waktu malaysia
 
galeri gambar
 
tempahan online


TEMPAHAN ONLINE

iklan

 





 

jadual  kursus/Seminar
BULAN KURSUS/SEMINAR
Kursus
 
dipejabat
Meru, Klang

sesi Consultant
No 69, Tgkt 2, Jalan Besar, Pekan Meru
(Atas Bank BSN depan RHB Bank)
iklan tajaan

 

 

 




 

Sunday, September 5, 2010
Sinarkan Laluan Kekayaan Anda!
Assalamualaikum & Selamat Sejahtera, Salam 1 Malaysia, Selamat Hari Raya Aidilfitri.
daripada Cikgu/ Master Eddy Rosyadie b Mohd Samsury
Pengasas Kaedah Strategi Potensi dan Prestasi Dinamik Pernomboran
Tarikh lahir, Jam lahir, nama, nombor handphone, no plet kereta, no kad pengenalan, nombor akaun bank dan segala jenis pernomboran.
Pencipta kaedah Graf Prestasi Bulanan, Mingguan, Harian & Jam, kaedah teknik kasih dua hala & petak pendua dan pentiga, kaedah Kiraan Nama, No handphone, No Kad Pengenalan, No Plet Kenderaan, Tafsiran Tambahan Graf Hayat, Kaedah CheckMate! Graf Hayat + Pernomboran, No Siri Duit 6.
.
WAKTU BERDOA KEKAYAAN & KEJAYAAN PADA HARI RAYA AIDILFITRI/ DALAM BULAN SYAWAL: Jika anda perlukan waktu berdoa di bulan yang penuh keriangan, kemesraan, kemewahan dan kekayaan serta kenikmatan, tentunya energi cukup kuat untuk berdoa dan berimpian untuk kekayaan dan kejayaan, sila pilih salah satu atau dapatkan ketiga-tiga waktu berdoa seperti di bawah. Seperti biasa, mohon bank in RM10 untuk setiap satu waktu doa (jika perlukan 3 waktu berdoa maka RM30) ke Maybank 512464228716 atau CIMB 12900006910522 (eddy rosyadie) dan selepas bank in sila SMS (no kod doa yang diminta) ke 016 624 9666. Contohnya, untuk waktu berdoa 10 September maka SMS taip DA dan hantarkan ke nombor tersebut.
.
Jumaat 10 September 2010:
Sebelah pagi - untuk mudah urusan/ untung dengan dunia kewangan - kod DA.
.
Sebelah malam - untuk untung bisnes, mudah berurusan/ untung dengan dunia kewangan - kod DB
.
Sabtu 11 September 2010:
Sebelah malam - untuk menjadi pemimpin dihormati, dapat ramai penyokong, murah rezeki, kekayaan dari bercakap/ bersuara - kod DC.
.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vaccum Star + Graf Gaung: Apabila anda mencapai satu-satu usia di mana anda berada dalam Vacuum Star + Graf Gaung adalah tempoh usia anda yang kurang baik, boleh dikatakan kritikal kes wad kecemasan! Apatah lagi jika anda belum atau tidak membuat apa-apa persediaan untuk mengharunginya. Perlu diingatkan, setakat ini kami masih belum menjumpai sebarang "ubat" mujarab untuk menghilangkan fenomena ini dengan sekaligus, tetapi kami sudah melihat beberapa individu yang memang berada di dalam posisi ini boleh mencapai kejayaan, itupun setelah perubahan strategi dilakukan.
.
Jika anda belum mengetahui posisi-posisi fenomena sebegini, datanglah worksyop Graf Hayat di Seksyen 7, Shah Alam pada 25 September 2010 nanti (RM50) 2 ptg - 4 ptg. Anda juga boleh mengetahui bilakah masanya untuk anda terlebih kaya (Virtuous Star + Awarding Star) dan sebagainya. Apakah cara terbaik mendapatkan atau menguruskan segala fenomena tersebut? Hadirlah worksyop ini nanti.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
APA DAH JADI DENGAN BISNES WANG POS !#XX&!: Sebenarnya, syarikat yang kami warwarkan dahulu tahun ini adalah kitaran 7 (tahun kehilangan) tapi masih lagi bergerak namun perlahan kerana gangguan dalam operasi. Itulah penangan kitaran tahun 7, tapi kami masih percaya kekuatan mereka untuk meneruskan perniagaan. Tahun lepas semasa syarikat tu kitaran tahun 6 (tahun kekayaan) memang syarikat itu untung besar sampai boleh beli bangunan sendiri dan saya juga dapat pulangan lumayan (modal RM500 dapat pulangan RM10 ribu, tu yang beli 4 biji laptop). Tahun ini dah perlahan kerana syarikat kitaran 7, tapi tahun depan syarikat kitaran tahun 8, walaupun itu adalah kitaran tahun tertekan pula, tetapi rezeki boleh menyusul dengan mengharungi tekanan dengan baik.
.
Saya dah tengok banyak orang dan syarikat yang lingkup/ bermasalah semasa kitaran tahun 7, malah Telekom Malaysia pun jatuh keuntungannya pada 3 bulan pertama tahun 2010 kerana tahun ini adalah kitaran 7 juga! Tapi kekuatan syarikat perlu kita selidiki jika anda mahu berurusan dengan syarikat yang nak masuk kitaran tahun 7! Periksa dulu dari tarikh pendaftaran syarikat! Kalau tak tahu tarikh pendaftaran, gunakan teknik nama daripada nama syarikat dan kirakan kitaran tahunannya.
.
Satu daripada syarikat yg saya perhatikan 2-3 tahun ialah DCL. Tahun ini kitaran 1 dan tiada angka 6, saya menjangka ada masalah kewangan tahun ini tapi syarikat itu ada back-up kuat dan besar, cuma stokis2 di Meru Klang ini dah ditutup! Ada satu stokis DCL depan rumah saya hari2 memang lalu depan kedai tu tapi kini dah ditutup. Jadi, jika anda adalah stokis untuk mana-mana syarikat pun kena tengok kitaran tahun syarikat yang anda ceburi itu! Jadikan ini sebagai satu pengalaman, pembelajaran dan pengajaran serta panduan!
-------------------------------------------------------------------------------------------------
.

