waktu malaysia
 
galeri gambar
 
tempahan online


TEMPAHAN ONLINE

iklan

 





 

jadual  kursus/Seminar
BULAN KURSUS/SEMINAR
Kursus
 
dipejabat
Meru, Klang

sesi Consultant
No 69, Tgkt 2, Jalan Besar, Pekan Meru
(Atas Bank BSN depan RHB Bank)
iklan tajaan

 

 

 




 

Friday, June 11, 2010
769 Pola Kekayaan Sejahtera
ASSALAMUALAIKUM & SELAMAT SEJAHTERA, SALAM 1 MALAYSIA,
SALAM JUTAWAN 2011
Daripada: Cikgu Eddy Rosyadie
.
Pengasas Kaedah Strategi Potensi dan Prestasi Pernomboran Dinamik Astronumerologi
Pengasas Team "PowerMetaphysics796"
Tarikh lahir, waktu lahir, nama, nombor telefon, nombor IC dan seumpamanya.
.












.

BERITA BAIK ORANG MELAKA!! Alhamdulillah kami telah ditawarkan satu tempat di bandar Melaka berhampiran MITC untuk menjalankan sesi latihan, kursus, konsultansi dan sebagainya di sana! Insyallah saya dan team Metafizik796 serta team Ued2PRO akan gegarkan MELAKA apabila kami turun ke sana nanti! Bersama team Lynjb dan team Dato' Ibrahim MillionaireMindPower99 juga... tunggu pengumuman akan datang!

.

NUMBERTECH BUSINESS PREVIEW: PERCUMA HADIR - SETIAP HARI RABU 8.30 PM - 10.30 PM DI PEJABAT UED2PRO, PUCHONG. Untuk hadir bagi mendalami / mengemaskini kemahiran bisnes kami (produk pendidikan + produk pendant), juga untuk hadir melihat sendiri bagaimana bisnes ini boleh mendatangkan hasil untung untuk anda (ingat! Tahun 2011 adalah tahun pendidikan, maka ambillah peluang ini) atau untuk bawa rakan-rakan/ prospek untuk kami bantu jelaskan program ini. Untuk hadir sila telefon/SMS ke Ms Jenny 017 2261331 atau Ms Ginny 012 4576396.

.

No telefon pejabat UED2PRO: 03 - 8065 4796

No fax: 03 8065 4396

Staff: Ms Liza

Waktu pejabat: Isnin - Jumaat 9 pagi - 6 pm

(untuk datang hari Sabtu/ Ahad/ Cuti Umum, sila beritahu dulu).

.

LAWATILAH LAMAN WEB kami: www.ued2pro.com

.

Projek terbaru UED2PRO;
.
1. Produk terbaru - "Islamic 796" dijangka meletup-letup untuk bulan puasa/ raya nanti! Cepat join sebagai ahli UED2PRO, disamping produk Pendant 796, produk pendidikan UED2PRO, kini ada satu lagi produk berbentuk Islamik untuk pendapatan tambahan anda.
.
2. Program terbaru - On-line Virtual Classroom (OLVC), apabila sistem ini siap, anda boleh belajar dengan saya tanpa datang ke kelas tapi di rumah anda! Dari Perlis? Brunei? Jakarta? New York? Sydney? Anda perlu ada komputer, webcam dan tentunya internet connection/ broadband. Kemungkinan besar sesi konsultansi juga boleh dilakukan sebegini dari rumah sahaja! (Kelas untuk Julai di JB, Kota Tinggi, Sungai Petani, Kamunting, Kemaman masih diteruskan - ambil peluang hadir kursus pada harga promosi kerana selepas ini semua kursus akan diselaraskan harga pada harga RM396 - RM696 setiap modul).
.
3. Pensijilan - selain dari sebuah universiti tempatan dan satu pusat pendidikan di United Kingdom, kini kami dalam peringkat terakhir dalam perbincangan dengan sebuah universiti dari Australia untuk memberikan akreditasi pensijilan kepada kursus-kursus kami. Jika tiada halangan, insyallah saya dan pihak Ued2PRO bersama Prof Dato Dr Ibrahim akan ke China pada Ogos depan (berpuasa di China jawabnya!) untuk satu persidangan pendidikan antarabangsa atas jemputan universiti dari Australia itu
.
4. Latihan Trainer Ued2PRO untuk mengajar modul asas / pelan pemasaran, dll - Setiap Isnin 8.30 pm - 10.30pm. Sila hubungi Ms Jenny.
.
KURSUS PERCUMA ASAS NUMBERTECH 19 JUN di Puchong - kepada pemilik pendant 769 / 969 / 696 dijemput hadir untuk kursus 4 jam percuma numerologi asas. Peserta kursus 6 Jun lalu boleh hadir semula untuk ulangkaji atau bawa rakan. Hubungi Ms Jenny 017 2261331
.

