waktu malaysia
 
galeri gambar
 
tempahan online


TEMPAHAN ONLINE

iklan

 





 

jadual  kursus/Seminar
BULAN KURSUS/SEMINAR
Kursus
 
dipejabat
Meru, Klang

sesi Consultant
No 69, Tgkt 2, Jalan Besar, Pekan Meru
(Atas Bank BSN depan RHB Bank)
iklan tajaan

 

 

 




 

Tuesday, August 17, 2010
Perjalanan Kejayaan Yang Berkesan
Assalamualaikum & Selamat Sejahtera, Salam 1 Malaysia.
daripada Cikgu/ Master Eddy Rosyadie b Mohd Samsury
Pengasas Kaedah Strategi Potensi dan Prestasi Dinamik Pernomboran
Tarikh lahir, Jam lahir, nama, nombor handphone, no plet kereta, no kad pengenalan, nombor akaun bank dan segala jenis pernomboran
Cucu saudara kepada Dato' Dr. Haji Fadzilah Hj Kamsah




.
.
.
.
.
MINI WORKSYOP RM50 (2pm - 4 pm) SHAH ALAM TEKNIK JUALAN & NETWORKING BAHAGIAN 3 - TEKNIK MENGGUNAKAN HARI DAN JAM UNTUNG - 21 OGOS DITUNDA KE 28 OGOS. Untuk hadir 28 Ogos nanti, boleh daftar hubungi Dr Suraya Ariffin 012 318 5523.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
PENERBITAN BUKU: kini saya sudah hampir siapkan buku rujukan untuk TEKNIK GRAF HAYAT edisi 4 setebal 90 muka surat dan juga menyiapkan buku KUASAI DIRI ANDA edisi 3. Buku berbahasa English "How to Calculate Your Wealth of Fortune: Pattern 336" edisi 4 juga hampir siap. Harapan supaya bulan Disember ini boleh dilancarkan kesemuanya.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

