waktu malaysia
 
galeri gambar
 
tempahan online


TEMPAHAN ONLINE

iklan

 





 

jadual  kursus/Seminar
BULAN KURSUS/SEMINAR
Kursus
 
dipejabat
Meru, Klang

sesi Consultant
No 69, Tgkt 2, Jalan Besar, Pekan Meru
(Atas Bank BSN depan RHB Bank)
iklan tajaan

 

 

 




 

Thursday, May 13, 2010
Mencapai kekayaan, kebahagiaan dan kesihatan cemerlang
A$$ALAMUALAIKUM & $ELAMAT $EJAHTERA,$ALAM $ATU MALAY$IA,
daripada Master / Cikgu Eddy Rosyadie b Mohd Samsury

Pernomboran Dinamik Metafizik - Tarikh lahir, Jam Lahir dan Nama serta No handphone, kad pengenalan, no plet kenderaan dan sebagainya.
.
Pengalaman Bulan Mei 2010 Mata 2 dan Kitaran 5 tahun 2010: jika daripada pengiraan Graf Prestasi Bulanan untuk Bulan Mei 2010 untuk diri saya adalah mata 2 dikatakan kurang dan teruk, namun sebaliknya yang terjadi iaitu terlalu banyak kerja serta tawaran baru sehinggakan mencapai tahap kepenatan kritikal namun rezeki juga baik, tetapi terpaksa saya tolak banyak tawaran kerana kesuntukan masa. Mungkin walaupun mata 2, tetapi nombor tengah mata angin daripada pola bulan Mei saya adalah 7, iaitu mendapat banyak sokongan ramai. Oleh itu, gunakan peluang untuk networking apabila bulan, mingguan, harian atau jam anda adalah 7. Bagaimana mengiranya? Mudah sahaja menggunakan software MS-Excel Kaedah Pernomboran. Berminat mendapatkan software? Email ke qmas304@streamyx.com.
.
Kitaran tahunan 5 yang saya lalui tahun ini memang memenatkan kerana perlu buat banyak perubahan, jika tidak berubah, maka banyak halangan, tentunya ia memerlukan tenaga yang banyak. Dengan mendapatkan bantuan tenaga tambahan seperti berikut, bolehlah saya melalui tahun dan bulan yang mencabar sebegini;
- produk Silikon Rubber Airboom.
- produk energi pendant pola 769
- produk minuman air kristal.
- pemakaian batu cincin kristal dan kaedah batu sungai.
- sedikit motivasi "mindpower" serta tambahan tenaga bermeditasi di tepi lautan (Pulau Tioman).
- hari dan waktu doa-doa bagus.
- amalan jariah.
Setiap manusia mesti melalui turun naik kehidupan dan individu yang benar-benar bertenaga tinggi mampu meneruskan kehidupan dengan lebih baik dan berkesan. Ramai orang yang jatuh terduduk dalam kitaran 5, jika anda tidak cukup tenaga untuk melalui kitaran 5 pada tahun depan, sila cepat dapatkan bahan-bahan tenaga alternatif sebagai persediaan awal. Perlu ingat, jika anda dapat lalui kitaran 5 dengan baik, ada angka 6 di bawah iaitu kekayaan! Ianya datang apabila anda mampu melompat dan mengharungi cabaran perubahan.
.
Tarikh & waktu berdoa 19 Mei 2010: Dijemput semua peminat kaedah metafizik pernomboran untuk berdoa pada 19 Mei di antara jam 11.30 malam - 12.00 tengahmalam (untuk penduduk Semenanjung Malaysia dan Singapura), manakala bagi penduduk di negara lain, lakukan doa pada waktu tempatan anda di antara jam 11.00 malam- 12.00 tengahmalam. Khasiat doa menyerupai 1 Mei 2010 yang lalu, walaupun agak kurang "power" tetapi bolehlah juga digunakan - untuk kekayaan bisnes, terutama dalam bidang kewangan serta keuntungan dalam networking. Selamat berdoa dan menjadi kaya, untung selalu! Dah kaya tu jangan pula lupa jariah.
.


