waktu malaysia
 
galeri gambar
 
tempahan online


TEMPAHAN ONLINE

iklan

 





 

jadual  kursus/Seminar
BULAN KURSUS/SEMINAR
Kursus
 
dipejabat
Meru, Klang

sesi Consultant
No 69, Tgkt 2, Jalan Besar, Pekan Meru
(Atas Bank BSN depan RHB Bank)
iklan tajaan

 

 

 




 

Friday, April 16, 2010
Mahukah Anda Jadi Kaya Pada 2011?
A$$ALAMUALAIKUM & $ELAMAT $EJAHTERA, $ALAM 1 MALAY$IA,
dari Master / Cikgu Eddy Rosyadie B. Mohd Samsury
Pengasas Kaedah Dinamik Pernomboran & Tarikh Lahir.
.
PERTUKARAN TEMPAT SEMINAR PADA 24 dan 25 APRIL 2010: pihak kami akan mencari tempat selain dari seksyen 8 untuk seminar akan datang. Alahai, dah nama pun 8, jadi, seminar 18 April tadi berjalan tidak lancar dengan pelbagai masalah. Sebenarnya, pihak kami sebelum itu telah mendapati pengurusan tempat Seksyen 8 itu tidak mesra dan tidak profesional menyebabkan tempahan kami untuk catering serta penggunaan dewan seminar tidak dilayan dengan baik... tidak mengapalah, tempat orang, tapi kesalnya kerana cara mereka yang tidak profesional macam tidak ikhlas untuk membuat bisnes pula, memanglah customer lari!
.
Buat masa ini beberapa tempat seminar di Shah Alam telah penuh dan kami terpaksa mengambil tempat Seksyen 8 itu, walau bagaimanapun untuk seminar 24 April kami perlu cari tempat lain yang lebih selesa. Kami akan cuba hubungi sekali lagi tempat-tempat seminar manalah tau jika ada kekosongan di tempat mereka. Kami akan cuba membalas SMS pendaftaran anda selewatnya hari Rabu 21 April untuk kami cari beberapa tempat seminar dahulu...jika tiada kekosongan, kami akan terpaksa membatalkan seminar tersebut.
.
Di dalam seminar 18 April tadi, pola 769 telah diperkenalkan dan peserta kursus 18 April disarankan untuk mulakan dahulu penggunaan pola tersebut. Yang lain nanti akan dapat tahu nanti diumumkan apakah itu pola 769 untuk kekayaan!
.
Terima kasih kerana sambutan menggalakkan untuk software dan juga ahli program. Tempahan software akan dihantar melalui email nanti dan maklumat ahli program akan diberikan nanti juga. Software adalah di dalam format Excel untuk membolehkan anda save file untuk ahli keluarga/ client/rakan anda serta membolehkan anda print out, tidak seperti kebanyakan software tarikh lahir lain yang tidak dapat save dan juga tidak dapat dicetak.
.
Beberapa peserta kursus 18 April tadi didapati telah menempah graf hayat dan ramai yang bertanya tentang graf hayat. Namun, kesuntukan masa untuk menceritakan dengan mendalam, oleh itu dijemput hadir ke seminar graf hayat pada 24 dan 25 April nanti (dua hari RM50 sahaja - tempat belum confirm lagi nanti pada 21 April akan diberitahu). Salah seorang peserta kursus mengadu dalam kesusahan menceritakan bagaimana bisnes beliau dan suami jatuh kerugian dekat RM2 juta, apabila diperiksa graf hayat, patutlah, kedua-dua mereka dalam Vacuum Star! Walaupun mereka ada banyak angka 6 dalam pola tarikh lahir, tetapi perlu juga kita lihat graf hayat untuk tahu bila jatuh bangun kita...kalaulah peserta itu tahu lebih awal tentang masalah Vacuum Star itu dan masalah graf hayat turun untuk suaminya, kan mudahlah kita membuat strategi hidup yang baik untuk kita menjalani kehidupan dengan lebih baik lagi.