TEKNIK POLA 38: Dua hari lepas, saya terperasan saya berada dalam waktu zon pola 38, maka saya pun cuba test power teknik pola 38 (tapi ciptaan saya sendiri). Jadi, saya cuba "hubungi" Lynjb, namun beliau tidak telefon saya sepanjang hari, tapi tadi tengahari beliau telefon - menjadi jugak kaedah ini tapi kena tunggu 2 hari! Bila ditanya adakah Lynjb rasa apa-apa teringat saya dua hari lepas, Lynjb kata memang tiba-tiba dia teringat nak call saya, tapi beliau juga sibuk. Selalunya beliau membaca blog saya dan tidaklah call, tapi kali ini lain. Memanglah, saya dah "hubungi" dia menggunakan teknik pola 38. Nanti dalam kursus pola 38 saya akan tunjukkan caranya yang moden dan begitu mudah. Saya akan tunjukkan bagaimana untuk ketahui bilakah anda berada dalam waktu zon pola 38 serta cara menggunakannya moden dan praktikal.
.
Kursus 38 adalah sesuai untuk semua individu yang ada pola 38 dalam petak statik atau pendua (malah dinamik tahunan juga boleh!), juga sesuai untuk para Reiki Master atau mana-mana peminat atau pengamal kaedah tenaga dalaman. Ada tak anda rasa kecewa bilamana teknik "robot" yang anda hantar tak menjadi? Sebenarnya, untuk menjadikannya berkesan anda perlu berada dalam waktu zon pola 38 dan seterusnya ada cara untuk tenaga anda itu bergerak, lalu dan sampai kepada sesuatu tujuan. Caranya? Nantikan dalam kursus pola 38 - batch pertama pada 17 Oktober di pejabat Lynjb (019 755 6102), daftar segera.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
Maklumbalas Imbauan Pengalaman semasa Kanak-kanak: tq kepada beberapa individu yang sudi beri maklumbalas, jika anda ada maklumbalas, sila emailkan ke qmas304@streamyx.com. Satu maklumbalas adalah dari Lynjb di mana semasa kecil beliau membantu ibu bapa beliau berniaga dan tugasan beliau semasa itu adalah menyusun duit-duit mengikut kuantiti, jenis dan sebagainya. Kini, sudah dewasa, kerja menyusun duit jugalah yang serasi dengan beliau (bisnes uruskan duit) walaupun sebelum ini dah banyak jenis pekerjaan yang dilakukan. Adakah anda ingat kisah anda semasa kanak-kanak? Yang manis atau pahit? Ianya akan menjadi kelakuan anda. Saya juga teringat dahulu semasa kecil memang suka menulis membuat buku, kadang tu menulis seolah cerpen ataupun kartun, pernah saya hantar satu manuskrip tulisan saya ke sebuah syarikat penerbit tetapi gagal. Kini memang saya penulis buku.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
POTENSI ANDA KEPADA ANAK: dalam kaedah pernomboran biasanya kita akan kaitkan seseorang itu dengan kisah ibu bapanya yang diulanginya, ini penting untuk kita pastikan potensi seseorang itu selari dengan pernomboran beliau. Jika dilihat dari perspektif lain, ada juga potensi seseorang itu adalah kerana hajat ibu bapa yang tidak tertunai atau dipindahkan ke anak-anak.
.
Ada satu kes di mana seorang lelaki dahulu semasa kecil teringin mahu jadi juruterbang tetapi cita-cita dihalang oleh bapanya atas faktor kemiskinan. Kini, anak kecilnya suka main kapalterbang mainan dan bercita-cita menjadi juruterbang... persoalan sekarang, apakah beliau akan sekali lagi menghalang anaknya itu menjadi juruterbang?
.
Untuk kes saya pula, ketiga-tiga anak saya boleh bermain piano dan mereka dilatih dengan Taekwando. Semasa kecil dulu, saya teringin mahu main piano setelah mendengar petikan piano oleh seorang guru muzik di sekolah rendah, ketika itu lagu Fur Elise. Saya tidak kesempatan untuk belajar dan bermain piano atas faktor masa dan tentunya tiada kemudahan kelas muzik, tetapi kini hari-hari saya boleh dengar petikan piano, terutamanya yang saya minati Fur Elise, oleh anak-anak saya. Juga, saya memang menyukai dunia persilatan, namun faktor masa dan sebagainya, menghalang saya untuk belajar bersilat. Kini, anak-anak saya pelajari teknik pertahanan diri setiap minggu.
.
Anak-anak anda pula bagaimana? Apakah mereka meneruskan legasi anda yang baik atau perangai yang tidak baik? Bapak dan mak borek, anak pun rintik. Jangan pula anda teringin nak rompak bank, nanti anak-anak pula yang merompak!
.
Juga potensi anda atau anak-anak anda berlaku pada ayah/ ibu anda atau anda melakukan sesuatu semasa anda atau anak-anak anda dalam sekitar tempoh kelahiran - tempias atau terkenan? Namun, kadang tu bukannya ketika sekitar kelahiran tetapi juga ada kes berlaku semasa pendaftaran lain seperti kad pengenalan.
.
Contohnya, anak ketiga saya memiliki pola 573 iaitu orang kenamaan dalam tarikh lahir beliau. Memang sebelum kelahirannya, saya ada berguru dengan seorang Dato. Anak kedua saya pula memiliki pola 336 dalam 4 digit terakhir kad pengenalan, memang ketika saya buatkan kad pengenalan beliau di Shah Alam tahun lepas, ketika itu saya sedang bergelumang dalam dunia saham.
.
Saya sendiri tidak memiliki pola 573 atau 336, tetapi anak-anak saya ada pola tersebut. Ini menunjukkan bahawa kadang kala jika anda sendiri sukar untuk cipta kejayaan untuk diri anda, maka satu alternatif ialah lahirkan anak-anak yang berpotensi apa yang anda inginkan. Satu cara terbaik ialah ketika ibu mengandung, rajin-rajinlah membaca atau menonton bahan berkaitan kekayaan, kejayaan dan sebagainya. Jika teringin nak anak jadi usahawan, maka rajin-rajinlah membaca majalah atau buku berkaitan usahawan.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KUIZ RAMADAN MINGGU INI: Daripada nombor-nombor handphone berikut, sila nyatakan apakah bidang / industri / kerjaya / fungsi yang diceburi oleh pemilik nombor telefon tersebut; tips - tengok secara imbas sekali lalu tanpa mengira apa-apa.

