waktu malaysia
 
galeri gambar
 
tempahan online


TEMPAHAN ONLINE

iklan

 





 

jadual  kursus/Seminar
BULAN KURSUS/SEMINAR
Kursus
 
dipejabat
Meru, Klang

sesi Consultant
No 69, Tgkt 2, Jalan Besar, Pekan Meru
(Atas Bank BSN depan RHB Bank)
iklan tajaan

 

 

 




 

Wednesday, September 1, 2010
Kemerdekaan dalam kekayaan
Assalamualaikum & Selamat Sejahtera, Salam 1 Malaysia.
daripada Cikgu/ Master Eddy Rosyadie b Mohd Samsury
Pengasas Kaedah Strategi Potensi dan Prestasi Dinamik Pernomboran
Tarikh lahir, Jam lahir, nama, nombor handphone, no plet kereta, no kad pengenalan, nombor akaun bank dan segala jenis pernomboran.
Pencipta kaedah Graf Prestasi Bulanan, Mingguan, Harian & Jam. Pencipta kaedah teknik kasih dua hala, petak pendua dan pentiga. Pencipta kaedah Kiraan Nama, No handphone, No Kad Pengenalan, No Plet Kenderaan. Pencipta Tafsiran Tambahan Graf Hayat, Kaedah CheckMate! Graf Hayat + Pernomboran.

.
Webiner Percuma Secara On-line pada 21 September 2010, 9pm bersama Master Eddy Rosyadie, semua dijemput hadir, kita bertemu secara on-line di depan komputer anda di rumah anda sendiri atau di mana-mana tempat yang ada WIFI / Broadband, tentunya:
Daftar di http://www.urdworld.org/modules/events/event.php?eid=12


Ued2pro NumberTech Basic Class pada 3 Oktober 2010 oleh Master Eddy Rosyadie, terutamanya kepada individu yang telah membeli pakej pendant sebelum ini.
Daftar di http://www.urdworld.org/modules/events/event.php?eid=13

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
WORKSYOP 4 SEPTEMBER 2010 (RM50) SHAH ALAM: TEKNIK KENALI POTENSI DIRI DAN PROSPEK DARI NAMA, NOMBOR HANDPHONE & NOMBOR PLET KENDERAAN. JAM 2 PM - 4 PM. Semua dijemput hadir.
.
TERBARU DALAM WOKSYOP: KENALI DARI 4 DIGIT TERAKHIR KAD PENGENALAN DAN NOMBOR PENDAFTARAN SYARIKAT.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Maklumbalas Waktu Berdoa Kekayaan: Assalamualaikum En Eddy, Saya pernah mengikuti saranan Encik Eddy tentang waktu yang sesuai untuk berdoa. Saya telah tumpukan sepenuh perhatian dan memang benar tepat pukul 12.30 tengahari saya telah mendapat panggilan mengikuti kursus MARA. Ditawar pinjaman bank dan loan Mara. --> Dapatkan waktu berdoa untuk 6 September pula.
-----------------------------------------------------------------------------------------------


Penemuan Terbaru - Petak Bayangan:
.
Oleh Cikgu EddyRosyadie - 2/9/2010.





.

Tadi saya terjumpa satu petunjuk tentang cara pengiraan baru untuk membezakan individu-individu yang lahir mempunyai petak pola yang sama - contoh di sini 2, 11, 20 dan 29 September 1979, apakah yang membezakan mereka dalam petak statik.

.