.
Begitu juga dengan seorang peserta kursus mengadu mengalami masalah perkahwinan dan telah pun putus, apabila diperiksa graf hayat, patutlah, ada Widowed Star untuk kedua-dua suami isteri! Seorang peserta bertanya apakah kaedah graf hayat ini 100% tepat? Jawapan saya ialah, jika anda terikut dengan semua jenis dorongan seperti Widowed Star dan seumpamanya, memanglah ia menjadi dan memanglah ia 100% tepat, namun kita menggunakan graf hayat bukan untuk tilik nasib bahawa kita akan rugi atau bercerai, tetapi kita mahu bersedia lebih awal untuk pelbagai jenis ancaman serta ambil peluang pelbagai jenis kebaikan seperti Cooking Star atau Great Financier, yang mana kita tidak mahu perkara yang tidak baik menjadi 100% tepat. Kita bongkar rahsia tarikh dan jam lahir itu untuk jadikan 100% perkara yang baik dan berikhtiar untuk mengelakkan atau sekurangnya menguruskan sebarang konflik atau ancaman dengan lebih baik.
.
Saya pernah terkena Vacuum Star (suami isteri pulak tu!) pada umur 24 - 33 tahun, memang dalam keadaan kewangan yang teruk - rumah terbengkalai, kereta asyik rosak, hutang kad kredit RM50 ribu. Namun apabila bermasalah, saya ditemukan dengan kaedah tarikh lahir dan melihatkan kepada pola potensi saya seperti 222, 426, arah 6 dan seumpamanya maka saya membuat perubahan dan bolehlah bertahan dengan baik, kini tiada Vacuum Star, kewangan sudah pulih, tetapi Vacuum Star itu menyebabkan usia muda kami agak sia-sia kerana tidak dapat membina kehidupan yang lebih cemerlang suatu masa dulu. Jadi, eloklah anda pelajari kaedah Graf Hayat yang lebih berikan maklumat lebih mendalam di samping kaedah tarikh lahir biasa yang sekadar berikan potensi sahaja tetapi tidak berapa mendalam tentang konflik dalam masa hidup kita. Jumpa di seminar 24 dan 25 April nanti!
.
SEMINAR PADA 18 APRIL Seminar Kekayaan Secara Pernomboran ADALAH SAMA DENGAN SEMINAR BERTAJUK "ANGKA 6 ANGKA KEKAYAAN" ATAU "POLA 666 POTENSI KEKAYAAN" yang pernah dibuat di Shah Alam, Kuantan, Tawau dan seumpamanya sebelum ini. Seminar ini adalah untuk peserta kursus Millionaire Mindpower yang juga dibuka kepada bukan peserta. Seminar bermula 9 pagi - 5 petang dan padat dengan bahan ilmiah dan teknikal pernomboran untuk membantu anda menjadi kaya! Tentunya terdapat pelbagai perkara baru yang akan disampaikan di seminar itu nanti berbanding seminar sebelumnya.
Yuran:
RM0 untuk peserta kursus Millionaire Mindpower yang telah menghadiri kursus dengan Dato Ibrahim tempoh hari (dan berdaftar melalui staf Dato Ibrahim).
RM100 untuk peserta biasa.
Makanan 3X dan nota disediakan. Jumpa di sana!
Jualan Perisian Pengiraan Graf Masa dan Petak Digit ada dibuat di sana pada harga istimewa promosi (RM50 setiap satu!)
.
Bergaya sekejap dengan BMW Lynjb. Plet bagus tu 1616 mengandungi pola 775 iatu ramai penyokong dan 753 iaitu bergaul dengan orang kenamaan. Ada 2 angka 6 pulak tu! Kereta ini dibeli dari seorang Dato Seri, memang aura orang kaya gitu! Dari Iswara ke BMW dalam setahun. Anda bila lagi nak berubah... ketahuilah arah kejayaan dan potensi kekayaan anda.
.

