0XX-695 9539 -->

0XX-721 3240 -->

0XX-494 3476 -->

0XX-873 5491 -->

hantarkan jawapan anda tanpa perlu slogan atau bukti pembelian ke qmas304@streamyx.com. Pemenang akan dihadiahkan sebulan hari raya pada September nanti :) . Jawapan tidak akan diumumkan di blog ini tetapi diberikan kepada mereka yang menghantar jawapan sahaja!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
TAHUN 2010 TAHUN KES MUSLIHAT / PENIPUAN: Sepertimana saya beritahu tahun lepas, tahun ini adalah pola 459 tahun muslihat - banyak kes penipuan. Bukan sahaja kes pukau larikan anak gadis orang, kes pelaburan cacing, kes keldai dadah dan macam-macam. Saya dan isteri juga baru kena "tipu" oleh agensi insuran kami, sebuah syarikat mematuhi syariah konon. Rupanya ada arahan di mana jika seseorang ejen itu tidak aktif submit case, maka secara otomatik komisen akan diambil oleh upline buat selama-lamanya. Apabila ditanya, katanya ini adalah arahan Bank Negara. Perkara ini tidak diberitahu kepada kami dahulu sebelum kami join atau semasa kami berkursus dengan mereka. menyebabkan kami bakal kehilangan komisen, yang menyedihkannya usaha perit yang disumbangkan sebelum ini kini diambil orang, dah lah tu semua tu adalah kawan-kawan kami pula, nak tak nak terpaksa tebal muka servis juga ambil bayaran premium walaupun komisen diambil orang lain. Bukannya kami tak nak submit case, tapi kami nak fokus kepada peperiksaan sekolah anak-anak untuk setahun dua ini. Di Malaysia ini, terdapat penyangak kolar putih berselindung dengan undang-undang merampas atau memindas secara sah atas alasan yang tidak logik, padanlah pesan seseorang katanya nak kaya di Malaysia ini susah. Nak komplen tak boleh, sapa nak lawan kerajaan. Ini satu pengajaran: kalau nak buat apa-apa bisnes di Malaysia ini, cari dan tanya orang yang dah gagal dalam bisnes yang sama, apa punca mereka gagal, mungkin salah satu sebab adalah kerana penyangak seperti itu.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