Apa hal gambar kerusi di sini? Sebenarnya, ini adalah satu cara yang mudah dan praktikal serta menjimatkan untuk urutan bahagian bawah badan! Letakkan batu-batu, jika boleh, batu sungai yang asli dari dalam sungai yang mana aliran air yang baik (batu-batu ini daripada sebatang sungai di Sg Lembing, Pahang) kerana batu-batu sungai dikatakan mempunyai frekuensi tenaga yang baik akibat aliran arus sungai; di posisi tertentu dan untuk tapak kaki. Memang kelakar dan tak logik tapi kesannya bagus juga kepada bahagian betis dan belakang badan serta kaki - semacam ada perasaan melegakan setelah sepanjang hari bekerja luar, seumpama refleksologi pula. Tapi kalau boleh lapik dulu, nanti terkesan pula kepada kusyen kerusi tu pulak dan menyakitkan bahagian badan. Ini juga satu teknik "grounding" iaitu pijak tanah atau elemen tanah, terutamanya kepada individu yang ada pola 459 dan 38 yang membuat perkhidmatan rawatan / pemulihan / perubatan / kesihatan. Kalau nak pijak tanah yang betul mungkin sukar di rumah apartmen atau untuk ke pantai lagilah lambat. Anda perlu "buang" energi tak bagus yang anda serap daripada orang lain kepada elemen tanah, seumpama pendawaian elektrik di rumah yang ada "pembumian" (earth) jika kilat menyambar, lebihan tenaga itu disalurkan ke tanah, begitu juga diri kita, ada orang "terlebih" elektrik dalam dirinya menyebabkan sering terkena renjatan kecil elektrostatik apabila memegang bahan besi termasuk tombol pintu, atau ada orang bermasalah saraf yang terlebih aktif kerana pergerakan caj elektrik dalam badan berkaitan neurotransmitter yang berlebihan, jadi perlulah diseimbangkan. Cubalah! Kalau kaum wanita boleh bertungku dengan batu yang dipanaskan, ini juga satu ikhtiar. Kalau nak lagi best, tentunya dapatkan kerusi urutan elektrik berelektronik seperti Ogawa! Tapi batu-batu tu jangan lupa dibaling kat orang sudah lah ye! Elok batu-batu itu dibasuh dan dijemur di panas matahari selalu untuk tambah energinya, dalam amalan metafizik, elok juga dijemur di bawah bulan mengambang (bulan baru) untuk tambah energinya juga.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
TAMATNYA SATU LAGI PENYIKSAAN VACUUM STAR!: Akhirnya, sampai jugalah saya bulan ini untuk habiskan 3 lagi hutang dek Vacuum Star yang lalu. Dua kad kredit saya dah tinggal tak sampai RM300 nak settle dan bayaran untuk kereta ibu saya pun dah habis setelah 7 tahun! Syukur di bulan mulia ini... ini semua penangan Vacuum Star saya yang lalu (umur 24 - 33 tahun), tapi masih ada 2-3 lagi yang masih dan sukar nak settle, tapi tak mengapa sekurangnya kita dah tahu caranya. Semasa Vacuum Star saya lalu, saya berhutang puluhan ribu dek rugi main saham komoditi, rugi perniagaan dan macam-macam dan memang 3-4 kali mengadu kepada Tuhan untuk dicabut nyawa! yelah, tak tahu kitaran tahun, vacuum star dsbnya... Semasa Vacuum Star, saya pernah fed-up dengan Tuhan sebab hutang makin banyak walaupun merayu menangis air mata. Tapi setelah pelajari kaedah metafizik, barulah saya sedar dan faham mekanisma fenomena kehidupan ini, sebenarnya ada cara yang lebih betul, Tuhan Maha Kaya, jangan salahkan Tuhan atau sesiapa atau diri anda sendiri. Belajarlah dengan kami di sini untuk diperbetulkan laluan perjalanan hidup anda untuk lebih tenang, tenteram, sihat dan bahagia.
