursus Graf Hayat Tahap 1 di Kemaman, Terengganu - RM200.
.
24 & 25 JULAI (Sabtu & Ahad) - Kursus 3K Kekayaan, Kerjaya & Kasih Sayang & Graf Hayat Tahap 1 di Kota Tinggi, Johor - RM500.
.
Testimoni Pendant 769: cikgu, selepas sy memakai pendant 769,mmg banyak perubahan. saya betul-betul bersyukur dapat dipertemukan dgn cikgu dan hadir ke kursus tempoh hari (8 & 9 mei,JB)... terutama mengenai kedai saya,orang semakin ramai cikgu. saya betul-betul gembira. angka 7 networking tu mmg betul-betul ada "power"... dulu sebelum pakai pendant,setiap hari bangun pagi saya akan sakit kaki (sebab byk berjalan amik dan hantar pesanan/makanan di kedai). tapi selepas pakai pendant,alhamdulillah. sakit kaki dah tak ada. n betul-betul saya terkejut. saya tak pernah pi urut atau apa-apa. cuma lepas pakai pendant ni betul-betul saya terasa perubahannya.

melalui graf hayat tertera saya punya energi sgt rendah. saya akui mmg saya cpt letih, asyik mengantuk. tapi selepas pakai pendant,saya betul-betul bertenaga. sekarang saya boleh berada di kedai sampai pukul 12mlm sebab tak rasa penat dan tak mengantuk... saya betu-betul bersyukur.

dengan duit RM1 yg cikgu "terbagi" (wang balik selepas beli pendant) saya pun saya masih simpan. saya syg agt duit tue.. saya lekatkan didinding kedai... mudah-mudahan ada rahmat disebaliknya. harap,saya dapat jumpa cikgu lagi... terima kasih cikgu.

.
$alam Kejayaan!
Eddy Rosyadie
Rakan Konsultan Perniagaan / Kekeluargaan Anda.
posted by eddy Rosyadie Mohd Samsury @ 8:41 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

About Me


EDDY ROSYADIE MOHD SAMSURY

(Perancang pengurusan Hala
Tuju Hidup)
Penulis Kolumunis `Mingguan Wanita `Penulis buku `CJP`
Email:
qmas304@streamyx.com

http://eddyrosyadi.weebly.com

Previous Post
Archives
ADMIN BLOG EDDY


ARY
Phone :012 902 6972
my facebook

محمد أشعري عبد الرزاق

Reka Lencana Anda
CONSULTANT 

Zaini ahmad 
     019-2676727
Azli Shah            012-3127296
Nor Azlina            019-3869011
Dr Aniza              019-2438151
 

FORUM CHAT

Template by

image link to web design website

Provided by website design company .

 

widgeo.net

Site Meter
Blogger Templates