POLA CERMIN TAHUN 2010: Untuk tahun 2010 ini ada beberapa individu yang memasuki tahun pola cermin dan memang berada di tempat yang sepatutnya - popular di hadapan orang ramai. Antaranya adalah Dato' Siti Nurhaliza, yang juga tahun 2010 adalah Kitaran Tahun 6, maka rezeki juga banyak masuk walaupun sedang Vacuum Star sekarang ini serta graf turun, serta penampilan beliau di media cetak dan elektronik mempromosikan produk SimplySiti. Begitu juga Dato' Seri Dr. Chua Soi Lek juga adalah pola cermin tahun 2010 ini dan kini berada di posisi Presiden. Yang menjadi masalahnya ialah, semenjak tahun lepas lagi, saya dah pesan kepada ramai orang yang mempunyai tahun pola cermin serupa untuk "mendedahkan" diri mereka, iaitu mempromosikan diri, tampil ke hadapan orang ramai dan seumpamanya. Sayangnya, saya belum nampak seorang pun yang telah saya pesan itu berada di persada umum. Beginikah caranya anda nak berjaya? Berimpian untuk berjaya konon, tapi tidak mahu berusaha untuk berjaya? Yang Maha Kuasa dah beri anda peluang untuk anda tampilkan bakat anda tetapi anda tidak mahu berusaha? Kenapa, apa masalahnya kini? Dah pergi bermacam-macam kursus, dah ribu-ribu ringgit berhabis, tapi apa kesudahannya? Masa sudah suntuk kerana tahun 2010 sudah nak habis, jika anda tidak mahu berubah sekarang, anda tunggu giliran anda pada tahun 2019 nanti. Ketika itu orang-orang pola tahun cermin lain sudah ke hadapan kaya dan berjaya. Jika anda adalah pola cermin tahun 2011 tahun depan atau ada pola kekayaan tahun 2011, PASTIKAN anda sudah mula bersedia dari sekarang untuk jadi kaya dan berjaya! Tambah ilmu + pengalaman + asah kemahiran. Anda boleh berjaya kaya, itupun jika anda sudi mahu berubah sekarang. Jika anda masih tercari-cari atau masih tersangkut menghadapi masalah untuk merealisasikan kejayaan anda pada tahun hadapan, marilah di sini bersama saya untuk saya tunjukkan cara dan jalannya. Kaedah-kaedah saya telah transformasikan ramai individu mendapat kejayaan dari projek/ komisen RM8000, RM13,000, RM24,000, RM500,000 malah ada yang mendapat tawaran projek RM10 juta.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
PETUNJUK SUDAH ADA DEPAN MATA & DORONGAN HIDUP DARI USIA KECIL: Kaedah pernomboran adalah teknik menzahirkan fenomena dalam bentuk angka dan adalah tidak betul untuk digunakan sebagai tilik nasib kerana manusia diberi pilihan untuk berubah dari beberapa ketetapannya. Kadang kala petunjuk dah ada depan mata tapi kita tak nampak... tapi menggunakan pola angka barulah nampak relevan petunjuk itu. Kita sebenarnya secara tidak sedar telah didorongkan kepada seseorang atau sesuatu untuk kita mendapatkannya.
.
Kisahnya, semasa kecil sekitar tahun awal 80an saya sangat meminati minuman kultur Vitagen. Dibesarkan dalam suasana kampung dan keluarga berpendapatan sederhana rendah, jadi Vitagen itu umpama barang mewah di situ. Setiap kali hari raya, setelah dapat kumpul beberapa ringgit dari menziarahi rumah orang (dulu duit raya 20 sen sahaja), terus meluru ke kedai membeli Vitagen - ianya satu perlumbaan dan pencapaian untuk saya, dapat sebotol yang kecil tu dah satu kepuasan, sebab setahun sekali merasa. Kadang kala sesekali dalam setahun curi-curi beli juga. Apabila masuk asrama, tentunya Vitagen dilupakan hinggalah satu hari di New York ketika saya mahu pulang ke Malaysia setelah 2.5 tahun di sana membelek surat khabar mencari kerja. Ada satu peluang pekerjaan di sebuah kilang Malaysia Milk, jadi saya hantar resume dan dapat tawaran temuduga. Balik ke Malaysia dan pergi ke kilang itu di Seksyen 14, Petaling Jaya. Rupanya tak sangka, Malaysia Milk adalah kilang Vitagen! Setelah temuduga dan diterima kerja sebagai penyelia pengeluaran, maka saya tiap-tiap hari mengadap Vitagen, kadang tu minum sampai muak! Kadang tu rasa pelik bukan? Sesuatu itu sudah didorongkan semenjak kecil lagi.
.
Semasa darjah 6 dulu, saya dulu berminat nak masuk Maktab Tentera, tetapi ketinggian tidak cukup. Kini walaupun pun saya bukan anggota penguatkuasa, tetapi hari-hari bertembung kereta atau van polis, malah jiran atau kelompok rakan adalah anggota/ keturunan penguatkuasa. Rumah saya semasa kecil adalah di belakang kuarters polis Mengkarak, Temerloh. Semasa kecil, saya sangat suka bermain dengan patung-patung askar serta strategi berperang, malah "kubu" saya adalah di bawah rumah (tiang rumah kampung setinggi paras dada).
.
Baru-baru ini ada satu kajian dari Dunia Barat mendapati kelakuan manusia pada sekitar umur 5-7 tahun boleh mengambarkan kelakuannya semasa dewasa nanti... jadi, apakata anda kenang balik apa yang anda lalui, impikan, merasai dll semasa umur sebegitu. Mungkin itulah petunjuk dan dorongan untuk hidup anda yang sebetulnya? Jika pada umur itu anda melihat bapak anda kawin dua, anda juga secara tidak sedar akan terdorong untuk curang kawin dua juga :) sampailah anda besar, jadi sedarlah diri tu. Cubalah tanya pasangan anda apa yang dilalui, impikan atau merasai semasa umur sebegitu juga.
.
Semasa saya kecil dulu, ada seorang budak perempuan keturunan India yang sering bertandang bermain bersama kami di kampung. Maka dari sekolah rendah saya selalunya duduk di sebelah rakan India. Kini walau dah dua tiga kali pindah rumah pun, pasti ada jiran India di belakang atau depan rumah saya. Ini takdir atau kebetulan?
.
Jika ingin berkongsi cerita anda, sila emailkan ke qmas304@streamyx.com.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kepada saudara seIslam, sudahkah anda menunaikan tanggungjawab anda membayar zakat fitrah? Rakan-rakan bukan Islam pula teruskan bersedekah berkebajikan (charity) sebagai satu cara untuk tingkatkan keberkatan ekonomi anda.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Seminar-seminar selepas Raya nanti (akan diberitahu tarikh);