.
Dek kerana saya bermula hidup saya dengan Vaccum Star, maka saya tidaklah dapat meningkat terus jadi jutawan kerana perlu settle banyak tanggungan dulu. Apa tidaknya, rumah 3 buah nak kena bayar (tapi isteri seorang je), kereta pun 3 buah, jadi tak dapatlah lagi saya memandu kereta lebih mewah. Ada orang pelik kenapa saya masih memandu Proton Wira sahaja, mungkin mereka beranggapan "sifu kekayaan" kenalah naik kereta mewah. Tapi, kereta tu dah habis bayar, jadi saya tak susah2 nak fikir pasal bayaran ansuran lagi, kalau saya buat kursus percuma pun tak kisah sebab saya tak perlu nak bayar kereta lagi. Pada saya, kekayaan adalah kebebasan kewangan iaitu saya tidak dikelilingi oleh hutang nak bayar itu ini, bila2 masa saya nak makan ke nak tidur ke, itu cara saya sebab saya "kaya dari segi kehidupan". Ada ramai orang kaya di sana tu tapi kerja bagai nak gila! Jika anda pelajari metafizik, ada pelbagai cara untuk anda kaya secara senang dan relaks seperti pola 336, pola 38 pun boleh dan sebagainya.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
PRODUK PERCUMA SEMASA KURSUS POLA 38: Dapatkan satu produk percuma untuk seminar pola 38 nanti 17 Oktober di JB (dan di mana-mana seminar pola 38 selepas itu), setiap peserta bakal mendapat produk tersebut yang boleh digunakan secara berpanjangan. Kami sedang mencari lagi bahan-bahan yang praktikal untuk anda gunakan untuk mengamalkan pola 38 dengan lebih berkesan dan selamat.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
PERNIAGAAN & PELABURAN EMAS DI JB: Berita baik untuk penduduk JB dan Johor khususnya, kini Lynjb telah dilantik sebagai ejen untuk Public Gold dan Dinar Gold untuk JB, di samping kepakaran Lynjb di dalam perniagaan jual beli emas dengan Bank Rakyat. Jika anda memang nak kaya tahun 2011 tahun pelaburan, mulakan sesuatu kini dengan emas pula. Dapatkan maklumat lanjut dari Lynjb (019 755 6102). Kali ini kita bisnes yang betul sahih - Pengasas Public Gold baru sahaja dapat Anugerah APEA dan pendapatan beliau RM10 juta setahun, jadi jom kita tambah sumber laluan rezeki masuk. Saya dah join baru seketul emas, tapi tak mengapa, kita ada tujuan dan semangat untuk menambah kekayaan nanti!
------------------------------------------------------------------------------------------------- .
We must practice right mindfulness. The right state of mind strengthen us; and a happy mind attracts good fortune - Jing Si Aphorisms
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