Kaedah yang digunakan biasanya adalah melakarkan petak pendua dan pentiga serta petak statik tahun Hijrah, namun penemuan terbaru ini mungkin mempercepatkan kiraan kerana untuk mengira tahun Hijrah memerlukan perisian komputer manakala pendua dan pentiga mungkin ambil sedikit masa. Jadi, penemuan terbaru ini akan dibuat kajian sebelum disahkan nanti. Setakat ini beberapa individu yang dikaji menggunakan penemuan terbaru menunjukkan petunjuk yang positif. .
.
Contohnya, tarikh lahir statik Lynjb tiada pola 456 iaitu perihal kewangan, cuma ada di Petak Pendua, tetapi dalam petak bayangan ada pola 456. Beliau juga ada pola 459 berkaitan dunia kesihatan dan memang pejabat beliau berdekatan sebuah klinik manakala petak bayangan Lynjb ada pola 494, memang dulu seberang jalan pejabat beliau ada restoran tapi dah ditutup, tapi selang dua tiga pintu adalah restoran KFC. Menarik bukan penemuan terbaru ini? Satu-satunya di dunia kini ciptaan saya sendiri untuk kegunaan anda melakarkan kejayaan. Mungkin penemuan terbaru ini dapat menjelaskan banyak lagi pola dan fenomena. Bagaimanakah caranya untuk mengira? Agak rumit di sini tapi cuma tolak dari 10 atau 20 untuk setiap digit tarikh lahir.. .nantilah di Seminar Penemuan Terbaru saya ceritakan, ok?
-----------------------------------------------------------------------------------------------
When we can wake up and open our eyes, each day is a birth of new life, a new beginning to start our life afresh - Jing Si Aphorisms
-----------------------------------------------------------------------------------------------


Energy Booster: satu ikhtiar dari tenaga alam semulajadi untuk tambah tenaga kepada badan atau minda anda yang mudah letih menyebabkan sukar bersaing dengan orang lain yang bertenaga tinggi. Beberapa individu memakainya (tidak semestinya dalam bentuk loket tapi anda boleh gunakan tali kecil untuk diikat di butang baju kemeja anda atau gunakan pin di baju) di bulan puasa ini merasai tambahan tenaga kurang keletihan, terutamanya untuk beribadat di sebelah malam. Malahan ketika saya berceramah di Melaka pada 21 & 22 Ogos tempohari dalam berpuasa tapi demam dan sakit tekak yang kritikal namun dapat juga mengajar berterusan sepanjang hari memakainya. Dapatkan dari URD Admin di 016 216 3796 dan percuma kad energi serta kelas percuma.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

