waktu malaysia
 
galeri gambar
 
tempahan online


TEMPAHAN ONLINE

iklan

 





 

jadual  kursus/Seminar
BULAN KURSUS/SEMINAR
Kursus
 
dipejabat
Meru, Klang

sesi Consultant
No 69, Tgkt 2, Jalan Besar, Pekan Meru
(Atas Bank BSN depan RHB Bank)
iklan tajaan

 

 

 




 

Monday, September 13, 2010
Mencari Sinar Kejayaan
Assalamualaikum & Selamat Sejahtera, Salam 1 Malaysia, Selamat Hari Raya Aidilfitri.
daripada Cikgu/ Master EDDYROSYADI (A-D)
Pengasas Kaedah Strategi Potensi dan Prestasi Dinamik Pernomboran
Tarikh lahir, Jam lahir, nama, nombor handphone, no plet kereta, no kad pengenalan, nombor akaun bank dan segala jenis pernomboran.
Pencipta kaedah Graf Prestasi Bulanan, Mingguan, Harian & Jam, kaedah teknik kasih dua hala & petak pendua dan pentiga, kaedah Kiraan Nama, No handphone, No Kad Pengenalan, No Plet Kenderaan, Tafsiran Tambahan Graf Hayat, Kaedah CheckMate! Graf Hayat + Pernomboran, No Siri Duit 6.
.
MAKLUMBALAS DAN KUIZ:
saya ingin bjmpa tn krana kehidupan skrg dlm biz tidak menentu, org pinjam puluhan ribu hinggakan sya nak hidup roadtax pun x ada duit - 01671174XX.