1. Seminar Memilih Bisnes Berkesan - Shah Alam RM100.
2. Seminar Potensi Kejayaan Pola 38 - JB & Shah Alam - RM380
3. Konvensyen Pola dan Penemuan Terbaru - JB & Shah Alam - RM100
4. Kursus Asas Intensif Tahap 1 - Kuantan - RM350
5. Seminar Memilih Bidang Kerjaya Berkesan (untuk pelajar) - Shah Alam - RM40 (untuk 2 orang - ibu/ anak atau ayah/anak).
6. Worksyop Teknik Jualan dan Networking - Shah Alam - RM50 (lihat jadual di ruangan bawah) .
7. Seminar Pola 456 / Pola 426 / Pola 459 / Pola 336.
8. Worksyop Pola-Pola
9. Worsyop Teknik Tenaga Sun & Moon.
Seminar-seminar lain di tempat selain di atas akan dimaklumkan apabila ada permintaan (15 - 35 orang bergantung tempat) serta ada penganjur tempat.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
WAKTU DOA KEJAYAAN BULAN RAMADAN:
Boleh digunakan untuk Umat Islam atau rakan-rakan bukan Islam juga boleh gunakannya mengikut cara masing-masing.
JUMAAT HARI BERKAT 27 OGOS 2010 BERSAMAAN 17 RAMADAN
Tarikh 17 Ramadan adalah salah satu tarikh yang sangat bermakna buat Umat Islam kerana sejarah yang besar berlaku pada tarikh tersebut iaitu Nuzul Quran. Terdapat banyak waktu berdoa yang menarik pada 17 Ramadan akan datang ini, dari petang Khamis sebelumnya hinggalah petang Jumaat itu, ambillah peluang ini, jika anda bercuti Nuzul Quran, gunakan sepenuhnya untuk berdoa, jangan leka buang masa bershopping sakan atau korek lubang curi pasir aje! mungkin ini adalah satu-satunya peluang keemasan seumur hidup anda - GOLDEN OPPORTUNITIES MAYBE ONCE IN YOUR LIFETIME!
.
Untuk lelaki dan wanita (waktu perlu ditolak 30 minit jika anda berada di luar dari Semenanjung Malaysia dan Singapura)
1.30 pagi - 3.30 pagi Jumaat (iaitu beberapa jam sebelum subuh pagi Jumaat): Doa untuk kekayaan, untung bisnes, mudah urusan dengan dunia kewangan, dipermudahkan urusan diselesaikan dengan mudah, dibantu dalam semua urusan. Sangat digalakkan jika anda bermula dari jam 12.00 tengahmalam lagi.
7.30 pagi - 9.30 pagi: Doa untuk kekayaan, untung bisnes.
Oleh kerana pernomboran pada 27 Ogos adalah berkaitan pola pemimpin, maka;
berdoalah pada 1.30 petang - 3.30 petang jika anda bercita-cita atau sedang berusaha untuk menjadi pemimpin hebat seperti pengurus besar, pemimpin masyarakat, pemimpin jualan dan sebagainya.
3.30 petang - 5.30 petang: Doa untuk kekayaan, untung bisnes, dipermudahkan rezeki, mudah urusan dengan dunia kewangan.
.
walau bagaimanapun, oleh kerana waktu maghrib 26 Ogos sudah dikira masuk 17 Ramadan, maka waktu berdoa tambahan ialah;
7.30 petang - 12.00 tengah malam 26 Ogos 2010: Doa dipermudahkan urusan dapat diselesaikan dengan cepat, dibantu mempercepatkan urusan atau masalah tertunggak.
.
Doa pada 8 SEPTEMBER 2010: Mengikut formula seorang ulama, kemungkinan besar malam Lailatul Qadar pada tahun 2010 ini jatuh pada hari Rabu 8 September 2010 bersamaan 27 Ramadan. Walaupun ini sekadar panduan, tak dapatlah dijanjikan ketepatannya elok beribadah sepanjang bulan Ramadan bukan sekadar satu-satu malam sahaja, cubalah ikhtiar di sini. Mohon berikan maklumbalas apa yang berlaku semasa/ selepas berdoa itu ke qmas304@streamyx.com atau SMS di 016 624 9666.
7 SEPTEMBER 2010: jam 9.30 malam - 11.30 malam: Dipermudahkan urusan, ditambah keberkatan.