PROJEK UED2PRO PROGRAM MODUL PENDIDIKAN: akan bermula semula selepas raya. Dijangka pada 21 September 9 malam, webinar percuma setiap Selasa akan dimulakan semula dan pada 3 October jam 2 pm - 4pm, kelas Asas Numbertech diadakan untuk semua pemilik Energy Booster 796 atau 9$9. Kemungkinan besar kelas di buat di Puchong dan juga secara on-line (bagi mereka yang tinggal di luar KL).
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kaedah Nama: sehingga kini tidak dapat tarikh lahir untuk Tan Sri Syed Mokhtar Al-Bukhary, namun daripada nama beliau memang ada pola cermin! (patutlah popular), kemudian ada juga pola berkaitan bisnes pelbagai dan pola 949 iaitu berkaitan dengan makanan (tentunya bisnes beras!). Dapatkan teknik kaedah nama pernomboran ini di Woksyop Shah Alam pada 4 September ini. Pelajarilah kaedah ciptaan saya satu-satunya di dunia untuk anda gunakan kenali prospek atau syarikat juga daripada nama, nombor telefona atau plet kenderaan.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kaedah Nombor Siri Duit + Mindpower Kekayaan: Individu yang pernah ikuti kursus Pola 666 Potensi Kekayaan dan Kewangan di awal-awal tahun tentu akan ingat tentang pesan saya perihal kaedah memilih dan menyimpan nombor siri duit yang baik. Bukan untuk ibu duit tapi sebagai satu cara untuk sayangkan duit dan duit sayang kita balik. Gambar di sebelah adalah simpanan wang nombor siri saya mencecah RM3,500 tunai (itupun dah banyak yang diagihkan atau ditukarkan sebelum ini dengan peserta-peserta kursus). Begitu juga dengan 3 keping 100 unit Sijil Simpanan Premium BSN, mana tau boleh menang hadiah besar. Tambahan pula pesan Prof Dato Dr. Ibrahim Ahmad untuk simpan duit dalam bekas emas sebagai satu program minda kekayaan, itu yang kotak emas gambar naga pulak tu. Betullah pesan Dato, orang yang nak kaya memang "gila" nak kaya, jadi kalau nak kaya jom kita gunakan teknik-teknik ikhtiar sebegini, mana tau nanti tetiba datang Virtuous Star atau Awarding Star atau Kitaran 6, bolehlah dapat rezeki lebih besar. Kalau tak mula dari sekarang, tak kan nak berangan kosong je nak kaya. Ingat pesan "Rich Dad, Poor Dad" oleh Robert Kiyosaki, kita perlu buat bayaran kepada diri kita dahulu sebelum bayar kepada orang lain. Ini tidak, dapat gaji 1hb setiap bulan, petang tu dah tinggal RM200 je sebab bayar kepada orang dan bank iaitu bagi makan kepada orang lain dulu baru lepas tu nak suap kepada diri dan anak bini, jadi apa guna bekerja penat-penat? Anda adalah kuli untuk orang lain! Berubahlah sekarang! Gunakan teknik atau sistem "tol" ini di mana setiap wang tunai anda akan ambil sebahagian untuk simpan - contohnya, menggunakan nombor siri duit untuk memilih duit untuk disimpan, atau setiap kali selepas membeli di kedai, duit baki disimpan dalam tabung. Sistem-sistem sebegini membantu anda menyimpan dan sayang kepada duit. I LOOOVE RINGGIT! Tapi sejak akhir-akhir ini susah sangat nak cari duit nombor siri yang bagus, jadi apa jua angka yang ada 6, 7 atau 9 akan disimpan. Tapi elakkan menyimpan wang ada nombor siri dalamnya ada pola 67 atau 71 atau 73 (terutama yang buat bisnes).
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Soalan: Jika tuan masih ingat, saya pernah hadiri beberapa kali kursus tuan. Saya juga hadiri kursus lain seperti reiki, minda jutawan, minda separa sedar, NLP dan pelbagai lagi. Cuma sehingga kini saya terkilan kerana belum mencapai apa-apa kekayaan walaupun sudah berusaha banyak. Apa pendapat tuan? Aishah, KL.
Jawapan: Jawapannnya mudah sahaja - 2 perkara, iaitu yang pertama, anda tidak ditakdirkan untuk kaya (seperti tiada angka 6 dalam pola tarikh lahir) dan kedua, anda belum tiba masanya untuk kaya (seperti belum tiba Virtuous Star). Inilah dinamakan ketetapan hidup, jadi anda ikut sahajalah, redha! Namun, kita boleh berikhtiar untuk membuat perubahan dengan beberapa strategi tertentu untuk anda mencapai kekayaan, sekurangnya anda berusaha daripada tidak berbuat apa-apa. Tuhan juga Maha Kaya diberi kita peluang pada ruang kecil arah atau bulan tertentu untuk mencapai kejayaan. Kursus saya seperti Pola 666 Potensi Kekayaan ada menceritakan beberapa teknik tentang strategi melangkah kekayaan dan kenali masa serta konflik dalam kekayaan. Kursus-kursus lain juga ada menceritakan pelbagai teknik. Tahukah anda kenapa Dato Siti Nurhaliza berjaya pada usia muda? Kerana pada umur 15-24 tahun, beliau memiliki 10 jenis star terbaik termasuk Virtuous Star, Ministerial Star, Performing Star, dll bermaksud sudah tiba masanya untuk kaya - ditambah dengan arah barat daya 7 yang betul dan potensi 123 Suara, tentunya apabila kita berada pada masa yang betul, arah yang betul, potensi yang betul maka tuah itu ada. Adakah anda perlukan teknik warna untuk kaya? Tak perlu sebab Dato Siti bukannya sentiasa pakai baju biru atau merah semata-mata dalam persembahannya. Teknik warna kurang berkesan jika anda tidak tahu graf hayat anda, arah anda, potensi pola dan nama anda dan sebagainya.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

