waktu malaysia
 
galeri gambar
 
tempahan online


TEMPAHAN ONLINE

iklan

 





 

jadual  kursus/Seminar
BULAN KURSUS/SEMINAR
Kursus
 
dipejabat
Meru, Klang

sesi Consultant
No 69, Tgkt 2, Jalan Besar, Pekan Meru
(Atas Bank BSN depan RHB Bank)
iklan tajaan

 

 

 




 

Tuesday, April 27, 2010
Melangkah Kejayaan Potensi Diri
A$$ALAMUALAIKUM & $ELAMAT $EJAHTERA, $ALAM $ATU MALAY$IA,
daripada Master / Cikgu Eddy Rosyadie b Mohd Samsury
Pernomboran Dinamik Metafizik - Tarikh lahir, Jam Lahir dan Nama.
.
Ahli program metafizik dan Software: Permohonan untuk program ahli metafizik ditunda ke 1 Mei 2010 manakala tempahan software dihantar secara berperingkat secara email mulai hari ini. Mohon maaf atas kesulitan.
.
Kelebihan menjadi ahli program metafizik pada harga RM50 untuk tempoh setahun;
- diskaun 25% untuk setiap kursus / seminar (yang berharga lebih dari RM50)
- diskaun 10% untuk pembelian software atau buku.
- Update tentang maklumat terbaru (secara email).
- Update tentang waktu doa (secara email - 4 x setahun diberi percuma).
- diskaun RM20 untuk buat laporan diri bersama Encik Zaini.
- PERCUMA software petak tarikh dan arah.
- dan lain-lain tawaran menyusul kemudian.
.
Ikhtiar Berdoa: Selamat Berdoa Pada 29 April nanti! Anda juga boleh berdoa pada 1 Mei 2010 untuk ikhtiar menjadi lebih berjaya sebagai seorang pemimpin yang memiliki networking yang besar, terutamanya dalam dunia kewangan. Juga, sebagai artis terkenal yang pandai menari, menyanyi dan menghiburkan. Sesuai untuk para networking, para konsultan dunia kewangan seperti insuran atau unit trust, bakal artis mahupun untuk membuka kedai perniagaan atau kiosk pameran dan seumpamanya supaya mendapat ramai pelanggan datang dan mendapat untung lebih baik. Untuk dapatkan waktu berdoa 1 Mei 2010, sila sumbangkan RM10 ke akaun Maybank 512464228716 atau CIMB 1290000691052 (Eddy Rosyadie) dan beritahu secara email di qmas304@streamyx.com atau SMS di 016-6249666.
.
Maklumbalas doa waktu bagus;
- seorang usahawan forex telah berdoa pada 2 April lalu dan sehingga hari ini (26 April - sudah 24 hari) masih belum mengalami kerugian cut-loss! Beliau sebelum ini menjangka mendapat keuntungan 20% untuk bulan ini tetapi setakat ini telah untung sebanyak 50%.
- seorang usahawan berdoa untuk kekayaan pada 20 April namun sehari selepas itu kedainya disita oleh pihak penguasa tempatan, jadi apakah doanya itu tidak berkesan? Apabila diperiksa, rupanya usahawan itu tidak membayar tunggakan sewa selama 3 bulan atas alasan gerai kurang pelanggan padahal tunggakan cuma RM120 walhal memiliki sebuah MPV besar mewah. Perlu diingatkan bahawa untuk anda jadi kaya, lunaskan dahulu hutang anda dengan orang sedaya mampu dengan kemampuan anda, masakan kekayaan boleh datang jika anda sendiri tidak menguruskan hutang/ kewangan dengan baik. Oleh itu, pastikan dahulu sebelum berdoa terdapat risiko untuk diri anda "dibersihkan" dahulu untuk kekayaan yang lain boleh masuk ke dalam hidup anda dengan baik.
.
Seminar Graf Hayat: terima kasih kepada peserta seminar graf hayat pada 24 dan 25 April di Shah Alam. Peserta yang ramai menyebabkan urusetia agak kelam kabut, oleh itu seminar Graf Hayat hanya sesuai untuk kumpulan kecil sahaja (kursus graf hayat pada 8 dan 9 Mei di Skudai hanya untuk 20 orang sahaja untuk fokus yang lebih baik). Ramai yang mula tersedar tentang potensi tersembunyi serta penjelasan tentang perjalanan hidup mereka yang ada turun naik serta cabarannya.

- Sepasang suami isteri mengadu mereka sering bergaduh dan apabila diperiksa patutlah kedua-duanya ada Widowed Star pada waktu ini. Mereka baru tersedar tentang jerat Widowed Star dan tidak semena-mena si isteri mohon maaf dengan suaminya atas kesalahannya - syukur, teknik ini dapat selamatkan satu perkahwinan!

- Seorang lelaki memiliki Children Moon_AF membawa tafsiran memiliki anak istimewa kurang upaya, memang pun beliau ada 2 orang anak istimewa.