PENEMUAN TERBARU (3/2010): INTERAKSI SUAMI & ISTERI DARI PETAK DIGIT

Ciptaan oleh Cikgu Eddy Rosyadie - dilarang salin, edar, bukukan, latihan di khalayak ramai tanpa kebenaran.

Daripada petak tarikh lahir statik anda boleh mengkaji bukan sahaja potensi anda tetapi juga


1) Apakah jenis / kelakuan orang yang menjadi pasangan anda


2) Apakah pandangan orang / pasangan terhadap anda.


Caranya begini;

















Contoh Tarikh Lahir seorang lelaki (suami)


Petak sebelah kanan (bermula dari 1-7) menjelaskan jenis/ kelakuan pasangan beliau, iaitu beliau akan mendapat seorang wanita yang memikul tanggungjawab besar (786) serta perlu bekerja keras (189) dengan membuat perniagaan (966). Mungkin pasangannya itu seorang anak sulung atau seorang pengurus yang perlu menguruskan satu bentuk komuniti (1+7+8=7).

.

Tetapi dari pandangan orang lain/ pasangan (isteri) terhadap lelaki ini adalah seorang yang mudah sensitif (235), juga seorang yang memikul tanggungjawab tetapi atas dasar kebajikan (678). jarang pula berada di rumah (83) dan bergaul dengan orang kenamaan (573).















Contoh tarikh lahir isteri beliau:



Beliau mendapat seorang suami yang bergaul dengan orang kenamaan/ berpangkat (357), dan sukakan dunia pendidikan (46) serta selalu outstation (156).


Manakala pandangan orang / pasangan (suami) terhadapnya ialah beliau adalah seorang yang pemurah (67), suka bantu orang menyelesaikan masalah orang (678) dan selalu buat pelbagai perkara (843). Mungkin sebagai anak sulung yang perlu buat bermacam bisnes untuk membantu keluarga.
.
PENEMUAN TERBARU (4/2010): SURAH 7 AL A'RAF AYAT 69.
Ciptaan Cikgu Eddy Rosyadie - dilarang salin, edar, bukukan atau latihan di khalayak ramai tanpa kebenaran.
.
Bersesuaian dengan pernomboran metafizik pola 769, maka disarankan para peminat dan pengamal kaedah metafizik pernomboran (di bawah naungan cikgu Eddy) untuk menzahirkan satu ayat suci Al-Quran berikut dijadikan satu bentuk peringatan harian (sila dapatkan ayat & terjemahan dari internet, kemudian cetak. laminate dan tampal di tempat yang sesuai). Surah 7, ayat 69 seperti pola 769, ada menceritakan tentang kejayaan, tetapi perlulah anda selalu mensyukuri nikmat yang telah diberikan Tuhan.



















Persetujuan Akujanji Pelatih/ Konsultan Metafizik: Saya baru pulang dari satu perjumpaan yang mana ianya untuk membersihkan nama Metafizik Pernomboran. Salah seorang pelajar yang telah saya berikan kebenaran untuk menjadi pelatih/ konsultan metafizik telah membuat onar memalukan dengan sikap yang tidak profesional ke atas satu organisasi besar, maka saya jugalah yang perlu turun padang membetulkan situasi.
.
Apabila anda memiliki ilmu metafizik yang tinggi, anda mudah terdorong untuk menjadi ego dan tersasar dari matlamat sebenar metafizik iaitu untuk membantu orang. Jika anda berniat untuk menggunakan metafizik untuk membantu orang, ianya akan menjadi mudah, tetapi jika anda ada agenda muslihat ianya akan makan diri anda sendiri. Jadilah perumpamaan padi, makin berisi makin merendah diri. Rendah diri bukan bermaksud merendahkan diri sendiri tetapi menjadi seseorang yang satu tahap dengan orang lain dengan tidak menunjuk-nunjuk pandai, ego, sombong dan seumpamanya. Jika anda mendapati seseorang yang mengaku mempelajari kaedah metafizik tetapi sombong, bongkak dan seumpamanya, maka beliau bukan pelajar didikan saya yang sebenar dan saya enggan mengaku individu itu pelajar saya.
.
Bagi mengelakkan masalah ini berulang, selepas ini, sebarang perlantikan sebagai trainer/ speaker/ konsultan dalam bidang metafizik perlu melalui ujian, ujibakat, temuduga serta menandatangani surat perjanjian untuk membawa kaedah metafizik dengan baik. Juga, "perlesenan" secara tahunan juga diadakan untuk memantau prestasi anda. Jika anda tidak menepati spesifikasi kualiti yang ditetapkan atau melanggar peraturan, tentunya "lesen" anda akan ditarik balik serta nama anda akan diumumkan di blog ini untuk makluman orang lain.
.
PENEMUAN TERBARU (5/2010): GRAF TENAGA USIA PERNOMBORAN
ciptaan Cikgu Eddy Rosyadie - dilarang salin, edar, bukukan atau latih di khalayak ramai tanpa kebenaran.