SELAMAT MENYAMBUT KEMERDEKAAN MALAYSIA KE 53. Pastikan dan doakan negara kita ini sentiasa aman, kedaulatannya dan Jalur Gemilang tidak digugat, rahmat sentiasa melimpah, rakyat sihat dan kaya, hasil bumi dan pengeluarannya baik dan meningkat, produktiviti negara maju dan Raja Berdaulat selamat bertakhta.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
EMAS BERJAYA: Tahniah kepada Encik Louis Ng, pengasas Public Gold, dianugerahkan Most Promising Entrepreneur Award dari APEA - Asia Pacific Enterpreneur Award (pendapatan beliau sekarang adalah RM10 juta setahun). Seperti yang saya beritahu sebelum ini tahun 2011 adalah tahun kekayaan "pelaburan", salah satu instrumen adalah emas dan anugerah ini berikan petunjuk bahawa potensi besar tahun depan untuk perkara-perkara berkaitan kekayaan dari pelaburan, mungkin juga emas. Apa tunggu lagi nak kaya tak? Mulakan tindakan sekarang. Pelbagai instrumen permainan pelaburan emas boleh didapati seperti di Public Gold, Bank Rakyat Ar-Rahnu, simpanan akaun emas di Maybank dan sebagainya - carilah yang berdekatan dan yang sesuai dengan bajet anda.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Virtuous Star + Awarding Star + Graf/ Bar Hayat tinggi + Kitaran Baik (2/6/9) untuk tahun 2011, terutamanya jika tengah mata angin 6 atau 7 atau 9 dan ada angka 6 yang banyak: Individu yang memiliki kriteria ini berpeluang menjadi jutawan yang lebih cepat pada tahun kekayaan 2011 nanti. Jadi, jika anda ada kriteria ini, sila mulakan tindakan anda dari sekarang! Jika anda buntu, dapatkan penjelasan daripada saya nanti. Individu yang memiliki salah satu kriteria tersebut juga berpeluang untuk kaya kerana masa telah tiba, maka rebutlah peluang ini apabila sudah tiba masanya untuk anda berjaya. Masih buntu nak buat apa? Tentunya dapatkan penjelasan daripada saya di seminar/ kursus/ konsultansi nanti.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
KURSUS SELEPAS RAYA: Beberapa kursus telah dicadangkan oleh orang ramai dan kami sedang mencari tarikh sesuai akan diumumkan di blog ini nanti;
1. Kursus Kenali Kerjaya/ Bisnes Sesuai (RM100) di Shah Alam - banyak permintaan memandangkan ramai orang masih tercari-cari bisnes sesuai kerana asyik gagal dan kebetulan selepas raya, ramai akan kering poket dan mencari duit balik, jadi apa bisnes full time atau part time yang sesuai?
2. Worksyop Sesi 1 Teknik Graf Hayat (RM50) di Shah Alam.
3. Seminar Pembentangan Teknik-teknik terbaru (RM50) di Shah Alam.
4. Kursus Teknik Pola Anugerah 38 (RM380) di Johor Bharu 17 Oktober.
5. Kursus Intensif Asas Tahap 1 (RM350) di Kuantan 13 November.