- Seorang wanita memiliki Wealth Sun_AF membawa tafsiran selalu rugi, patutlah selalu rugi dalam perniagaan dan selepas diberitahu tentang cara mengatasinya, kini beliau nampaknya bersemangat untuk buat satu bisnes baru yang lebih berkesan! Syukur teknik ini dapat melahirkan usahawan yang sejati.
.
Pendant 769: pemakaian pendant tidak semestinya di leher, ianya boleh diletakkan di dalam poket baju atau seluar. Ia bukan tangkal, tetapi satu bentuk medium yang memindahkan tenaga alam semulajadi kepada anda sebagai satu ikhtiar untuk meningkatkan tenaga dalaman dan kesihatan.
.
Selepas 1 Mei 2010, harga pendant dinaikkan sebagai satu pakej program keahlian untuk jualan secara jualan bertingkat di mana anda boleh menjana pendapatan secara bonus, pairing dan sebagainya dalam USD untuk setiap jualan produk itu.
.
Demo ringkas untuk pemakaian pendant 769:

1. Minta seorang rakan untuk berdiri tegak di depan anda, renggangkan kedua belah kaki dan minta beliau angkatkan kedua-dua belah tangan dan tunjukkan tapak tangan kepada anda.

2. Dengan sekuat hati, anda tolak rakan anda itu dengan menolak tapak tangan rakan anda itu. Rakan anda akan jatuh ke belakang. Pastikan ada orang lain boleh menyambutnya jatuh atau jatuh di atas tempat yang selamat.

3. Kali ini, pakaikan pendant kepada rakan anda dan ulangi langkah 1 dan 2 di atas.

4. Apabila anda cuba menolak rakan anda, beliau boleh berdiri dengan stabil tanpa jatuh.

- bayangkan kaedah ini digunakan untuk para atlet terutamanya atlet dunia persilatan seperti taekwando di mana lawan anda sukar untuk menjatuhkan anda di gelanggang walaupun sekuat mana pukulan atau serangan mereka!
.
Pola 769 adalah pola terbaru untuk kekayaan, kesihatan dan kebahagiaan. Secara kebetulan, di dalam bahasa Cina, ianya dipanggil Fu Lo Shu yang mana budaya masyarakat Cina memang menyukai angka ini untuk kejayaan sejati dan penemuan terbaru pola ini oleh Cikgu Eddy di dapati pada ramai jutawan seperti Carlos Slim Helu iaitu individu terkaya di dunia kini. Berbanding pola 666 yang dikatakan juga adalah untuk kekayaan, namun pola 666 mengandungi risiko kecederaan fizikal untuk ramai individu berbanding pola 769 yang lebih "selamat" dari pendapat getaran metafiziknya.
.
Seorang peserta kursus graf hayat telah membeli dan memakai energy pendant 769 dan mendapati sakit sendi kaki beliau akibat bersukan dua hari sebelum itu telah hilang dengan cepat apabila memakai energy pendant itu. Nampaknya, individu yang ada pola 189 dicadangkan memiliki sebarang bentuk energy tambahan seperti contoh energy pendant kerana individu pola 189 sering mengadu kepenatan (pola 189 ialah bekerja kuat siang malam bersendirian berterusan menyelesaikan tanggungjawab menyebabkannya tertekan dan lemah). Juga, beberapa maklumbalas dari pemakai energy pendant berstatus suami orang bahawa terdapat kekuatan yang unik apabila mereka "buat projek" dengan isteri... kan romantis gitu!
.
Untuk maklumat lanjut tentang pendant ini, sila hubungi Ms. Jeannie 017-2261331 atau Ms. Ginny 012-4576396.
.
$EMINAR DI KAMUNTING PERAK: 29 dan 30 Mei 2010
Istimewa kepada anda di Perak, Kedah dan Pulau Pinang!
Tempat: Kompleks Rakan Muda Daerah Larut, Jalan Bukit Jana, Kamunting, Perak
Jam: 9.00 pagi - 5 petang.
Daftar: Puan Zainab 0195446442
.
29 MEI - KURSUS PERNOMBORAN ASAS TAHAP 1
RM100 termasuk makan 3x dan nota.
Mempelajari teknik pernomboran dari tarikh lahir: pola-pola potensi, arah kejayaan dan kitaran tahun serta pola-pola dari nama dan nombor handphone.
.
30 MEI - KURSUS GRAF HAYAT TAHAP 1
RM50 termasuk makan 3x dan nota.
Mempelajari teknik menyusun strategi hidup menggunakan graf hayat berdasarkan fenomena "star" dan turun naik graf. Sila bawa maklumat jam lahir anda.
.
PROGRAM BUAT DUIT: bisnes online; modal serendah RM20 atau RM30 dan menjana pendapatan berlipat kali ganda secara networking dalam online. Klik link berikut:
http://marhaban2u.com/?ref=1780
dan klik juga;
http://cashtunai.com/?ref=7
.
MAKLUMAT $EMINAR:
8 dan 9 Mei - Skudai, Johor.
22 dan 23 Mei - Meru, Klang.
29 dan 30 Mei, Kamunting, Perak
.
Mei - Ogos 2010.