.
Penemuan Terbaru - POLA 769: pola 769 telah dijumpai pada beberapa individu yang terkenal ianya ada kaitan dengan kekayaan. Ingin tahu apakah maksud pola tersebut? Ianya akan diumumkan dahulu pada seminar 18 April ini.
.
Kenapa Perlu Belajar Graf Hayat?: Mempelajari graf hayat adalah satu keperluan di samping belajar tarikh lahir kerana graf hayat melakarkan tempoh masa sesuatu fenomena dan ujian. Contohnya, kenapa anda tidak kaya-kaya padahal banyak pola 6? Itu disebabkan kerana anda mungkin berada dalam tempoh Vacuum Star dan bilakah kekayaan itu boleh datang seperti Awarding Star. Oleh itu sekadar tarikh lahir sahaja tidak cukup. Malah Graf Hayat boleh menjelaskan tentang banyak persoalan tentang jodoh, perkahwinan, kesihatan, hartanah anda dan sebagainya - terdapat hampir 500 tafsiran kombinasi dalam satu graf hayat anda! Ianya rumit untuk belajar tetapi berbaloi apabila sudah ketahuinya. Seminar pada 24 dan 25 April adalah seminar terakhir dibuat dalam bentuk percuma/ murah (bertujuan untuk beri peluang kepada golongan kurang kemampuan dan juga sebagai promosi awal) kerana Graf Hayat memerlukan pengkhususan lebih peribadi - kursus secara kumpulan kecil akan dibuat selepas ini bermula 8 dan 9 Mei di Skudai nanti.
.
Waktu Doa Keuntungan: Waktu doa seterusnya untuk untung kekayaan adalah pada 20 April (sumbangan RM10 ke Maybank 512464228716 tetapi peserta kursus 18 April akan dapat tahu secara percuma) dan seterusnya pada satu hari dan waktu yang afdal iaitu malam Jumaat 29 April (waktu doa untuk 29 April akan diberikan kepada ahli program metafizik secara percuma manakala bukan ahli disarankan menyumbang RM10 ke Maybank 512464228716 atau CIMB 12900006910522 atas nama Eddy Rosyadie).
.
AHLI PROGRAM SAINS METAFIZIK & SOFTWARE PENGIRAAN AUTOMATIK: Keahlian akan dibuka mulai 20 April nanti. Anda boleh mula hantar email ke qmas304@streamyx.com untuk mendapatkan borang/ maklumat tempahan dan maklumat bayaran serta maklumat pakej dan seumpamanya. Ahli program metafizik menikmati pelbagai diskaun pada harga RM50 setahun dan tentunya mendapat software pengiraan petak asas secara percuma!
.
Software / Perisian yang akan mula dijual adalah;
1. Pengiraan Petak dan Arah (Diri atau Gabungan)
2. Pengiraan Graf Prestasi Masa
3. Pengiraan Graf Prestasi Harian
4. Pengiraan Graf Prestasi Bulanan
5. Pengiraan Petak Asal, Pendua dan Pentiga.
.
Mengikut pakej;
Pakej A: membeli satu persatu perisian secara berasingan: RM100 setiap satu.
Pakej B: membeli kesemua 5 perisian pada harga RM400
.
Jika anda menjadi ahli program metafizik, anda mendapat 10% diskaun untuk pembelian sama ada pakej A atau B. Beberapa software lagi akan diperkenalkan nanti.

Software Graf Hayat: Dulu saya ada menjual buku+CD graf hayat pada harga RM80 yang mana saya ambil terus dari penerbit. Tapi kini penerbit telah menaikkan harga sekitar RM600 dan pembelian mesti secara on-line, oleh itu saya tidak lagi menjual CD graf hayat bagi pihak penerbit.