.

















.








SEMINAR SETERUSNYA:


.


26 JUN - Bengkel "Kaedah Gerhana Bulan & 9 Star Ki"


Pejabat saya di no 69, tgkt 2, atas bank BSN, Pekan Meru, Klang. Berhampiran Klang Sentral/ Setia Alam, menuju ke Puncak Alam/ Kapar jika dari bandar Klang/ KL.


Masa: 2 petang - 6 petang


Yuran: RM50


Daftar: SMS taip GH (nama) hantar ke 016 624 9666.


.


Gerhana Bulan dijangka berlaku pada 26 Jun adalah waktu sesuai untuk "keluar" dari dunia "lama" yang terkandung kesengsaraan dan bersedia untuk masuk ke dunia "baru" yang penuh kejayaan pada bulan Julai nanti. Anda akan dibimbing untuk menggunakan kaedah Tenaga Gerhana Bulan ini termasuk berdoa 2 kali pada hari tersebut untuk menjadi kaya untung perniagaan dan menjadi pemimpin besar. Pada jam 4-5 petang, peserta akan bergerak ke Masjid As-Sharif (100 m) untuk Solat Asar dan jika sempat Solat Sunat Gerhana (Solat Khusuf) seterusnya berdoa untuk kekayaan. Peserta wanita yang uzur untuk solat akan berada di pejabat untuk melakukan doa sendirian. Setiap peserta akan mendapat sebiji batu "moonstone" percuma yang diperap dibawah tenaga cahaya bulan menaik selama 14 hari (walau bagaimanapun stok terhad untuk pendaftaran awal, untuk pendaftaran lewat perlu tambah duit jika mahukan batu moonstone).


.


27 JUN - Kursus BINA USAHAWAN secara pernomboran


Tempat: Pejabat Pekan Meru, Klang ATAU Hotel Carlton Holiday, Shah Alam (tempat belum confirm).


Yuran: RM200 - RM300 (bergantung kepada tempat, jika di hotel tentunya RM300).


Masa: 9 pagi - 5 petang.


Daftar: SMS taip BK (nama) hantarkan ke 016 624 9666


Bayaran di hari kursus nanti.


Sila bawa MAKLUMAT JAM LAHIR. Jika ada, bawa sijil SSM perniagaan anda serta maklumat tarikh dan jam lahir rakan kongsi/ pekerja.


.


Sesuai untuk para usahawan yang mahu baru membina atau mengembangkan atau membina semula perniagaan. Menggunakan pernomboran untuk membuat strategi seperti arah perniagaan yang baik, tarikh daftar yang baik, teknik pilih nama yang baik, teknik pilih pekerja dan seumpamanya. Kursus ini mirip kursus Asas Pola 696 Potensi Usahawan sebelum ini, tetapi kali ini software akan diberikan dan digunakan dalam kuliah untuk mengelakkan membuang masa mengira tetapi lebih banyak fokus kepada tafsiran. Serta banyak perkara baru yang akan dikongsi bersama nanti.


.


Jika sdra Nor Edie dari Batu Pahat menjadi usahawan hebat setelah membetulkan strategi perniagaan hasil dari kursus Pola 696 yang lalu dan mendapat jualan terkumpul RM500 ribu dalam 6 bulan, tentunya kaedah yang sama boleh membantu anda membina perniagaan yang lebih berkesan!