SELAMAT MENYAMBUT SYAWAL & RAYA AIDILFITRI

kepada semua rakan dan saudara Muslim, tahniah kerana anda dapat melalui Ramadan dengan penuh kesungguhan untuk keimanan dan kini meraih kemenangan. Saya mohon maaf jika ada salah atau silap saya dan tentunya saya memaafkan jika anda juga menghulurkan salam itu kepada saya. Marilah kita sama-sama bermaafan sempena sambutan hari yang mulia ini.
.
Kepada rakan-rakan bukan Islam, selamat bercuti dan marilah bersama-sama kami meriahkan suasana 1Malaysia.
.
.


Raya kali ini ada termasuk 11 September, satu hari yang mengandungi sejarah yang ironik dan kontroversi. Foto sebelah adalah saya di laman utama WTC, New York pada tahun 1994 lalu yang kini menjadi kenangan yang paling bermakna kerana foto ini ada makna disebaliknya. Seperti kata seorang kenamaan, Islam tidak anjurkan keganasan, yang membuat keganasan adalah orang itu sendiri dan bukan agama Islam. Malah, orang Islam lebih ramai yang terbunuh di dalam negara Islam itu sendiri berbanding dengan orang Islam atau bukan Islam di negara bukan Islam. Jangan kita asyik tuding jari marahkan orang atau negara lain, negara Malaysia kita sendiri pun sudah ada dekat 70 bayi terbuang, berbanding negara bukan Islam tak ada satu pun bayi terbuang di tepi longkang (jika ada pun, tidaklah sampai 70 bayi dalam tong sampah macam negara kita yang dipenuhi masjid merata-rata tempat). Jadi, marilah kita perbetulkan situasi ini dengan bekerja bersama membina negara yang lebih produktif.
.
Di bulan yang mulia ini, mari kita perbetulkan perjalanan hidup kita. Sama ada anda sempat atau tidak bersama Lailatul Qadar, yang penting adalah konsepnya iaitu kita betulkan semula perjalanan hidup kita setelah kita bersihkan fitrah kita semasa berlatih di bulan Ramadan. Selalunya, mengikut statistik jabatan agama islam, kes perceraian meningkat selepas raya, kan pelik tu! Jadi, kita berbaiklah semula demi untuk generasi anak-anak kita. Kalau ada masalah tu, datanglah seminar Jodoh & Perkahwinan saya nanti ye! Seperti biasa, selepas raya, poket mak bapak kering dan duit raya anak-anak jadi mangsa. Tentunya nak cari duit semula kan, marilah bersama kami di sini akan menawarkan peluang pendapatan + pengetahuan nanti - dapat ilmu, dapat produk, dapat network dan dapat duit!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Webinar Percuma Secara On-line pada 21 September 2010, 9pm bersama Master Eddy Rosyadie, semua dijemput hadir, kita bertemu secara on-line di depan komputer anda di rumah anda sendiri atau di mana-mana tempat yang ada WIFI:
Daftar di http://www.urdworld.org/modules/events/event.php?eid=12