8 SEPTEMBER 2010:
5.30 pagi - 7.30 pagi: Dipermudahkan urusan, ditambah keberkatan.
7.30 pagi - 9.30 pagi: doa untuk kekayaan, untung bisnes, mudah urusan dengan dunia kewangan.
.
Gunakanlah waktu-waktu berdoa yang diberikan percuma di sini sebagai satu ikhtiar untuk perubahan. Mungkin selepas ini waktu-waktu berdoa tidak lagi percuma kerana perlukan masa panjang untuk mengira, jadi bersyukurlah anda mendapat waktu berdoa percuma ini untuk anda gunakan sebaiknya. SEMOGA ANDA SEMUA MENDAPAT KERAHMATAN & KEJAYAAN! Banyakkan amal jariah, sedekah dan ibadah.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Berminat untuk mendapatkan nota percuma tentang cara pengiraan petak tarikh lahir dan previu keterangan tentang pola nombor kewangan? sila email ke qmas304@streamyx.com.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
REZEKI KITARAN TAHUN 9: Minggu lepas Prof Dato Dr Ibrahim Ahmad (MillionaireMindpower) ada menghantar SMS mengucapkan selamat berpuasa kepada saya. Lalu saya menjawabnya dan menyatakan Prof Dato dalam graf tinggi yang mana bulan ramadan masih duit masuk (bulan Ogos adalah tengah mata angin 6 untuk beliau), begitu juga untuk bulan September nanti. Kemudian Prof Dato menjawabnya; Terima kasih Eddy utk doa, ucapan, ingatan dan perhatian. Saya amat menghargainya. Skrg spt Eddy jangka saya sgt-sgt sibuk sampai tiap-tiap minggu penuh. sampai nak jumpa Eddy pun x sempat.
Tak mengapalah Dato teruskan jadual Dato sedang dalam kitaran 9 gunakan peluang sepenuhnya. Teringat dulu berjumpa Prof Dato pada Oktober tahun lepas dan bergerak bersama-sama saya dalam seminar saya. Kemudian kami adakan sesi doa jadi jutawan segera pada Febuari (di Tasik Titiwangsa) dan Mac (di Pulau Tioman) yang lalu, mungkin berkat doa itu rezeki Prof Dato serta keluarga, juga pelajar-pelajar MMP / Reiki Master MMP / peminat Metafizik yang bersama-sama kami tempohari mendapat manafaatnya.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
TAHNIAH: Kepada Puan Suraya Ariffin yang mendapat telah tamat pengajian dan mendapat penganugerahan "Doktor" dalam perubatan alternatif, kini Dr. Suraya Ariffin. Beliau juga memenangi anugerah jualan tertinggi. Daripada graf hayat beliau, memang ada "Honourable Star" dan "Promotive Star" iaitu mendapat anugerah dan dinaikkan status. Begitulah hebatnya kegunaan graf hayat. Walaupun masih melayari graf gaung, tetapi berkat kepercayaan beliau menggunakan kaedah pernomboran metafizik selama 4 tahun ini memberikan beliau kekuatan untuk mencapai kejayaan demi kejayaan. Siapa kata graf gaung tidak boleh berjaya... jika anda tahu cara menggunakannya serta sudi mendapat bimbingan yang betul dari pakar yang betul. Sudah beberapa kali dan kini sedang mengusahakan projek bernilai jutaan ringgit, walaupun dalam graf hayat! Sebab potensi sudah betul dan arah juga sudah betul apabila menggunakan kaedah yang betul dari pakar yang betul!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Worksyop Teknik Jualan dan Networking pada Sabtu 21 Ogos ini di Shah Alam (RM50) jam 2 petang - 4 petang bertajuk "strategi hari dan jam menguntungkan dalam bisnes" DITUNDA kepada Sabtu 28 Ogos 2010. Harap maklum. Anda masih boleh mendaftar dengan Dr. Suraya untuk tempahan tempat.