Pengumuman: Email lama saya sudah rosak menyebabkan banyak email-email sebelum ini tidak dapat dibuka - sila hantar email anda semula. Juga sistem SMS EDDY 36553 mengalami masalah teknikal dan akan dihentikan buat sementara waktu.
.
TEMPAT KURSUS 18 APRIL, 24 APRIL & 25 APRIL 2010:
tempat kursus untuk Seminar Kekayaan Pernomboran Angka 6 (18 April), Seminar Graf Hayat Percuma RM0 Tahap 1 (RM24 April) & Seminar Graf Hayat RM50 (25 April) akan dijalankan di tempat baru berikut;

No 16, Jalan Muara 8/9,
Seksyen 8, Shah Alam, Selangor
Atas Restoran Kedai Kopi Pak Ngah
Dari Masjid Negeri Shah Alam menghala ke Plaza Shah Alam.
Di lampu isyarat untuk terus ke Plaza Shah Alam, belok kiri menuju ke Ibu Pejabat Polis Kontijen Selangor. Di lampu isyarat, belok kanan melintasi IPK terus dan belok kiri pada simpang pertama (Jalan Teres 8/1) menuruni bukit melalui kawasan perumahan dan sampai di lot kedai. Kedai Kopi Pak Ngah terletak di hujung sebelah dalam lot kedai. Di tengah-tengah lot kedai ada kedai runcit.
Untuk peta, sila lawati laman web Google Maps (http://www.maps.google.com/) taip "Jalan Muara Seksyen 8, Shah Alam"

.
Kelas Pernomboran Ala Tuisyen Di Taman Universiti Indah, Serdang mulai 4 Mei 2010 (jam 9 malam - 11 malam). Setiap Selasa sehingga 3 Ogos 2010. Yuran R30 seorang setiap kali kedatangan. Berminat? Daftar: SMS taip SD (nama) hantarkan ke 016 2379856. Alamat akan diumumkan nanti.
Bermula dengan pengiraan asas sehinggalah pernomboran yang tinggi. Nota tidak disediakan; sila bawa buku dan pen sendiri.
.
Sistem SMS EDDY 36553 TERGANGGU: Mohon maaf, ada masalah teknikal dalam sistem SMS 36553. Jika anda mendaftar di Mingguan Wanita untuk kursus 24 April iaitu kod HG 36553, anda boleh daftar SMS taip PA hantarkan ke 016 2379856 (percuma tiada caj sms). Juga, tafsiran secara SMS EDDY 36553 juga ditangguhkan buat sementara waktu, mohon maaf.
.
Workshop Millionaire Mindpower: bersama Prof. Dato Dr. Ibrahim, pakar motivasi mindpower dan minda kekayaan jutawan;
15 Mei - Matic,Kuala Lumpur
16 Mei - M-Suite, Johor Bahru.
cuma RM50 sahaja. Hubungi Mai 019 213 1886 atau AJ 019 218 1886.
.
PROGRAM BUAT DUIT: secara Residual Income. Salah seorang pakar kewangan mengatakan untuk kaya perlulah ada sumber "residual income" yang berterusan dan salah satu caranya ialah networking seperti bisnes online.
.
klik link berikut:
http://marhaban2u.com/?ref=1780
.

untuk rakan-rakan bukan Islam yang mungkin kurang sesuai dengan program di atas, anda boleh join program yang seumpama itu di sini juga (klik link berikut): Rakan-rakan atau peserta Islam juga boleh join jika mahu tambahan sumber kewangan!;
.
http://cashtunai.com/?ref=7
.
Cubalah join salah satu atau kedua-dua program ini, terutamanya pada 20 April ini nanti untuk energi untung kewangan, ikhtiarlah.
.
MAKLUMAT SEMINAR:

Setiap Isnin 9 malam - 11 malam
Pejabat 69B, Tgkt 2, Atas BSN Meru
RM25 setiap kehadiran
Kelas Pernomboran Metafizik Dinamik
Daftar: SMS taip MD hantar ke 016 2379856
Kuliah secara santai dan berperingkat-peringkat untuk mendalami pengajian pernomboran metafizik dengan lebih berkesan secara diskusi ala workshop (8 Mac 2010 - 9 Ogos 2010)
.
24 April 2010 - Shah Alam
tempat: SEKSYEN 8, SHAH ALAM

RM0 PERCUMA TANPA BAYARAN LANGSUNG
Kursus Graf Hayat Tahap 1 Edisi 1 - PERCUMA
Daftar: SMS taip PA (nama) hantar ke 016 2379856
.
Sila bawa graf hayat anda atau boleh dibeli di sana nanti (RM10 sekeping - sila bawa maklumat tarikh dan jam lahir). Jika berminat dapatkan nota RM20. Adalah sangat menarik jika anda dapat cetak graf ibu bapa dan anak-anak anda bersama kerana jalan hidup anda juga boleh dilihat daripada graf hayat mereka. Kenali kaedah Graf Hayat di dalam mengenalpasti potensi anda lebih mendalam tambahan kepada Rajah Segitiga atau Petak Digit Tarikh Lahir. Bimbingan menyusun hidup anda berdasarkan fenomena "star" serta kenali tahap turun naik prestasi atau tenaga hayat anda.
.
25 April 2010 - Shah Alam
Seksyen 8, Shah Alam

RM50
Kursus Graf Hayat Tahap 2 Edisi 1
Daftar: SMS taip PB (nama) hantarkan ke 016 2379856.
.
Setelah pelajari teknik dari Tahap 1, teruskan belajar graf hayat untuk kenali potensi anda dari graf hayat ke tahap yang lebih mendalam iaitu dari Petak-Petak Zon.
.
Daftarlah untuk 24 April dan 25 April iaitu kursus Graf Hayat tahap 1 (percuma) dan tahap 2 iaitu kursus 2 hari pada harga RM50 sahaja. SMS taip PC (nama) hantar ke 016 2379856 untuk daftar hadir kedua-dua hari tersebut.
.
8 & 9 Mei 2010 - Skudai

Pejabat Lynjb Taman Tampoi - terhad 20 orang sahaja.
KURUS KAEDAH GRAF HAYAT Tahap 1, 2 dan 3.
RM500
(RM299 sehari/ dua hari RM500)
Ada diskaun jika bawa 3 kawan
Termasuk makan dan NOTA BINDING & BERWARNA
Daftar: Lynjb 019 7556102
.
Graf hayat merupakan bahan yang utama dalam membuat perancangan di dalam perjalanan hidup anda. Ianya bukan tilik nasib tetapi sebagai panduan untuk membuat strategi awal. Jika anda sudah tahu dalam masa 5 tahun lagi anda bakal masuk Vacuum Star atau Widowed Star, maka tentunya anda boleh buat persediaan awal. Ketahuilah juga potensi tersembunyi anda; apakah anda Wealth Great General atau Great Martial Artist? Bagaimanakah situasi pasangan anda; apakah beliau Great Pioneer atau Great Entertainer? Adakah diri anda atau suami atau anak anda Main Structure Great Controller + Great Entertainer yang terperangkap dalam skandal seks? Apakah anda Main Structure Great Pioneer + Monetary Force yang punyai kebolehan menjadi jutawan sekelip mata? Anda tidak kaya, tidak berjaya dan selalu gagal kerana anda tidak memahami diri anda yang sebenarnya. Gunakanlah teknik Graf Hayat yang lebih mendalam!.