.


3 JULAI - Kursus BINA USAHAWAN secara pernomboran


Tempat: Pejabat Lynjb, Tampoi, Johor.


Masa: 9 pagi - 5 petang.


Yuran: RM250.


Daftar: Lynjb 019 755 6102 (bayaran penuh perlu dibuat sebelum kursus).


Keterangan kursus adalah seperti di atas (27 Jun).


.


4 JULAI - Kursus Intensif GRAF HAYAT Tahap 1 & 2


Tempat: Pejabat Lynjb, Tampoi, Johor


Masa: 9 pagi - 5 petang


Yuran: RM500


Daftar: Lynjb 019 755 6102 (bayaran penuh perlu dibuat sebelum kursus).


.


Pelajari kaedah Graf Hayat secara intensif (tahap 1 & 2 dibuat dalam 1 hari untuk individu yang sibuk bekerja), ketahuilah dan rancang perjalanan hidup anda dari fenomena (STAR) serta spesifikasi kod-kod zon anda.


(untuk makluman, kursus Graf Hayat mungkin ditawarkan pada harga RM696 selepas ini mulai Ogos dibawah kelolaan UED2PRO).


.


9 JULAI - Kursus 3K - Kewangan, Kasih Sayang & Kerjaya/ Bisnes Pilihan


Tempat: Kelab Bandar Laguna Merbok, Sg Petani, Kedah


Yuran: RM250


Daftar: SMS taip SP (nama) hantar ke 016 624 9666


(bayaran penuh perlu dibuat sebelum kursus).


.


11 JULAI - Kursus 3K - Kewangan, Kasih Sayang & Kerjaya/ Bisnes Pilihan.


Tempat: Kamunting, Perak


Hanya untuk individu-individu yang telah mendaftar sebelum ini dengan Puan Zainab.


.


17 JULAI - Kursus Graf Hayat Tahap 1


Tempat: MPK, Kemaman.


Yuran: RM250


Daftar: Puan Nori 013 944 1887


(Bayaran penuh perlu dibuat sebelum kursus).


.


24 JULAI - Kursus 3K - Kewangan, Kasih Sayang & Kerjaya/ Bisnes Pilihan


Tempat: Dewan Jubli Intan, Kota Tinggi, Johor


Masa: 9 pagi - 5 petang.


Yuran: RM300


Daftar: Puan Jamilah 010 7600666


Bayaran penuh perlu dibuat sebelum kursus


Diskaun: jika daftar & hadir untuk 24 dan 25 Julai - bayaran RM500 (jimat RM100).


.


25 JULAI - Kursus GRAF HAYAT Tahap 1


Tempat: Dewan Jubli Intan, Kota Tinggi, Johor


Masa: 9 pagi - 5 petang


Yuran: RM300


Daftar: Puan Jamilah 010 7600666


bayaran penuh perlu dibuat sebelum kursus


Diskaun: bayar RM500 untuk 2 hari (jimat RM100) apabila hadir untuk 24 dan 25 Julai.


.


31 JULAI - Kursus 3K - Kewangan, Kasih Sayang & Kerjaya/ Bisnes Pilihan


Tempat: Pasir Gudang?


1 OGOS - Kursus Pola 279 Potensi JUARA JUALAN


Tempat: Pasir Gudang?


Belum confirm tempat, yuran.


.

SALAM KEJAYAAN,
Cikgu Eddy Rosyadie
Rakan Konsultan Halatuju Hidup dan Perniagaan Anda!





















































































































































posted by eddy Rosyadie Mohd Samsury @ 3:15 AM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

About Me


EDDY ROSYADIE MOHD SAMSURY

(Perancang pengurusan Hala
Tuju Hidup)
Penulis Kolumunis `Mingguan Wanita `Penulis buku `CJP`
Email:
qmas304@streamyx.com

http://eddyrosyadi.weebly.com

Previous Post
Archives
ADMIN BLOG EDDY


ARY
Phone :012 902 6972
my facebook

محمد أشعري عبد الرزاق

Reka Lencana Anda
CONSULTANT 

Zaini ahmad 
     019-2676727
Azli Shah            012-3127296
Nor Azlina            019-3869011
Dr Aniza              019-2438151
 

FORUM CHAT

Template by

image link to web design website

Provided by website design company .

 

widgeo.net

Site Meter
Blogger Templates