.
Daftar: Dr. Suraya
012 318 5523.

Tempat: Brilliant Sixtyninerz Training Center, No 10a, Jalan AK7/AK, Pusat Perniagaan Bukit Raja, Seksyen 7, Shah Alam - Kawasan Perindustrian Bukit Raja Selatan. Berdepan Pharmaniaga Seksyen 7, Shah Alam. Berdekatan ICT & Jusco Bandar Baru Bukit Raja, Klang.







-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kursus Pola 38 di Jb pada Ahad 17 Oktober 2010; 9 pagi - 5 petang. Boleh daftar dengan Lynjb (019 755 6102).
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Soal&Jawab:

S: Saya telah pelajari kaedah tarikh lahir dari seorang (tenaga pengajar) beberapa bulan lepas. Beliau menyatakan saya sebagai Root Number 3 elemen api sesuai dalam bidang komputer. Bolehkah tuan mengesahkan dan juga huraikan kekuatan dan kelemahan saya tarikh lahir 12.6.1978?

J: Saya berpendapat elok saudari dapatkan penjelasan mendalam daripada tenaga pengajar itu kerana saudari telah belajar dengan beliau dan beliau mungkin ada penjelasan tersendiri.
(sebenarnya, ramai orang telah belajar dan belanjakan ratusan/ribuan ringgit untuk pelajari kaedah tarikh lahir dengan orang-orang lain tetapi mahu saya pula menjawabnya, elok hadir seminar atau konsultansi barulah ada makna yang betul)
.

S: Saya dah bosan dengan perkahwinan saya kerana suami selalu curang. Ini dah kali ketiga dan saya rasa beliau masih curang lagi. Tarikh lahir suami XX.XX.XXXX. Apakah beliau berpotensi curang lagi dan apakah saya perlu teruskan perkahwinan?