-
saya ada menerima satu SMS daripada individu ini menyatakan beliau ada masalah kewangan.
KUIZ: agak-agaknya pada pendapat anda, apakah petunjuk yang jelas menunjukkan beliau ada atau memang didorong kepada masalah kewangan daripada SMS di atas? Tips: ada dua petunjuk yang berjiran. Hantarkan jawapan anda ke email saya: qmas304@streamyx.com.
tentu sekali saya suruh beliau ini tukar nombor handphone segera sebagai langkah pertama! Agak-agaknya kenapa ye?
.
Dah berulang kali saya beri nasihat tentang perkara ini, jadi hati-hatilah! Tukar sekarang juga jika anda ada "benda" tu dalam apa jua dalam hidup anda, melainkan anda adalah pegawai pinjaman atau kebajikan seperti Tekun, Mara atau JKM atau Baitulmal.
------------------------------------------------------------------------------------------------
MUKA DEPAN MAJALAH: dapatkan majalah Jutawan keluaran September 2010 dan Mingguan Wanita siri 1400 - kedua-duanya muka depan Dato' Siti Nurhaliza! Tahun cermin adalah kelebihan beliau tahun 2010 ini, gunakan kesempatan untuk popular, begitu juga kepada sebilangan anda yang akan tahun cermin tahun depan 2011 untuk popular juga. Jangan lepaskan peluang!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kursus "3K": Di dalam majalah Jutawan ada iklan mengenai seminar 3K oleh beberapa pakar motivasi. Untuk makluman, saya telah menggunakan perkataan 3K semenjak tahun 2009 lagi, jadi tiada kena mengena saya dengan seminar 3K mereka walaupun mereka juga menggunakan pembelajaran konsep K yang lebih kurang sama tajuk dengan saya seperti K-kekayaan. Seminar 3K saya berbeza dengan mereka iaitu seminar saya berbentuk teknikal dan pengiraan serta strategi, manakala seminar 3K mereka lebih kepada motivasi. Jika anda perasan, seorang Dr. pakar motivasi terkenal juga kenalkan beberapa "K" seperti kesihatan, kebahagiaan dll, itupun saya telah perkenalkan semenjak tahun 2006 lagi. Harap tiada kekeliruan di dalam perihal ini.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
TUKAR PANGGILAN NAMA / NAMA PENA: Mulai sekarang, saya akan menukarkan beberapa rujukan kepada nama saya atau menggunakan nama pena baru di buku tulisan saya, kad bisnes dan sebagainya kepada EDDYROSYADI dan sila panggil/ tulis nama saya (dalam email atau SMS) sebagai A-D (iaitu sebutan A dan D seolah menggantikan nama "Eddy",atau sekadar taip "AD" atau "a-d" pun boleh, yang penting disebut A dan D). Menggunakan kaedah pengiraan nama, adalah lebih sesuai saya menggunakan panggilan sedemikian dan nama adalah sebagai "doa" anda untuk saya dengan nama yang lebih harmoni supaya saya dapat meneruskan perjuangan dan kehidupan dengan lebih baik, insyallah sebagai satu ikhtiar. Walaubagaimanapun, nama asal saya masih kekal dalam dokumen-dokumen yang sepatutnya - daripada cikgu Eddirosyadi / cikgu A-D.
.
Pertukaran nama panggilan berdasarkan kaedah nama:
Eddy Rosyadie --> Eddyrosyadi = hidup yang lama dan gembira, tiada kebimbangan.
Eddy --> A-D = kebahagiaan, kekayaan, kekuasaan.
Nama asal saya lebih merujuk kepada sifat sensitif dan kurang mahu maju - mungkin itu menjelaskan sifat saya selama ini. Tak dapat tukar nama asal tapi tukar nama panggilan bolehlah sebagai satu ikhtiar jua.
.
Jika anda memerlukan khidmat kiraan nama untuk anda, keluarga atau perniagaan, bolehlah berurusan terus dengan saya di qmas304@streamyx.com. Ada caj perkhidmatan RM30.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
KISAH TAHUN 2010: Di dalam sebuah kitab terbitan tahun 1960-an dari Kelantan ada menyatakan dijangka tahun 2010 akan mengalami beberapa perkara antaranya;
1. Peralihan kuasa pemerintah - terdapat kejatuhan dan perselisihan di kalangan pemerintah.
Setakat ini memang ada 3 peralihan kuasa yang utama dapat dilihat iaitu peralihan tugasan sementara Yang Dipertuan Agung, pertukaran Ketua Polis Negara dan terkini perlantikan Sultan Kelantan yang baru. Tentang perselisihan di kalangan pemerintah mungkin merujuk kepada kes perlantikan Sultan Kelantan baru-baru ini.
2. Peningkatan kes jenayah dan kematian ramai wanita.
Tidak dipastikan statistik yang sebenar, tetapi daripada berita di media, terdapat kes wanita yang dibunuh kejam, terbaru ini kes jutawan kosmetik terkenal, serta peningkatan kes jenayah yang sangat ketara.
.
Persoalannya, apakah ini kebetulan, bagaimana kitab ini dapat membuat jangkaan sedemikian, bukan dari numerologi atau falak, tetapi kemungkinan besar kajian yang melibatkan pola (pattern) atau kitaran fenomena menggunakan teknik hari. Yang penting di sini gunakan semua ilmu Tuhan ini sebagai panduan untuk kehidupan kita, bukan ramal nasib tetapi berjaga-jaga.
.
Ditambah pula jangkaan saya untuk tahun 2010 yang dibuat pada tahun lepas iaitu tahun 2010 tahun orang mudah marah dan tahun muslihat. Kes pembunuhan jutawan kosmetik terkenal mengandungi unsur penipuan serta kekejaman. Hati-hatilah kita dalam mengharungi beberapa bulan terakhir tahun 2010. Tahun 2011 dijangka lebih aman sedikit, maka ambil peluang untuk kaya dan berjaya! Nantikan sinopsis lengkap tahun 2010 dan 2011.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
VIRTUOUS STAR ADALAH KUNCI BOOSTER KEKAYAAN: Akhirnya, jawapan sudah ditemui kenapa seseorang itu mudah kaya padahal jual belacan bungkus walhal orang lain jual kapal terbang masih tidak kaya - Virtuous Star adalah kuncinya. Selama ini saya menjangkakan Awarding Star memainkan peranan, tetapi Awarding Star sekadar memberikan kemenangan kebendaan, tetapi yang mempercepatkan atau menggandakan kekayaan ialah Virtuous Star, lebih-lebih lagi ada faktor lain seperti arah kejayaan 6, kitaran tahun 6 atau arah mata angin 6 dan seumpamanya. Sila lihat Graf Hayat anda - semua orang ada Virtuous Star tetapi pada usia yang berbeza (ada 4 cara bacaan). Yang tidak pasti atau belum tahu cara nak baca Graf Hayat, silalah hadir Worksyop Graf Hayat pada 25 September ini di Seksyen 7, Shah Alam (RM50) jam 2 petang - 4 petang.
.