Ada individu dari Pulau Pinang, Port Dickson dan beberapa bandar lagi yang berminat untuk menganjurkan kursus kami di tempat mereka. Akan diumumkan nanti apabila sudah confirm nanti. Walau bagaimanapun, kami perlukan 15 - 25 orang untuk setiap sesi seminar/ kursus di luar KL bagi tampung kos.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Worksyop Teknik Jualan dan Networking pada Sabtu 4 September ini di Shah Alam (RM50) jam 2 petang - 4 petang bertajuk "Teknik Kenali Prospek dari Nama, Nombor Handphone dan Plet Kenderaan" : Setelah pelajari pola pasaran sesuai (kelas 1), kemudian kenali arah sesuai (kelas 2), seterusnya kenali hari dan jam sesuai (kelas 3), kini masuk pula kelas 4 di mana anda pelajari bagaimana untuk kenali prospek dari nama beliau, atau handphone dan plet kenderaan. Ini satu teknik penting kerana sangat jarang kita boleh dapatkan maklumat tarikh lahir prospek kita dari 1 atau 2 kali panggilan telefon untuk temujanji, malah untuk mendapatkan nombor kad pengenalan juga kadang tu sukar jika tidak saling kenal. Oleh itu, satu alat berguna untuk berjumpa prospek ialah mengkaji pernomboran lain supaya kita boleh ada sedikit panduan tentang kelakuan, potensi atau konflik prospek. Satu perkara yang menarik dalam jualan ialah kita berikan penyelesaian yang diperlukan oleh pelanggan, bukannya semata-mata menjual apa yang kita rasa pelanggan perlukan untuk dirinya. Contohnya, jika kita tahu prospek adalah seorang yang tercari-cari peluang bisnes untuk berjaya (pola 843), maka di kala pertemuan pertama dengannya maka kita boleh berikan terus penyelesaian. Juga, kita boleh "ice-breaking" dengan menceritakan beberapa perkara berkaitan dengan prospek daripada pola-pola angka beliau apabila pertemuan pertama kita dengannya tidak semestinya terus cerita marketing plan yang menjadi fobia kepada ramai orang. Pada zaman sekarang ini, jika sesuatu pertemuan itu terus cerita marketing plan atau produk atau perkhidmatan atau memperkenalkan syarikat adalah teknik jualan cara lama dan tidak lagi berkesan. Jika anda baca buku-buku tentang pemasaran, antara cara terbaik adalah menjelaskan bagaimana produk atau perkhidmatan anda itu dapat memberikan penyelesaian kepada keperluan pelanggan. Tetapi, kadang kala ianya ambil masa untuk mendapatkan fakta-fakta dari prospek, maka satu cara ialah gunakan teknik metafizik pernomboran seperti teknik nama untuk kenali prospek dan mencadangkan penyelesaiannya.
.
Tahukah anda di dalam nama Mohd Najib, Lee Chong Wei dan Siti Nurhaliza terkandungnya pola 573? Memang pun mereka adalah orang kenamaan! Kenali nama anda, pasangan anda, anak-anak anda, pekerja anda dan tentunya prospek anda. Tahukah anda di dalam nama McDonalds terdapatnya pola 944? Tentulah ianya restoran makanan! Apakah ini kebetulan atau suratan? Juga kenali potensi prospek dari nombor handphone dan plet kenderaannya. Menariknya, teknik-teknik ini adalah ciptaan dan hasil kajian daripada saya sendiri, satu-satunya di dunia, untuk kegunaan anda mencapai kejayaan.
.
Dapatkan waktu berdoa kekayaan bisnes untuk 6 September secara percuma apabila anda hadir ke worksyop ini.
.