J: Untuk menjawab persoalan ini, ianya bukan lagi berkaitan dengan tarikh lahir. ianya adalah perbincangan antara puan dan suami. Jika sukar berbincang, gunakan khidmat kaunseling dengan pakar berdekatan ataupun boleh konsultansi dengan saya untuk membincangkan hal ini secara damai. Anda berdualah yang menentukan sama ada mahu teruskan atau sebaliknya kerana anda berdua ada pilihan. Memang tidak dinafikan curang adalah satu penyakit serius namun kita perlu periksa suami juga, selalunya faktor keturunan jika ayah atau datuk ada poligami, maka kuatlah dorongan suami untuk mengulangi kisah keturunan, sama ada secara sedar atau tidak, ianya boleh dielakkan apabila suami ada kesedaran tentang perkara ini menggunakan khidmat pernomboran metafizik saya.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tempahan Laporan Graf Hayat: berminat untuk dapatkan graf hayat anda atau rakan atau ahli keluarga dan laporannya setebal lebih kurang 9 mukasurat yang dihantar kepada anda bercetak secara pos dalam bentuk binding (keterangan graf hayat sahaja dan tiada penjelasan pola nombor atau konsultansi dibuat berasingan), sila hubungi Puan Zuhaida 016 2063496 atau email: zuha80@yahoo.com. Sila berikan maklumat nama, jantina, tarikh lahir, jam lahir, negeri kelahiran serta alamat dan poskod serta nombor telefon. Cara bayaran bank-in akan diberitahu. Harga RM70 untuk setiap individu.
.
Jika memerlukan laporan graf hayat beserta pola-pola nombor DAN sesi konsultansi 1 jam, boleh hubungi Encik Zaini Ahmad (019 267 6727 atau email:
zainifruta@gmail.com. Harga RM150 untuk setiap perkhidmatan tersebut.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
Samazon Energy Booster:
.
Tempah sekarang RM696 di Admin URD di telefon 016 216 3796.




















.
.

MINI WORKSHOP POTENSI SALES & NETWORKING DI SHAH ALAM:
SETIAP SABTU 2 pm - 4 pm.
Yuran: RM50 setiap hadir kelas (RM50 x 6 = RM300)
Tempat: Brilliant Sixtyninerz Training Center, No 10a, Jalan AK7/AK, Pusat Perniagaan Bukit Raja, Seksyen 7, Shah Alam.
Daftar: Dr. Suraya 012 318 5523.
.

Sesi 3: 28 Ogos: Teknik Hari dan Jam Menguntungkan
Sesi 4: 4 Sept: Teknik kenali Prospek dari nama, no plet kereta, no handphone
Sesi 5: 25 Sept : Teknik Bina Downline berkesan
Sesi 6: 2 Oktober : Teknik Kumpulan Rangkaian Sentiasa Maju.
.
Teknik pernomboran sales dan networking ini sering saya kongsikan dengan golongan sales/ MLM seperti usahawan Ads4bucks, wang pos WHR, Avail, Luxor, Amway, Hai-O, Public Mutual, Takaful dan seumpamanya. Ramai yang telah berjaya hasil dari penggunaan teknik-teknik pilihan. Kini giliran anda pula untuk berjaya seperti mereka yang terdahulu pelajari kaedah ini... marilah dijemput datang! Jumpa anda di sana.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
SEMINAR SETERUSNYA BERSAMA CIKGU EDDY ROSYADIE:
.
Kursus Asas Intensif di Kuantan, Pahang pada 13 November - RM350.
.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Salam Perjuangan dan Kejayaan Berkekalan Sepanjang Hayat Sepanjang Masa,
Cikgu Eddy Rosyadie
Rakan Konsultan Halatuju Hidup dan Perniagaan Anda!























posted by eddy Rosyadie Mohd Samsury @ 2:41 AM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

About Me


EDDY ROSYADIE MOHD SAMSURY

(Perancang pengurusan Hala
Tuju Hidup)
Penulis Kolumunis `Mingguan Wanita `Penulis buku `CJP`
Email:
qmas304@streamyx.com

http://eddyrosyadi.weebly.com

Previous Post
Archives
ADMIN BLOG EDDY


ARY
Phone :012 902 6972
my facebook

محمد أشعري عبد الرزاق

Reka Lencana Anda
CONSULTANT 

Zaini ahmad 
     019-2676727
Azli Shah            012-3127296
Nor Azlina            019-3869011
Dr Aniza              019-2438151
 

FORUM CHAT

Template by

image link to web design website

Provided by website design company .

 

widgeo.net

Site Meter
Blogger Templates