Bergambar bersama Prof Dato' Dr. Ibrahim di pejabat beliau. Wakil dari Ued2PRO, Ms Jenny dan Mr Jeff. Lihat Dato' memakai energy pendant pola 769. Menggunakan energy rod, memang Dato' mendapati pendant itu mengandungi energi yang kuat. Mulai 1 Jun nanti, dapatkan produk pendant yang terbaru pada harga istimewa RM596. Menariknya, anda boleh menjualnya kepada rakan-rakan dan mendapat bonus seperti komisen, pairing dan seumpamanya. Anda pengguna, anda menjual dan anda dapat untung energi dan untung duit! Tentu anda boleh jadi kaya juga!.
.
Kami akan menjual unit-unit energi pendant terbaru mulai 1 Jun nanti;
- mengandungi 5 jenis elemen tenaga seperti Infrared, Ion Negatif, Soundwave, Lightwave serta Vibration energy.
- mengandungi sejenis poket khas untuk anda meletakkan haruman sama ada wangian atau minyak pati aroma (seperti Aura Seri) supaya anda boleh membawa energi ke mana sahaja anda pergi.
Namun, sebelum kami menjualnya, kami membuka peluang kepada mana-mana individu yang berminat untuk menjadi ejen / stokis setiap bandar / negeri supaya setiap pembelian adalah melalui anda untuk mendapat untung nanti.
.
Mencari Admin Assistant bekerja di Puchong: pihak Ued2PRO berpejabat di Puchong kini mencari seorang Admin Assistant - wanita, menetap sekitar Puchong, sekurangnya SPM, boleh menaip komputer dan tahu serba sedikit tentang kaedah pernomboran untuk menguruskan kerja-kerja pentadbiran berkaitan projek Ued2PRO termasuk pendaftaran dan lain-lain kerja pejabat. Jika berminat, sila hubungi Ms Ginny 012 457 6396 untuk urusan temuduga.
.
Peluang Bisnes Baru bersama Lynjb: Sistem networking secara on-line 24 jam. Dalam masa 1 minggu, Lynjb telah dapat RM1,000 dan dari Pelan B pula mendapat RM60. Pelan B adalah sistem duduk diam dapat duit hingga RM10 ribu dari 1 lot yang dibayar secara sedikit-sedikit berperingkat setiap 2 minggu. Cubalah! Tak perlu pakai wang pos... untuk anda mencari modal untuk bisnes, bayar hutang dan seumpamanya... jangan kata Tuhan tak bagi peluang untuk anda kaya pada tahun 2011 nanti! Kan tahun 2011 tahun pelaburan!
Hubungi Lynjb (019 755 6102) untuk mendapatkan maklumat lanjut - sila beritahu Lyn yang anda dapat maklumat ini dari blog Encik Eddy supaya anda masuk di bawah rangkaian saya yang super-positif!
.
Keahlian Program Metafizik: program keahlian Metafizik ditangguhkan sementara waktu untuk memberi laluan kepada program Ued2PRO.
.
Jualan software pengiraan: kini saya menawarkan 6 jenis software seperti pengiraan harian dan jam serta mingguan, dan menjualnya di dalam seminar/kursus pada harga RM50 untuk peserta kursus. Jika di luar kursus/ seminar adalah RM100 seunit. Email ke qmas304@streamyx.com untuk maklumat lanjut.
.
Penubuhan Ued2PRO: Pada 10 Mei 2010 dan kini merangka strategi untuk menjalankan pelbagai aktiviti seperti pendidikan (426), pelaburan (336) dan perniagaan. Sertailah kami! Kami mencari leader-leader untuk kami beri peluang transformasi menjadi jutawan!
.
Energy Pendant Pola 769: Untuk maklumat lanjut tentang energy pendant pola 769, sila hubungi Ms. Jeannie 017-2261331 atau Ms. Ginny 012-4576396.
.
PEMBUKAAN PEJABAT BARU DI PUCHONG: Alamat: No 41-2, Tingkat 2, Jalan Puteri 5/7, Bdr Puteri 5, Puchong. Berdepan Puteri Mart.
.