Daftar: Dr. Suraya
012 318 5523.

Tempat: Brilliant Sixtyninerz Training Center, No 10a, Jalan AK7/AK, Pusat Perniagaan Bukit Raja, Seksyen 7, Shah Alam - Kawasan Perindustrian Bukit Raja Selatan. Berdepan Pharmaniaga Seksyen 7, Shah Alam. Berdekatan ICT & Jusco Bandar Baru Bukit Raja, Klang.








.
.
.
.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
KUIZ RAMADAN MINGGU INI: Daripada beberapa nombor berikut sebagai contoh nombor akaun bank, yang mana satu elok untuk simpan duit (tandakan Duit) dan yang mana satu tidak sesuai untuk simpan duit (tandakan Tidak).

XXX - 4325 - 0671-887

XXX - 6426 - 2125 - 462

XXX - 2487 - 6110 - 714

XXX - 3210 - 4145 - 313

hantarkan jawapan anda ke qmas304@streamyx.com. Jawapan tidak akan diumumkan di blog ini tetapi diberikan kepada mereka yang menghantar jawapan sahaja!

------------------------------------------------------------------------------------------------- WAKTU DOA KEJAYAAN 6 SEPTEMBER: terdapat satu waktu berdoa pada 6 September ini bersamaan 27 Ramadan - banyak pola-pola bisnes, jadi jika anda perlukan waktu berdoa untuk untung dan maju dalam bisnes, boleh dapatkannya dengan bank in RM10 ke Maybank 512464228716 (Eddy Rosyadie) dan selepas bank in, sila beritahu di email qmas304@streamyx.com atau SMS ke 016 624 9666. Peserta worksyop 4 September Shah Alam akan dapat waktu ini secara percuma nanti.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Berminat untuk mendapatkan nota percuma tentang cara pengiraan petak tarikh lahir dan previu keterangan tentang pola nombor kewangan? sila email ke qmas304@streamyx.com.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Kursus Pola 38 di Jb pada Ahad 17 Oktober 2010; 9 pagi - 5 petang. Boleh daftar dengan Lynjb (019 755 6102).

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tempahan Laporan Graf Hayat: berminat untuk dapatkan graf hayat anda atau rakan atau ahli keluarga dan laporannya setebal lebih kurang 9 mukasurat yang dihantar kepada anda bercetak secara pos dalam bentuk binding (keterangan graf hayat sahaja dan tiada penjelasan pola nombor atau konsultansi dibuat berasingan), sila hubungi Puan Zuhaida 016 2063496 atau email: zuha80@yahoo.com. Sila berikan maklumat nama, jantina, tarikh lahir, jam lahir, negeri kelahiran serta alamat dan poskod serta nombor telefon. Cara bayaran bank-in akan diberitahu. Harga RM70 untuk setiap individu.
.
Jika memerlukan laporan graf hayat beserta pola-pola nombor DAN sesi konsultansi 1 jam, boleh hubungi Encik Zaini Ahmad (019 267 6727 atau email:
zainifruta@gmail.com. Harga RM150 untuk setiap perkhidmatan tersebut.

.
Samazon Energy Booster:
.
Tempah sekarang di Admin URD di telefon 016 216 3796.




















.
.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
SEMINAR SETERUSNYA BERSAMA CIKGU EDDY ROSYADIE:
.
Kursus Asas Intensif di Kuantan, Pahang pada 13 November - RM350.
.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Salam Perjuangan dan Kejayaan Berkekalan Sepanjang Hayat Sepanjang Masa,
Cikgu Eddy Rosyadie
Rakan Konsultan Halatuju Hidup dan Perniagaan Anda!
posted by eddy Rosyadie Mohd Samsury @ 6:21 AM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

About Me


EDDY ROSYADIE MOHD SAMSURY

(Perancang pengurusan Hala
Tuju Hidup)
Penulis Kolumunis `Mingguan Wanita `Penulis buku `CJP`
Email:
qmas304@streamyx.com

http://eddyrosyadi.weebly.com

Previous Post
Archives
ADMIN BLOG EDDY


ARY
Phone :012 902 6972
my facebook

محمد أشعري عبد الرزاق

Reka Lencana Anda
CONSULTANT 

Zaini ahmad 
     019-2676727
Azli Shah            012-3127296
Nor Azlina            019-3869011
Dr Aniza              019-2438151
 

FORUM CHAT

Template by

image link to web design website

Provided by website design company .

 

widgeo.net

Site Meter
Blogger Templates