Setiap Isnin 9 malam - 11 malam
Pejabat 69B, Tgkt 2, Atas BSN Meru
RM25 setiap kehadiran
Kelas Pernomboran Metafizik Dinamik
Daftar: SMS taip MD hantar ke 016-6249666 atau datang terus ke kelas.
Kuliah secara santai dan berperingkat-peringkat untuk mendalami pengajian pernomboran metafizik dengan lebih berkesan secara diskusi ala workshop (8 Mac 2010 - 9 Ogos 2010)
.
8 & 9 Mei 2010 - Skudai
Pejabat Lynjb Taman Tampoi - terhad 20 orang sahaja.
KURUS KAEDAH GRAF HAYAT Tahap 1, 2 dan 3.
RM500
Ada diskaun jika bawa 3 kawan
Termasuk makan dan NOTA BINDING & BERWARNA
Daftar: Lynjb 019 7556102
.
Graf hayat merupakan bahan yang utama dalam membuat perancangan di dalam perjalanan hidup anda. Ianya bukan tilik nasib tetapi sebagai panduan untuk membuat strategi awal. Jika anda sudah tahu dalam masa 5 tahun lagi anda bakal masuk Vacuum Star atau Widowed Star, maka tentunya anda boleh buat persediaan awal. Ketahuilah juga potensi tersembunyi anda; apakah anda Wealth Great General atau Great Martial Artist? Bagaimanakah situasi pasangan anda; apakah beliau Great Pioneer atau Great Entertainer? Adakah diri anda atau suami atau anak anda Main Structure Great Controller + Great Entertainer yang terperangkap dalam skandal seks? Apakah anda Main Structure Great Pioneer + Monetary Force yang punyai kebolehan menjadi jutawan sekelip mata? Anda tidak kaya, tidak berjaya dan selalu gagal kerana anda tidak memahami diri anda yang sebenarnya. Gunakanlah teknik Graf Hayat yang lebih mendalam!.

.
Terhad 20 orang sahaja untuk perhatian lebih khusus untuk setiap peserta, lagipun kursus graf hayat agak rumit dan memerlukan perhatian dalam kelas yang kecil. Harga ditawarkan berbeza tinggi kerana jumlah peserta yang sedikit serta ada kelebihan lain seperti nota BERWARNA serta anda dapat belajar membaca graf untuk anak-anak anda juga!
.
22 & 23 Mei 2010 - Meru
KURSUS INTENSIF ASAS 2 HARI TEKNIK PERNOMBORAN STATIK & DINAMIK
RM500 (2 hari)
jika bawa kawan, diskaun kepada RM400 seorang.
9.30 pagi - 5 petang
termasuk makan dan nota.
terhad 20 orang sahaja.
Daftar: SMS taip TK dan hantarkan ke 016-6429666
.
NOTA BINDING DAN BERWARNA ! Bukan fotostat!
.
Dibuka untuk individu yang baru mengenali kaedah ini dan berminat untuk mendalaminya bagi tujuan peningkatan diri atau keluarga atau untuk jadikan kaedah ini sebagai sumber pendapatan tambahan. Anda sudah boleh lihat bagaimana kaedah ini telah dapat bantu ramai individu maka kini giliran anda pula. Menariknya, anda dapat pelajari banyak ilmu terbaru berbanding individu yang belajar dengan saya pada tahun 2006, 2007, 2008 atau 2009 jua! Rebutlah peluang ini untuk sama-sama menjadi cemerlang dan kaya pada tahun 2011 nanti.
.
Antara silibus yang akan disampaikan;
- Teknik Pola Tarikh Lahir
- Teknik Kitaran Tahunan, Mingguan, Harian dan Jam.
- Teknik Arah Kejayaan
- Teknik Nama
- Teknik Graf Hayat
.
Pejabat saya terletak hampir dengan susur keluar NKVE iaitu SETIA ALAM/MERU dan hampir dengan Klang Sentral (pusat bas ekspress Klang - jika anda naik bas ekspress dari luar Selangor). Penginapan ada di bandar Klang/ Shah Alam (dalam 10 minit jaraknya).
.
Teruskan berjuang, $alam Perjuangan.. $elamat dan $emoga menjadi jutawan pada 2011 nanti!
Eddy Ro$yadie
Rakan konsultan Hidup & Perniagaan Anda.

Rahsia Dinamik Tarikh Lahir & Pernomboran.
posted by eddy Rosyadie Mohd Samsury @ 2:10 AM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

About Me


EDDY ROSYADIE MOHD SAMSURY

(Perancang pengurusan Hala
Tuju Hidup)
Penulis Kolumunis `Mingguan Wanita `Penulis buku `CJP`
Email:
qmas304@streamyx.com

http://eddyrosyadi.weebly.com

Previous Post
Archives
ADMIN BLOG EDDY


ARY
Phone :012 902 6972
my facebook

محمد أشعري عبد الرزاق

Reka Lencana Anda
CONSULTANT 

Zaini ahmad 
     019-2676727
Azli Shah            012-3127296
Nor Azlina            019-3869011
Dr Aniza              019-2438151
 

FORUM CHAT

Template by

image link to web design website

Provided by website design company .

 

widgeo.net

Site Meter
Blogger Templates