Jika anda belum sampai Virtuous Star, maka tak perlulah nak sibuk2 jadi kaya, beranganlah dulu, memang susah nak kaya buatlah macam mana pun kerjalah sampai titisan darah terakhir sekalipun, simpan dulu duit anda dalam bentuk lain yang lebih produktif seperti ASB, emas dan lain-lain. Tetapi, sebenarnya ada cara untuk mengatasinya dan kami sedang mengkaji bagaimana untuk mempercepatkan Virtuous Star dengan lebih berkesan. Jadi, jangan risau jika Virtuous Star anda lambat lagi atau terlepas, mula belajar dari sekarang beberapa teknik ikhtiar dan bersiap awal. Antara individu yang akan sampai Virtuous Star tidak lama lagi ialah saudara Nor Edie (Avail) Batu Pahat - walaupun beliau dalam Graf Gaung kini, tetapi pretasi jualan sangatlah baik setelah menggunakan beberapa teknik ikhtiar dari metafizik dan perjalanan beliau kini sungguh baik untuk tidak lama lagi mendapatkan Virtuous Star, maka berganda-gandalah kejayaan beliau nanti - bolehlah menggantikan seorang jutawan dari Batu Pahat yang telah pergi meninggalkan kita baru-baru ini.
.
Di dalam worksyop 25 September ini anda akan dapat melihat beberapa contoh individu terkenal yang kaya raya apabila mencecah Virtuous Star. Mari datang belajar supaya anda dapat melayari perjalanan hidup dengan lebih produktif tanpa perlu "langgar dinding sana-sini", ada teknik dan ikhtiar yang membolehkan anda mencapainya. Anda juga berpotensi kaya jutawan itupun tahu caranya. Macam saya ni dah terlepas Virtuous Star sebelum saya belajar kaedah ini tetapi ada satu lagi peluang itupun masih jauh lagi, tak mengapa, mari kita sama-sama berusaha! Virtuous Star adalah kuncinya!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI DAN MERAIKAN BULAN SYAWAL 1431 H - Kepada saudara dan rakan se-Islam, semoga sentiasa tenang, bahagia dan ceria di sepanjang bulan sambutan perayaan ini. Terima kasih atas ucapan-ucapan hari raya dan hari lahir anda semua kepada saya.
.
SAYA MOHON MAAF ZAHIR BATIN: Sepanjang 5 tahun perjuangan saya berniat untuk membantu masyarakat jika terdapat salah dan silap saya mohon maaf - sebagaimana manusia biasa lain saya juga ada buat silap, tapi tidak disengajakan. Saya tahu ada di antara pelajar metafizik yang sampai sekarang tidak berjaya kaya walaupun telah hadir kursus saya sebelum ini (anda perlu tahu beberapa perkara lagi seperti Virtuous Star dan seumpamanya), serta ada di antara pelajar dan peminat metafizik yang ada kerugian dalam perniagaan/ pelaburan (anda juga perlu tahu beberapa teknik lain juga seperti kitaran 7 namun saya sendiri pun terkena juga dek nak bantu rakan-rakan lain yang buat bisnes akhirnya didapati mereka sebenarnya dalam graf tidak baik serta rasa tamak kita nak cepat kaya walaupun Virtuous Star belum sampai lagi!).
.
Oleh yang demikian, mulai sekarang, semua jenis perniagaan yang akan diwarwarkan di dalam blog ini dan dalam kursus-kursus metafizik saya akan membuat perubahan berikut;
.
1. Membawa penyataan "disclaimer" untuk memastikan pelajar/ peminat metafizik mengenalpasti risiko yang bakal mereka ambil dan terima sebelum membuat perniagaan. Sebelum ini memang ada "disclaimer" tetapi saya terlepas pandang untuk memasukkannya setiap kali pengumuman.
.
2. Peminat/ pelajar Metafizik yang berada dalam Vacuum Star, Blocking Star dan Graf Gaung serta kitaran 7 ditegah untuk memasuki sebarang perniagaan kerana didapati tidak ramai yang mampu kuat untuk mengatasi konflik tersebut. Untuk makluman, sebenarnya tidak ramai yang mampu melepasi konflik tersebut, melainkan dengan strategi dan kekuatan. Antara individu yang boleh berjaya walaupun dalam Vacuum Star atau Graf Gaung adalah seperti Lynjb, Nor Edie (Avail) Batu Pahat, Dr Suraya, Puan Siti Jb dan beberapa individu lain yang benar-benar menggunakan kaedah metafizik dengan menyeluruh. Saya menyangkakan ramai yang mampu berusaha kuat untuk melepasinya namun tidak ramai yang boleh lihat secara positif. Jika anda sedang Vacuum Star, Blocking Star, Graf Gaung serta belum ada Virtuous Star serta Awarding Star atau kitaran 6, anda tunggu jelah duduk diam-diam bagi laluan orang lain kaya dahulu! Atau sebenarnya anda boleh bersedia awal dengan pelajari metafizik sebagai persediaan berperingkat atau pelajari / gunakan juga kaedah metafizik dengan gabung dengan orang lain yang ada "tuah"nya itu, serta menggunakan ikhtiar tertentu seperti kaedah graf harian untuk ambil peluang.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
MAKLUMBALAS:
Waktu Berdoa Kejayaan 6 September: T kasih atas bantuan yang diberikan kepada saya syukur Alhamdulillah berkat doa hari Isnin tempoh hari walaupun saya sibuk nak cuti saya tak sangka masih ada client yang nak buat bayaran sedangkan dalam tempoh tersebut saya sedang keresahan tak cukup duit – A, Jb.
.
Kaedah metafizik menipu orang: Ntah apa2 u punye cara nak menjana wang... menipu je. dah la yuran sampai 2rat - secara sms.
.
Komen: terpulang kepada individu untuk menyatakan saya menipu, pada saya elok bertanya kepada individu2 yang pernah berjaya menggunakan kaedah saya seperti Dr Azizan Osman (Minda Luar Biasa), Prof Dato Dr Ibrahim Ahmad (Millionaire Mindpower), Datuk Dr Norazmadinaz, Lynjb, Nor Edie Avail dan sebagainya. Mereka kini menjana pendapatan melebihi daripada saya sendiri, jadi saya tak rasa saya menipu, kerana jika saya menipu mana mungkin mereka2 yang disebut itu boleh berjaya. Mungkin si pengirim SMS ini belum mengenali sepenuhnya kaedah metafizik di sini.
.
Tentang yuran, paling tinggi yuran adalah RM450 itupun 2-3 tahun lalu (teringin juga saya caj yuran kursus RM4000 tetapi saya tak sampai hati), tetapi kini RM50 pun ada, free pun pernah beberapa kali! Pernah juga dalam seminar saya dihadiri secara percuma untuk para ibu tunggal, anak yatim serta beberapa individu yang hilang pekerjaan. Pernah juga beberapa kali seminar saya tidak mendapat bayaran langsung pulang tangan kosong. Tapi tak perlukan saya cerita namun kenalah juga cerita kerana orang melihat saya dari satu sudut sahaja. Memang benar dalam metafizik, pelbagai jenis perniagaan/ pelaburan dianjurkan di sini sebagai ikhtiar untuk membantu individu dalam Vacuum Star atau Graf Gaung mendapat duit secara pantas, namun oleh kerana kami membawa produk orang lain, kadang kala ianya juga tidak membawa hasil yang baik. Oleh itu, saya dilihat menipu mungkin kerana saya terlalu promosikan produk orang lain seolah-olah mahu menjerat orang, insyallah selepas ini saya berhati-hati tidak lagi membuat tawaran meraih kekayaan secara melulu kerana agak sukar untuk membuat jalan pintas untuk kekayaan di sini.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Webinar Percuma Secara On-line pada 21 September 2010, 9pm bersama Master Eddy Rosyadie, semua dijemput hadir, kita bertemu secara on-line di depan komputer anda di rumah anda sendiri atau di mana-mana tempat yang ada WIFI:
Daftar di http://www.urdworld.org/modules/events/event.php?eid=12