$EMINAR DI KAMUNTING PERAK: 29 dan 30 Mei 2010
Istimewa kepada anda di Perak, Kedah dan Pulau Pinang!
Tempat: Kompleks Rakan Muda Daerah Larut, Jalan Bukit Jana, Kamunting, Perak
Jam: 9.00 pagi - 5 petang.
Daftar: Puan Zainab 019 544 6442
.
29 MEI - KURSUS PERNOMBORAN ASAS 3K - Kekayaan, kasih Sayang & Kerjaya/ bisnes pilihan.
RM100 termasuk makan 3x dan nota.
Mempelajari teknik pernomboran dari tarikh lahir: pola-pola potensi, arah kejayaan dan seumpamanya.
.
30 MEI - KURSUS GRAF HAYAT TAHAP 1
RM50 termasuk makan 3x dan nota.
Mempelajari teknik menyusun strategi hidup menggunakan graf hayat berdasarkan fenomena "star" dan turun naik graf. Sila bawa maklumat jam lahir anda.
.
PROGRAM BUAT DUIT: bisnes online 24 jam tanpa sempadan; modal serendah RM20 atau RM30 dan menjana pendapatan berlipat kali ganda secara networking dalam online. Klik link berikut:
http://marhaban2u.com/?ref=1780
dan klik juga;
http://cashtunai.com/?ref=7
.
MAKLUMAT $EMINAR:
22 dan 23 Mei - Meru, Klang.
29 dan 30 Mei - Kamunting, Perak
.
22 & 23 Mei 2010 - Meru
KURSUS INTENSIF ASAS 2 HARI TEKNIK PERNOMBORAN STATIK & DINAMIK
RM500 (2 hari)
jika bawa kawan, diskaun kepada RM400 seorang.
9.30 pagi - 5 petang
termasuk makan dan nota.
terhad 20 orang sahaja.
Daftar: SMS taip TK dan hantar ke 016 624 9666
atau email ke qmas304@streamyx.com
.
NOTA BINDING DAN BERWARNA ! Bukan fotostat!
.
Dibuka untuk individu yang baru mengenali kaedah ini dan berminat untuk mendalaminya bagi tujuan peningkatan diri atau keluarga atau untuk jadikan kaedah ini sebagai sumber pendapatan tambahan. Anda sudah boleh lihat bagaimana kaedah ini telah dapat bantu ramai individu maka kini giliran anda pula. Menariknya, anda dapat pelajari banyak ilmu terbaru berbanding individu yang belajar dengan saya pada tahun 2006, 2007, 2008 atau 2009 jua! Rebutlah peluang ini untuk sama-sama menjadi cemerlang dan kaya pada tahun 2011 nanti.
.
Antara silibus yang akan disampaikan;
- Teknik Pola Tarikh Lahir
- Teknik Kitaran Tahunan, Mingguan, Harian dan Jam.
- Teknik Arah Kejayaan
- Teknik Nama
- Teknik Graf Hayat
.
Pejabat saya terletak hampir dengan susur keluar NKVE iaitu SETIA ALAM/MERU dan hampir dengan Klang Sentral (pusat bas ekspress Klang - jika anda naik bas ekspress dari luar Selangor). Penginapan ada di bandar Klang/ Shah Alam (dalam 10 minit jaraknya).
.
Teruskan berjuang, $alam Perjuangan..


$elamat dan $emoga menjadi jutawan pada 2011 nanti!
dari Cikgu Eddy Ro$yadie
Rakan konsultan Hidup & Perniagaan Anda.

Rahsia Dinamik Tarikh Lahir & Pernomboran.
posted by eddy Rosyadie Mohd Samsury @ 12:23 AM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

About Me


EDDY ROSYADIE MOHD SAMSURY

(Perancang pengurusan Hala
Tuju Hidup)
Penulis Kolumunis `Mingguan Wanita `Penulis buku `CJP`
Email:
qmas304@streamyx.com

http://eddyrosyadi.weebly.com

Previous Post
Archives
ADMIN BLOG EDDY


ARY
Phone :012 902 6972
my facebook

محمد أشعري عبد الرزاق

Reka Lencana Anda
CONSULTANT 

Zaini ahmad 
     019-2676727
Azli Shah            012-3127296
Nor Azlina            019-3869011
Dr Aniza              019-2438151
 

FORUM CHAT

Template by

image link to web design website

Provided by website design company .

 

widgeo.net

Site Meter
Blogger Templates