Ued2pro NumberTech Basic Class pada 3 Oktober 2010 oleh Master Eddy Rosyadie, terutamanya kepada individu yang telah membeli pakej pendant sebelum ini.
Daftar di http://www.urdworld.org/modules/events/event.php?eid=13

-----------------------------------------------------------------------------------------------








Energy Booster: Untuk bergaya di sepanjang bulan perayaan dan sebagai satu ikhtiar menambahkan tenaga mengatasi penat beraya dan open house! Dapatkan dari Admin URD di talian 016 524 7936 - dapat produk, dapat ilmu dan dapat peluang duit!










.

.

.

.

.

.

.




-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

SEMINAR PERCUMA PADA 31 OKTOBER SHAH ALAM: satu seminar satu hari percuma 9.30 pagi - 5 petang dirancang di Shah Alam. Marilah belajar teknik Pemasaran dan Kesihatan dari Kaedah Pernomboran Dinamik Metafizik. Dapat tahu jenis pasaran, arah kejayaan dan teknik mengira dan memberi penyelesaian masalah Kesihatan. Contohnya, jika dalam tarikh lahir anda ada banyak angka 2, apakah implikasinya kepada kesihatan anda, bagaimana untuk mengira dan mendapatkan penyelesaiannya. Dapat ilmu, dapat produk dan dapatkan peluang duit! Nantikan pengumuman selepas raya ini. Jika berminat untuk tempah awal, silalah email ke qmas304@streamyx.com untuk kami hantar maklumat awal.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

WORKSYOP GRAF HAYAT DI SHAH ALAM 25 SEPTEMBER: Seperti biasa setiap Sabtu 2 ptg - 4 ptg, kali ini dengan tajuk "Teknik Graf Hayat I" (RM50), pelajari teknik Graf Hayat spt kenali Vacuum Star, Widowed Star malah Virtuous Star untuk anda jadi kaya atau tidak! Tahukah anda Dato Siti Nurhaliza menjadi kaya raya terkenal pada umur antara 15-24 tahun kerana beliau memiliki 10 Star terbaik ketika pada umur itu? Apakah jenis Star anda? Bilakah anda boleh memiliki 10 Star terbaik itu?



Daftar: Dr. Suraya
012 318 5523.

Tempat: Brilliant Sixtyninerz Training Center, No 10a, Jalan AK7/AK, Pusat Perniagaan Bukit Raja, Seksyen 7, Shah Alam - Kawasan Perindustrian Bukit Raja Selatan. Berdepan Pharmaniaga Seksyen 7, Shah Alam. Berdekatan ICT & Jusco Bandar Baru Bukit Raja, Klang.




.
.
.
.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
KUIZ RAMADAN TERAKHIR MINGGU INI: hantarkan jawapan anda ke qmas304@streamyx.com. Jawapan tidak akan diumumkan di blog ini tetapi diberikan kepada mereka yang menghantar jawapan sahaja!


Daripada nama-nama berikut, pilih nama (tandakan N) yang menunjukkan individu itu mudah bersimpati, mudah dirayu, mudah dimanipulasi, mudah ditipu (dan mudahlah kita tipu)?