Ued2pro NumberTech Basic Class pada 3 Oktober 2010 oleh Master Eddy Rosyadie, terutamanya kepada individu yang telah membeli pakej pendant sebelum ini.
Daftar di http://www.urdworld.org/modules/events/event.php?eid=13

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Energy Booster: Untuk bergaya di sepanjang bulan perayaan dan sebagai satu ikhtiar menambahkan tenaga mengatasi penat beraya dan open house! Dapatkan dari Admin URD di talian 016 524 7936 - dapat produk, dapat ilmu dan dapat peluang duit!




.
.
.
.
.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- SEMINAR PERCUMA PADA 31 OKTOBER SHAH ALAM: satu seminar satu hari percuma 9.30 pagi - 5 petang dirancang di Shah Alam. Marilah belajar teknik Pemasaran dan Kesihatan dari Kaedah Pernomboran Dinamik Metafizik. Dapat tahu jenis pasaran, arah kejayaan dan teknik mengira dan memberi penyelesaian masalah Kesihatan. Contohnya, jika dalam tarikh lahir anda ada banyak angka 2, apakah implikasinya kepada kesihatan anda, bagaimana untuk mengira dan mendapatkan penyelesaiannya. Dapat ilmu, dapat produk dan dapatkan peluang duit! Nantikan pengumuman selepas raya ini. Jika berminat untuk tempah awal, silalah email ke qmas304@streamyx.com untuk kami hantar maklumat awal.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- WORKSYOP GRAF HAYAT DI SHAH ALAM 25 SEPTEMBER: Seperti biasa setiap Sabtu 2 ptg - 4 ptg, kali ini dengan tajuk "Teknik Graf Hayat I" (RM50), pelajari teknik Graf Hayat spt kenali Vacuum Star, Widowed Star malah Virtuous Star untuk anda jadi kaya atau tidak! Tahukah anda Dato Siti Nurhaliza menjadi kaya raya terkenal pada umur antara 15-24 tahun kerana beliau memiliki 10 Star terbaik ketika pada umur itu? Apakah jenis Star anda? Bilakah anda boleh memiliki 10 Star terbaik itu?