.
Terhad 20 orang sahaja untuk perhatian lebih khusus untuk setiap peserta, lagipun kursus graf hayat agak rumit dan memerlukan perhatian dalam kelas yang kecil. Harga ditawarkan berbeza tinggi kerana jumlah peserta yang sedikit serta ada kelebihan lain seperti nota BERWARNA serta anda dapat belajar membaca graf untuk anak-anak anda juga! Jika anda merasakan yuran kami tinggi, silalah belajar dengan sifu saya di PJ pada harga RM1500 seorang, itupun lebih pelajari teori pengiraan berbanding pendekatan saya lebih kepada praktikal. Atau anda boleh juga pelajari graf hayat pada harga lebih rendah RM50 tetapi mungkin tidak sebegitu mendalam seperti kursus ini yang merangkumi 3 tahap sekaligus.
.
22 & 23 Mei 2010 - Meru
KURSUS INTENSIF ASAS 2 HARI TEKNIK PERNOMBORAN STATIK & DINAMIK
RM500 (2 hari)
jika bawa kawan, diskaun kepada RM400 seorang.
9.30 pagi - 5 petang
termasuk makan dan nota.
terhad 20 orang sahaja.
Daftar: SMS taip TK dan hantarkan ke 016 2379856
.
NOTA BINDING DAN BERWARNA ! Bukan fotostat!
.
Dibuka untuk individu yang baru mengenali kaedah ini dan berminat untuk mendalaminya bagi tujuan peningkatan diri atau keluarga atau untuk jadikan kaedah ini sebagai sumber pendapatan tambahan. Anda sudah boleh lihat bagaimana kaedah ini telah dapat bantu ramai individu maka kini giliran anda pula. Menariknya, anda dapat pelajari banyak ilmu terbaru berbanding individu yang belajar dengan saya pada tahun 2006, 2007, 2008 atau 2009 jua! Rebutlah peluang ini untuk sama-sama menjadi cemerlang dan kaya pada tahun 2011 nanti.
.
Anda pelajari teknik tarikh lahir dan pernomboran dari sumber yang sebenar dan guru kepada ramai pengajar kaedah tarikh lahir masa kini serta anda belajar pada harga cuma RM500 berbanding kursus tarikh lahir lain sehingga RM3,000 pun ada! Jimatkan wang untuk anda kaya cepat, bukannya untuk kami kaya cepat sendiri-sendiri dan belajar dari sumber yang sebenar merangkumi semua aspek pengiraan bukan sekadar asas sahaja.
.
Antara silibus yang akan disampaikan;
- Teknik Pola Tarikh Lahir
- Teknik Kitaran Tahunan, Mingguan, Harian dan Jam.
- Teknik Arah Kejayaan
- Teknik Nama
- Teknik Graf Hayat
.
Pejabat saya terletak hampir dengan susur keluar NKVE iaitu SETIA ALAM/MERU dan hampir dengan Klang Sentral (pusat bas ekspress Klang - jika anda naik bas ekspress dari luar Selangor). Penginapan ada di bandar Klang/ Shah Alam (dalam 10 minit jaraknya).
.
Teruskan berjuang, $alam Perjuangan.. $elamat dan $emoga menjadi jutawan pada 2011 nanti!
Eddy Ro$yadie
Rakan konsultan Hidup & Perniagaan Anda.

Rahsia Dinamik Tarikh Lahir & Pernomboran.






posted by eddy Rosyadie Mohd Samsury @ 9:00 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

About Me


EDDY ROSYADIE MOHD SAMSURY

(Perancang pengurusan Hala
Tuju Hidup)
Penulis Kolumunis `Mingguan Wanita `Penulis buku `CJP`
Email:
qmas304@streamyx.com

http://eddyrosyadi.weebly.com

Previous Post
Archives
ADMIN BLOG EDDY


ARY
Phone :012 902 6972
my facebook

محمد أشعري عبد الرزاق

Reka Lencana Anda
CONSULTANT 

Zaini ahmad 
     019-2676727
Azli Shah            012-3127296
Nor Azlina            019-3869011
Dr Aniza              019-2438151
 

FORUM CHAT

Template by

image link to web design website

Provided by website design company .

 

widgeo.net

Site Meter
Blogger Templates