1. Gadafy


2. Norihan


3. Nurhanani


4. Purvaneha


5. Robert Sures




Nota: nama-nama di atas dipilih bukan bermaksud nama itu atau orang itu tidak baik dari segi terjemahan dan kegunaannya, cuma daripada kaedah pernomboran metafizik bermaksud nama itu/ orang itu mengandungi satu sifat terpuji yang sering disalahgunakan oleh majoriti individu yang bernama itu sendiri. Jika anda bernama sedemikian, baguslah tidak perlu risau, cuma pastikan sifat anda itu tidak makan balik diri anda sendiri.


(tips: gunakan teknik kiraan nama)




------------------------------------------------------------------------------------------------- Berminat untuk mendapatkan nota percuma tentang cara pengiraan petak tarikh lahir dan previu keterangan tentang pola nombor kewangan? sila email ke qmas304@streamyx.com.
------------------------------------------------------------------------------------------------- Kursus Pola 38 di Jb pada Ahad 17 Oktober 2010; 9 pagi - 5 petang. Boleh daftar dengan Lynjb (019 755 6102).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tempahan Laporan Graf Hayat: berminat untuk dapatkan graf hayat anda atau rakan atau ahli keluarga dan laporannya setebal lebih kurang 9 mukasurat yang dihantar kepada anda bercetak secara pos dalam bentuk binding (keterangan graf hayat sahaja dan tiada penjelasan pola nombor atau konsultansi dibuat berasingan), sila hubungi Puan Zuhaida 016 2063496 atau email: zuha80@yahoo.com. Sila berikan maklumat nama, jantina, tarikh lahir, jam lahir, negeri kelahiran serta alamat dan poskod serta nombor telefon. Cara bayaran bank-in akan diberitahu. Harga RM70 untuk setiap individu.
.
Jika memerlukan laporan graf hayat beserta pola-pola nombor DAN sesi konsultansi 1 jam, boleh hubungi Encik Zaini Ahmad (019 267 6727 atau email:
zainifruta@gmail.com. Harga RM150 untuk setiap perkhidmatan tersebut.

.
Samazon Energy Booster:
.
Tempah sekarang di Admin URD di telefon 016 216 3796.




















.
.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
SEMINAR SETERUSNYA BERSAMA CIKGU EDDY ROSYADIE:
.
Kursus Asas Intensif di Kuantan, Pahang pada 13 November - RM350.

Pelajari teknik pernomboran metafizik dari asas! Pengiraan-pengiraan petak statik, pendua, pentiga termasuk teknik terbaru Petak Bayangan, Pengiraan Arah kejayaan, Kitaran Tahunan dan sedikit graf hayat! Memang menarik. Elok untuk individu yang baru mahu kenali kaedah ini atau mahu tambah pengetahuan tentang teknik tarikh lahir lebih mendalam.

Pendaftaran akan dibuka nanti, tapi bolehlah hantar nama ke qmas304@streamyx.com untuk dapatkan maklumat awal
.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Salam Perjuangan dan Kejayaan Berkekalan Sepanjang Hayat Sepanjang Masa,
Cikgu Eddy Rosyadie
Rakan Konsultan Halatuju Hidup dan Perniagaan Anda!
posted by eddy Rosyadie Mohd Samsury @ 6:44 AM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

About Me


EDDY ROSYADIE MOHD SAMSURY

(Perancang pengurusan Hala
Tuju Hidup)
Penulis Kolumunis `Mingguan Wanita `Penulis buku `CJP`
Email:
qmas304@streamyx.com

http://eddyrosyadi.weebly.com

Previous Post
Archives
ADMIN BLOG EDDY


ARY
Phone :012 902 6972
my facebook

محمد أشعري عبد الرزاق

Reka Lencana Anda
CONSULTANT 

Zaini ahmad 
     019-2676727
Azli Shah            012-3127296
Nor Azlina            019-3869011
Dr Aniza              019-2438151
 

FORUM CHAT

Template by

image link to web design website

Provided by website design company .

 

widgeo.net

Site Meter
Blogger Templates