Daftar: Dr. Suraya
012 318 5523.

Tempat: Brilliant Sixtyninerz Training Center, No 10a, Jalan AK7/AK, Pusat Perniagaan Bukit Raja, Seksyen 7, Shah Alam - Kawasan Perindustrian Bukit Raja Selatan. Berdepan Pharmaniaga Seksyen 7, Shah Alam. Berdekatan ICT & Jusco Bandar Baru Bukit Raja, Klang.




.
.
.
.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------- Berminat untuk mendapatkan nota percuma tentang cara pengiraan petak tarikh lahir dan previu keterangan tentang pola nombor kewangan? sila email ke qmas304@streamyx.com.
------------------------------------------------------------------------------------------------- Kursus Pola 38 di Jb pada Ahad 17 Oktober 2010; 9 pagi - 5 petang. Boleh daftar dengan Lynjb (019 755 6102).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tempahan Laporan Graf Hayat: berminat untuk dapatkan graf hayat anda atau rakan atau ahli keluarga dan laporannya setebal lebih kurang 9 mukasurat yang dihantar kepada anda bercetak secara pos dalam bentuk binding (keterangan graf hayat sahaja dan tiada penjelasan pola nombor atau konsultansi dibuat berasingan), sila hubungi Puan Zuhaida 016 2063496 atau email: zuha80@yahoo.com. Sila berikan maklumat nama, jantina, tarikh lahir, jam lahir, negeri kelahiran serta alamat dan poskod serta nombor telefon. Cara bayaran bank-in akan diberitahu. Harga RM70 untuk setiap individu.
.
Jika memerlukan laporan graf hayat beserta pola-pola nombor DAN sesi konsultansi 1 jam, boleh hubungi Encik Zaini Ahmad (019 267 6727 atau email:
zainifruta@gmail.com. Harga RM150 untuk setiap perkhidmatan tersebut.

.
Samazon Energy Booster:
.
Tempah sekarang di Admin URD di telefon 016 216 3796.




















.
.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- SEMINAR SETERUSNYA BERSAMA CIKGU EDDY ROSYADI:
.
Kursus Asas Intensif di Kuantan, Pahang pada 13 November - RM350.

Pelajari teknik pernomboran metafizik dari asas! Pengiraan-pengiraan petak statik, pendua, pentiga termasuk teknik terbaru Petak Bayangan, Pengiraan Arah kejayaan, Kitaran Tahunan dan sedikit graf hayat! Memang menarik. Elok untuk individu yang baru mahu kenali kaedah ini atau mahu tambah pengetahuan tentang teknik tarikh lahir lebih mendalam.

Pendaftaran akan dibuka nanti, tapi bolehlah hantar nama ke qmas304@streamyx.com untuk dapatkan maklumat awal.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Salam Perjuangan dan Kejayaan Berkekalan Sepanjang Hayat Sepanjang Masa,
Cikgu Eddyrosyadi (A-D)
Rakan Konsultan Halatuju Hidup dan Perniagaan Anda!
posted by eddy Rosyadie Mohd Samsury @ 6:28 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

About Me


EDDY ROSYADIE MOHD SAMSURY

(Perancang pengurusan Hala
Tuju Hidup)
Penulis Kolumunis `Mingguan Wanita `Penulis buku `CJP`
Email:
qmas304@streamyx.com

http://eddyrosyadi.weebly.com

Previous Post
Archives
ADMIN BLOG EDDY


ARY
Phone :012 902 6972
my facebook

محمد أشعري عبد الرزاق

Reka Lencana Anda
CONSULTANT 

Zaini ahmad 
     019-2676727
Azli Shah            012-3127296
Nor Azlina            019-3869011
Dr Aniza              019-2438151
 

FORUM CHAT

Template by

image link to web design website

Provided by website design company .

 

widgeo.net

Site Meter
Blogger Templates